Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:25
canth schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 10:02:
Ik heb eergisteren mijn UK-Nougat versie vervangen door de PHN versie. Heb niet het HOME-CSC bestand gebruikt, waardoor ik meteen een schone nieuwe telefoon had.
Na één dag valt me al op dat de batterijduur nu beter lijkt te zijn dan mijn ge-upgrade versie van Nougat. Had vanochtend om 06:00 nog 59% over nadat ik de telefoon zondag middernacht van de lader heb gehaald. Weliswaar met maar 50 minuten schermtijd, maar de telefoon lijkt idle toch wat zuiniger te zijn. Dit is met OSD, WIFI, BT en GPS. Ik ben er blij mee.
Is het flashen van een stock ROM dus beter dan het upgraden vanuit Marshmellow of Nougat en vervolgens terugzetten naar fabrieksinstellingen? Scheelt dat qua prestaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-04 13:54
dj_killjoy schreef op maandag 17 april 2017 @ 18:35:
[...]

Draai je dan wel op Android 7.0?
Helaas nog op 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 910879

Hello Samsung-lovers (or haters ??)

Ik heb een S7 van de firma. Model = SM-G930F.

Omwille van aanhoudende meldingen om up te daten heb ik na anderhalve maand toegegeven en heb ik de update naar Nougat doorgevoerd.

CSC is nu G930 FVF G1DQBT

Ik heb problemen om de telefoon te wekken wanneer hij in 'doze' mode staat: :| :|
  • het scherm licht pas op 5 seconden nadat ik op een knop duw (eender welke: home knop of aan/uit
  • daarna kan ik pas ontgrendelen dmv fingerprint na nog eens 10 seconden wachten
  • vaak krijg ik dan de melding "System UI is not responding"
LET OP: dit doet zich enkel voor wanneer mijn telefoon een tijdje (+10 min) niet gemanipuleerd werd en ENKEL wanneer internet (4G) aanstaat. sNachts zet ik internet uit, en ik heb gemerkt dat hij dan wel razendsnel oplicht en unlockt.

Heeft er iemand van jullie -de experts- een idee hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen ? :)

Ik hen al wat gegoogled en de animaties (in de developer options) al uitgevinkt, en dat scheen het iets beter te maken.

Dank bij voorbaat !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Bij problemen na een update word er geadviseerd om je telefoon terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Zou dat dus eerst eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 910879

Dankjewel voor je reactie Patrick.

Ik weet van het bestaan van dat advies af, maar ik hoop via deze site een andere, minder ingrijpende oplossing te weten te komen.

De vraag is dus nog open: wie weet er raad ?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 911285

Dag Steve,

Die heeft wat vertraging :-/ Het is dus nog even afwachten!
voor mensen met orange en nog geen update naar nougat.

Groetjes,
Wendy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Anoniem: 910879 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 18:49:
Dankjewel voor je reactie Patrick.

Ik weet van het bestaan van dat advies af, maar ik hoop via deze site een andere, minder ingrijpende oplossing te weten te komen.

De vraag is dus nog open: wie weet er raad ?? :)
Cache wipen kan je nog proberen maar als dat niet helpt is echt een factory reset nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RommelD
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05-2022

RommelD

Stargate overheerscht!

George10 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:02:
Al eerder hadden we het hier over wanneer de update naar Android Nougat voor de Samsung S7 Edge met de csc-code DDX van de Duitse Telekom komt. Ik heb die zelf ook eentje. Het kan blijkbaar nog wel even duren. Ik zag op de website van de Telekom de onderstaande tekst die vorige week woensdag (29-3) is geplaatst. We zullen dus geduld moeten hebben.

Wir wissen, dass ihr auf das Android 7 Nougat Update für das Samsung Galaxy S7 und das Samsung Galaxy S7 wartet.
Wir konnten das Update aktuell noch nicht guten Gewissens freigeben. Wir setzen hinter den Kulissen alles daran, dass das Update so schnell es geht veröffentlicht werden kann.
Alle Dienste-, Funktionen- und Sicherheitsaspekte müssen dabei berücksichtigt werden und Geräte mit dem Update müssen in unserem Netz zu 100% ordnungsgemäß funktionieren. Nur wenn dies gewährleistet ist, werden wir die Freigabe für das Update erteilen und dies umgehend in unserem Informationsbeitrag zum Thema kundtun. Aktuelle Freigaben für kommende Software Updates in 2017. Die Sicherheitsupdates der vergangenen Monate werden in das kommende Update mit einfließen. Wir haben dem Hersteller unsere Änderungswünsche mitgeteilt und diese werden entsprechend umgesetzt. Wir tun dies, um euch die beste Qualität zu bieten.
Leider können wir euch nach wie vor keinen Termin nennen. Seid euch aber sicher, dass wir wissen, wie wichtig unseren Kunden dieses Thema ist und dass es daher bei uns ganz oben auf der Liste steht!
En we zijn weer 2 weken verder en de LUX telefoons in Belgie hebben nog steeds geen update. Weet niet zeker of het binnen 1 jaar lukt nadat Google hem heeft vrijgegeven.... |:(

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anpat
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 11:21
RommelD schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:53:
[...]

En we zijn weer 2 weken verder en de LUX telefoons in Belgie hebben nog steeds geen update. Weet niet zeker of het binnen 1 jaar lukt nadat Google hem heeft vrijgegeven.... |:(
En als je hier kijkt zie je nog 6... dus neen helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD

RommelD

Stargate overheerscht!

Toch een beetje ongeloofelijk :(

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Dynamic
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-05 17:01
zeg maar ronduit schandalig ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:44
Mr Dynamic schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:50:
[...]
zeg maar ronduit schandalig ....
Beetje een overdreven reaktie imho.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RommelD

RommelD

Stargate overheerscht!

RigolleM schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:32:
[...]

Waarschijnlijk heb jij de update al gekregen. Als je in ons schuitje zit vindt ik het ook schandalig. Hoezo hebben practisch alle andere landen deze update al en Belgie niet? Je mag er toch van uitgaan als je het High End model koop voor 700 euro dat je de updates een beetje snel krijg? En niet hoef te prutsen met zelf ROMs erop te flashen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
RommelD schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 15:17:
[...]

Waarschijnlijk heb jij de update al gekregen. Als je in ons schuitje zit vindt ik het ook schandalig. Hoezo hebben practisch alle andere landen deze update al en Belgie niet? Je mag er toch van uitgaan als je het High End model koop voor 700 euro dat je de updates een beetje snel krijg? En niet hoef te prutsen met zelf ROMs erop te flashen?
Ik heb er hem inderdaad zelf op gezet, nu VD2 en van zodra de LUX er is ga ik terug naar Nougat met LUX firmware. Dit is hier nog altijd tweakers en kost geen moeite om de firmware 'manueel' er op te plaatsen.

Wil je continue updates had je beter een Nexus, Pixel of Oneplus aangeschaft, van Samsung is het bekend dat je moet wachten op de updates.

Wat ik bv. schandalig vind is dat er op de politie in Parijs wordt geschoten, een stomme update naar Nougat schandalig vinden is een beetje bij het haar gerukt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RommelD

RommelD

Stargate overheerscht!

RigolleM schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 17:59:
[...]

Ik heb er hem inderdaad zelf op gezet, nu VD2 en van zodra de LUX er is ga ik terug naar Nougat met LUX firmware. Dit is hier nog altijd tweakers en kost geen moeite om de firmware 'manueel' er op te plaatsen.

Wil je continue updates had je beter een Nexus, Pixel of Oneplus aangeschaft, van Samsung is het bekend dat je moet wachten op de updates.

Wat ik bv. schandalig vind is dat er op de politie in Parijs wordt geschoten, een stomme update naar Nougat schandalig vinden is een beetje bij het haar gerukt!
Het is hier tweakers, betekend nog niet dat voor electronisch apparaat die ik bezit gelijk firmwares moet flashen. Vroeger in mijn studietijd vond ik het allemaal geweldig, Mobos, Videokaarten etc. flashen en overklokken. Maar er komt een tijd dat sommige geen tijd/zin hier meer in hebben vanwege familie en werk. En je comment over de Nexus, Pixel is ook een beetje scheef. Er zijn al veel landen die WEL de update hebben voor de S7. Het mij specifiek erom dat Belgie maanden achterloopt. (en ja het steekt me ook dat Samsung als de grootste mobiele speler het niet voor elkaar krijgt om snel updates uit te rollen).

Begrijp je punt over "schandalig". Maar we gebruiken deze woorden in onze eigen leefwereld. Iemand die in Africa woont zal hele andere dingen schandalig vinden dan b.v. een rijkeluis kind of prins b.v. Ligt dus aan zijn of haar situatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

RommelD schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 18:41:
[...]

Het is hier tweakers, betekend nog niet dat voor electronisch apparaat die ik bezit gelijk firmwares moet flashen. Vroeger in mijn studietijd vond ik het allemaal geweldig, Mobos, Videokaarten etc. flashen en overklokken. Maar er komt een tijd dat sommige geen tijd/zin hier meer in hebben vanwege familie en werk. En je comment over de Nexus, Pixel is ook een beetje scheef. Er zijn al veel landen die WEL de update hebben voor de S7. Het mij specifiek erom dat Belgie maanden achterloopt. (en ja het steekt me ook dat Samsung als de grootste mobiele speler het niet voor elkaar krijgt om snel updates uit te rollen).

Begrijp je punt over "schandalig". Maar we gebruiken deze woorden in onze eigen leefwereld. Iemand die in Africa woont zal hele andere dingen schandalig vinden dan b.v. een rijkeluis kind of prins b.v. Ligt dus aan zijn of haar situatie.
Of dit aan samsung ligt of aan de providers weet ik niet zeker maar ik heb een donkerbruin vermoeden (aangezien het in andere landen wel al lang gelukt is) dat het aan de providers in België ligt.
Wat is er mis aan versie 6 van android dat je moet wisselen, die vraag moet je aan je zelf stellen en niet waarom heb ik geen 7 er op staan. Want dat antwoord weet je al: je wilt geen roms zelf erop zetten.
Denk in oplossingen.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Dynamic
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-05 17:01
RigolleM schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:32:
[...]

Dat zal ik zelf wel bepalen zeker ;) Ik betaal evenveel dus ik verwacht dezelfde "service".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-05 21:50
Toch heel apart. Mijn vrouw heeft een gloednieuwe S7 gekocht. En deze is op geen mogelijkheid (op de normale ota manier) te updaten naar N. We hebben allebei exact dezelfde CSC. Moet ik nu echt met ODIN aan de slag om het voor elkaar te krijgen?

Ik heb tevens dus wel in maart gekregen.

[ Voor 8% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 23-04-2017 11:51 ]

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SchieveZot
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-05 15:52
Nog steeds nougatbollen voor de LUX versie :/

PSN: SchieveZot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Nu online
Dj Neo Ziggy schreef op zondag 23 april 2017 @ 11:50:
Toch heel apart. Mijn vrouw heeft een gloednieuwe S7 gekocht. En deze is op geen mogelijkheid (op de normale ota manier) te updaten naar N. We hebben allebei exact dezelfde CSC. Moet ik nu echt met ODIN aan de slag om het voor elkaar te krijgen?

Met Odin kan, is super snel klaar. Binnen 10 minuten. Welke CSC is het dan?

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
G930FFPHN1DQAB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:07
Dj Neo Ziggy schreef op zondag 23 april 2017 @ 11:50:

Smart Switch al geprobeerd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ik heb het toestel nu niet in bezit. Toestel is met vrouwlief mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalG
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-04-2024
Hier ook geen update.. zelfs niet via smartswitch. CSC: iets met BPH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
MetalG schreef op woensdag 26 april 2017 @ 11:52:
Hier ook geen update.. zelfs niet via smartswitch. CSC: iets met BPH
BPH is Peru is net zoals de LUX nog geen Nougat beschikbaar.
Van waar komt uw toestel dat deze BPH heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalG
RigolleM schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:50:
[...]

BPH is Peru is net zoals de LUX nog geen Nougat beschikbaar.
Van waar komt uw toestel dat deze BPH heeft?
Coolblue :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Je hebt wellicht de firmware naam vermeldt maar niet de CSC code.
Toeval moet lukken dat BPH ook als landcode wordt gebruikt voor Peru.
Download anders Phone INFO en daar zie je in het 2de tabblad de CSC code.
Zou mij verbazen dat Coolblue toestellen importeert uit Peru :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalG
LUX inderdaad! =) welke opties heb ik als ik ni meer wil wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Nu online
MetalG schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:39:
LUX inderdaad! =) welke opties heb ik als ik ni meer wil wachten?
Via ODIN de officiele PHN versie (NL) flashen. 10 minuten werk

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalG
Erik1805 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 16:18:
[...]

Via ODIN de officiele PHN versie (NL) flashen. 10 minuten werk
Is dan alles leeg? en kan je dan makkelijk een backup terug plaatsen?

Ik zit met google authenticater en dat kan je niet backuppen (;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Nu online
MetalG schreef op woensdag 26 april 2017 @ 19:27:
[...]

Ja helaas wel. Alles wordt gewist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anpat
MetalG schreef op woensdag 26 april 2017 @ 19:27:
[...]

Je kunt aan degene die jouw de key gegeven heeft een backup key vragen (ik kan de mijne uitlezen uit openVPN)
Officiele instanties zoals de BE Overheid heeft deze optie ook, maar online. Dan krijg je gewoon een nieuwe QR code :)

Ik zelf wacht nog even af ook ik heb een LUX versie ;)

[ Voor 0% gewijzigd door anpat op 27-04-2017 15:53 . Reden: Wat is dat toch met die spellings check :-D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalG
anpat schreef op donderdag 27 april 2017 @ 15:52:
[...]

Je kunt aan degene die jouw de key gegeven heeft een backup key vragen (ik kan de mijne uitlezen uit openVPN)
Officiele instanties zoals de BE Overheid heeft deze optie ook, maar online. Dan krijg je gewoon een nieuwe QR code :)

Ik zelf wacht nog even af ook ik heb een LUX versie ;)
Ik weet het, beetje sneu wel ik heb er een 8 tal.. is veel werk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• George10
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-03-2024
Even niet meer gelezen hier. De update was vorige week maandag (17-4) beschikbaar. Hij staat er dus inmiddels op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
iemand al update voor Lux toestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_killjoy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-08-2024
Zit iedereen hier nog op de security patch van 1 januari of hoe krijg ik de nieuwste versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sympa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-05 20:46
Die heeft iedereen. Ik kreeg net wel een melding "software update beschikbaar" maar toen ik ging installeren was er niks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SchieveZot
LUX update blijkt gereleased, 20 min geleden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjorim
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-05 12:05
SchieveZot schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 07:43:
Kan het bevestigen, update beschikbaar via Smart Switch. Lijkt me wel een typo te staan bij de melding dat ik 1,5 MB vrij moet hebben, zal eerder GB moeten zijn aangezien ik 1,5 MB nog wel heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupernovaBE
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-03 22:04
SchieveZot schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 07:43:
Klopt, ben hem ook aan het binnenhalen.
Ging net UK flashen ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dns_vbl
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-01 23:48
Zo die LUX update zit erop. Ik heb nu

AP: G935FXXU1DQD7
CP: G935FXXU1DQD7
CSC: G935FLUX1DQD1

Ben volledig up2date (hoop ik), niveau Android-bevl.patch 1 april 2017...
En nu maar proberen of doe ik beter eerst een factory reset?
enne "Bellen via 4G" is dat het befaamde VOLte???

Samsung Galaxy 10 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
En nu maar proberen of doe ik beter eerst een factory reset?
enne "Bellen via 4G" is dat het befaamde VOLte???
Proberen? Na een grote update, ALTIJD factory reset.
Voice over LTE, VoLTE of bellen via 4G is allemaal hetzelfde, maar enkel mogelijk via Proximus. Orange is hier nog lang niet klaar mee, en zullen dit pas later uitrollen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchieveZot
RigolleM schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 19:47:
[...]

Proberen? Na een grote update, ALTIJD factory reset.
Voice over LTE, VoLTE of bellen via 4G is allemaal hetzelfde, maar enkel mogelijk via Proximus. Orange is hier nog lang niet klaar mee, en zullen dit pas later uitrollen...
Ik heb geen factory reset uitgevoerd en tot nu toe nog geen problemen ondervonden.
Indien ik toch zou merken dat er iets vierkant draait zal ik wel een reset uitvoeren.
Don't fix it if it aint broken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
SchieveZot schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 10:18:
[...]

Ik heb geen factory reset uitgevoerd en tot nu toe nog geen problemen ondervonden.
Indien ik toch zou merken dat er iets vierkant draait zal ik wel een reset uitvoeren.
Don't fix it if it aint broken :*)
Heeft mij juistgeteld een uurtje geduurd om te resetten en backup terug te zetten (via Samsung Smart Switch)
Toestel is sowieso snappier en je voorkomt voor je het moet genezen :*)

Van de 10 toestellen die updaten van android X naar Y moeten er 9 gereset worden, dat is mijn ervaring met een 300-tal Samsungs hier in het bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-05 15:32
zijn er eigenlijk meer mensen die problemen hebben met een bleutooth verbinding sinds de update? de verbinding in mijn auto kraakt sinds de update enorm. Verbinding opnieuw maken, factory reset hebben niet geholpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Laatst online: 15-05 10:50

Phntm

Tlingelingeling

RigolleM schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 10:47:
[...]

Heeft mij juistgeteld een uurtje geduurd om te resetten en backup terug te zetten (via Samsung Smart Switch)
Toestel is sowieso snappier en je voorkomt voor je het moet genezen :*)

Van de 10 toestellen die updaten van android X naar Y moeten er 9 gereset worden, dat is mijn ervaring met een 300-tal Samsungs hier in het bedrijf.
Ik denk dat het snappier gevoel een placebo is :P, je zet er immers weer een backup weer erop. :z Bij problemen, na een update, wipe ik mijn gehele cache en dan doet mijn toestel het gewoon weer na elke update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Phntm schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 11:23:
[...]

Ik denk dat het snappier gevoel een placebo is :P, je zet er immers weer een backup weer erop. :z Bij problemen, na een update, wipe ik mijn gehele cache en dan doet mijn toestel het gewoon weer na elke update.
Absoluut geen placebo, hoeveel gebruikers die bij mij komen klagen dat hen toestel na de update voor geen meter meer voouit geraakt en na een full reset hij terug normaal werkt! Alleen cache ledigen helpt in de meeste gevallen niet. En ik vermoed dat je nog nooit met Smart Switch gewerkt hebt, want als je nu van scratch herbegint met alles te installeren of configureren of je zet de backup terug, maakt weinig uit alleen gebeurt het gewoon automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

RigolleM schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 13:06:
[...]

Absoluut geen placebo, hoeveel gebruikers die bij mij komen klagen dat hen toestel na de update voor geen meter meer voouit geraakt en na een full reset hij terug normaal werkt! Alleen cache ledigen helpt in de meeste gevallen niet. En ik vermoed dat je nog nooit met Smart Switch gewerkt hebt, want als je nu van scratch herbegint met alles te installeren of configureren of je zet de backup terug, maakt weinig uit alleen gebeurt het gewoon automatisch.
Dan denk ik dat je niet begrijpt wat een backup is uberhaupt, maar deze discussie ben ik niet van plan met je aan te gaan. Een (dalvik) cache wipe bespaart je de ellende van kloten met Smart Switch. Als je niet beter weet is een format en smart switch backup een andere oplossing. Niet nodig, maar het is een oplossing. En in extreme gevallen waar de software gewoon naar de klote is, dan helpt een cache wipe inderdaad niet.

Maar ehh hier gaan we verder niet op in, en a.u.b. volgende keer niet iets vermoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dest1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-04-2022
na eindelijk de LUX update gekregen te hebben, moet ik zeggen dat ik erg tevreden ben met de update (voorlopig toch ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
  • Laatst online: 27-04 22:10
dj_killjoy schreef op maandag 1 mei 2017 @ 18:37:
Zit iedereen hier nog op de security patch van 1 januari of hoe krijg ik de nieuwste versie?
Ja, hier ook. Alhoewel m'n telefoon prima werkt vraag je je toch af waarom er geen (security) update beschikbaar is na een maand of 5. Zeker aangezien er andere landen al wel een update hebben.

Ik wacht nog 3 maanden en als er dan geen update over the air (OTA) is, dan flash ik zelf wel de recentste versie.

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dns_vbl
iemand enig idee wat "samsung members" doet??
Het enige wat ie bij mij doet is.. even geduld...

Samsung Galaxy 10 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dest1
dns_vbl schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:32:
zelfde hier, blijft hangen op "even geduld"

je kan de app ook niet uitschakelen zo te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dns_vbl
dest1 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:55:
[...]

zelfde hier, blijft hangen op "even geduld"

je kan de app ook niet uitschakelen zo te zien
Bezig met een factory reset, kijken of dat helpt..

Samsung Galaxy 10 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dest1
dns_vbl schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:57:
[...]

Bezig met een factory reset, kijken of dat helpt..
ik had al een factory reset & cache wipe gedaan vlak na de update, dus daar ligt het niet aan

zullen wss moeten wachten op een fix in de volgende update

[ Voor 10% gewijzigd door dest1 op 03-05-2017 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-05 22:44

jabberwock

XBL:Jabberwocks

dns_vbl schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:32:
Is een Samsung Community app. je kunt daar tips & tricks lezen/vragen/plaatsen aan mede-members. Maar je kunt ook allerlei hard en software van je smartphone testen. En je kunt direct met de Samsung support schakelen vanuit die app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anpat
Ik krijg zojuist met een LUX versie de update binnen ... zal na de update mijn bevindingen eens posten :-)

Update:
Probleemloos geupgrade, download duurde wel erg lang (over de WIFI) nagenoeg 2,5 uur. Maar nog geen reset gedaan. Patch level staat op 1 april 2017 (geen grapje) :D

Layout is nu wel even wennen evenals de notificaties.... maar goed....

Maar eens zien de komende dagen hoe de batterij zich houd. Mijn scherm nog niet aangepast.

[ Voor 62% gewijzigd door anpat op 04-05-2017 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dns_vbl
dest1 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:58:
[...]

ik had al een factory reset & cache wipe gedaan vlak na de update, dus daar ligt het niet aan

zullen wss moeten wachten op een fix in de volgende update
Vandaag kreeg ik een "Samsung Members" update...en hierna werkte het wel. :)
Ben intussen wel begonnen aan een volledige factory reset zonder back up van apps terug te zetten.
Dus beginnen met een volledige schone lei.
Na een jaartje lijkt me dat niet slecht. Heb screen shotjes gemaakt om te weten wat opnieuw te installeren. Het duurt mss wel even langer maar ga er toch wel de vruchten van dragen. (hoop ik)
Wish me luck... 8)7

Samsung Galaxy 10 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-01-2024
wonderbaarlijk toch hoe samsung de update uitrolt, twee maal s7, zeer kort na elkaar gekocht bij Coolblue, een van beide ging supersnel naar Nougat, de andere zit nog op M :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:28

-tom-562

Oliesjeik

martijnm71 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 19:24:
wonderbaarlijk toch hoe samsung de update uitrolt, twee maal s7, zeer kort na elkaar gekocht bij Coolblue, een van beide ging supersnel naar Nougat, de andere zit nog op M :D
Even aan je PC hangen en Samsung Switch opstarten. Ik heb sinds een maandje de S7, die werd geleverd met Marshmallow, overal werd de update uitgerold, maar voor die van mij was geen OTA update beschikbaar. Toen ik 'm aan de PC hing met Samsung Switch, kreeg ik de melding dat Nougat beschikbaar is!

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-01-2024
-tom-562 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 09:32:
[...]

Even aan je PC hangen en Samsung Switch opstarten. Ik heb sinds een maandje de S7, die werd geleverd met Marshmallow, overal werd de update uitgerold, maar voor die van mij was geen OTA update beschikbaar. Toen ik 'm aan de PC hing met Samsung Switch, kreeg ik de melding dat Nougat beschikbaar is!
Dat ga ik niet aan mijn digibeste zus uitleggen die 300 km verderop woont :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:58
Als ze dat niet kan, kan ze ook geen account toevoegen, dat is moeilijker dan dat programma te installeren en te updaten.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanSnEAky
  • Laatst online: 10:24
Sinds kort ben ik overgestapt naar Vodafone. Ze bieden het gebruik van de Vodafone Wallet aan om zo via je mobiel te betalen. Ik heb eind 2015 een S7 lost gekocht.
Nu blijkt alleen dat de app niet geschikt is voor mijn toestel. Via Vodafone support er achter gekomen dat Vodafone slechts de volgende (meest recente) versie ondersteund:

AP: G930FXXU1DQD9
CP: G930FXXU1DQD7
CSC: G930FVFG1DQD3

Nu heb ik een Nederlands toestel (PHN) met Versie G930FXXU1DQB3. Volgens deze site: https://samsung-firmware.org/model/SM-G930F/region/PHN/ is dit blijkbaar de laatste versie.

Ik denk dat niemand hier kan voorspellen wanneer Samsung de laatste versie pushed voor de PHN toestellen. Mocht iemand een workaround hebben, dan hoor ik dit graag.
Als iemand hetzelfde probleem hebben dan kan dit de oorzaak zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donderz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-05 19:09
Nog andere die een nieuwe update gekregen hebben met patch level van 1 april?
Ik draai de unbranded (dacht BTU) versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSiemer
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-10-2017
Gisteren eindelijk de lang uitgestelde grote update gedaan op mijn S7.
Positief:
  • Hij is ineens weer supersnel (was de laatste weken ontzettend laggy)
  • De batterij lijkt wat minder snel leeg te lopen
  • Je kan nu een hoop van de default bloatware (OneDrive, OneNote, Game Launcher) in ieder geval uitschakelen (maar niet weghalen, helaas)
  • Er zitten best een paar geinige nieuwe features op, maar niets heel bijzonders
Negatief:
  • De Facebook app stond er ineens weer op (en is er per direct weer af gebonjourd)
  • Instagram stond er op (?!? weg met die zooi)
  • De standaard file browser (My Files) is nu stuk ("My Files has stopped")
  • "Samsung Members" staat er ineens op en wil feedback afhandelen, maar als ik dat opstart wil het alle permissies, inclusief dark pattern "I agree to all of the above" waar ook het "spam mij overhoop" vinkje onder valt. Na het (deels) geven van die permissie loopt deze app ook in de soep, mogelijk omdat die eerst al mijn data probeert te uploaden ofzo -_-
  • App ikoontjes werden in een frame gezet, ziet er niet uit, meteen uit gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SIII
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-03 07:47
Gisteren de update gedaan en ondervind 1 probleem:

De 'Mijn Bestanden' App crashed bij openen.

Nog iemand dit probleem??? (Zie dat member vorige post ook dit probleem heeft)
(Galaxy 7Edge)

Heb dan maar andere app installed ervoor.

[ Voor 29% gewijzigd door SIII op 13-05-2017 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Nope crasht niet hier, maar wel factory reset uitgevoerd na de update ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Geen crash met mijn bestanden app, geen factory reset uitgevoerd na de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimhoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-10-2024
Zojuist is er een NL-Alert uitgegaan rondom Rotterdam. Ik kreeg hier geen melding van en kan het ook nergens instellen. Iemand een idee hoe je dit kunt activeren? Ik draai gewoon Nougat. Niks geflashed of iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-05 22:19
Jimhoofd schreef op maandag 15 mei 2017 @ 11:31:
Zojuist is er een NL-Alert uitgegaan rondom Rotterdam. Ik kreeg hier geen melding van en kan het ook nergens instellen. Iemand een idee hoe je dit kunt activeren? Ik draai gewoon Nougat. Niks geflashed of iets.
http://www.crisis.nl/nl-alert/instelhulp/samsung.aspx

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimhoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-10-2024
Ah thanks, zat bij mn apps instellingen te kijken voor een optie berichten :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_killjoy
donderz schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 12:00:
Nog andere die een nieuwe update gekregen hebben met patch level van 1 april?
Ik draai de unbranded (dacht BTU) versie.
Nog steeds 1 januari patch op unbranded PHN versie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 451631

Ik heb een S7 edge en uiteraard de Nougat update gehad. Maar afgelopen weekend merkte ik dat ik geen tv meer kan kijken op de S7 met "quick connect" welke nu "smart view" schijnt te heten. Alleen als ik "smart view" activeer dan heb ik alleen de keuze voor screen mirroring van de S7 naar mijn Samsung tv. De optie voor screen mirroring van de tv naar de S7 is verdwenen. Wie kijkt ook weleens tv op de S7 via screen mirroring en herken dit probleem? Heb al wel de cache gewist maar nog geen factory reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zlpsycho
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-04 15:25
Mijn oortjes besturing werkt niet meer sinds android 7. Vet kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 451631

Anoniem: 451631 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 02:07:
Ik heb een S7 edge en uiteraard de Nougat update gehad. Maar afgelopen weekend merkte ik dat ik geen tv meer kan kijken op de S7 met "quick connect" welke nu "smart view" schijnt te heten. Alleen als ik "smart view" activeer dan heb ik alleen de keuze voor screen mirroring van de S7 naar mijn Samsung tv. De optie voor screen mirroring van de tv naar de S7 is verdwenen. Wie kijkt ook weleens tv op de S7 via screen mirroring en herken dit probleem? Heb al wel de cache gewist maar nog geen factory reset.
Ik heb een cache en een factory reset gedaan. Ik had mijn icoontje snel verbinden (rondje met 5 kleine rondjes eromheen) weer terug in het pull-down menu. Zo kon ik weer tv kijken op mijn S7. Alleen je moet de update voor versie 1.0.00-41 niet gebruiken. Als je hem toch gebruikt dan kun je alleen maar kiezen uit een beknopte lijst van Samsung televisies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Indodraakje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-05 13:45
Voor de geinterreseerden, er is een OTA upgrade uit, met beveiligings update van mei 2017. (dit is voor de S7 (non-edge) PHN!
Afbeeldingslocatie: https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/18557384_10213574041690084_673784883565752694_n.jpg?oh=9343ff3f030ddaa001560dcf9c454823&oe=59B057BC

[ Voor 38% gewijzigd door Indodraakje op 17-05-2017 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-05 22:19
Indodraakje schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 14:13:
Voor de geinterreseerden, er is een OTA upgrade uit, met beveiligings update van mei 2017. (dit is voor de S7 (non-edge) PHN!
[afbeelding]
Hier ook beschikbaar, straks thuis even installeren via de wifi ;)

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_killjoy
Nu ook voor de S7 Edge PHN versie! Update is 349,05 MB bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
dj_killjoy schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 11:09:
Nu ook voor de S7 Edge PHN versie! Update is 349,05 MB bij mij.
Is hier net geïnstalleerd. Geen visuele veranderingen gespot zover, niveau android beveiliging is nu 1 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sympa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-05 20:46
Ik heb nu (met de 1 mei update) weer het scherm op plaats 1 in het stroomverbruik. Dat was wel anders met de eerste Nougat versie: toen stond daar vaan Android zelf.

Kijken hoe dit gaat lopen.

[ Voor 9% gewijzigd door sympa op 19-05-2017 13:07 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 14:23
Indodraakje schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 14:13:
[afbeelding]
Dat font :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Choco cooky of Rosemary...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indodraakje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-05 13:45
Choco cooky, it's an asian thing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Op mijn Samsung Galaxy S Plus gebruikte ik hem ook. Kreeg dan net wat meer letters op een regel.. Nu gewoon de standaard, maar het is een... euhmm.. aparte font ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• griphin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05 20:53
Voor de S7 Edge is de update nu ook beschikbaar voor de PHN versie. De download is 349.05 MB en de security patch is van mei. :)

[ Voor 16% gewijzigd door griphin op 19-05-2017 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-05 19:16
Weet iemand hoe ik na de update mijn fotokader widget terugkrijg? Die hebben ze er gewoon uitgehaald in de update.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Alternatief zoeken of even in de galaxy app store kijken. Ik mis hem ook al maar de alternatieven gaan vaak gepaard met reclame en ongewenste permissies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 925811

Hoi. Ik heb het ook. Krijg steeds de melding 'signaal verloren '. Het is inmiddels al een maand na jouw melding, dus vermoed dat weinig mensen hier last van van hebben. Of is er ergens anders ook een melding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 925811

Hoi. Ik heb het ook. Krijg steeds de melding 'signaal verloren '. Het is inmiddels al een maand na jouw melding, dus vermoed dat weinig mensen hier last van van hebben. Of is er ergens anders ook een melding?
Edit: dit was een reactie op ninne1 van 13 april...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-05 21:02

Franko P.

Hit it.

Weet iemand hoe ik de Android 7.0 versie op mijn telefoon kan krijgen. Heb de telefoon destijds gekocht bij 4 launch als los toestel. Nu blijkt dat 4 launch dus via grijze import telefoons inkoopt.
Ben hier niet echt gelukkig mee en ben dan ook van mening dat ze dit wel hadden mogen vermelden op hun webshop.

Heb ondertussen daarover een mail gestuurd naar 4 launch.
Mag dit eigenlijk zomaar? Nl alert werkt bijvoorbeeld ook niet hierdoor, en beveiligings updates komen dus ook niet binnen.

Edit:

Ondertussen gevonden hoe ik via Odin dit kan doen. Vraag blijft of dit zomaar mag vwb die grijze import

[ Voor 10% gewijzigd door Franko P. op 27-05-2017 23:38 ]

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368306

Nu een week de nougat update en wat ik vervelend vind is dat de foto's kleiner weergeven worden als ik de S7 horizontaal houdt, dus aan beide kanten nu een zwart balkje en niet meer beeldvullend. Al geprobeerd te veranderen maar lukt me nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-05 13:11
Anoniem: 368306 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 15:51:
Nu een week de nougat update en wat ik vervelend vind is dat de foto's kleiner weergeven worden als ik de S7 horizontaal houdt, dus aan beide kanten nu een zwart balkje en niet meer beeldvullend. Al geprobeerd te veranderen maar lukt me nog niet.
Check eens de instellingen. Standaard stond mijn camera op 4:3 bij het maken van foto's en ik had daarbij ook randen. Op 16:9 gezet en nergens meer last van. Behalve bij foto's van andere die een lagere resolutie hebben.
En het maakt natuurlijk nog uit of iemand de foto in portret of landscape heeft geschoten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dj_killjoy
Ik krijg net een software update melding met een grootte van 21,67 MB. Iemand enig idee wat dit betreft?

De security update van mei heb ik al. Ik heb de S7 Edge unbranded PHN versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_killjoy
griphin schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 16:21:
Voor de S7 Edge is de update nu ook beschikbaar voor de PHN versie. De download is 349.05 MB en de security patch is van mei. :)
*knip*. Dit voegt niet bijzonder veel toe. Verder is het niet toegestaan om meerdere posts onder elkaar te plaatsen binnen 24 uur.

[ Voor 22% gewijzigd door rens-br op 08-06-2017 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:04
dj_killjoy schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:37:
Ik krijg net een software update melding met een grootte van 21,67 MB. Iemand enig idee wat dit betreft?

De security update van mei heb ik al. Ik heb de S7 Edge unbranded PHN versie.
Hier ook voor de gewone S7 PHN , heb ook niks anders kunnen ontdekken en in de release notes staat ook niks bijzonders

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrSiemer
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-10-2017
SIII schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 07:47:
De 'Mijn Bestanden' App crashed bij openen.
Als er nog mensen zijn die last hebben van de crashende file explorer na de update, ik heb zojuist via Facebook de oplossing doorgekregen van Samsung Nederland:
  1. Maak een Samsung account aan als je deze nog niet hebt
  2. Open de app "Galaxy apps" en log hier in met je Samsung account.
  3. Update alle apps die daar geïnstalleerd staan.
Na deze stappen werkt de file explorer bij mij weer gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SIII
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-03 07:47
DrSiemer schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:00:
[...]

Als er nog mensen zijn die last hebben van de crashende file explorer na de update, ik heb zojuist via Facebook de oplossing doorgekregen van Samsung Nederland:
  1. Maak een Samsung account aan als je deze nog niet hebt
  2. Open de app "Galaxy apps" en log hier in met je Samsung account.
  3. Update alle apps die daar geïnstalleerd staan.
Na deze stappen werkt de file explorer bij mij weer gewoon.
Bedankt! Na een bepaalde tijd was mijn probleem verholpen. Was het door een app update, ik weet het niet maar werkt wel weer. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 13:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Modbreak:Dames en heren houden we het wel een beetje vriendelijk? Op de man spelen en kinderachtig reageren is nergens voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
hebben meer mensen geen optie snelladen meer op de S7?
bij mij is hij weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
MatMich schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 20:36:
hebben meer mensen geen optie snelladen meer op de S7?
bij mij is hij weg
Snelladen werkt hier nog perfect op een S7E (Mei patch)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
nederige excuses. ik heb niet goed gekeken
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste