• kesses
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-03-2018
Ik heb vanmorgen een OTA binnengekregen, update uitgevoerd en heb nu volgende versie op mijn S7:
G930FXXU1DQEF/G930FLUX1DQE1/G930FXXU1DQD7

Ik geraak sinds deze update niet meer geregistreerd op het mobiel netwerk. Geen 2g, 3g, 4g, niets. Heb ondertussen volgende tevergeefs geprobeerd:
- reboot;
- bij connections manuele netwerkselectie (krijg hier ook gewoon alle providers, maar kan niet registreren op mijn thuisnetwerk);
- een reset naar fabrieksinstellingen.

Wifi e.d. werkt gewoon. Ik krijg ook de "staafjes ontvangst" alsook melding "emergency calls only".

Dit heeft dus niet geholpen. Iemand een oplossing? Wat zijn mijn opties?

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Als je Vodafone hebt dan is dit een resultaat van een beperkte storing, zie onder andere de homepagina van Tweakers.

OFFLINE enkele berichten geedit

• kesses
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-03-2018
Mrjraider schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:01:
Als je Vodafone hebt dan is dit een resultaat van een beperkte storing, zie onder andere de homepagina van Tweakers.
Nee zit op Orange. Niet hetzelfde netwerk denk ik?

Ik heb ondertussen contact gehad met Orange (niet eenvoudig zonder telefoon!). Ze hebben blijkbaar een verkeerd nummer ingetikt bij verwerking van gegevens en per ongeluk mijn nummer afgesloten 8)7 Nu twee dagen wachten voor het weer actief gezet kan worden |:(
(en het had dus helemaal niets te maken met de firmware update.. verkeerde symptomen something something)

[Voor 8% gewijzigd door kesses op 13-06-2017 08:43]

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik kan de oplossing niet echt vinden, dus hopelijk heeft iemand hier een "oh daarvan weet ik de oplossing wel"-moment voor mij.

De laatste tijd heb ik steeds vaker dat de content van apps ongewenst refreshen. Stel ik lees bijvoorbeeld een artikeltje in Chrome, refresht de pagina plots.

Of als ik Facebook geopend heb, dat hij opeens naar boven schiet en alles herlaadt (net zoals dat je de app nét hebt geopend). Het gebeurt bijvoorbeeld ook in Whatsapp: lees ik even een gesprek terug, schiet ie opeens naar onder alsof ie refresht.

Ik weet niet precies wanneer het probleem is ontstaan, maar mogelijk al voor de Nougat update. Het lijkt mij aan het RAM geheugen te liggen, maar daarvan heb ik nog gigabytes vrij.

Extra vervelend is dat het ook écht vaak gebeurt. Bijvoorbeeld tijdens het typen van dit bericht toch zeker 4x. Maar ook een klein artikeltje lezen zoals die van nu.nl zit er niet in zonder dat de pagina refresht...

Komt iemand dit bekend voor? Is er een quick fix?

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-03 20:06

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Uniciteit schreef op maandag 17 juli 2017 @ 22:21:
Ik kan de oplossing niet echt vinden, dus hopelijk heeft iemand hier een "oh daarvan weet ik de oplossing wel"-moment voor mij.

De laatste tijd heb ik steeds vaker dat de content van apps ongewenst refreshen. Stel ik lees bijvoorbeeld een artikeltje in Chrome, refresht de pagina plots.

Of als ik Facebook geopend heb, dat hij opeens naar boven schiet en alles herlaadt (net zoals dat je de app nét hebt geopend). Het gebeurt bijvoorbeeld ook in Whatsapp: lees ik even een gesprek terug, schiet ie opeens naar onder alsof ie refresht.

Ik weet niet precies wanneer het probleem is ontstaan, maar mogelijk al voor de Nougat update. Het lijkt mij aan het RAM geheugen te liggen, maar daarvan heb ik nog gigabytes vrij.

Extra vervelend is dat het ook écht vaak gebeurt. Bijvoorbeeld tijdens het typen van dit bericht toch zeker 4x. Maar ook een klein artikeltje lezen zoals die van nu.nl zit er niet in zonder dat de pagina refresht...

Komt iemand dit bekend voor? Is er een quick fix?
Je geeft niet aan of je een Edge variant hebt. Zo ja, heb je hem niet toevallig teveel vast op de randen met als resultaat een ongewenste aanraking?

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

jabberwock schreef op maandag 17 juli 2017 @ 23:32:
[...]

Je geeft niet aan of je een Edge variant hebt. Zo ja, heb je hem niet toevallig teveel vast op de randen met als resultaat een ongewenste aanraking?
Het gaat om de Edge variant, maar het zijn zeker niet ongewenste aanrakingen die dit veroorzaken.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:45
Bij mijn telefoon zie ik dat de gps op dit moment overuren draait, het icoontje is heel vaak in beeld.
Is er een mogelijkheid om te zien welke app dit veroorzaakt?

• acale
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-03 20:24
Je kan volgens mij wel zin welker app de locatie gebruikt

• Marsjee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-03 21:53
weertenaar schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 11:09:
zijn er eigenlijk meer mensen die problemen hebben met een bleutooth verbinding sinds de update? de verbinding in mijn auto kraakt sinds de update enorm. Verbinding opnieuw maken, factory reset hebben niet geholpen...
Gekraak herken ik niet, wel is sinds de update mijn verbinding niet meer zo stabiel, vaak knalt die hem er na xx seconden automatisch vanaf. ( verbinding verbroken op de radio te zien ) is een standaart Aygo touchscreen, welke voor de update altijd goed gewerkt heeft. :F na 10x opnieuw verbinding maken via de radio naar de telefoon, blijft die uiteindelijk wel werken. 8)7

• gozoman
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-03 14:27
Na lang wachten vannacht alle S7 edge updates inclusief Nougat uitgevoerd. Ik had ook het lednotificatieprobleem, dat bij Whatsapp-berichten het led geen wit licht liet knipperen. Dit heb ik opgelost door de led-indicator uit te schakelen (via Instellingen > Display). Vervolgens de cache te wissen (Instellingen > apparaatonderhoud > Opslag). Hierna het toestel uitschakelen en weer opstarten. Hierna de led-indicator weer aangezet en na het ontvangen van een nieuwe Whatsappbericht had ik een witte led-indicatie. Ik gebruik geen third party apps.
De oplossing vond ik hier: https://us.community.sams...DATED-03-21/m-p/72499#M61

Ik was trouwens ook de instelling kwijt voor het met een hand bedienen van het toetsenbord. Dat kun je instellen via het toetsenbord zelf. Houd de knop direct links naast de spatiebalk ingedrukt en kies voor het toetsenbord-icoon.
Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee