[Android|iOS] War Robots

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-07 22:29

Mitchell

Ondertitel

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2Ct42qD.png

War Robots

War Robots (eerder Walking War Robots) is een online multiplayer robot combat game ontwikkeld door Pixonic, waarin spelers gigantische robots besturen in een 6 versus 6 team capture-the-flag stijl gevecht.

Het is oorlog, pilot! Ben je klaar voor verrassingsaanvallen, ingewikkelde tactische manoeuvres en de vele trucjes die je rivalen voor je in petto hebben? Vernietig vijandelijke robots, verover alle bakens en upgrade je wapens om de gevechtskracht, snelheid en duurzaamheid van je gevechtsrobot te verhogen. Bewijs jezelf op elke kaart en gebruik verschillende strategieën en tactieken om als winnaar uit de strijd te komen!

Inhoudsopgave

Trailers
Gameplay
War Robots downloaden
Informatie
Update notes

iOS: https://itunes.apple.com/nl/app/war-robots/id806077016?mt=8
Android: https://play.google.com/s...etails?id=com.pixonic.wwr

Het spel op zich is gratis, maar maakt gebruik van In-App aankopen. Binnen het spel heb je namelijk drie types currency:
- Silver
- Gold
- Workshop points

Voor meer informatie over hoe en wat verwijs ik je naar de wiki: Money.
Website: WarRobots
Uitgever: Pixonic
Release date: 14 april 2014
Social media: Twitter | Facebook | Instagram | Google+ | Reddit (onofficieel)
Wiki: Wikia (onofficieel)

Overige kenmerken
- 24 gevechtsrobots met verschillende sterktes
- Meer dan 20 soorten wapens, inclusief ballistische projectielen en energie- en plasmawapens
- Heel veel robots en wapens combinaties
- Real time gevechten van 6 vs 6
- League en clan wars

Dit is de eerste keer dat ik een topic zoals dit heb aangemaakt. Als iets niet klopt pas ik het graag aan. Het design van dit topic is afgekeken van het "Planet Coaster"-topic, bedankt jongens!

Als iemand mede-auteur wilt zijn, hoor ik het graag.

EDIT 11-08-2017: Ik speel het spel tegenwoordig amper nog, dus als iemand dit topic wil overnemen hoor ik het graag.

[ Voor 16% gewijzigd door Mitchell op 11-08-2017 14:38 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell

Mitchell

Ondertitel

Topicstarter

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell

Mitchell

Ondertitel

Topicstarter
War Robots komt binnenkort uit met een gratis te spelen VR game en 360 degrees gameplay video (als je geen Rift of Vive hebt).
We have decided to call it War Robots VR: The Skirmish. Our goals with this project have defined its scope. We see it as the first intro chapter to the whole War Robots VR installation. With this being our first take on VR ever, we didn’t go for a long full-blown game. Instead, we opted for kind of a short playable teaser. And good news is — it will be distributed on a number of platforms for free, more on that down below!
Voor meer informatie zie: War Robots VR — Yes, It’s For Real

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell

Mitchell

Ondertitel

Topicstarter
De "War Robots VR: The Skirmish" teaser is nu beschikbaar op Steam en is helemaal gratis. Helaas heb ik geen VR headset, anders zou ik het meteen proberen! _/-\o_
War Robots VR: The Skirmish is a short, but highly immersive teaser-shooter in the universe of the War Robots franchise.

Experience the dark atmosphere of a global never-ending war combined with the feeling of sitting in the cockpit of a giant robot, ready for anything that lies ahead.

Take full control of your armed and dangerous robot and find out what brought you and your squadmate to a city torn by endless battles.

Features:
- A unique atmosphere in the already established universe of War Robots
- Fast-paced shooting mechanics
- A very comfortable VR experience
- Supports Oculus Rift and HTC Vive
Op Facebook is een 360 video beschikbaar met gameplay footage: https://www.facebook.com/warrobots/videos/937177993090170/

[ Voor 105% gewijzigd door Mitchell op 11-08-2017 14:41 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-06 22:44
Nog mensen die dit spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-07 16:12

PinusRigida

I put the p in pool.

Sta me toe om dit topic na 9 maand nog eens open te gooien.

Een jaartje of 2 geleden beginnen spelen op een niet zo'n performante telefoon, mee gestopt...

tot een paar maand geleden op m'n nieuwe tablet, nog eens gedownload... ik ben weer hélemaal mee, meer zelfs, begin zelfs goed te worden!

Ik ga vanavond eens testen of ik via Bluestacks met m'n Google account op PC kan spelen, via Steam had ik het ook al maar dan moet ik opnieuw beginnen, beetje gek als je al 4 bots van Lvl. 10 hebt... blijkbaar zou het met BS wel lukken om met m'n actieve account op PC te spelen, ik hoop het i.i.g. want het voordeel van klavier en muis is in dit spel niet te onderschatten.

Ondanks de minpuntjes -want die heeft dit spel wel- vind ik het een ontzettend verslavend en best goed spel, 'considering' it's built for mobile...

Gewoon voor de fun van het maken van lijstjes:

+ simpele potjes 6 vs 6 online brawlen met robots (Deathmatch, overheersing, bakenstormloop,...)
+ ONTZETTEND veel mogelijke combinaties robots en wapens
+ ONTZETTEND voldoeningsgevend om 'toevallig' of na het checken van wat YouTube-filmpjes op een "killercombinatie" te komen.
+ graphics + geluid
+ ontzettend veel mogelijkheden en bonussen in best wel degelijke interface, zeker gezien het een mobiele game betreft.
+ Ondanks het grote aantal mogelijke combinaties is het best wel goed gebalanceerd.
+ Ook wanneer je geen (echt) geld wil uitgeven kan je best ver geraken en degelijke rankings behalen.

- Grinden grinden grinden grinden als je niet wil Whalen.
- als je wel wat wil Whalen, geen probleem, maar het is be-la-chelijk duur... bvb. ik zou graag één specifieke robot NU gebruiken : Behemoth = 104 euro(!!)... voor een in-game robot, ééntje maar!!

Of je kan ook maandenlang grinden om de 10.000 sleuteltjes verzamelen voor de robot die je wil.
Nog een voorbeeld: ik wil graag een 5'de hangarslot open = 5000 gold... Dat haal je echt pas na làng grinden bij elkaar (en dan mag je het ondertussen niet spenderen aan upgrades en pilotentraining etc.)... Je kan het natuurlijk ook kopen, moest je dan zeggen: voor 10 euro ofzo heb je dat... Vergeet het: om voldoende te hebben mag je makkelijk 50 of meer euro leggen, tot boven de 100 euro...
- Je hebt de keuze om geen geld uit te geven, maar dan duurt alles zó lang dat je de game beu bent voordat je je eerste robots kan vervangen met betere exemplaren.

Positief is dat je met de beginrobots te upgraden al relatief ver kan... Maar na een tijdje begin je die bots beu te worden en wil je beter... De béste bots zijn niet met in-game currency zoals zilver of goud te kopen maar met sleuteltjes of via één van de special offers die lucratief zouden moeten zijn...
Onlangs zag ik er eentje passeren met dacht iets van een 75% korting, de bot kostte nog steeds 64,99 euro... Da's gekkenwerk. Voor dat geld heb je een volledige nieuwe AAA Game op je PC of console. Hier slechts één in-game-item.... belachelijk duur.

Op een goeie noot eindigen:

- Je hoéft het je niet aan te trekken, de lokroep van het whalen... als je je daarover kan zetten, is het echt een leuke game en geeft veel voldoening om je bovenaan de rankings te zien staan nadat je een goeie combinatie robot/wapens gevonden hebt want ondanks bovenstaande, kan je best wel goeie combo's vinden met in-game currency... Alleen duurt het allemaal wat langer.

Update 06/11/'19:

Yep, met BlueStacks lukt het perfect (weet eigenlijk niet of ik reclame mag maken voor programma's als dit? in zo'n geval, knip dit er dan maar uit...) BS, is een soort van Emulator waardoor je alle android-apps op je PC kan draaien. Het is niet cheaten maar je krijgt wél het voordeel van toetsenbord en muis. Meer hoef ik hier eigenlijk niet over te zeggen dan dat dat een aanzienlijk voordeel is t.o.v. met je duim over je schermpje schuiven om te richten of bvb. je robot 360° te draaien...

Nog iets nieuws, toch positief: gisteren een special offer zien voorbijkomen van een goeie bot (Bulgasari) voor maar 5,49 euro... Dàt is toch al mooi vergeleken met 54 of 104 euro... Okay, het is maar een level 1 robot maar who cares: als je regelmatig speelt zit je vrij snel aan lvl. 10.

[ Voor 12% gewijzigd door PinusRigida op 06-11-2019 13:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• atillicious
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-06 22:44
PinusRigida schreef op maandag 4 november 2019 @ 10:55:
[...]

Sta me toe om dit topic na 9 maand nog eens open te gooien.
.
Dagelijks ga ik naar mijn Workshop om een Halo af te maken voor mijn Ares lvl 6, maar met de Shieldbreaker is die ook niet meer zoveel waard.
Een TFalcon lvl 9 met lvl 12 Avenger is de sterkste bot die ik heb, maar voor de rest speel ik niet meer zo vaak.
Je moet echt met geld strooien om mee te doen met de big boys of anders dagelijks een aantal uur spelen, maar dat zit er niet meer in.
Voor de rest wel een leuk en vermakelijk spel als je nog in de lage leagues bent, tot en met Gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-07 16:12

PinusRigida

I put the p in pool.

atillicious schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 15:14:
[...]

Dagelijks ga ik naar mijn Workshop om een Halo af te maken voor mijn Ares lvl 6, maar met de Shieldbreaker is die ook niet meer zoveel waard.
Een TFalcon lvl 9 met lvl 12 Avenger is de sterkste bot die ik heb, maar voor de rest speel ik niet meer zo vaak.
Je moet echt met geld strooien om mee te doen met de big boys of anders dagelijks een aantal uur spelen, maar dat zit er niet meer in.
Voor de rest wel een leuk en vermakelijk spel als je nog in de lage leagues bent, tot en met Gold.
Wel, ik zit voorlopig nog in de zilveren league maar mijn voortgangbalkje zit op het einde dus binnenkort zit ik in Gold....

Het gaat wel nog vlot vind ik, eindig meestal in top 3 en niet zelden op n° 1 van het team... (ehm, op PC weliswaar... :$ )
Wat ik wel begin te merken is dat upgrades van m'n wapens en robots toch echt wel lang duren en ook veel zilver beginnen te kosten. In het begin had ik massa's zilver teveel, het geraakte niet op... Nu kost één upgrade al snel 3 miljoen Ag dus het is snel op. Okay, als je voldoende wint speel je het wel snel weer samen maar goed... Filmpjes kijken om voortgang te versnellen is een optie maar wel een vervelende optie.

Voorlopig kan ik nog perfect mee zonder geld te strooien, maar het gaat vrij traag... En als ik jouw comment goed begrijp is het niet erg dat het traag gaat vermits het vermakelijk blijft tot en met Gold...
Legendary is sowieso niet mijn ambitie, mijn ambitie is fun hebben en dat heb ik voorlopig wel nog...

Ik speel dagelijks, meestal wel maar voor eventjes, "een aantal uur" kan ik me niet permitteren, wordt m'n vrouw gek. >:)
Maar elke avond zo'n kwartiertje tot een half uurtje max nadat de kleine in bed ligt, net genoeg om wat boxes te openen, goud binnen te halen met challenges en een rondje of 4, 5 te brawlen... wat research te refreshen en eventueel een nieuwe upgrade in gang te zetten... vind het best leuk zo.
Pagina: 1