Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Android|iOS] War Robots

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Mitchell
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 18-05 18:23

War Robots

War Robots (eerder Walking War Robots) is een online multiplayer robot combat game ontwikkeld door Pixonic, waarin spelers gigantische robots besturen in een 6 versus 6 team capture-the-flag stijl gevecht.

Het is oorlog, pilot! Ben je klaar voor verrassingsaanvallen, ingewikkelde tactische manoeuvres en de vele trucjes die je rivalen voor je in petto hebben? Vernietig vijandelijke robots, verover alle bakens en upgrade je wapens om de gevechtskracht, snelheid en duurzaamheid van je gevechtsrobot te verhogen. Bewijs jezelf op elke kaart en gebruik verschillende strategie├źn en tactieken om als winnaar uit de strijd te komen!

Inhoudsopgave

Trailers
Gameplay
War Robots downloaden
Informatie
Update notes

iOS: https://itunes.apple.com/nl/app/war-robots/id806077016?mt=8
Android: https://play.google.com/s...etails?id=com.pixonic.wwr

Het spel op zich is gratis, maar maakt gebruik van In-App aankopen. Binnen het spel heb je namelijk drie types currency:
- Silver
- Gold
- Workshop points

Voor meer informatie over hoe en wat verwijs ik je naar de wiki: Money.
Website: WarRobots
Uitgever: Pixonic
Release date: 14 april 2014
Social media: Twitter | Facebook | Instagram | Google+ | Reddit (onofficieel)
Wiki: Wikia (onofficieel)

Overige kenmerken
- 24 gevechtsrobots met verschillende sterktes
- Meer dan 20 soorten wapens, inclusief ballistische projectielen en energie- en plasmawapens
- Heel veel robots en wapens combinaties
- Real time gevechten van 6 vs 6
- League en clan wars

Dit is de eerste keer dat ik een topic zoals dit heb aangemaakt. Als iets niet klopt pas ik het graag aan. Het design van dit topic is afgekeken van het "Planet Coaster"-topic, bedankt jongens!

Als iemand mede-auteur wilt zijn, hoor ik het graag.

EDIT 11-08-2017: Ik speel het spel tegenwoordig amper nog, dus als iemand dit topic wil overnemen hoor ik het graag.

Mitchell wijzigde deze reactie 11-08-2017 14:38 (16%)

Xiaomi Mi8 128GB

• Mitchell

Xiaomi Mi8 128GB

• Mitchell
War Robots komt binnenkort uit met een gratis te spelen VR game en 360 degrees gameplay video (als je geen Rift of Vive hebt).
quote:
We have decided to call it War Robots VR: The Skirmish. Our goals with this project have defined its scope. We see it as the first intro chapter to the whole War Robots VR installation. With this being our first take on VR ever, we didn’t go for a long full-blown game. Instead, we opted for kind of a short playable teaser. And good news is — it will be distributed on a number of platforms for free, more on that down below!
Voor meer informatie zie: War Robots VR — Yes, It’s For Real

Xiaomi Mi8 128GB

• Mitchell
De "War Robots VR: The Skirmish" teaser is nu beschikbaar op Steam en is helemaal gratis. Helaas heb ik geen VR headset, anders zou ik het meteen proberen! _/-\o_
quote:
War Robots VR: The Skirmish is a short, but highly immersive teaser-shooter in the universe of the War Robots franchise.

Experience the dark atmosphere of a global never-ending war combined with the feeling of sitting in the cockpit of a giant robot, ready for anything that lies ahead.

Take full control of your armed and dangerous robot and find out what brought you and your squadmate to a city torn by endless battles.

Features:
- A unique atmosphere in the already established universe of War Robots
- Fast-paced shooting mechanics
- A very comfortable VR experience
- Supports Oculus Rift and HTC Vive
Op Facebook is een 360 video beschikbaar met gameplay footage: https://www.facebook.com/warrobots/videos/937177993090170/

Mitchell wijzigde deze reactie 11-08-2017 14:41 (105%)

Xiaomi Mi8 128GB

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True