Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Android|iOS] War Robots

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• atillicious
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 22-01 16:15
YourMom schreef op maandag 4 november 2019 @ 10:55:
[...]

Sta me toe om dit topic na 9 maand nog eens open te gooien.
.
Dagelijks ga ik naar mijn Workshop om een Halo af te maken voor mijn Ares lvl 6, maar met de Shieldbreaker is die ook niet meer zoveel waard.
Een TFalcon lvl 9 met lvl 12 Avenger is de sterkste bot die ik heb, maar voor de rest speel ik niet meer zo vaak.
Je moet echt met geld strooien om mee te doen met de big boys of anders dagelijks een aantal uur spelen, maar dat zit er niet meer in.
Voor de rest wel een leuk en vermakelijk spel als je nog in de lage leagues bent, tot en met Gold.
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True