Ik heb eigenlijk helemaal nergens last van gehad (op pc) 1x is iemand uit me party ge disconnect, maar zijn nat type was oranje. verder gewoon normaal kunnen spelen heel de avond.Irrival schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 10:26:
[...]
Naar mijn weten (was zelf niet online) waren er gisteren nogal wat server issues.
Maar.. maar... Daradius. Jij bent ook een speciaal gevalDaradius schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 10:40:
[...]
Ik heb eigenlijk helemaal nergens last van gehad (op pc) 1x is iemand uit me party ge disconnect, maar zijn nat type was oranje. verder gewoon normaal kunnen spelen heel de avond.
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
haha, ik was ook wel de enige die continu in elkaar gestompt werd en onder aan de score lijst stond. kan dus best kloppenIrrival schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 10:58:
[...]
Maar.. maar... Daradius. Jij bent ook een speciaal geval
Ik ben aan het kijken naar dit spel, en vraag me vooral 1 ding af; hoe is de replay value?
Blijft het nog wel interessant om dit een maand lang te spelen enzo?
PS4 PSN: Dazzler2120
Zoals ik al eerder heb aangegeven kan niemand daar een serieus antwoord op geven. Replay value is behoorlijk subjectief.Dazzler2120 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 11:56:
Ik ben aan het kijken naar dit spel, en vraag me vooral 1 ding af; hoe is de replay value?
Mijn beeld over de replay value van For Honor is positief. Ik zie me dit op lange termijn spelen, aangezien het makkelijk is om even in te loggen en een paar duels te doen.
Hmm daar heb je uiteraard wel gelijk in. Wilde vooral ook ervaringenIrrival schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 12:01:
[...]
Zoals ik al eerder heb aangegeven kan niemand daar een serieus antwoord op geven. Replay value is behoorlijk subjectief.
Mijn beeld over de replay value van For Honor is positief. Ik zie me dit op lange termijn spelen, aangezien het makkelijk is om even in te loggen en een paar duels te doen.
Ik hou normaal wel van competitive gaming, dit spel heeft daar uiteraard potentie tot. Alleen weet ik niet zeker hoe lang dit spel me blijft trekken...
PS4 PSN: Dazzler2120
Verwijderd
Als het zoals bij Rainbow Six gaat, dan is de replay value wss hoog.Dazzler2120 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 12:07:
[...]
Hmm daar heb je uiteraard wel gelijk in. Wilde vooral ook ervaringen![]()
Ik hou normaal wel van competitive gaming, dit spel heeft daar uiteraard potentie tot. Alleen weet ik niet zeker hoe lang dit spel me blijft trekken...
Lees op reddit dat het vooral voor kwam in dominion dus misschien dat dat het is.Irrival schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 10:26:
[...]
Naar mijn weten (was zelf niet online) waren er gisteren nogal wat server issues.
Voor de replay value is denk ik vooral multiplayer belangrijk. Het is net als Rainbow six siege en rocket league. Er zit niet heel veel verschil in omgevingen etc maar elke wedstrijd zal toch anders zijn. Verschil met rainbow is denk ik wel dat de operators toch net iets minder invloed hebben op het verloop van de wedstrijd
Dat kan niemand beloven denk ik, het ligt er maar net aan wat je zelf leuk vind.Dazzler2120 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 11:56:
Zelf zal ik dit spel voorlopig nog wel leuk vinden, speel alleen 1v1 duels en ben superslecht, maar merk wel dat je steeds beter wordt. bovendien is de game in 1v1 puur skill based, geen random shit (imho) dus dat vind ik zelf ook wel nice
Als je van competitive gaming houdt en graag iets nieuws wil masteren, dan ligt hier toch wel een leuke uitdaging voor je. Ik zit soms echt na te denken over mijn skills set en chain attacks om mijn tegenstander neer te krijgen.. te bedenken dat je het proces per duel weer opnieuw moet doen, want iedereen vecht anders. Master your hero, master the duelDazzler2120 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 12:07:
[...]
Hmm daar heb je uiteraard wel gelijk in. Wilde vooral ook ervaringen![]()
Geweldige game tot nu toe. Voor de luitjes die hun controller op pc willen rebinden en de game niet via steam spelen, aangezien je in big picture mode van steam je controller al kunt rebinden:
https://amp.reddit.com/r/...mepad_how_i_made_it_work/
Ik heb nu guardbreak op de rechterstick gezet, werkt voor mij veel makkelijker.
Er staat n fase in die text waar je moet uitzoeken wat welke knop doet. Als je de controller config leest kun je dat zelf al wel opmaken wat wat is, dus je hebt maar iets 5 min max werk.
Er staat n fase in die text waar je moet uitzoeken wat welke knop doet. Als je de controller config leest kun je dat zelf al wel opmaken wat wat is, dus je hebt maar iets 5 min max werk.
[ Voor 20% gewijzigd door CrapperDeCrap op 16-02-2017 17:57 ]
Verwijderd
Erg handig ja, heb zelf een xbox one elite controller voor de pc die kan je al rebindenCrapperDeCrap schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 16:14:
Geweldige game tot nu toe. Voor de luitjes die hun controller op pc willen rebinden en de game niet via steam spelen, aangezien je in big picture mode van steam je controller al kunt rebinden:
Als iemand met me samen wil spelen in wat Brawls of gewoon wat leuke potjes wil doen @ me op Uplay Bulefy is uplay name
Pff win ik net een duel 3-0, dus zonder dood te gaan. Disconnect die eikel en telt het niet voor me quest (duel winnen zonder dood gaan). Wat een naai streek.
edit: ok moest een 2v2 zijn, had ik door toen ik nog een keer 3-0 haalde, in de brawl haalde ik het in 1 keer, zelfs 1 ronde 2v1 moeten vechten en eerste ronde heb ik de ander geholpen (hij was bijna dood en tegenstander nog half hp).
Ik denk dat ik het een beetje door begin te krijgen
edit: ok moest een 2v2 zijn, had ik door toen ik nog een keer 3-0 haalde, in de brawl haalde ik het in 1 keer, zelfs 1 ronde 2v1 moeten vechten en eerste ronde heb ik de ander geholpen (hij was bijna dood en tegenstander nog half hp).
[ Voor 48% gewijzigd door DaitoX op 17-02-2017 01:08 ]
Helpen blijft vaak nog een ethische kwestie...:PDaitoX schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 00:14:
Pff win ik net een duel 3-0, dus zonder dood te gaan. Disconnect die eikel en telt het niet voor me quest (duel winnen zonder dood gaan). Wat een naai streek.
Ik speel voornamelijk Brawl met een vriend. Bij elke pot moet je je toch weer afvragen in hoeverre ze het zuiver willen spelen. Heb al enkele keren meegemaakt dat mijn of zijn enemy rechtstreeks naar mij of hem rent om vervolgens eerst 2v1 te doen. Gelukkig zitten wij op discord en kan ik dat communiceren.
Kleine update na gisteren: Heb gisteren enkele Brawls en duels gespeeld op mijn Nobushi. Begin inmiddels wel te begrijpen wanneer ik wat moet doen (light/heavy/guardbreaks). Nochtans zijn er op dit moment nog een aantal heroes die ik niet begrijp, mits ze goed gespeeld worden.
Lawbreaker (counter-attacker met ziekelijke range imo.): Hier stel ik mij heel defensief op en probeer ik de ruimte te houden tussen mij en hem. Guardbreaks doe ik zelden, omdat hij die meteen keihard kan counteren. Daarnaast is die charge met grab een vaag iets.. lijkt net of mijn hitbox ineens 2x mijn lichaam wordt en hij me echt vanuit elke mogelijke hoek kan pakken.
Orochi (Snel, behendig, in-your-face-fighting): Bij deze duels heb ik een winrate van +/- 30%. Een offensieve Orochi is echt een pain in the ass. Ik probeer hier meer met kicks te werken, maar is vrij lastig doordat hij enorm sterk is in dodgen. Baiten werkt tegen noobs, maar de betere spelers prikken daar doorheen. Defensieve Orochi's zijn over het algemeen een stuk makkelijker. Daar krijg je nogal wat ruimte om in te spelen.
Elimination en Dominion is nog steeds om te huilen.. het concept van verdedigen of samenwerken is nog steeds niet doorgedrongen bij de meeste. Ik vind het ook vreemd dat hier ook geen "How to play" tutorials voor gemaakt zijn.

Oh ja mee eens, maar ik had mijn 1v1 al gewonnen en moest 3 rondes winnen zonder dood te gaan voor de quest. Dan is het tijd om geen risico's te nemenIrrival schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 09:01:
[...]
Helpen blijft vaak nog een ethische kwestie...:P
Ik speel voornamelijk Brawl met een vriend. Bij elke pot moet je je toch weer afvragen in hoeverre ze het zuiver willen spelen. Heb al enkele keren meegemaakt dat mijn of zijn enemy rechtstreeks naar mij of hem rent om vervolgens eerst 2v1 te doen. Gelukkig zitten wij op discord en kan ik dat communiceren.
Wat een heerlijk spel zeg, heb nog weinig tijd gehad deze week dus heb alleen eerste 4 missies van campagne gedaan maar speelt heerlijk zeg terwijl dit toch vooral een multiplayer titel is, daar ga ik me vanavond instorten:)
Playstation 5
Orochi's verlies ik met mijn warlord inderdaad ook regelmatig van. Ook Peacekeepers zijn lastig, maar die worden vaak gespeeld door mindere goden. Ik doe het eigenlijk tegen alle samurai slecht, maar vooral omdat ik zelf amper gespeeld heb. Wellicht moet ik me er in verdiepen om ze wat beter te begrijpen.
Ik speel eigenlijk vrijwel uitsluitend Warlord. Niet de meest flashy, maar mooi aantal hp, veel damage op z'n heavys en een paar redelijke setups via headbutt.
Ik speel eigenlijk vrijwel uitsluitend Warlord. Niet de meest flashy, maar mooi aantal hp, veel damage op z'n heavys en een paar redelijke setups via headbutt.
Spel is echt goud. Ik speel ook alleen warlord en bij mij is het juist andersom. Kan elke class eigenlijk wel aan behalve Lawbringer(heb nog geen goede tactic tegen deze gasten). Tegen peacekeepers moet je gewoon traden. Op het moment dat ze jou willen aanvallen gewoon een heavy erin gooien. Hij hit jou voor een beetje en hij schrikt zich de pleurisLapras schreef op zondag 19 februari 2017 @ 11:35:
Orochi's verlies ik met mijn warlord inderdaad ook regelmatig van. Ook Peacekeepers zijn lastig, maar die worden vaak gespeeld door mindere goden. Ik doe het eigenlijk tegen alle samurai slecht, maar vooral omdat ik zelf amper gespeeld heb. Wellicht moet ik me er in verdiepen om ze wat beter te begrijpen.
Orochi's moet je gewoon blocken en dan is er niks aan de hand. Warlord is een counter class. Als je hem zo speelt wreck je echt 80% van de playerbase.
[ Voor 9% gewijzigd door Trixh op 19-02-2017 12:48 ]
ik vraag me iets af over de faction war seasons, wat voor rewards kan je verwachten aan het einde van deze seaons , en zijn deze gerelateerd aan de faction die je hebt gekozen (dus als je knight bent krijg je dan rewards voor je knight's). Ik ben namelijk zelf bij de knights gegaan, maar ik speel alleen maar vikings. Mischien dat hier iemand hier wat meer informatie over heeft ?
dan kan ik misshcien nog optijd switchen naar vikings.
Ik heb gisteravond dit wat meer geprobeerd. Je hebt gelijk. Wat een geweldenaar is de Warlord toch. Je ziet ook dat weinig mensen ervaring hebben met tegen hem spelen. Wat ik me afvroeg: Guard break in top heavy lijkt gegarandeerd te zijn. Althans, niemand blokkeert het. Klopt dat?Trixh schreef op zondag 19 februari 2017 @ 12:46:
[...]
Spel is echt goud. Ik speel ook alleen warlord en bij mij is het juist andersom. Kan elke class eigenlijk wel aan behalve Lawbringer(heb nog geen goede tactic tegen deze gasten). Tegen peacekeepers moet je gewoon traden. Op het moment dat ze jou willen aanvallen gewoon een heavy erin gooien. Hij hit jou voor een beetje en hij schrikt zich de pleuris.
Orochi's moet je gewoon blocken en dan is er niks aan de hand. Warlord is een counter class. Als je hem zo speelt wreck je echt 80% van de playerbase.
Wat de rewards zijn is mij nog niet helemaal duidelijk.Volgens mij moeten we nog 9 dagen wachten op het einde van de eerste ronde. En daarna komen er nog 4 rondes.Daradius schreef op zondag 19 februari 2017 @ 23:34:
ik vraag me iets af over de faction war seasons, wat voor rewards kan je verwachten aan het einde van deze seaons , en zijn deze gerelateerd aan de faction die je hebt gekozen (dus als je knight bent krijg je dan rewards voor je knight's). Ik ben namelijk zelf bij de knights gegaan, maar ik speel alleen maar vikings. Mischien dat hier iemand hier wat meer informatie over heeft ?dan kan ik misshcien nog optijd switchen naar vikings.
Het maakt niet uit welke faction je kiest. Je kan dus prima knights kiezen en vervolgens alleen maar vikings spelen. Het is mogelijk om te wisselen van faction tijdens een ronde, maar dan verlies je de rewards. Het is wel mogelijk om tussen rondes (of seizoenen?) te wisselen van faction. Nog even geduld dus. Sowieso had je natuurlijk direct de vikings moeten kiezen.
De eerste patch notes zijn bekend - luister ook hier: YouTube: For Honor Patch Notes | February Update Explained. In het kort:
- Conqueror en Berserker krijgen kleine buff.
- Valk krijgt flinke buff.
Dus de guardbreak counter was aangepast voor release. Ik had al zo'n vermoeden, want heb nu veel meer moeite met de counter dan in de beta. En mooi dat de serker die buff krijgt. Vond t al n beetje cheap vooral tegen de Warden spammers en orochi gasten. Lekker snelle patch!
Als luitjes n keer willen samen spelen
Uplay: Kiekmgoan46
Als luitjes n keer willen samen spelen
Uplay: Kiekmgoan46
Gisteren heb ik het spel voor de PC gekocht, ik heb alleen lang zit te klooien met de controls, het blokken met de muis vond ik niet echt lekker, in de campaign miste ik nl. superveel blocks. Nog even een oude controller aangesloten, blokken gaat daar veel makkelijker, maar ik ben niet gewend aan het spelen met een controller + de guard stance is niet een toggle zoals de pc maar je moet de linker trigger ingedrukt houden, wat helemaal niet lekker speelt.
Ik heb nu block in de settings op de PC aangepast naar A W D, er staat wel dat er een conflict is, omdat dit ook je movement keys zijn, maar speelt ik 1x een stuk makkelijker. Ik moet nog online proberen, maar heb het vermoeden dat ik finaal in de pan wordt gehakt. Eerst maar even oefenen tegen bots en een leuke Hero uitzoeken.
Ik heb nu block in de settings op de PC aangepast naar A W D, er staat wel dat er een conflict is, omdat dit ook je movement keys zijn, maar speelt ik 1x een stuk makkelijker. Ik moet nog online proberen, maar heb het vermoeden dat ik finaal in de pan wordt gehakt. Eerst maar even oefenen tegen bots en een leuke Hero uitzoeken.
Speel nu zelf ook paar dagen. Bevalt goed! Als iemand wil spelen: DarthVI
Guard stance toggle zit onder options, controls en dan lock toggle gamepad.Borentos schreef op maandag 20 februari 2017 @ 16:36:
Gisteren heb ik het spel voor de PC gekocht, ik heb alleen lang zit te klooien met de controls, het blokken met de muis vond ik niet echt lekker, in de campaign miste ik nl. superveel blocks. Nog even een oude controller aangesloten, blokken gaat daar veel makkelijker, maar ik ben niet gewend aan het spelen met een controller + de guard stance is niet een toggle zoals de pc maar je moet de linker trigger ingedrukt houden, wat helemaal niet lekker speelt.
Kijk goed om te horen. En ja top heavy van warlord na een guardbreak is altijd een hit. Niks tegen te doen. Hieronder een filmpje van elke class en welke aanval je kan doen na een guardbreak. (Het verschilt namelijk per class.)Lapras schreef op maandag 20 februari 2017 @ 10:51:
[...]
Ik heb gisteravond dit wat meer geprobeerd. Je hebt gelijk. Wat een geweldenaar is de Warlord toch. Je ziet ook dat weinig mensen ervaring hebben met tegen hem spelen. Wat ik me afvroeg: Guard break in top heavy lijkt gegarandeerd te zijn. Althans, niemand blokkeert het. Klopt dat?
https://www.youtube.com/watch?v=9Tvp5ca_FCw
Daar gaat mijn win/loss ratio nu iedereen dit straks weet
[ Voor 4% gewijzigd door Trixh op 20-02-2017 19:00 ]
Wat leuk dat zoveel tweakers hier hun nickname voor uplay en For Honor delen! Leuk. Kunnen we niet een Nederlands front maken? Een tweakers groep op For Honor? Je moet toch samen kunnen spelen in een factie in veldslag enz? Stel dat je een groep van 30 man hebt, zou je dan regelmatig een team kunnen samenstellen? Speel je iig met 'bekenden' 😉
Voor de liefhebbers. opa_paul ook op For Honor 😉
Ben nog niet zo goed, maar wel op 1:34 met Warlord. Geridderd, maar sindsdien over gegaan op samurai.
Vanaf hoeveel zit je eigenlijk op niveau 2? Dubbel geridderd zeg maar...
zal straks wat tweakers toevoegen. (Spaar me, ik ben een oude opa en verlies alles van de 16 jarige op dit moment 😉)
Voor de liefhebbers. opa_paul ook op For Honor 😉
Ben nog niet zo goed, maar wel op 1:34 met Warlord. Geridderd, maar sindsdien over gegaan op samurai.
Vanaf hoeveel zit je eigenlijk op niveau 2? Dubbel geridderd zeg maar...
zal straks wat tweakers toevoegen. (Spaar me, ik ben een oude opa en verlies alles van de 16 jarige op dit moment 😉)
Gaat elke x tot lvl 21, dan gaat je rep omhoog. En vanaf rep 3 maak je kans op heroic gear aan t eind van n potje of als je leveled. Ik zal je toevoegen.
Kiekmgoan46
Heb alleen nog maar berserker gespeeld. Rep 3 inmiddels, door veel orders te doen en alle gear bijna max lvl.
Kiekmgoan46
Heb alleen nog maar berserker gespeeld. Rep 3 inmiddels, door veel orders te doen en alle gear bijna max lvl.
HiIrrival schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 09:16:
[...]
Staan de poorten van je router open? Dit kan je eventueel zien aan de kleur van het woord NAT (linksboven in het hoofdmenu). Bij mij was dit eerst geel en had ik veel problemen met matches vinden. Vervolgens heb ik mijn poorten opengezet en een groene NAT status verkregen. Nu ondervind ik bijna geen problemen.
Heb je ook een oplossing voor windows firewall ?
Probleem: nat is moderate in for honor als ik me firewall dus uit zet heb ik nat open.
Wat ik zelf al gedaan heb: alle poorten open gezet in firewall+router.
Zelf kom ik er niet uit nu zet ik altijd mijn windows firewall uit en als ik de game opgestart heb weer aan dan blijft die ook groen.
Voor mensen die gezellig potjes willen spelen op pc mijn uplay is LockAndLoad.(let op met puntje erachter)
Nee daar heb ik geen oplossing voor. Het hele NAT systeem lijkt ook enorm random. Heb alleen de poorten van mijn router open gezet (https://portforward.com/help/for-honor/).DennyV schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:35:
[...]
Hi
Heb je ook een oplossing voor windows firewall ?
Probleem: nat is moderate in for honor als ik me firewall dus uit zet heb ik nat open.
Wat ik zelf al gedaan heb: alle poorten open gezet in firewall+router.
Zelf kom ik er niet uit nu zet ik altijd mijn windows firewall uit en als ik de game opgestart heb weer aan dan blijft die ook groen.
Voor mensen die gezellig potjes willen spelen op pc mijn uplay is LockAndLoad.(let op met puntje erachter)
Ja die staan bij mij ook open het lijkt een typisch gevalletje windows firewall te zijnIrrival schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:43:
[...]
Nee daar heb ik geen oplossing voor. Het hele NAT systeem lijkt ook enorm random. Heb alleen de poorten van mijn router open gezet (https://portforward.com/help/for-honor/).
Belangrijk is de onderliggende vraag.. Werkt het spel niet naar behoren als je moderate NAT status hebt? Indien alles gewoon werkt, zou ik me niet te druk makenDennyV schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:50:
[...]
Ja die staan bij mij ook open het lijkt een typisch gevalletje windows firewall te zijn
Naja het duurt langer om een game te vinden.Irrival schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:52:
[...]
Belangrijk is de onderliggende vraag.. Werkt het spel niet naar behoren als je moderate NAT status hebt? Indien alles gewoon werkt, zou ik me niet te druk maken
Maar vind het gewoon raar omdat ik for honor toegang heb gegeven in me firewall
Duurt langer, doordat je dus niet met iedereen kan connecten, zeker n beperking. Had m de 1e dag ook op moderate, beta was ie open. Daarna upnp aangezet (Ziggo), en matchmaking gaat iig wat sneller en geen gezeik met eventueel vrienden joinen.DennyV schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:59:
[...]
Naja het duurt langer om een game te vinden.
Maar vind het gewoon raar omdat ik for honor toegang heb gegeven in me firewall
Ah okeey ja ik heb ook ziggo ga dat dan toch vanavond even proberen,CrapperDeCrap schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:51:
[...]
Duurt langer, doordat je dus niet met iedereen kan connecten, zeker n beperking. Had m de 1e dag ook op moderate, beta was ie open. Daarna upnp aangezet (Ziggo), en matchmaking gaat iig wat sneller en geen gezeik met eventueel vrienden joinen.
Maar ik denk dat het windows firewall is die iets blokkeert
Zit ook bij Ziggo en vanaf dag 1 was de status groen. Sinds de laatste patch is die alleen veranderd naar geel. Aan de pc/modem/router is niks veranderd.
Blijft natuurlijk wel een ubisoft game.
Ik heb ook Ziggo, maar na de patch is ie bij mij gewoon groen gebleven. Mijn pc heeft dan wel een statisch ip in de router, met een paar poorten open.
Gister wel heel erg veel last van netwerk errors binnen het spel, eergisteren bijna geen. Vind het erg wisselvallig wat dat betreft.. Heb je bijna een match gewonnen en krijg je een disconnect, flink balen soms!
Gister wel heel erg veel last van netwerk errors binnen het spel, eergisteren bijna geen. Vind het erg wisselvallig wat dat betreft.. Heb je bijna een match gewonnen en krijg je een disconnect, flink balen soms!
Verwijderd
Ja, want Ubisoft gaat opeens de poorten waar het spel via communiceert veranderen. Wss heb jij je poorten niet fatsoenlijk geforwarditsleon schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 09:35:
Zit ook bij Ziggo en vanaf dag 1 was de status groen. Sinds de laatste patch is die alleen veranderd naar geel. Aan de pc/modem/router is niks veranderd.
Vind het toch raar dat voor de patch er niks aan de hand was en na de patch opeens wel terwijl aan de pc niks veranderd is.Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 08:23:
[...]
Ja, want Ubisoft gaat opeens de poorten waar het spel via communiceert veranderen. Wss heb jij je poorten niet fatsoenlijk geforward
Is er al iets bekent over het evt. toevoegen van een ranked modi o.i.d. want het voelt nu een beetje doelloos allemaal
Denk dat het doel vooral is goed te worden in je karakter en om vooral veel te winnen en je karakter zo aan te passen dat ie er leuk uit ziet voor jou. Als je niveau 5 hebt en allerlei extras hebt en alles wint dan lijkt me dat je doel geslaagd is 😉PpN schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:35:
Is er al iets bekent over het evt. toevoegen van een ranked modi o.i.d. want het voelt nu een beetje doelloos allemaal
Als het allemaal te makkelijk voor je is dan ben je gewoon te goed 😋
Ik verlies echt nog veel hoor. Dus mijn Ranking zou sowieso niet zo top zijn. Dus geen hack en slash maar je personage volledig beheersen en perfectioneren. (Denk ik)
Ik vraag me sowieso of hoe de matchmaking werkt in 1 vs 1, is dit gebaseerd op je level of heb je een soort niet zichtbare ranking?
In dominion lijkt het wel of het nooit aanstaat, laatst nog een potje gehad waar in het andere team iedereen prestige rank 2 of hoger had, terwijl mijn character slechts level 12 was. Niemand in mijn team had een prestige rank, ik weet natuurlijk niet of dit hun hoogste character was of een soort "alt".
In dominion lijkt het wel of het nooit aanstaat, laatst nog een potje gehad waar in het andere team iedereen prestige rank 2 of hoger had, terwijl mijn character slechts level 12 was. Niemand in mijn team had een prestige rank, ik weet natuurlijk niet of dit hun hoogste character was of een soort "alt".
Weet ik niet. Maar hoe dan ook. Ik heb nog nooit tegen iemand gevochten met reputatie/ranking 3 of hoger. In geen enkele spel variant.Borentos schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 13:59:
Ik vraag me sowieso of hoe de matchmaking werkt in 1 vs 1, is dit gebaseerd op je level of heb je een soort niet zichtbare ranking?
En sinds ik rep 2 ben speel ik steeds vaker tegen rep 1 en 2. Dus iets zal er wel invloed hebben...
Ik hoop maar dat er een interne matchranking is anders ben ik fucked zodra ik prestige X ben. Als ik soms youtube matches zie van gasten met fake attacks en parry's die daadwerkelijk aankomen, daar ga ik nooit van winnen.
Zelf ben ik "prestige" 1 en gisteravond in 4vs4 Dominion (high activity) zat ik vaak te spelen tegen 4 prestige tegenstanders terwijl mijn teammates soms net level 10 waren.
Matchmaking lijkt naar mijn idee nog niet super te werken, tenzij ik geen geluk had en elke keer tegen pre-made teams zat.
Matchmaking lijkt naar mijn idee nog niet super te werken, tenzij ik geen geluk had en elke keer tegen pre-made teams zat.
Volgens mij zie je wel zoiets als een level bij iemands naam online? Heb als ouwe lul een paar 1vs1 online geprobeerd maar haha wat een klappen, speelde toen tegen ook maar een level 3.
Heb online wat videos gekeken maar als ik sommige combos zie dan denk ik oh ok
, ik krijg het niet eens voor elkaar om een simpele chain attack op te zetten.
Moet je bijv de light attack button nou echt spammen voor een chain of moet je wachten tot de eerste klap raak is? Ik krijg de timing maar niet te pakken, kan ook leeftijd, jointjes zijn ( allebei wellicht)
Heb online wat videos gekeken maar als ik sommige combos zie dan denk ik oh ok
Moet je bijv de light attack button nou echt spammen voor een chain of moet je wachten tot de eerste klap raak is? Ik krijg de timing maar niet te pakken, kan ook leeftijd, jointjes zijn ( allebei wellicht)
wij komen vrij vaak tegen hogere prestige, speelde 2 dagen geleden met wat vrienden (allemaal onder de 1e prestige nog) en we kwamen in dominion tegen een conq van prestige 3 met 108 aan gear score (het moment het hoogste). gelukkig was hij alleen niet zo goed en verliet hij het spel na ik hem 3x achter elkaar af maakte met me berserkeropa_paul schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 14:09:
[...]
Weet ik niet. Maar hoe dan ook. Ik heb nog nooit tegen iemand gevochten met reputatie/ranking 3 of hoger. In geen enkele spel variant.
En sinds ik rep 2 ben speel ik steeds vaker tegen rep 1 en 2. Dus iets zal er wel invloed hebben...
Wat ik doe is naar how to play gaan, duel practice en dan level 0 bots, die vechten niet terug en gaan niet dood, met esc kom je terug in het menu en dan zie je je moveset. Je kan daar prima je combo's oefenen. Ik ga dan simpelweg het moveset rijtje af tot ik ze redelijk ken, en gaan dan online waar ik vervolgens word afgeslacht.Sipio schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 15:03:
Heb online wat videos gekeken maar als ik sommige combos zie dan denk ik oh ok, ik krijg het niet eens voor elkaar om een simpele chain attack op te zetten.
Ik denk dat gear in dit stadium van de game nog niet bepalend is. Veel mensen zijn nog bezig met break, guards en parry. Zodra dit voor iedereen hetzelfde is zal gear meer invloed krijgen denk ik.Daradius schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 15:21:
[...]
prestige 3 met 108 aan gear score (het moment het hoogste). gelukkig was hij alleen niet zo goed en verliet hij het spel na ik hem 3x achter elkaar af maakte met me berserker
Hahah tnx, ja die moveset zie ik maar ik weet niet hoe snel (of juist niet) je moet drukken, maar ik oefen nog wel even verderBorentos schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 15:38:
[...]
Wat ik doe is naar how to play gaan, duel practice en dan level 0 bots, die vechten niet terug en gaan niet dood, met esc kom je terug in het menu en dan zie je je moveset. Je kan daar prima je combo's oefenen. Ik ga dan simpelweg het moveset rijtje af tot ik ze redelijk ken, en gaan dan online waar ik vervolgens word afgeslacht.
merk wel tegen classes die veel dmg hebben dat gear toch wel aardig bepalend is, werd laatst ge 2shot door een andere berserker met 108 gear tegen mijn berserker met level 13 gear. ik deed vrij weinig schade vergeleken met hem (dit is overigens alleen in 4v4 matches). ook merk je het vooral in de revange gain. soms ben ik 2 minuten aan het blocken om 1 revange te krijgen terwijl mijn tegenstander hem al vol heeft bij 2 blocks (met volle gear). maar wat je zegt idd. sommige mensen hebben wel volle gear, maar kunnen hun class nog niet volledig, waardoor je eigenlijk met lage gear ook makkelijk kan winnen.Loadichus schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 15:38:
[...]
Ik denk dat gear in dit stadium van de game nog niet bepalend is. Veel mensen zijn nog bezig met break, guards en parry. Zodra dit voor iedereen hetzelfde is zal gear meer invloed krijgen denk ik.
[ Voor 9% gewijzigd door Daradius op 24-02-2017 15:56 ]
Het zal vast al verschil hebben. Vooral als je beide de basics van het systeem kent. Ik merk nu dat veel spelers dit nog niet kennen en deze spelers kun je ook aan zonder gear. Zodra beide spelers de basics kennen, wordt gear wel belangrijk.Daradius schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 15:55:
[...]
merk wel tegen classes die veel dmg hebben dat gear toch wel aardig bepalend is, werd laatst ge 2shot door een andere berserker met 108 gear tegen mijn berserker met level 13 gear. ik deed vrij weinig schade vergeleken met hem (dit is overigens alleen in 4v4 matches). ook merk je het vooral in de revange gain. soms ben ik 2 minuten aan het blocken om 1 revange te krijgen terwijl mijn tegenstander hem al vol heeft bij 2 blocks (met volle gear). maar wat je zegt idd. sommige mensen hebben wel volle gear, maar kunnen hun class nog niet volledig, waardoor je eigenlijk met lage gear ook makkelijk kan winnen.
Overigs in 1vs1 matches is gear niet aan de orde, voor Dominion wel. De overigen speltypen weet ik zo niet, die speel ik in veel mindere mate (lees: speel die alleen indien nodig voor daily quests)
ja klopt idd wat je zegt, en de gear heeft alleen effect in alle 4v4 games. de 2v2 en 1v1 gelukkig nietLoadichus schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 16:04:
[...]
Het zal vast al verschil hebben. Vooral als je beide de basics van het systeem kent. Ik merk nu dat veel spelers dit nog niet kennen en deze spelers kun je ook aan zonder gear. Zodra beide spelers de basics kennen, wordt gear wel belangrijk.
Overigs in 1vs1 matches is gear niet aan de orde, voor Dominion wel. De overigen speltypen weet ik zo niet, die speel ik in veel mindere mate (lees: speel die alleen indien nodig voor daily quests)
Heb nu 108 Gear op m'n berserker met revenge gain op defense en injury op z'n hoogst en dat is echt belachelijk hoe snel je revenge hebt. Samen met de passive op feat 2 waardoor je met attacks ook gained, heb je imo de meter veel te snel vol. Het zijn voornamelijk die stats waarbij ik veel verschil merk.
Voor de luitjes die berserker spelen, hij heeft n belachelijk sterke combo als je iemand zonder stamina op de grond ligt na een GB throw. Doe eerst n light overhead en daarna heavy overhead. De light raak je in de meeste gevallen niet maar de heavy wel, en aangezien die als combo afsluiter meer damage doet, gaat het rap. Raak je ze allebei dan doe je bij elke character meer dan de helft van z'n HP aan damage.
Voor de luitjes die berserker spelen, hij heeft n belachelijk sterke combo als je iemand zonder stamina op de grond ligt na een GB throw. Doe eerst n light overhead en daarna heavy overhead. De light raak je in de meeste gevallen niet maar de heavy wel, en aangezien die als combo afsluiter meer damage doet, gaat het rap. Raak je ze allebei dan doe je bij elke character meer dan de helft van z'n HP aan damage.
Haha. Ik hoor het al! Jullie moeten nog net zoveel oefenen als ik 😉🙈
Voeg me gerust toe als je wilt sparren. Ik ben net zo slecht 😉 (opa_paul)
Alhoewel dat het blocken toch prima te doen is of niet? Gewoon 1 vd 3 juiste kanten kiezen en dan op het juiste moment op R2 drukken. Goed te oefenen met de bots of oefenen voor gevorderen.
Voeg me gerust toe als je wilt sparren. Ik ben net zo slecht 😉 (opa_paul)
Alhoewel dat het blocken toch prima te doen is of niet? Gewoon 1 vd 3 juiste kanten kiezen en dan op het juiste moment op R2 drukken. Goed te oefenen met de bots of oefenen voor gevorderen.
Ik heb de berseker geprobeerd tegen AI bots en nog niet online, vond het alleen lastig dat ik er niet goed mee kon blokken omdat die stance zo kort duurt. Gebruik je meer parry en dodge dan block? Moet anders toch weer een poging wagen, ik vind het nl. wel 1 van de coolste heroes.CrapperDeCrap schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 17:14:
Heb nu 108 Gear op m'n berserker met revenge gain op defense en injury op z'n hoogst en dat is echt belachelijk hoe snel je revenge hebt. Samen met de passive op feat 2 waardoor je met attacks ook gained, heb je imo de meter veel te snel vol. Het zijn voornamelijk die stats waarbij ik veel verschil merk.
Tot nu toe heb ik een level 14 Kensei en level 12 Raider, Nadeel van de Kensei is dat de attacks zo langzaam zijn, je ziet ze van mijlenver aankomen. De raider voelt veel meer offensive dan de Kensei.
Ik Parry en Dodge voornamelijk, variërend wie je als tegenstander hebt. Ik speel heel agressief, meestal begin ik met n feint naar light top, heavy links of rechts en als ik de volgende light kan raken feint ik de daaropvolgende top heavy naar gb. Mocht dat werken probeer ik t nog n x, werkt niet dat gooi ik t hele scala aan animation canceling open. Als je merkt dat je tegenstander vaak voor de Parry gaat dan ga ik naar n light vaak door op n 2 of 3X heavy combo, omdat daar de timing om te parryen weer anders is dan light, heavy, light enz. Is de defense van de tegenstander heel goed, dan beperk ik me meestal tot 2 hits en neem ik afstand en dan er weer in.Borentos schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 17:35:
[...]
Ik heb de berseker geprobeerd tegen AI bots en nog niet online, vond het alleen lastig dat ik er niet goed mee kon blokken omdat die stance zo kort duurt. Gebruik je meer parry en dodge dan block? Moet anders toch weer een poging wagen, ik vind het nl. wel 1 van de coolste heroes.
Tot nu toe heb ik een level 14 Kensei en level 12 Raider, Nadeel van de Kensei is dat de attacks zo langzaam zijn, je ziet ze van mijlenver aankomen. De raider voelt veel meer offensive dan de Kensei.
Belangrijkste is imo, om eerst tegen n lvl 0 bot je infinite combo te doen totdat je stamina op is. Zodat je de timing van je slagen weet en steeds van richting kan variëren. Niet dat je tegen n beetje tegenstander n lange combo kan doen, maar meer zodat je t eventueel in de vingers hebt. Pas daarna geïnteresseerd toe op je top heavy naar gb.
Er zijn zoveel mogelijkheden met berserker dat t af en toe moeilijk is om bij te houden met je vingers. Deflect is leuk maar niet heel erg nuttig.
Haha net een heerlijk moment. Skirmish aan het doen voor de order (5 wins), en we zijn aan het verliezen. Ik ging wel goed maar team wat minder. Ga ik dood op het moment dat we breaking krijgen, 1 in het team leeft nog en krijgt net de res op mij af. Ik leef, 4 enemies rennen op me af, maar ze gingen ook net breaking.
Ik drop me catapult, boom, alle 4 dood in 1 keer.
Rank mode komt eraan (zie ubisoft play ding, daar staat wat allemaal eraan komt zoals in totaal 6 nieuwe classes, nieuwe mappen en rank modus). Even afwachten, nu is het tijd goed te worden en te levelen met je mainPpN schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:35:
Haha lekker! Had ook zoiets, maar dan Dominion waar het echt SUPER dichtbij was. Was het breaking van de andere team (net nadat mijn team de 'breaking' had overleeft), ze vechten allemaal op B en de andere team was bezig mijn team te slachten. Ik even mijn arrows gelanceerd, BAM 3 kills (de andere was al dood) en zo de game gewonnenDaitoX schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 19:47:
Haha net een heerlijk moment. Skirmish aan het doen voor de order (5 wins), en we zijn aan het verliezen. Ik ging wel goed maar team wat minder. Ga ik dood op het moment dat we breaking krijgen, 1 in het team leeft nog en krijgt net de res op mij af. Ik leef, 4 enemies rennen op me af, maar ze gingen ook net breaking.
Speel Kensei ook als main (lv 12) en ja ook Orochi (lv 12). Kensei moet je gewoon heel slim spelen, op juiste momenten aanvallen (als je een grab voelt aankomen), dodgen en aanvallen (light attack, daarna heavy attack) en natuurlijk de dash + grab + weer grab en dan heavy hoog (voor unblockable) waar je daarna de keuze hebt om een zijde te kiezen en weer heavy attack te doen voor een zachte cancel (unblockable aanval wordt gecancelt en je doet een unstoppable aanval die wel geblockt kan worden maar die niet stopt als je geraakt wordt). Die twee goed varieren, vaak proberen mensen (nu nog, in het begin) de unblockable toch te blokken en worden ze daardoor zwaar gepunished. Een grab + duw tegen een muur = gratis unblockable op je tegenstander. Bij de combo van boven kan je de unstoppable ook cancelen en weer over gaan naar een dash + grab + unblockableBorentos schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 17:35:
[...]
Ik heb de berseker geprobeerd tegen AI bots en nog niet online, vond het alleen lastig dat ik er niet goed mee kon blokken omdat die stance zo kort duurt. Gebruik je meer parry en dodge dan block? Moet anders toch weer een poging wagen, ik vind het nl. wel 1 van de coolste heroes.
[ Voor 71% gewijzigd door Sankara op 25-02-2017 17:11 ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sankara88-2341/hero/1258821
Ja kensei kan echt verrot zijn om tegen te spelen. Veel moeite mee, door zijn unblockables en variaties.
Waarom eerst tot level 19? Waarom niet gewoon level 21 oftewel rep 1?
Zo te horen heb je het spel al goed door. Haha. Schijn aanvallen... grab, dodge, pair... het is allemaal wat!
Ik verlies daar dus soms van zonder 1x raak geslagen te hebben 😉
En die irritante lange speer van Nobushi ofzo, god wat verlies ik daar vaak van... hoe vecht je daar tegen joh? Die blijft me maar poken!
Zo te horen heb je het spel al goed door. Haha. Schijn aanvallen... grab, dodge, pair... het is allemaal wat!
Ik verlies daar dus soms van zonder 1x raak geslagen te hebben 😉
En die irritante lange speer van Nobushi ofzo, god wat verlies ik daar vaak van... hoe vecht je daar tegen joh? Die blijft me maar poken!
Ja heerlijke momenten zijn dat.Sankara schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 17:03:
[...]
Haha lekker! Had ook zoiets, maar dan Dominion waar het echt SUPER dichtbij was. Was het breaking van de andere team (net nadat mijn team de 'breaking' had overleeft), ze vechten allemaal op B en de andere team was bezig mijn team te slachten. Ik even mijn arrows gelanceerd, BAM 3 kills (de andere was al dood) en zo de game gewonnenHeerlijk gewoon.
[...]
Speel Kensei ook als main (lv 12) en ja ook Orochi (lv 12). Kensei moet je gewoon heel slim spelen, op juiste momenten aanvallen (als je een grab voelt aankomen), dodgen en aanvallen (light attack, daarna heavy attack) en natuurlijk de dash + grab + weer grab en dan heavy hoog (voor unblockable) waar je daarna de keuze hebt om een zijde te kiezen en weer heavy attack te doen voor een zachte cancel (unblockable aanval wordt gecancelt en je doet een unstoppable aanval die wel geblockt kan worden maar die niet stopt als je geraakt wordt). Die twee goed varieren, vaak proberen mensen (nu nog, in het begin) de unblockable toch te blokken en worden ze daardoor zwaar gepunished. Een grab + duw tegen een muur = gratis unblockable op je tegenstander. Bij de combo van boven kan je de unstoppable ook cancelen en weer over gaan naar een dash + grab + unblockableGenoeg variatie dus. Ik zelf vind de Kensei echt heerlijk spelen en wil deze eerst tot lv 19 brengen voordat ik andere characters ga levelen/uitproberen.
Zelf speel ik vooral peacekeeper, ik hou wel van de snelle gameplay, zoals bijvoorbeeld de sidestep strike met de bleed follow up. Ben nu rep 2 level 10 en al mijn steel bewaard zodat als ik rep 3 ben gelijk wat goede gear kan halen.
Verwijderd
Vergeet niet de story uit te spelen 5k steel, training 3k steel en advanced training 1,5k steelDaitoX schreef op zondag 26 februari 2017 @ 14:08:
[...]
Ja heerlijke momenten zijn dat.
Zelf speel ik vooral peacekeeper, ik hou wel van de snelle gameplay, zoals bijvoorbeeld de sidestep strike met de bleed follow up. Ben nu rep 2 level 10 en al mijn steel bewaard zodat als ik rep 3 ben gelijk wat goede gear kan halen.
Verwijderd
Kensi's zijn heel simpel ze spammen teveel heavy attack.. gewoon parry en counter.. ze maken geen kans tegen me.. en hun unblockable zie je van 5 kilometer aankomen komen altijd na 2 attacks.. dan is het parry en afstraffenCrapperDeCrap schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 17:22:
Ja kensei kan echt verrot zijn om tegen te spelen. Veel moeite mee, door zijn unblockables en variaties.
Ja ik ken t patroon, maar heb t dan ook over de luitjes die het behoorlijk gemastered hebben. Die spam lui ben ik zo klaar mee. T zal ook wel handig zijn om wat meer classes te spelen, maar vind berserker veel te tof. Tijdens de beta wel wat andere classes geprobeerd.Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2017 @ 17:00:
[...]
Kensi's zijn heel simpel ze spammen teveel heavy attack.. gewoon parry en counter.. ze maken geen kans tegen me.. en hun unblockable zie je van 5 kilometer aankomen komen altijd na 2 attacks.. dan is het parry en afstraffen
Verwijderd
Zelfs de masters hebben maar een limited toolkit, gewoon een opening creeeren en gaanCrapperDeCrap schreef op zondag 26 februari 2017 @ 17:19:
[...]
Ja ik ken t patroon, maar heb t dan ook over de luitjes die het behoorlijk gemastered hebben. Die spam lui ben ik zo klaar mee. T zal ook wel handig zijn om wat meer classes te spelen, maar vind berserker veel te tof. Tijdens de beta wel wat andere classes geprobeerd.
Ow zeker, maar ik vind t een van de lastigste tegenstanders en sommige heel verdedigend spelende warlords.Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2017 @ 17:28:
[...]
Zelfs de masters hebben maar een limited toolkit, gewoon een opening creeeren en gaan
Hebben jullie veel connectie problemen? NAT staat gewoon als groen, maar van de 10 potjes gaat er bij 7 wel iets mis met connectiviteit. Wordt er dan ook vaak uitgegooid, of veel lag.
Valt me erg mee, al had ik gister moeite met het binnenkomen van een Skirmish game (voor een contract order). Verder doe ik eigenlijk vooral 1vs1.Jordy8 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 19:14:
Hebben jullie veel connectie problemen? NAT staat gewoon als groen, maar van de 10 potjes gaat er bij 7 wel iets mis met connectiviteit. Wordt er dan ook vaak uitgegooid, of veel lag.
Ja dat kan ook een doel zijn, maar ik zie dat er nu bijv. al seasons zijn (weet niet precies hoe het heet maar het gedeelte waar je de war assets kan plaatsen) het zou een leuke aanvulling zijn om een ranked mode voor duel te maken met (cosmetische) rewards aan het eind van de seasons.opa_paul schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 13:44:
[...]
Denk dat het doel vooral is goed te worden in je karakter en om vooral veel te winnen en je karakter zo aan te passen dat ie er leuk uit ziet voor jou. Als je niveau 5 hebt en allerlei extras hebt en alles wint dan lijkt me dat je doel geslaagd is 😉
Als het allemaal te makkelijk voor je is dan ben je gewoon te goed 😋
Ik verlies echt nog veel hoor. Dus mijn Ranking zou sowieso niet zo top zijn. Dus geen hack en slash maar je personage volledig beheersen en perfectioneren. (Denk ik)
Het zou voor mij iig de replay vallue aanzienlijk vergroten, het is nu niet zo dat ik van iedereen win maar het maakt nu ook niks uit als je verliest.
[ Voor 41% gewijzigd door PpN op 01-03-2017 16:41 ]
Ranked is wel genoemd. Ik neem aan dat eerste grote aanpassing na t eerste seizoen is. Dus 2 nieuwe Heroes en hopelijk ranked.
Ik hoop dat ubi snel reageert met hun fix voor matchmaking. Gisteren 3 potjes dominion gedaan samen met iemand uit mijn friend list. Ik bijna rep 2 en nog grijze gear en hij was begin van de avond nog niet eens rep 1. We hebben echt alleen maar potjes tegen paarse gear of hoger gehad waarbij wij meestal meerdere mensen in ons team hadden met simple/beginners gear. Op dit moment zijn potjes tegen AI leuker dan tegen echte spelers omdat iedereen met een revenge build rondloopt en je vaak niet eens een eerlijk 1 tegen 1 gevecht kan doen omdat elke keer die revenge wordt geactiveerd.
Matchmaking gaat ook veel te snel over van strict naar extended. Voor mijn gevoel is dat nu binnen 10 seconden. Ik wacht liever 30sec langer en eerlijke gevechten dan deze onzin.
Matchmaking gaat ook veel te snel over van strict naar extended. Voor mijn gevoel is dat nu binnen 10 seconden. Ik wacht liever 30sec langer en eerlijke gevechten dan deze onzin.
Dat hele dominion blijft sowieso een beetje een bizarre mode, de revenge builds zijn superirritant maar ook je feats. Nu ben ik zelf bar slecht, maar dominion trekt toch wel de mindere goden aan. Laatste potje was een peacekeaper prestige 5 met 108 gear, 3x tijdens dominion in een 1 vs 1 gevecht aangegaan, die ik zo makkelijk won dat ik steeds bijna full health was. Tot het einde, hij bleef als laatste over en het was 1 vs 3, revenge 'kicks in" en binnen een paar tellen waren we alle 3 dood.
Ik hou het voorlopig wel bij 1 vs 1 of 2 vs 2, ik zie de fun echt niet van dominion.
Ik hou het voorlopig wel bij 1 vs 1 of 2 vs 2, ik zie de fun echt niet van dominion.
Mee eens. Daarnaast nog eens het feit dat gear dominion gewoon unbalanced maakt.Borentos schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 10:14:
Maar ik vind duels ook wel saai worden ondertussen. Mensen zijn te slecht en / of de match making werkt voor geen meter en ik win alles veel te makkelijk. Gisteren zelfs iemand die prestige 5 was op dezelfde hero die ik speelde en ik had nog 2 perfect rondes (geen schade gepakt). Ik heb een win rate van 80% in duels en 84% in kill modes. Op het begin verloor ik nog weleens maar tegenwoordig haast nooit meer. De uitdaging is er een beetje uit. En winnen is leuk, maar ik hou van uitdaging.
Misschien dat het weer interresant wordt als ranked er is. Tegen die tijd maar weer eens kijken (weet niet hoe lang dat nog duurt, maar dan ben ik waarschijnlijk ook weer wat slechter en anderen weer wat beter).
edit: Of ik moet andere heroes gaan spelen, misschien berserker ofzo? Dan moet ik weer ff leren om de hero door te hebben als aanvaller.
[ Voor 6% gewijzigd door DaitoX op 05-03-2017 13:35 ]
Ja en nee. Ik vind de combat echt geweldig. 12 characters die behoorlijk verschillend spelen. Goeie graphics en nog betere animaties, geluid is prima. Single player weet ik niks van, maar schijnt een veredelde tutorial te zijn.Sbakker1982 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 19:56:
Is dit spel nou wat jongens? Is het het aanschaffen waard?
De balans is op het moment aardig goed, er zijn een paar characters die wat beter zijn dan andere, maar die zijn ook prima te verslaan. Het grootste nadeel nu in de gameplay vind ik dat defensief spelen te veel loont in 1v1 en 2v2 en somminge characters acceleren daarin. In de 4v4 modes is dat minder aanwezig, omdat de kans dan groter is dat je dan 1v2 of nog erger komt te staan. En ook die kan je winnen, maar wat ik merk is dat lui in de 4v4 modes over het algemeen iets "gehaaster" spelen.
De blauwdruk voor deze game is imo geweldig. Alleen laat het aan ubisoft over om de game zelf de nek om te draaien. De matchmaking is bagger. Of het duurt lang en voornamelijk in de 4v4 modes waar je je gear kunt levelen, is de match up vaak unbalanced. Dat betekent niet dat je geen kans hebt, maar als iedereen qua skill even goed is zal de persoon met het hogere gear lvl vaak winnen.
Er zijn geen dedicated servers en is daardoor dus p2p en dat is het grootste probleem met het spel.
Ik speel het bijna elke dag. Vind het 1v1 en dominion echt tof om te spelen, maar elke x heb ik zoiets van hier zit nog veel meer in. Ik hoop dat het net zo gaat lopen als rainbowsix siege, qua ondersteuning en dat er over verloop van tijd dedicated servers komen. Vooral in de 4v4 modes ligt de game af en toe stil, omdat iemand uit de pot stapt, of wordt je er allemaal uitgemieterd.
Er zit imo veel potentie in de game, hopelijk haalt ubisoft het eruit.
Ben zo vrij geweest om een Community aan te maken voor dit forum. Ik dacht dat we zo misschien samen eens kunnen spelen.
Nogmaals. Ik ben bere slecht 😉 Haha
Maar toch leuk om met Nederlanderse Tweakers te spelen. Wellicht dat we zo eens 4x4 elimination of dominion kunnen spelen. Of alleen een Duel...
Community heet: For Honor 4 Tweakers NL
Iedereen kan zich aanmelden. Ook zonder uitnodiging. Zie maar, altijd goed!
Maar toch leuk om met Nederlanderse Tweakers te spelen. Wellicht dat we zo eens 4x4 elimination of dominion kunnen spelen. Of alleen een Duel...
Top, lijkt me mooi. Ondanks dat de game wat problemen kent blijf ik t fantastisch en soms frustrerend vinden. Nu de Raider aan t uitvogelen, verre van de beste class, maar leuk om te spelen.opa_paul schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:37:
Ben zo vrij geweest om een Community aan te maken voor dit forum. Ik dacht dat we zo misschien samen eens kunnen spelen.
Miss domme vraag, maar waar kan ik me aanmelden voor de community?
Als je in het menu van de PlayStation nog niet het spel opent maar naar beneden scrollt. Dan zie je verschillende opties waaronder community staan. Dan zoeken op de betreffende community.CrapperDeCrap schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 16:55:
[...]
Top, lijkt me mooi. Ondanks dat de game wat problemen kent blijf ik t fantastisch en soms frustrerend vinden. Nu de Raider aan t uitvogelen, verre van de beste class, maar leuk om te spelen.
Miss domme vraag, maar waar kan ik me aanmelden voor de community?
Je kan hier bijvoorbeeld ook bepaalde pakketten kopen of video's zien...
Hoe dan ook. Als er animo is dan lijkt het me leuk.
Ah vandaar, speel m op pc.opa_paul schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 23:26:
[...]
Als je in het menu van de PlayStation nog niet het spel opent maar naar beneden scrollt. Dan zie je verschillende opties waaronder community staan. Dan zoeken op de betreffende community.
Je kan hier bijvoorbeeld ook bepaalde pakketten kopen of video's zien...
Hoe dan ook. Als er animo is dan lijkt het me leuk.
Hoe meld je precies aan? Mijn Uplay naam is Sankara-88. Zou graag met mede tweakers de battle aan willen gaan! Nu gooi ik iedere keer die specifieke order weg (playing with friend) wat toch wel zonde is.opa_paul schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:37:
Heb atm een Warlord rep 1 (level
EDIT: Speel ook op PC

EDIT2: Speel de SP uit gozer! En maak ook al die vazen stuk, vind al die plekken waar het verhaal verteld wordt. Zo ontvang je namelijk enorm veel steel! geloof 5K steel voor het uitspelen van de SP alleen al!
[ Voor 17% gewijzigd door Sankara op 29-03-2017 20:37 ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sankara88-2341/hero/1258821
Hoe is for honor opt moment? Nog makelijk om games te vinden?
Op playstation
Nu met de korting wilk hem mss wel gaan hale.
Op playstation
Nu met de korting wilk hem mss wel gaan hale.
Verwijderd
Heeft er iemand ook last van veel connectieproblemen en synchronisatie?
Ik heb er soms enorm veel last van en dan opeens niets.
Ook soms een niet verklaarbare lagg die minuten later wordt opgelost. Dit allemaal in multiplayer.
Edit:
voor de rest mooie game jammer van de 60 euro(70 euro bij mij voor deluxe)
Ik speel met centurion en ik heb eindelijk gevonden hoe ik hem best bespeel. Enorm veel korte aanvallen hebben meer effect dan zwaardere aanvallen zeker 2vs1 of 3 vs1
Ik heb er soms enorm veel last van en dan opeens niets.
Ook soms een niet verklaarbare lagg die minuten later wordt opgelost. Dit allemaal in multiplayer.
Edit:
voor de rest mooie game jammer van de 60 euro(70 euro bij mij voor deluxe)
Ik speel met centurion en ik heb eindelijk gevonden hoe ik hem best bespeel. Enorm veel korte aanvallen hebben meer effect dan zwaardere aanvallen zeker 2vs1 of 3 vs1
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2017 23:08 ]
Connectie problemen zijn nu eindelijk zo goed als verholpen. Echter is de player-base nog steeds "Kind of wack" (Iets verbeterd sinds uitverkoop van laatst maar nog steeds niet spectaculair.) Sinds de makers van het spel hebben besloten dat de region waarin je zoekt belangrijker is dan de skill difference wat heel vervelend is voor nieuwe spelers sinds diegene worden ge-ranked tegen veel hogere spelers, iets waar ik en een vriend veel last van hebben gehad in het begin.
Hoe dan ook ik hoop dat ze of snel zorgen dat de spelers base groter wordt dan dat hij nu is, of dat ze hun manier van match up drastisch gaan aanpassen.
Hoe dan ook ik hoop dat ze of snel zorgen dat de spelers base groter wordt dan dat hij nu is, of dat ze hun manier van match up drastisch gaan aanpassen.
Sinds een week speel ik dit spel actief en ik vermaak mij er prima mee! Het spel zit goed in elkaar. Het enige waar ik mij wel aan stoor zijn de connectieproblemen (vaak 'Players out of Sync').
Vraagje: hoe kan ik - op de Xbox - snel wisselen van vijand als ik opeens door meerdere word aangevallen?
Vraagje: hoe kan ik - op de Xbox - snel wisselen van vijand als ik opeens door meerdere word aangevallen?
Volgens mij wordt het wisselen uitgelegd in How to play --> Practice, meteen in het begin al.
Er komen binnenkort dedicated servers, qua gameplay moet het dan met sprongen vooruit gaan. Ook komt er een rework van de "oude" heroes.
Er komen binnenkort dedicated servers, qua gameplay moet het dan met sprongen vooruit gaan. Ook komt er een rework van de "oude" heroes.
Serieus komen er nog dedicated servers voor deze game terwijl hij al zolang uit is? is toch nog amper meer iemand die het speelt?
Playstation 5
Prima ondersteuning van Ubisoft. Inmiddels is For Honor gewoon een heerlijke game, mits men bereid is er wat tijd en energie in te stoppen 
Ben sinds kort weer begonnen met For Honor, ondanks dat ik echt slecht ben, vermaak ik me er prima mee.
Ik ben benieuwd naar de Kensei update, ik hoop wel dat ze binnenkort ook de Valkyrie gaan updaten, het is mijn favoriete hero.
Ik ben benieuwd naar de Kensei update, ik hoop wel dat ze binnenkort ook de Valkyrie gaan updaten, het is mijn favoriete hero.
Heb de game ook weer opgepakt. Tot nu toe nog geen disconnect. Game voelt nu veel "gezonder" dan 9 maand geleden.
Ga er denk ik wel weer aardig wat tijd insteken. Eerst m'n Raider maar weer wat op niveau brengen. Highlander is de volgende, lijkt me n toffe char.
Ga er denk ik wel weer aardig wat tijd insteken. Eerst m'n Raider maar weer wat op niveau brengen. Highlander is de volgende, lijkt me n toffe char.
Ook nog even een schopje geven. Ik heb het spel van het weekend aangeschaft voor de X1, ben op zoek naar mensen om wat samen te spelen. Ben nog nieuw, dus verwacht zeker geen wonderen van mij.
GT - Nazanir.
GT - Nazanir.
-
Ik heb ook we weer zin om te gaan spelen:) vindt het wel een vet concept ga het vanavond weer is oppakken en kijken of het nu allemaal wat beter loopt
Playstation 5
Ik speel m iig op pc.Booyaa schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:22:
Spelen hier de mensen vooral op pc of op console?
For Honor is momenteel gratis op steam: https://store.steampowered.com/news/43183/
Ola nieuwe speler hier! Heb For Honor sinds dit (gratis) weekend. Erg vermakelijke gameplay, een keer iets anders dan de games die ik normaal speel.
Vraagje aan andere pc-spelers: Spelen jullie met muis&keyboard of een controller?
Vraagje aan andere pc-spelers: Spelen jullie met muis&keyboard of een controller?
Ik ben begonnen met controller en speel t laatste half jaar met keyboard en muis. Het is maar net wat je voorkeur heeft. Ik heb alleen t gevoel dat ik iets wat makkelijker lights kan parryen met de muis, aangezien m'n DS4 controller wat delay had op z'n R2 knop.martyaintflying schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 13:53:
Ola nieuwe speler hier! Heb For Honor sinds dit (gratis) weekend. Erg vermakelijke gameplay, een keer iets anders dan de games die ik normaal speel.
Veel plezier ermee. Begin kan wat taai zijn, maar wanneer je het allemaal n beetje door hebt is t n goeie game die nog n beetje balancing nodig heeft.
Aankomende uitbreiding ga ik er ook weer vol mee aan de slag.
Niet alle games die recentelijk zijn uitgekomen kunnen zeggen dat ze het hebben, maar deze game heeft het gewoon. Een Next-Gen update... En het ziet er trouwens ook gewoon netjes uit op een PS4 of Xbox one