Ja en nee. Ik vind de combat echt geweldig. 12 characters die behoorlijk verschillend spelen. Goeie graphics en nog betere animaties, geluid is prima. Single player weet ik niks van, maar schijnt een veredelde tutorial te zijn.
De balans is op het moment aardig goed, er zijn een paar characters die wat beter zijn dan andere, maar die zijn ook prima te verslaan. Het grootste nadeel nu in de gameplay vind ik dat defensief spelen te veel loont in 1v1 en 2v2 en somminge characters acceleren daarin. In de 4v4 modes is dat minder aanwezig, omdat de kans dan groter is dat je dan 1v2 of nog erger komt te staan. En ook die kan je winnen, maar wat ik merk is dat lui in de 4v4 modes over het algemeen iets "gehaaster" spelen.
De blauwdruk voor deze game is imo geweldig. Alleen laat het aan ubisoft over om de game zelf de nek om te draaien. De matchmaking is bagger. Of het duurt lang en voornamelijk in de 4v4 modes waar je je gear kunt levelen, is de match up vaak unbalanced. Dat betekent niet dat je geen kans hebt, maar als iedereen qua skill even goed is zal de persoon met het hogere gear lvl vaak winnen.
Er zijn geen dedicated servers en is daardoor dus p2p en dat is het grootste probleem met het spel.
Ik speel het bijna elke dag. Vind het 1v1 en dominion echt tof om te spelen, maar elke x heb ik zoiets van hier zit nog veel meer in. Ik hoop dat het net zo gaat lopen als rainbowsix siege, qua ondersteuning en dat er over verloop van tijd dedicated servers komen. Vooral in de 4v4 modes ligt de game af en toe stil, omdat iemand uit de pot stapt, of wordt je er allemaal uitgemieterd.
Er zit imo veel potentie in de game, hopelijk haalt ubisoft het eruit.