Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRw1pqf70PhxKWe0QNSQdv1iT-u982ZDQ4Zgxta2BW2b_mvemiU

Baan je een weg door de levendige, sensationele slagvelden van For Honor, een vernieuwende actiegame die is ontwikkeld door Ubisoft Montreal, in samenwerking met andere Ubisoft-studio's.

For Honor is verkrijgbaar vanaf 14 februari 2017 voor Playstation 4, Xbox One en PC.

Duizend jaar geleden vond er een natuurramp plaats die bijna de gehele beschaving wegvaagde. Complete gebieden gingen verloren, rijken brandden en volledige naties zochten hun heil elders. Uit de as van deze catastrofe herrezen de ridders, Vikingen en samoerai. Met bloed, zweet en tranen bouwden ze hun rijken opnieuw op, met als uitgangspunt het herstel van de glorie die hun voorouders hadden gekend.

Jaag door de oorlogsmist en vecht zij aan zij met dappere ridders, wrede Vikingen en dodelijke samoerai op uitgestrekte, uitdagende oorlogsmaps. Leer vechten met middeleeuwse wapens en ga op in brute, razendsnelle mĂȘleegevechten met een meeslepend verhaal en vernieuwende multiplayerspeltypen.

De Art of Battle, het innovatieve besturingssysteem van For Honor, geeft je de touwtjes in handen. Elke held heeft unieke vaardigheden en gebruikt dito mĂȘleewapens. Tijdens de gevechten krijg je het echte van duels, zonder dat het ten koste gaat van toegankelijkheid en eenvoud.

Read more at http://forhonor.ubisoft.c...info/#JO5yCXbqKchTA7Tb.99

Facties van For Honor :

Afbeeldingslocatie: https://ubistatic19-a.akamaihd.net/resource/nl-NL/game/forhonor/fh-game/fh_game-info-ironlegion_ncsa.png
Ridders
Afbeeldingslocatie: https://oyster.ignimgs.com/mediawiki/apis.ign.com/for-honor/thumb/7/7f/Classes_Knights01.jpg/475px-Classes_Knights01.jpg

De ridders van Asveld zijn de belichaming van macht. Ze zijn gestuurd door het IJzeren Legioen om de vrede in het land te herstellen. Maar sindsdien hebben ze de smaak van de vrijheid te pakken en zien ze Asveld als hun thuis.

Read more at http://forhonor.ubisoft.c...ions/#pKltBCJceOAmcDaV.99

Afbeeldingslocatie: https://ubistatic19-a.akamaihd.net/resource/nl-NL/game/forhonor/fh-game/fh_game-info-chosen_ncsa.png
Samoerai
Afbeeldingslocatie: https://oyster.ignimgs.com/mediawiki/apis.ign.com/for-honor/thumb/c/c4/Classes_Samurai01.jpg/475px-Classes_Samurai01.jpg
In de loop der geschiedenis hebben de samoerai heel wat voor de kiezen gehad. Oorspronkelijk kwamen ze uit een land aan de overkant van de zee, maar hun thuisland ging met hun keizer ten onder aan de zee en het vuur.

Afbeeldingslocatie: https://ubistatic19-a.akamaihd.net/resource/nl-NL/game/forhonor/fh-game/fh_game-info-warborn_ncsa.png
Vikingen
Afbeeldingslocatie: https://oyster.ignimgs.com/mediawiki/apis.ign.com/for-honor/thumb/4/4e/Classes_Vikings01.jpg/475px-Classes_Vikings01.jpg

Eeuwen geleden lieten de Vikingen hun verloren thuisland achter zich en trokken naar het onbekende. De achterblijvers kregen de ridders over zich heen en gingen op in hun cultuur.

Multiplayer

• Dominion is een speltype waarbij twee teams van vier spelers vechten om het slagveld in handen te krijgen. Dit speltype is gestoeld op vaardigheden, communicatie en teamwork.

• Brawl is een speltype waarbij elk team van twee spelers twee vijandige helden moet doden om een ronde te winnen. Vaardigheden, alertheid, samenwerking en het vermogen om de omgeving in het voordeel van de speler te gebruiken zijn cruciale onderdelen.

• Duel is een speltype waarbij twee helden tegenover elkaar staan in een dodelijke confrontatie. Je vaardigheden zijn in een duel natuurlijk essentieel, maar net als in Brawl hebben de spelers de mogelijkheid om de omgeving in hun voordeel te gebruiken.

• Skirmish is een speltype waarbij twee teams van vier een deathmatch spelen. Gevechtsvaardigheden zijn cruciaal in dit speltype omdat spelers punten voor hun team verdienen door vijandige helden te doden.

• Elimination is een speltype waarbij vier spelers tegen elkaar vechten en de speler die het langst overleeft op het slagveld de ronde wint voor zijn of haar team.

OPEN BETA 9-12 FEBRUARI

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ik pas tzt de openingspost wel aan met meer relevante informatie :)
Deze even snel op mijn werk gemaakt hehe

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-09 13:29

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

Ik ben nog steeds heel erg bang dat er gekke dingen op de uplay markt komen te staan. Ubi wordt bijna net zo erg als EA met micro transacties.

Maar de alpha en beta gespeeld. De game is met een team echt leuk om te spelen.

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ik denk dat Ubi zich inderdaad niet kan beheersen en minstens de currency als transactie gaat aanbieden.
Naar mijn mening hoort een 60 euro game geen micro transacties te hebben,maar we zullen zien

Volgende week open beta.
Daar kijk ik dus echt naar uit.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Lapras

Ice beam

De open beta wil ik ook zeker proberen. Misschien wel weer eens een online multiplayer spel waarin ik me wil verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:02

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik heb onlangs de closed beta mogen spelen, maar ik weet nog niet of ik het spel ga halen. Het heeft mijn inziens weinig diepgang en de mappen zijn relatief klein en snel gespeeld. De variatie mag wat uitgebreider, dat maakt het ook fijner om te spelen denk ik.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11:17
Ik heb de closed beta ook heel even gespeeld, maar weet nog niet wat ik er van moet vinden. Ik had wat moeite met de besturing bij PvP, en kreeg daar een klein beetje het idee dat degene die de eerste rake klap uitdeelt het gevecht wint. Kan ook liggen aan mijn gebrek aan skills uiteraard. ;)

Misschien dat ik de closed beta nog even meepak, maar deze game ga ik zeker niet halen op launch. Heb nog een backlog en kijk meer uit naar andere games.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Eerste klap wint valt wel mee IMHO. Elke class moet je echter anders benaderen. Als je zelf een assassin bent is het niet slim om die Viking met die bijl rechtstreeks te benaderen. Maar juiste korte aanvallen en wegduiken. Je kan altijd nog tussendoor defenden om jezelf de tijd te geven om weg te duiken.

Beetje wennen aan de controls maar geloof me dat heeft iedereen. Als je het eenmaal door hebt win je alles.

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Persoonlijk zou ik wel eens die Shugoki willen spelen maar volgens mij zit die er deze beta weer niet bij

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldige game meteen de gold editie gepreorderd.. had ik niet verwacht maar na de closed beta meteen verkocht.. Mega diep vecht systeem, zie het als een kruising tussen Mortal Kombat en Die by the sword.

Eindelijk is wat nieuws in plaats van de 100000e shooter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Nu online

Lapras

Ice beam

Vanaf vandaag is hij te pre-loaden voor de open beta. Ik ben erg benieuwd naar vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aye word eindelijk weer even de itch gekrabt voor de release :) flink hakken dit weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
ik ga zeker ook de open beta spelen morgen. ik heb vorige week een gtx 1070 aangeschaft en een free key gekregen waarmee ik for honor of de nieuwe ghost recon kan kiezen als spel. rara welke ik gekozen heb!

ben heel erg benieuwd naar for honor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

PaRaDoX4 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 10:46:

Beetje wennen aan de controls maar geloof me dat heeft iedereen. Als je het eenmaal door hebt win je alles.
totdat je je counter tegenkomt die net zo goed is als jij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even lekker gehakt. Het is best een leuk spel. Erg ingewikkeld though als je niet goed oplet. Tijdens mijn eerste gevecht kwam ik al een van de 'pro' spelers tegen. Die had mij 3 rondes achter elkaar na 10 seconden dood, elke keer. Na het opnieuw afgaan van de tutorial en de tutorial voor gevorderden snapte ik er al wat meer van. Daarna ging het een stuk beter online.

Ik denk er even over na of ik het spel ga aanschaffen.

2v2 modus is het leukste vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 07:44
Uplay wil maar niet aanloggen bij mij. Dus ik kan de beta ook niet opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 07:44
Eindelijk kon ik aanloggen in Uplay, mijn eerste multiplayer match was een leuke ervaring. Al kan het soms wel wat chaos zijn op het slagveld. Maar dat was in het echt ook wel zo denk ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:17
Deze game heeft mij verrast! had gedacht dat beetje simpel hack and slash zou zijn, maar het voelt wel behoorlijk goed aan.
Ben wel benieuwd hoe lang het leuk blijft. Kan me voorstellen dat het toch wel gaat vervelen na een tijd, maar we hebben een weekend lang de tijd om dat te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig of net als in RB6 er een scheiding komt tussen 'casual' en 'ranked'? Dat zou wel handig zijn met al die rage quits die ik zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Ranked is wel genoemd. Hoe en wat geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ik vindt hem ook wel aardig, wel wat houterig op de pro.

Kan je met met zijn 2en tegen andere 2 players met een army zeg maar ? heb gister 1v1 gedaan maar dat ben je gauw zat.
Best een aardig spel.. weet alleen niet hoe het zit met de houdbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11:05
Telkens als ik wil proberen om op uplay te komen, ligt het plat.
Dan is 1 ding me al duidelijk door deze beta, ga hem never nooit niet op release halen. En dat terwijl ik de beta dus nog niet eens gespeeld heb ;)

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Vind het toch altijd weer mooi om te zien dat mensen klagen over het inloggen bij een open-beta.

Deze is er juist voor om de server-capaciteit te testen. alle grote bugs zijn er bij de closed tests al uit. Zoals elke online game is de eerste dag waardeloos. Zolang het maar zo snel mogelijk gaat werken dan is er niks aan de hand.

Niks geks aan, game is nu gratis te spelen.......halve wereld probeert tegelijk in te loggen, praktisch een DDOS aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Ik wil de openingspost lezen, maar ik kom niet verder dan naar jouw avatar blijven staren.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
gister 2 uurtjes gespeeld. vrijwel alle modes gedaan. dominion, 2v2 en deathmatch.

het speelt best aardig maar ik ben nog verre van overtuigd dat dit echt een heel leuk spel gaat worden wat ik lang zal spelen.

speelt iedereen met controller hier of ook sommige met keyboard en muis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
nemesis2212 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 10:58:
gister 2 uurtjes gespeeld. vrijwel alle modes gedaan. dominion, 2v2 en deathmatch.

het speelt best aardig maar ik ben nog verre van overtuigd dat dit echt een heel leuk spel gaat worden wat ik lang zal spelen.

Keyboard en muis, en heb nog niet met een controller geprobeerd. Benieuwd of dat fijn werkt, omdat een muis altijd al voor een richting van defence/attack staat. Is dat dan ook zo met controller? of moet je dan constant een richting kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee als je eenmaal een kant kiest, dat zie je dan ook aan je avatar stand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:20

Dhrax

Prog Lord

Gisteren ook even alle modes doorlopen samen met een vriend. Best aardig, graphics zijn goed en het spel draait soepel. Erg uitgebreid qua controls en customisation. De vraag is echter hoe lang dit leuk blijft ? Ik had gisteren na 2 uurtjes al wel zoiets van, mja dit is het dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:02

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dat had ik bij de closed beta ook al. Ik ben toch erg bang dat ik het spel pas ga halen als ie in de uitverkoop ligt. 60,- voor een spel met weinig replaywaarde kan bij mij niet rekenen op instabuy.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outerspace schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:38:
Dat had ik bij de closed beta ook al. Ik ben toch erg bang dat ik het spel pas ga halen als ie in de uitverkoop ligt. 60,- voor een spel met weinig replaywaarde kan bij mij niet rekenen op instabuy.
30 euro lijkt mij ook een betere prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Ik zit met een nvidia code waar ik de keuze moet maken tussen deze game en wildlands.....
Nu zijn beide games geen pareltjes geloof ik, dus de keuze wordt er niet makkelijker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 20:40

Lienuks

Meet People Get Connected!

grafisch top, combat systeem is goed.. maar inderdaad na 2 uurtjes wel heel erg het idee van ok been there done that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
De uitrusting die je na een gespeeld potje krijgt, veranderd deze ook het uiterlijk van je gekozen karakter ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ok, nu een ochtendje gespeeld maar dit gaat hem voor mij niet worden.

Game style is totaal niet mijn ding maar ik ben ook bang dat deze game na een paar weken (als je dat al haalt) enorm saai gaat worden. Heel erg saai.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nemesis2212 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 10:58:

Xbox one elite controller op de pc, vind ik heel prettig spelen.

Merk hier en ingame ook heel veel mensen die komen van ow.. leuke hak en slash game die ik vervolgens dan finaal de pan in hakt omdat het gewoon eigenlijk een fighting game ala mortal kombat is.. zodra je dat accepteerd en je moves en counters leert kom je een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Ik speel met keyboard en muis en dat werkt verrassend goed om eerlijke te zijn. Ik denk dat de ruime hoeveelheid aan combo's wat makkelijker uit te voeren is met keyboard en muis. Alleen het verdedigen is wellicht wat eenvoudiger met een controller. Gewoon veel oefenen.

Mensen moeten trouwens wel begrijpen dat dit geen hack & slash game is. Het is echt een tactische vecht game. Zodra je dat weet ga je ook helemaal anders zo'n game in.

Hoe dan ook. Mochten er mensen zijn die hem kopen of zoals ik al hebben gekocht, dan mogen jullie me toevoegen op Uplay: Octogus_8

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-09 21:35
Tis imo maar goed ook dat het een tactische kant op is gegaan, die hack en slash titels vervelen toch snel, hier ben je uberhaubt al uren bezig om een beetje fatsoenlijk te kunnen vechten:) Is wel een nadeel als je even snel met een vriend wil spelen die helemaal in de pan wordt gehakt.

Heb in ieder geval veel zin in morgen, eerst de campaign doorspelen om nog wat beter met de combo's etc te worden en dan de multiplayer weer induiken:)

heb btw vooral op de ps4 gespeeld en eventjes op de PC, merkte dat het met muis wel sneller was om van kant te wisselen met je wapen maar me camera bleef steeds irritant dicht achter me staan als ik locked op een tegenstander was terwijl die op de ps4 veel verder stond wat veel beter overzicht geeft, weet niet of dit aan mij lag en het aan te passen is? mja haal uhm sowieso voor de ps4 dus voor mij geen probleem.

[ Voor 32% gewijzigd door Stylze op 13-02-2017 09:14 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Stylze schreef op maandag 13 februari 2017 @ 09:11:
Tis imo maar goed ook dat het een tactische kant op is gegaan, die hack en slash titels vervelen toch snel, hier ben je uberhaubt al uren bezig om een beetje fatsoenlijk te kunnen vechten:) Is wel een nadeel als je even snel met een vriend wil spelen die helemaal in de pan wordt gehakt.
Ik heb gemerkt dat zodra je de basic moves (ingame tutorials) onder de knie hebt, je veel kunt winnen. Helemaal omdat de basics voor alle heroes hetzelfde zijn. De een is wel wat beter in dodges en parries dan de ander, maar ze kunnen het allemaal.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

For Honor raakt maar een bepaalde doelgroep, ook de reden dat ze Wildlands een maand later lanceren. Ik heb For Honor al gepreordered na het spelen van de closed en open beta.

Ik ben voornamelijk veel bezig met 1v1 en 2v2. Het gevoel dat ik vroeger had met WoW pvp komt hier enorm veel in terug. Elke hero die je tegenover je hebt moet je weer anders benaderen en iedereen heeft afzonderlijk zijn eigen speelstijl. Dit is voor mij de diepgang die ik multiplayer games zoek. Je ziet ook vaak dat je in 1v1's vaak de eerste ronde vet hard neergeslagen kan worden, maar dat je met de rondes leert hoe iemand speelt. Verander je speelstijl en zie dat je de overhand neemt en rondes in je broekzak stopt. Ik duel zelf veel met vrienden om elkaars hero te leren kennen en ook te weten hoe je iemand kan counteren. Als je vervolgens 2v2 gaat spelen dan knal je enemies echt hard omver.

Mijn favoriete hero is Nobushi geworden! Long rage hero die ik langzaam aan het masteren ben :) Als het spel uitkomt zie je mij vooral Elimination, brawls en duels spelen. Dominion is te chaotisch.. Uplay naam is Irrivall. Dus als je een keertje wilt "sparren" of wilt leren hoe je een Nobushi inmaakt, feel free to add me ;)

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Nu online

Lapras

Ice beam

Ik heb me erg vermaakt met de open beta. Heb inderdaad vooral 1v1 gedaan. Paar keer dominion, wat lachen was, maar waarin je wel erg afhankelijk van je team bent. Ik overweeg hem serieus wel te pre-orderen. Heb voornamelijk met de Warlord en Raider gespeeld - ik wilde de samurai juist skippen omdat iedereen ze speelde. Mogelijk dat ik later ook de Warden nog erbij neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord polko
  • Laatst online: 02-11-2022
kneusteun schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:52:
Ik zit met een nvidia code waar ik de keuze moet maken tussen deze game en wildlands.....
Nu zijn beide games geen pareltjes geloof ik, dus de keuze wordt er niet makkelijker op.
Op replay waarde beter Wildlands,
Op Performance waarde beter for honor

Wildlands = Far cry
For honor = Medieval rainbow six siege

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
lord polko schreef op maandag 13 februari 2017 @ 11:38:
[...]

Op replay waarde beter Wildlands,
Op Performance waarde beter for honor

Wildlands = Far cry
For honor = Medieval rainbow six siege
Mja ben ik het niet mee eens, Wildlands is een totaal niet vernieuwende fps die precies hetzelfde aanvoelt als the division, hoezo zou die een hogere replay waarde hebben dan for honor? eindelijk weer is een nieuwe game die totaal anders is dan weer de zoveelste FPS.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

Het viel mij op dat ik afgelopen weekend helemaal niet zo de neiging heb gehad om For Honor te spelen als dat ik had met de closed beta, waardoor ik heel erg de replay waarde betwijfel en in het verlengde daarvan de aanschaf van de game.

Wil dan kiezen tussen For Honor of Wildlands maar ook hier ben ik niet heel tevreden over, wellicht dan toch Horizon. Lastige dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:20

Dhrax

Prog Lord

Paar leuke potten gehad dit weekend maar het is het allemaal net niet.
Een aanschaf van 50/60 EUR kan ik niet voor mezelf verantwoorden met deze titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

Hoewel ik de pre-order al heb staan is de prijs van € 60 (€ 47 bij inleveren van 100 U-points) niet voor iedereen te verantwoorden. Ik ben ook sterk van mening dat deze game meer aandacht zou trekken bij een scherpere prijs. De enige reden dat ze deze prijs durven vragen is het feit dat er een singeplayer bij zit, hoewel hier totaal geen focus op ligt.

Ik hoor hier veel mensen spreken over een bepaalde replay waarde die vervolgens wordt getoetst aan Wildlands. Dit slaat natuurlijk nergens op. Iedereen heeft een andere kijk op deze zogenoemde "waarde". Waar wordt deze replay waarde op gebaseerd eigenlijk? Wordt er ook gekeken naar lange termijn? Ik zie mezelf na 6 maanden eerder For Honor nog een keer opstarten dan Wildlands bij wijze van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

Denk dat de vergelijking meer komt door het hebben van geld voor 1 game maar keuze uit 2. Voor mij in ieder geval, ik heb nu budget voor 1 goede game en de keuze is dan of Wildlands of For Honor. Waar de keuze gemaakt gaat worden door de replay waarde. Hogere replay waarde maakt daarmee de game waardevoller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

Dooiedibbes schreef op maandag 13 februari 2017 @ 14:01:
Denk dat de vergelijking meer komt door het hebben van geld voor 1 game maar keuze uit 2. Voor mij in ieder geval, ik heb nu budget voor 1 goede game en de keuze is dan of Wildlands of For Honor. Waar de keuze gemaakt gaat worden door de replay waarde. Hogere replay waarde maakt daarmee de game waardevoller.
Dat begrijp ik, maar hoe vormen wij (jij en ik) de noemer replay waarde zodat we een "objectieve" noemer krijgen? Tevens zijn het beide compleet andere spellen. Desalniettemin adviseer ik je om For Honor te kopen. Because... reasons :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Mocht dit weekend ook de open beta spelen voor For Honor op de Xbox One en moet zeggen dat ik toch wel blij verrast was met deze beta. Ik had mijn zinnen meer gezet op Wildlands maar helaas heeft de beta vorige week mij niet weten overtuigen.

Bij For Honor ben ik eerst opzoek gegaan naar mijn champion voor deze beta. Na wat verschillende champions uit te proberen kwam ik er toch achter dat de learning curve van de game even wat anders was. Bij de eerste matches was mijn stamina er na een paar slagen er al door :P

Vervolgens toch de tutorials nog maar eens doorlopen en mijn zoektocht naar champion vervolgd. Uiteindelijk vond ik bij de Samurai in de champion "Kensei" mijn favoriet. Behoorlijke range met kracht en move combo's die ik snel kon onthouden. Dominion (4vs4 met capturepoints) was toch wel mijn meest favoriete spelmodus in de beta.

Uiteindelijk toch nog zo'n 7,5 uur gespeeld met een gemiddelde 3.32 K/D ratio en 88,89% winrate.
Afbeeldingslocatie: https://s32.postimg.org/ckb18ov5t/kensei.jpg Afbeeldingslocatie: https://s15.postimg.org/68li9vmsn/end.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

€60 Kan ik niet verantwoorden right now. Mocht het €40 worden, dan koop ik het spel!

Wat zijn trouwens jullie favoriete champions?
Ik vond Nobushi en Warden het leukst.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2017 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-09 13:53

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Orochi was mijn eerste keuze na wat videos te hebben gezien. Lekker counteren en erg mobiel. Was wel moeilijk, vooral dat deflect door krijgen heeft even geduurd.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MonkeySleeve schreef op maandag 13 februari 2017 @ 17:01:
Orochi was mijn eerste keuze na wat videos te hebben gezien. Lekker counteren en erg mobiel. Was wel moeilijk, vooral dat deflect door krijgen heeft even geduurd.
Ik had na een paar dagen pas door wat het verschil tussen block en parry was. Het was een wereld van verschil daarna!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2017 @ 17:06:
[...]

Ik had na een paar dagen pas door wat het verschil tussen block en parry was. Het was een wereld van verschil daarna!
Ja en dan heb je dus block, parry en deflect :P Leuk was dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Beserker, kan geen nee zeggen tegen die twee bijltjes en is ook leuk om te spelen. Chain opstarten en wanneer men denkt je patroon door te hebben ff n faint op n light tussen door en dan weer door met heavy die de chain niet eindigt als ie geblokt wordt. Zo kun je lui helemaal gek maken, maar 1 foutje en je bent zo snel kapot, donders mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga voor valkyrie denk na de trainings filmpjes gezien te hebben, die heeft alles wat ik de warlord vond missen :D

En ook preorder hier gold editie voor 60euri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deluxe edition trouwens voor €52 @ Mediamarkt. http://www.mediamarkt.nl/...laystation-4-1488813.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik had helaas de beta's gemist maar als ik zo naar het filmpje hierboven kijk heeft het wel enigszins iets van de melee van Space Marine, Rune en Viking. Het speelt in elk geval niet zo adhd als bijvoorbeeld Devil May Cry of Bayonetta.

Lijkt me wel een interessant spel, alleen zal ik het nog niet halen als het morgen uitkomt denk ik.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeĂŻnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". JĂ­j bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

mijn voorkeur ging uit naar de conquerer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Ben wel benieuwd hoe de Lawbringer, Shugoki en Valkyrie spelen. Vlug even gaan uitproberen vanavond :)

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Enorm lastig om een platform te kiezen (ik heb een Xbox, PS4 en PC). Wat betreft de PC ben ik bang voor veel cheaters.. wellicht toch maar op een console halen. Zijn hier een aantal PS4 spelers met wie ik samen zou kunnen spelen? Of anders wellicht Xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
leuk spel maar geen 50 waard, hooguit 20,-. ben er alweer klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Nu online

Lapras

Ice beam

Hij staat in de ING rentepunten winkel voor 36 euro + 2 euro admin kosten. Wellicht ook een aardige deal.
Nipje schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 11:25:
Enorm lastig om een platform te kiezen (ik heb een Xbox, PS4 en PC). Wat betreft de PC ben ik bang voor veel cheaters.. wellicht toch maar op een console halen. Zijn hier een aantal PS4 spelers met wie ik samen zou kunnen spelen? Of anders wellicht Xbox?
Ik wil wel online spelen op de PS4. Ik heb hem morgenavond. Je kan WubenWuben toevoegen.

[ Voor 68% gewijzigd door Lapras op 14-02-2017 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Laatst online: 07:37
Mja same... geinige game maar ik wacht totdat ie 20,- is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Lapras schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:34:
Hij staat in de ING rentepunten winkel voor 36 euro + 2 euro admin kosten. Wellicht ook een aardige deal.

[...]

Ik wil wel online spelen op de PS4. Ik heb hem morgenavond. Je kan WubenWuben toevoegen.
Ik voeg je toe! Veel verschillende meningen over het spel. Op reddit zijn erg veel mensen enthousiast maar binnen Tweakers wat minder lees ik. Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Voor de twijfelaars stukje van IGN review in porogress: (gehele review hier: http://www.ign.com/articles/2017/02/14/for-honor-review)

For Honor is a unique and somewhat risky venture in this day and age of publishers being hesitant to stray far from the model of their proven hits. Like a delicious, gamified Turducken, it’s a brawler with the depth of a fighting game inserted into the body of a third-person action game, which is in turn stuffed into an online team-based objective game. And in my roughly 40 hours spent playing a combination of alpha and beta tests, it’s easy for me to say that For Honor’s combat system is the most tactically complete and flexible version of melee combat I’ve ever.

Denk dat de mensen die w8en tot ie 20 euro gaat worden lang kunnen gaan w8en hoor deze game gaat wel goed verkopen:)

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

Nipje schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:11:
[...]

Ik voeg je toe! Veel verschillende meningen over het spel. Op reddit zijn erg veel mensen enthousiast maar binnen Tweakers wat minder lees ik. Jammer!
Op Tweakers speelt alleen de eeuwige value for money discussie.. Zou haast zeggen dat sommige een beat down hebben gekregen tijdens het spelen van de beta :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
Irrival schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:13:

Op Tweakers speelt alleen de eeuwige value for money discussie.
Nederlanders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-09 23:20

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Ik heb 'm voor rond de 45 euro gekocht bij g2play.net en vermaak me prima. :) Ben begonnen met een Valkyrie en zojuist ook met de Shugoki gespeeld. Best lastig om de combo's van verschillende classes te onthouden in het heetst van de strijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Stylze schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:13:
Voor de twijfelaars stukje van IGN review in porogress: (gehele review hier: http://www.ign.com/articles/2017/02/14/for-honor-review)

For Honor is a unique and somewhat risky venture in this day and age of publishers being hesitant to stray far from the model of their proven hits. Like a delicious, gamified Turducken, it’s a brawler with the depth of a fighting game inserted into the body of a third-person action game, which is in turn stuffed into an online team-based objective game. And in my roughly 40 hours spent playing a combination of alpha and beta tests, it’s easy for me to say that For Honor’s combat system is the most tactically complete and flexible version of melee combat I’ve ever.

Denk dat de mensen die w8en tot ie 20 euro gaat worden lang kunnen gaan w8en hoor deze game gaat wel goed verkopen:)
Wat me enorm tegenstaat is dat ik de PC versie wil hebben, wat betekent dat ik het via Uplay zal moeten spelen... En dat heeft nou geen indrukwekkende indruk achtergelaten bij de beta :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

MonkeySleeve schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:38:
[...]

Wat me enorm tegenstaat is dat ik de PC versie wil hebben, wat betekent dat ik het via Uplay zal moeten spelen... En dat heeft nou geen indrukwekkende indruk achtergelaten bij de beta :(
Ik vind het een enorme vooruitgang t.o.v. de voorgaande overlay die ze hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Animal Mother schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:31:
Ik heb 'm voor rond de 45 euro gekocht bij g2play.net en vermaak me prima. :) Ben begonnen met een Valkyrie en zojuist ook met de Shugoki gespeeld. Best lastig om de combo's van verschillende classes te onthouden in het heetst van de strijd..
Dit is ook meteen het uitdagende aan deze game. Je kunt niet zo maar even meerdere heroes masteren zoals bijvoorbeeld in Overwatch. Je moet je echt gaan beperken to een of twee (de meeste iig). Het lastige is hierbij om je favoriet te kiezen. Ik neig zelf nog naar de Warlord, maar de Valkyrie of Shugoki moet ik nog proberen.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Irrival schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:45:
[...]

Ik vind het een enorme vooruitgang t.o.v. de voorgaande overlay die ze hadden.
Shift F2 is voor mij niet echt ideale combinatie omdat mijn toetsenbord vereist dat ik een extra knop moet indrukken om de F1 t/m 12 te enablen.

Invites die verdwijnen maar waarvan de notificatie wel blijft staan.

Parties die uit elkaar vielen na elk potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:04
Best wel wat interesse gekregen in dit spel, laat ik nu in de markt zijn voor een GTX 1080 waar je een voucher bij krijgt voor For Honor danwel Wildlands. Als ik bij Alternate de MSI 1080 neem krijg ik er tevens een Xbox 360 controller voor de PC bij.

Brengt me bij de besturing. Is een controller niet veel praktischer om For Honor te spelen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Kaap schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 21:55:
Best wel wat interesse gekregen in dit spel, laat ik nu in de markt zijn voor een GTX 1080 waar je een voucher bij krijgt voor For Honor danwel Wildlands. Als ik bij Alternate de MSI 1080 neem krijg ik er tevens een Xbox 360 controller voor de PC bij.

Brengt me bij de besturing. Is een controller niet veel praktischer om For Honor te spelen :?
Wordt zelfs aangeraden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Kaap schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 21:55:
Leuk dat het aangeraden wordt, maar het ligt eraan wat je gewend bent. Ik ben een PC gamer en ik heb wel een controller, maar die gebruik ik maar met enkele dames.

Ik vind For Honor prima geschikt voor een muis en keyboard. Hoewel je er rekening meet moet houden dat je muis niet zo reageerd als met een fps oid (niet rond kijken etc.) Zodra je dat eenmaal gewend bent dan denk ik zelfs dat alle combos wat makkelijker uit te voeren zijn.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

MonkeySleeve schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 18:40:
[...]

Shift F2 is voor mij niet echt ideale combinatie omdat mijn toetsenbord vereist dat ik een extra knop moet indrukken om de F1 t/m 12 te enablen.

Invites die verdwijnen maar waarvan de notificatie wel blijft staan.

Parties die uit elkaar vielen na elk potje.
Ik zeg ook niet dat het perfect werkt. De toetsencombi is ergerlijk, dat ben ik met je eens. Ik ga er ook vanuit dat ze keymapping gaan toevoegen aan de instellingen. Het probleem rondom invites ben ik nog niet bewust tegengekomen, maar ik heb de overlay ook nauwelijks open.

Potjes die uit elkaar vallen is wel ergerlijk, maar ik vraag me ook af in hoeverre daar de overlay mee te maken heeft. Ik denk dat het hele peer-to-peer systeem dat in For Honor verwerkt is daar een grote rol in speelt. Als ik brawls (2v2) doe met een kameraad en de tegenstanders leaven, dan moet je met de groep leaven om een nieuwe te zoeken. Als je beide op ready drukt dan wordt je uit de party gegooid.

Desalniettemin is het een stuk makkelijker werken dan de "Uverlay" van voorheen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Irrival schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 08:53:
[...]

Ik zeg ook niet dat het perfect werkt. De toetsencombi is ergerlijk, dat ben ik met je eens. Ik ga er ook vanuit dat ze keymapping gaan toevoegen aan de instellingen. Het probleem rondom invites ben ik nog niet bewust tegengekomen, maar ik heb de overlay ook nauwelijks open.

Potjes die uit elkaar vallen is wel ergerlijk, maar ik vraag me ook af in hoeverre daar de overlay mee te maken heeft. Ik denk dat het hele peer-to-peer systeem dat in For Honor verwerkt is daar een grote rol in speelt. Als ik brawls (2v2) doe met een kameraad en de tegenstanders leaven, dan moet je met de groep leaven om een nieuwe te zoeken. Als je beide op ready drukt dan wordt je uit de party gegooid.

Desalniettemin is het een stuk makkelijker werken dan de "Uverlay" van voorheen!
Yea hadden hetzelfde, vaak errors dat een game niet gevonden kon worden of dat hij vol zat.Ik kijk het nog even aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

MonkeySleeve schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 09:13:
[...]

Yea hadden hetzelfde, vaak errors dat een game niet gevonden kon worden of dat hij vol zat.Ik kijk het nog even aan.
Staan de poorten van je router open? Dit kan je eventueel zien aan de kleur van het woord NAT (linksboven in het hoofdmenu). Bij mij was dit eerst geel en had ik veel problemen met matches vinden. Vervolgens heb ik mijn poorten opengezet en een groene NAT status verkregen. Nu ondervind ik bijna geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Irrival schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 09:16:
[...]

Staan de poorten van je router open? Dit kan je eventueel zien aan de kleur van het woord NAT (linksboven in het hoofdmenu). Bij mij was dit eerst geel en had ik veel problemen met matches vinden. Vervolgens heb ik mijn poorten opengezet en een groene NAT status verkregen. Nu ondervind ik bijna geen problemen.
Mijn NAT was inderdaad Moderate, verrekte Tele2 router heeft geen UPnP optie maar had geen zin om even voor de beta allerlei poorten open te zetten. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

MonkeySleeve schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 09:43:
[...]

Mijn NAT was inderdaad Moderate, verrekte Tele2 router heeft geen UPnP optie maar had geen zin om even voor de beta allerlei poorten open te zetten. |:(
Tijdens de beta heb ik daar ook geen aandacht aan besteed en zat ik ook constant te kloten met de "poorten-muur". Inmiddels is alles opgelost.

En controller vs keyboard is een stukje gewenning. Ik ben zelf van start gegaan met een controller, want die bood toch net wat meer handling dan de toetsenbord met muis combinatie.

Ik merk wel dat er veel spelers zijn die weten wat ze doen.. zo kom je tegenwoordig in duels wel mensen tegen waar ik echt moeite mee heb om tegen te spelen. Mensen die hun class door en door kennen (vanuit closed en open beta) hebben een harde damage output vanuit onverwachte hoeken. Op dit moment zijn duels nog het leukste om te spelen, want Elimination/Skirmish vereist toch veel teamwork. En laat dat nou ver te zoeken zijn met randoms :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:30
Gister een uurtje of wat SP gespeeld. Wel geinig, ik ben nog niet onder de indruk. Maar misschien veranderd dat als ik MP ga doen.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand trouwens wat meer info of er een clan optie is voor For Honor?

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Nu online
Viel mij gisteren de eerste keer opstarten wel op dat je erg veel netwerk errors krijgt als je begint. Kan toeval zijn maar kreeg eerst voor dominion match 2x een error. Daarna vlak voor een match als het hele team al zichtbaar is een netwerk error. Volgende potje zat ik net 1 min in de match en kreeg ik een error. Daarna eigenlijk helemaal een last meer gehad en gewoon anderhalf uur zonder problemen kunnen spelen. Nat is gewoon groen.

Kan eventueel ook aan de tijd liggen natuurlijk dat ik net begon op een druk tijdstip

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

Utoka schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 07:51:
Viel mij gisteren de eerste keer opstarten wel op dat je erg veel netwerk errors krijgt als je begint. Kan toeval zijn maar kreeg eerst voor dominion match 2x een error. Daarna vlak voor een match als het hele team al zichtbaar is een netwerk error. Volgende potje zat ik net 1 min in de match en kreeg ik een error. Daarna eigenlijk helemaal een last meer gehad en gewoon anderhalf uur zonder problemen kunnen spelen. Nat is gewoon groen.

Kan eventueel ook aan de tijd liggen natuurlijk dat ik net begon op een druk tijdstip
Naar mijn weten (was zelf niet online) waren er gisteren nogal wat server issues.

• Daradius
  • Laatst online: 12:07
Irrival schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 10:26:
[...]

Naar mijn weten (was zelf niet online) waren er gisteren nogal wat server issues.
Ik heb eigenlijk helemaal nergens last van gehad (op pc) 1x is iemand uit me party ge disconnect, maar zijn nat type was oranje. verder gewoon normaal kunnen spelen heel de avond.

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

Daradius schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 10:40:
[...]

Ik heb eigenlijk helemaal nergens last van gehad (op pc) 1x is iemand uit me party ge disconnect, maar zijn nat type was oranje. verder gewoon normaal kunnen spelen heel de avond.
Maar.. maar... Daradius. Jij bent ook een speciaal geval O+

• Daradius
  • Laatst online: 12:07
Irrival schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 10:58:
[...]
Maar.. maar... Daradius. Jij bent ook een speciaal geval O+
haha, ik was ook wel de enige die continu in elkaar gestompt werd en onder aan de score lijst stond. kan dus best kloppen :P

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 10:20

Dazzler2120

FP ProMod
Ik ben aan het kijken naar dit spel, en vraag me vooral 1 ding af; hoe is de replay value?
Blijft het nog wel interessant om dit een maand lang te spelen enzo?

PS4 PSN: Dazzler2120

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

Dazzler2120 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 11:56:
Ik ben aan het kijken naar dit spel, en vraag me vooral 1 ding af; hoe is de replay value?
Zoals ik al eerder heb aangegeven kan niemand daar een serieus antwoord op geven. Replay value is behoorlijk subjectief.

Mijn beeld over de replay value van For Honor is positief. Ik zie me dit op lange termijn spelen, aangezien het makkelijk is om even in te loggen en een paar duels te doen.

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 10:20

Dazzler2120

FP ProMod
Irrival schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 12:01:
[...]

Zoals ik al eerder heb aangegeven kan niemand daar een serieus antwoord op geven. Replay value is behoorlijk subjectief.

Mijn beeld over de replay value van For Honor is positief. Ik zie me dit op lange termijn spelen, aangezien het makkelijk is om even in te loggen en een paar duels te doen.
Hmm daar heb je uiteraard wel gelijk in. Wilde vooral ook ervaringen :)
Ik hou normaal wel van competitive gaming, dit spel heeft daar uiteraard potentie tot. Alleen weet ik niet zeker hoe lang dit spel me blijft trekken...

PS4 PSN: Dazzler2120

Verwijderd

Dazzler2120 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 12:07:
[...]

Ik hou normaal wel van competitive gaming, dit spel heeft daar uiteraard potentie tot. Alleen weet ik niet zeker hoe lang dit spel me blijft trekken...
Als het zoals bij Rainbow Six gaat, dan is de replay value wss hoog.

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Nu online
Irrival schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 10:26:
[...]

Lees op reddit dat het vooral voor kwam in dominion dus misschien dat dat het is.

Voor de replay value is denk ik vooral multiplayer belangrijk. Het is net als Rainbow six siege en rocket league. Er zit niet heel veel verschil in omgevingen etc maar elke wedstrijd zal toch anders zijn. Verschil met rainbow is denk ik wel dat de operators toch net iets minder invloed hebben op het verloop van de wedstrijd

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-09 14:47
Dazzler2120 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 11:56:
Dat kan niemand beloven denk ik, het ligt er maar net aan wat je zelf leuk vind.

Zelf zal ik dit spel voorlopig nog wel leuk vinden, speel alleen 1v1 duels en ben superslecht, maar merk wel dat je steeds beter wordt. bovendien is de game in 1v1 puur skill based, geen random shit (imho) dus dat vind ik zelf ook wel nice

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

Dazzler2120 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 12:07:
[...]

Als je van competitive gaming houdt en graag iets nieuws wil masteren, dan ligt hier toch wel een leuke uitdaging voor je. Ik zit soms echt na te denken over mijn skills set en chain attacks om mijn tegenstander neer te krijgen.. te bedenken dat je het proces per duel weer opnieuw moet doen, want iedereen vecht anders. Master your hero, master the duel :D

• CrapperDeCrap
Geweldige game tot nu toe. Voor de luitjes die hun controller op pc willen rebinden en de game niet via steam spelen, aangezien je in big picture mode van steam je controller al kunt rebinden:

https://amp.reddit.com/r/...mepad_how_i_made_it_work/

Ik heb nu guardbreak op de rechterstick gezet, werkt voor mij veel makkelijker.

Er staat n fase in die text waar je moet uitzoeken wat welke knop doet. Als je de controller config leest kun je dat zelf al wel opmaken wat wat is, dus je hebt maar iets 5 min max werk.

[ Voor 20% gewijzigd door CrapperDeCrap op 16-02-2017 17:57 ]

Verwijderd

CrapperDeCrap schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 16:14:
Geweldige game tot nu toe. Voor de luitjes die hun controller op pc willen rebinden en de game niet via steam spelen, aangezien je in big picture mode van steam je controller al kunt rebinden:

https://amp.reddit.com/r/...mepad_how_i_made_it_work/

Ik heb nu guardbreak op de rechterstick gezet, werkt voor mij veel makkelijker.
Erg handig ja, heb zelf een xbox one elite controller voor de pc die kan je al rebinden :)

• bulefy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-07 20:52
Als iemand met me samen wil spelen in wat Brawls of gewoon wat leuke potjes wil doen @ me op Uplay Bulefy is uplay name

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 27-09 16:11
Pff win ik net een duel 3-0, dus zonder dood te gaan. Disconnect die eikel en telt het niet voor me quest (duel winnen zonder dood gaan). Wat een naai streek.

edit: ok moest een 2v2 zijn, had ik door toen ik nog een keer 3-0 haalde, in de brawl haalde ik het in 1 keer, zelfs 1 ronde 2v1 moeten vechten en eerste ronde heb ik de ander geholpen (hij was bijna dood en tegenstander nog half hp).

Ik denk dat ik het een beetje door begin te krijgen :D

[ Voor 48% gewijzigd door DaitoX op 17-02-2017 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

DaitoX schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 00:14:
Pff win ik net een duel 3-0, dus zonder dood te gaan. Disconnect die eikel en telt het niet voor me quest (duel winnen zonder dood gaan). Wat een naai streek.

edit: ok moest een 2v2 zijn, had ik door toen ik nog een keer 3-0 haalde, in de brawl haalde ik het in 1 keer, zelfs 1 ronde 2v1 moeten vechten en eerste ronde heb ik de ander geholpen (hij was bijna dood en tegenstander nog half hp).

Ik denk dat ik het een beetje door begin te krijgen :D
Helpen blijft vaak nog een ethische kwestie...:P

Ik speel voornamelijk Brawl met een vriend. Bij elke pot moet je je toch weer afvragen in hoeverre ze het zuiver willen spelen. Heb al enkele keren meegemaakt dat mijn of zijn enemy rechtstreeks naar mij of hem rent om vervolgens eerst 2v1 te doen. Gelukkig zitten wij op discord en kan ik dat communiceren.

Kleine update na gisteren: Heb gisteren enkele Brawls en duels gespeeld op mijn Nobushi. Begin inmiddels wel te begrijpen wanneer ik wat moet doen (light/heavy/guardbreaks). Nochtans zijn er op dit moment nog een aantal heroes die ik niet begrijp, mits ze goed gespeeld worden.

Lawbreaker (counter-attacker met ziekelijke range imo.): Hier stel ik mij heel defensief op en probeer ik de ruimte te houden tussen mij en hem. Guardbreaks doe ik zelden, omdat hij die meteen keihard kan counteren. Daarnaast is die charge met grab een vaag iets.. lijkt net of mijn hitbox ineens 2x mijn lichaam wordt en hij me echt vanuit elke mogelijke hoek kan pakken.

Orochi (Snel, behendig, in-your-face-fighting): Bij deze duels heb ik een winrate van +/- 30%. Een offensieve Orochi is echt een pain in the ass. Ik probeer hier meer met kicks te werken, maar is vrij lastig doordat hij enorm sterk is in dodgen. Baiten werkt tegen noobs, maar de betere spelers prikken daar doorheen. Defensieve Orochi's zijn over het algemeen een stuk makkelijker. Daar krijg je nogal wat ruimte om in te spelen.

Elimination en Dominion is nog steeds om te huilen.. het concept van verdedigen of samenwerken is nog steeds niet doorgedrongen bij de meeste. Ik vind het ook vreemd dat hier ook geen "How to play" tutorials voor gemaakt zijn. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 27-09 16:11
Irrival schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 09:01:
[...]

Helpen blijft vaak nog een ethische kwestie...:P

Ik speel voornamelijk Brawl met een vriend. Bij elke pot moet je je toch weer afvragen in hoeverre ze het zuiver willen spelen. Heb al enkele keren meegemaakt dat mijn of zijn enemy rechtstreeks naar mij of hem rent om vervolgens eerst 2v1 te doen. Gelukkig zitten wij op discord en kan ik dat communiceren.
Oh ja mee eens, maar ik had mijn 1v1 al gewonnen en moest 3 rondes winnen zonder dood te gaan voor de quest. Dan is het tijd om geen risico's te nemen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Wat een heerlijk spel zeg, heb nog weinig tijd gehad deze week dus heb alleen eerste 4 missies van campagne gedaan maar speelt heerlijk zeg terwijl dit toch vooral een multiplayer titel is, daar ga ik me vanavond instorten:)

Playstation 5

Pagina: 1 2 Laatste