“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
Ja elke soort productie krijgt zijn eigen kamer binnen het kasteel:) lijkt me een goed planDrumatiko schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 08:17:
[...]
Dat vrees ik ook, maar laten we na de toren maar verder gaan met de inrichting van de binnenplaats zodat we definitieve craft-hokken kunnen maken. Op het moment is het een beetje een chaos met de 12 ovens die verspreid zijn opgesteld. Zelf denk ik aan zijvleugels/-kamers voor het craften;Als we in elke kamer een paar stalen kisten (4 ~ 6) neerzetten, dan kunnen we 's avonds een flinke stockpile aanleggen die op rustigere momenten opgemaakt kan worden.
- 6 brickovens, en daarachter een kamer met 2 of 3 hardbrick-ovens.
- 6 ijzerovens, en daarachter een kamer met 2/3 staalovens + smederij
- 3 of 4 leerlooiers + kookpotten + houtbewerking
er zitten mooie gebouwen tussen hier

Het dak zit er eindelijk op. Nog 6 trapdelen craften, en zo'n 32 + 24 + 2*5 +nog een stel = +/- 70 fences craften á 16 hardened bricks per stuk (totaal 1120 h.bricks nodig om de toren af te maken).

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
Vault staat, nu maar hopen dat onze Base een tijdje blijft staan. Vorige werdt compleet gewiped door een god.
Ook de eerste raid gedaan. Mooie buit. Veel lvl 3 thralls.
Helaas hebben we dik 100 dragon bloed en bijna 1000 steel reinforcements moeten achter laten aangezien we niet meer weg kwamen. We hadden nog explosives maar na 12 explosies waren de t3 foundations nog niet kapot! Bugged denk ik.
Who je bent echt mooi opgeschoten laatste dagen erg druk gehad op me werk maar ben er van het weekend weer bij:) Dan gaan we weer is even al die ovens vol stoppen!Drumatiko schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 21:43:
De poort komt er een stuk mooier uit met een paar neushoorn-schedels ernaast:
[afbeelding]
Het dak zit er eindelijk op. Nog 6 trapdelen craften, en zo'n 32 + 24 + 2*5 +nog een stel = +/- 70 fences craften á 16 hardened bricks per stuk (totaal 1120 h.bricks nodig om de toren af te maken).Ik stel voor om de fences voorlopig te laten wachten en verder te gaan met je interne bouwwerk Ex
[afbeelding]
Ziet er goed uit. Alleen de trap voor de poort is een beetje.... kleinDrumatiko schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 21:43:
De poort komt er een stuk mooier uit met een paar neushoorn-schedels ernaast:
[afbeelding]
Het dak zit er eindelijk op. Nog 6 trapdelen craften, en zo'n 32 + 24 + 2*5 +nog een stel = +/- 70 fences craften á 16 hardened bricks per stuk (totaal 1120 h.bricks nodig om de toren af te maken).Ik stel voor om de fences voorlopig te laten wachten en verder te gaan met je interne bouwwerk Ex
[afbeelding]
Dat is enkel de bouwtrapDdeM schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:11:
[...]
Ziet er goed uit. Alleen de trap voor de poort is een beetje.... klein

Monty Python's black knight:

heb die bug ook al enkele keren gehadDrumatiko schreef op zondag 12 maart 2017 @ 09:27:
Gisteren had ik last van de bug waarbij er grote delen van de basis niet meer spawnde (na een half uur was het in orde). In eerste instantie dacht ik dat de toren half gesloopt was
[afbeelding]
Monty Python's black knight:
[afbeelding]
iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH
Had gehoopt dat met Conan Exiles er een nieuwe MMO zou zijn in deze bloeddorstige wereld maar tot op heden twijfel ik nog. Heb gehoord dat je progress kan worden gereset per server etc en dat trekt mij totaal niet. Dan speel ik liever een MMO zoals Elder Scrolls Online waar ik wel gewoon door kan met mijn progress ook al is ESO te “lief” en mag het best wel eens wat bloed enzo laten zien.
PS ja ik weet dat het meer een survival game is maar hoop dat er ook wat MMO aspecten inzitten.
Al wel een aantal keer een disconnect gehad waardoor ik items ed kwijt was.
Veel mensen hebben een pauze genomen door andere releases: Wildlands, Mass efect, etc. Vandaag is er content patch geweest dus ik ga er vanuit dat er nu weer mensen aanschuiven.Laurensius88 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 15:36:
Ik ben eergisteren begonnen op de server, maar helaas nog niemand online gezien.
Al wel een aantal keer een disconnect gehad waardoor ik items ed kwijt was.
We zijn iedere dag onze base aan het verbeteren. Op het moment worden we om de dag geraid, al zijn ze nog niet tot onze vaults gekomen. onze raid entrance zal een 200 bommen nodig hebben op het moment, met het risico dat alles instrort als je ze verkeerd plaatst.
Iedere base moet raidable zijn. Dus geen verwijderde trappen of T1 trappen voor t3 deuren.
https://conanexiles.com/thefrozennorth/
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ja hoor, ik heb nu enkele dagen op EU 104 PVE-F gespeeld en er is veel veranderd. Op 8 mei is de release en normaal gezien ook een wipe.
Zijn er mensen die geintresseerd zijn om op launchdag ergens te beginnen (hopelijk deze server) ??
Deze server heeft iets gebooste rates wat het minder grindy maakt om te bouwen, maar niet extreem
Edit: Besteld bij allyourgames.nl 40 euro incl verzenden. Kan niet wachten!
[ Voor 22% gewijzigd door Sokucho op 04-05-2018 21:44 ]
De server zal tevens PVE zijn
Rates zijn vanilla?Extrix schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:55:
Er is toch voor gekozen om weer een eigen server op te zetten. Deze is te benaderen op het volgende ip: 151.80.98.196:27044 . Voordeel hiervan is dat we zelf de instellingen kunnen bepalen.
De server zal tevens PVE zijn
Het is nu alleen PVE maar wellicht later optie om op een bepaalde moment van de week een pvp dag te hebben.
Voor nu zijn dit de settings
edit: De settings zijn niet definitief en worden met de community bepaald. In de start topic staat link naar de discord. Hier kan je mee discusieren over de settings van de server
[ Voor 18% gewijzigd door Extrix op 07-05-2018 12:00 ]
jlena schreef op maandag 7 mei 2018 @ 12:55:
Ik zit te denken om het ook weer op te pakken, wat gaat er met de server gebeuren nadat de game morgen om 13:00 CEST uit de early access komt? Is er een wipe of gewoon een patch en de nieuwe gebieden worden dan unlocked?
Edit: SERVER is up! With launch patch! have funjlena schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:54:
Perfect, dan denk ik dat een een server gevonden heb om dan te beginnen
[ Voor 7% gewijzigd door Extrix op 08-05-2018 09:56 ]
Al redelijk wat uit de grond gestampt in enkele uurtjes
Welke server? Die van @Extrix heeft wel een restart gedaan ongeveer op het tijdstip van jou post.Dat duurt echter maar een minuutje of 2.SparksNL schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:58:
Ligt de server eruit? Hij blijft bij mij hangen op het laadscherm.
PSN RobinNova
Ja server van Extrix inderdaad. Nu ligt hij er volgens mij wel echt uitdiknmuis schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 18:25:
[...]
Welke server? Die van @Extrix heeft wel een restart gedaan ongeveer op het tijdstip van jou post.Dat duurt echter maar een minuutje of 2.
Edit: Het lijkt erop dat er een rollback is uitgevoerd. Alles wat ik in de ochtend heb gedaan is ongedaan gemaakt
[ Voor 15% gewijzigd door SparksNL op 12-05-2018 10:32 ]
Er is blijkbaar een bug met het decay systeem, er zal waarschijnlijk een kleine rollback zijnSparksNL schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 10:23:
[...]
Ja server van Extrix inderdaad. Nu ligt hij er volgens mij wel echt uit
Edit: Het lijkt erop dat er een rollback is uitgevoerd. Alles wat ik in de ochtend heb gedaan is ongedaan gemaakt
Ik doe je een berichtjeKronos1979 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 10:00:
Mochten er personen zijn die samen op de PS4 willen gamen in Conan stuur me dan even een berichtje! 👍
Er is iemand verhuist naar het noorden, we hebben dat huis dan ook meteen maar gesloopt. Als we niet op het bed liggen kunnen we ook online zijn, tenzij je stiekem komt gluren als je weet dat we offline zijnSparksNL schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 18:51:
Zijn de leden van de Conans clan toevallig verhuisd naar een andere plek? Er is een gebouw weggehaald en ik zie niemand op de bedden liggen
Haha dat laatste dus. Er is momenteel niemand online en ik ben een dag offline geweest dus er kan veel gebeuren. Ik zag dat dat gebouw weg was, niemand online, dus ik ben inderdaad even stiekem overal naar binnen gelopendiknmuis schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 19:14:
[...]
Er is iemand verhuist naar het noorden, we hebben dat huis dan ook meteen maar gesloopt. Als we niet op het bed liggen kunnen we ook online zijn, tenzij je stiekem komt gluren als je weet dat we offline zijn
Viel me op dat er wat bedden leeg waren dus dacht dat wellicht iedereen verhuisd was. Maar goed om te weten dat de meeste nog gewoon zijn gebleven
Heb een 20 slot server gemaakt met de naam Vanilla Settings Server
Deze is PvE en heeft alle standaard settings. Voel je vrij om te joinen!
@Extrix
Zou deze info ook in de startpost kunnen wellicht?
PSN RobinNova
PVP server : Frost Totem 176.57.160.115:29115
Disscord https://discord.gg/gxmQUf
Ik las iets over pve mode met pvp enabled tijdens drukke tijden zonder building destruction? Iemand hier ervaring mee? Klinkt wel prima.
Grinden is leuk maar samen maakt het leuker. Actieve servers hier?
Wij spelen met een aantal mensen van dit forum op een server van @Extrix. Een PvE sever met gathering en XP x2. De modus waar jij het over hebt is PvE-Conflict. Is PvE met PvP, je kunt andermans gebouwen niet kapot maken maar je kunt elkaar wel doden.rolandos582 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 23:09:
Hmm na 50 uurtjes early access dit spel na bijna 1.5 jaar weer eens spelen.
Ik las iets over pve mode met pvp enabled tijdens drukke tijden zonder building destruction? Iemand hier ervaring mee? Klinkt wel prima.
Grinden is leuk maar samen maakt het leuker. Actieve servers hier?
Hmm ja precies. Tijdens drukke tijden is PVP enabled zonder building damage. Wel leuk, kan je irritante buurman ook nog afslachten.diknmuis schreef op maandag 21 mei 2018 @ 08:55:
[...]
Wij spelen met een aantal mensen van dit forum op een server van @Extrix. Een PvE sever met gathering en XP x2. De modus waar jij het over hebt is PvE-Conflict. Is PvE met PvP, je kunt andermans gebouwen niet kapot maken maar je kunt elkaar wel doden.
Wat is de average player rate op de server van extrix?
https://topconanservers.com/server/151.80.98.196:27045
Franse host, piek 20 players. Gemiddeld 7-10.
Wat aan de lage kant voor mij, kom wel eens kijken.
[ Voor 12% gewijzigd door rolandos582 op 21-05-2018 15:07 ]
ja, is die serverrolandos582 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 15:03:
[...]
Hmm ja precies. Tijdens drukke tijden is PVP enabled zonder building damage. Wel leuk, kan je irritante buurman ook nog afslachten.
Wat is de average player rate op de server van extrix?
https://topconanservers.com/server/151.80.98.196:27045
Franse host, piek 20 players. Gemiddeld 7-10.
Wat aan de lage kant voor mij, kom wel eens kijken.
https://www.battlemetrics.com/servers/conanexiles/2242801
Nog nooit gespeeld maar afgelopen veel streams gekeken. Denk dat ik deze game wel ga spelen.
Geen idee of ik wel op een PVP server ga of lekker PVE
(las ook dat er PVE-C servers zijn ? )
FUMES et CARNES
PvE-Conflict wordt 4 posts geleden uitgelegd.Iusedto schreef op maandag 21 mei 2018 @ 19:59:
Lijkt me een erg leuke game om te spelen.
Nog nooit gespeeld maar afgelopen veel streams gekeken. Denk dat ik deze game wel ga spelen.
Geen idee of ik wel op een PVP server ga of lekker PVE
(las ook dat er PVE-C servers zijn ? )
Ik heb het gevonden, bedankt.diknmuis schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 08:37:
[...]
PvE-Conflict wordt 4 posts geleden uitgelegd.
Heb gisteren een uurtje rond gerend op een oficial server (PVE), 1 van de zeer vele die er zijn

Eerste indruk is goed maar wel een beetje overweldigend. Vond een religie kiezen al lastig lol.
Heb nog niet echt een idee welk type server ik ga kiezen, PVE of PVE-C.
[ Voor 4% gewijzigd door Iusedto op 22-05-2018 09:15 ]
FUMES et CARNES
Hele stukken ravijn zijn daar totaal dichtgebouwd en blokkeren de weg naar het noorden. Lijkt vooral 1 iemand te zijn en met een naam waar "penis" in zit zou het me niet mogen verbazen

FUMES et CARNES
http://steamcommunity.com/id/nijn
Die muur is mega hoog en dient geen enkel doel behalve mensen te irriteren lijkt me.Faberge schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 08:45:
Volgens mij kan je er nog goed overheen/omheen. Dan vind ik het nog wel mee vallen. Wat ik vervelender vind is dat er ook iemand is (ook met 'penis' in de naam) die een heel klein rot hutje net naast onze basis heeft gebouwd waardoor we niet kunnen expanden. Aan de andere kant is de berg namelijk.
Op dezelfde manier als dat huisje naast je basis. (ook van de penis man , toeval ?)
Alleen de naam al
Snap eerlijk gezegd de behoefte van mensen niet om dit soort troll gedrag te gaan doen, maar ik zal er ondertussen wel te oud voor worden.
Ik ga wel even verder kijken naar een andere server.
FUMES et CARNES
Offline raids doen de grotere clans niet en de meeste raiden tot zover nog helemaal niet, tenzij iemand te ver gaat. Is op zich dus best grappig om op te spelen.
Discord: https://discord.gg/Kg72WJ
Server: https://www.battlemetrics.com/servers/conanexiles/2236232
Server is vorige week voor het laatst gewiped.
Vroeger was dat ook al op sommige servers en kon je niet klimmen en moest je flink omlopen. Kun je er niet overheen klimmen?Iusedto schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 09:50:
[...]
Die muur is mega hoog en dient geen enkel doel behalve mensen te irriteren lijkt me.
Op dezelfde manier als dat huisje naast je basis. (ook van de penis man , toeval ?)
Alleen de naam al![]()
Snap eerlijk gezegd de behoefte van mensen niet om dit soort troll gedrag te gaan doen, maar ik zal er ondertussen wel te oud voor worden.![]()
Volgens mij kunnen admins dit zonder problemen verwijderen, dus je zou even een gil kunnen geven in de discord-server, of in dit topic een screenshot plaatsen met de locatie van de muur.Iusedto schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 09:50:
[...]
Die muur is mega hoog en dient geen enkel doel behalve mensen te irriteren lijkt me.
Alleen de naam al![]()
Snap eerlijk gezegd de behoefte van mensen niet om dit soort troll gedrag te gaan doen, maar ik zal er ondertussen wel te oud voor worden.![]()
edit; backup maar geen connectie mogelijk
[ Voor 61% gewijzigd door rolandos582 op 26-05-2018 21:28 ]
We chillen een beetje daarop en proberen van alles uit.
Geen wipes. Geen rare dingen.
We willen nog wel eens wat Pvp dingen doen.
Mochten mensen interesse hebben om daar ook te chillen. (Ps4) stuur maar een berichtje.
@Dirtyrockers
Welke server is het heb wel interesse
[ Voor 41% gewijzigd door Sokucho op 13-09-2018 19:23 ]
Maar even een paar vraagjes waar ik niet uit komt ... is er een fast travel ?
En waar kan ik veren vinden voor pijlen ?
Ik zit nog in het begin stuk dus bij die river
Ik doe solo play op dit moment heb er nu al 10 uurtjes er opzitten ( en 7 uur op de vrij weekend )

[ Voor 30% gewijzigd door ravw op 11-03-2019 17:25 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik. En het idee is leuk. Maar na x tijd begint hij toch erg te laggen zelfs op offline. Tot momenten dat de helft van mijn aanvallen gewoon niet werken.runner83 schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 14:14:
Wie o wie heeft het spel nu ook gedownload op de PS4 sinds hij deze maand gratis is bij playstation plus?
ik heb het toen eveneens aangeschaft.ravw schreef op maandag 11 maart 2019 @ 17:19:
Zo heb met korting ook de full versie maar eens aangeschaft .. dit spel was toch wel vermakelijk voor een gratis probeer weekend , dus nu heb ik all in
Maar even een paar vraagjes waar ik niet uit komt ... is er een fast travel ?
En waar kan ik veren vinden voor pijlen ?
Wat veren betreft, was ik eens een rots opgeklommen. Daar zat een gier en die heb ik gedood. Dat leverde veren op.
Steam/uPlay: EvulKlowne
3 dagen terug heb ik en een maat een servertje gestart met 10 slots. Het is een X2 Vanilla server. Dus alles X2 maar geen mods.
Er speelt momenteel 1 engelsman op en nog 2 randoms die ik niet ben tegen gekomen. Een klein servertje dus.
Wil je het weer oppakken of ben je nieuw? Join dan onze server, wij zijn elke dag wel bereikbaar en zijn zelf ook nieuw in de game.
Platform: PC
We zitten onder: PVE
Onze servernaam: NL/EN Conan is the game
10 slots klinkt weinig, maar is genoeg, er zullen in het begin toch geen 10 man tegelijk online zijn, hoogste wat we gehaald hebben is 5. En dat was slechtst 1 keer
Excuus! Vergeten erbij te vermelden
Het is op de PC.
Verwijderd
https://store.steampowere...an_Exiles_Isle_of_Siptah/
heb het net gekocht maar vind het wel tegenvallen. Weinig actie en weinig mensen online. Grafische is het spel verouderd maargoed dat is niet zo heel erg. Had gehoopt op een eve online spel maar dan in middeleeuwen stijl. Niet echt open wereld sandbox spel maar misschien mis ik iets.Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:13:
Ik speel deze game altijd op de PC en daar is het nog steeds actief.
`mark777 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 10:14:
[...]
heb het net gekocht maar vind het wel tegenvallen. Weinig actie en weinig mensen online. Grafische is het spel verouderd maargoed dat is niet zo heel erg. Had gehoopt op een eve online spel maar dan in middeleeuwen stijl. Niet echt open wereld sandbox spel maar misschien mis ik iets.
Game gaat best diep en is leuk met de goede mods, maar weinig mensen online maakt het dat het niet zo engaging is
probleem hier: hij saved niet. dus moet elke keer weer helemaal opnieuw beginnen AAAAAAAAAAArghhhhh. Ik begruik Geforce Now dus ik denk dat dat het probleem is.invine schreef op donderdag 24 september 2020 @ 10:35:
[...]
`
Game gaat best diep en is leuk met de goede mods, maar weinig mensen online maakt het dat het niet zo engaging is

[ Voor 3% gewijzigd door InflatableMouse op 24-10-2020 11:04 ]
Niet meer, tijdens de eerste lockdown 144 uur in 1 maand gepompt, daarna niet meer aangeraakt.invine schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 08:39:
Ik heb gister samen met een vriend een eigen (private) server gekocht omdat we het toch wel weer wilde spelen. Zijn er nog andere hier die het nog spelen?
Hopelijk komen er weer een hoop mensen spelen met die nieuwe patch, want als ik het zo ziet word het wel een brute patch
Nog steeds met meerdere Nederlanders aan het spelen?Visho schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 12:58:
Zijn er nog mensen die dit hedendaags spelen? wij spelen met een groepje nederlanders op PvE conflict serverin afwachten van de nieuwe patch.
Hopelijk komen er weer een hoop mensen spelen met die nieuwe patch, want als ik het zo ziet word het wel een brute patch
Ik speel het voor het eerst sinds een aantal dagen en heb er even een server voor opgezet (op mijn thuisserver) om kennis te maken met het spel (kan ik eventueel openbaar maken), maar het spel is leuker met meerdere mensen gok ik.
Zeker.. zelf speel ik amper atm maar op 6456 geloof ik zitten veel nl-ers.Louw Post schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 21:42:
[...]
Nog steeds met meerdere Nederlanders aan het spelen?
Ik speel het voor het eerst sinds een aantal dagen en heb er even een server voor opgezet (op mijn thuisserver) om kennis te maken met het spel (kan ik eventueel openbaar maken), maar het spel is leuker met meerdere mensen gok ik.
Dankje! Dan ga ik daar eens een kijkje nemen.Visho schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:52:
[...]
Zeker.. zelf speel ik amper atm maar op 6456 geloof ik zitten veel nl-ers.
Mega veel plezier met het verzamelen en bouwen
Moest wel zeggen dat de intro even wat stroef was. Voornamelijk maar gewoon die journal gevolgt en toen kreeg ik eigenlijk het besef dat dat ook wel een beetje de way to go is in het begin
Speel op een EU server die 31e gewiped was. Dus vrij actief en allemaal opnieuw begonnen.
[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 02-04-2025 15:43 ]
Kerel, wat speel je veel spellen tegelijkRicmaniac schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:43:
De game in sale gehaald voor maar 5 euro nu op steam![]()
Mega veel plezier met het verzamelen en bouwen
Moest wel zeggen dat de intro even wat stroef was. Voornamelijk maar gewoon die journal gevolgt en toen kreeg ik eigenlijk het besef dat dat ook wel een beetje de way to go is in het begingewoon daarvan leren en te volgen.
Speel op een EU server die 31e gewiped was. Dus vrij actief en allemaal opnieuw begonnen.
Lijkt me ook tof. Toen ik dit spel nog had toen was alles opgebouwd. Veel toffer om met een wipe te beginnen! Hmmm
Klopt! Dat is mijn grootste flaw hahaha. Vind ook zo veel leukRickokun schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:57:
[...]
Kerel, wat speel je veel spellen tegelijk
Lijkt me ook tof. Toen ik dit spel nog had toen was alles opgebouwd. Veel toffer om met een wipe te beginnen! Hmmm