[Multi] Conan Exiles

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Extrix
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-04 15:26
[center]

Conan Exiles

Afbeeldingslocatie: https://s29.postimg.org/9iji5qpaf/conan_keyart_010_2k_Preview_v007.jpg

Wat voor spel is het?

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=2yyXudnFdS0]
Conan Exiles is een single-player / co op / multiplayer game waarin je veroordeelt wordt om in de woestijn te overleven. Doe dit aan de hand van het vinden van voedsel en water. Het bouwen van een basis en het aanvallen van andere barbaren.

Ontdek oude ruïnes van eeuwen oude beschavingen en ontdek de donkere wereld van Conan.

Overleef de barbaren woestijn

In de wereld van Conan de barbaar betekent overleven meer dan alleen maar eten en drinken. In deze wereld moet je opletten voor Zandstormen, enge monsters en zorgen dat je niet door draai in je hoofd.

Bouw je nalatenschap in deze oneindige wereld

Verken de grote wereld gevuld met gevaar en mogelijkheden. Vind grote ruïnes en oasen. Ga op zoek naar water en eten. Ingrediënten om tools en wapens te ontwikkelen om vervolgens een klein dorp te bouwen of complete steden.

Ontdek de donkere geschiedenis van oude beschavingen

Verken ruïnes of oude bevolkingen, Vind schatten en kennis. Leer over de bevolking die leeft in deze wereld. Zoek uit waarom ze zijn geworden zoals ze geworden zijn. Deze wereld is gevuld met npc's.

Roep de hulp in van de goden

Versla je tegenstanders door goden op te roepen bij hun altars. Bestuur de god en neem wraak op je vijanden door hun dorpen te vernietigen en hun dorp compleet uit te moorden. Conan staat bekent om zijn bloederige taferelen.

Roep de hulp in van de goden

Neem npc's gevangen en forceer ze om jou te helpen bij bijvoorbeeld het verdedigen van je territorium. Laat ze pijn lijden aan "the wheel of pain" en voeg ze aan jou leger toe. Laat ze spullen maken of zet ze in als entertainers.

Domineer je vijanden

Val ze aan met verschillende wapens(Bows, Axes en meer). Blaas steden op met explosieven. Sla je vijanden kapot en zie lichaamsdelen vliegen. Zoek sterke wapens of maak deze om je vijanden te verslaan.

Speel alleen of samen

Speel alleen in een locale server of in co op. Of start jou verhaal in 1 van de vele aanwezige servers. Je hebt volledige controle over de server settings en dus ook de regels.

Als admin van een server heb je verschillende tools om je server te beheren.

Mods

Download mods direct vanuit de steam workshop

Systeemeisen

MINIMUM:
Besturingssysteem: Windows 7 64 Bit/ Windows 8 64 Bit/ Windows 10 64 Bit
Processor: Intel Quad Core i5 or AMD equivalent
Geheugen: 6 GB RAM
Grafische kaart: Nvidia GeForce GTX 560 (1GB) or AMD equivalent
DirectX: Versie 11
Netwerk: Breedband internetverbinding
Opslagruimte: 35 GB beschikbare ruimte

AANBEVOLEN:
Besturingssysteem: Windows 7 64 bit / Windows 8 64 bit / Windows 10 64 bit
Processor: Intel Quad Core i5/i7 3.3 GHz or AMD equivalent
Geheugen: 8 GB RAM
Grafische kaart: nVidia GeForce GTX 780 Ti/970 (High settings) and 1070 (Ultra settings) or AMD equivalents
DirectX: Versie 11
Netwerk: Breedband internetverbinding
Opslagruimte: 35 GB beschikbare ruimte

Content Updates

Links

Conan Exiles Twitter: https://twitter.com/conanexiles
Conan Exiles Facebook: https://www.facebook.com/ConanExiles/
Conan Exiles Reddit: https://www.reddit.com/r/ConanExiles/
Conan Exiles Steam: http://store.steampowered.com/app/440900/

Officiële website: http://www.conanexiles.com

Direct kopen

Kinguin - Conan Exiles

Discord

https://discord.gg/HzzfvuP

Eigen server

steam://connect/151.80.98.196:27044

PS4 Server

Vanilla Settings Server

[ Voor 8% gewijzigd door Extrix op 14-05-2018 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
De eerste reactie van mijn kant dan maar:)

Ik speel nu 2 dagen Conan Exiles en vermaak mij er erg prima. Het voelt echt als verfrissing voor de survival genre. Hopelijk ben ik niet de enige die het spel speelt:)

Graag kom ik met spelers in aanraking die ook dit spel spelen en die eventueel samen willen spelen. Stuur mij een pm berichtje!

[ Voor 46% gewijzigd door Extrix op 02-02-2017 15:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:21

g0tanks

Moderator CSA
Wat zijn je eigen ervaringen met het spel? Ik ben een beetje huiverig aangezien het weer een early acces survival game is, hoewel de beelden en trailer er vrij gelikt uit zien.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
g0tanks schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 15:49:
Wat zijn je eigen ervaringen met het spel? Ik ben een beetje huiverig aangezien het weer een early acces survival game is, hoewel de beelden en trailer er vrij gelikt uit zien.
Het gaat hier inderdaad om een early access spel en jazeker weer een survival game. Net zoals elke early access game heeft hij zijn problemen. Servers die soms laggen.(zelf weinig last van). Gebouwen die kapot gemaakt kunnen worden met je blote handen.

maar voor een early access game vind ik de kwaliteit al zeer hoog. De wereld is goed gevuld. Basis kunnen gebouwd worden en grafisch is het ook zeer gelikt.

Het is nu twee dagen uit en ik ben zeer content met het spel.

Ook niet te vergeten de ontwikkelaars laten veel van zich horen in ieder geval de afgelopen 2 dagen. Ik zou zeggen geef het een kans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:52

SuBBaSS

-has Ryzen

Een van de youtubers die ik volg is bezig met een let's play hiervan en wat ik daarvan gezien spreekt het me zeker aan. Vrees alleen dat mijn systeem het totaal niet gaat trekken...

Ziet er erg tof uit, dat samenwerken ook. Zie al flinke paleizen als bases langskomen.
Wat ik aan ervaringen lees ik vooral positief. Wat uit de let's plays wel opviel is dat het bijv. met 2 klappen een hyena killen is, maar een emoe/struisvogel heeft er veel meer nodig? Balans lijkt wat scheef maar dat zijn details. Mooi dat de ontwikkelaars actief zijn, dan zal dat wel goedkomen.

Lastig kiezen tegenwoordig met dit soort titels; ark/ subsistence/ the long dark etc.
Toch springt deze er wmb. wel uit met de setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
Mijn specs zijn ook niet heel denderend vooral mijn videokaart is aan vervanging toe. Ik kan je wel mijn specs geven als ik thuis ben weet ik helaas niet uit me hoofd. Ik kan het spel in iedergeval op Medium graphic settings spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy_
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-04 13:00
Ah ik probeerde de PVE server te joinen maar kreeg het maar niet voor elkaar. Zag hem ook niet in de serverlijst staan, blijkt dat hij verborgen was omdat de versies niet overeenkomen :p.

Heb toestraks op een UK server gespeeld, maar die ging offline. Zie hem ook niet meer in de lijst, als je Single/Co-op host, staat je server dan tussen de serverlijst? Misschien heb ik iemand's server gejoined en staat zn pc nu uit ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
Jimmy_ schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 20:24:
Ah ik probeerde de PVE server te joinen maar kreeg het maar niet voor elkaar. Zag hem ook niet in de serverlijst staan, blijkt dat hij verborgen was omdat de versies niet overeenkomen :p.

Heb toestraks op een UK server gespeeld, maar die ging offline. Zie hem ook niet meer in de lijst, als je Single/Co-op host, staat je server dan tussen de serverlijst? Misschien heb ik iemand's server gejoined en staat zn pc nu uit ofzo...
De server was vast gelopen vandaar dat je hem niet kon vinden. Daarnaast raad ik aan om de steam server list te gebruiken aangezien de ingame server browser niet altijd werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
ik heb het probleem dat ik altijd disconnect na 5min spelen, op om het even welke server

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
diknmuis probeer dit is met een server zonder battleye aan. Schijnt dat hier wat problemen mee zijn, battleye is het anti cheat software die gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
Gotcha89 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 11:01:
diknmuis probeer dit is met een server zonder battleye aan. Schijnt dat hier wat problemen mee zijn, battleye is het anti cheat software die gebruikt wordt.
thx, komt niet door BE, ook niks van error enkel kort laadscherm en weer naar het hoofdmenu
blijkbaar hebben er nog mensen last van, al een log naar de devs gestuurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
Tot zoverre doen ze goed werk. Elke dag wel een patch:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
[b]Gotcha89 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 15:25:<knip>
Voor spelers die geinterreseerd zijn in een publieke server gericht op pve dan ben je van harte welkom op de volgende server: 89.163.250.209:37216
[/center]
Leuke topicstart, ik heb meteen het spel aangeschaft d:)b .

Ik kan zo snel niet vinden waar ik via een IP adres een server kan joinen (ik kan wel filteren op naam, speelstijl, etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
Drumatiko schreef op zondag 5 februari 2017 @ 13:23:
[...]

Leuke topicstart, ik heb meteen het spel aangeschaft d:)b .

Ik kan zo snel niet vinden waar ik via een IP adres een server kan joinen (ik kan wel filteren op naam, speelstijl, etc.).
Volgens mij heb ik je al op de server gezien je kan het volgende doen als het nog nodig is:

1. Open steam

2. In het menu ga naar Beeld of View(ligt aan taal)

3. Daar zie je vervolgens server staan

Hier kan je het ip invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Gotcha89 schreef op zondag 5 februari 2017 @ 17:16:
[...]

Volgens mij heb ik je al op de server gezien je kan het volgende doen als het nog nodig is:

1. Open steam

2. In het menu ga naar Beeld of View(ligt aan taal)

3. Daar zie je vervolgens server staan

Hier kan je het ip invullen.
Het was onder inderdaad al gelukt, bedankt (vriendelijke lui op de server trouwens). Ik was al druk bezig met een uitkijkpost bij de rivier :+

Het IP adres had ik toegevoegd als favoriet in de steam serverlijst, vervolgens zag ik de servernaam ([NL/EU][PVE] Heart of the desert) en kopieerde ik deze ingame. Waarschijnlijk kan het makkelijker, maar het werkte in ieder geval :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
Gotcha is je server met officiële rates?

mss kom ik ook eens piepen, zit nu op een pvp server met echte toffe mensen maar jammer genoeg zitten er enkele rotte appels in die constant de low lvls gaan raiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
diknmuis schreef op zondag 5 februari 2017 @ 18:27:
Gotcha is je server met officiële rates?

mss kom ik ook eens piepen, zit nu op een pvp server met echte toffe mensen maar jammer genoeg zitten er enkele rotte appels in die constant de low lvls gaan raiden
Settings zijn standaard. Ik denk er nog wel over na om de dag nacht cyclus langer te laten duren. Dit vind ik nog wel erg kort. Voor rest is alles standaard.

Ik heb voor PVE gekozen omdat ik gewoon werk 40 uur in de week. En het is beetje lullig om elke avond online te komen en zien dat alles verpest is. voor mij dus geen pvp:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
Voor de tweakers die gebruik maken van de server. Op dit moment is er storing bij de hosting provider. Ik hoop dat de server zo snel mogelijk weer online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
Gotcha89 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 17:04:
Voor de tweakers die gebruik maken van de server. Op dit moment is er storing bij de hosting provider. Ik hoop dat de server zo snel mogelijk weer online is.
thx voor de update, ligt idd al heel de dag plat :( idem voor de pvp server waar ik op speel, zal dus dezelfde provider zijn

btw gezellige server Gotcha89 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
diknmuis schreef op maandag 6 februari 2017 @ 18:08:
[...]
thx voor de update, ligt idd al heel de dag plat :( idem voor de pvp server waar ik op speel, zal dus dezelfde provider zijn

btw gezellige server Gotcha89 _/-\o_
Bedankt! er schijnt een cpu leak te zitten in de nieuwste update van Conan waardoor de servers gecrashed zijn. Ik hoop einde ochtend dat de server weer online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
Added discord server voor alle Conan Exiles fans!

Tevens update over de server:

Ik ben van hostignprovider gewisselt. Dit betekent dat de server ip veranderd is: 37.187.162.35:27047. Er is geen data verloren gegaan.

[ Voor 63% gewijzigd door Extrix op 08-02-2017 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
thx voor de update, één dezer dagen ben ik weer vd partij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Ik heb chronisch materiaal tekort, maar het begin van de mining outpost staat er (slaapzak, vuurtje + hout, kist, uitkijkpunt, ruimte voor machines). Morgen maar eens de resterende wanden/dak afmaken + tuinmuur :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jywkKHv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
Drumatiko schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 22:38:
Ik heb chronisch materiaal tekort, maar het begin van de mining outpost staat er (slaapzak, vuurtje + hout, kist, uitkijkpunt, ruimte voor machines). Morgen maar eens de resterende wanden/dak afmaken + tuinmuur :+

[afbeelding]
Goed bezig geweest! ik probeerde je gister nog te vinden maar geen idee waar je hem ging neerzetten. Eindelijk wat meer gezelligheid in de buurt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-12-2024
ik denk dat ik ook wel even een kijkje kom nemen op de server. De server waar ik op speelde heeft een eigenaardige bug ontwikkeld die ervoor zorgt dat de server onderuit gaat zodra ik of een clan genoot de clan willen verlaten om ons bij een andere clan te voegen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-04 13:27

4play

-Nintendo- fan

Het lukt me niet echt om de server te vinden ben ik nu zo suf of mis ik iets heel belangrijks... Moet er voor Conan een poort open in je router ofzo? ik lijk zowiezo geen enkel spel te kunnen joinen/starten.

ho wacht, ik heb de server gevonden maar die draait nog op een oudere versie denk ik :)

[ Voor 18% gewijzigd door 4play op 09-02-2017 17:41 ]

【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
4play schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 17:40:
Het lukt me niet echt om de server te vinden ben ik nu zo suf of mis ik iets heel belangrijks... Moet er voor Conan een poort open in je router ofzo? ik lijk zowiezo geen enkel spel te kunnen joinen/starten.

ho wacht, ik heb de server gevonden maar die draait nog op een oudere versie denk ik :)
Klopt, bij mij staat ook aangegeven dat de versie "invalid" is. Ik verheugde me er al de hele dag op om weer aan de bak te gaan :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extrix
Sorry All. De server is geupdate:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
4play schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 17:40:

Server is weer geupdate:) nieuwe host dus het updaten werkt iets anders vandaar dat het iets langer duurde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
Een tip mocht het weer voorkomen dat de server de update nog niet heeft.

Als je in steam de server toevoegt aan de steam server browser (onder view/beeld -> servers) dan kan je spelen zonder dat de server up to date is.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Na wat rondklooien in andere serers heb ik besloten dat het spel niet goed genoeg draait op mijn laptop (zelfs op 1024x768 loopt het op low slecht) dus ik heb een refund aangevraagd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
4play schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 10:49:
Na wat rondklooien in andere serers heb ik besloten dat het spel niet goed genoeg draait op mijn laptop (zelfs op 1024x768 loopt het op low slecht) dus ik heb een refund aangevraagd :)
Jammer om te horen. Ik merk het zelf ook het is een zwaar spel max settings lukt bij mij ook helaas niet:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Er is ook een low spec laptop mode maar dan gooien ze de interne rendering naar volgens mijn gameboy kwaliteit zo laag. en lijkt het helemaal alsof ik kijk naar een VHS videoband die via een hele slechte kabel op een oude zwart wit TV wordt afgespeeld. Dan loopt het wel lekker soepel maar tja dan kan ik beter minecraft spelen :)

Ik baal er wel van, het spel lijkt me super leuk aangezien ik bij Minecraft elke keer tegen een "Tja en wat nu dan" moment aanloop na het maken van een grote basis etc.

Nouja dan ga ik maar eens tijd steken in het maken van een nieuwe PC en als die goed draait (en Unreal Tech 4) aankan dan probeer ik het wel weer. tot die tijd keep at them boys (and girls)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-04 15:26
Hopelijk vinden jullie het nier erg maar ik wil hier ook een servertje droppen :).

Server heet ConanAddict NL/BE 24/7.
Is PvP
Gathering = 2.5
EXP = ook versneld maar weet niet de precieze rates. (Ben niet de admin)
IP: 40.114.247.45

Server is 2 dagen geleden gewiped ivm corrupte database. (Iets waar kennelijk meer servers last van hadden). Hierdoor bleef de server constant crashen. Sinds de wipe draait die weer helemaal geweldig.

De server is wel password protected om even te kijken hoe het nu gaat lopen en het scheelt ook dat er nu minder mensen zijn die 2 uur - 1 dag spelen en dan weer weg gaan waardoor hun gebouw blijft staan. Dit scheelt dus ook in grootte.

Password kun je vinden in onze Discord https://discordapp.com/ch...329536/277482014859329536

We hebben ook een public Steam group onder de naam ConanAddict. Hier is de Discord ook te vinden en een aantal standaard regels om het voor iedereen leuk te houden.

Hopelijk tot snel! :). Voor vragen kun je me ook een PM sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
Iedereen mag zijn server promoten natuurlijk maar wat ik me wel afvraag is het volgende: Ja het klopt dat databases corrupt kunnen raken. Dat een server daar voor gewhiped wordt is natuurlijk totaal niet nodig wanneer de server beheerder backups maakt.

Bij ons wordt er 4 maal per dag een backup gemaakt waardoor het mogelijk is dat mensen wel voortgang kwijt kunnen raken maar dat dit nooit extreem veel zal zijn. Wat bij een server whipe wel echt het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Gotcha89 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 16:56:
Iedereen mag zijn server promoten natuurlijk maar wat ik me wel afvraag is het volgende: Ja het klopt dat databases corrupt kunnen raken. Dat een server daar voor gewhiped wordt is natuurlijk totaal niet nodig wanneer de server beheerder backups maakt.

Bij ons wordt er 4 maal per dag een backup gemaakt waardoor het mogelijk is dat mensen wel voortgang kwijt kunnen raken maar dat dit nooit extreem veel zal zijn. Wat bij een server whipe wel echt het geval is.
We hebben eerdere versies van de database ook teruggezet maar hij bleef ook meerdere errors geven en constant wegvallen. Toen hebben we met de community die er op speelt besloten om voor een wipe en reinstall te gaan. Daarnaast heb ik meer gevallen van servers met een grote populatie hetzelfde probleem zien hebben op reddit en andere fora. Ook blijkt een deel van de official servers een corrupte database te hebben waar Funcom nu een fix voor probeert te vinden.

Ik ben niet de admin en weet er het fijne ook niet van maar ik weet wel dat die man de server zo goed als kan draaiend wilt houden voor iedereen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Kan iemand me nog eens uitleggen hoe je server kan joinen welke nog niet geupdate is?

Zowel ingame als via de steam serverlijst lukt het mij i.i.g. niet :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xM2RCV7.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/M28yC5w.jpg

Gisteren gebeurde me ingame trouwens iets raars; ik had mijn spawnpoint middels de slaapzak ingesteld in een kamp, maar toen ik (om een vage reden) dood ging spawnde ik weer helemaal aan het begin van de map (in de woestijn). Het gekke is dat de keer daarvoor ik wél gewoon in het desbetreffende kamp respawnde, moet je soms elke keer dat je dood bent gegaan opnieuw je spawnpoint instellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diknmuis
@ Drum

had je al een bed ook? ik veronderstel van wel, dus slaapzak kan je slechts éénmaal gebruiken
je moet dus een nieuwe maken of indien gebruikt de spawnlocatie aan je bed terug instellen

normaal vanavond terug vd partij, zal normaal op de discord zitten ook

ik denk eens je gameclient ge-update is niet niet een server met nog de vorige versie kan joinen

[ Voor 15% gewijzigd door diknmuis op 11-02-2017 12:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extrix
Server is inmiddels geupdate

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DivineNL
DivineNL schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 16:19:
Hopelijk vinden jullie het nier erg maar ik wil hier ook een servertje droppen :).

Server heet ConanAddict NL/BE 24/7.
Is PvP
Gathering = 2.5
EXP = ook versneld maar weet niet de precieze rates. (Ben niet de admin)
IP: 40.114.247.45

.........

De server is wel password protected om even te kijken hoe het nu gaat lopen en het scheelt ook dat er nu minder mensen zijn die 2 uur - 1 dag spelen en dan weer weg gaan waardoor hun gebouw blijft staan. Dit scheelt dus ook in grootte.

.............
Deze server is nu open dus niet meer nodig om op Discord te komen voor het pw. Mocht iemand dus op zoek zijn naar een andere server, altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:30
Poging 1 op de sever: dood na 5 minuten - is dat een server record? ;-) Niet het type game wat ik normaliter speel maar ik dacht laten we het eens een poging geven. Iemand nog trucs / tricks wat ik als eerste ga doen? Ben totale noob mbt deze game (survival games)? Ik zie al een hoop indrukwekkende bouwwerken maar ik moet nog me eerste hamertje in elkaar knutselen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
ZiSE schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 15:57:
[...]

Poging 1 op de sever: dood na 5 minuten - is dat een server record? ;-) Niet het type game wat ik normaliter speel maar ik dacht laten we het eens een poging geven. Iemand nog trucs / tricks wat ik als eerste ga doen? Ben totale noob mbt deze game (survival games)? Ik zie al een hoop indrukwekkende bouwwerken maar ik moet nog me eerste hamertje in elkaar knutselen :P
is idd niet makkelijk als je nog nooit een survival game hebt gespeeld, eerst wat fiber-takjes {naam vergeten) en stone collecten, eitjes rapen en een veilige plekje zoeken bij water, slaapzakje maken

die zombie-achtigen krijg je makkelijk neer in het begin, die turtles en krokodillen van weglopen
het is wat routine en gewoon wording, niet opgeven

vraag gerust info in de chat of op discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
ZiSE schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 15:57:
[...]

Ik denk dat je aan de hand van de volgende url een goede start kan maken: https://www.reddit.com/r/...o_leveling_guide_starter/

Daarnaast zijn er al een hoop vriendelijke mensen online om je verder te helpen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
diknmuis schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:46:
[...]

is idd niet makkelijk als je nog nooit een survival game hebt gespeeld, eerst wat fiber-takjes {naam vergeten) en stone collecten, eitjes rapen en een veilige plekje zoeken bij water, slaapzakje maken

die zombie-achtigen krijg je makkelijk neer in het begin, die turtles en krokodillen van weglopen
het is wat routine en gewoon wording, niet opgeven

vraag gerust info in de chat of op discord
De kleine turtles zijn schattig maar kan je makkelijk aan:) de moeders zal ik met rust laten haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HenkdeV
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-12-2024
Handig om te zien wie online en actief is, of om direct verbinding te maken met de server: https://www.battlemetrics.com/servers/conanexiles/756776 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
"Wat een mooi sereen stukje land"
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/AmZ0EjT.jpg

"Tijd om het vol te bouwen >:) "

De doorgang zit links (muren sluit ik niet af zodat iedereen er doorheen kan):
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CarrOF4.jpg

In elkaar geknutselde trap voordat ik doorhad hoe funderingsblokken werkten :+
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/i7BvXfK.jpg

Eens kijken of ik op mijn huis een toren kan maken die boven alle andere objecten uitsteekt :*)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/AKksl1y.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Cj1JZ7V.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
echt super vet dat je zoveel screenshots deelt. Ziet er echt goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
nice Drum, Trump zal trots op je zijn :)
vandaag een piramide gebouwd en mn shrine opgeplaatst :p

er is blijkbaar een cave bij mij zonder corruption, npcs gaan ook makkelijk neer
kunnen we mss eens raiden met enkelen samen?

[ Voor 7% gewijzigd door diknmuis op 13-02-2017 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
diknmuis schreef op maandag 13 februari 2017 @ 00:27:
nice Drum, Trump zal trots op je zijn :)
vandaag een piramide gebouwd en mn shrine opgeplaatst :p

er is blijkbaar een cave bij mij zonder corruption, npcs gaan ook makkelijk neer
kunnen we mss eens raiden met enkelen samen?
Goed plan misschien is vanavond optie. Ligt eraan hoeveel man online zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ollievssn
Ik heb hier nog niet echt screenshots gezien van bouwwerken maar ik wou mijn bouwwerk graag laten zien.

Dit is mijn kasteel, hij is nog wel in aanbouw maar dit moet de PVP basis worden.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OnvJqRX.jpg

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
Ollievssn schreef op maandag 13 februari 2017 @ 16:29:
Ik heb hier nog niet echt screenshots gezien van bouwwerken maar ik wou mijn bouwwerk graag laten zien.

Dit is mijn kasteel, hij is nog wel in aanbouw maar dit moet de PVP basis worden.

[afbeelding]
Ziet er echt goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-04 23:21

[afbeelding]
Holy shit dat ziet er goed uit. Is dit gewoon survival mode of is dat met cheats/admin mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis

[afbeelding]
holy crap, nice man _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL

[afbeelding]
Netjes! Zou het wel asap naar tier 2 veranderen. Zou zonde zijn als ze het binnen 10 seconden kapot zouden slaan met steel tools.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online

[afbeelding]
Wauw, schitterend! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
http://i.imgur.com/FxW1QAc.jpg

mijn nederig stulpje is te vinden op S11
kan handig zijn zo'n map om elkaar te vinden

ook een linkje te vinden op de discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
dank voor berichtjes _/-\o_

en ja we zijn bezig in onze andere basis om alles klaar te maken van tier 2 om deze te upgraden

en het is op een PvP server zonder admin cheats. Op die kaart ligt het ongeveer in f2-3 en g2-3

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
Ollievssn schreef op maandag 13 februari 2017 @ 21:55:
dank voor berichtjes _/-\o_

en ja we zijn bezig in onze andere basis om alles klaar te maken van tier 2 om deze te upgraden

en het is op een PvP server zonder admin cheats. Op die kaart ligt het ongeveer in f2-3 en g2-3
admin cheats zijn niet nodig maar het probleem zit hem dat Tools behoorlijk OP zijn en makkelijk schade doen tegen gebouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
ik ga T2 bouwen overslaan, op Gotcha89 zn server (pve) heeft het toch weinig zin
mij mss toeleggen om iets moois te bouwen in T3, al een leuk plekje gespot

vanavond samen met Gotcha89 erop uit getrokken en onze eerste (makkelijke) cave gedaan, dancers gevonden, was erg leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
diknmuis schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 00:35:
ik ga T2 bouwen overslaan, op Gotcha89 zn server (pve) heeft het toch weinig zin
mij mss toeleggen om iets moois te bouwen in T3, al een leuk plekje gespot

vanavond samen met Gotcha89 erop uit getrokken en onze eerste (makkelijke) cave gedaan, dancers gevonden, was erg leuk
Ja we zijn gister goed bezig geweest. Beetje jammer van die neushorn en 4 hyena's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
pfff ik heb weer hetzelfde probleem als de dagen na de release

om de 5min disconnect, er zijn nog mensen met dit probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
diknmuis schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:35:
pfff ik heb weer hetzelfde probleem als de dagen na de release

om de 5min disconnect, er zijn nog mensen met dit probleem...
Er is toch helemaal geen patch geweest wat vreemd weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
We hebben nu ook een waterbron *O*

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SHjS28d.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
Goed bezig geweest zeg! hoef ik niet altijd naar beneden te gaan. Super man!

edit:

upcomming patch notes:

http://steamcommunity.com/games/440900/announcements

[ Voor 13% gewijzigd door Extrix op 15-02-2017 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Die zandstormen blijven er stoer uitzien:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NS8stvM.jpg

Sommige onderdelen craften kost vrij veel tijd, dus het is hoog tijd om een aantal ovens/smederijen bij te bouwen. Score van vanavond:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JiKDHZT.jpg

• Extrix
Drumatiko schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 22:13:
Die zandstormen blijven er stoer uitzien:
[afbeelding]

Sommige onderdelen craften kost vrij veel tijd, dus het is hoog tijd om een aantal ovens/smederijen bij te bouwen. Score van vanavond:
[afbeelding]
Die zandstromen zijn echt vet idd ziet er echt goed uit. We zijn gister wel weer opgeschoten. De muur staat nu half maar dat komt omdat het craften niet super snel gaat.

• DivineNL
Gisteren onze eerste raid gedaan. We hadden al een idee over hoe we ongeveer binnen zouden kunnen komen maar we wisten het niet zeker. Alleen werd het ons makkelijker gemaakt dan verwacht.

Toen we na wat scouten weer in onze PvP gear aankwamen liepen de eigenaren buiten. Nadat ze mij richting hun gebouw zagen lopen wilde die snel naar binnen rennen. Ik meteen achter hem aan met een hamer en toen die de deur open deed kon ik hem op de grond slaan waarna we hem konden dood slaan. Zijn tier 2 deur stond dus open en wij konden gratis binnen.

Vond het wel spijtig dat we furnaces e.d. kapot moeten doen omdat je niet in die van anderen kan. Ze snapte eerst niet goed waarom we dat deden tot we het uitlegden. Toch wat dingen laten staan (zoals een wheel of pain) en geen onnodige gingen gesloopt. Helaas kwam ik er achter dat ik niet aan het recorden was, wel jammer want de manier waarop we binnen kwamen was best grappig. :)

Eindelijk weer een beetje het oude Rust gevoel wat ik bij Ark nooit echt gehad heb. Straks eens levelen naar 38 voor explosives en dan eens zien wat we daarmee kunnen doen.

Wij doen wel alleen online raids om het leuk/spannend te houden. Offline raids vindt ik het smerigste wat mensen kunnen doen :p

Iemand anders al eens geraid/geraid geweest in Conan?

• diknmuis
@ Divine
ja toen ik lvl 10 was kwamen er om de 2u enkele jongens mn volledig basis slopen, zo'n leukerds heb je natuurlijk in elke survival pvp, dat zijn dan wel de eerste om te wenen als ze zelf geraid worden :D

net weer op Gotcha zn server geraakt, was alleen bezig en toen er iemand joinde weer disconnect, begint toch serieus mn keel uit te hangen

• DivineNL
diknmuis schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 15:37:
@ Divine
ja toen ik lvl 10 was kwamen er om de 2u enkele jongens mn volledig basis slopen, zo'n leukerds heb je natuurlijk in elke survival pvp, dat zijn dan wel de eerste om te wenen als ze zelf geraid worden :D

net weer op Gotcha zn server geraakt, was alleen bezig en toen er iemand joinde weer disconnect, begint toch serieus mn keel uit te hangen
Gelukkig is onze server hier vrij relaxed in en geven we beginners de kans. Wij doen niet snel 1 enkele persoon raiden en zeker niet als hij nog met tier 1 zit.

Ik vind het leuk om mensen met tier 2 te raiden die denken dat ze bepaalde tier 1 dingen kunnen laten staan. Vaak kom je er dan toch nog in. Of van die mensen die denken dat hun base goed is afgezet en dat je toch nog ergens op/langs kunt springen. Heb zo 100 steel bars gratis gekregen van een kerel omdat ik dat hem liet zien 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Zelf hou ik te veel van bouwen om op een pvp server te spelen, maar ik kan me voorstellen dat het een leuke competitieve sfeer oplevert :+.

Vanavond weer druk in de weer geweest met mijn swaxe :P
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/p1ex3gw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
pfff toch weer de volle 3 minuten kunnen spelen, er zijn zelfs meer en meer mensen die hier last van hebben
hopelijk vlug gefixt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Ugh... ik had vroeger toch beter moeten opletten bij de blokkendoos-les :+
(Of ten minste eerst een dummy fundering moeten maken voor ik het trappenhuis optrok)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8gSbGFj.jpg

Het begint eindelijk ergens op te lijken *O*
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Kyy6pQQ.jpg

Binnenkort zal ik een rondje over de kaart maken om mijn oude (achtergelaten) bouwsels te verwijderen zodat er meer ruimte voor anderen ontstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
holy crap drum, dat is al een redelijk gebouw, ik kom één dezer dagen eens op bezoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Shotje van onze zeer lenige danseres (zeker op het eind) :+
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/I4TViy2.jpg

Ze was onvervangbaar, tot we nieuwe gevonden hadden:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ybk4LpY.jpg

Voor de helden onder ons: durf deze trap eens te beklimmen :+
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/uFB9MqB.jpg

Bouwen op industrieel niveau:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3Fo2322.jpg

Dikke speer van Muis gehad. Thanks! d:)b
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DjpvxgS.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
lol nice pics, de ovens draaien atm nog op volle toeren
we zijn nog wat weerwolven gaan killen ook drum

was zeer gezellig vandaag samen, zalig game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
Ja we hebben ook nog twee slaven toegevoegd aan onze collectie:) was allemaal kantje boord maar we hebben het overleeft:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Afgelopen zaterdag weer een raid gedaan :). Heb het gerecord dus binnenkort misschien alles wat knippen plakken en er fatsoenlijke video van maken.

We waren er al een keer geweest maar toen waren ze net offline gegaan dus hebben we even gewacht maar ze bleven weg. Uurtje later waren ze weer online dus toen weer teruggegaan (want offline raids zijn boring).

Ik schrok wel even hoe snel een tier 2 muur neer ging. Was echt peanuts. Iemand moest wel even op het explosief slaan want kennelijk werkte het niet met arrows. (Weet niet of iemand kan confirmen of dat een nieuwe bug is?)

Leuke loot binnengehaald, ook wat demonblood. In het begin waren ze een beetje salty maar daarna konden ze het wel waarderen dat we het online deden. Nog steeds erg jammer dat je furnaces en dergelijke kapot moet slaan en niet kan openen. Gelukkig verlaten ze niet de server en zijn ze gemotiveerd het ons betaald te zetten. Ook hebben ze ondertussen een flink tier 3 gebouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
je zou idd ovens etc moeten kunnen openen als je raid, maakt het ook een stuk dragelijker als je geraid wordt, alles is dan niet kapot gemaakt

iemand al een bug gehad dat je veel nodes niet meer kan minen? zie stone en iron nodes maar als ik erop sla is het lucht, mss zal een server restart helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-04 14:25
@diknmuis Vaak een visual bug, zelf ook veel last van gehad maar sinds nieuwe update niet meer. Heb zelf gehad waren we aan het farmen en sloeg clan maat de node stuk, bleef hij bij mij in beeld gewoon staan. Vaak hielp een relog maar ook niet altijd.

Zit samen met 5 andere op een duitse pvp server. Hartstikke leuk en veelal wordt er tactisch gebouwed ivm raids. wij zitten rond R3 hoog op de watervallen ^^ zal later nog even pic's posten als stulbje een beetje af is.

have you tried turning it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
diknmuis schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:55:
je zou idd ovens etc moeten kunnen openen als je raid, maakt het ook een stuk dragelijker als je geraid wordt, alles is dan niet kapot gemaakt

iemand al een bug gehad dat je veel nodes niet meer kan minen? zie stone en iron nodes maar als ik erop sla is het lucht, mss zal een server restart helpen
Dit had ik met brimstone. Iemand die vlakbij woonde kon wel gewoon brimstone minen dus toen gerelogd en toen kon ik ook weer minen. Wat pas gek was, was dat zodra hij een steen gemined had, ik het ook kon minen.
Kooistra9 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:26:
@diknmuis Vaak een visual bug, zelf ook veel last van gehad maar sinds nieuwe update niet meer. Heb zelf gehad waren we aan het farmen en sloeg clan maat de node stuk, bleef hij bij mij in beeld gewoon staan. Vaak hielp een relog maar ook niet altijd.

Zit samen met 5 andere op een duitse pvp server. Hartstikke leuk en veelal wordt er tactisch gebouwed ivm raids. wij zitten rond R3 hoog op de watervallen ^^ zal later nog even pic's posten als stulbje een beetje af is.
Mocht je ooit op zoek zijn naar een NL/BE PvP server, let me know ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-04 14:25
@DivineNL Haha zal ff berichtje doen als we opzoek zijn naar een leuk plekje. Denk na een paar pic's van onze base is de locatie op jullie server ook gauw geclaimed.

have you tried turning it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Kooistra9 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 16:19:
@DivineNL Haha zal ff berichtje doen als we opzoek zijn naar een leuk plekje. Denk na een paar pic's van onze base is de locatie op jullie server ook gauw geclaimed.
Er is al best wel op veel plekken gebouwd. Maar de admin verwijderd eens in de zoveel tijd gebouwen van inactieve spelers die vaak al geraid zijn zodat er plek is voor nieuwe spelers.

Edit: Meestal dus als er 3 dagen ofzo niks meer met een gebouw is gebeurd en de deuren nog steeds gesloopt of open zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door DivineNL op 20-02-2017 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
DivineNL schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:53:
[...]

Dit had ik met brimstone. Iemand die vlakbij woonde kon wel gewoon brimstone minen dus toen gerelogd en toen kon ik ook weer minen. Wat pas gek was, was dat zodra hij een steen gemined had, ik het ook kon minen.
brimstone nog niet gecheckt, het is dus stone, iron en coal, echt irritant
zeker als je volop aant farmen ben voor steel en t3 stuff, zie je al die mooie nodes en hak je veel lucht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-04 23:21
Ik heb met een aantal vrienden ook een aardige start gemaakt. Erg gave game. Mijn kampje ziet er ondertussen zo uit:
Conan Exiles - Camp

Links moeten we nog verder doorbouwen, maar heeft geen haast. Alles lekker relaxed op een eigen private server waar we vooral PvE doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
NL-RaVeR schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 00:06:
Ik heb met een aantal vrienden ook een aardige start gemaakt. Erg gave game. Mijn kampje ziet er ondertussen zo uit:
[afbeelding]

Links moeten we nog verder doorbouwen, maar heeft geen haast. Alles lekker relaxed op een eigen private server waar we vooral PvE doen :)
nice, is bij de 2 standbeelden als ik het goed voor heb
heb daar zelf ook een bescheiden hutje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
NL-RaVeR schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 00:06:
[afbeelding]

Jullie zijn natuurlijk altijd welkom op onze server. Voldoet volkomen aan jullie eisen PVE, gezellige mensen en natuurlijk doen we ook dungeons.

Aantal van onze tweakers zijn te vinden op deze server. Het ip kan je vinden onderaan de start topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DdeM
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-03 18:30
Gotcha89 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 09:37:
[...]

Jullie zijn natuurlijk altijd welkom op onze server. Voldoet volkomen aan jullie eisen PVE, gezellige mensen en natuurlijk doen we ook dungeons.

Aantal van onze tweakers zijn te vinden op deze server. Het ip kan je vinden onderaan de start topic
Ik denk dat ik binnenkort (als in mogelijk vanavond) even langs kom. Ben het momenteel nog solo aan het spelen maar het begon toch te kriebelen en ben blij dat ik meteen een server zag staan bij dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Hebben jullie er ook wel eens last van dat blocken soms niet helemaal goed op elkaar passen? Ik heb dit gebouw redelijk symmetrisch opgebouwd, maar kom toch linksonder nét niet goed uit:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/v7rX3wW.jpg

Even een testje gedaan om te kijken of het past, op zich kan het nog best wel leuk worden.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CescJAr.jpg

In de poort zet ik geen deuren zodat iedereen er langs kan.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kdurSQN.jpg

Werd op een gegeven moment gegrieved door schorpioenen (totaal 7 of 8 in een keer) :+
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/K5jAKYJ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
die schorpioenen haten trappen drum, daarom vallen ze u aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomtomgogo
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Vanavond de server gejoined, een zeer maar dan ook zeer goede introductie en ontvangst gehad. Dank aan Diknmuis en Bastila! :-) Morgen weer mooi verder aanklooien !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Tomtomgogo schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 00:55:
Vanavond de server gejoined, een zeer maar dan ook zeer goede introductie en ontvangst gehad. Dank aan Diknmuis en Bastila! :-) Morgen weer mooi verder aanklooien !
Dat is aan de heren wel toevertrouwd; het is een top sfeertje die in de server hangt d:)b

Vanavond ga ik de binnencontouren van die fundatie op een vlak stuk opnieuw maken om te kijken of de helling wellicht invloed heeft op de plaatsing van de hoekstukken/blokken. Ik vermoed dat er door de helling kleine foutjes/afwijkingen ontstaan in de absolute oriëntatie/hoek van de blokken, waardoor symmetrisch gebouwde onderdelen tóch net niet uit komen. Dit is wellicht te voorkomen door eerst met vierkante blokken de binnenplaats te maken, vervolgens rechte stukken tussen de torens, en daarna de torens zelf (en mocht dat ook niet werken, dan schrijf ik een bug rapport).

Enfin, genoeg om uit te proberen iig :+

PS. Toen met die schorpioenen was ik blij dat ik nog mijn aftandse zwaard bij me had, met die speer had ik ze een-voor-een moeten afmaken en was het nog spannend geworden. _O-

PS2. Het is een aanrader om eerst een deel van je bouwwerk in t1 te bouwen voordat je het in t3 maakt; je kunt dan op een redelijk goedkope manier controleren of je goed uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
Tomtomgogo schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 00:55:
np graag gedaan

die hard bricks maken duurt ook zo lang, momenteel liggen er toch ongeveer 1500 klaar
ik veronderstel dat je een smelter thrall moet hebben voor in je oven(s)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extrix
Ben zelf ook trots op de mensen die zorgen dat het op de server elke dag weer een feestje is. Hoop daarom ook dat we de gezelligheid nog wel even voort gaan zetten met ze alle.

Begin van de week is ook als democratie besloten dat resource gathering verdubbelt zou worden en dat heb ik dan ook meteen doorgevoerd.

Dus yeah! de eerste democratisch beslissing betreft de server settings is aangenomen
Drumatiko schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 22:33:
Hebben jullie er ook wel eens last van dat blocken soms niet helemaal goed op elkaar passen? Ik heb dit gebouw redelijk symmetrisch opgebouwd, maar kom toch linksonder nét niet goed uit:
[afbeelding]

Even een testje gedaan om te kijken of het past, op zich kan het nog best wel leuk worden.
[afbeelding]

In de poort zet ik geen deuren zodat iedereen er langs kan.
[afbeelding]

Werd op een gegeven moment gegrieved door schorpioenen (totaal 7 of 8 in een keer) :+
[afbeelding]
Helaas kon ik gister niet lang spelen omdat ik idd Real life verplichtingen had. Met mijn Real life dancer en bedankt haha

Vanavond ben ik wel weer online om jullie te vermaken met mijn dancer xD

[ Voor 55% gewijzigd door Extrix op 22-02-2017 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomtomgogo
  • Niet online
Inderdaad een goede zaak, vind dat PVE voor mijzelf meerwaarde heeft en je gewoon lekker kunt bouwen.
Uiteindelijk kun je nog raiden en heb je genoeg uitdaging in het farmen van resources.

De natuur in de game kan nog genoeg tegenwerken waardoor je toch zonder doel een doel hebt (Huh?!) Vanavond maar weer eens knutselen om te levelen en een leuk imperium op te bouwen. Wellicht dat er met een aantal van ons een clan opgezet kan worden om een soort fort/dorp te bouwen.

Ben benieuwd naar wat er aan updates en dergelijke uit komen. De server vind ik voor alsnog lekker stabiel en heb er tot nu toe geen problemen mee ondervonden. Bedankt daarvoor! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:12
Ik kom vanavond ook even op de server kijken denk ik! Heb gisteren het spel gekocht en een avondje singleplayer gedaan, beviel goed!

Wat zijn de afwijkende instellingen op de server uit de OP?

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
Team-RiNo schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 12:04:
Ik kom vanavond ook even op de server kijken denk ik! Heb gisteren het spel gekocht en een avondje singleplayer gedaan, beviel goed!

Wat zijn de afwijkende instellingen op de server uit de OP?
Alles is standaard:)

Behalve: 2 x resource gathering mensen op de server houden van bouwen en willen daarvoor niet uren minen dus vandaar dat er als democratie besloten is om resource gahtering x2 te doen

Tot vanavond! en je bent welkom op discord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DdeM
Tomtomgogo schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:54:
Inderdaad een goede zaak, vind dat PVE voor mijzelf meerwaarde heeft en je gewoon lekker kunt bouwen.
Uiteindelijk kun je nog raiden en heb je genoeg uitdaging in het farmen van resources.

De natuur in de game kan nog genoeg tegenwerken waardoor je toch zonder doel een doel hebt (Huh?!) Vanavond maar weer eens knutselen om te levelen en een leuk imperium op te bouwen. Wellicht dat er met een aantal van ons een clan opgezet kan worden om een soort fort/dorp te bouwen.

Ben benieuwd naar wat er aan updates en dergelijke uit komen. De server vind ik voor alsnog lekker stabiel en heb er tot nu toe geen problemen mee ondervonden. Bedankt daarvoor! :-)
Dorp bouwen klinkt als een zeer goed idee, zou graag helpen :) Moet wel even kijken wanneer ik online ben (denk morgen), zou iig vanavond even WoW spelen met iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomtomgogo
  • Niet online
DdeM schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:48:
[...]

Dorp bouwen klinkt als een zeer goed idee, zou graag helpen :) Moet wel even kijken wanneer ik online ben (denk morgen), zou iig vanavond even WoW spelen met iemand.
Uiteindelijk moet ik toch nog even goed gaan levelen om er voor te zorgen dat ik veel soorten bouw materiaal kan gaan gebruiken. Anders wordt het een vierkant dorp ben ik bang ;( Denk dat het enige lastige is dat je met meerdere personen in een Clan dient deel te nemen ivm eigendom van de bouw materialen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DdeM
Tomtomgogo schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:40:
[...]

Uiteindelijk moet ik toch nog even goed gaan levelen om er voor te zorgen dat ik veel soorten bouw materiaal kan gaan gebruiken. Anders wordt het een vierkant dorp ben ik bang ;( Denk dat het enige lastige is dat je met meerdere personen in een Clan dient deel te nemen ivm eigendom van de bouw materialen.
Ik moet ook nog levellen dus dat komt wel goed denk :P Waar zit jij momenteel op de map? Ik zit zuid oost bij die lange sliert die het water in loopt.

• Scamid
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-04 12:54
Hey mensen,

Sinds 2 dagen speel ik ook Conan.
Zit nu op een pvp Blitz server.
Heb met iemand uit de chat een leuke beginnende base due alleen te bekijken is via 1 trap.
Echter worden we constant geraid als hij de connectie verliezen met de server. Vanmiddag ook weer. 19.42 vliegt de server er uit en om 19.54 ligt onze vase open en word ik vermoord. (het duurt een eeuwigheid voor ik weer terug op de Base ben na dood te zijn geweest zonder spawn spot.)
Volgens mij hebben we te dicht bij een andere sterke Base gebouwd. Ze komen gewoon door onze versterkte deuren heen.

Hoe is jullie server? Kunnen jullie wat meer info geven?
Zit er iemand op een pvp server die samen zou willen werken?
De mijne ligt zeker ieder uur er uit waarna het 10 minuten duurt voordat je er weer in kan.

[ Voor 4% gewijzigd door Scamid op 23-02-2017 22:36 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste