[Multi] Conan Exiles

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:14
Scamid schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 22:35:
Hey mensen,

Sinds 2 dagen speel ik ook Conan.
Zit nu op een pvp Blitz server.
Heb met iemand uit de chat een leuke beginnende base due alleen te bekijken is via 1 trap.
Echter worden we constant geraid als hij de connectie verliezen met de server. Vanmiddag ook weer. 19.42 vliegt de server er uit en om 19.54 ligt onze vase open en word ik vermoord. (het duurt een eeuwigheid voor ik weer terug op de Base ben na dood te zijn geweest zonder spawn spot.)
Volgens mij hebben we te dicht bij een andere sterke Base gebouwd. Ze komen gewoon door onze versterkte deuren heen.

Hoe is jullie server? Kunnen jullie wat meer info geven?
Zit er iemand op een pvp server die samen zou willen werken?
De mijne ligt zeker ieder uur er uit waarna het 10 minuten duurt voordat je er weer in kan.
Hallo.

De meeste van ons denk ik zitten op de pve server genoemd in beginners topic. En zijn we vooral bezig met mooie dingen bouwen.

Ik zelf heb niet altijd veel tijd om te spelen dus dan valt PVP automatisch af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 12:00
Heb met iemand uit de chat een leuke beginnende base due alleen te bekijken is via 1 trap.
Echter worden we constant geraid als hij de connectie verliezen met de server. Vanmiddag ook weer. 19.42 vliegt de server er uit en om 19.54 ligt onze vase open en word ik vermoord. (het duurt een eeuwigheid voor ik weer terug op de Base ben na dood te zijn geweest zonder spawn spot.)
Volgens mij hebben we te dicht bij een andere sterke Base gebouwd. Ze komen gewoon door onze versterkte deuren heen.
Vreemd dat het elke keer bij een disconnect jullie base wordt geraid, lijkt wel of ze jullie uit de server kicken om jullie base te raiden :? en als je admin tools hebt dan kunnen ze gewoon de muur/deur kapot maken.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
Ollievssn schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 08:22:
[...]

Vreemd dat het elke keer bij een disconnect jullie base wordt geraid, lijkt wel of ze jullie uit de server kicken om jullie base te raiden :? en als je admin tools hebt dan kunnen ze gewoon de muur/deur kapot maken.
Dat zou wel heel laag zijn, maar het gebeurt idd wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
Gotcha89 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:24:
[...]

Dat zou wel heel laag zijn, maar het gebeurt idd wel
Tijdens een raid die ik en twee clangenoten deden was het zo dat de gasten die wij aan het raiden waren constant terug spawnden met full tier 4 armour en wapens. Ook hadden die iets van 30 stalen boxen helemaal vol met materials, alles wat je maar kan bedenken.
die hadden ook admin tools tot hun beschikking :|

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
Ollievssn schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:37:
[...]

Tijdens een raid die ik en twee clangenoten deden was het zo dat de gasten die wij aan het raiden waren constant terug spawnden met full tier 4 armour en wapens. Ook hadden die iets van 30 stalen boxen helemaal vol met materials, alles wat je maar kan bedenken.
die hadden ook admin tools tot hun beschikking :|
Dat is beetje het nadeel van de niet officiële servers. Ik ben dan ook admin op de pve server maar heb nog nooit de neiging gehad om iets te doen met deze rechten.

Eenmaal gebruikt om een speler te teleporteren die vast zat tussen een huis en berg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
pvp kan heel leuk zijn maar dan moet je een server vinden met een goeie community
admin abuse heb je vaker in dit soort games, begrijp niet wat er daar zo tof aan is

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scamid
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-07 19:42
Ollievssn schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 08:22:
[...]

Klopt, maar kunnen admins dit ook op officele servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
Scamid schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:55:
[...]

Tuurlijk maar de admins daar zijn waarschijnlijk medewerkers van funcom
diknmuis schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:54:
pvp kan heel leuk zijn maar dan moet je een server vinden met een goeie community
admin abuse heb je vaker in dit soort games, begrijp niet wat er daar zo tof aan is
Probleem zal altijd zijn dat mensen offline gaan raiden en dat is eigenlijk best wel sneu. Ik heb een personal live you know. Ik vind niet erg om geraid te worden maar wat is de fun ervan als je er niet bent om jezelf te verdedigen

[ Voor 50% gewijzigd door Extrix op 24-02-2017 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
Scamid schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:55:
[...]

ja maar zoals Gotcha89 zegt zouden dit medewerkers van funcom moeten zijn, maar net zoals in ark zal iedere server wel geen actieve admin hebben
als je wil weten wat een admin kan moet je een SP opstarten :9
Gotcha89 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:56:
Probleem zal altijd zijn dat mensen offline gaan raiden en dat is eigenlijk best wel sneu. Ik heb een personal live you know. Ik vind niet erg om geraid te worden maar wat is de fun ervan als je er niet bent om jezelf te verdedigen
idd zeker zolang er veel bugs en exploits inzitten is dit niet echt tof :'(

btw mensen in een clan moeten sinds de patch gisteren nu ook hun eigen bed(roll) hebben om op te spawnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DdeM
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-09 10:06
Het is te hopen dat thrall archer zsm leren richten, dat zal al heel wat helpen om te verdedigen tegen raids, zeker op een PvP server.

Trouwens voor de mensen die het nog niet weten. Het is mogelijk om naast Thralls ook andere wezens te tamen. Dit "werkt" in ieder geval bij alle normale dieren en bij rocknoses. "Werkt" in quotes omdat het nog gigantisch buggy is, maar wel humor om te zien. Gewoon de dieren slaan met de knuppel die je ook gebruikt op thralls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
DdeM schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:26:
Het is te hopen dat thrall archer zsm leren richten, dat zal al heel wat helpen om te verdedigen tegen raids, zeker op een PvP server.

Trouwens voor de mensen die het nog niet weten. Het is mogelijk om naast Thralls ook andere wezens te tamen. Dit "werkt" in ieder geval bij alle normale dieren en bij rocknoses. "Werkt" in quotes omdat het nog gigantisch buggy is, maar wel humor om te zien. Gewoon de dieren slaan met de knuppel die je ook gebruikt op thralls.
Dat is vast nog niet de bedoeling haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DdeM
Gotcha89 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:44:
[...]

Dat is vast nog niet de bedoeling haha
Nee, maar het kan wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
DdeM schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:26:

ik neem aan dat je ze alleen unconscious slaat en er verder niks mee kan doen. Of kunnen ze ook in de Wheel of Pain :P

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DdeM
Ollievssn schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:48:
[...]

ik neem aan dat je ze alleen unconscious slaat en er verder niks mee kan doen. Of kunnen ze ook in de Wheel of Pain :P
Ik zou zeggen, probeer het uit. Maar ze gaan iig niet unconscious :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
Hey mensen,

Sinds 2 dagen speel ik ook Conan.
Zit nu op een pvp Blitz server.

Hoe is jullie server? Kunnen jullie wat meer info geven?
Zit er iemand op een pvp server die samen zou willen werken?
De mijne ligt zeker ieder uur er uit waarna het 10 minuten duurt voordat je er weer in kan.
Altijd welkom op https://www.battlemetrics.com/servers/conanexiles/771274

Hier is géén admin abuse. De admin is niet heel erg actief in game maar wel op Discord mochten er problemen zijn. De admin is onze clan gejoined zodat hij ook van de game kan genieten, mocht die zin hebben om te spelen. Dit zorgt er voor dat hij niets in hoeft te spawnen.

Ik zelf ben benoemd tot "Community manager" voor deze server door de admin. Je zult mij dus ook maar op mijn woord moeten geloven hahah ;)

Laatste dagen zelf wat minder actief geweest ivm werk en voetbal op tv maar vanaf vanavond weer volop spelen :).

Misschien dat de server kan worden toegevoegd in de TS als PvP server? Is maar een voorstel natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
DivineNL schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:53:
[...]

Altijd welkom op https://www.battlemetrics.com/servers/conanexiles/771274

Hier is géén admin abuse. De admin is niet heel erg actief in game maar wel op Discord mochten er problemen zijn. De admin is onze clan gejoined zodat hij ook van de game kan genieten, mocht die zin hebben om te spelen. Dit zorgt er voor dat hij niets in hoeft te spawnen.

Ik zelf ben benoemd tot "Community manager" voor deze server door de admin. Je zult mij dus ook maar op mijn woord moeten geloven hahah ;)

Laatste dagen zelf wat minder actief geweest ivm werk en voetbal op tv maar vanaf vanavond weer volop spelen :).

Misschien dat de server kan worden toegevoegd in de TS als PvP server? Is maar een voorstel natuurlijk ;)
toch wel nieuwsgierig waarom zit er zo dalende lijn in het aantal mensen die spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
Gotcha89 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:29:
[...]

toch wel nieuwsgierig waarom zit er zo dalende lijn in het aantal mensen die spelen?
Ik ben zelf de afgelopen dagen niet online geweest ivm drukte en voetbal kijken. Doordeweeks hebben mensen misschien wel minder tijd, geen idee. Afgelopen weekend ging het aantal juist goed omhoog. We zullen dit weekend wel zien of het weer net zo druk is of echt minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gotcha89 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:56:
[...]

Tuurlijk maar de admins daar zijn waarschijnlijk medewerkers van funcom

[...]

vrij simpele oplossing: wanneer een speler ofline is kunnen zijn bezittingen niet vernield worden.
Alleen moet je dit mechanisme wel met een vertraging inschakelen (bijv, 10 minuten na het uitloggen) om zo te voorkomen dat mensen express uitloggen als "verdediging"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitos
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-07 21:17
Heb ook maar eens wat plaatjes van de basis gemaakt:P

http://imgur.com/a/NqIit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Erg fraaie basis Gaitos, vooral die wheel of pain staat erg mooi in dat gebouw.

Met (enige) trots presenteer ik: The Sky Castle \o/

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ngdIbXK.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5Rcpnhi.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pVdjwMl.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yVoyclm.jpg

8)

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drumatiko schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 14:44:
Erg fraaie basis Gaitos, vooral die wheel of pain staat erg mooi in dat gebouw.

Met (enige) trots presenteer ik: The Sky Castle \o/

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

8)
geniaal dat je zo hoog kan bouwen, nu nog een mooie ronde toren er van maken die er enigsinds realistisch uitziet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DdeM
Geniaal hoog Drumatiko. Denk dat ik het maar wat becheidener houd voor nu :P

Ook mooie base Gaitos, Alleen wel erg veel torches aan de voorkant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
nice drum, ik ga daar zeker eens van springen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
diknmuis schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 18:37:
nice drum, ik ga daar zeker eens van springen :D
Gelukkig heb ik je nog net vast kunnen leggen op een screenshot tijdens je basejump:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NJsdPY8.jpg

Vandaag nog wat oude bouwwerken weggehaald (interieur bleef in de lucht hangen)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7mPmGwk.jpg

Selfie om de dag mee te eindigen *O*
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/dnb9b7p.jpg

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
@Gotcha

(semi) ronde torens integreren in onze huidige fundatie lijkt mij vrij lastig, je hebt namelijk filler-stroken nodig welke opgebouwd zijn uit driehoeken. Ik heb het even uitgeprobeerd met het programmaatjes "Fortify" (1eu op steam, maar volgens mij is er ook een gratis versie), zie onderstaande snapshots:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QeqIK0L.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JpTFSRi.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WWczVNf.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tmbXRFK.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/M1hvHGE.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
nice drum, ik zal alvast nog wat stenen baken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet niet een video te maken wanneer je een gevecht hebt hoog in het toren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
De supertoren/skycastle heb ik gesloopt, en een kleine outpost voor in de plaats neergezet:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lFDKwSr.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DsC7WEW.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZAjyBlH.jpg

Dat bouwen verveelt niet snel moet ik zeggen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
Drumatiko schreef op zondag 26 februari 2017 @ 21:28:
De supertoren/skycastle heb ik gesloopt, en een kleine outpost voor in de plaats neergezet:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

echt super vet! goed geoefend dus voor onze tier 3 basis:) was er vandaag helaas niet bij maar ben er snel weer:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
kleine outpost noemen ze dat dan 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door diknmuis op 27-02-2017 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesestring
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-06-2023
Hallo mede Tweakers

Ik speel sinds kort ook Conan(of eigenlijk een Survival games voor het eerst)

Ik kan alleen geen mensen vinden die met mij willen spelen

Dus als iemand het graag zou willen wil ik graag (misschien om te beginnen een bondgenootschap)bij een soort clan horen of iig een beetje samen spelen.

Steam ID: Gsta187

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
Cheesestring schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:44:
Hallo mede Tweakers

Dus als iemand het graag zou willen wil ik graag (misschien om te beginnen een bondgenootschap)bij een soort clan horen of iig een beetje samen spelen.

Hoi als je pve wilt spelen ben je welkom op de server genoemd in start topic. Hier zijn ook genoeg mensen die met je in een clan willen.. we hebben een erg gezellig clubje opgebouwd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Gotcha89 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 18:13:
[...]

Hoi als je pve wilt spelen ben je welkom op de server genoemd in start topic. Hier zijn ook genoeg mensen die met je in een clan willen.. we hebben een erg gezellig clubje opgebouwd
Gezellig zegt ie,... ondertussen ligt meneer zijn roes uit te slapen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/n4BMV9e.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
Drumatiko schreef op maandag 27 februari 2017 @ 21:06:
[...]

[afbeelding]
whaha omg:) ja en bastilia is degene die mijn kleren gejat heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scamid
Cheesestring schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:44:
Hallo mede Tweakers

Mocht je een pvp server zoeken, ik zit op
Official 233, speel met nog 2 mensen die ik via de server ken. Hebben een leuke Base links boven in de hoek bij de vijvers. Ben level 32 en heb vandaag onze eerste steel wapens gemaakt. Ben zelf een kleine week geleden begonnen met conan en toch aardig hooked.
Hey begin kan een aardige stuggle zijn maar zodra je de swing te pakken hebt wordt het echt leuk.

Kleine tip voor als je op een pvp server zit. Zorg dat je Base alleen toegankelijk is via een trap. Zodra je je Base verlaat of offline gaat de trap slopen zodat niemand in je Base kan. Makkelijkste is om op een rots te bouwen.
Zorg ook dat je ijzer en water bij je Base in de buurt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:47
Drumatiko schreef op zondag 26 februari 2017 @ 21:28:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Dit moeten toch wel x10 servers zijn. PvE servers ofzo. Anders krijg je toch nooit zoveel resources of ben je allang geraid met zo´n T1 base? Of spelen er dan maar 5 man op ofzo.

Op de servers waar ik op speel met +40 man kom je echt niet zover. Dan lig je allang plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
Drumatiko schreef op maandag 27 februari 2017 @ 21:06:
[...]

[afbeelding]
lap, ben één avond niet aanwezig en het is alweer een braspartij :P
rolandos582 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 23:51:
[...]

Dit moeten toch wel x10 servers zijn. PvE servers ofzo. Anders krijg je toch nooit zoveel resources of ben je allang geraid met zo´n T1 base? Of spelen er dan maar 5 man op ofzo.

Op de servers waar ik op speel met +40 man kom je echt niet zover. Dan lig je allang plat.
is een PvE server waar we met mensen van hier op het forum samen spelen, X2 gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
rolandos582 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 23:51:
[...]

We hebben een x2 multiplier op de resourche gathering. In combinatie met steel-tools gaat het resource verzamelen dan behoorlijk vlot. Die outpost heb ik in mijn eentje in een uurtje of 8 in elkaar gedraaid (wel behoorlijk door gewerkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
Drumatiko schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 08:24:
[...]

We hebben een x2 multiplier op de resourche gathering. In combinatie met steel-tools gaat het resource verzamelen dan behoorlijk vlot. Die outpost heb ik in mijn eentje in een uurtje of 8 in elkaar gedraaid (wel behoorlijk door gewerkt).
zelfs zonder de steel axe gaat het al hard:) 10x lijkt me wel heel erg veel dat is 1 steen en je kan weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Gotcha89 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:17:
[...]
zelfs zonder de steel axe gaat het al hard:) 10x lijkt me wel heel erg veel dat is 1 steen en je kan weer terug
Nah met maximaal punten in encumbrance op een PvE server is bouwen een eitje. Doe je dit op een PvP server word het een heel ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
rolandos582 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 22:37:
[...]

Nah met maximaal punten in encumbrance op een PvE server is bouwen een eitje. Doe je dit op een PvP server word het een heel ander verhaal.
Ik heb zelf zo'n 24 punten in encumbrance. Als je fatsoenlijk wilt bouwen dan moet je inderdaad op een PvE server zitten, maar dat lijkt mij een open deur. Het een eitje noemen is naar mijn mening echter niet terecht; het plannen van het bouwwerk is vele malen lastiger dan het verzamelen van de resources. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
Drumatiko schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:25:
[...]

Ik heb zelf zo'n 24 punten in encumbrance. Als je fatsoenlijk wilt bouwen dan moet je inderdaad op een PvE server zitten, maar dat lijkt mij een open deur. Het een eitje noemen is naar mijn mening echter niet terecht; het plannen van het bouwwerk is vele malen lastiger dan het verzamelen van de resources. ;)
Helemaal mee eens. Een pve server is super als je gewoon interesse hebt in de architect uithangen. Of natuurlijk niet vergeten samen slaafjes vangen:) whaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Drumatiko schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:25:
[...]

Tsja daar heb je gewoon steam programma's voor. Die ontwerpen het en jij moet het uitvoeren. De echte uitdaging zit hem in een dikke basis bouwen en deze raid proof maken lijkt me maar dat kan ik misschien mis hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
rolandos582 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:57:
[...]

Tsja daar heb je gewoon steam programma's voor. Die ontwerpen het en jij moet het uitvoeren. De echte uitdaging zit hem in een dikke basis bouwen en deze raid proof maken lijkt me maar dat kan ik misschien mis hebben
Dat is zo, maar het is je vergeven :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DdeM
Vuurtoren is eindelijk bijna af. Mist alleen nog vuur.

Dan hebben we straks een baken van licht voor de nieuwe spelers wanneer ze op zoek zijn naar activiteit :D

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lcv6BjA.png

Hele album: http://imgur.com/a/cbrrW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visho
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-08 16:30
damn ziet er allemaal strak uit :D vooral het bouwsysteem ziet er leuk uit en beter in elkaar gezet dan in ARK :) vind helaas 30 euro nog teveel voor een early acces spel dus wacht even tot een sale en dan zien jullie me ook op de server als ik een keer uit gekeken ben op ARK :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
Visho schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:08:
damn ziet er allemaal strak uit :D vooral het bouwsysteem ziet er leuk uit en beter in elkaar gezet dan in ARK :) vind helaas 30 euro nog teveel voor een early acces spel dus wacht even tot een sale en dan zien jullie me ook op de server als ik een keer uit gekeken ben op ARK :)
Via de link in start topic betaal je 22 euro misschien al iets schappelijker:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprankel
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-07 22:36
Scamid schreef op maandag 27 februari 2017 @ 22:11:
[...]

Kleine tip voor als je op een pvp server zit. Zorg dat je Base alleen toegankelijk is via een trap. Zodra je je Base verlaat of offline gaat de trap slopen zodat niemand in je Base kan. Makkelijkste is om op een rots te bouwen.
Zorg ook dat je ijzer en water bij je Base in de buurt hebt.
Verwacht je dan wel maar aan mensen die gaan zeuren bij de admins dat je het trucje van de trap gebruikt en mogelijks grijpt de admin dan in.
Overigens iets wat ongetwijfeld nog gepacht gaat worden. Je kan het momenteel counteren door op elkaar te springen om zo over muurtjes/ontbrekende trappen te geraken. Of in de bosjes verstoppen en toeslaan als de trap terug gezet word (verwacht maar dat ze heel je base slopen puur omdat je de trap truc gebruikt)

Mijn advies, slaag tier 1 gebouwen integraal over, steek er zelf geen punten in (je hebt sowiezo niet genoeg punten om alles te unlocken), bouw je materiaal ergens op een hidden spot tot je tier 2/3 kunt bouwen. Achter een heuvel vlak tegen de grens van de map bijvoorbeeld, wel opletten dat je niet per ongeluk die grens aanraakt (instakill)

Water heb je niet perse nodig, een well kan dat oplossen.

Punten die ze nog moeten aanpakken =>
Waarom kan je niet looten zonder alles kapot te maken?
Trading tussen clans
Bezit als je in een clan gaat (dit kan worden misbruikt, als ik jou invite in een clan en ik gooi je er meteen terug uit is al jou bezit nu van mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
DdeM schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:35:
Vuurtoren is eindelijk bijna af. Mist alleen nog vuur.

Dan hebben we straks een baken van licht voor de nieuwe spelers wanneer ze op zoek zijn naar activiteit :D

[afbeelding]

Hele album: http://imgur.com/a/cbrrW
Leuk gemaakt met die steunberen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DdeM
Ook maar even een veiligere pas naar de bergen gemaakt. Heb nou ook weer niet altijd zin in 100 hyena's en spinnen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wgecPnC.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rFA6ISM.png

[ Voor 17% gewijzigd door DdeM op 03-03-2017 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scamid
Sinds de update van gister kom ik niet meer in mijn server (official 233) hij blijft maar laden en laden. Andere servers kom ik wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
Scamid schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:51:
Sinds de update van gister kom ik niet meer in mijn server (official 233) hij blijft maar laden en laden. Andere servers kom ik wel in.
Volgens mij heeft de laatste patch behooorlijk wat kapot gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Gotcha89 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 19:44:
[...]

Volgens mij heeft de laatste patch behooorlijk wat kapot gemaakt
Das wel zuur, kan ik dus 12 uur downloaden voor jan doedel (yup,.. zo lang doe ik over 14gb :F )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
sprankel schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 19:12:
[...]
Mijn advies, slaag tier 1 gebouwen integraal over, steek er zelf geen punten in (je hebt sowiezo niet genoeg punten om alles te unlocken), bouw je materiaal ergens op een hidden spot tot je tier 2/3 kunt bouwen. Achter een heuvel vlak tegen de grens van de map bijvoorbeeld, wel opletten dat je niet per ongeluk die grens
:? :? :? 8)7 Je moet de 1e tier unlocken om tier 2 te kunnen unlocken? Zo heb je tier 2 nodig om tier 3 te unlocken? Of is dat in de afgelopen 2-3 weken opeens aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
rolandos582 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 22:00:
[...]

:? :? :? 8)7 Je moet de 1e tier unlocken om tier 2 te kunnen unlocken? Zo heb je tier 2 nodig om tier 3 te unlocken? Of is dat in de afgelopen 2-3 weken opeens aangepast?
Nee het is precies zoals je zegt. Je moet in principe alle tiers unlocken maar je hoeft natuurlijk niet in tier 1 verplicht te bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Gotcha89 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 23:01:
[...]
Nee het is precies zoals je zegt. Je moet in principe alle tiers unlocken maar je hoeft natuurlijk niet in tier 1 verplicht te bouwen
Yeh precies, maar hij zegt steek er geen punten in want je kan toch niet alles unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Volgens mij werkt alles naar behoren, ik ben i.i.g. nog niet tegen rare dingen aan gelopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryanirin
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Sinds een paar dagen ook aan het spelen op Official #22. Erg leuk, soms een beetje frustrerend als je dood gaat en je lijk niet meer kan vinden ;)
Wel wat problemen met laden soms, duurt zo lang dat er een timeout plaats vindt en het spel crashed.. Eenmaal geladen zijn er echter geen problemen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scamid
Yup vannacht hebben we er toch aan moeten geloven. Onze hele Base geraid. Zo goed als niets meer over van de Base.
Ik vermoed een van de gods. Yog ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visho
gisteren ff start gemaakt op server :) was rustig maar bastil heeft me iets op weg geholpen :D ziet er goed uit.
Kijk er naar uit als het wat drukker is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
Visho schreef op maandag 6 maart 2017 @ 08:37:
gisteren ff start gemaakt op server :) was rustig maar bastil heeft me iets op weg geholpen :D ziet er goed uit.
Druk weekend helaas gehad net zoals vele andere. Komt denk ik ook door de vele andere releases in deze maand van bepaalde games:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DdeM
Visho schreef op maandag 6 maart 2017 @ 08:37:
Ja ben zelf deze week even op huisje (inclusief dieren) van iemand anders aan het passen dus heb deze week even een pauze ingelast. Volgende week verwacht ik wel weer een aantal dagen in de week te spelen (tussen Zelda: BotW sessies in).

Denk dat ik volgende week verder ga met mijn veilige route de bergen in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprankel
rolandos582 schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 00:18:
[...]

Yeh precies, maar hij zegt steek er geen punten in want je kan toch niet alles unlocken.
Je moet inderdaad 1 punt investeren maar je moet er veel meer insteken als je alles van tier 1 wilt unlocken (trappen, windows, hoekstenen, steunpilaren, schuine daken, etc)

En nee je hebt niet genoeg punten om alle recipes te unlocken.

Je kan dit 'fixen' door op level 50 een yellow lotus potion te gebruiken, vergeet je alle recipes en kan je opnieuw recipes beginnen kiezen. Er is echter een downside (of bug?) aan, je verliest ook de recipe voor je shrine en dat kost je 50 punten als je die opnieuw wilt.

Algemeen genomen kan je best maar spaarzaam met je recipe punten omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scamid
sprankel schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:43:
[...]

Je moet inderdaad 1 punt investeren maar je moet er veel meer insteken als je alles van tier 1 wilt unlocken (trappen, windows, hoekstenen, steunpilaren, schuine daken, etc)

En nee je hebt niet genoeg punten om alle recipes te unlocken.

Je kan dit 'fixen' door op level 50 een yellow lotus potion te gebruiken, vergeet je alle recipes en kan je opnieuw recipes beginnen kiezen. Er is echter een downside (of bug?) aan, je verliest ook de recipe voor je shrine en dat kost je 50 punten als je die opnieuw wilt.

Algemeen genomen kan je best maar spaarzaam met je recipe punten omgaan.
Volgens mij zit er zowiezo een buy in de Yellow lotus potion. Heb er van de week 2 gebruikt zonder effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprankel
Scamid schreef op maandag 6 maart 2017 @ 21:25:
[...]

Volgens mij zit er zowiezo een buy in de Yellow lotus potion. Heb er van de week 2 gebruikt zonder effect.
(Potion currently working, however, you have to have used all your points) (not reliable atm)

bron: http://conanexiles.gamepedia.com/Yellow_Lotus_Potion

Heb ook al gehoord van mensen waar hij niet werkte maar dan wel als ze er 10 achter elkaar gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scamid
sprankel schreef op maandag 6 maart 2017 @ 23:04:
[...]

(Potion currently working, however, you have to have used all your points) (not reliable atm)

bron: http://conanexiles.gamepedia.com/Yellow_Lotus_Potion

Heb ook al gehoord van mensen waar hij niet werkte maar dan wel als ze er 10 achter elkaar gebruikte.
Als ik het goed begrijp ben je na de reset je religie kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
Scamid schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 08:20:
[...]

Als ik het goed begrijp ben je na de reset je religie kwijt?
correct, en je kan alle religies weer leren van een drietal NPC's van de desbetreffende religie.

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diknmuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Dat ziet er wel stoer uit, zeker het gevaar van NPC legers lijkt me wel een leuke toevoeging (hopelijk kan je de intensiteit per server instellen). *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaitos
Nou ik heb mn eerste mount al binnen :P

http://imgur.com/a/bMa6S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Pas maar op dat je dorp morgen niet in puin ligt _O- , maar mooie vangst! Ik ben benieuwd of die opnieuw in zijn kooi spawnt als de server een herstart maakt.

Ondertussen wordt elders druk verder gebouwd aan de t3 hoektoren:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PoPEYYK.jpg

Verdere benodigdheden voor de hoektoren:
• 30 dakplaten (en misschien later nog eens 12 erbij)
• 5x4 wanden (intern, dicht)
• 13 rechtshoekige plafonddelen
• 6x rechter schuine hoekwand
• 6x linker schuine hoekwand.
• heeeeel veel fences
• t1 steigerwerk :+

Misschien had die toch net een tikje kleiner gemogen, maar zo passen er i.i.g. wel genoeg archers op >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
Drumatiko schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 21:58:
[...]

Pas maar op dat je dorp morgen niet in puin ligt _O- , maar mooie vangst! Ik ben benieuwd of die opnieuw in zijn kooi spawnt als de server een herstart maakt.

Ondertussen wordt elders druk verder gebouwd aan de t3 hoektoren:
[afbeelding]

Verdere benodigdheden voor de hoektoren:
• 30 dakplaten (en misschien later nog eens 12 erbij)
• 5x4 wanden (intern, dicht)
• 13 rechtshoekige plafonddelen
• 6x rechter schuine hoekwand
• 6x linker schuine hoekwand.
• heeeeel veel fences
• t1 steigerwerk :+

Misschien had die toch net een tikje kleiner gemogen, maar zo passen er i.i.g. wel genoeg archers op >:)
whahah we zijn nog wel een maandje bezig met het kasteel afbouwen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Gotcha89 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 22:12:
[...]

whahah we zijn nog wel een maandje bezig met het kasteel afbouwen:)
Dat vrees ik ook, maar laten we na de toren maar verder gaan met de inrichting van de binnenplaats zodat we definitieve craft-hokken kunnen maken. Op het moment is het een beetje een chaos met de 12 ovens die verspreid zijn opgesteld. Zelf denk ik aan zijvleugels/-kamers voor het craften;
  1. 6 brickovens, en daarachter een kamer met 2 of 3 hardbrick-ovens.
  2. 6 ijzerovens, en daarachter een kamer met 2/3 staalovens + smederij
  3. 3 of 4 leerlooiers + kookpotten + houtbewerking
Als we in elke kamer een paar stalen kisten (4 ~ 6) neerzetten, dan kunnen we 's avonds een flinke stockpile aanleggen die op rustigere momenten opgemaakt kan worden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
Drumatiko schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 08:17:
[...]

Dat vrees ik ook, maar laten we na de toren maar verder gaan met de inrichting van de binnenplaats zodat we definitieve craft-hokken kunnen maken. Op het moment is het een beetje een chaos met de 12 ovens die verspreid zijn opgesteld. Zelf denk ik aan zijvleugels/-kamers voor het craften;
  1. 6 brickovens, en daarachter een kamer met 2 of 3 hardbrick-ovens.
  2. 6 ijzerovens, en daarachter een kamer met 2/3 staalovens + smederij
  3. 3 of 4 leerlooiers + kookpotten + houtbewerking
Als we in elke kamer een paar stalen kisten (4 ~ 6) neerzetten, dan kunnen we 's avonds een flinke stockpile aanleggen die op rustigere momenten opgemaakt kan worden. :+
Ja elke soort productie krijgt zijn eigen kamer binnen het kasteel:) lijkt me een goed plan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visho
wij hebben nu ook een lekker plekje gevonden :D Gisteren begonnen met onze basis te leggen :P

er zitten mooie gebouwen tussen hier :D en behoorlijke torens op de server die vrij toegankelijk zijn en de weg naar boven een stuk makkelijker maken haha.. top werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
De poort komt er een stuk mooier uit met een paar neushoorn-schedels ernaast:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/anZxsKF.jpg

Het dak zit er eindelijk op. Nog 6 trapdelen craften, en zo'n 32 + 24 + 2*5 +nog een stel = +/- 70 fences craften á 16 hardened bricks per stuk (totaal 1120 h.bricks nodig om de toren af te maken). :+ Ik stel voor om de fences voorlopig te laten wachten en verder te gaan met je interne bouwwerk Ex :P
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kZLDCxh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scamid
Vandaag voor de eerste keer lvl 50 gehaald. Speel pap blitz. End game craft geven echt mega exp.

Vault staat, nu maar hopen dat onze Base een tijdje blijft staan. Vorige werdt compleet gewiped door een god.
Ook de eerste raid gedaan. Mooie buit. Veel lvl 3 thralls.
Helaas hebben we dik 100 dragon bloed en bijna 1000 steel reinforcements moeten achter laten aangezien we niet meer weg kwamen. We hadden nog explosives maar na 12 explosies waren de t3 foundations nog niet kapot! Bugged denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
Drumatiko schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 21:43:
[afbeelding]

Het dak zit er eindelijk op. Nog 6 trapdelen craften, en zo'n 32 + 24 + 2*5 +nog een stel = +/- 70 fences craften á 16 hardened bricks per stuk (totaal 1120 h.bricks nodig om de toren af te maken). :+ Ik stel voor om de fences voorlopig te laten wachten en verder te gaan met je interne bouwwerk Ex :P
[afbeelding]
Who je bent echt mooi opgeschoten laatste dagen erg druk gehad op me werk maar ben er van het weekend weer bij:) Dan gaan we weer is even al die ovens vol stoppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DdeM
Drumatiko schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 21:43:
[afbeelding]

[afbeelding]
Ziet er goed uit. Alleen de trap voor de poort is een beetje.... klein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaitos
Ik heb de slaven nu vol gas an de bak:P

http://imgur.com/a/5bfMT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
DdeM schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:11:
[...]

Ziet er goed uit. Alleen de trap voor de poort is een beetje.... klein
Dat is enkel de bouwtrap :+

spoiler:
Ik heb al een idee voor een entreebrug met toegangstorens, maar om Muis en Ex geen hartverzakking te bezorgen (qua bricks) ben ik daar nog niet over begonnen. Idem voor steunberen buitenwand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Gisteren had ik last van de bug waarbij er grote delen van de basis niet meer spawnde (na een half uur was het in orde). In eerste instantie dacht ik dat de toren half gesloopt was :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jbXWG83.jpg

Monty Python's black knight:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1EFBdQ6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
Drumatiko schreef op zondag 12 maart 2017 @ 09:27:
Gisteren had ik last van de bug waarbij er grote delen van de basis niet meer spawnde (na een half uur was het in orde). In eerste instantie dacht ik dat de toren half gesloopt was :+

[afbeelding]

Monty Python's black knight:
[afbeelding]
heb die bug ook al enkele keren gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Het probleem van een PvE server lijkt me toch ; Je bent op een bepaald moment level 50 met een huge T3 basis. En dan? Raiden gaat niet, PvP ook niet. Wat ga je dan precies doen? Je kan dan toch niks meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visho
er komt meer pve content aan dus lijkt me niet zon probleem :P ik heb alleen erg last van de memory leak die erin zit en kan niet veel dingen doen zonder zo erg te laggen dat ik amper wat kan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arundo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-12-2023
Ik weet nog niet of dit wel de game voor mij is, heb heel lang Age of Conan gespeeld, een echte MMO. Age of Conan spreekt mij nog steeds erg aan door de hoge mate van Mature content, helaas was de game bij launch verre van af en heeft daardoor veel verloren in het begin. Ook in ben toen gestopt met spelen en teruggekeerd naar World of Warcraft maar soms keer in terug en zie ik dat Age of Conan flink beter is geworden helaas ondertussen sterk verouderd.

Had gehoopt dat met Conan Exiles er een nieuwe MMO zou zijn in deze bloeddorstige wereld maar tot op heden twijfel ik nog. Heb gehoord dat je progress kan worden gereset per server etc en dat trekt mij totaal niet. Dan speel ik liever een MMO zoals Elder Scrolls Online waar ik wel gewoon door kan met mijn progress ook al is ESO te “lief” en mag het best wel eens wat bloed enzo laten zien.

PS ja ik weet dat het meer een survival game is maar hoop dat er ook wat MMO aspecten inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurensius88
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-08 14:41
Ik ben eergisteren begonnen op de server, maar helaas nog niemand online gezien.
Al wel een aantal keer een disconnect gehad waardoor ik items ed kwijt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
Laurensius88 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 15:36:
Ik ben eergisteren begonnen op de server, maar helaas nog niemand online gezien.
Al wel een aantal keer een disconnect gehad waardoor ik items ed kwijt was.
Veel mensen hebben een pauze genomen door andere releases: Wildlands, Mass efect, etc. Vandaag is er content patch geweest dus ik ga er vanuit dat er nu weer mensen aanschuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visho
zouden ze de memory leaks ook aangepakt hebben? :( dan kan ik ook weer spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitos
Gewoon inloggen Visho kom je dr snel genoeg achter:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scamid
Tegenwoordig speel ik op Tides of war, een amerikaanse pvp server 3x all. Goede admins en 70/70 iedere dag.
We zijn iedere dag onze base aan het verbeteren. Op het moment worden we om de dag geraid, al zijn ze nog niet tot onze vaults gekomen. onze raid entrance zal een 200 bommen nodig hebben op het moment, met het risico dat alles instrort als je ze verkeerd plaatst.
Iedere base moet raidable zijn. Dus geen verwijderde trappen of T1 trappen voor t3 deuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
Content Update aangekondigd Video toegevoegd in starterstopic

https://conanexiles.com/thefrozennorth/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikelbeerkens
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:02
ik ben net begonnen maar ik zie Heart of the desert server niet staan? bestaat de server nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visho
zijn er nog mensen die spelen? zie dat er erg veel verbetert is dus begint me weer te trekken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
Topictitel aangepast aangezien de game ook op console beschikbaar komt

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
Blijkbaar een grote update geweest en binnenkort officiële release. Heb eigenlijk wel zin om terug te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
Hi @diknmuis ik ook wel! Zit je nog op discord?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
Extrix schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 10:22:
Hi @diknmuis ik ook wel! Zit je nog op discord?:)
Ja hoor, ik heb nu enkele dagen op EU 104 PVE-F gespeeld en er is veel veranderd. Op 8 mei is de release en normaal gezien ook een wipe.

Pagina: 1 2 3 Laatste