Beste allemaal
Ik zag deze draad voorbijkomen tijdens googlen en dus effe geregistreert om een antwoord te kunnen geven.
Afschermen van RF is moeilijk, daarnaast is -51dB zo weinig dat he daar beslist niets van merkt, en hier praat wel een electrogevoelig persoon, voor de mensen die zeggen dat het geen invloed heeft op de cellen omdat het niet ioniserend is, dat klopt, het probleem zit hem in de onnatuurlijke opbouw van het signaal, daarnaast is het gepulst op zeer lage frequenties om te synchroniseren en de vele mobieltjes uit elkaar te houden, dat is digitaal spul wat in de natuur NIET voorkomt, alleen pulsars in het heelal kunnen dat en die zijn dodelijk (gamma) oke wij zitten daar niet natuurlijk, gelukkig maar.
Er zijn dus aanwijzingen dat deze signalen de electrische signalen van het lichaam verstoren zoals hersengolven en hart signalen, deze zijn zeer klein en zijn dus gewoon zendsignalen via de zenuwbanen, daar kan evenwel intererentie optreden met bijvoorbeeld hartrite storingen, de oplossing zou kunnen liggen in
het uitbannen van deze zeer lage gepulsste frequencies.
Bij mij is in ziekenhuis aangetoont dat de zenders mijn slaap verstoren, dat is het enige, en dat komt door invloed op de hersengolven, en mogelijk dat microgolf frequencies door het lichaam als licht wordt gezien en dus denkt het dat het dag is, daardoor word geen melatonine aangemaakt en is de storing een feit.
Ik heb een rechtszaak gewonnen wegens deze problemen tegen de woningbouw, echter nu hebben ze een buur zijn baas toestemming gegeven voor een zware 4 watt wifi mast, wifi pulst erg, net zoals dect, daarvan viel ik zelfs om, lampje uit, waren de eerste versies, de opvolgers waren beter, maar toch.
Nu heb ik natuurlijk trouble met die buren gekregen want de zendmast stond 2 meter van mijn bed, express want de buurvrouw wilde me al weg hebben omdat ze niet houd van oude vieze mannen, en is veroordeeld imiddels wegens beschuldiging aan mij van pedofilie, bij buren en wijk rondverteld, niet erg pretting, maar ik 500 euro rijker.
Wat ik nu heb is dat ik signalen binnenkrijg die oplopen boven 0dB gepulst op radar band en misschien wel boven 10 Ghz, mijn specctran kan maar meten tot 9.4 Ghz. Ik denk dat het of een datalink is of dat de buren me express bestralen, signaal komt van beide duren af, en de wifimast is verplaatst op advies van mijn advokaat.
Of ik moet gewoon weer naar de rechter stappen, ik won al eerder, ziekenhuis brief was doorslag en rechternam voorzorgsprincipe ter hand.
En natuurlijk hier wonen is klote nu, beetje veel wordt de politie gebeld en naaien ze mensen tegen me op, niemand durft want heb wel straatvechten gedaan, ben wel 60 maar ken nog zat trukjes om lichtjes uit te maken.
hier de signalen, zou graag eens weten wat dit is, harmonischen van de slimme meter? nee, nagevraagt, ptt telekom, nee, die hangen op als je praat over electrostress, leuk en mag niet, is overheids instelling.
YouTube: radar or what
YouTube: DSCN2675
doktersbriefje
https://pbs.twimg.com/media/DNYcfM3X4AAtqHV.jpg:large
belgisch parlement over straling en G5
www.senaat.be/www/webdriv...%2Fpdf&MIvalObj=100663746
alvast bedankt.
kees