Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
[i] Ik wil het systeem gebruiken om games te spelen zoals battlefield 1 en War Thunder op hoge kwaliteit, maar ik wil het systeem ook gebruiken op school
Wat mag het systeem gaan kosten?
[i]Ik wil er tussen de 500 en 550 uitgeven, een tientje meer maakt niet heel erg uit, maar het moet wel rond die prijs liggen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een 2.5" interne harde schijf van 250 Gb en windows en office
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn voorkeur gaat uit naar het merk Intel, omdat ik daar goede ervaringen mee heb. Ik denk zelf aan dit lijstje.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een goede PC met zo veel mogelijk prestatie voor het geld
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te gaan overklokken, waarschijnlijk ga ik de Intel core i3-6100 gebruiken, en die kan je ook niet overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik verwacht van jullie tips vooral over het RAM geheugen, misschien een ideetje welke behuizing ik kan gebruiken, en jullie mening over mijn eerste opzet.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
[i] Ik wil het systeem gebruiken om games te spelen zoals battlefield 1 en War Thunder op hoge kwaliteit, maar ik wil het systeem ook gebruiken op school
Wat mag het systeem gaan kosten?
[i]Ik wil er tussen de 500 en 550 uitgeven, een tientje meer maakt niet heel erg uit, maar het moet wel rond die prijs liggen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een 2.5" interne harde schijf van 250 Gb en windows en office
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn voorkeur gaat uit naar het merk Intel, omdat ik daar goede ervaringen mee heb. Ik denk zelf aan dit lijstje.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-6100 Boxed | € 121,- | € 121,- |
| 1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 58,- | € 58,- |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1050 OC 2G | € 136,25 | € 136,25 |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | EVGA 430W | € 73,65 | € 73,65 |
| 1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 56,- | € 56,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 494,85 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een goede PC met zo veel mogelijk prestatie voor het geld
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te gaan overklokken, waarschijnlijk ga ik de Intel core i3-6100 gebruiken, en die kan je ook niet overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik verwacht van jullie tips vooral over het RAM geheugen, misschien een ideetje welke behuizing ik kan gebruiken, en jullie mening over mijn eerste opzet.