Nog steeds hopeloos op zoek achter een Switch (Grey versie), blijkbaar onmogelijk te vinden in België ..
Nog altijd goedkoper dan de 85 euro van Coolblue. Het is voor mij in ieder geval een reden om mijn spullen in vervolg bij Bol.com te bestellen, die hanteren in ieder geval wel de normale prijzen.skdevil schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 11:33:
De Pro controller is op voorraad bij Mediamarkt, zijn alleen wel 10 euro duurder uiteraard.
Mediamarkt in duiven heeft 8 grijze switches en paar rood/blauwe binnen. Inmiddels een grijze minder
Heb er vorige week maandag 1 weten te bemachtigen door constant de voorraad bij verschillend MM winkels te controleren. Na 3 winkels had ik er 1 te pakken.
Met een beetje volharding kom je een eind gelukkig. Maar het lijkt er wel echt op dat maandag voorraaddag is.
Overigens bizar dat ie na zo'n tijd nog steeds slecht te krijgen is.
Met een beetje volharding kom je een eind gelukkig. Maar het lijkt er wel echt op dat maandag voorraaddag is.
Tesla Model Y RWD (2024)
Kan jij nog wat van leren dus!NotSoSteady schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 13:52:
[...]
Nog altijd goedkoper dan de 85 euro van Coolblue. Het is voor mij in ieder geval een reden om mijn spullen in vervolg bij Bol.com te bestellen, die hanteren in ieder geval wel de normale prijzen.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Ik ben dan ook geen winkel.
Dat is niet waar, leveringen hebben op vrijwel elke dag plaatsgevonden.--MeAngry-- schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 14:17:
Heb er vorige week maandag 1 weten te bemachtigen door constant de voorraad bij verschillend MM winkels te controleren. Na 3 winkels had ik er 1 te pakken.
[ Voor 59% gewijzigd door NotSoSteady op 09-05-2017 14:25 ]
Media markt Breda zijn er momenteel 3 beschikbaar! Alleen de neon.
Bij bol.com zijn ze momenteel ook op voorraad
Succes
Bij bol.com zijn ze momenteel ook op voorraad
Succes
[ Voor 38% gewijzigd door robindhondt op 09-05-2017 17:17 ]
MM rdam centrum heeft een ruime voorraad grijs en neon!
Die van bol kwam ik net inderdaad tegen op op-voorraad. Had meteen zoveel haast dat ik er vergeten was om Zelda bij te kopen, dus die er apart achteraan besteld.
Heb er net ook een besteldSmigaOne schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 17:23:
Die van bol kwam ik net inderdaad tegen op op-voorraad. Had meteen zoveel haast dat ik er vergeten was om Zelda bij te kopen, dus die er apart achteraan besteld.
Heb wel de tijd genomen om zelda en een screen protector erbij te zoeken
Verwijderd
Ik heb net de grijze (en Zelda) gehaald bij MM Zaandam! Yes
had de hoop bijna opgegeven dat ik er van deze batch in de buurt nog een zou vinden uit voorraad. Ze hadden nog meer voorraad, maar die stond (nog) niet in de schappen. Even vragen bij het personeel dus. Geen idee hoeveel voorraad en welke kleur nog.
Intertoys Purmerend heeft er geen meer voor wie dat nog wil weten.
Intertoys Purmerend heeft er geen meer voor wie dat nog wil weten.
Zie net een advertentie voorbij komen waar iemand 380,- vraagt 😂😂. Maar hoop dat hij hem nooit kan verkopen.
Net mail van Bol met track n trace ontvangen, de Switch is onderweg, komt morgen ipv de 11e. Dag later dan ze zeiden. Dan krijgen ze dus elke dag nieuwe voorraad.
Voorraad bij Bol is nu 67 voor de neon. 18:28u.
Voorraad bij Bol is nu 67 voor de neon. 18:28u.
[ Voor 14% gewijzigd door Qapla1 op 09-05-2017 18:28 ]
Ook maar besteld.... Kon het niet laten! Heb mezelf heel lang tegen kunnen houden maar moet het toch zelf ervaren!
Je kan ook nog terecht bij Coolblue, mocht je te laat zijn.
Mediamarkt Rotterdam heeft nog 4 grijze liggen.
Dat waren er 5
Dat waren er 5
Leven en laten leven!
bij bol.com weten ze wel wat vragen. 329 euro terwijl de officiele prijs wel een pak minder is.
Ik wacht wel nog even. Nog 2 weken en er komen bundels uit voor dezelfde prijs...;
Ik wacht wel nog even. Nog 2 weken en er komen bundels uit voor dezelfde prijs...;
Wat is volgens jou dan de officiele prijs? Ik kom ze in Nederland nergens lager tegen dan €329. MM en ook Coolblue vragen er €349 voor en er zijn er die nog meer durven vragen. Wachten op bundels of een lagere prijs staat je geheel vrij. Niemand die je verplicht om nu een Switch te kopen voor €329.davver80 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 21:21:
bij bol.com weten ze wel wat vragen. 329 euro terwijl de officiele prijs wel een pak minder is.
Er is geen officiële adviesprijs in Europa.
Er zijn mensen die in januari de Switch voor 309 EUR konden preorderen bij Nederlandse winkels.Qapla1 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 21:34:
[...]
Wat is volgens jou dan de officiele prijs? Ik kom ze in Nederland nergens lager tegen dan €329.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ja, een paar uurtjes. Daarna ging iedereen naar €329,-.RayNbow schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 07:14:
[...]
Er zijn mensen die in januari de Switch voor 309 EUR konden preorderen bij Nederlandse winkels.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Voor 349 euro ook nog bij de Wehkamp te verkrijgen.shoombak schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 07:51:
[...]
Nu niet meer helaas, ga het toch beter in de gaten houden. Sinds MK8 uit is serieuze interesse
Bundels? Wat is je bron?davver80 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 21:21:
Rood Blauw op vooraard bij Wehkamp: https://www.wehkamp.nl/sp...26257&cm_mmca5=techtastic
Ik wacht even op een grijze.
Ik wacht even op een grijze.
Rossi46 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 07:54:
[...]
Ja, een paar uurtjes. Daarna ging iedereen naar €329,-.

Officiele release prijs is 299$. Dus zelfs de wisselkoers achterwege gelaten is 299 euro een mooie release prijs. Maar tegen volgende maand (hoop ikQapla1 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 21:34:
[...]
Wat is volgens jou dan de officiele prijs? Ik kom ze in Nederland nergens lager tegen dan €329. MM en ook Coolblue vragen er €349 voor en er zijn er die nog meer durven vragen. Wachten op bundels of een lagere prijs staat je geheel vrij. Niemand die je verplicht om nu een Switch te kopen voor €329.
Maar voor die 30 euro meer kan je dan wel weer een maand extra spelendavver80 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 08:54:
[...]
Officiele release prijs is 299$. Dus zelfs de wisselkoers achterwege gelaten is 299 euro een mooie release prijs. Maar tegen volgende maand (hoop ik) zullen er wel zijn die in prijs zakken. Nu wordt er bewust schaarste gecreeerd om een hogere prijs te verantwoorden. Zie SNES. Idem. Geduld is een mooie deugd!
![]()
Ja, want een prijsverlaging voor een console die continu is uitverkocht is heel aannemelijk. Dat er nog steeds mensen zijn die denken dat Nintendo een schaarste creëert.davver80 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 08:54:
[...]
Officiele release prijs is 299$. Dus zelfs de wisselkoers achterwege gelaten is 299 euro een mooie release prijs. Maar tegen volgende maand (hoop ik) zullen er wel zijn die in prijs zakken. Nu wordt er bewust schaarste gecreeerd om een hogere prijs te verantwoorden. Zie SNES. Idem. Geduld is een mooie deugd!
![]()
Onzin. Er wordt niet bewust schaarste gecreëerd, schaarste is inherent aan nieuwe tech-producten. Ik zou anders graag een gedetailleerd plan (productie en logistiek) willen zien hoe Nintendo (of welk bedrijf dan ook) er voor kan zorgen dat er gedurende eerste drie maanden geen schaarste is.davver80 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 08:54:
Nu wordt er bewust schaarste gecreeerd om een hogere prijs te verantwoorden.
Voor 30 euro ga je wachten. Nou succes dan dan heb je er volgend jaar vast één.
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Ik heb de indruk dat de beschikbaarheid langzaamaan beter wordt. Maar zakken van prijzen zal voorlopig nog niet. Voorlopig zal 329 een mooie prijs zijn. Soms zie je 349, soit. En sommige aanbieders met idiote uitschieters naar 600 euro, dat moet je natuurlijk nooit doen
De officiële releaseprijs was dus $299 wat 1 op 1 omgezet werd naar €299 maar in NL dus €309 werd en vervolgens €329... Nogmaals, wachten op een lagere prijs en/of een bundel staat je geheel vrij. Mijne is onderweg, komt vandaag binnen en heeft me €329 gekost wat ik en vele met mij een schappelijke prijs vind. Gecreëerde schaarste of niet.davver80 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 08:54:
[...]
![]()
Amerikaanse retailprijzen zijn altijd excl. BTW. Dus voor een eerlijk vergelijk mag je er nog 21% BTW opgooien.davver80 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 08:54:
[...]
![]()
Die €329,- welke momenteel redelijk gemeengoed is lijkt mij een zeer rechtvaardige prijs.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Media Markt Arena had eens tuk of 10 op voorraad. Grijs en Neon €349
Thanks! Ik heb er toch maar een gehaald. Actuele voorraad (3 kwartier geleden)Silversin schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:30:
Media Markt Arena had eens tuk of 10 op voorraad. Grijs en Neon €349

Gewoon een jaar lang consoles produceren, deze opslaan in een warenhuis en ze dan in 1 keer verspreiden. Niemand heeft z'n zooi dan eerder natuurlijk (het grootste deel heeft z'n console een jaar later) maar je hebt geen schaarste.RayNbow schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 09:29:
Onzin. Er wordt niet bewust schaarste gecreëerd, schaarste is inherent aan nieuwe tech-producten. Ik zou anders graag een gedetailleerd plan (productie en logistiek) willen zien hoe Nintendo (of welk bedrijf dan ook) er voor kan zorgen dat er gedurende eerste drie maanden geen schaarste is.
Omdat ik dat gelul over gecreeerde schaarste ook een beetje zat begin te worden
https://niels.nu
Beter plan: Handdoek in de ring gooien voordat je begint met produceren en het bedrijf opheffen. Dan had de Switch niet bestaan en was er ook geen schaarste.Hydra schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 16:12:
[...]
Gewoon een jaar lang consoles produceren, deze opslaan in een warenhuis en ze dan in 1 keer verspreiden. Niemand heeft z'n zooi dan eerder natuurlijk (het grootste deel heeft z'n console een jaar later) maar je hebt geen schaarste.

Heb je enig idee hoe basis economie werkt?Hydra schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 16:12:
[...]
Gewoon een jaar lang consoles produceren, deze opslaan in een warenhuis en ze dan in 1 keer verspreiden. Niemand heeft z'n zooi dan eerder natuurlijk (het grootste deel heeft z'n console een jaar later) maar je hebt geen schaarste.

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
@Maikjuh Controleer je sarcasmedetector even, want volgens mij werkt hij niet goed.
Ik kom net bij de MM in de Cruquius vandaan.
Hier stonden nog 3 Neon Switches.
De grijze waren allemaal al weg, en qua hoesjes of iets dergelijke was alles ook al op.
Hier stonden nog 3 Neon Switches.
De grijze waren allemaal al weg, en qua hoesjes of iets dergelijke was alles ook al op.
PSN: Res_Binshou
https://outlet.mediamarkt...&search=nintendo%20switch
9 stuks in de MM outlet, 279,- per stuk! Acht keer neon en een grijze.
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Nu al in de outletOmeJoyo schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 07:17:
Oh zijn allemaal open exemplaren. Geretourneerde consoles?
Staat er ook bij, verpakking open geweest. Er zijn al eerder switches in de outlet geweest en ook al accesoires. Er zijn altijd mensen die hem uitpakken, nee toch maar niet en weer inpakken. Dubbele pre-orders die te laat zijn afgezegd, toch geen geld voor, kleur niet mooi in Neon enzovoorts.RiCk schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 07:26:
[...]
Nu al in de outlet![]()
Oh zijn allemaal open exemplaren. Geretourneerde consoles?
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Verdikkie. Wilde eigenlijk nog geen Switch kopen, maar voor een (outlet) prijs van €279,- heb ik toch wel interesse. Bedankt voor de tip!OmeJoyo schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 07:17:
Zo werkt het dus niet. Amerikaanse prijzen vermelden geen sales tax omdat die per staat verschilt. De sales tax in (bijvoorbeeld) New York is 8,875%. Reken je die mee dan kom je op een prijs van ~325 dollar uit inclusief belasting. En die prijs is dan weer verdacht gelijk aan onze 329 euro.davver80 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 08:54:
[...]
Officiele release prijs is 299$. Dus zelfs de wisselkoers achterwege gelaten is 299 euro een mooie release prijs.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Zag nog rond 12:45 6x stuks grijze Switches bij MM Alexandrium.
Sterker nog:NMe schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 13:13:
[...]
Zo werkt het dus niet. Amerikaanse prijzen vermelden geen sales tax omdat die per staat verschilt. De sales tax in (bijvoorbeeld) New York is 8,875%. Reken je die mee dan kom je op een prijs van ~325 dollar uit inclusief belasting. En die prijs is dan weer verdacht gelijk aan onze 329 euro.
$ 299,- is ongeveer € 275,-. Doe hier 21% BTW op en je komt op € 332,75,
De prijs van 329 euro is idd dus zo gek nog niet.
2 zwarte switches bij de MM Rijswijk nu. Kleine kans dat ie weggaat, weinig geïnteresseerden
Zijn nog twee grijze switches te krijgen in MM Arena.
Zelf net eentje gekocht.
Zelf net eentje gekocht.
Pro controller op voorraad bij de MM pricewatch: Nintendo Switch Pro Controller Zwart
Edit: Geen garantie op levering dus...
Edit: Geen garantie op levering dus...
[ Voor 11% gewijzigd door AstralizeR op 11-05-2017 16:42 ]
SW-1682-5926-5204
Ik heb hem daar twee dagen geleden, toen hij ook al op voorraad was, besteld, maar de controller is nog niet verzonden. Even ter infoAstralizeR schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 16:35:
Pro controller op voorraad bij de MM pricewatch: Nintendo Switch Pro Controller Zwart
Ik heb hem daar ook besteld dinsdag 9 mei, zelfde dag nog verzonden en dag later binnen.Martinioz schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 16:39:
[...]
Ik heb hem daar twee dagen geleden, toen hij ook al op voorraad was, besteld, maar de controller is nog niet verzonden. Even ter info
Ik heb net die pro controller besteld bij de mediamarkt en ik kan hem als het goed is afhalen als ik een mailtje van hun ontvangen heb. Bij de mediamarkt in Zoetermeer was er nog voorraad volgens de site. Ben benieuwd
[ Voor 5% gewijzigd door Joetje079 op 11-05-2017 17:51 ]
Idem. Wel 22.30 besteld, dus misschien ligt het daaraan?Martinioz schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 16:39:
[...]
Ik heb hem daar twee dagen geleden, toen hij ook al op voorraad was, besteld, maar de controller is nog niet verzonden. Even ter info
Mailtje gehad van de mediamarkt en ze zeggen dat de bestelling vertraagd is
-
[ Voor 100% gewijzigd door skdevil op 26-06-2017 13:55 ]
Ik heb morgen vrij (weekend, duh) en wil dus een poging wagen om een Switch te bemachtigen. Ik las dat er gister (donderdag) dus nog 6 bij Alexandrium Rotterdam waren. Ben benieuwd!
Verwijderd
Succes jongenTheJoe schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 23:23:
Ik heb morgen vrij (weekend, duh) en wil dus een poging wagen om een Switch te bemachtigen. Ik las dat er gister (donderdag) dus nog 6 bij Alexandrium Rotterdam waren. Ben benieuwd!
Verwijderd
Ik zag er gister ook nog een aantal bij de MediaMarkt in Zoetermeer liggen.
Dus het lijkt er op dat de MediaMarkt een goede keus is als je een Switch wil bemachtigen.
Ik was daar vanmorgen en toen waren ze alweer weg. Controllers en joycons ook niet op voorraad meer in Zoetermeer. Mijn bestelling (pro controller) is gelukkig wel geleverdVerwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 12:50:
Ik zag er gister ook nog een aantal bij de MediaMarkt in Zoetermeer liggen.Dus het lijkt er op dat de MediaMarkt een goede keus is als je een Switch wil bemachtigen.
Ik ben nu afgelopen weken allerlei winkels ingelopen in de hoop dat ik verrast werd en een pro controller tegen zou komen. Maar helaas. MM Breda, Tilburg en Eindhoven (centrum) hadden hem een paar keer niet.
Ik wilde eigenlijk gewoon wachten tot beschikbaarheid weer normaal is. Maar heb vandaag Minecraft gekocht voor de kids en die willen tegelijk spelen. Dan kom je dus niet weg met de meegeleverde joy cons.
Dus straks hier in Breda wat winkels aflopen. Moet toch wat zien te scoren voor moederdag
Ik wilde eigenlijk gewoon wachten tot beschikbaarheid weer normaal is. Maar heb vandaag Minecraft gekocht voor de kids en die willen tegelijk spelen. Dan kom je dus niet weg met de meegeleverde joy cons.
Dus straks hier in Breda wat winkels aflopen. Moet toch wat zien te scoren voor moederdag
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ben zelf in dezelfde regio op zoek geweest maar geen succes behaald. Dus als je wel iets vind hoor ik het graagOMX2000 schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 13:32:
Ik ben nu afgelopen weken allerlei winkels ingelopen in de hoop dat ik verrast werd en een pro controller tegen zou komen. Maar helaas. MM Breda, Tilburg en Eindhoven (centrum) hadden hem een paar keer niet.
BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL
Gisteren bij MM The Wall lagen er ook een paar (349).Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 12:50:
Ik zag er gister ook nog een aantal bij de MediaMarkt in Zoetermeer liggen.Dus het lijkt er op dat de MediaMarkt een goede keus is als je een Switch wil bemachtigen.
Joy-cons bij amazon uk maar £58.93 (blauw/rood, maar grijs ook cheap). 10tje cheaper dan normaal.
Alleen niet in stock, dus je moet niet erg vinden om even te wachten.
https://www.amazon.co.uk/gp/product/B01N5OORGV
[ Voor 8% gewijzigd door Vanx op 14-05-2017 14:33 ]
Da's omgerekend maar 5 euro goedkoper dan bij Nedgame en er komen nog verzendkosten bij (en bij Nedgame niet). Lijkt me dus niet zo'n goeie deal.Vanx schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:32:
Joy-cons bij amazon uk maar £58.93 (blauw/rood, maar grijs ook cheap). 10tje cheaper dan normaal.
Het zal op dezelfde prijs uitkomen. Ik heb er een tijd terug volgens mij 85 euro voor betaald bij de Intertoys trouwensNMe schreef op zondag 14 mei 2017 @ 22:42:
[...]
Da's omgerekend maar 5 euro goedkoper dan bij Nedgame en er komen nog verzendkosten bij (en bij Nedgame niet). Lijkt me dus niet zo'n goeie deal.
[ Voor 10% gewijzigd door Thomas op 15-05-2017 00:26 ]
Zelf heb ik de joy-con bundel aangeschaft met snipperclips erbij. Had het spel al dus heb de code verkocht voor 15 euro en had 82 euro betaald voor de bundel. Dus een setje joycon voor 67 euro.
Ik woon in de UK en met Prime is het gratis verzenden. Voor sommige mensen dus wel een goeie dealNMe schreef op zondag 14 mei 2017 @ 22:42:
[...]
Da's omgerekend maar 5 euro goedkoper dan bij Nedgame en er komen nog verzendkosten bij (en bij Nedgame niet). Lijkt me dus niet zo'n goeie deal.
Ik blijf het maar dure units vinden. Zeker omdat je er nog een handgreep bij moet halen.
[ Voor 11% gewijzigd door Vanx op 15-05-2017 12:20 ]
Waar heb je die bundel aangeschaft?Sokkeh schreef op maandag 15 mei 2017 @ 10:01:
Zelf heb ik de joy-con bundel aangeschaft met snipperclips erbij. Had het spel al dus heb de code verkocht voor 15 euro en had 82 euro betaald voor de bundel. Dus een setje joycon voor 67 euro.
Bij de wehkamp. Kan hem zo snel niet ergens vinden en weet ook niet precies of deze nog te koop is. Als je hem echter kunt vinden is dit de manier om joy-con te kopen denk ik
471 grijze switches, nu op voorraad bij Bol.com voor de normale prijs van 329!
[ Voor 22% gewijzigd door D4V3 op 15-05-2017 13:58 ]
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
@D4V3 Bedankt! Net besteld met Zelda en Mario Kart. Ben benieuwd!
Bij m'n vrouw kriebelt het nu toch wel een beetje, maar ze wilt het misschien bestellen nog voordat de eventuele grote announcements komen. Even op-voorraad in de gaten houden voor een Neon versie dan maar 
(Zelf nog erg tevreden over m'n grijze versie)
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Vorige week waren er met name Neon's bij de retailers, nu alleen grijze, ik denk dat ze de leveringen een beetje om en om doen ofzo, ik gok dus op een nieuwe neon voorraad begin/midden volgende weekGrumpmeister schreef op maandag 15 mei 2017 @ 14:26:
Bij m'n vrouw kriebelt het nu toch wel een beetje, maar ze wilt het misschien bestellen nog voordat de eventuele grote announcements komen. Even op-voorraad in de gaten houden voor een Neon versie dan maar
Verwijderd
Url? ik zie er 0.D4V3 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 13:58:
Ja precies, het heeft verder ook geen haast, maar ze ziet hoe populair het is en ze wilt dus niet wachten op een eventuele Pokémon / Animal Crossing announcement (want de kans is groot dat vanaf zo'n announcement de vraag alleen maar toe gaat nemen, en zeker rondom Kerst met een Mario Odyssey...).D4V3 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 14:28:
[...]
Vorige week waren er met name Neon's bij de retailers, nu alleen grijze, ik denk dat ze de leveringen een beetje om en om doen ofzo, ik gok dus op een nieuwe neon voorraad begin/midden volgende week
Beter op tijd een binnen hebben dan later spijt, ze wilde eigenlijk wachten op een mogelijke speciale editie bij een Animal Crossing of iets. Maar ik verwacht dat Nintendo vol in gaat zetten op de Joycons (dus niet volle skins zoals bij de 3DS), die toch inwisselbaar zijn
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Ik heb er gisteren ook een besteld bij bol, ligt als het goed is klaar als ik thuiskom. Met Mario Kart en Zelda.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Mediamarkt Leeuwarden heeft 7 grijze liggen voor € 349,99
Verwijderd
En nu nog maar 34 stuks. Hoeveel marge pakt bol op een switch? €30?D4V3 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 13:58:
Je denkt dat Bol.com rijk wordt van die 500 stuks? Dat is echt peanuts bij wat er per dag die toko uit gaat hoorVerwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 15:51:
[...]
En nu nog maar 34 stuks. Hoeveel marge pakt bol op een switch? €30?
Verwijderd
Ze maken toch geen winst bij bol?EddoH schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 16:22:
[...]
Je denkt dat Bol.com rijk wordt van die 500 stuks? Dat is echt peanuts bij wat er per dag die toko uit gaat hoor
Net voor 329,- één van de laatste grijze besteld bij Media Markt. Hoop dat hun voorraad systeem klopt en dat hij morgen geleverd wordt.
edit: ik snap nu dat je bedoeld dat het concern op zichzelf geen winst maakt, ik snap alleen niet wat dat met je eerdere opmerking te maken heeft
[ Voor 33% gewijzigd door EddoH op 16-05-2017 20:31 ]
Mocht er na die grote levering bij Bol nog iemand zijn die voor 329 een Switch zoekt: Bart Smit heeft ze op voorraad! http://www.bartsmit.com/n...cht/nintendo-switch-grijs (zullen er waarschijnlijk wel een stuk minder zijn dan Bol
)
Ben toevallig in Japan nu en een Nintendo Switch lijkt me ook nog steeds wel geinig. Als ik goed zie dan is ie hier goedkoper dan in Nederland en als het goed is ook gewoon verkrijgbaar.
Nog dingen waar ik op zou moeten letten? Of is enige afweging eigenlijk lagere prijs en verkrijgbaarheid vs. garantie en stekker?
Nog dingen waar ik op zou moeten letten? Of is enige afweging eigenlijk lagere prijs en verkrijgbaarheid vs. garantie en stekker?
[ Voor 6% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 17-05-2017 16:01 ]
Hij is regiovrij dus afgezien van andere boekjes en de andere stekker zou er volgens mij niks anders moeten zijn. Inloggen met je Nederlandse account geeft je als het goed is de Nederlandse eShop.Oscar Mopperkont schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:58:
En zorgen dat je onder de EUR 430,- p.p. blijft qua gekochte zooi, anders mag je alsnog 21% BTW betalen op Schiphol
[ Voor 46% gewijzigd door CyBeRSPiN op 17-05-2017 16:22 ]
let op dat je niet zomaar een random usb c voeding kan gebruiken voor de dock (wel voor normaal opladen overigens, maar voor de tv mode heb je een officiele adapter nodig). Je zult dus, of een converter moeten gebruiken, of in NL/EU een nintendo adapter van 30 euro.Oscar Mopperkont schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:58:
Ben toevallig in Japan nu en een Nintendo Switch lijkt me ook nog steeds wel geinig. Als ik goed zie dan is ie hier goedkoper dan in Nederland en als het goed is ook gewoon verkrijgbaar.
Doosje in Japan achterlaten en niemand ziet waar je 'm gekocht hebt.CyBeRSPiN schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 16:19:
En zorgen dat je onder de EUR 430,- p.p. blijft qua gekochte zooi, anders mag je alsnog 21% BTW betalen op Schiphol
Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen