Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooieduvel
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:06

Rooieduvel

Reviewer of all things...

En vaak geven ze ook geen voorraadstand af.

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirhc_95
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
B1tchwax schreef op maandag 1 mei 2017 @ 12:23:
Inmiddels weer te bestellen via Amazon voor shipping op 4 Mei. De codes voor korting lopen tot zondag avond.
Rond een uur of zes was er geen voorraad meer, maar nu is de neon versie er weer rechtstreeks van Amazon, voor rond de €329 inclusief verzenden (met currency converter aan) na de kortingscode. Een Engelse stekker lijkt me alleen niet heel handig, dan wacht ik nog wel even tot de Switch weer in NL ergens voor €329 te koop is (heb nu toch geen tijd om veel te gamen :X ). Met de Amazon currency converter uit nog iets goedkoper.

[ Voor 7% gewijzigd door Sirhc_95 op 01-05-2017 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caduceus81
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:49
Wat een waardeloos voorraadbeheer hebben ze toch bij de media markt.

Heb bij een stuk of 4 winkels de switch besteld waar je m zogenaamd volgens de website direct kon afhalen. Vervolgens krijg ik na een tijdje de melding dat mijn bestelling is geannuleerd omdat ze de switch helemaal niet op voorraad hebben. Waarom staat het dan wel steeds op de website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Caduceus81 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 13:02:
Wat een waardeloos voorraadbeheer hebben ze toch bij de media markt.

Heb bij een stuk of 4 winkels de switch besteld waar je m zogenaamd volgens de website direct kon afhalen. Vervolgens krijg ik na een tijdje de melding dat mijn bestelling is geannuleerd omdat ze de switch helemaal niet op voorraad hebben. Waarom staat het dan wel steeds op de website?
Mediamarkt heeft alleen de mogelijkheid om ONLINE te bestellen.
Via de winkels mogen ze niets voor je achter houden.
Dat werd mij verteld bij MM Tilburg en MM Eindhoven.
Vandaar dat ik gelijk de zelfde avond nog naar Eindhoven ben gegaan om de Switch te halen

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

De manier waarop MM met de eigen winkels concurreert is belachelijk. Voor sommige producten zijn de online prijzen zelfs vele euro's lager dan in de winkel. Sinds die keer dat ze me 125 euro wilden laten betalen voor een router die in hun eigen online winkel 99 euro was heb ik maar niet meer bij ze gewinkeld.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caduceus81
Pykow schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 13:14:
[...]

Mediamarkt heeft alleen de mogelijkheid om ONLINE te bestellen.
Via de winkels mogen ze niets voor je achter houden.
Dat werd mij verteld bij MM Tilburg en MM Eindhoven.
Vandaar dat ik gelijk de zelfde avond nog naar Eindhoven ben gegaan om de Switch te halen
Maar je kunt bij het bestellen alleen winkels kiezen waar staat dat je het direct op kunt halen. Vervolgens krijg ik ook een mailtje dat ze de bestelling klaar gaan zetten zodat ik het kan afhalen bij die vestiging...

...om vervolgens dus opeens een annuleringsmail te ontvangen. Maar het lijkt er dus op alsof het wel mogelijk zou moeten zijn.

Ik vind het ook een beetje kut om een uur te gaan rijden naar een vestiging waar als je binnen komt, net iemand met de laatste switch naar buiten stapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooieduvel

Rooieduvel

NMe schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 13:21:
De manier waarop MM met de eigen winkels concurreert is belachelijk. Voor sommige producten zijn de online prijzen zelfs vele euro's lager dan in de winkel. Sinds die keer dat ze me 125 euro wilden laten betalen voor een router die in hun eigen online winkel 99 euro was heb ik maar niet meer bij ze gewinkeld.
Ooit eens gehad dat een autoradio online goedkoper was online dan in de winkel.
Hebben ze in de winkel wel mooi een factuur gemaakt, want als ik online bestelde en het was op voorraad in de winkel, kon ik het ook na 1 uur afhalen. Had ik het op de telefoon besteld en was ik een rondje gaan lopen over de boulevard, had ik dezelfde prijs gehad.

Maar goed, lijkt mij redelijk off-topic hier. :)

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mja, als ik zo'n truukjes moet uit gaan halen om idioot beleid te omzeilen dan ga ik wel naar de concurrent. Ik ging die dag juist naar MM in plaats van het online te bestellen omdat ik 't ding graag meteen in huis had. :P Als ik dan toch moet wachten, dan ga ik wel naar de goedkopere concurrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guysp
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-09 07:29
NMe schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 13:47:
Mja, als ik zo'n truukjes moet uit gaan halen om idioot beleid te omzeilen dan ga ik wel naar de concurrent. Ik ging die dag juist naar MM in plaats van het online te bestellen omdat ik 't ding graag meteen in huis had. :P Als ik dan toch moet wachten, dan ga ik wel naar de goedkopere concurrent.
Zo is het nu eenmaal. Als het op de webshop van de mediamarkt goedkoper is passen ze altijd de prijs aan in de winkel, al meerdere malen gehad dat er een tientje verschil in zat.

OT: Hoe zit het met de pro controller, zijn die nog ergens te krijgen? Zou ik er geluk mee hebben om even de lokale mediamarkt in te lopen, of is dat zonde van mijn tijd?

// TODO: Schrijf een signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caduceus81
Zojuist zag ik dat ze de switch bij de Mediamarkt op de website op voorraad hadden. Ben erheen gefietst en kreeg eerst een nee te horen. Toen ik zei dat ze volgens de website op voorraad zijn, is de medewerker gaan kijken en blijken ze ze dus inderdaad voor de vrije verkoop beschikbaar te hebben.

Het leek of ze 7 (en nu dus 6) voor de vrije verkoop hebben, maar kan het verkeerd gezien hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooieduvel

Rooieduvel

Caduceus81 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 15:23:
Zojuist zag ik dat ze de switch bij de Mediamarkt op de website op voorraad hadden. Ben erheen gefietst en kreeg eerst een nee te horen. Toen ik zei dat ze volgens de website op voorraad zijn, is de medewerker gaan kijken en blijken ze ze dus inderdaad voor de vrije verkoop beschikbaar te hebben.

Het leek of ze 7 (en nu dus 6) voor de vrije verkoop hebben, maar kan het verkeerd gezien hebben.
Dan is het of hard gegaan of ze hebben de voorraad aangepast. Nu niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:21
Tomf1 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 15:42:
[...]

Dan is het of hard gegaan of ze hebben de voorraad aangepast. Nu niets meer.
De gekleurde staat bij een paar winkels nog wel op voorraad. Weet niet om welke vestiging en versie het ging?

[ Voor 47% gewijzigd door Barryvdh op 02-05-2017 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
@-Morris- was gisteren in Amersfoort en daar hadden ze nog genoeg van Neon Switches liggen.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caduceus81
Barryvdh schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 15:43:
[...]

De gekleurde staat bij een paar winkels nog wel op voorraad. Weet niet om welke vestiging en versie het ging?
Sorry, vergeet ik dat te melden. Gaat om Zoetermeer, de rood met blauwe variant.

[ Voor 4% gewijzigd door Caduceus81 op 02-05-2017 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Ik zag bij de Intertoys in Gorinchem nog een Pro controller liggen. Dit was wel Zaterdag.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stigmata87
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-08 22:29
alle mediamarkt's die ze op voorraad weergeven op de site gebeld, allemaal geven aan uitverkocht.
Amsterdam centraal geeft aan: eigenlijk niet, als in, paar op voorraad maar gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caduceus81
stigmata87 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 16:45:
alle mediamarkt's die ze op voorraad weergeven op de site gebeld, allemaal geven aan uitverkocht.
Amsterdam centraal geeft aan: eigenlijk niet, als in, paar op voorraad maar gereserveerd.
Dat is ook de eerste reactie die ik kreeg in Zoetermeer, tot ik zei dat online staat dat ze direct afgehaald kunnen worden. Hij is toen gaan kijken en had inderdaad net een levering gekregen voor de vrije verkoop. Soms dus gewoon een beetje zeuren zodat ze echt in het systeem gaan kijken, in plaats van genoegen nemen met hun standaard: "nee is uitverkocht". :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stigmata87
Caduceus81 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 17:55:
[...]

Dat is ook de eerste reactie die ik kreeg in Zoetermeer, tot ik zei dat online staat dat ze direct afgehaald kunnen worden. Hij is toen gaan kijken en had inderdaad net een levering gekregen voor de vrije verkoop. Soms dus gewoon een beetje zeuren zodat ze echt in het systeem gaan kijken, in plaats van genoegen nemen met hun standaard: "nee is uitverkocht". :P
is uurtje rijden voor mij, durf te wedden dat ze sinds gisteren alle 6 uitverkocht zijn. waag het er daarom maar niet op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiezle
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 02-06-2021
Vrijdag via de webwinkel van mediamarkt in Eindhoven gereserveerd omdat die op voorraad was daar. Toen uiteindelijk een mail gekregen dat die niet meer op voorraad was en dat ik zo snel mogelijk bericht kreeg. Snachts al mail gekregen dat die onderweg was naar Eindhoven. Door fout bij de post gister pas kunnen ophalen maar heb hem inmiddels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooieduvel

Rooieduvel

Lijkt er op dat de grijze helemaal niet meer te krijgen is... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeninho
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-07 10:26
Net Media Markt Amersfoort gebeld. Hij keek in het systeem (hij zei dat dat een ander systeem is dan het online systeem dat klanten kunnen inzien) en zei dat MediaMarkt in heel NL geen Switch meer heeft. Vorige week was er nog wel een levering maar dat is nu dus blijkbaar verkocht. Niet zo gek als je ziet dat hij online niet eens te reserveren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:23

RawChild

PSN: Rawchild

Leuk man. MK 8 uit maar geen switch te krijgen.
Wordt er deze maand nog een levering verwacht? Of wordt het echt pas juni wat ik hier en daar ook lees..

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:30
RawChild schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 20:16:
Leuk man. MK 8 uit maar geen switch te krijgen.
Wordt er deze maand nog een levering verwacht? Of wordt het echt pas juni wat ik hier en daar ook lees..
Ja dit begint een enorme misrekening te blijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiezle
De intertoys hier heeft verteld dat ze op hoofdkantoor 5 mei een levering krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mksoftware
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:38
De Neon editie was weer even kort op voorraad bij Bol.com. Helaas ben ik geïnteresseerd in de Grijze variant. 😑

Gereserveerd voor een nog te verzinnen Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooieduvel

Rooieduvel

Thiezle schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 21:24:
De intertoys hier heeft verteld dat ze op hoofdkantoor 5 mei een levering krijgen
Moet toch eens kijken of ik bij de collega's iets los kan krijgen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-08 13:04
Thiezle schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 21:24:
Dat kreeg ik bij de lokale Intertoys ook te horen inderdaad.
Ik dacht wanneer iets uitverkocht is bij mediamarkt je ook niet kan bestellen? Of word het dan automatisch een pre-order?

[ Voor 19% gewijzigd door skdevil op 02-05-2017 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiezle
skdevil schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 22:17:
[...]

Dat kreeg ik bij de lokale Intertoys ook te horen inderdaad.
Ik dacht wanneer iets uitverkocht is bij mediamarkt je ook niet kan bestellen? Of word het dan automatisch een pre-order?
Naja toen ik hem reserveerde via internet was die op voorraad. Volgens mij heb ik gewoon heel veel mazzel gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week maandag (24-4) een grijze switch besteld bij Fonq toen hij daar op voorraad was, vervolgens te horen gekregen dat de levering vertraagd is maar ze vrijdag (28-4) een levering zouden verwachten. Sindsdien niks meer gehoord en vandaag gebeld, blijkt deze levering ook niet aangekomen te zijn dus nu informeren ze mij zodra hij weer op voorraad is.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2017 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 23:10:
Vorige week maandag (24-4) een grijze switch besteld bij Fonq toen hij daar op voorraad was, vervolgens te horen gekregen dat de levering vertraagd is maar ze vrijdag (28-4) een levering zouden verwachten. Sindsdien niks meer gehoord en vandaag gebeld, blijkt deze levering ook niet aangekomen te zijn dus nu informeren ze mij zodra hij weer op voorraad is.
Bedrijven weten ook niet hoeveel ze er gaan krijgen. Dus dit krijg je dan; ze hebben tig reserveringen en weten dat ze op een bepaald tijdstip een levering krijgen, maar niet dat er maar 4 komen. Er zijn waarschijnlijk veel wachtenden voor je.

De ToysXL waar ik 'em vandaan heb had er stomtoevallig 3 binnen gekregen. En da's een hele grote winkel.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmeer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:32
Ik heb besloten nu toch maar een keer een Switch aan te schaffen. Nu heb een order uitstaan op Amazon.de. Maar als ik hem eerder via een MM of Intertoys oid kan krijgen, dan kan ik die altijd nog annuleren.

Toen ik de lokale Gamemania belde kreeg ik te horen (nadat ik er om vroeg) dat ze erg veel reserveringen hadden en niet veel per levering binnen krijgen. Ze gaven zelfs de tip om de MediaMarkt in de gaten te houden, omdat deze niet aan reserveringen doen in de winkels. Geen idee of dit klopt, maar wel eerlijk van ze. En slecht voor je eigen zaak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:16
sebasmeer schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 09:25:
Ik heb besloten nu toch maar een keer een Switch aan te schaffen. Nu heb een order uitstaan op Amazon.de. Maar als ik hem eerder via een MM of Intertoys oid kan krijgen, dan kan ik die altijd nog annuleren.

Toen ik de lokale Gamemania belde kreeg ik te horen (nadat ik er om vroeg) dat ze erg veel reserveringen hadden en niet veel per levering binnen krijgen. Ze gaven zelfs de tip om de MediaMarkt in de gaten te houden, omdat deze niet aan reserveringen doen in de winkels. Geen idee of dit klopt, maar wel eerlijk van ze. En slecht voor je eigen zaak :P
Ach ze zullen er geen Switch minder door verkopen want alles wat ze binnenkrijgen is al direct verkocht.

Ik heb besloten de Switch aan me voorbij te laten gaan. Het leek me wel leuk, maar ik wil gewoon zo'n ding kunnen bestellen of ophalen in de winkel. Dat hele gedoe met tekorten bij Nintendo hangt me de strot uit. Het is ook tragisch om te zien in de winkel. Je kunt zo een Xbox of Playstation meenemen. Het nintendo hoekje is helemaal leeg en er staan wat troosteloze oude Wiiu dozen (die niemand wil).

Het zou me niet verbazen als winkels om een gegeven moment Nintendo de deur uit doen want hoewel alle Switches die binnenkomen wel worden verkocht zijn het er volgens mij zo weinig dat er nauwelijks sprake is van omzet. Dan kun je je kostbare winkelruimte beter gebruiken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:02
Destiny schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 09:51:
Dat hele gedoe met tekorten bij Nintendo hangt me de strot uit. Het is ook tragisch om te zien in de winkel. Je kunt zo een Xbox of Playstation meenemen.
Dat komt omdat de XBO en PS4 al een tijdje op de markt zijn. Dacht je dat je 2 maanden na de release van de PS4 wel zo maar een winkel kon binnenlopen om er een te kopen?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 15:03
[...]

Het zou me niet verbazen als winkels om een gegeven moment Nintendo de deur uit doen want hoewel alle Switches die binnenkomen wel worden verkocht zijn het er volgens mij zo weinig dat er nauwelijks sprake is van omzet. Dan kun je je kostbare winkelruimte beter gebruiken.
Loop maar eens bij een gamemania binnen, die hebben al een rek toegewijd aan Nintendo (Wii u en nu dus ook Switch). Die gaan dat niet zo maar weghalen. Op een gegeven moment worden er weinig tot geen games meer uitgebracht voor de Wii U lijkt mij, dus dan snijden ze zichzelf in de vingers door de Switch niet aan te bieden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Croqy
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 15:45
Joh, met kerst zullen ze ruim voorradig zijn. Leg het gewoon even naast je neer en kijk over een paar maandjes nog eens.
Overigens was de PS4 in het begin ook zeer beperkt voorradig. Zo gaat dat gewoon met die producten. Als je er bij release eentje wil hebben moet je vanaf maanden daarvoor diverse plekken in de gaten houdne en reserveringen plaatsen, dan heb je er een. En anders moet je wachten tot de productie de vraag overstijgt. Dus eigenlijk geen reden om in de tussentijd teleurgesteld te zijn.
[...]

Ach ze zullen er geen Switch minder door verkopen want alles wat ze binnenkrijgen is al direct verkocht.

Ik heb besloten de Switch aan me voorbij te laten gaan. Het leek me wel leuk, maar ik wil gewoon zo'n ding kunnen bestellen of ophalen in de winkel. Dat hele gedoe met tekorten bij Nintendo hangt me de strot uit. Het is ook tragisch om te zien in de winkel. Je kunt zo een Xbox of Playstation meenemen. Het nintendo hoekje is helemaal leeg en er staan wat troosteloze oude Wiiu dozen (die niemand wil).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QRT
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 13:40

QRT

Hebben jullie enig idee hoe lang het nog duurt voor je een winkel kan binnen wandelen om een Switch te kopen? Maanden? Een half jaar?

[ Voor 52% gewijzigd door QRT op 03-05-2017 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croqy
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 15:45
QRT schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 10:06:
Hebben jullie enig idee hoe lang het nog duurt voor je een winkel kan binnen wandelen om een Switch te kopen? Maanden? Een half jaar?
Enkele maanden. Reken maar dat nintendo in december een flinke omzet zal willen draaien. Vandaar ook de voorjaarsrelease, dan kunnen ze mondjesmaat de productie op de vraag afstemmen en in december (traditiegetrouw de maand bij uitstek voor game en console verkopen) voluit verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 08:24:
[...]

Bedrijven weten ook niet hoeveel ze er gaan krijgen. Dus dit krijg je dan; ze hebben tig reserveringen en weten dat ze op een bepaald tijdstip een levering krijgen, maar niet dat er maar 4 komen. Er zijn waarschijnlijk veel wachtenden voor je.

De ToysXL waar ik 'em vandaan heb had er stomtoevallig 3 binnen gekregen. En da's een hele grote winkel.
Vind het wel apart, ondertussen hebben ze m'n geld al wel mooi binnen. Naja, moeten maar weer terug naar het afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

[...]

Nintendo is gewoon erg voorzichtig en eigenlijk iets te voorzichtig met het produceren van consoles.
Toen de Wii aangekondigd werd en iedere huishouden zo'n console in huis wilde hebben, was er vrijwel geen tekort. Ja de eerste 2 maanden is het altijd een drama. Playstation 4 was ook slecht te leveren en de XboxOne was zelfs de eerste periode niet verkrijgbaar in de Benelux.

Daarnaast heeft Nintendo in het verleden heel veel Wii u consoles geproduceerd, maar er te weinig van verkocht. Dit kwam door slechte marketing en de naam (alleen een U toevoegen) was ook geen slimme zet. Dit heeft ze zoveel geld gekost en verlies geleden, waardoor ze nu minder produceren.

Met de Switch willen ze niet hetzelfde mee maken als met de Wii U.
Ze hebben dus niet zo veel switches gemaakt om geen verlies te kunnen leiden.
Nu komen ze naar 1 maand na de release er achter dat de console erg populair is.
Mede doordat Sony en Microsoft nog niet echt iets nieuws hebben aangekondigd denk ik.

Nintendo geeft aan dat de productie omhoog is gegaan. Wat me wel verbaasde is dat de voorraad niet per luchtvracht verscheept werd. Levering per boot of vrachtwagen is al snel om en naarbij 2 weken.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:47
Ik snap ook niet wat iedereen loopt te zeveren over de voorraad, want de Switch is in de afgelopen 10 dagen vaak genoeg uit voorraad leverbaar geweest, zelfs tot in de late uurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:02
Pykow schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 10:39:
Met de Switch willen ze niet hetzelfde mee maken als met de Wii U.
Ze hebben dus niet zo veel switches gemaakt om geen verlies te kunnen leiden.
...maar ze hebben wel meer Switches geleverd dan Wii U's voor de lancering. :p
Nintendo geeft aan dat de productie omhoog is gegaan. Wat me wel verbaasde is dat de voorraad niet per luchtvracht verscheept werd. Levering per boot of vrachtwagen is al snel om en naarbij 2 weken.
Luchtvracht is duur. Daarnaast heeft Nintendo wel zeker wat per luchtvracht verscheept. :)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

QRT schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 10:06:
Voor de Wii duurde het 3 jaar voordat ze geen tekorten meer hadden. ;) Ik neem voor het gemak aan dat ze daarvan geleerd hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hydra
Je hebt geen eigen bedrijf denk ik of wel :D
NotSoSteady schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 11:28:
Ik snap ook niet wat iedereen loopt te zeveren over de voorraad, want de Switch is in de afgelopen 10 dagen vaak genoeg uit voorraad leverbaar geweest, zelfs tot in de late uurtjes.
Afgezien daarvan heb je natuurlijk gewoon altijd een beperkte capaciteit. Bij een release van een console heb je een enorme piek. Je kunt niet voor die eerste piek ff 10 fabrieken neerzetten die je daarna weer sluit. Wat je kunt doen is enorm vooruitproduceren (waardoor je een release uitstelt en dure apparatuur stof staat te verzamelen) of je kunt gewoon accepteren dat je in het begin niet iedereen direct van dienst kunt zijn.

Nintendo heeft 2.7 miljoen consoles verkocht. Dat is gewoon een grote hoop hardware.
NMe schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 12:13:
Voor de Wii duurde het 3 jaar voordat ze geen tekorten meer hadden.
Nee dat was veel korter. Ik heb de mijne ook in de 'tekorten' periode weten te bemachtigen (gewoon regelmatig meerdere winkels binnen wandelen) en binnen een half jaar ofzo waren ze opeens een stuk makkelijker te krijgen. Toen was de vraag onder het maximum aanbod gezakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hydra schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 13:24:
Nee dat was veel korter. Ik heb de mijne ook in de 'tekorten' periode weten te bemachtigen (gewoon regelmatig meerdere winkels binnen wandelen) en binnen een half jaar ofzo waren ze opeens een stuk makkelijker te krijgen. Toen was de vraag onder het maximum aanbod gezakt.
Dat verschilde sterk per land geloof ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hydra
NMe schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 14:27:
Dat verschilde sterk per land geloof ik.
Ik had 't over de randstad, in de provincie kan 't idd anders geweest zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guysp
Zojuist even rondgebeld, de lokale intertoys had nog 1 pro controller, heb ik nog even geluk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:40
voorraad van de intertoys en MM beiden stuk? meerdere locaties op voorraad in NH gebeld en overal niets helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:16
Pannekoek_NL schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 10:04:
[...]

Loop maar eens bij een gamemania binnen, die hebben al een rek toegewijd aan Nintendo (Wii u en nu dus ook Switch). Die gaan dat niet zo maar weghalen. Op een gegeven moment worden er weinig tot geen games meer uitgebracht voor de Wii U lijkt mij, dus dan snijden ze zichzelf in de vingers door de Switch niet aan te bieden.
Als ik de Gamemania binnnenloop valt het me altijd op dat er mensen staan bij de playstation rekken en bij de Xbox rekken..bij het nintendo rek loopt geen hond...dat is een waste of space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:14
Voor degenen die een pro controller zoeken in omgeving Utrecht. Toys XL Kanaleneiland heeft er nog 1. Waren er 2 =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Destiny schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 16:50:
[...]

Als ik de Gamemania binnnenloop valt het me altijd op dat er mensen staan bij de playstation rekken en bij de Xbox rekken..bij het nintendo rek loopt geen hond...dat is een waste of space.
Omdat geen hond de Wii U gekocht heeft en de Switch overal uitverkocht is en er dus weinig is om naar te kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:03

OMX2000

By any means necessary...

Het kan dus lonen om in de ochtend langs een MM te rijden? Breda, Tilburg of Eindhoven zijn voor mij praktische opties.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
OMX2000 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 00:55:
Het kan dus lonen om in de ochtend langs een MM te rijden? Breda, Tilburg of Eindhoven zijn voor mij praktische opties.
Sla Tilburg en Den Bosch maar vast over daar hebben ze niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:03

OMX2000

By any means necessary...

skdevil schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 10:11:
[...]

Sla Tilburg en Den Bosch maar vast over daar hebben ze niets :)
Thx! ;)

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Gister een switch opgepikt van MP (nieuw inc Mario Kart) voor 400 euro

net even de intertoys gebeld voor een Pro controller en kan hem zo halen dus die even afbellen loont voor de pro controllers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:55

Dhrax

Prog Lord

Destiny schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 16:50:
[...]

Beetje kort door de bocht reactie. De base voor PS en Xbox is vele malen groter en hiernaast is de doelgroep die de Gamemania wil aanspreken niet bepaald gericht op de stereotype Nintendo gebruiker. Mijn nichtje koopt haar DS games ook gewoon bij de Bart Smit en komt niet bij de Game Mania. Daarnaast is het een moment opname, of spendeer je meerdere dagen in de week bij de Game Mania ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
sebasmeer schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 09:25:

Het is nu ook niet dat de verkoper er meer of minder zal door verdienen. Ik snap die verkopers dan ook niet die bij een overval zich met hand en tand verzetten als de zaak zelfs niet van hen is. Ik zou zelfs zeggen: neem alles mee! :-) off-topic, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

marcelproust schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 11:48:
[...]

Het is nu ook niet dat de verkoper er meer of minder zal door verdienen.
Ik denk stiekem dat ze er juist meer aan verdienen, als bedrijf (niet de verkoper persoonlijk). "Hee, sorry, ik kan je niet helpen, maar ik heb wel goed advies voor je waardoor je tóch kan krijgen wat je wil." Een winkel die dat soort adviezen geeft is een winkel waar ik graag weer naartoe ga als ik iets nodig heb. Ze lopen dan die ene verkoop mogelijk mis maar dat is verwaarloosbaar omdat Switches anders toch niet blijven liggen, en na die verkoop kom ik in zo'n geval toch weer terug naar die winkel omdat ik er goed geholpen ben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:09
NMe schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 11:55:
[...]

Ik denk stiekem dat ze er juist meer aan verdienen, als bedrijf (niet de verkoper persoonlijk). "Hee, sorry, ik kan je niet helpen, maar ik heb wel goed advies voor je waardoor je tóch kan krijgen wat je wil." Een winkel die dat soort adviezen geeft is een winkel waar ik graag weer naartoe ga als ik iets nodig heb. Ze lopen dan die ene verkoop mogelijk mis maar dat is verwaarloosbaar omdat Switches anders toch niet blijven liggen, en na die verkoop kom ik in zo'n geval toch weer terug naar die winkel omdat ik er goed geholpen ben. :P
idd, zo help je klanten positief, de andere kant van het verhaal is in dit geval ook niet neutraal, maar waarschijnlijk erg negatief. Als klant is het niet leuk als een winkel zegt, "kom maar, ik zet je op de lijst en dan krijg je em zo snel mogelijk!!" als het dan nog 6 weken duurt ga je natuurlijk nooit meer naar die winkel

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
NMe schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 11:55:
[...]

Precies, zoals een barman die een gratis drankje weggeeft. Zelfde concept :)

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeninho
Dank! zojuist besteld. Nu afwachten of het ook daadwerkelijk klopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

offtopic:
Die beoordelingen. :') Mensen die het ding nog niet eens gekocht hebben die roepen dat 'ie slecht is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:32
me 2 thnx man!

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:39

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arjan1995
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 21:33
Nu ook op voorraad bij bol.com voor 329,-. Zojuist besteld via https://www.bol.com/nl/p/...le-grijs/9200000067742249 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Schijnbaar hebben de winkels vandaag een levering gehad! Morgen eindelijk de switch en MK deluxe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seaofregrets
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-08 09:26
Ik ook bij Bart Smit besteld zojuist. De neon. Al heb ik liever grijs. Ach. Goeie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yess volgens de klantenservice mevrouw van de Bart Smit komt hij morgen gewoon binnen (nieuwe voorraad gekregen) <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Seaofregrets schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 14:17:
Ik ook bij Bart Smit besteld zojuist. De neon. Al heb ik liever grijs. Ach. Goeie.
Bol.com heeft de grijze (zie link hierboven)
dus annuleer die van bart smit en bestel hem bij bol zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 23:17
Bedankt!

De knop "breng me op de hoogte" werkt goed bij Bol.com....not :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stigmata87
Met me stomme harses de order doorgedrukt op een oud adres ( je weet maar nooit hoe snel uitverkocht right?! :D ) anyway, bol.com kan adres niet wijzigen, dus order geannuleerd en opnieuw order geplaatst.

-900 van me rekening af, waarvan ik 450 terug zie 5 a 7 dagen na annulering.
Dus laat mijn fout een les voor andere wezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeninho
ik zie de switch op bol.com helemaal niet. de grijze niet en ook de neon niet. ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:31
koeninho schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 15:58:
ik zie de switch op bol.com helemaal niet. de grijze niet en ook de neon niet. ??
Niet via de zoekoptie, maar via https://www.bol.com/nl/p/...le-grijs/9200000067742249

[ Voor 4% gewijzigd door Xerox op 04-05-2017 16:00 ]

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeninho
juist, dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guysp
stigmata87 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 15:53:
Met me stomme harses de order doorgedrukt op een oud adres ( je weet maar nooit hoe snel uitverkocht right?! :D ) anyway, bol.com kan adres niet wijzigen, dus order geannuleerd en opnieuw order geplaatst.

-900 van me rekening af, waarvan ik 450 terug zie 5 a 7 dagen na annulering.
Dus laat mijn fout een les voor andere wezen ;)
Misschien verstandig om je oude adres uit het bestand te verwijderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Lekkerbek312 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 15:49:
[...]

Bedankt!

De knop "breng me op de hoogte" werkt goed bij Bol.com....not :X
Haha ik krijg van zowel bol als Bart Smit geen mail terwijl ik dat aan had gezet. Gelukkig check vaak dit forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan1995
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 21:33
RawChild schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 16:11:
[...]

Haha ik krijg van zowel bol als Bart Smit geen mail terwijl ik dat aan had gezet. Gelukkig check vaak dit forum
Die mails gaan ze pas versturen als het product wat minder snel is uitverkocht. Reken maar dat als ze die mails gaan versturen dat er enorm veel Switches verkocht gaan worden. Met name door mensen die niet dit soort forums bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
arjan1995 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 16:16:
[...]

Die mails gaan ze pas versturen als het product wat minder snel is uitverkocht. Reken maar dat als ze die mails gaan versturen dat er enorm veel Switches verkocht gaan worden. Met name door mensen die niet dit soort forums bekijken.
Dat staat niet bij die knop. Goede optie hebben ze dan zeg! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
lol gister een Switch besteld bij de MM zaandam (afhalen in de winkel) maar na telefonisch contact was die echt niet op voorraad en zou die de komende weken niet binnenkomen

vandaag de melding dat ik hem kan afhalen in de winkel maar ik moet me wel legitimeren? zijn die ook door te schuiven naar andere mensen zonder legitimatie?

het idee is om er iemand anders blij mee te maken maar als ik daarvoor naar zaandam moet is de lol er wel vanaf :+

[ Voor 15% gewijzigd door Wognummer op 04-05-2017 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Xerox schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 16:24:
[...]

Dat staat niet bij die knop. Goede optie hebben ze dan zeg! ;)
Probleem is dat als ze naar iedereen die inschrijft gaan mailem terwijl misschien een paar procent van hen er dan ook daadwerkelijk één kan kopen, iedereen gaat lopen jengelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerox
Thomas schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 16:30:
[...]

Probleem is dat als ze naar iedereen die inschrijft gaan mailem terwijl misschien een paar procent van hen er dan ook daadwerkelijk één kan kopen, iedereen gaat lopen jengelen.
Dat snap ik, maar zo'n optie schept verwachtingen. Als ze niet gaan mailen, of als ie pas een dag later mailt, is de optie 'mislukt'.

[ Voor 10% gewijzigd door Xerox op 04-05-2017 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Xerox schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 16:31:
[...]

Dat snap ik, maar zo'n optie schept verwachtingen. Als ze niet gaan mailen, of als ie pas een dag later mailt, is de optie 'mislukt'.
Nee, het is gewoon een naaistreek. Ik sta al ruim een maand bij jan en alleman ingeschreven en heb nog helemaal niks gehoord. Nu heb ik mijn Switch al lang dus interesseert het me niet, gek is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
Thomas schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 16:33:
[...]

Nee, het is gewoon een naaistreek. Ik sta al ruim een maand bij jan en alleman ingeschreven en heb nog helemaal niks gehoord. Nu heb ik mijn Switch al lang dus interesseert het me niet, gek is het wel.
Ik heb van Intertoys ook nog nooit gehoord dat ik 'm kan bestellen, en dat na 5 maanden. Beïnvloed ook mijn mening over een winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericv_g
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 29-08 09:26
Thanks voor die bol.com link, heb em vanmiddag besteld. Staat nog wel op 'wordt verwerkt'. Bij navraag of ie ook daadwerkelijk geleverd gaat worden vertelde de mevrouw aan de telefoon dat ze me 'aanraadde om te wachten'. Kijk daar heb ik nog eens wat aan :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lenny538
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 16-09-2021
ericv_g schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 16:39:
Thanks voor die bol.com link, heb em vanmiddag besteld. Staat nog wel op 'wordt verwerkt'. Bij navraag of ie ook daadwerkelijk geleverd gaat worden vertelde de mevrouw aan de telefoon dat ze me 'aanraadde om te wachten'. Kijk daar heb ik nog eens wat aan :D
Ik heb hem ook bij Bol.com besteld, uurtje of 2 geleden, ook met 'wordt verwerkt' erbij. Staat nog steeds op de site op voorraad. Ik mag toch hopen dat ze niet doodleuk nu nog voorraad aangeven als ze ze al niet meer kunnen leveren :?

Edit: Inmiddels staat er bij mij op Bol.com verzonden! En zojuist ook mailbevestiging gekregen wanneer hij bezorgd wordt :D :D :D

[ Voor 10% gewijzigd door Lenny538 op 04-05-2017 16:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seaofregrets
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-08 09:26
Ik krijg zojuist in mijn post.nl (beta) app binnen dat er een pakket klaar staat. Nog geen email van bartsmit gehad, maar hij is dus verwerkt :) Morgen tussen 15:30 en 17:30 wordt die bezorgd.

Op de website stond die in het overzicht niet op voorraad, bij aanklikken wel op voorraad vanmiddag, ben blij dat pakket onderweg is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooieduvel

Rooieduvel

Zojuist ook maar besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericv_g
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 29-08 09:26
Lenny538 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 16:44:
[...]

Ik heb hem ook bij Bol.com besteld, uurtje of 2 geleden, ook met 'wordt verwerkt' erbij. Staat nog steeds op de site op voorraad. Ik mag toch hopen dat ze niet doodleuk nu nog voorraad aangeven als ze ze al niet meer kunnen leveren :?

Edit: Inmiddels staat er bij mij op Bol.com verzonden! En zojuist ook mailbevestiging gekregen wanneer hij bezorgd wordt :D :D :D
Oei dat is fijn zeg. Ik zie dat ik hem om 14:49 heb besteld, mijne staat nog steeds op 'wordt verwerkt'. Zou het er mee te maken kunnen hebben dat ik hem zaterdag laat bezorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
ericv_g schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 16:39:
Goh, hebben ze je pakketje niet in dezelfde minuut ingepakt en verzonden? Nu weet je wel zeker dat je de Switch morgen niet ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeninho
Ik had de rood/blauwe bij bart smit besteld, maar daarna zag ik dat de grijze bij bol.com beschikbaar werd.
Nu krijg ik ze beide morgen geleverd (als het goed is). Ik kan die van bartsmit niet meer annuleren dus moet die retourneren.
Eventueel wil ik hem ook doorverkopen (tegen inkoopprijs uiteraard) aan iemand hier mocht ik iemand daar een lol mee doen.

eerst maar afwachten of ze ook daadwerkelijk morgen geleverd worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lenny538
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 16-09-2021
ericv_g schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 17:28:
[...]

Oei dat is fijn zeg. Ik zie dat ik hem om 14:49 heb besteld, mijne staat nog steeds op 'wordt verwerkt'. Zou het er mee te maken kunnen hebben dat ik hem zaterdag laat bezorgen?
Zou best kunnen. Die van mij wordt morgen bezorgd. Ik zat echt maar een paar minuten voor jou met bestellen, dus komt volgens mij helemaal goed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:01
Net te laat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ook nog op voorraad bij Coolblue, echter wel 20 euro duurder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Van Bart Smit net verzendbericht ontvangen, dat maakt het wel definitief. Dan kan ik na 2 maand stoppen met het volgen van dit topic. Bedankt voor de links van vandaag jongens 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RawChild schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 18:28:
Dan kan ik na 2 maand stoppen met het volgen van dit topic.
Heb je ook al een Pro-controller dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
Kijk je net een keer een middag niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedlover
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:17
hier ook druk op me werk kijk je hier... alles gemist.
Toch maar wat vaker hier checken op me telefoon overdag.
Die laat het mij weten van de webshops heb je ook niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Speedlover schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 19:36:
hier ook druk op me werk kijk je hier... alles gemist.
Toch maar wat vaker hier checken op me telefoon overdag.
Die laat het mij weten van de webshops heb je ook niks aan.
Dat soort mails worden meestal in batches verstuurd. Ik denk dat ze die bewust niet versturen voor producten waar ze maar kleine hoeveelheden van binnenkrijgen omdat tegen de tijd dat die mail verstuurd is de voorraad weer op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedlover
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:17
Zal ook wel idd. maar tis toch balen ;)
Pagina: 1 ... 41 ... 74 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4

Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen