Nou mijn vermoedens waren dus gegrond, Coolblue kan mijn pre-order niet leveren. Al de tweede keer dat dit gebeurt bij hen, gaat hard achteruit die zaak.
Wat een rant richting Coolblue. Mijn persoonlijke ervaringen zijn louter positief. Ook als er een keer iets misgaat komen ze altijd met een goede oplossing en meestal met een mooie compensatie. Ook hun service/garantie is gewoon top.Thomas schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:02:
Nou mijn vermoedens waren dus gegrond, Coolblue kan mijn pre-order niet leveren. Al de tweede keer dat dit gebeurt bij hen, gaat hard achteruit die zaak.
Bedenk wel dat CB toezeggingen heeft gekregen van het aantal switches die ze geleverd zouden krijgen. Ze hebben namelijk ook regelmatig een pre-order stop gehad net zoals andere winkels obv de toegezegde leveringen. Als de leverancier verzaakt kan CB daar niet zoveel aan doen toch? Uiteraard vervelend voor jou maar bespreek het gewoon met CB en ik ben er van overtuigd dat ze je vast iets leuks kunnen bieden ter compensatie.
...nee ik werk niet bij CB en heb ook geen aandelen.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Hier wel bij CB gewerkt, prettig bedrijf maar nu twee keer in korte tijd eenzelfde soort issue gehad. Nu een pre order die wordt gecancelled, laatst een stel speakers die in de winkel waren geleverd, per ongeluk aan een andere klant gekocht. Hoe weet ik niet want het voorraadsysteem zou het niet moeten toelaten. Het is gewoon een zure bijsmaak voor mij nu die ik niet verwacht van een bedrijf als CB.renzo4000 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 12:12:
[...]
Wat een rant richting Coolblue. Mijn persoonlijke ervaringen zijn louter positief. Ook als er een keer iets misgaat komen ze altijd met een goede oplossing en meestal met een mooie compensatie. Ook hun service/garantie is gewoon top.
Bedenk wel dat CB toezeggingen heeft gekregen van het aantal switches die ze geleverd zouden krijgen. Ze hebben namelijk ook regelmatig een pre-order stop gehad net zoals andere winkels obv de toegezegde leveringen. Als de leverancier verzaakt kan CB daar niet zoveel aan doen toch? Uiteraard vervelend voor jou maar bespreek het gewoon met CB en ik ben er van overtuigd dat ze je vast iets leuks kunnen bieden ter compensatie.
...nee ik werk niet bij CB en heb ook geen aandelen.
Het voorop lopen in het opprijzen van schaarse artikelen vind ik nog wel het meest kwalijke wat Coolblue doet. Met de Nintendo NES mini begonnen ze hiermee.Thomas schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 12:19:
[...]
Hier wel bij CB gewerkt, prettig bedrijf maar nu twee keer in korte tijd eenzelfde soort issue gehad. Nu een pre order die wordt gecancelled, laatst een stel speakers die in de winkel waren geleverd, per ongeluk aan een andere klant gekocht. Hoe weet ik niet want het voorraadsysteem zou het niet moeten toelaten. Het is gewoon een zure bijsmaak voor mij nu die ik niet verwacht van een bedrijf als CB.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Wat de gek er voor geeft (nu ben ik dus af en toe ook zo'n gek). Met dank aan @daandegoeiste inmiddels een wit exemplaar binnen, en goedkoper dan CB!Jumpman schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 17:01:
[...]
Het voorop lopen in het opprijzen van schaarse artikelen vind ik nog wel het meest kwalijke wat Coolblue doet. Met de Nintendo NES mini beginnen ze hiermee.
Ik was bijna bezweken voor de mediamarkt zwendel, maar net toen ik wou vertrekken om te kijken of ze hier in de buurt nog zo'n pakketje hadden kreeg ik de notificatie van Pepper binnen over amazon.frDennizzvd schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:16:
Amazon france heeft nog een aantal witte lijkt!
Ps. En ook nog voor een gereduceerde prijs ook; 319,- ex verzending
Als het goed is heb ik hem maandag, net op tijd voor 2 weekjes vakantie
Overigens vind ik bijvoorbeeld een coolblue die er botweg 400 euro voor vraagt ook bepaald niet netjes. Dat is bijna zo erg als MM maar dan krijg je er niks bij. Niet dat zij ze op voorraad hadden...
Gamertag: FinrazielNL
Ik krijg hem pas woensdag a.s. En heb hem ook bij A.fr besteld.Finraziel schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 18:34:
[...]
Ik was bijna bezweken voor de mediamarkt zwendel, maar net toen ik wou vertrekken om te kijken of ze hier in de buurt nog zo'n pakketje hadden kreeg ik de notificatie van Pepper binnen over amazon.fr
Als het goed is heb ik hem maandag, net op tijd voor 2 weekjes vakantie
Overigens vind ik bijvoorbeeld een coolblue die er botweg 400 euro voor vraagt ook bepaald niet netjes. Dat is bijna zo erg als MM maar dan krijg je er niks bij. Niet dat zij ze op voorraad hadden...
Vreemd.
MediaMarkt, CoolBlue en vele andere bekenden namen staan überhaupt al in de pricewatch, dus dat is kul. Alleen met de Switch nu niet.Bombvis schreef op woensdag 29 december 2021 @ 15:15:
[...]
€349,- heb ik er voor betaald. En die winkels zijn bekend genoeg, die hebben denk ik geen baat bij de Pricewatch, waarom zouden ze daarvoor betalen?
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Tweede kans Switch Oled besteld bij Coolblue voor € 336,-. Komt morgen binnen. Aangezien we in quarantaine moeten erg blij mee. Zag weinig voorraad
©2004
Mooi prijsje inderdaad met de huidige voorraad en prijzen (nintendo had al aangekondigd dat er vooraard problemen zouden ontstaan, begint merkbaar te worden).hk12nl schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 13:11:
Tweede kans Switch Oled besteld bij Coolblue voor € 336,-. Komt morgen binnen. Aangezien we in quarantaine moeten erg blij mee. Zag weinig voorraad
Mocht iemand op zoek zijn naar een OLED:
282 euro
https://www.fnac.com/Nint...y-Con-blanches/a15620618/
259 euro
Intertoys heeft ze in de winkels voor 259, deze week eentje gehaald als kado voor mijn ouders omdat ze online niet te vinden waren. Plus een Ring fit adventure online ergens besteld om mijn moeder meer aan het bewegen te krijgen
[ Voor 46% gewijzigd door 2green op 28-01-2022 11:01 ]
Oled wit in bundel bij Coolblue:
https://www.coolblue.nl/p...okemon-shining-pearl.html
€418,99
https://www.coolblue.nl/p...on-brilliant-diamond.html
€416,95
Edit: 07:35 - Weg!
https://www.coolblue.nl/p...okemon-shining-pearl.html
€418,99
https://www.coolblue.nl/p...on-brilliant-diamond.html
€416,95
Edit: 07:35 - Weg!
[ Voor 4% gewijzigd door Maleh81 op 16-02-2022 07:36 ]
switch oled splatoon voor 349€ bij bol.comnuffy schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 16:00:
Switch oled splatoon €359 @ coolblue
https://tweakers.net/pric...latoon-3-edition-wit.html
Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen