Altijd net na het weekend...hcQd schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 18:24:
Postnl heeft mijn exemplaar van BotW zoekgemaaktBol stuurt een nieuwe, maar die komt nu pas maandag.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Your Friendly Neighborhood Moderator
[ Voor 3% gewijzigd door Northernstar1 op 12-03-2017 20:34 ]
Vorige week lager er 6 bij de MM Amsterdam Arena, denk niet dat veel mensen er geïnteresseerd in zijn.Northernstar1 schreef op zondag 12 maart 2017 @ 20:34:
Ik was verbaasd dat ik breath of the wild Le zag staan bij MM Breda. 2 exemplaren net voor sluitingstijd vandaag. 99 euro. Verder weinig voor switch
https://www.amazon.es/gp/...new?ie=UTF8&condition=new
Helaas alleen nog de neon nu..jordy5 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 13:37:
Wehkamp heeft beide op voorraad
Ik hoop nog altijd een grijze tegen te komen.
Nu beiden al niet meer beschikbaar, ging snel!!
[ Voor 10% gewijzigd door Binshou op 13-03-2017 13:41 ]
PSN: Res_Binshou
EDIT: Alweer uitverkocht
[ Voor 25% gewijzigd door Florissant op 13-03-2017 15:33 ]
Opzich geen probleem toch, bij Wehkamp zijn ze namelijk ook echt leverbaar ALS ze er weer op staan.Florissant schreef op maandag 13 maart 2017 @ 15:32:
Helaas is achteraf betalen niet mogelijk..
EDIT: Alweer uitverkocht
Uit voorzorg betaal ik liever achteraf bij dit soort grote bedragen. Je weet het nooit met PostNL oid.CRoNiXX schreef op maandag 13 maart 2017 @ 15:38:
[...]
Opzich geen probleem toch, bij Wehkamp zijn ze namelijk ook echt leverbaar ALS ze er weer op staan.
aah op die manier, ja zit wat in inderdaad.Florissant schreef op maandag 13 maart 2017 @ 15:40:
[...]
Uit voorzorg betaal ik liever achteraf bij dit soort grote bedragen. Je weet het nooit met PostNL oid.
Dacht dat je meer doelde op de mogelijkheid dat Wehkamp gewoon niet zou leveren.
Verwijderd
Het zou me niets verbazen mensen te willen blijven lokken om de site in de gaten te houden....
https://www.wehkamp.nl/sp...grijs/C25_NNS_NNS_900270/vegetto1983 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 16:30:
daar zie ik alleen bol.com of ebay.
Dit zijn volgens mij gewoon retouren van mensen die een dubbele pre-order hebben gedaan en dus terug hebben gestuurd. Daarom komt er af en toe wat vrij.Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2017 @ 16:25:
Ik vind het wel bijzonder dat Wehkamp (zoals het lijkt) als enige aanvulling heeft..
Het zou me niets verbazen mensen te willen blijven lokken om de site in de gaten te houden....
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Verwijderd
Ik begrijp je denkwijze...maar waarom zien we dit enkel bij wehkamp?Koldur schreef op maandag 13 maart 2017 @ 16:32:
[...]
Dit zijn volgens mij gewoon retouren van mensen die een dubbele pre-order hebben gedaan en dus terug hebben gestuurd. Daarom komt er af en toe wat vrij.
Amazon.es is inderdaad de beste optie momenteel. Zij krijgen regelmatig voorraad en levering is erg snel. Mijn Switch komt daar ook weg.Florissant schreef op maandag 13 maart 2017 @ 12:09:
Amazon.es schijnt 18 maart weer een voorraad te hebben:
https://www.amazon.es/gp/...new?ie=UTF8&condition=new
Hoelang doet de verzending er over?MelvinW schreef op maandag 13 maart 2017 @ 16:36:
[...]
Amazon.es is inderdaad de beste optie momenteel. Zij krijgen regelmatig voorraad en levering is erg snel. Mijn Switch komt daar ook weg.
Ik denk dat andere bedrijven dit ook hebben maar je het veel minder snel ziet omdat ze direct weer uitverkopen. Wehkamp is nou niet bepaald het eerste bedrijf waar je aan denkt om elektronica te kopen, dus zij houden hun voorraad vast wat langer.Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2017 @ 16:35:
[...]
Ik begrijp je denkwijze...maar waarom zien we dit enkel bij wehkamp?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Bij MM, Bol en CB hoor je er af en toe hier ook wat over en dan is het altijd net zo snel weg als dat het er staat, dus ik denk niet dat het enkel bij Wehkamp zo is. Wel denk ik dat bij Wehkamp het er langer opstaat omdat de meeste mensen bij het bestellen van de Switch eerder aan Bol en CB denken dan aan Wehkamp.Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2017 @ 16:35:
[...]
Ik begrijp je denkwijze...maar waarom zien we dit enkel bij wehkamp?
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Voor Nederland zou ik het niet weten aangezien ik buiten de EU woon, maar ik verwacht niet langer dan 2 dagen.
Klopt, geeft CB ook aan: https://www.consoleshop.n...99356.59701517.1478084293NotSoSteady schreef op maandag 13 maart 2017 @ 16:53:
Bol.com heeft vorige week ook enkele keren een beperkt aantal Switches toegevoegd. Later deze week komt er een nieuwe levering voor alle winkels.
Grijs is bijvoorbeeld weer beschikbaar as we speak, daarnet is rood/ blauw beschikbaar geweest, maar die is inmiddels weer wegIB0rah schreef op maandag 13 maart 2017 @ 17:03:
Het zou ook zeker kunnen dat wehkamp zn nieuwe levering nu al binnen heeft, en de nieuwe switches op dit moment allemaal ingescant worden waarna ze op de website komen. Aangezien ze niet allemaal in 1 keer ingescand worden zou dat kunnen verklaren waarom ze er 1 voor 1 op komen.
Grijs is ondertussen al niet meer verkrijgbaar. Ofwel we moeten op Wehkamp gaan spammen om er één te kunnen bemachtigenIB0rah schreef op maandag 13 maart 2017 @ 17:05:
[...]
Grijs is bijvoorbeeld weer beschikbaar as we speak, daarnet is rood/ blauw beschikbaar geweest, maar die is inmiddels weer weg
Andere websites hebben een hou-me-op-de-hoogte- en/of reserveringsoptie. Op die manier worden eerst al deze mensen geholpen.Bij MM, Bol en CB hoor je er af en toe hier ook wat over en dan is het altijd net zo snel weg als dat het er staat, dus ik denk niet dat het enkel bij Wehkamp zo is. Wel denk ik dat bij Wehkamp het er langer opstaat omdat de meeste mensen bij het bestellen van de Switch eerder aan Bol en CB denken dan aan Wehkamp.
[ Voor 62% gewijzigd door Bliksem B op 13-03-2017 17:20 ]
https://outlet.mediamarkt...lie-ID31808?search=switch
[ Voor 74% gewijzigd door NotSoSteady op 13-03-2017 17:47 ]
Nu zie ik in mijn mail alleen staan leverwijze : uitverkocht.
Kortom de vraag is of de switch nu binnenkomt of niet. Vandaag maar even afwachten hoe of wat. Ik laat het morgen weten hier.
Zelfde probleem, zie hem ook niet bij 'mijn bestellingen' of 'mijn facturen' staanBinshou schreef op maandag 13 maart 2017 @ 18:20:
Net na lang refreshen bij de wehkamp een grijze kunnen toevoegen en betalen. Hier kwam ook de afleverdatum van morgen tevoorschijn.
Nu zie ik in mijn mail alleen staan leverwijze : uitverkocht.
Kortom de vraag is of de switch nu binnenkomt of niet. Vandaag maar even afwachten hoe of wat. Ik laat het morgen weten hier.

Hier hetzelfde.Florissant schreef op maandag 13 maart 2017 @ 18:22:
[...]
Zelfde probleem, zie hem ook niet bij 'mijn bestellingen' of 'mijn facturen' staan

[ Voor 9% gewijzigd door D4V3 op 13-03-2017 18:25 ]
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Ja hier hetzelfde.D4V3 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 18:25:
Hier hetzelfde, tot 2x toe! Heb Wehkamp gebeld, beide zijn geannuleerd, en ik krijg m'n geld z.s.m. terug, meer konden ze niet doen. Ik voel me een beetje genaaid zo, 660 euro lichter en nog geen switch...
Ik heb net de Wehkamp gebeld, nu blijkt het zo te zijn dat er dan iemand sneller met de betaling was, en dat dan de order geannuleerd is. Dit kan kloppen, want moest hier nog even de reader erbij pakken.
Kortom de 330 euro komt z.s.m. terug, maar over een tijdstip hiervan of iets bevestigen kon hij helaas niet..
Wat stond er in jouw geval precies in de mail die je kreeg en bij "mijn bestellingen"? Ik heb geen idee of de mijne nou wel verstuurd wordt of dat ik moet blijven doorzoeken..Binshou schreef op maandag 13 maart 2017 @ 18:31:
[...]
Ja hier hetzelfde.
Ik heb net de Wehkamp gebeld, nu blijkt het zo te zijn dat er dan iemand sneller met de betaling was, en dat dan de order geannuleerd is. Dit kan kloppen, want moest hier nog even de reader erbij pakken.
Kortom de 330 euro komt z.s.m. terug, maar over een tijdstip hiervan of iets bevestigen kon hij helaas niet..
Dit is wat er in de mail stond.IB0rah schreef op maandag 13 maart 2017 @ 18:35:
[...]
Wat stond er in jouw geval precies in de mail die je kreeg en bij "mijn bestellingen"? Ik heb geen idee of de mijne nou wel verstuurd wordt of dat ik moet blijven doorzoeken..
Als ik ook bij mijn bestellingen kijk onder mijn account zie ik geen bestellingen staan.
Dit komt omdat hun systeem hem automatisch annuleert als je te langzaam bent met betalen.
Bestelling en bezorging
ARTIKEL MAAT AANTAL LEVERWIJZE PRIJS
Nintendo Switch grijs
Bestelnummer: 869-00-270 1 Uitverkocht 329.-
Verwijderd
Dit kon de persoon aan de telefoon bevestigen, er kwam er af en toe 1 vrij omdat ze de retouren aan het verwerken zijn.Gatoulis schreef op maandag 13 maart 2017 @ 19:57:
Kan het zijn dat Switches die nu sporadisch worden aangeboden op Wehkamp teruggezonden producten zijn? Ben zelf ook al dagen op zoek naar een Switch, hopelijk komt er Woensdag een grote lading...
Ben benieuwt hoe hij er morgen uit komt dan, als het niet voldoet krijgen ze hem gewoon weer retour..D4V3 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 20:00:
[...]
Dit kon de persoon aan de telefoon bevestigen, er kwam er af en toe 1 vrij omdat ze de retouren aan het verwerken zijn.
Ik ga er vanuit dat ze piekgaaf eruit zien. Anders inderdaad retour.IB0rah schreef op maandag 13 maart 2017 @ 20:05:
[...]
Ben benieuwt hoe hij er morgen uit komt dan, als het niet voldoet krijgen ze hem gewoon weer retour..
Hoe lang duurde het voor jou tot je het geld terug had?Dragon schreef op maandag 13 maart 2017 @ 18:50:
Ik had hem bij wehkamp eerder op die manier besteld, als hij niet in mijn bestellingen staat en in mail als uitverkocht dan is de order geannuleerd, vandaag kreeg ik m'n geld ook automatisch terug
Bestelling had ik op vrijdag geplaatst, vandaag had ik het geld terugIB0rah schreef op maandag 13 maart 2017 @ 22:41:
Inmiddels 4 uur na de bestelling alsnog bericht gekregen dat hij toch niet beschikbaar was en de bestelling geannuleerd, dan maar wachten tot woensdag..
[...]
Hoe lang duurde het voor jou tot je het geld terug had?
https://www.wehkamp.nl/sp.../nintendo-switch/C25_NNS/
Thanks,Melkunie schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 12:09:
Grijze Switch staat weer (even) op Wehkamp!
https://www.wehkamp.nl/sp.../nintendo-switch/C25_NNS/
DIt keer was ik er op tijd bij en uit voorzorg gekozen voor betalen na ontvangst.
Nu is het wel snel genoeg gegaan, en komt die morgen binnen.
Weet nu alleen niet of het dan een hele nieuwe is of gebruikte retour, maar ga het zien.
Ik heb hem nu ook en hij is nog steeds op voorraad, allicht toch een nieuwe lichtingBinshou schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 12:14:
[...]
Thanks,
DIt keer was ik er op tijd bij en uit voorzorg gekozen voor betalen na ontvangst.
Nu is het wel snel genoeg gegaan, en komt die morgen binnen.
Weet nu alleen niet of het dan een hele nieuwe is of gebruikte retour, maar ga het zien.
Is al weer wegD4V3 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 12:16:
[...]
Ik heb hem nu ook en hij is nog steeds op voorraad, allicht toch een nieuwe lichting
EDIT: Toch niet weg, ik keek verkeerd..
[ Voor 5% gewijzigd door IB0rah op 14-03-2017 12:19 ]
Hang net wel de klantenservice op, want in de haast heb ik het leveringsadres niet goed gecontroleerd. Die stond dus verkeerd
Is helaas niet meer aan te passen, maar kan morgenochtend in de Wehkamp-app zodra hij is aangemeld bij DHL de levering nog wel aanpassen naar een ophaalpunt, niet naar een adres. Gaan we dat maar proberen. Mocht het allemaal niet lukken ligt ie straks bij m'n ouders, dus zo'n groot probleem is het gelukkig ook weer niet.
Edit:
Weet je het zeker?IB0rah schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 12:17:
[...]
Is al weer wegHoor graag of je hem ontvangt, ik heb inmiddels mn geld (binnen een dag dus!) al terug van Wehkamp, netjes afgehandeld dus.
Als ik nu kijk, ook na harde refresh, staat er nog steeds Direct leverbaar
https://www.wehkamp.nl/sp...ate=%2f_%2fN-6a8y&IsSeg=0
[ Voor 35% gewijzigd door Melkunie op 14-03-2017 12:19 ]
Mooi dat toch nog gelukt is met betaling achterafFlorissant schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 12:19:
Yes, bij mij ook eindelijk gelukt! En ook betaling na ontvangst. Lukt eerst niet maar nu op de 1 of andere duistere manier wel..
Ik kreeg gisteren die optie ook niet, maar vandaag gelukkig wel.Florissant schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 12:19:
Yes, bij mij ook eindelijk gelukt! En ook betaling na ontvangst. Lukt eerst niet maar nu op de 1 of andere duistere manier wel..
nu hopen dat we hem ook allemaal binnen krijgen
Ja ik had gewoon een nieuw account aangemaakt, toen werkte het ineens wel. Tip voor mensen waarbij het dus in eerste instantie ook niet lukt!CRoNiXX schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 12:20:
[...]
Mooi dat toch nog gelukt is met betaling achteraf
Nu nog Zelda ergens op de kop tikken
EDIT: Hij is trouwens nog steeds op voorraad
[ Voor 6% gewijzigd door Florissant op 14-03-2017 12:23 ]
Verwijderd
https://www.nedgame.nl/ni...h-of-the-wild/7226282312/_dizzy_ schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 12:32:
Heeft iemand nog een tip waar Zelda nog op voorraad is?
Volgens geruchten zou morgen overal weer een nieuwe levering van Nintendo moeten arriveren, ik gok dat Zelda daar in veel gevallen ook bij zit._dizzy_ schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 12:32:
Hij komt vandaag regelmatig beschikbaar bij bol.com en is nu op voorraad bij amazon.es:_dizzy_ schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 12:32:
https://www.amazon.es/dp/B01MZ977QM/
Ach als het geretourneerde producten zijn en er klopt iets niet gaat ie gewoon weer retour.IB0rah schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 12:28:
Nieuwe levering zou betekenen dat ook de rood/ blauwe weer op voorraad zouden moeten komen toch? Die heb ik nog niet voorbij zien komen helaas, denk dus niet dat het een nieuwe levering betreft.
Ik had het idee dat geretourneerde producten 1 voor 1 online kwamen, dit is wel een behoorlijke lading schat ik zo, gezien hoe lang hij al op beschikbaar staat.wertyuipo schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 12:37:
[...]
Ach als het geretourneerde producten zijn en er klopt iets niet gaat ie gewoon weer retour.
Klopt, dacht ik ook al aan, er is een kans dat het wel gewoon een nieuwe levering is. Ik heb Wehkamp een berichtje gestuurd (Kan atm niet bellen) om hierover te informeren.Dragon schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 12:40:
[...]
Ik had het idee dat geretourneerde producten 1 voor 1 online kwamen, dit is wel een behoorlijke lading schat ik zo, gezien hoe lang hij al op beschikbaar staat.
Klinkt inderdaad wel aannemelijk, ben benieuwt naar de reactie!wertyuipo schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 12:42:
[...]
Klopt, dacht ik ook al aan, er is een kans dat het wel gewoon een nieuwe levering is. Ik heb Wehkamp een berichtje gestuurd (Kan atm niet bellen) om hierover te informeren.
damn, ik wil eigenlijk een neonMelkunie schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 12:18:
Heb 'm zelf ook nu, met betaling ná ontvangst
Hang net wel de klantenservice op, want in de haast heb ik het leveringsadres niet goed gecontroleerd. Die stond dus verkeerd
Is helaas niet meer aan te passen, maar kan morgenochtend in de Wehkamp-app zodra hij is aangemeld bij DHL de levering nog wel aanpassen naar een ophaalpunt, niet naar een adres. Gaan we dat maar proberen. Mocht het allemaal niet lukken ligt ie straks bij m'n ouders, dus zo'n groot probleem is het gelukkig ook weer niet.
Edit:
[...]
Weet je het zeker?
Als ik nu kijk, ook na harde refresh, staat er nog steeds Direct leverbaar
https://www.wehkamp.nl/sp...ate=%2f_%2fN-6a8y&IsSeg=0

psn: HertogJack
Ik ook, maar als het inderdaad een nieuwe levering betreft zal ook de neon binnenkort wel verschijnen
"Hi. Dat kunnen wij niet inzien van te voren. Dit kan een nieuwe levering zijn maar ook een geretourneerde. ^MS"
Ik hoop dat het een nieuwe levering is, ik zit natuurlijk niet te wachten op een Switch waarvan de seal al gebroken is en waar misschien zelfs al krassen op zitten.
Anders plaats je de link nog een keer.BekSide schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 13:01:
Nu weer beschikbaar bij wehkamp: https://www.wehkamp.nl/Wi...=Budgetgaming.nl&cm_mmca6
Die worden niet verkocht, dit zijn gewoon consoles die nooit uit de verpakking geweest. Producten met krassen gaan altijd naar het verkoophuis in Slagharen.wertyuipo schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 13:00:
Antwoord van Wehkamp:
"Hi. Dat kunnen wij niet inzien van te voren. Dit kan een nieuwe levering zijn maar ook een geretourneerde. ^MS"
Ik hoop dat het een nieuwe levering is, ik zit natuurlijk niet te wachten op een Switch waarvan de seal al gebroken is en waar misschien zelfs al krassen op zitten.
[ Voor 34% gewijzigd door NotSoSteady op 14-03-2017 13:03 ]
Hmm gewoon even afwachten en zien morgen dus.. Jammer dat ze dit niet echt kunnen zien.wertyuipo schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 13:00:
Antwoord van Wehkamp:
Zit stiekem ook niet op een geretourneerde te wachten, maar kan me bijna niet voorstellen dat dit zo is met de hoeveelheid die nu online is gekomen.
idd, ga er ook vanuit dat ik een nieuwe binnenkrijg en anders gaat ie weer terugBinshou schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 13:04:
[...]
Hmm gewoon even afwachten en zien morgen dus.. Jammer dat ze dit niet echt kunnen zien.
Zit stiekem ook niet op een geretourneerde te wachten, maar kan me bijna niet voorstellen dat dit zo is met de hoeveelheid die nu online is gekomen.
psn: HertogJack

[ Voor 20% gewijzigd door NotSoSteady op 14-03-2017 13:08 ]
Nou ja, niet niks hoor. Ik zou ook niet graag een gebruikte unit krijgen. Als er een kans bestaat dat je er wel een krijgt vind ik het wel terecht dat mensen vragen stellen
Verhalen van Tweakers gebaseerd op lucht._dizzy_ schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 13:11:
[...]
Nou ja, niet niks hoor. Ik zou ook niet graag een gebruikte unit krijgen. Als er een kans bestaat dat je er wel een krijgt vind ik het wel terecht dat mensen vragen stellen
Nouja als ik dit als antwoord krijgt van Wehkamp begin ik toch te twijfelen:NotSoSteady schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 13:16:
[...]
Verhalen van Tweakers gebaseerd op lucht.
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen