Toon posts:

Floris_Diemel nu Floris Diemel ? :?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 517 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dit mag toch niet? Laatst wou pier zijn gebruikersnaam veranderen en dat mocht ook niet. Beetje raar dat het wel voor modjes mag en niet voor gewone users. :(

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:18

JvS

Ik heb hem zelf ook

floris diemel is voor zover ik het weet nooit floris_diemel geweest. :?
search levert allebei hetzelfde op...

Ik trek me terug. Ik niet snap... :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:14
floris diemel is medewerker van tweakers b.v., en dit is het forum van tweakers b.v. Waarom zou hij niet uit mogen maken wat er op zijn eigen forum gebeurd?
Op maandag 02 juli 2001 14:25 schreef JvS het volgende:
jawel hor, maar is een tijdje terug al veranderd

edit:
damn typo's

We spend our years as a tale that is told

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Nu dus wel

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Heeft Kees volgens mij gedaan als wijze van grapje :)
Dat stond laatst in een topic, weet helaas niet meer welke..

• IceStorm
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Dat is al een tijd zo hoor en er is al een discussie over geweest zelfs als ik me niet vergis.
Dit is overigens niet op verzoek van Floris gebeurt maar gewoon aangepast omdat het iemand die in de database aan het klooien was opviel.
Als crew hebben we het er ook over gehad en we hebben toen afgesproken dat van username veranderen niet mag voor de crew.

* IceStorm gaat het een en ander opzoeken.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Als crew hebben we het er ook over gehad en we hebben toen afgesproken dat van username veranderen niet mag voor de crew.
Dat soort uitspraken zijn gevaarlijk als je weet dat de crewleden deze regels toch negeren op het moment dat het hen zo uitkomt...

Floris was niet de eerste en zal ook vast niet de laatste zijn.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Maareh, ook al is dat zo. Pier wilde naar Destruction ofsow... Dat is heel wat anders.. ALs ik destruction zie reageren, dan gaan niet mijn pier-nekharen overeind staan :P.

Floris_Diemel en Floris Diemel verschilt niet zoveel, dacht ik.. (ps, ik zie gewoon "floris diemel" staan :?)

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Op maandag 02 juli 2001 14:24 schreef jeroen85 het volgende:
Dit mag toch niet? Laatst wou pier zijn gebruikersnaam veranderen en dat mocht ook niet. Beetje raar dat het wel voor modjes mag en niet voor gewone users. :(
idd :(

Al is het maar een _ die weg gehaald word, is het nog veranderen.

Ik vraag me dus af waarom ik niet een oude nick ( Destruction ) van me broer mag gebruiken maar een crewmember dus wel zijn nick mag wijzigen.....

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• mythor
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-11 16:58

mythor

Held in opleiding

Op maandag 02 juli 2001 14:30 schreef JvS het volgende:
Maareh, ook al is dat zo. Pier wilde naar Destruction ofsow... Dat is heel wat anders.. ALs ik destruction zie reageren, dan gaan niet mijn pier-nekharen overeind staan :P.

Floris_Diemel en Floris Diemel verschilt niet zoveel, dacht ik.. (ps, ik zie gewoon "floris diemel" staan :?)
Niet zo veel is nog altijd veranderd.

What you say?!

• Chaos
  • Niet online
Maareh, ook al is dat zo. Pier wilde naar Destruction ofsow... Dat is heel wat anders..
Ennuh, hoe zit het dan met mephist0_ aka RobinVR?

• Grrrrrene
  • Niet online
>:)
Tja, ik vind opzich dat je geen onderscheid moet maken, het was me overigens niet opgevallen...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Gebruikersnaam: Floris Diemel
Voornaam: Floris
Achternaam: Diemel
E-mail adres:
Aantal posts: 4557
Gem. aantal posts/dag: 10

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
search levert allebei hetzelfde op...
_ is in SQL een wildcard die elk teken matcht. (net als ? in bestandsnamen)

En die wordt door de search kennelijk niet geescaped. :)

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 02 juli 2001 14:30 schreef Chaos het volgende:
Floris heeft het nooit actief gewild. Hij heeft het ooit gezegt in de zin van "als ik een nieuwe naam zou moeten kiezen zou ik het zonder streepje doen". Dat Kees dat een keer gedaan heeft is iets anders (en ja, ik vind het te ver gaan voor Floris om dan net zo lang te springen totdat er weer een naam MET streepje staat).
Verder wil ik wel zeggen dat er idd een modje is geweest die een andere naam wilde hebben maar dat is NIET gedaan omwille van de regels.

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Op maandag 02 juli 2001 14:24 schreef jeroen85 het volgende:
Naast de argumenten die al gegeven zijn: Waar maak je je druk om?? :?

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:15

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op maandag 02 juli 2001 14:30 schreef Chaos het volgende:

[..]

Dat soort uitspraken zijn gevaarlijk als je weet dat de crewleden deze regels toch negeren op het moment dat het hen zo uitkomt...

Jij bent ook wel weer lekker in vorm he vandaag? Mogen we nog een positieve insteek t.o.v. de crew verwachten of zit dat er niet meer in? |:(

Ontopic: Kees heeft inderdaad de _ uit de username van Floris gehaald, zonder dat hij het wist en zonder dat hij het eigenlijk wilde.

Voor username-veranderingen van de crew gelden exact dezelfde regels als voor users. Tenzij het echt grote problemen oplevert (nasty tikfout bij registreren, layout-slopende usernames) worden er geen usernames veranderd.

Sinterklaas 82tm wilde ook graag z'n username veranderd hebben maar dat ging dus niet door.

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 02 juli 2001 14:31 schreef pier het volgende:
idd :(
Ach gossie, iemand van de crew heeft hogere rechten dan jij. Schandalig! :D

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Vroeger (heel heel heel lang geleden) kon je een nick naam kiezen en er dan een spatie inzetten.
Later is dit veranderd en moest je het met _-tekens oplossen, anders pikte GoT het niet.

Floris Diemel is dus na die datum gaan posten. Om nu bij de die-hards te horen is zijn naam nu dus ook met een spatie.

Dus als je een naam tegen komt met een spatie is het oudje (8>

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Op maandag 02 juli 2001 14:37 schreef Exirion het volgende:

[..]

Ach gossie, iemand van de crew heeft hogere rechten dan jij. Schandalig! :D
Mijn nick word genoemd, mag ik dan reageren ? :)

D8 het wel dus.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Op maandag 02 juli 2001 14:32 schreef Chaos het volgende:

[..]

Ennuh, hoe zit het dan met mephist0_ aka RobinVR?
Idd, hoe zit dat Daniel?

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 15:37

GaMeOvEr

Is een hork.

Floris zijn nick is al een tijd geleden gebeurt. (niet eens op verzoek)

Laatst was er nog een crewmember die graag ook zijn Nick lichtelijk aangepast wilde hebben. Hierover is in het crewforum nogal wat opspraak geweest, er waren voor en tegenstanders hiervan.

In het eindeffect is dit niet gebeurd, omdat de regels die wij voor onze bezoekers maken ook door onszelf moeten worden nageleefd.

Dit is dus ook een beleidsbeslissing geworden.

Afgezien wat er in het verleden is gebeurd aan naamsveranderingen onder crewmembers, de bedoeling is dat dit _niet_ meer gebeurt.

De doelstelling is ten slotte dat wij niet "meer" zijn dan de bezoekers, alleen dat we wat meer kunnen.

Aannames zijn fataal.

• Sir Abarth
  • Laatst online: 18-01-2024

Sir Abarth

The secret word is: ToeT!

Op maandag 02 juli 2001 14:38 schreef SAMAR het volgende:
Vroeger (heel heel heel lang geleden) kon je een nick naam kiezen en er dan een spatie inzetten.
Later is dit veranderd en moest je het met _-tekens oplossen, anders pikte GoT het niet.

Floris Diemel is dus na die datum gaan posten. Om nu bij de die-hards te horen is zijn naam nu dus ook met een spatie.

Dus als je een naam tegen komt met een spatie is het oudje (8>
Ben ik er dan al zo lang?

ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:59

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Op maandag 02 juli 2001 14:37 schreef Daniel Kegel het volgende:

[..]

Voor username-veranderingen van de crew gelden exact dezelfde regels als voor users. Tenzij het echt grote problemen oplevert (nasty tikfout bij registreren, layout-slopende usernames) worden er geen usernames veranderd.

Sinterklaas 82tm wilde ook graag z'n username veranderd hebben maar dat ging dus niet door.
Icestorm heeft ook een layout verprutsende naam, dus die mag em ook veranderen >:)

(ontopic)
het is dus zo dat een username op geen enkele wijze veranderd zal worden (bv, als iemand per ongeluk een hoofdletter heeft), tenzij het 1 van bovenstaande "onhandigheden" oplevert?

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 02 juli 2001 14:37 schreef Burat het volgende:

[..]

Naast de argumenten die al gegeven zijn: Waar maak je je druk om?? :?
Ik nergens om, maar ik vind het een beetje raar dat het bij pier niet mocht.
Ik zelf zou nog gemenere dingen doen als ik een forum bezat >:) . Maar het viel me op en ik vond het raar.

Verwijderd

Geweldig, van die basic users die zich weer met de besturing van een forum moeten bemoeien :D

• [eNeRGy]
  • Laatst online: 24-04 09:29
* [eNeRGy] ]zijn nickname is ook illegaal tegenwoordig, maar ik wil hem lekker niet veranderd hebben :)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Damn, ik moet echt veel sneller tiepen. :P

Aannames zijn fataal.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Hey, de dat FAQ is ge-update is wel leuk,maar waarom is dat hele cewle stuk over de funcie van admins weggehaald?

nu staat er:
De hoofdverantwoordelijken van dit forum. Kunnen alles maar zijn niet primair voor de dagelijkse forum beslommeringen.
Terwijl er vroeger iets cewls als:
"Een admin kan bannen, modden, veranderen, eigenlijk zijn deze oppermachtig, Bwuhahahaha" :P
In stond.. Dat vond ik in deze context wel even leuk om te quoten :P

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 02 juli 2001 14:41 schreef HaaZie het volgende:
Icestorm heeft ook een layout verprutsende naam, dus die mag em ook veranderen >:)
Ik heb geen layout verprutsende naam, ik heb op sommige maanden/dagen een lay-out verprutsende status ;) Das iets anders :P
Op maandag 02 juli 2001 14:44 schreef JvS het volgende:
Hey, de dat FAQ is ge-update is wel leuk,maar waarom is dat hele cewle stuk over de funcie van admins weggehaald?
Ja juist om te voorkomen dat mensen gaan zeuren van "zie je wel, de admins zijn INCOSNQEUNT!" ;)

Verwijderd

Op maandag 02 juli 2001 14:41 schreef Sir Abarth het volgende:

[..]

Ben ik er dan al zo lang?
He idd.
Dacht toch echt dat dat de reden was, heb er ooit iets over gelezen op GoT, maar ik zal wel weer eens niet (goed) opgelet hebben 8-)

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 02 juli 2001 14:39 schreef pier het volgende:
Mijn nick word genoemd, mag ik dan reageren ? :)

D8 het wel dus.
Je mag je helemaal suf reageren, maar ik snap niet waar je je druk over maakt. Bovendien vind ik het erg kinderachtig om over een verwijderde underscore te gaan zitten zaniken. Maak jezelf nuttig op het forum ipv over futiliteiten moeilijk te gaan zitten doen :Z

Oh jee, ik ben aan het flamen in LA. Oh nee, het is gewoon mijn bescheiden mening :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

Omdat het weer eens over mij gaat wil ik hier toch reageren.

Ik heb het met Kees ooit in de auto op weg naar TrueServer (of Vuurwerk) gehad over de spatie in nicknames en waarom dat niet meer kan, ik snapte dat namelijk niet. (Nog steeds niet trouwens, maar da's een andere kwestie ;) ).
Kees heeft toen een keer op eigen initiatief die underscore uit mijn nick gesloopt, ik heb hem er niet om gevraagd ofzo. Het is ook maar een hele kleine wijziging, die in de search bovendien (vooralsnog) geen problemen oplevert. :)

Rest mij te zeggen dat het me opvalt dat er telkens een aantal mensen zijn die elke mogelijkheid om tegen "de gevestigde orde/modjes/admins/Topix/whatever" te kunnen zeiken aanpakken om weer lekker (on)genuanceerd te gaan schoppen. Ik begrijp dat niet, met constructieve opmerkingen en een rustige aanpak bereik je volgens mij veel meer. (Je creeert er iig geen weerstand mee, wat nu wel het geval is bij sommigen. Ook wel grappig dat mijn sig hier best wel op slaat }) O-) )

Bericht hierboven

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Op maandag 02 juli 2001 14:45 schreef Exirion het volgende:

[..]

Je mag je helemaal suf reageren, maar ik snap niet waar je je druk over maakt. Bovendien vind ik het erg kinderachtig om over een verwijderde underscore te gaan zitten zaniken. Maak jezelf nuttig op het forum ipv over futiliteiten moeilijk te gaan zitten doen :Z

Oh jee, ik ben aan het flamen in LA. Oh nee, het is gewoon mijn bescheiden mening :P
rules are rules

Niet dat ik nou persé die _ weer in floris zijn nick wil, het gaat erom dat dat dus ook voor verwarring kan zorgen.

Daarbij komt dat als floris zijn nick word gewijzigd ( overtreding van hun eigen regels ) vind ik dat ik ook wel een oude nick van mijn broer mag gebruiken.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op maandag 02 juli 2001 14:44 schreef JvS het volgende:

nu staat er:
[..]

Terwijl er vroeger iets cewls als:
[..]

In stond.. Dat vond ik in deze context wel even leuk om te quoten :P
Dat is omdat de Admins in principe niets meer met het operationele gedeelte van het forum doen. Alleen bestuurstechnisch.

Aannames zijn fataal.

• Dutchman!
offtopic:
[quote]
Op maandag 02 juli 2001 14:41 schreef Gordijnstok het volgende:
Geweldig, van die basic users die zich weer met de besturing van een forum moeten bemoeien :D
[/quote]

en geweldig dat jij je mening even deelt in deze thread, en dat die zo'n enorme bijdrage aan de discussie is.

Je moet niet vergeten dat er buiten het normale forummember - organisatie verhaal ook nog een zogeheten "community" bestaat rond GoT. Als je die community een beetje heel wil laten kan je idd niet zomaar alles doen en al zeker niet zonder discussie of evt principiele democratie. Vandaar (waarschijnlijk) ook het streven modjes/adjes niet "meer" te laten zijn dan bezoekers.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op maandag 02 juli 2001 14:48 schreef pier het volgende:

[..]

rules are rules

Niet dat ik nou persé die _ weer in floris zijn nick wil, het gaat erom dat dat dus ook voor verwarring kan zorgen.

Daarbij komt dat als floris zijn nick is gewijzigd ik ook wel een oude nick van mijn broer mag gebruiken.
Dat Floris zijn nick is aangepast was al gebeurd voordat jij je verzoek indiende.

Aannames zijn fataal.

• witchdoc
  • Laatst online: 02-12 17:26

Ook, simpel hoofdletters naar kleine en omgekeerd is al regelmatig geweigerd.

• Dutchman!
Op maandag 02 juli 2001 14:48 schreef Floris Diemel een stukje:
Rest mij te zeggen dat het me opvalt dat er telkens een aantal mensen zijn die elke mogelijkheid om tegen "de gevestigde orde/modjes/admins/Topix/whatever" te kunnen zeiken aanpakken om weer lekker (on)genuanceerd te gaan schoppen.
Ik krijg juist eerder het idee dat je er zo van overtuigd bent dat die bepaalde mensen alleen maar zitten te flamen dat je je er volledig blind op staart en eventuele positieve toevoegingen niet meer ziet. Zie ook het bovenstaande bij "community". Kritiek != flamen.

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Op maandag 02 juli 2001 14:51 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Dat Floris zijn nick is aangepast was al gebeurd voordat jij je verzoek indiende.
Toch.

Het gaat om het princiepe

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 02 juli 2001 14:49 schreef Dutchman! het volgende:
Je moet niet vergeten dat er buiten het normale forummember - organisatie verhaal ook nog een zogeheten "community" bestaat rond GoT. Als je die community een beetje heel wil laten kan je idd niet zomaar alles doen en al zeker niet zonder discussie of evt principiele democratie. Vandaar (waarschijnlijk) ook het streven modjes/adjes niet "meer" te laten zijn dan bezoekers.
[/offtopic]
Oh God, krijgen we de moraalridderij weer. Nederland is een democratie, maar een bekende Nederlander (de koningin bijv) heeft automatisch verschillende privileges. Pure democratie is een naieve utopie. Natuurlijk is er onderscheid tussen een gemeenschap en een aantal figuren die over die gemeenschap moeten waken. Zo moeilijk is dat toch niet? |:(

• Grrrrrene
  • Niet online
Op maandag 02 juli 2001 14:48 schreef pier het volgende:

[..]

rules are rules

Mensen die hierdoor verward raken moeten hun bril maar 's tweaken... Het was me werkelijk niet opgevallen, ben ook nog niet zo lang mod ofzo, maar had echt niet gezien dattie weg was :D

En je broers nick krijg je echt niet, dat is heel wat anders. Die nick lijkt in de verste verte niet op je originele nick.

Ik geef je wel gelijk dat we 1 strikte lijn moeten trekken wat betreft clones en nickname-changes. Wat voor de users geldt, geldt ook voor de crew natuurlijk :)

Maar ik vind wel dat er veel zeik-topics in LA staan momenteel. Alsof er geen serieuzere discussies te voeren zijn :? Zeuren om een "_" die ineens een spatie is... Tja... Is dat nou echt nodig? 't Is een principekwestie denk ik...

• witchdoc
Op maandag 02 juli 2001 14:37 schreef Daniel Kegel het volgende:
Jij bent ook wel weer lekker in vorm he vandaag? Mogen we nog een positieve insteek t.o.v. de crew verwachten of zit dat er niet meer in? |:(
Begrijp dan ook eens dat als men geen commentaar geeft dat men dan tevreden is.
Het lijkt mij logisch dat mensen commentaar geven als er iets niet goed loopt, ,maar om telkens er iets goed loopt commentaar te gaan geven.. dan wordt het hier wel ERG druk he.

Jij ook trouwens floris(_)diemel :)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op maandag 02 juli 2001 14:53 schreef pier het volgende:

[..]

Toch.

Het gaat om het princiepe
Heb je überhaupt gelezen wat ik getiept heb ?

En dan doel ik op het grotere verhaal, wat verder bovenin.

Aannames zijn fataal.

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 02 juli 2001 14:55 schreef poohbeer het volgende:
Begrijp dan ook eens dat als men geen commentaar geeft dat men dan tevreden is.
Het lijkt mij logisch dat mensen commentaar geven als er iets niet goed loopt, ,maar om telkens er iets goed loopt commentaar te gaan geven.. dan wordt het hier wel ERG druk he.
Veel mensen zeuren alleen maar om het zeuren :r

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Op maandag 02 juli 2001 14:55 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Heb je überhaupt gelezen wat ik getiept heb ?

En dan doel ik op het grotere verhaal, wat verder bovenin.
Op maandag 02 juli 2001 14:40 schreef GaMeOvEr het volgende:
Floris zijn nick is al een tijd geleden gebeurt. (niet eens op verzoek)

Laatst was er nog een crewmember die graag ook zijn Nick lichtelijk aangepast wilde hebben. Hierover is in het crewforum nogal wat opspraak geweest, er waren voor en tegenstanders hiervan.

In het eindeffect is dit niet gebeurd, omdat de regels die wij voor onze bezoekers maken ook door onszelf moeten worden nageleefd.

Dit is dus ook een beleidsbeslissing geworden.

Afgezien wat er in het verleden is gebeurd aan naamsveranderingen onder crewmembers, de bedoeling is dat dit _niet_ meer gebeurt.

De doelstelling is ten slotte dat wij niet "meer" zijn dan de bezoekers, alleen dat we wat meer kunnen.
Dat bedoel je zeker ?

Ja

Verwijderd

en geweldig dat jij je mening even deelt in deze thread, en dat die zo'n enorme bijdrage aan de discussie is.
Eerste gedeelte beschouw ik maar als een uit-de-tent-lokkertje, dus verstandig als ik ben reageer ik daar verder niet op ;)

2de gedeelte dan; Community idee, ok, maar er wordt imo door de users teveel bemoeid met wat wel en niet kan. Wat op het randje is zal overlegd worden tussen de crew, en niet met users. ;)

• Dutchman!
Op maandag 02 juli 2001 14:53 schreef Exirion het volgende:
Oh God, krijgen we de moraalridderij weer. Nederland is een democratie, maar een bekende Nederlander (de koningin bijv) heeft automatisch verschillende privileges. Pure democratie is een naieve utopie. Natuurlijk is er onderscheid tussen een gemeenschap en een aantal figuren die over die gemeenschap moeten waken. Zo moeilijk is dat toch niet? |:(
Als je de intentie van een verhaal (blijkbaar) niet begrijpt reageer dan niet. En ja, dat is nou een klassiek voorbeeld van schoppen. En terecht. |:(

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
"Cosmetische" veranderingen doen we niet aan. Je moet met een hele goede reden komen om je nick veranderd te krijgen.

Vergroten van de herkenbaarheid van crewmembers op het forum (bijv. voor RobinVR) is een goede reden.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op maandag 02 juli 2001 14:56 schreef pier het volgende:

Dat bedoel je zeker ?

Ja
Nou, dan is het toch duidelijk ?

Wij hebben de beslissing genomen dat niet meer te doen, maar zaken die zijn gebeurt, zijn gebeurt.

Aannames zijn fataal.

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 02 juli 2001 14:57 schreef Dutchman! het volgende:
Als je de intentie van een verhaal (blijkbaar) niet begrijpt reageer dan niet. En ja, dat is nou een klassiek voorbeeld van schoppen. En terecht. |:(
En waarop baseer jij de mening dat ik de intentie niet begrijp? :? Tamelijk arrogant om aan te nemen dat ik het wel met je eens _moet_ zijn als ik de intentie begrijp. Ik begrijp best te intentie, maar heb blijkbaar een totaal andere mening.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Heej luitjes, kunnen we nu kappen met het over en weer schoppen ?

Dit schiet niet op zo.

Aannames zijn fataal.

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Aan de "toon" waarop de laatste 2 admin reply's getiept zijn kan ik toch een lichtelijk "ik ben machtig, dit gebeurd er, punt. " gevoel bij jullie constateren.

Ik wil er niet over door zeuren, maar wat is het nu werkelijk het probleem ?

Als ik dus wel Destruction had en ik had gewoon in mijn sig en ondertitel f.k.a pier gezet, had iedereen dat kunnen zien, en was er dus niks aan de hand geweest, dan was ik tevreden geweest, en jullie dus uiteindelijk ook.

• Grrrrrene
  • Niet online
Op maandag 02 juli 2001 14:56 schreef Exirion het volgende:

[..]

Precies! :)

• witchdoc
Op maandag 02 juli 2001 14:56 schreef Exirion het volgende:

[..]

da's 1 van de usernotes die ik heb, maar da's toch echt niet zo.. 't is niet omdat iemand iets (of veel) negatiefs zegt dat ie niet tevreden is he?
Ik zeg hier in LA bijna niks anders dan negatiefs toch heb'k het hier enorm naar me zin (paar 1000 posts beamen dat zeker wel).

Fouten en inconsequenties sloop ik er graag uit en de manier om dat te doen is erop wijzen.. niks mis mee toch?

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 02 juli 2001 15:02 schreef GaMeOvEr het volgende:
Heej luitjes, kunnen we nu kappen met het over en weer schoppen ?

Dit schiet niet op zo.
Ja sjezus, wat een gezeur om niks. Om een lullig detail. En dan ook nog over alle argumenten heen lezen zodat er lekker doorgezeurd kan worden :Z

• Chaos
  • Niet online
Vergroten van de herkenbaarheid van crewmembers op het forum (bijv. voor RobinVR) is een goede reden.
Prima. Ik heb er ook absoluut geen problemen mee dat jullie usernamen niet veranderen en voor de crewleden een uitzondering maken. Maar ga alsjeblieft niet zitten blaten dat de crewleden het ook absoluut niet mogen als de halve crew inmiddels van een nieuwe naam voorzien is. Daar gaat het mij om.

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op maandag 02 juli 2001 15:04 schreef Chaos het volgende:

Maar ga alsjeblieft niet zitten blaten dat de crewleden het ook absoluut niet mogen als de halve crew inmiddels van een nieuwe naam voorzien is. Daar gaat het mij om.
Overdrijven is ook een kunst... |:(

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

[..]

Prima. Ik heb er ook absoluut geen problemen mee dat jullie usernamen niet veranderen en voor de crewleden een uitzondering maken. Maar ga alsjeblieft niet zitten blaten dat de crewleden het ook absoluut niet mogen als de halve crew inmiddels van een nieuwe naam voorzien is. Daar gaat het mij om.
Het punt is dat we pas onlangs besloten hebben om dat _ook_ voor de crew niet meer te doen, om dus op die manier "gelijkwaardigheid" naar de users te creeëren.

Aannames zijn fataal.

• Grrrrrene
  • Niet online

[..]

De halve crew :? Ik zou niet weten waar jij het over hebt... Eén "_" wordt vervangen door een " " en meteen is GoT in rep en roer. Het lijken de Nederlandse media wel |:(

"Joepie, er gebeurt weer eens wat!!" :)

• Dutchman!
edit:
hmm deze thread groeit hard. Dit was dus een reactie op o.a. Exirion

Mijn verhaal is duidelijk. Als je dat af wil doen als zeuren om te zeuren (wat ik in deze thread IMO (ja, zonder H) niet heb gedaan) dan is dat een wel heel makklijke dooddoener.

ps:
Ždood·doe·ner (de ~ (m.))

1 nietszeggend, waardeloos argument waarmee een discussie wordt afgekapt
(voor als er iemand niet zou begrijpen wat ik met dooddoener bedoel)

• mythor
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-11 16:58

mythor

Held in opleiding

Op maandag 02 juli 2001 15:04 schreef Moartn het volgende:

[..]

eerder ergens een accent opzetten

What you say?!

• Chaos
  • Niet online
Het gaat er mij om dat het gebeurt, het preciese aantal doet er dan niet echt toe.

• IceStorm

IceStorm

Maar ga alsjeblieft niet zitten blaten dat de crewleden het ook absoluut niet mogen als de halve crew inmiddels van een nieuwe naam voorzien is. Daar gaat het mij om.
Uhm ik weet het van Floris, van Robin en voor de rest kan ik me niks herinneren. Zegt niet alles uiteraard maar toch.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik moet bij het lezen soms licht aan de topictitel van dit topic denken:

[topic=174360]

>:)

(no flame hoor :P)

Verwijderd

Zullen we hierover ophouden?

• Grrrrrene
  • Niet online
Op maandag 02 juli 2001 15:07 schreef Chaos het volgende:

[..]

Het gaat er mij om dat het gebeurt, het preciese aantal doet er dan niet echt toe.
't zou wel fijn zijn als je idd met voorbeelden kwam, want ik ken ze niet hoor...

• Grrrrrene
  • Niet online
Op maandag 02 juli 2001 15:09 schreef Mark Timmer het volgende:
Zullen we hierover ophouden?
Wie durft er nog een slotje op te zetten dan? ;) >:)

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 02 juli 2001 15:10 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Wie durft er nog een slotje op te zetten dan? ;) >:)
Ikke >:) (ff een pass van een hga, aub? :P)

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 02 juli 2001 15:11 schreef JvS het volgende:
Ikke >:) (ff een pass van een hga, aub? :P)
I wonder wonder whyyyyyyy... :P

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11 10:29

Bene

list incomprehension

Op maandag 02 juli 2001 15:03 schreef pier het volgende:

Ik wil er niet over door zeuren, maar wat is het nu werkelijk het probleem ?
Als je er niet over door wil zeuren moet je ook niet posten. Zeurpiet.

Ik snap niet dat jullie admins hier zowiezo op in gaan - jullie beslissing is jullie beslissing. Punt. Jullie hoeven je niet te verantwoorden, als iemand het er niet mee eens is kan hij aangeven waarom niet en daar houd het op. Ga je niet verdedigen tegen mensen als de topicposter en Pier hierboven, da's helemaal niet nodig. Ik en die twee lui kunnen geen recht ontlenen aan het feit dat we hier posten, jullie zijn moderator en als het ons niet bevalt hebben wij gewoon pech.

Als op iemand anders zijn feestje de verkeerde muziek wordt gedraaid heb ik toch ook pech? Dan moet de DJ mij toch ook niet vertellen waarom hij precies dat nummer draaide en niet de ander? Dan had ik toch naar een ander feestje moeten gaan!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Laat maar lekker wegzakken

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Kan dit topic niet openblijven en hier een normale discussie voeren ? :(

Met het nou altijd opgelost worden met een slot ?

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11 10:29

Bene

list incomprehension

jesus - ik tik even een reply en het topic is gewoon al een pagina langer als ik klaar ben :)

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 02 juli 2001 15:13 schreef Bene het volgende:
Als op iemand anders zijn feestje de verkeerde muziek wordt gedraaid heb ik toch ook pech? Dan moet de DJ mij toch ook niet vertellen waarom hij precies dat nummer draaide en niet de ander? Dan had ik toch naar een ander feestje moeten gaa?
Precies, en er hangen hier een paar figuren rond (ik noem geen namen :P ) die in hun hele topic index ongeveer 80% LA topics hebben staan. Misschien kunnen ze eens echt deel gaan uitmaken van het forum en zich nuttig maken, in plaats van alleen maar kritiek te uiten op het bestuur van het forum ;)

• Chaos
  • Niet online
Als op iemand anders zijn feestje de verkeerde muziek wordt gedraaid heb ik toch ook pech? Dan moet de DJ mij toch ook niet vertellen waarom hij precies dat nummer draaide en niet de ander? Dan had ik toch naar een ander feestje moeten gaa?
Ik denk dat iemand dan liever heeft dat de mensen zeggen welke muziek ze wel willen horen dan dat hij na half uur alleen met de DJ is overgebleven...

• Grrrrrene
  • Niet online
Op maandag 02 juli 2001 15:14 schreef pier het volgende:
Kan dit topic niet openblijven en hier een normale discussie voeren ? :(

Met het nou altijd opgelost worden met een slot ?
Sorry, dat was gewoon een flauw grapje, maar wat valt er nog te discussieren? Je hebt gelijk in zoverre dat wij (crew) ook niet zomaar van username mogen veranderen. Daar heb je helemaal gelijk in, maar het feit dat de helft hier reageert met "huh? Dat had ik helemaal niet gezien joh!" zegt al genoeg he?

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Owkee, en nu wil ik dat men kapt met het geschop, want op de basis van verwijten over wat voor type user iemand is en hoeveel waarde je daarom aan zijn argumenten moet hangen, kun je geen discussie voeren.

Gewoon normale argumenten, want anders gaat hij op slot, niet omdat wij de discussie niet willen voeren, maar omdat je _zo_ geen discussie kunt voeren.

Dit geld natuurlijk voor _alle_ posters in deze thread.

Aannames zijn fataal.

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 02 juli 2001 15:17 schreef Chaos het volgende:
Ik denk dat iemand dan liever heeft dat de mensen zeggen welke muziek ze wel willen horen dan dat hij na half uur alleen met de DJ is overgebleven...
Niet iedereen is zo kieskeurig met muziek als een paar enkelingen :)

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Als op iemand anders zijn feestje de verkeerde muziek wordt gedraaid heb ik toch ook pech? Dan moet de DJ mij toch ook niet vertellen waarom hij precies dat nummer draaide en niet de ander? Dan had ik toch naar een ander feestje moeten gaan!
Dit is geen vergelijking.

ok, je bent ergens te gast.
ok, je moet je gedragen naar de regels die daar gelden, maar dan moeten de gastheren, in dit geval de crew, dat ook doen.

En ik zal het maar even zeggen, ik ben niet pissed oid maar wil er graag even over praten, mogelijk ?

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Er is te praten over de beslissing niet over de uitkomst ervan.

Wij hebben ons als crew op dezelfde "privileges" gezet als de users.

Als in : wij mogen dat ook niet meer.

We zullen echter geen gedane zaken ongedaan gaan maken, en ook niet alsnog users hun nicks wijzigen.

Aannames zijn fataal.

• Sir Abarth

Sir Abarth

1 ding is mij nog niet helemaal duidelijk na het lezen van deze soap.
Floris_Diemel wordt veranderd naar floris diemel, maar waarom was dat nu met een underscore? Ik ben later geregistreerd, en heb een spatie in m'n nick. Nu schijn je ook geen spatie in je nick te kunnen plaatsen?
Is dit soms tijdelijk geweest dat dit wel kon?

Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

naja ik zet de discussie ook wel voort via icq met een admin, dit heeft geen zin......

• Grrrrrene
  • Niet online
Het kon voorheen altijd al, maar sinds kort (:?) niet meer... Dusseuh, Floris lijkt nu wat meer "oldskool" ;)

• witchdoc
Op maandag 02 juli 2001 15:15 schreef Exirion het volgende:
Precies, en er hangen hier een paar figuren rond (ik noem geen namen :P ) die in hun hele topic index ongeveer 80% LA topics hebben staan. Misschien kunnen ze eens echt deel gaan uitmaken van het forum en zich nuttig maken, in plaats van alleen maar kritiek te uiten op het bestuur van het forum ;)
Wie is hier eigenlijk de negativist?! Ik zal in verhouding ongeveer wel het meeste LA posts hebben maar ik zie deze opmerkingen als suggesties hoe die DJ het beter kan maken zodat hij op't volgende feest meer mensen aan't dansen kan brengen..

btw, die smiley past absoluut niet bij de toon van je post.

Verwijderd

/me verbaast zich er elke keer weer over hoe mensen van elke kleine mug een olifant gaan maken.

Het lijkt net alsof ze tegen elke steen die ze tegen komen aan moeten gaan schoppen.

Komt dit nou, omdat het op het moment relatief rustig in LA is of heeft het een andere reden?

Zoals te lezen valt is het toch niet Floris zelf die hier voor gevraagd heeft! Waarom er dan nog over door blijven zeuren?

/me out :)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op maandag 02 juli 2001 15:22 schreef pier het volgende:
naja ik zet de discussie ook wel voort via icq met een admin, dit heeft geen zin......
Wat wil je bereiken dan ? Admins zijn er niet om operationele zaken af te handelen.

Je zult sowieso _niet_ de nick destruction krijgen, zoveel moge duidelijk zijn.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

De oplossing is simpel: Maak van Floris Diemel weer Floris_Diemel. :P

• witchdoc
effe tussendoor: ik nomineer GaMeOvEr voor spokesman of the year! Zou ik zelfs een lesje van kunnen leren :+

• El Jefe
  • Niet online
Op maandag 02 juli 2001 15:22 schreef pier het volgende:
Stoer 8-) :?

• Grrrrrene
  • Niet online
Op maandag 02 juli 2001 15:24 schreef nelske het volgende:
* Grrrrrene verbaast zich er elke keer weer over hoe mensen van elke kleine mug een olifant gaan maken.

Het lijkt net alsof ze tegen elke steen die ze tegen komen aan moeten gaan schoppen.

Komt dit nou, omdat het op het moment relatief rustig in LA is of heeft het een andere reden?

Zoals te lezen valt is het toch niet Floris zelf die hier voor gevraagd heeft! Waarom er dan nog over door blijven zeuren?

* Grrrrrene out :)
Grappig dat je bijna hetzelfde zegt als ik:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/2010164#2010164

Maar van een mug een olifant maken gebeurt wel vaker in LA. De discussies worden er dan niet zinniger op enzo...

Ik trek me bij deze terug, want ik heb er niks meer aan toe te voegen...

• witchdoc
Op maandag 02 juli 2001 15:24 schreef nelske het volgende:
* witchdoc verbaast zich er elke keer weer over hoe mensen van elke kleine mug een olifant gaan maken.

alleen als je elk steentje de grond in trapt kom je tot een egale baan! :P

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Op maandag 02 juli 2001 15:24 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Wat wil je bereiken dan ? Admins zijn er niet om operationele zaken af te handelen.

Je zult sowieso _niet_ de nick destruction krijgen, zoveel moge duidelijk zijn.
Wat is daar nu precies de reden van dan ?

Als ik kenbaar maar dat ik dus eerst pier was maar nu Destruction heet moet het goed zijn.

En nu vinden jullie hoogstwaarschijnlijk dat ik aan het mierenneuken ben, maar dat is dan wederzijds, jullie zeggen alleen : "wij veranderen geen nicks" maar een reden of argument erbij geven doen jullie niet.....

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op maandag 02 juli 2001 15:26 schreef poohbeer het volgende:
effe tussendoor: ik nomineer GaMeOvEr voor spokesman of the year! Zou ik zelfs een lesje van kunnen leren :+
Euh... Bedankt. :P

Aannames zijn fataal.

• Grrrrrene
  • Niet online
Op maandag 02 juli 2001 15:26 schreef poohbeer het volgende:
Slijmbal :P

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 02 juli 2001 15:23 schreef poohbeer het volgende:
Wie is hier eigenlijk de negativist?! Ik zal in verhouding ongeveer wel het meeste LA posts hebben maar ik zie deze opmerkingen als suggesties hoe die DJ het beter kan maken zodat hij op't volgende feest meer mensen aan't dansen kan brengen..

btw, die smiley past absoluut niet bij de toon van je post.
Hey, iemand die zich aangesproken voelt. Maar er is iemand die ongever 90% LA in z'n topics heeft staan, dus het kan erger. Maar waarom ga je nou ook nog kritiek lieveren op mijn smiley gebruik? Mag ik zelf weten op wat voor toon ik dingen zeg, en wat voor smilies ik daarbij gebruik? Mag dat? Please? :P

• witchdoc
Op maandag 02 juli 2001 15:28 schreef Grrrrrene het volgende:
Slijmbal :P
Ik slijmbal? Hehehe, gaan er een paar niet mee akkoord gaan denk'k..
GaMeOvEr wikt en weegt z'n woorden van nature erg goed.. draait niet rond de pot, zegt hoe't staat, maar dan wel op een manier dat niemand pijnlijke schenen krijgt (als in iemand tegen de schenen trappen) :)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op maandag 02 juli 2001 15:28 schreef pier het volgende:

[..]

Wat is daar nu precies de reden van dan ?

Als ik kenbaar maar dat ik dus eerst pier was maar nu Destruction heet moet het goed zijn.

En nu vinden jullie hoogstwaarschijnlijk dat ik aan het mierenneuken ben, maar dat is dan wederzijds, jullie zeggen alleen : "wij veranderen geen nicks" maar een reden of argument erbij geven doen jullie niet.....
Twee redenen :

Belangrijkste reden :

Naamsbekendheid. Blijf jij altijd met de sig : formally known as : xxxx rondlopen ?

Denk hierbij ook dingen zoals de search. (die mensen gebruiken, is dus namen bij postings zien.)

Reden 2 : workload. Het wordt dan heel makkelijk om je nick aan te passen, en gaan mensen er niet meer actief bij nadenken bij het reggen. Of willen ze ééns per maand een andere nick. Dat is allemaal werk waar we niet op zitten te wachten.

Aannames zijn fataal.

• Sir Abarth

Sir Abarth

Op maandag 02 juli 2001 15:23 schreef Grrrrrene het volgende:
Het kon voorheen altijd al, maar sinds kort (:?) niet meer... Dusseuh, Floris lijkt nu wat meer "oldskool" ;)
Ah, dus Floris tikt zelf een underscore, baalde na een tijdje van, maar kon er niets meer aan doen.
En daarna is er bij wijze van grap door Kees een underscore uitgesloopt.

Zoiets dus.

Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]

• Jaymz
  • Laatst online: 15:00

Jaymz

Keep on moving !

Ik ken nog een derde.

Consequent zijn (proberen te zijn :) )

Dingen die in het verleden zijn gebeurd, zijn gebeurd, sommigen zullen niet meer herhaalt (mogen) worden.

Noem het een frisse wind :)
Pagina: 1 2 Laatste