Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumstick3
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-05-2024
Ik heb een skinnova cover aangeschaft zoals je kunt vinden op deze site http://www.gadgetshieldz.com/skinnova/

Nu ben ik benieuwd of je je styleswap cover moet verwijderen om deze aan te brengen of hoe werkt dit precies. Dit aangezien onder de styleswap cover ook het traytje voor de simkaarten zit. Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft.

Op tutorials of youtube kan ik het niet goed zien en er wordt op het internet nergens iets over gezegd.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Is hier een heel mooi topic voor:

[OnePlus 2] Ervaringen en Discussie

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit betreft een Accessoire, dus schopje van AND naar WAO.

Verder heb je al contact gehad met de leverancier? Ik neem aan dat hun wel weten hoe hun eigen spullen bevestigd moeten worden.

Daarbij zijn dit volgens mij niet echter covers, maar zijn het gewoon stikkers.
Dat topic is alleen bedoeld voor ervaringen en niet voor Accessoires. Als de OP geen los topic had willen open, hoorde het nog altijd in: [OnePlus 2] Het Grote Accessoires Topic.

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 16-01-2017 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumstick3
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-05-2024
Ik heb inderdaad al een mailtje gestuurd maar nog geen antwoord mogen ontvangen.
Het gaat om stickers maar ik twijfel over de bevestiging van de sticker. Aangezien onder het deel van de styleswap cover het 'traytje' van de simkaarten zit. Als hier een sticker overheen zit weet ik niet of ik deze nog makkelijk kan verwijderen. En aangezien mijn styleswap de sandstone variant is weet ik niet of dit zo goed zal blijven plakken. Ik had gehoopt hier mensen te treffen die ervaring hebben met deze stickers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister Hardware
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-07 23:34
ik heb zelf een skin van dbrand. je plakt ze op de cover.(kijk uit de ja de skin er niet af haalt in het hoekje waar je de cover er van af haalt, ik heb dat gedeelte iets geknipt) alsje meerdere skins hebt gekocht heb je ook meerdere covers nodig. Ik heb zelf 3 covers en 2 skins.

groetjes van de hardware freak. PS: als je deze comment/bericht useful vond, laat een +je achter :)