Nonsensical line goes here <---
Respect voor je volharding, ik denk dat de meesten de handdoek in de ring gegooid hadden!
We do what we must because we can.
Ik had eigenlijk gehoopt dat het doorging tot aan de rechtszaak. Leek me leuk om mee te maken. Maar dit is zekerheid.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Jammer voor ons, mooi voor jou.iichel schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 15:31:
Ik had eigenlijk gehoopt dat het doorging tot aan de rechtszaak. Leek me leuk om mee te maken. Maar dit is zekerheid.
Principes mogen wat waard zijn
ach ja, deze kan ik weer op m'n CV zetten 
edit: ja het is echt terug

[ Voor 48% gewijzigd door iichel op 07-02-2017 18:41 ]
Fijn dat het zo snel is opgelost. Andere kant had ik ook wel nieuwsgierig geweest hoe de zaak zou zijn gegaan, maar ach dit is vele malen beter!
Enerzijds jammer dat het niet tot een zaak is gekomen, anderzijds snap ik wel dat ze eieren voor hun geld kiezen
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
En de 40 euro incassokosten? Ik persoonlijk zou dat ook nog terug vragen zodat hij goed weet wat er gebeurt indien je je niet aan de wet houdt.iichel schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 18:37:
ach ja, deze kan ik weer op m'n CV zetten
[afbeelding]
"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.
Hamza: Die kun je achteraf welgevoeglijk op je buik schrijven, of je moet nog een dagvaarding willen sturen. Kans is alleen groot dat de verkoper het er dan wel op aan laat komen.
Op P3 schreef ik het volgende:
Aanmaningen maken bij dit soort verkopers doorgaans geen indruk. Een dagvaarding vaak wat meer.
Iichel: Goed om te zien dat het bij jou ook weer eens zo werkt.
Aanmaningen maken bij dit soort verkopers doorgaans geen indruk. Een dagvaarding vaak wat meer.
Hoezo zou je dan eigenlijk nog een dagvaarding moeten sturen, waren die kosten nog niet gevorderd/kunnen die nog niet gevorderd worden bij de eerste dagvaarding? (En eventueel wil men het er natuurlijk juist op aan laten komen)SkiFan schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 09:20:
Hamza: Die kun je achteraf welgevoeglijk op je buik schrijven, of je moet nog een dagvaarding willen sturen. Kans is alleen groot dat de verkoper het er dan wel op aan laat komen.
Volgens mij zijn die kosten nooit gevorderd. Nu daarvoor dagvaarden zou als rauwelijks dagvaarden worden beschouwd, dus dat krijg je sowieso niet toegewezen. Het achteraf alsnog vorderen zou ik weinig opportuun vinden, en eventueel zelfs in strijd met de goede procesorde, je jaagt de wederpartij onnodig op kosten.
Maar goed, TS heeft zoals verwacht zn aankoopsom + deurwaarderskosten. Voor de verkoper is dit gewoon een verdienmodel, die onderdelen zijn quasi gratis. Vrijwel alles wat ie verkoopt draagt aan zn marge bij. Gezien de aankoopprijs moet meer dan 1 op de 3 klanten dagvaarden om m van zn verdienmodel af te helpen. Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren.
Maar goed, TS heeft zoals verwacht zn aankoopsom + deurwaarderskosten. Voor de verkoper is dit gewoon een verdienmodel, die onderdelen zijn quasi gratis. Vrijwel alles wat ie verkoopt draagt aan zn marge bij. Gezien de aankoopprijs moet meer dan 1 op de 3 klanten dagvaarden om m van zn verdienmodel af te helpen. Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren.
Houd je er rekening mee dat je zelf de paginalengte hier kunt instellen? Wat voor jou dan P3 is, is voor mij nog steeds P1.Op P3 schreef ik het volgende:
M'n vriendin heeft ooit een keer een schuld bij de Wehkamp gehad, via incassobureau uiteindelijk een betalingsregeling kunnen doen en paar maanden na het afronden van het hele traject ook een extra rekening op de deurmat vanwege extra incassokosten. Het vonnis van die rechtszaak heeft ze ingelijst.
SkiFan in "Onenigheid met betrekking tot retour van artikel"Paulus0013 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:59:
[...]
Houd je er rekening mee dat je zelf de paginalengte hier kunt instellen? Wat voor jou dan P3 is, is voor mij nog steeds P1.