Ik wilde mijn usb driver updaten. In het installatiemenu kom ik in een scherm waar ik volgende moet klikken, maarrrr ehm mijn muis en toetsenbord zijn dan uitgeschakeld door de update (beide usb) er zat niets anders op dan de pc te resetten en hopen dat het daarna weer werkte. Dat ging dus niet, ik dacht even de veilige modus in te gaan, maar daar werken ze ook niet.
Ik heb alle usb poorten geprobeerd, ook de usb2 poorten, ik heb zelfs een usb naar ps2 converter gebruikt. Daarna windows cd erin om maar een windows herstel te doen, echter zelfs daarin werken de muis en toetsenbord niet, ook niet op ps2. Ik kan dus met geen enkele mogelijkheid mijn pc meer in als ook windows er opnieuw opzetten. Ik kom met de muis alleen nog maar mijn bios in.
Ik heb een Asus B150 pro gaming aura mobo en gebruik Windows 7 pro 64bit.
Alle hulp is welkom, ik zou het niet meer weten...
Update, ik had nog een cd met linux mint, kan dus nu mijn pc in. Misschien kan ik die driver handmatig uit de map halen ofzo? Ik heb geen idee hoe en waar.
Ik heb alle usb poorten geprobeerd, ook de usb2 poorten, ik heb zelfs een usb naar ps2 converter gebruikt. Daarna windows cd erin om maar een windows herstel te doen, echter zelfs daarin werken de muis en toetsenbord niet, ook niet op ps2. Ik kan dus met geen enkele mogelijkheid mijn pc meer in als ook windows er opnieuw opzetten. Ik kom met de muis alleen nog maar mijn bios in.
Ik heb een Asus B150 pro gaming aura mobo en gebruik Windows 7 pro 64bit.
Alle hulp is welkom, ik zou het niet meer weten...
Update, ik had nog een cd met linux mint, kan dus nu mijn pc in. Misschien kan ik die driver handmatig uit de map halen ofzo? Ik heb geen idee hoe en waar.
[ Voor 15% gewijzigd door marcelsmit op 07-01-2017 12:07 ]