Eigen router achter KPN V10

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Hoi, op het moment zijn wij aangesloten bij KPN en hebben wij thuis een v10 hangen. Graag zou ik of de v10 helemaal vervangen, of mijn eigen router (moet ik nog aanschaffen) hier achter te plaatsen.

De reden hiervoor is dat ik gewoon vrij weinig kan managen in de v10, en toch wel eens zelf aan het prutsen wil gaan. Is er iemand die deze setup thuis dus heeft of er misschien verstand van heeft en mij het een en ander kan uitleggen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
KPN Router V10

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
-

Beste antwoord (via Verwijderd op 29-12-2016 08:45)

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Denk dat je dat het beste hier kan vragen, daar "brabbelen" ze nog al veel over de V10 :)

[KPN Glasvezel] Ervaringen & Vragen Topic - Deel 2

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Denk dat je dat het beste hier kan vragen, daar "brabbelen" ze nog al veel over de V10 :)

[KPN Glasvezel] Ervaringen & Vragen Topic - Deel 2

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:35
Heb de overstap net afgerond, er zijn een aantal topics dat je hiervoor kunt lezen:

Overstappen Ziggo naar KPN Glasvezel met eigen router

En bijv het algemene KPN internet topic, zoals hierboven genoemd.

Ook op het KPN forum zijn er veel topics over en dan heb je netwerkje.com nog met uitgebreide uitleg.

http://netwerkje.com

[ Voor 7% gewijzigd door NiGeLaToR op 29-12-2016 08:45 ]

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt mensen, hier heb ik wat aan!