[PS4] F1 2016 GoT Racing League

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11-09-2021

Oliwier30

Herman Brood Academie

Verwijderd schreef op maandag 24 april 2017 @ 15:14:
[...]

Nee, ik zat wel in de buurt want ik moest er voor uitwijken daar. Maar er zat nog iemand tussen.
Heb jij er toevallig beeldmateriaal van? Want op de huidige filmpjes kan ik niet echt zien wat er nou precies gebeurt.

PSN: TiS_x_ChaozZ | https://soundcloud.com/skarbamusic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moes2
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 25-07 16:34
Sup4rdurt schreef op maandag 24 april 2017 @ 09:48:
Hier mijn race:
[video]

Ik zal in de loop van de dag het klassement even updaten.
Mooi ook, lichte touché met Erwin na bocht 1 L1 en ik schiet naar rechts alsof er een vrachtwagen op me inbeukt. Ik stuurde niet eens naar rechts op dat moment :/
Oliwier30 schreef op maandag 24 april 2017 @ 16:09:
[...]

Heb jij er toevallig beeldmateriaal van? Want op de huidige filmpjes kan ik niet echt zien wat er nou precies gebeurt.
Op jouw filmpje leek het in eerste instantie de Ferrari, maar o.b.v. Sup4rdurts filmpje lijkt het me dat het de Toro Rosso is (en gezien Erwin zegt dat hij het niet was...). Die zit ook ineens achter de Ferrari na die bocht, alsof 'ie hinder had van een touché.... the plot thickens :o .

[ Voor 39% gewijzigd door Moes2 op 25-04-2017 19:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Heb mijn stuurtje besteld! Ben benieuwd of ik er sneller van word :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 09:27

Event kalender

DatumTijdstipEventCircuit
30 april 201719:45uAfbeeldingslocatie: http://superdurt.racing/data/flags/bel.jpg GP van België Spa-Francorchamps

Deelnemers

Tweakers IDPSNTeam
@VerwijderdRa_ic-Jon98Mercedes AMG Petronas
-kinairoy007Mercedes AMG Petronas
@Moes2Draat505Scuderia Ferrari
@ErwinnBeenerwinbeen18Scuderia Ferrari
@Kungfukip toantoanWilliams Martini Racing
@Zym0tiC Zym0tiC-onlineWilliams Martini Racing
@Oliwier30 TiS_x_ChaozZRed Bull Racing
-STANBONJOVIRed Bull Racing
Sahara Force India F1
@Verwijderd Coen_10Sahara Force India F1
@Sup4rdurt Sup4rdurtRenault
-LawsonIXRenault
@Foetsie Stringer_NL_Scuderia Toro Rosso
@Verwijderd Friloow_NLScuderia Toro Rosso
@Fylax FyLaxXSauber F1 Team
Sauber F1 Team
@Boatje Boatje-McLaren Honda
@Verwijderd koekenbakker28McLaren Honda
Manor Racing
Manor Racing
@Therric TherricHaas F1 Team
@daniellammers Daaniel-LammersHaas F1 Team

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moes2
Oliwier30 schreef op donderdag 27 april 2017 @ 21:34:
Heb mijn stuurtje besteld! Ben benieuwd of ik er sneller van word :)
Nice, welk stuur?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stringer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-07 08:39

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Ik was in eerste instantie langzamer dan met de controller. Dat was schrikken, misschien wel een dikke twee seconden minder snel namelijk. Dat kwam enerzijds doordat ik in cockpit view ging rijden maar ook met de switch van automatic gear naar manual met de paddles. Het is flink wennen om zelf te shiften. Dus als je schrikt gewoon doorzetten.

Al snel zit je op je oude tijden en later zal je ook sneller gaan omdat je betere shift momenten kan kiezen met manual gears. Zo schakelt de automatic bak iets te snel omhoog. Waardoor je niet altijd in meest optimale versnelling de bocht in gaat of uit komt.

Maar het is zoveel leuker en preciezer rijden :)

[ Voor 4% gewijzigd door Stringer op 28-04-2017 14:01 ]

i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

De T150 van Thrustmaster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga het helaas niet redden vanavond. Mijn plekje is beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:44

Zym0tiC

^_^

Bezig met opwarm ronde. Migrate host... Lost connection with PS network... En dat was het dan. :(

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therric
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18-07-2022
Pffft... Tweede keer al dat mijn controller uitvalt tijdens het racen, zonde dit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kungfukip
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 10:05
Gebeurt elke week weer dat ik van de baan wordt geduwd door iemand. Dit keer door Raicjon. Ik kom voor hem de pits uit en hij zit nog achter mij, daarna rijdt hij naast mij en duwt hij me doodleuk van de baan af bij L'eau. Ben er wel beetje klaar mee.

[ Voor 5% gewijzigd door Kungfukip op 30-04-2017 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therric
Kungfukip schreef op zondag 30 april 2017 @ 20:25:
Gebeurt elke week weer dat ik van de baan wordt geduwd door iemand. Dit keer door Raicjon. Ik kom voor hem de pits uit en hij zit nog achter mij, daarna rijdt hij naast mij en duwt hij me doodleuk van de baan af bij L'eau. Ben er wel beetje klaar mee.
Ik denk dat we sowieso nog eens even goed na moeten denken over hoe we het beste tegen elkaar kunnen racen, ik zie ontzettend vaak dat als er iemand van de baan gaat, er meteen weer op komt geknald zonder er rekening mee te houden dat er ook nog andere mensen mee rijden. Evenals het verdedigen van je positie ten opzichte van een aanvaller achter je. Het is niet de bedoeling dat we met man en macht alle kanten op slingeren en van onze lijn gaan zodat de persoon achter ons er niet voorbij kan omdat de ruimte weg wordt geslingerd.

Hou gewoon je auto recht en hou je lijn, het is ook niet nodig om mensen op te houden die gewoon sneller zijn.
Gewoon met zijn allen iets beter op elkaar letten en dan zal er een stuk minder gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moes2
Teringzure bug na safety car. Gele vlag blijft hangen, ik heb viermaal Stinger ingehaald en terug erlangs moeten laten ivm 'illegal' overtake, had anders P3 nog wel kunnen pakken.

Verder leuke race! (Duh, het is spa) Los van de eerste ronde. Reed als een natte krant in S1 en S2, tikje nerveus 8)7 . Spinde nog door een botsing met chaozz, ga ik nog terug kijken.

Gefeliciteerd Coen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Ik weet niet wat draat aan het doen was aan het begin van de race, maar hij slingerde alle kanten op. Ik moest zwaar inhouden en een andere lijn pakken waardoor ik mij verremde en spinde. Boatje zat volgens mij achter mij, heb jij hier iets van gezien?

Dit was trouwens mijn eerste race met het stuur, dus het was ook even wennen. Maar qua slijtage ben ik er wel op vooruit gegaan. Mede dank aan de safety car, maar ik heb een één stopper gehaald met Super Soft en Soft.

[ Voor 30% gewijzigd door Oliwier30 op 30-04-2017 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Tijdens de SC loopt het spel vast (stond P4) en bij terugkomst 3 posities kwijt. Daarna raakte ik @Verwijderd in T1. Sorry daarvoor maar ik verremde tijdens het verdedigen. Daarna nog wel een mooi gevecht gehad met @Verwijderd & @Verwijderd. Samen l'Eau Rouge op; heb jij daar beelden van, Friloow?

Door die vastlopert dus ook geen beelden deze keer. PS heeft niet opgeslagen...
Oliwier30 schreef op zondag 30 april 2017 @ 21:00:
Ik weet niet wat draat aan het doen was aan het begin van de race, maar hij slingerde alle kanten op. Ik moest zwaar inhouden en een andere lijn pakken waardoor ik mij verremde en spinde. Boatje zat volgens mij achter mij, heb jij hier iets van gezien?

Dit was trouwens mijn eerste race met het stuur, dus het was ook even wennen. Maar qua slijtage ben ik er wel op vooruit gegaan. Mede dank aan de safety car, maar ik heb een één stopper gehaald met Super Soft en Soft.
Ging best aardig, toch? Hoe beviel het?

[ Voor 44% gewijzigd door Sup4rdurt op 30-04-2017 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Sup4rdurt schreef op zondag 30 april 2017 @ 21:06:
Tijdens de SC loopt het spel vast (stond P4) en bij terugkomst 3 posities kwijt. Daarna raakte ik @Verwijderd in T1. Sorry daarvoor maar ik verremde tijdens het verdedigen. Daarna nog wel een mooi gevecht gehad met @Verwijderd & @Verwijderd. Samen l'Eau Rouge op; heb jij daar beelden van, Friloow?

[...]

Het is natuurlijk veel leuker dan met een controller, alleen momenteel nog iets langzamer. Mijn snelste rondje was dan ook maar een 1:52:*** , heb deze race puur op tactiek en banden sparend rijden gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moes2
Oliwier30 schreef op zondag 30 april 2017 @ 21:00:
Wat overdreven.

Ik slingerde niet alle kanten op, ik miste meerdere keren m'n rem- en instuurpunt in L1 waardoor ik onderstuurde, dit was alleen in sector 1&2. Jon en Coen konden er prima langs, want ik hou wel in de gaten waar mensen naast me zitten.

Je spinde door je eigen schuld, en tikte mij er daardoor af. Ik remde al ontzettend laat omdat ik wist dat je vlak achter me zat, jij divebombed naar de binnenkant. Dat was in S3:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KRxhNSaSlYA]
Richting het rempunt rij ik bij je weg, rem laat, daarna knal je er ineens in. Ja, ik reed als een mongol die 1e ronde, excuses. Nee, die crash was niet mijn fout.

En de video van de illegal overtakes, weg podium :'(
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=r9F8b8tlLX4]

Hadden meer mensen daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Moes2 schreef op zondag 30 april 2017 @ 21:20:
[...]
Wel de gele vlaggen de gehele race, maar niet de illegal overtake melding. Vond het inderdaad vreemd en vermoedde al dat je deze bug had, vandaar m'n pitstop in rondje 21.

Verder: wederom de onterechte speeding during safety car penalty gekregen en als kers op de taart werd m'n vleugelschade niet gerepareerd tijdens de pit-stop, stond wel aan. Topspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Moes2 schreef op zondag 30 april 2017 @ 21:20:
[...]

Wat overdreven.

Ik slingerde niet alle kanten op, ik miste meerdere keren m'n rem- en instuurpunt in L1 waardoor ik onderstuurde, dit was alleen in sector 1&2. Jon en Coen konden er prima langs, want ik hou wel in de gaten waar mensen naast me zitten.

Je spinde door je eigen schuld, en tikte mij er daardoor af. Ik remde al ontzettend laat omdat ik wist dat je vlak achter me zat, jij divebombed naar de binnenkant. Dat was in S3:

[video]
Richting het rempunt rij ik bij je weg, rem laat, daarna knal je er ineens in. Ja, ik reed als een mongol die 1e ronde, excuses. Nee, die crash was niet mijn fout.

En de video van de illegal overtakes, weg podium :'(
[video]

Dat is geen divebomb, ik weet heus wel wanneer ik kan inhalen en wanneer niet. Maar ik remde volgens mij op de kurbs en vloog gewoon lekker rechtdoor. En ik weet niet of je gewoon een slechte exit had, of een andere setup, maar ik moest ruim inhouden op dat rechte stuk. En aangezien ik geen zin had om jouw rempunt verkeerd in te schatten en mijn voorvleugel te verliezen ging ik schuin achter je rijden.

Edit: Als je in je linkerspiegel kijkt, zie je ook dat ik opeens wegschiet. Beetje jammer dat je het meteen wegzet als "Divebomb".

@Moes2

[ Voor 6% gewijzigd door Oliwier30 op 30-04-2017 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sup4rdurt schreef op zondag 30 april 2017 @ 21:06:

[...]

Was idd een mooie battle! Helaas heb ik niet geen beelden van, drukte op de share knop na het spel maar kon hem niet opslaan door op vierkantje Te drukken. Erg jammer want ik had zelf ook 2 reddings momenten van mezelf (1 leek veel op Verstappen op Brazilië afgelopen jaar :p, was mooi geweest als ik deze met jullie had kunnen delen)
Maar er was wel iets raars aan de hand, ik lag 8e en werd ingehaald door een van jullie 2. Toen ik vlak daarna terug wouw inhalen, kreeg ik een melding van illegal overtake :( vond ik erg vreemd.
Ook mijn bandenslijtage lag ontzettend hoog :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boatje
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-10-2023
Leuke home race 8) en proficiat @Verwijderd !

@Foetsie , in ronde 3 gingen we samen de busstop in. Ik aan de buitenkant en gaf ruimte maar zag dat je plots spinde. Had jij mij geraakt of was er contact met Oliwier?

[ Voor 4% gewijzigd door Boatje op 01-05-2017 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Boatje schreef op zondag 30 april 2017 @ 23:39:

@Foetsie , in ronde 3 gingen we samen de busstop in. Ik aan de buitenkant en gaf ruimte maar zag dat je plots spinde. Had jij mij geraakt of was er contact met Olivier?
Ik weet van niks O-)

OCD momentje: Oliwier*, met een "w" niet met een "v".

Edit:
Pure onzin dat dit een Illegal overtake is natuurlijk. Draat kon mij in een latere ronde wel inhalen zonder gevolgen...beetje jammer.

[ Voor 19% gewijzigd door Oliwier30 op 30-04-2017 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer

Stringer

Casual Sim liefhebber.

@Foetsie , in ronde 3 gingen we samen de busstop in. Ik aan de buitenkant en gaf ruimte maar zag dat je plots spinde. Had jij mij geraakt of was er contact met Oliwier?
Volgens mij zaten we inderdaad naast elkaar met genoeg ruimte. Ik raakte met mijn voorkant iig niets. Wellicht was er toch even contact met een achterband tijdens het draaien. Ik had misschien ook een bochtje moeten wachten met de move. Maarja, doen we niets meer aan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moes2
Oliwier30 schreef op zondag 30 april 2017 @ 21:36:
[...]

Dat is geen divebomb, ik weet heus wel wanneer ik kan inhalen en wanneer niet. Maar ik remde volgens mij op de kurbs en vloog gewoon lekker rechtdoor. En ik weet niet of je gewoon een slechte exit had, of een andere setup, maar ik moest ruim inhouden op dat rechte stuk. En aangezien ik geen zin had om jouw rempunt verkeerd in te schatten en mijn voorvleugel te verliezen ging ik schuin achter je rijden.

Edit: Als je in je linkerspiegel kijkt, zie je ook dat ik opeens wegschiet. Beetje jammer dat je het meteen wegzet als "Divebomb".

@Moes2 [video]
Ah ik zie het ja. Denk dat dat rechte stuk aan de slipstream ligt, die is nogal sterk in dit spel. Moest daar zelf ook meerdere keren van het gas toen ik achter mensen zat. Mijn setup was overigens jouw setup uit time trial, die vond ik wel lekker rijden :+

Inderdaad geen divebomb, excuses, maar ik blijf erbij dat die crash zelf niet mijn schuld is, wat imo losstaat van dat eerste baggerrondje verder: die bocht zelf reed ik prima. Vandaar mijn reactie, ik heb de indruk dat je die crash aan mij toeschrijft o.b.v. je eerste post, en als ik jouw en mijn filmpje zo zie is het gewoon pech dat je op het gras/kerb aanremde. Vond de crash verder ook niet zo'n punt, want zie jou nooit gekke dingen doen eigenlijk.

Overigens had ik verwacht dat je me in de bocht na die lange doordraaier in zou halen, daarom koos ik daar de binnenkant, ter verdediging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn race gister begon al slecht vanwege de kwalificatie. En ik wist wat me te doen stond in de race. Ik starte als 13e en begon aan mijn inhaalrace. Aan het einde van de 1e ronde stond ik al op een mooie 6e plaats. Hierdoor kwam ik achter LawsonIX terecht en kwam in de 2e ronde steeds dichterbij. Heb me een paar keer moeten inhouden omdat ik hem net niet voorbij kwam. Op een bepaald punt zat ik zo goed als naast LawsonIX en knalt hij mij gewoon zonder te kijken van de baan. Ik mag van geluk spreken dat ik geen band verloren ben. Hierdoor ben ik tijdens de race ten eerste voor een 3 stopper moeten gaan en heb ik maar P6 kunnen halen.

Hier de link naar het filmpje:
YouTube: F1 2016 | GoT Racing | SPA Belgium | Collision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Moes2 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 11:32:
[...]

Ah ik zie het ja. Denk dat dat rechte stuk aan de slipstream ligt, die is nogal sterk in dit spel. Moest daar zelf ook meerdere keren van het gas toen ik achter mensen zat. Mijn setup was overigens jouw setup uit time trial, die vond ik wel lekker rijden :+

Inderdaad geen divebomb, excuses, maar ik blijf erbij dat die crash zelf niet mijn schuld is, wat imo losstaat van dat eerste baggerrondje verder: die bocht zelf reed ik prima. Vandaar mijn reactie, ik heb de indruk dat je die crash aan mij toeschrijft o.b.v. je eerste post, en als ik jouw en mijn filmpje zo zie is het gewoon pech dat je op het gras/kerb aanremde. Vond de crash verder ook niet zo'n punt, want zie jou nooit gekke dingen doen eigenlijk.

Overigens had ik verwacht dat je me in de bocht na die lange doordraaier in zou halen, daarom koos ik daar de binnenkant, ter verdediging.
Nee, de crash is uiteraard mijn eigen fout. Maar het ging meer om dat stuk ervoor, leek er echt op alsof je opeens dronken was, vergeleken met je kwalificatie ronde.

Het was best frustrerend, want ik was sneller maar ik kon je niet echt voorbij. Vervolgens ga ik veel te wijd in die laatste bocht voor de crash, en moet ik anders remmen/insturen dan normaal. Dat in combinatie met mijn eerste race met een stuurtje, het was gewoon een beetje ongelukkig. Ik ben blij dat we hem hebben uitgereden, en raar genoeg geen schade hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Best apart wel. Ik heb beide filmpjes van jullie tijdens die laatste bocht (de blanchimont) bekeken.

Vanuit Oliwier z'n perspectief lijkt Moes2 aardig te 'weaven' op dat lange stuk, maar het filmpje vanuit Moes2 zijn view geeft een totaal ander beeld. Het stuurtje is vrij recht met een aardig strakke lijn (de bochten er voor lijken wel met een borreltje op ;-).

Some F1 2016 online voodoo? :+

[ Voor 5% gewijzigd door Stringer op 01-05-2017 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Ik heb zojuist mijn lap 2-3 en 4 terug gekeken, maar ik rij in niemandsland die laps. Dus ik denk dat het iemand anders was achter jullie.

Edit:

Dit was ook geval apart, ik denk niet dat Lawson mij gezien had, want hij stuurt zo terug de lijn op.

[ Voor 14% gewijzigd door Oliwier30 op 01-05-2017 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Oliwier30 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 15:35:
[...]

Dit was ook geval apart, ik denk niet dat Lawson mij gezien had, want hij stuurt zo terug de lijn op.

[video]
Wellicht schrok hij van z'n uitglijder, zag je aankomen en ging daarom abrupt naar links. Want ik zou anders niet kunnen bedenken waarom hij niet rechts aanhoudt. Wel goed geanticipeerd van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit:
Pure onzin dat dit een Illegal overtake is natuurlijk. Draat kon mij in een latere ronde wel inhalen zonder gevolgen...beetje jammer.
[video]
Zelfde probleem bij mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Ik zal er volgende week overigens niet bij zijn i.v.m. de (hopelijk gunstige) ontknoping van de Eredivisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Verwijderd schreef op maandag 1 mei 2017 @ 11:50:
Mijn race gister begon al slecht vanwege de kwalificatie. En ik wist wat me te doen stond in de race. Ik starte als 13e en begon aan mijn inhaalrace. Aan het einde van de 1e ronde stond ik al op een mooie 6e plaats. Hierdoor kwam ik achter LawsonIX terecht en kwam in de 2e ronde steeds dichterbij. Heb me een paar keer moeten inhouden omdat ik hem net niet voorbij kwam. Op een bepaald punt zat ik zo goed als naast LawsonIX en knalt hij mij gewoon zonder te kijken van de baan. Ik mag van geluk spreken dat ik geen band verloren ben. Hierdoor ben ik tijdens de race ten eerste voor een 3 stopper moeten gaan en heb ik maar P6 kunnen halen.

Hier de link naar het filmpje:
YouTube: F1 2016 | GoT Racing | SPA Belgium | Collision
Reactie van LawsonIX:
Als ik het zo bekijk dan had ik je zeker wat meer ruimte moeten geven. Wel ben ik van mening dat de plek om mij in te halen niet de meest voor de hand liggende is. Waarschijnlijk had je op een recht stuk meer geluk gehad. Uiteindelijk kost het mij ook een voorvleugel dus zijn er alleen maar verliezers.
Oliwier30 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 15:35:

[video]
Reactie van LawsonIX:
Ik was aan het overleven zonder voorvleugel en heb je mede door het grote snelheidsverschil niet gezien. Ik stuur nog links de baan af, maar toen zat je er al naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moes2
Oliwier30 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 12:41:
[...]

Nee, de crash is uiteraard mijn eigen fout. Maar het ging meer om dat stuk ervoor, leek er echt op alsof je opeens dronken was, vergeleken met je kwalificatie ronde.

Het was best frustrerend, want ik was sneller maar ik kon je niet echt voorbij. Vervolgens ga ik veel te wijd in die laatste bocht voor de crash, en moet ik anders remmen/insturen dan normaal. Dat in combinatie met mijn eerste race met een stuurtje, het was gewoon een beetje ongelukkig. Ik ben blij dat we hem hebben uitgereden, en raar genoeg geen schade hadden.
Die eerste ronde was inderdaad de slechtste ronde van al m'n rondes Spa ooit :+

Ik had ook niet direct na de race moeten reageren, de adrenaline zat er nog in. Het passief-agressieve spat van m'n reactie af. :/
Ah hier reed ik vlak achter ja, vond het er al gek uitzien wat daar gebeurde. Wilde het nog uploaden, maar was het compleet vergeten tot nu
Foetsie schreef op zondag 30 april 2017 @ 21:33:
[...]

Wel de gele vlaggen de gehele race, maar niet de illegal overtake melding. Vond het inderdaad vreemd en vermoedde al dat je deze bug had, vandaar m'n pitstop in rondje 21.

Verder: wederom de onterechte speeding during safety car penalty gekregen en als kers op de taart werd m'n vleugelschade niet gerepareerd tijdens de pit-stop, stond wel aan. Topspel.
Dat had je niet hoeven doen hoor, was niet jouw schuld dat de boel bleef hangen. Toch bedankt :*)

Gezien de hoeveelheid mensen die er last van had en gezien dit niet de eerste keer is dat de SC voor irritante bugs zorgt, wellicht zonder SC rijden volgende keer/keren @Sup4rdurt ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Sup4rdurt schreef op maandag 1 mei 2017 @ 17:18:
[...]

Reactie van LawsonIX:

[...]

[...]

Reactie van LawsonIX:

[...]
Wat Lawson zegt over dat geval met STANBONJOVI, ben ik het dus helemaal niet mee eens. Ongeacht wat de situatie is, je hoort niet iemand zo van de baan af te tikken. Dit is geen geval van "te weinig ruimte", maar gebrek aan oog voor andere mensen op de baan. Of het nou een goede bocht was om in te halen of niet, Stan zat half langs hem en Lawson stuurt gewoon in op hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook de Thrustmaster T150 besteld. Had vroeger al een stuurtje maar die ging helaas stuk. Stuurtje rijd echt tien keer beter/fijner dan met controller. Hopen dat ik nu weer eens meer naar voren kan rijden 😪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Als ik zie hoe mensen gewoon vol gas geven op krappe bochten en dan zie je de auto gewoon helemaal niets doen totdat het kan en dan bouwt hij rustig vermogen op. WTF :? Als ik m'n pedaal 2 mm te veel indruk is het einde race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boatje
RedHat schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 08:31:
Als ik zie hoe mensen gewoon vol gas geven op krappe bochten en dan zie je de auto gewoon helemaal niets doen totdat het kan en dan bouwt hij rustig vermogen op. WTF :? Als ik m'n pedaal 2 mm te veel indruk is het einde race.
Speel je met of zonder traction control? Ik heb het op medium staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Boatje schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 08:50:
[...]

Speel je met of zonder traction control? Ik heb het op medium staan.
Zonder assists.

Maar dan nog vind ik het absurd dat je gewoon vol gas kunt geven nog voor een bocht zonder eraf te knallen. Nooit geweten dat die TC zo 'zwaar' was als in de filmpjes hierboven.

[ Voor 30% gewijzigd door RedHat op 02-05-2017 08:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stringer

Stringer

Casual Sim liefhebber.

De traction control is inderdaad opzienbarend op medium imo. Laat staan op full, maar dan worden je ronden tijden daadwerkelijk langzamer. Dat valt gigantisch mee bij medium.

Als traction control uitstaat in F1 2016 ga je gegarandeerd wheelspinnen als je vol gas geeft in z'n 2, laat staan als je stuur ook maar een paar millimeter schuin staat. Met TC uit moet je gedoseerd gasgeven en snel upshiften naar boven voor dat je plankgas kan.

Maar eerlijk gezegd, we rijden met zo'n gemelangeerd groepje mensen (controllers, stuurtjes, geen assists, alle assists, assists op medium) dat daarmee de track awareness, skill niveau en snelheid ook alle kanten op gaat. Daar doen we vrij weinig aan denk ik, behalve dat track awareness wat mij betreft los staat van je set-up. Dat is gewoon letten op je omgeving.

Bij een volgend seizoen (F1 2017) zouden tzt wellicht
weer even goed kunnen nadenken over welke assists zijn toegestaan. De vraag is ook rijden we casual of proberen we te simmen? Het antwoord zal voor iedereen anders zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Stringer op 02-05-2017 11:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Foetsie schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 11:02:
De traction control is inderdaad opzienbarend op medium imo. Laat staan op full, maar dan worden je ronden tijden daadwerkelijk langzamer. Dat valt gigantisch mee bij medium.

Als traction control uitstaat in F1 2016 ga je gegarandeerd wheelspinnen als je vol gas geeft in z'n 2, laat staan als je stuur ook maar een paar millimeter schuin staat. Met TC uit moet je gedoseerd gasgeven en snel upshiften naar boven voor dat je plankgas kan.

Maar eerlijk gezegd, we rijden met zo'n gemelangeerd groepje mensen (controllers, stuurtjes, geen assists, alle assists, assists op medium) dat daarmee de track awareness, skill niveau en snelheid ook alle kanten op gaat. Daar doen we vrij weinig aan denk ik, behalve dat track awareness wat mij betreft los staat van je set-up. Dat is gewoon letten op je omgeving.

Bij een volgend seizoen (F1 2017) zouden tzt wellicht
weer even goed kunnen nadenken over welke assists zijn toegestaan. De vraag is ook rijden we casual of proberen we te simmen? Het antwoord zal voor iedereen anders zijn.
Traction Control op Medium en Manual Gears zou leuk zijn voor volgend seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniellammers
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-01 15:30
10x sorry voor het niet afmelden. Zondag zal ik er ook niet bij zijn, veel plezier!

You won't catch me driving a racecar that I've build. - Colin Chapman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond gewoon de GP van Italië toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boatje
Verwijderd schreef op zondag 7 mei 2017 @ 12:54:
Vanavond gewoon de GP van Italië toch?
Yep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Ik ben er toch bij vanavond :)

[ Voor 6% gewijzigd door Stringer op 07-05-2017 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn broer Zymotic-online moet ik afmelden vroeg hij me. Hij was dat vergeten en hij heeft geen Internet. Ik weet ook niet zeker of ik het haal vanavond, dus wacht maar zeker niet op mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt

Event kalender

7 mei 201719:45uAfbeeldingslocatie: http://superdurt.racing/data/flags/ita.jpg GP van Italië Monza

Deelnemers

Tweakers IDPSNTeam
@Kungfukip toantoanWilliams Martini Racing
@Oliwier30 TiS_x_ChaozZRed Bull Racing
-STANBONJOVIRed Bull Racing
@Verwijderd Coen_10Sahara Force India F1
@Sup4rdurt Sup4rdurtRenault
-LawsonIXRenault
@Foetsie Stringer_NL_Scuderia Toro Rosso
@Fylax FyLaxXSauber F1 Team
@Boatje Boatje-McLaren Honda
@Verwijderd koekenbakker28McLaren Honda
@Therric TherricHaas F1 Team

- We rijden deze race nog wel met SC aan. Mocht dit weer problemen geven, blijft de SC voor de rest van het seizoen uit.
- Ook deze keer geen uitnodigingen. Graag zelf de lobby joinen.
- Bij een verbroken verbinding kun je (in mijn geval afgelopen zondag iig) joinen door te kiezen voor spectate > en dan op vierkantje klikken.
- Vanwege het missen van de beelden afgelopen week; wie is er laatste 13e geworden vorige keer?
- Naar mijn idee wordt je ook hier de pitstraat uit getorpedeerd. Jullie hier ook last van? Zo ja; houdt hier dan rekening mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniellammers
Het vliegtuig is optijd geland, ik ben aanwezig vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer wordt het klassement geupdated? Aangezien de race van België er nog niet bij staat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moes2
@Verwijderd 10e in Q? Ben je dan toch menselijk?!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Therric
Jongens kom op... Dit is al de zoveelste keer dat dit onnodig gebeurt. Dit is geen ongeluk dit is gewoon mega dom. Als iedereen er eens aan gaat denken dat je op deze manier de race voor iemand anders helemaal verpest gebeurt dit waarschijnlijk veel minder vaak. Echt niet okay!

YouTube: F12016 - Monza Crash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet wat er gebeurt. Volgens mij een kleine Lag spike of iets. Maar in die verdomde SC situatie rijd ik rustig achter @Sup4rdurt. Er is werkelijk niks aan de hand en ineens vlieg ik door een tik naar links. Minimale touch met de muur en bam wiel eraf. Tot volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Ongelooflijk, ik was lekker opweg, toen schoot m'n stuur los -.-
Excuses aan het adres van Boatje en Sup4rdurt, ik kon er niet heel veel aan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moes2
Therric schreef op zondag 7 mei 2017 @ 20:19:
Jongens kom op... Dit is al de zoveelste keer dat dit onnodig gebeurt. Dit is geen ongeluk dit is gewoon mega dom. Als iedereen er eens aan gaat denken dat je op deze manier de race voor iemand anders helemaal verpest gebeurt dit waarschijnlijk veel minder vaak. Echt niet okay!

Hier reed ik achter, zag er inderdaad belachelijk uit. Mooie kwali trouwens d:)b (voor wat het waard is)

Zag ook nog een keer Coen de muur in geduwd worden na de SC (niet door toantoan overigens) in dezelfde bocht volgens mij. Heb geen beelden, PS4 meteen uitgezet na de race, stom

[ Voor 6% gewijzigd door Moes2 op 07-05-2017 21:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boatje

Ik reed achter Toantoan dat moment en heb beelden. Ik stuur ze naar Toantoan, Therric en race control. Zij horen dit te oordelen ipv opnieuw een grote discussie te voeren ;)
Oliwier30 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 20:57:
Ongelooflijk, ik was lekker opweg, toen schoot m'n stuur los -.-
Excuses aan het adres van Boatje en Sup4rdurt, ik kon er niet heel veel aan doen.
Dat scheelde echt weinig maar het was wel grappig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Boatje schreef op zondag 7 mei 2017 @ 21:12:
[...]

Ik reed achter Toantoan dat moment en heb beelden. Ik stuur ze naar Toantoan, Therric en race control. Zij horen dit te oordelen ipv opnieuw een grote discussie te voeren ;)

[...]

Het heeft mij waarschijnlijk P1 gekost 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kungfukip

Ik kwam sneller de eerste bocht uit, en je zat een stuk achter mij. Ik probeerde mezelf te positioneren voor de lange bocht en opeens schoot je een stuk naar voren (lag?). Had hier niks anders kunnen doen. Dit is letterlijk bij de 3 van de laatste 4 races bij mij gebeurt dat ik op deze manier in de muur ben geduwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moes2
Boatje schreef op zondag 7 mei 2017 @ 21:12:
[...]

[...]

Gefeliciteerd met je overwinnning d:)b Reed met 80% slijtage ronde 26 in en na een keer hard remmen (zonder locken) schoot dat naar 85%. De rest van de bochten gelift die ronde (90% slijtage) en toch maar gepit voor de veiligheid. Zag dat alleen jij en Oliwier me in zouden halen, en jullie zijn toch al ver weg in het klassement.

Had in career mode dezelfde situatie op Monza, daar ging ik van 3 naar 15 in de laatste ronde door een lekke band. Trauma's en zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Kungfukip schreef op zondag 7 mei 2017 @ 21:17:
[...]

Ik kwam sneller de eerste bocht uit, en je zat een stuk achter mij. Ik probeerde mezelf te positioneren voor de lange bocht en opeens schoot je een stuk naar voren (lag?). Had hier niks anders kunnen doen. Dit is letterlijk bij de 3 van de laatste 4 races bij mij gebeurt dat ik op deze manier in de muur ben geduwd.
Sorry, maar je gooit jezelf hier echt in de slachtofferrol. Dit is niet de eerste keer dat er een ongeluk wordt veroorzaakt door jou. Voordat je zo'n dingen zegt kan je beter met goed beeldmateriaal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boatje
Moes2 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 21:21:
[...]

Gefeliciteerd met je overwinnning d:)b Reed met 80% slijtage ronde 26 in en na een keer hard remmen (zonder locken) schoot dat naar 85%. De rest van de bochten gelift die ronde (90% slijtage) en toch maar gepit voor de veiligheid. Zag dat alleen jij en Oliwier me in zouden halen, en jullie zijn toch al ver weg in het klassement.

Had in career mode dezelfde situatie op Monza, daar ging ik van 3 naar 15 in de laatste ronde door een lekke band. Trauma's en zo
Thanks, ik dacht dat je nog moest pitten maar na ronde 25 vreesde ik dat je het ging redden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kungfukip
Oliwier30 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 21:23:
[...]

Sorry, maar je gooit jezelf hier echt in de slachtofferrol. Dit is niet de eerste keer dat er een ongeluk wordt veroorzaakt door jou. Voordat je zo'n dingen zegt kan je beter met goed beeldmateriaal komen.
In het begin wel ja, en dat heb ik ook eerlijk toegegeven. Maar de afgelopen races heb ik geen ongelukken veroorzaakt. Dus om nou te zeggen dat ik mezelf in een slachtofferrol duw. Verder als het gebeurt ga ik niet bij alles mierenneuken. Vandaag werdt ik ook ingehaald door boatje die opeens op mijn lijn gaat rijden en keihard op de rem gaat, maar daar zeik ik ook niet over. Die dingen gebeuren. In Duitslan is er zelfs beeldmateriaal van dat ik van de baan wordt geduwd, en daar is ook niks over gezegd.

Race control heeft mijn kant van het verhaal gehoord, dus hoef hier verder ook niks over te zeggen. Ik hoor het wel. Vind het jammer dat je gelijk zo aanvallend doet en gelijk met je vinger begint te wijzen.

[ Voor 3% gewijzigd door Kungfukip op 07-05-2017 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik reed P1 en gaf helaas iets te veel gas op de curves waardoor ik de controle verloor over mijn auto. Best zuur, want ik denk dat ik voor de allereerste keer gewoon P1 had kunnen halen. Klein foutje bij mezelf helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Kungfukip schreef op zondag 7 mei 2017 @ 21:37:
[...]

In het begin wel ja, en dat heb ik ook eerlijk toegegeven. Maar de afgelopen races heb ik geen ongelukken veroorzaakt. Dus om nou te zeggen dat ik mezelf in een slachtofferrol duw. Verder als het gebeurt ga ik niet bij alles mierenneuken. Vandaag werdt ik ook ingehaald door boatje die opeens op mijn lijn gaat rijden en keihard op de rem gaat, maar daar zeik ik ook niet over. Die dingen gebeuren. In Duitslan is er zelfs beeldmateriaal van dat ik van de baan wordt geduwd, en daar is ook niks over gezegd.

Race control heeft mijn kant van het verhaal gehoord, dus hoef hier verder ook niks over te zeggen. Ik hoor het wel. Vind het jammer dat je gelijk zo aanvallend doet en gelijk met je vinger begint te wijzen.
De reden waarom ik wijs met mijn vinger, is omdat ik beelden heb. Ik heb gezien wat je hebt gedaan. Therric rijdt een auto breedte langs je, en je stuurt in een bocht naar rechts, helemaal naar links, hem de baan af.

En over dat geval met Boatje, dat heet ingehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Oliwier30 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 21:14:
[...]

Het heeft mij waarschijnlijk P1 gekost 8)7
Zou je ronde 1 kunnen uploaden? Ben benieuwd hoe dat er uitzag vanuit jouw perspectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Foetsie schreef op zondag 7 mei 2017 @ 22:07:
[...]

Zou je ronde 1 kunnen uploaden? Ben benieuwd hoe dat er uitzag vanuit jouw perspectief.
Ben nu even bezig met Rocket League. Ik edit de clips later vanavond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kungfukip
Oliwier30 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 22:02:
[...]

De reden waarom ik wijs met mijn vinger, is omdat ik beelden heb. Ik heb gezien wat je hebt gedaan. Therric rijdt een auto breedte langs je, en je stuurt in een bocht naar rechts, helemaal naar links, hem de baan af.

En over dat geval met Boatje, dat heet ingehaald worden.
Je reactie was al voordat je de beelden had....

Zoals je op de beelden ook kan zien probeer ik op de groene lijn te blijven, vandaar dat ik naar links ging. Maar ik vind jouw houding irritant dat je doet net alsof ik het expres doe. Waarom zou ik therric expres van de baan duwen met het risico dat ik zelf dan ook schade oploop?

Laten we dit topic niet verder vervuilen, en beslissen jullie maar als race control.

[ Voor 11% gewijzigd door Kungfukip op 07-05-2017 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Kungfukip schreef op zondag 7 mei 2017 @ 22:13:
[...]

Je reactie was al voordat je de beelden had....

Zoals je op de beelden ook kan zien probeer ik op de groene lijn te blijven, vandaar dat ik naar links ging. Maar ik vind jouw houding irritant dat je doet net alsof ik het expres doe. Waarom zou ik therric expres van de baan duwen met het risico dat ik zelf dan ook schade oploop?

Laten we dit topic niet verder vervuilen, en beslissen jullie maar als race control.
Onzin natuurlijk, had al beelden gekregen van Therric zelf.

Dit is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt, simpelweg omdat je gewoon niet oplet en degene naast je eraf tikt. Stel het was de eerste keer, dan was het te begrijpen. Maar ik begin mij er ook aan te ergeren hoe slecht sommigen opletten. Daar ben jij er één van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kungfukip
Oliwier30 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 22:31:
[...]

Onzin natuurlijk, had al beelden gekregen van Therric zelf.

Dit is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt, simpelweg omdat je gewoon niet oplet en degene naast je eraf tikt. Stel het was de eerste keer, dan was het te begrijpen. Maar ik begin mij er ook aan te ergeren hoe slecht sommigen opletten. Daar ben jij er één van.
Is het zo belangrijk voor jou om telkens het laatste woord te hebben? Ik heb echt al drie keer gezegd beslis jij en superdurt er nou over en zand erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Foetsie schreef op zondag 7 mei 2017 @ 22:07:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Volgende week i.v.m. ontknoping Eredivisie en Moederdag maar even overslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Sup4rdurt schreef op zondag 7 mei 2017 @ 23:08:
Lijkt mij een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boatje
Sup4rdurt schreef op zondag 7 mei 2017 @ 23:08:
Goed idee! Voor mij mogen het zelfs twee weekends zijn. Ik ben het weekend van 20 mei niet thuis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd Boatje! 2e ronde door lag voorvleugel beschadigd, 2e pitstop drive-through gekregen voor speeding in the pitlane, wil ik hem inlossen tijdens de SC-periode is dit niet mogelijk... (waarom niet?????) Na de SC-periode wordt ik van de baan af gereden door Lawson, voorvleugel weer stuk vervolgens 10 seconden straf voor corner cutting. Uiteindelijk 6 pitstops gemaakt, kortom geen goede race van mijn kant haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Verwijderd schreef op maandag 8 mei 2017 @ 08:33:
Gefeliciteerd Boatje! 2e ronde door lag voorvleugel beschadigd, 2e pitstop drive-through gekregen voor speeding in the pitlane, wil ik hem inlossen tijdens de SC-periode is dit niet mogelijk... (waarom niet?????) Na de SC-periode wordt ik van de baan af gereden door Lawson, voorvleugel weer stuk vervolgens 10 seconden straf voor corner cutting. Uiteindelijk 6 pitstops gemaakt, kortom geen goede race van mijn kant haha
Ik vroeg mij al af waarom je 3 keer ging pitten tijdens de SC. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oliwier30 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 08:55:
[...]

Ik vroeg mij al af waarom je 3 keer ging pitten tijdens de SC. 8)7
Eerste keer nieuwe mediums, 2e keer penalty inlossen (ging dus niet en werd op super soft gezet) 3e keer mediums eronder. Kon toen de race uitrijden maar daarna voorvleugel stuk dus kon alsnog een pitstop maken 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Verwijderd schreef op maandag 8 mei 2017 @ 10:00:
[...]

Eerste keer nieuwe mediums, 2e keer penalty inlossen (ging dus niet en werd op super soft gezet) 3e keer mediums eronder. Kon toen de race uitrijden maar daarna voorvleugel stuk dus kon alsnog een pitstop maken 8)7 8)7 8)7
Tijdens de SC mag je niet je drive-through penalty inlossen. Een stop-and-go volgens mij wel.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=TInhCZw62Lg]

Een superslecht begin. De laatste paar races kom ik vrij moeizaam weg. Geen idee waarom..
Toen al vrij snel m'n voorvleugel stuk gereden in @ErwinnBeen (sorry daarvoor; remde net te laat). Moest daardoor de pits in en had direct geen voordeel van het starten op de M.

Aan het eind had @Verwijderd er net een verse set SS onder laten zetten en hij liep al zo'n 4 á 5 seconden per ronde op mij in. Nadat ik de grindbak invloog, waardoor ik zon 15 seconden kwijt raakte en Coen_10 wel erg dichtbij kwam, keek ik iets te lang naar achteren op (nota bene!) het rechte stuk voor de laatste bocht, in de laatste lap, en geef m'n P5 weg. Nergens voor nodig achteraf want al had hij mij ingehaald, dan nog had ie nooit die 12 seconden op mij goed kunnen rijden. Dom. Dom. Dom. :F

En excuses aan @Moes2 voor die lompe actie op 26:08 (L15); ik was even de controle over de auto kwijt. Dat ging gelukkig net goed.

[ Voor 5% gewijzigd door Sup4rdurt op 08-05-2017 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moes2
Sup4rdurt schreef op maandag 8 mei 2017 @ 10:37:
[...]

En excuses aan @Moes2 voor die lompe actie op 26:08 (L15); ik was even de controle over de auto kwijt. Dat ging gelukkig net goed.
Geen punt, week daar al uit toen ik zag dat je wijd ging, die bocht kan aardig glad zijn als je mis zit.

Overigens wilde ik je die ronde al in bocht 1-2 inhalen waar jij je verremde, maar ik gooide m'n auto per ongeluk in z'n vrij 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Moes2 op 08-05-2017 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

[...]

Tijdens de SC mag je niet je drive-through penalty inlossen. Een stop-and-go volgens mij wel.

[video]

Dat was wel heel erg close ja :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan het eind had @Verwijderd er net een verse set SS onder laten zetten en hij liep al zo'n 4 á 5 seconden per ronde op mij in. Nadat ik de grindbak invloog, waardoor ik zon 15 seconden kwijt raakte en Coen_10 wel erg dichtbij kwam, keek ik iets te lang naar achteren op (nota bene!) het rechte stuk voor de laatste bocht, in de laatste lap, en geef m'n P5 weg. Nergens voor nodig achteraf want al had hij mij ingehaald, dan nog had ie nooit die 12 seconden op mij goed kunnen rijden. Dom. Dom. Dom. :F
Volgens mij kan je ook nergens zien of iemand een penalty heeft. Kan je dit opvragen met de radio of moet je naar race control via de start knop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Verwijderd schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:50:
[...]
Volgens mij kan je ook nergens zien of iemand een penalty heeft. Kan je dit opvragen met de radio of moet je naar race control via de start knop?
Je kan Jeff vragen naar info over de driver voor je en achter je. Soms geeft hij dan aan dat er waarschijnlijk een penalty is uitgedeeld maar ik kreeg mijn info post-race ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Weloverwogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt

Naar aanleiding van dit incident krijgt @Kungfukip voor de eerstvolgende race een gridpenalty en zal dus geen kwalificatie mogen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moes2
@Sup4rdurt 1 correctie in de uitslagen: ik had pole in België (ja echt :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kungfukip
Sup4rdurt schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 14:17:
[...]

Naar aanleiding van dit incident krijgt @Kungfukip voor de eerstvolgende race een gridpenalty en zal dus geen kwalificatie mogen rijden.
Prima, is het de bedoeling dan dat ik join nadat jullie met de kwalificatie zijn gestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Moes2 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 17:56:
@Sup4rdurt 1 correctie in de uitslagen: ik had pole in België (ja echt :+)
Mijn excuses! Ga ik aanpassen!
Kungfukip schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 18:33:
[...]

Prima, is het de bedoeling dan dat ik join nadat jullie met de kwalificatie zijn gestart?
Nee, dan kun je niet meer in de lobby komen volgens mij. Je zult de sessie moeten joinen en dan tijdens de kwalificatie even wat anders doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniellammers
Disconnect in opwarmronde, na rejoin niet door kunnen racen, helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moes2
[...]

Een superslecht begin. De laatste paar races kom ik vrij moeizaam weg. Geen idee waarom..
Toen al vrij snel m'n voorvleugel stuk gereden in @ErwinnBeen (sorry daarvoor; remde net te laat). Moest daardoor de pits in en had direct geen voordeel van het starten op de M.
Maak je niet te weinig toeren bij het starten terwijl je nog stilstaat? Je zit nu rond de 6700, optimaal is ergens tussen 11500-13000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Moes2 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 12:20:
[...]

Maak je niet te weinig toeren bij het starten terwijl je nog stilstaat? Je zit nu rond de 6700, optimaal is ergens tussen 11500-13000
Ik denk dat dat het is ja. Soms heeft het spel niet door dat ik de throttle knop indruk dus moet ik in die laatste seconden nog even het juiste aantal toeren opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Sup4rdurt schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 13:56:
[...]

Ik denk dat dat het is ja. Soms heeft het spel niet door dat ik de throttle knop indruk dus moet ik in die laatste seconden nog even het juiste aantal toeren opzoeken.
Ik zie het ja. Kijk rechtsonder naar je throttle input, daar gebeurt niet echt veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panharingxxl
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15-05-2017
Hi,

Ik zou graag mee willen doen aan een online F1 competitie, is dat mogelijk? Mijn gebruikersnaam is Panharingxxl. Als er nog geen plek is vind ik het ook niet erg om te moeten wachten tot er een nieuwe competitie start.
Ik hoor graag van jullie,

Panharingxxl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Panharingxxl schreef op maandag 15 mei 2017 @ 17:48:
Hi,

Ik zou graag mee willen doen aan een online F1 competitie, is dat mogelijk? Mijn gebruikersnaam is Panharingxxl. Als er nog geen plek is vind ik het ook niet erg om te moeten wachten tot er een nieuwe competitie start.
Ik hoor graag van jullie,

Panharingxxl
Ja, dit is nog mogelijk. Er zijn nog zitjes vrij in een Force India, Sauber of Manor. Geef even aan in welke je plaats wilt nemen. Bekijk de TS om het regelement tot je te nemen.

Voeg mij toe op PSN en je kunt vanaf a.s. zondag 19:30 de lobby joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Dus als iedereen er is zondag, dan zijn we met 19?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boatje
Oliwier30 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:41:
Dus als iedereen er is zondag, dan zijn we met 19?
Ik ben helaas niet thuis ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 09:27
Met een beetje geluk kan ik deze keer ook weer eens mee doen. Ik zit midden in een verhuizing + verbouwing, maar ik hoop mee te doen mits er nog een plaats vrij is (reserveren hoeft niet, ik zie het wel).

Marina Bay is een zeer mooi circuit, alleen ik verwacht wel meerdere ongelukken en uitvallers (zeker in de eerste ronde) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Boatje schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 15:01:
[...]

Ik ben helaas niet thuis ;w
Jammer!

Zou leuk zijn als we een keer met 22 man konden starten. Misschien in F1 2017 :O

Edit: Herinner mij net dat je daar maar 20 rijders hebt :)

[ Voor 11% gewijzigd door Oliwier30 op 18-05-2017 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 09:27
Sup4rdurt schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 11:02:
[...]

Ja, dit is nog mogelijk. Er zijn nog zitjes vrij in een Force India, Sauber of Manor. Geef even aan in welke je plaats wilt nemen. Bekijk de TS om het regelement tot je te nemen.

Voeg mij toe op PSN en je kunt vanaf a.s. zondag 19:30 de lobby joinen.
Zou ik in de Force India mogen vanavond? :)

Ps. Wat zijn de rondetijden van jullie, dan weet ik alvast waar ik naar moet streven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moes2
sirkeith schreef op zondag 21 mei 2017 @ 08:35:
[...]

Ps. Wat zijn de rondetijden van jullie, dan weet ik alvast waar ik naar moet streven.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WbP1PaT_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=high

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
sirkeith schreef op zondag 21 mei 2017 @ 08:35:
[...]

Ja, ik zet je op de lijst! En heb zelf recent nog niet gereden dus mijn rondetijden weet ik nog niet...

Event kalender

21 mei 201719:45uAfbeeldingslocatie: http://superdurt.racing/data/flags/sin.jpg GP van SingaporeMarina Bay

Aanmelden

Aanmelden kan in dit topic. Geef bij het aanmelden even door wat jouw PlayStation Network ID is en voor welk team je wilt racen.

Deelnemers

Tweakers IDPSNTeam
@KungfukiptoantoanWilliams Martini Racing
@Oliwier30TiS_x_ChaozZRed Bull Racing
@VerwijderdSTANBONJOVIRed Bull Racing
@sirkeithEyemazingSahara Force India F1
@VerwijderdCoen_10Sahara Force India F1
@Sup4rdurtSup4rdurtRenault
-LawsonIXRenault
@FylaxFyLaxXSauber F1 Team
@TherricTherricHaas F1 Team
@daniellammersDaaniel-LammersHaas F1 Team

[ Voor 5% gewijzigd door Sup4rdurt op 21-05-2017 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Mijn plekje in de TR is vrij vanavond, kan er niet bij zijn. Have fun!

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste