[PS4] F1 2016 GoT Racing League

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boatje
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-10-2023
Toantoan, als je een bocht mist, kijk dan even op de minimap of het veilig is om terug op de baan te komen (zie reglement). Je knalde mn voorvleugel volledig af, ging ik naar p14 en dan moest ik nog de pit binnen :F

Toch nog 7e geëindigd. Ging wel twee keer op de limiet van mn banden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stringer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-07 08:39

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Hm, ik dacht dat de medium band mandatory was en dat Coen dus iig moest wisselen naar die band naast Hards. Blijkbaar zat ik er naast en kon hij pitten naar Hards en Softs.

Dus was ik een sitting duck met oude bandjes (gestart op Mediums - > Hards). Gegokt maar niet gewonnen.

Gefeliciteerd!

i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kungfukip
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 10:05
Boatje schreef op zondag 2 april 2017 @ 21:25:
Toantoan, als je een bocht mist, kijk dan even op de minimap of het veilig is om terug op de baan te komen (zie reglement). Je knalde mn voorvleugel volledig af, ging ik naar p14 en dan moest ik nog de pit binnen :F

Toch nog 7e geëindigd. Ging wel twee keer op de limiet van mn banden :P
Mijn voorvleugel was er kort daarvoor eraf gevlogen, omdat hetzelfde bij superdurt was gebeurd. Ik had mijn auto toen niet onder controle, en was meer bezig om niet te crashen in de bochten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• extremi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-08 23:03
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:53:
[...]

Ik rij met full TC, kan wel zonder maar dan rook ik echt me achterbanden op
Coen_10 congrats again!!!
Wordt het niet eens tijd om de TC uit te gaan zetten, misschien dat we je dan nog eens kunnen bijhouden d:)b

@Sup4rdurt je ging wel heel royaal het gras in voor mij _/-\o_

Full race
[YouTube: https://youtu.be/RzuNPHXtRDo]

[ Voor 15% gewijzigd door extremi op 02-04-2017 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boatje schreef op zondag 2 april 2017 @ 19:52:
[...]

Eruit gevlogen? Blaastest positief :+ ?
Hahaha, die was zeker dik positief geweest :p alleen was bang dat ik niet meer mocht meedoen, kreeg geen invite en ik hoorde al dat de kwalificatie begonnen was. Kreeg onderhand een paniek aanval xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Foetsie schreef op zondag 2 april 2017 @ 21:30:
Hm, ik dacht dat de medium band mandatory was en dat Coen dus iig moest wisselen naar die band naast Hards. Blijkbaar zat ik er naast en kon hij pitten naar Hards en Softs.

Dus was ik een sitting duck met oude bandjes (gestart op Mediums - > Hards). Gegokt maar niet gewonnen.

Gefeliciteerd!
Bedankt! Had me focus nog op de snelste ronde en ging van hard naar soft. Had de race eigenlijk kunnen uitrijden op hard. Het spel gaf aan dat ik voor jou op de baan kwam met de pitstop, maar kwam er toch een paar seconden erachter. Maakte toen nog een klein foutje waardoor ik een tijdstraft opliep. Op dat moment dacht ik dat je de race ging winnen maar kon je toch redelijk makkelijk voorbij op mijn nieuwe softs. Je had echt een goede strategie! Als je eerder had gepit voor de hards had je denk ik gewonnen. Op het eind van de race is bandenslijtage veel minder door het gewicht van de auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

extremi schreef op zondag 2 april 2017 @ 21:43:
[...]

Wordt het niet eens tijd om de TC uit te gaan zetten, misschien dat we je dan nog eens kunnen bijhouden d:)b

Full race
[video]
Dankje! Ik ben aan het oefenen zonder tc maar met een controller is het nog flink lastig om een hele race geen foutjes te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Verwijderd schreef op zondag 2 april 2017 @ 23:14:
[...]

Bedankt! Had me focus nog op de snelste ronde en ging van hard naar soft. Had de race eigenlijk kunnen uitrijden op hard. Het spel gaf aan dat ik voor jou op de baan kwam met de pitstop, maar kwam er toch een paar seconden erachter. Maakte toen nog een klein foutje waardoor ik een tijdstraft opliep. Op dat moment dacht ik dat je de race ging winnen maar kon je toch redelijk makkelijk voorbij op mijn nieuwe softs. Je had echt een goede strategie! Als je eerder had gepit voor de hards had je denk ik gewonnen. Op het eind van de race is bandenslijtage veel minder door het gewicht van de auto
Klopt! Terug analyserend ben ik inderdaad te lang doorgereden op de mediums.

Mooi tactisch bandenspel ondanks dat het uiteindelijk geen 'echt' baanduel werd :). Verdedigen tegen jouw Softs had ik weinig trek in, met het risico op huilen + ik kreeg ervoor ook 3 secs aan m'n broek. Was even slecht voor het moreel omdat ik de voorsprong zag verdampen. Leuke race.

[ Voor 10% gewijzigd door Stringer op 02-04-2017 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 09:27
Kungfukip schreef op zondag 2 april 2017 @ 21:32:
Mijn voorvleugel was er kort daarvoor eraf gevlogen, omdat hetzelfde bij superdurt was gebeurd. Ik had mijn auto toen niet onder controle, en was meer bezig om niet te crashen in de bochten.
Was dat een incident in lap 2 (rond 2:00)? Want ik ben daarvoor niet echt bij jou in de buurt geweest?

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5mHaMlbMz4w]

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kungfukip
Sup4rdurt schreef op maandag 3 april 2017 @ 10:51:
[...]

Was dat een incident in lap 2 (rond 2:00)? Want ik ben daarvoor niet echt bij jou in de buurt geweest?
Hmmm, het was in ieder geval een renault dus het kan ook Lawson zijn geweest. Zie inderdaad op jouw filmpje dat je niet bij mij in de buurt zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 09:27
[...]

Full race
[video]
Zo daar kom jij nog net goed weg daar aan het begin van ronde 2.

Ik zie wel dat een custom setup haast wel noodzakelijk is. Ook qua benzine had ik gewoon +3 laps ofzo bij denk ik haha. Ach, ik vond het leuk ook al reed ik laatste 8)7

Volgende week ben ik er niet bij ivm de marathon, maar ik wil zeker nog wel een keer meedoen als dat mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extremi
sirkeith schreef op maandag 3 april 2017 @ 11:22:
[...]

Zo daar kom jij nog net goed weg daar aan het begin van ronde 2.
Was inderdaad wel even hartslag verhogend :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Geen idee waarom ik dat deed. Was volgens mij ook vlak voor het rechte stuk?
Foetsie schreef op zondag 2 april 2017 @ 23:44:
[...]

Klopt! Terug analyserend ben ik inderdaad te lang doorgereden op de mediums.

Mooi tactisch bandenspel ondanks dat het uiteindelijk geen 'echt' baanduel werd :). Verdedigen tegen jouw Softs had ik weinig trek in, met het risico op huilen + ik kreeg ervoor ook 3 secs aan m'n broek. Was even slecht voor het moreel omdat ik de voorsprong zag verdampen. Leuke race.
Jouw afstelling moet echt heerlijk geweest zijn met maar 1 stop; netjes!
sirkeith schreef op maandag 3 april 2017 @ 11:22:
Volgende week ben ik er niet bij ivm de marathon, maar ik wil zeker nog wel een keer meedoen als dat mag.
Er is volgens mij altijd wel een plek vrij, dus wees welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extremi
Verwijderd schreef op zondag 2 april 2017 @ 23:17:
[...]

Dankje! Ik ben aan het oefenen zonder tc maar met een controller is het nog flink lastig om een hele race geen foutjes te maken
Foutjes maken we allemaal, dus dat is geen excuus...Sommige halen het zelfs tot in de F1
Damn ik mis deze vent _/-\o_
Vooral 5m19s dwingt echt respect af!
No offence, maar ik denk dat je de carcontrol wel hebt.
[YouTube: https://youtu.be/G-QijaGSYJs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hongarije vanavond. Heb maar eens veel geoefend deze keer dus ben benieuwd wat vanavond te brengen heeft. Het is in ieder geval een leuke baan. Tot vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniellammers
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-01 15:30
** Geintje, verkeerde topic

[ Voor 86% gewijzigd door daniellammers op 09-04-2017 13:58 ]

You won't catch me driving a racecar that I've build. - Colin Chapman

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Deze week ook geoefend en heb besloten om zonder tc te rijden :)!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• extremi
Verwijderd schreef op zondag 9 april 2017 @ 13:33:
d:)b Nu nog regen!!! oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oliwier30
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11-09-2021

Oliwier30

Herman Brood Academie

Verwijderd schreef op zondag 9 april 2017 @ 13:33:
Leuk om te horen! Het zal wel wat moeilijker zijn voor jezelf, maar het zal de race heel wat spannender maken (hoop ik).

PSN: TiS_x_ChaozZ | https://soundcloud.com/skarbamusic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1x verkeer. 2x invalidated laptime omdat ik met twee banden de kerb raak :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan het begin van de race tijdens de formation lap eruit gegooid om een of andere vage disconnect (?) Ineens verliet iedereen de sessie. Jammer genoeg is er dan geen rejoin meer. TOP!

Tot volgende keer weer. Wat een geweldig spel dit.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2017 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de 1e bocht werd ik al meteen gesandwitched :( :( Grrr. Zal kijken of k die video kan plaatsen

Update: Heb het niet terug kunnen vinden. Heb nog geen ervaring met de shareplay toets haha. Iemand anders dit toevallig op video staan?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2017 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moes2
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 25-07 16:34
Sorry Koekenbakker. Ik zat vlak achter jou en jij achter de Renaults. Jij tikte Sup4rdurt licht aan terwijl ik net de bocht uit accelereerde, dus kwam nogal hard tegen jou aan... Had ik wel aan moeten zien komen omdat Sup4rdurt daar een stukje door het gras ging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waardeloze race. Na drie keer voorvleugel kwijt was het op. Ongetwijfeld met de vermoeidheid te maken...

YouTube werkt ook niet mee met uploaden. Dus geen film deze keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moes2 schreef op zondag 9 april 2017 @ 20:48:
Sorry Koekenbakker. Ik zat vlak achter jou en jij achter de Renaults. Jij tikte Sup4rdurt licht aan terwijl ik net de bocht uit accelereerde, dus kwam nogal hard tegen jou aan... Had ik wel aan kunnen zien komen omdat Sup4rdurt daar een stukje door het gras ging
Maakt niet uit. Ik had de snelheid van Super ook compleet verkeerd geïnterpreteerd daarom klapte ik op hem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moes2
Overigens wel leuke race gehad, tot de SC kwam. Kwalificatie was wel mooi, nr 4 tm 11 zat er telkens 0.1s of minder tussen. Was 11e -O-

Race zelf echt een boutstart, maar daarna 5 man in kunnen halen tot de SC kwam. Reed daarna op mediums waarna mn hele rempunt en stuurlijn naar de klote was waardoor de helft vd bochten crap was. Stuurtje is nog even wennen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

*O* Leuke race, eindelijk clean . En een paar mooie inhaalacties!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• extremi
Coen_10 congrats!!!
Zonder TC!!! _/-\o_ _/-\o_
De rest ook goed gereden, mooi eindduel daniellammers, top!!

(Bijna) Full race, te laat op de share knop gedrukt |:([YouTube: https://youtu.be/_u_I47Jp0MY]

[ Voor 45% gewijzigd door extremi op 09-04-2017 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Trouwens, nog mijn complimenten voor de mensen met blauwe vlaggen. Kon er elke keer netjes langs :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daniellammers
Gefeliciteerd Coen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

extremi schreef op zondag 9 april 2017 @ 21:04:
Coen_10 congrats!!!
Zonder TC?
De rest ook goed gereden, mooi duel daniellammers, top!!
Bedankt! Ja zonder TC. Enige wat aanstond was the racing line. Complimenten voor hoe er omgegaan wordt met blauwe vlaggen top jongens!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• extremi
Verwijderd schreef op zondag 9 april 2017 @ 22:27:
[...]
Complimenten voor hoe er omgegaan wordt met blauwe vlaggen top jongens!
@Sup4rdurt @Oliwier30
Willen jullie eens kijken naar lap 35 wat er met daniellammers en kinairoy007 gebeurd en indirect ook met mij, daar is een waarschuwing aan het adres van kinairoy007 denk ik wel op zijn plaats 7(8)7

[ Voor 4% gewijzigd door extremi op 09-04-2017 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

extremi schreef op zondag 9 april 2017 @ 23:45:
[...]

@Sup4rdurt @Oliwier30
Willen jullie eens kijken naar lap 35 wat er met daniellammers en kinairoy007 gebeurd en indirect ook met mij, daar is een waarschuwing aan het adres van kinairoy007 denk ik wel op zijn plaats 7(8)7
Beeldmateriaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extremi
Scroll ff 3 posts omhoog, staat mijn full race zie vanaf 52m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

extremi schreef op maandag 10 april 2017 @ 08:53:
[...]

Scroll ff 3 posts omhoog, staat mijn full race zie vanaf 52m
Oef, een lastige. Ik zie dat hij heel laat de blauwe vlag krijgt, en dat jullie wel snel verwachten dat hij aan de kant gaat. Terwijl het net voor een smalle bocht is, waar inhalen best lastig kan zijn. Als ik kijk naar je throttle ga je ook gewoon vol gas.

Ik zie geen reden voor een waarschuwing. In mijn ogen komt de fout van beide kanten.

Edit: Ik zie nu dat stuk dat daarna komt, waar jij het gras op moet omdat hij gewoon terug naar links gaat. Ik heb zelf ook iemand met een blauwe vlag ingehaald op dat stuk. En dit is hoe het hoort: Vanaf 55:00

Maar blauwe vlaggen blijven lastig voor mensen met niet al te veel race ervaring, ik denk dat we hier nu alleen van kunnen leren. En blij moeten zijn de het niet al te erg af is gelopen.

[ Voor 29% gewijzigd door Oliwier30 op 10-04-2017 13:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Verwijderd schreef op zondag 9 april 2017 @ 20:10:
Aan het begin van de race tijdens de formation lap eruit gegooid om een of andere vage disconnect (?) Ineens verliet iedereen de sessie. Jammer genoeg is er dan geen rejoin meer. TOP!

Tot volgende keer weer. Wat een geweldig spel dit.
Ik zal voor de volgende keer de lobby op Friends Only zetten; misschien is het dan makkelijker om te rejoinen. Spijtig dat het jouw nu al een paar keer is overkomen...
Verwijderd schreef op zondag 9 april 2017 @ 20:48:
Waardeloze race. Na drie keer voorvleugel kwijt was het op. Ongetwijfeld met de vermoeidheid te maken...

YouTube werkt ook niet mee met uploaden. Dus geen film deze keer.
Ik was ook niet in topvorm. Uiteindelijk gewoon maar gezorgd dat ik de race uit kon rijden, met een lekke voorband weliswaar.
extremi schreef op zondag 9 april 2017 @ 23:45:
[...]

@Sup4rdurt @Oliwier30
Ik zie een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Ja, kinairoy007 had iets meer aan de kant kunnen gaan maar ik weet zelf ook dat dat op dat stukje best lastig is. Een bocht later was misschien een betere keus geweest om er langs te gaan. Uiteindelijk wel goed afgelopen en ook netjes van jou dat je daniellammers zijn plek terug geeft.

[ Voor 0% gewijzigd door Sup4rdurt op 10-04-2017 11:53 . Reden: vorm schrijf je niet met een f ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Sup4rdurt schreef op maandag 10 april 2017 @ 11:14:

Ik was ook niet in topform. Uiteindelijk gewoon maar gezorgd dat ik de race uit kon rijden, met een lekke voorband weliswaar.
Ah, vandaar dat je opeens van de baan af ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moes2
Oliwier30 schreef op maandag 10 april 2017 @ 10:10:

Edit: Ik zie nu dat stuk dat daarna komt, waar jij het gras op moet omdat hij gewoon terug naar links gaat. Ik heb zelf ook iemand met een blauwe vlag ingehaald op dat stuk. En dit is hoe het hoort:
[video]
Timestamps werken niet zo soepel met embedden. Rij jij trouwens met automatische schakel? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Moes2 schreef op maandag 10 april 2017 @ 13:16:
[...]

Timestamps werken niet zo soepel met embedden. Rij jij trouwens met automatische schakel? :o
Ja 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moes2
Mooie tijden dan man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therric
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18-07-2022

Ik zal voor de volgende keer de lobby op Friends Only zetten; misschien is het dan makkelijker om te rejoinen. Spijtig dat het jouw nu al een paar keer is overkomen...
Geen idee of dit zin heeft, want volgens mij kan je dan enkel nog de sessie joinen en toekijken en niet meer mee racen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Deze is wel heel erg close. Één hele milliseconde 8)7

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/V10126J.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand heeft een filmpje wat er precies in de eerste bocht van de start gebeurde om te beoordelen? Was ongeveer rond de 10e plaats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:59:
Niemand heeft een filmpje wat er precies in de eerste bocht van de start gebeurde om te beoordelen? Was ongeveer rond de 10e plaats
Ik reed vooraan, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Als de volgende race op paaszondag is kan ik er niet bij zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moes2
Op dit filmpje is het redelijk te zien, inclusief het enige hoogtepunt van m'n race waar ik 3 man passeer in 1 bocht :D. Ook is nog te zien hoe Sup4rdurt buiten de baan knalt:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=EMDVVYCgUbM]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Foetsie schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 13:20:
Als de volgende race op paaszondag is kan ik er niet bij zijn.
Misschien fijn om dit weekend de race over te slaan i.v.m pasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moes2
Oliwier30 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 13:45:
[...]

Misschien fijn om dit weekend de race over te slaan i.v.m pasen.
Ligt eraan hoeveel er niet kunnen... Ik kan zelf wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Moes2 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 13:46:
[...]

Ligt eraan hoeveel er niet kunnen... Ik kan zelf wel.
Ja ik kan zelf ook. Als iedereen even laat weten of hij kan dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kungfukip
weekendje pauze vind ik ook prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Pure pech, niks aan te doen. Ook al staat die op Friends Only dan kan ik alsnog niet rejoinen.

Zondag kan ik. Maar als mensen liever een weekendje niet willen is het ook goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oliwier30 schreef op maandag 10 april 2017 @ 22:53:
Deze is wel heel erg close. Één hele milliseconde 8)7

[afbeelding]
Maak je een goede kans om te winnen kan namelijk niet veel sneller! Ik kan trouwens gewoon zondag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 22:33:
[...]

Maak je een goede kans om te winnen kan namelijk niet veel sneller! Ik kan trouwens gewoon zondag
Ik heb inmiddels al een 1:14:739 gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Laten we dit weekend dan maar overslaan; op zondag is er natuurlijk eerst Feyenoord - Utrecht, de GP van Bahrein vlak ervoor en ook hoop ik een beta code voor GT Sports te mogen onvangen die ik graag even wil testen.

Dat laat dan weinig ruimte om ook nog even een paar rondjes op Hockenheim te rijden.
Ik zal even voor je kijken.

[YouTube: https://youtu.be/xi_gIlkMxmQ]

[ Voor 4% gewijzigd door Sup4rdurt op 12-04-2017 11:07 . Reden: video geplaatst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extremi
Sup4rdurt schreef op woensdag 12 april 2017 @ 10:31:
Laten we dit weekend dan maar overslaan; op zondag is er natuurlijk eerst Feyenoord - Utrecht, de GP van Bahrein vlak ervoor en ook hoop ik een beta code voor GT Sports te mogen onvangen die ik graag even wil testen.

Dat laat dan weinig ruimte om ook nog even een paar rondjes op Hockenheim te rijden.
Beta start zaterdag;
Bron: XGN.nl) "Zaterdag 15 april om 15:00 uur begint de Gran Turismo Sport beta en van 17:00 tot 20:00 zijn de online races."
:)
ps, zie je nog kans het klassement te updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Lijkt alsof Boatje/STANBONJOVI een tikt uitdeelt. Lastig om te zien wie het is.

Edit: Heb 'm even om 0.5x afgespeeld. Lijkt erop dat STANBONJOVI tegen Frilow aankomt tijdens het terugkomen op de baan.

[ Voor 19% gewijzigd door Oliwier30 op 12-04-2017 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
extremi schreef op woensdag 12 april 2017 @ 12:17:
Beta start zaterdag;
Bron: XGN.nl) "Zaterdag 15 april om 15:00 uur begint de Gran Turismo Sport beta en van 17:00 tot 20:00 zijn de online races."
:)
ps, zie je nog kans het klassement te updaten?
Goed om te weten! Nu maar hopen dat ik in de beta kom. Klassement zal ik vandaag updaten.
Oliwier30 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 12:29:

Lijkt alsof Boatje/STANBONJOVI een tikt uitdeelt. Lastig om te zien wie het is.

Edit: Heb 'm even om 0.5x afgespeeld. Lijkt erop dat STANBONJOVI tegen Frilow aankomt tijdens het terugkomen op de baan.
Ik kan het inderdaad ook erg lastig zien. STANBONJOVI komt inderdaad weer de baan op maar @Verwijderd schiet links de baan af wat doet suggereren dat hij misschien een tik van @Boatje krijgt maar dat durf ik echt niet met zekerheid te zeggen met deze beelden. Ook met de beelden van @Moes2 kan ik het eerlijk gezegd niet helemaal helder zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Sup4rdurt schreef op woensdag 12 april 2017 @ 13:26:
[...]

Goed om te weten! Nu maar hopen dat ik in de beta kom. Klassement zal ik vandaag updaten.

[...]

Ik kan het inderdaad ook erg lastig zien. STANBONJOVI komt inderdaad weer de baan op maar @Verwijderd schiet links de baan af wat doet suggereren dat hij misschien een tik van @Boatje krijgt maar dat durf ik echt niet met zekerheid te zeggen met deze beelden. Ook met de beelden van @Moes2 kan ik het eerlijk gezegd niet helemaal helder zien...
Jammer dat je geen replay optie hebt, zoals in carrière.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boatje
[...]

Heb mijn beelden nog eens bekeken, ik had geen contact met Friloow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Ik reed zondag met de PSVR op in Cinema mode i.p.v een TV. Dat doe ik dus ook niet meer. Ik schatte de eerste bocht iets te vroeg in qua remmen waardoor mijn achterligger te laat remde en mij van de baan tikte. Rondje later maakte ik zelf nog een remfout en tikte ik iemand aan.

Moraal van het verhaal: de PsVR is niet geschikt voor competitief rijden in Cinema mode. Wellicht tenzij je er gewend aan bent.

Overigens neem ik aan dat we komende zondag paasvrij zijn, gezien Sup4rdurt zijn reactie?

[ Voor 5% gewijzigd door Stringer op 13-04-2017 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Foetsie schreef op donderdag 13 april 2017 @ 20:20:
Ik reed zondag met de PSVR op in Cinema mode. Dat doe ik dus ook niet meer. Ik schatte de eerste bocht iets te vroeg in qua remmen waardoor mijn achterligger te laat remde en mij van de baan tikte. Rondje later maakte ik zelf nog een remfout en tikte ik iemand aan.

Moraal van het verhaal: de PsVR is niet geschikt voor competitief rijden in Cinema mode.

Overigens neem ik aan dat we komende zondag paasvrij zijn, gezien Sup4rdurt zijn reactie?
Als het aan mij ligt gaan we gewoon lekker racen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Oliwier30 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 20:22:
[...]

Als het aan mij ligt gaan we gewoon lekker racen!
Snap ik, maar het is wel een officiële feestdag. Van de 18/20 mensen die normaal rijden zullen er flink wat verplichtingen hebben met de familie?

Maar by all means, wat mij betreft rijden jullie gewoon (ik zit toch voetbal te kijken en daarna paaseieren zoeken ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Ik werd idd toen door degene links van me naar rechts geduwd waar ook iemand reed. Tegen hem reed ik mijn rechtervoorwiel kapot waardoor ik naar links de baan afschoof. Zal eens uitzoeken hoe de shareknop precies werkt zodat ik ook kan opnemen :)

Mijn voorkeur gaat naar een weekendje overslaan trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2017 @ 21:45:
[...]

Ik werd idd toen door degene links van me naar rechts geduwd waar ook iemand reed. Tegen hem reed ik mijn rechtervoorwiel kapot waardoor ik naar links de baan afschoof. Zal eens uitzoeken hoe de shareknop precies werkt zodat ik ook kan opnemen :)

Je moet gewoon één keer op Share drukken, dan even wachten tot het menu laadt, en op vierkantje drukken.

Als je 2 keer op share drukt, dan begint hij juist vanaf dat punt op te nemen. Je verwijdert dan alles wat vooraf ging 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnks haha, dan ging dat dus mis De vorige keer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• extremi
Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2017 @ 21:45:
[...]

Sluit ik me bij aan.... Wellicht moet ik wel meer weekendjes gaan overslaan oOo
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bXuhb9z.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Met een halve grid rijden is natuurlijk ook niet veel aan. Voor mijzelf wordt het in ieder geval lastig. Zal nauwelijks tijd hebben om wat meters te maken op de baan.
Mocht iemand anders de boel kunnen hosten, is dat ook goed maar ik ben er dan in ieder geval niet bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boatje
Sup4rdurt schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 18:43:
Met een halve grid rijden is natuurlijk ook niet veel aan. Voor mijzelf wordt het in ieder geval lastig. Zal nauwelijks tijd hebben om wat meters te maken op de baan.
Mocht iemand anders de boel kunnen hosten, is dat ook goed maar ik ben er dan in ieder geval niet bij.
Dan racen we toch gewoon volgende week? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er ook niet bij. Optreden in Duitsland met de band :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Sup4rdurt schreef op woensdag 12 april 2017 @ 10:31:
Laten we dit weekend dan maar overslaan; op zondag is er natuurlijk eerst Feyenoord - Utrecht
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het filmpje van de crash toch nog kunnen vinden op Hongarije :)
Naar mijn idee heb ik geen schijn van kans om dit Te ontwijken.

Heb het maar even met de telefoon gefilmd dat stukje

YouTube: Crash FRILOOW Hongarije bocht 1

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2017 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2017 @ 18:53:
Ik heb het filmpje van de crash toch nog kunnen vinden op Hongarije :)
Naar mijn idee heb ik geen schijn van kans om dit Te ontwijken.

Heb het maar even met de telefoon gefilmd dat stukje

YouTube: Crash FRILOOW Hongarije bocht 1
Je wiel laat daar ook wel weer heel makkelijk los als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neemt niet weg dat diegene wat de baan op komt fout is naar mijn idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is deze zondag de GP van Duitsland? Of slaan we nog een weekend over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boatje
Verwijderd schreef op zondag 23 april 2017 @ 00:30:
Normaal vandaag. Ik kijk er naar uit, al is Duitsland niet mijn favoriete track :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sup4rdurt

Event kalender

DatumTijdstipEventCircuit
23 april 201719:45uAfbeeldingslocatie: http://superdurt.racing/data/flags/dui.jpg GP van DuitslandHockenheimring

Deelnemers

Tweakers IDPSNTeam
Jonmans1305Ra_ic-Jon98Mercedes AMG Petronas
-kinairoy007Mercedes AMG Petronas
Moes2Draat505Scuderia Ferrari
ErwinnBeenerwinbeen18Scuderia Ferrari
toantoantoantoanWilliams Martini Racing
Oliwier30TiS_x_ChaozZRed Bull Racing
-STANBONJOVIRed Bull Racing
Coen_10Coen_10Sahara Force India F1
Sup4rdurtSup4rdurtRenault
Friloow_NLFriloow_NLScuderia Toro Rosso
FylaxFyLaxXSauber F1 Team
BoatjeBoatje-McLaren Honda
Koekenbakker28koekenbakker28McLaren Honda
TherricTherricHaas F1 Team
daniellammersDaaniel-LammersHaas F1 Team
  • Vanaf deze race zal ik zelf niet meer actief de uitnodigingen versturen; ik zet de lobby op Friends Only en je zult dus zelf de sessie moeten joinen. Dat ziet er als volgt uit:
    Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7OFyZ4w8KYAz7vyjHNzDj7DQ/full.png
  • Wacht met het starten van de race totdat het groene vinkje bij mijn naam aan staat.
  • Blauwe vlag situaties gaan ondertussen wel goed maar blijf hier op letten! Ook het elkaar de ruimte geven tijdens Q, als je zelf niet in een hotlap zit.

[ Voor 7% gewijzigd door Sup4rdurt op 23-04-2017 19:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Ach, als je dan toch een club het kampioenschap gunt... :9
Verwijderd schreef op zondag 23 april 2017 @ 00:30:
Yes, vandaag dus :)
Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 22:19:
Neemt niet weg dat diegene wat de baan op komt fout is naar mijn idee
Is under investigation.

STANBONJOVI kijkt inderdaad niet goed genoeg voor hij weer de baan op komt maar ik vind een straf uitdelen voor deze situatie een te zware maatregel. Helaas voor @Verwijderd pakt het deze keer nogal desastreus uit maar meer dan een waarschuwing richting STANBONJOVI vind ik ongepast.

[ Voor 19% gewijzigd door Sup4rdurt op 23-04-2017 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke top! Duitsland is inderdaad ook niet mij favo maar heb er in ieder geval wel zin in. Tot vanavond!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stringer

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Ik haak wijselijk af voor vanavond. Nog geen meter gereden op deze baan vanwege drukte afgelopen week en ik ben nu aardig vermoeid. I.p.v. iemand er per ongeluk af te tikken sla ik even over. Tot volgende week!

[ Voor 4% gewijzigd door Stringer op 23-04-2017 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Mag ik anders vanavond even in een Williams?

Go Bottas!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:53

Zym0tiC

^_^

Sup4rdurt schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:16:
Mag ik anders vanavond even in een Williams?

[afbeelding]
Pak die van mij dan maar :) ivm schilderwerk in huis wat uitloopt ga ik het helaas niet redden

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Is er vertraging ofzo? Sup4rdurt is nog niet online.

n.v.m

[ Voor 13% gewijzigd door Oliwier30 op 23-04-2017 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kungfukip
Nam de eerste bocht binnendoor en iemand beukt me er vervolgens van af. Heb er helaas geen beelden van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniellammers
Helemaal kut:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=0CgzObNGRxs]

4:10 Geen damage @Verwijderd ? Kwam mij mooi uit.

7:10 Wat gebeurt er @Verwijderd ? Lag?

8:10 Geen woorden vuil aan maken

[ Voor 13% gewijzigd door daniellammers op 23-04-2017 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moes2
Schitterende race, na bocht 1 slaan de physics van het spel op hol en spin ik als een malle na een licht tikje. Race voorbij. Toen maar Overwatch gaan spelen }:O
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=u5Smhc2TAvo]
Kungfukip schreef op zondag 23 april 2017 @ 20:13:
Nam de eerste bocht binnendoor en iemand beukt me er vervolgens van af. Heb er helaas geen beelden van....
Jouw crash staat op het filmpje hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

daniellammers schreef op zondag 23 april 2017 @ 20:48:
Helemaal kut:

[video]

Ook mooi hoe je mij niet ziet op 2:37, en mij van de baan af dwingt. Kijk eens in je linkerspiegel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniellammers
Oliwier30 schreef op zondag 23 april 2017 @ 21:02:
[...]

Ook mooi hoe je mij niet ziet op 2:37, en mij van de baan af dwingt. Kijk eens in je linkerspiegel.
Je hebt gelijk, ik ben er altijd vanuit gegaan dat als de pijl recht naar achteren wijst, de auto helemaal achter je zit, maar ik zie nu dat dat inderdaad niet waar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boatje
Oliwier30 schreef op zondag 23 april 2017 @ 21:02:
[...]

Coen, opnieuw proficiat! En wat een Q tijd! _/-\o_ Olivier, ook knap gereden. Ik vind eigenlijk niet dat Daniel veel verkeerd doet. Er zijn veel ergere manoeuvres in die eerste bocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Ik moet dus van de baan af, vervolgens rekening mee houden hoe ik terug de baan op kom om geen ongeluk te veroorzaken. Maar daarna word ik ook nog eens aangetikt in de volgende bocht....Heeft iemand daar toevallig beeld van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kungfukip
Moes2 schreef op zondag 23 april 2017 @ 21:01:
Schitterende race, na bocht 1 slaan de physics van het spel op hol en spin ik als een malle na een licht tikje. Race voorbij. Toen maar Overwatch gaan spelen }:O
[video]

[...]

Jouw crash staat op het filmpje hierboven
Ik ga hier redelijk wijd maar blijf nog op de baan. Brk-link stuurt juist op dat moment in. Ongelukkige samenloop van omstandigheden lijkt het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Vond deze rondjes wel het delen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boatje
Oliwier30 schreef op zondag 23 april 2017 @ 21:32:
[video]

Vond deze rondjes wel het delen waard.
Mooie ronde! Je gaf me heel weinig ruimte in die laatste bocht :+ moest ff de baan af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Boatje schreef op zondag 23 april 2017 @ 21:53:
[...]

Mooie ronde! Je gaf me heel weinig ruimte in die laatste bocht :+ moest ff de baan af :)
Ik nam hem zo ver mogelijk naar binnen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Hier mijn race:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=cs2XOGcYf4g]

Ik zal in de loop van de dag het klassement even updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sup4rdurt schreef op maandag 24 april 2017 @ 09:48:
Hier mijn race:
[video]

Ik zal in de loop van de dag het klassement even updaten.
Na bocht 1 wijk ik op een gegeven moment uit naar rechts en daardoor komt de andere Ferrari (@Moes2) tegen me aan. Volgens mij knal je vervolgens tegen de muur. Excuses, ging totaal niet express ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boatje schreef op zondag 23 april 2017 @ 21:09:
[...]

Coen, opnieuw proficiat! En wat een Q tijd! _/-\o_ Olivier, ook knap gereden. Ik vind eigenlijk niet dat Daniel veel verkeerd doet. Er zijn veel ergere manoeuvres in die eerste bocht :)
Bedankt!
daniellammers schreef op zondag 23 april 2017 @ 20:48:
Helemaal kut:

[video]

Raakte de muur maar blijkbaar niet voldoende voor schade, kreeg ineens wielspin doordat ik net buiten de baan zat. Toch nog wennen zonder TC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Oliwier30 schreef op zondag 23 april 2017 @ 21:11:
[video]

Ik moet dus van de baan af, vervolgens rekening mee houden hoe ik terug de baan op kom om geen ongeluk te veroorzaken. Maar daarna word ik ook nog eens aangetikt in de volgende bocht....Heeft iemand daar toevallig beeld van?
Jammer! Je had zeker een goede snelheid, denk dat je mee had kunnen doen voor de overwinning! Had zelf ook nog keertje mazzel met een pitstop onder VSC waardoor ik wat tijd won.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Verwijderd schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:43:
[...]

Jammer! Je had zeker een goede snelheid, denk dat je mee had kunnen doen voor de overwinning! Had zelf ook nog keertje mazzel met een pitstop onder VSC waardoor ik wat tijd won.
Inderdaad, jij en Jon gingen net naar de softs. Daardoor mislukt mij tactiek eigenlijk, want ik begon op softs. Ik eindigde ook 20 seconden achter je, denk dat een overwinning er wel in had kunnen zitten zonder de incidenten en de VSC. Maar al met al was het een best leuke race.

Edit:
Het lijkt hier alsof ErwinBeen mij daar aantikt in bocht 2.

[ Voor 18% gewijzigd door Oliwier30 op 24-04-2017 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oliwier30 schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:22:
[...]

Inderdaad, jij en Jon gingen net naar de softs. Daardoor mislukt mij tactiek eigenlijk, want ik begon op softs. Ik eindigde ook 20 seconden achter je, denk dat een overwinning er wel in had kunnen zitten zonder de incidenten en de VSC. Maar al met al was het een best leuke race.

Edit:

[...]

Het lijkt hier alsof ErwinBeen mij daar aantikt in bocht 2.
Nee, ik zat wel in de buurt want ik moest er voor uitwijken daar. Maar er zat nog iemand tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moes2
Verwijderd schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:28:
[...]

Na bocht 1 wijk ik op een gegeven moment uit naar rechts en daardoor komt de andere Ferrari (@Moes2) tegen me aan. Volgens mij knal je vervolgens tegen de muur. Excuses, ging totaal niet express ;(
Mwa niet jouw schuld, er werd voor jou geremd terwijl we nog op meer dan 200 meter van de bocht waren... Was wel meteen einde race, we raakten nauwelijks maar spinde wel meteen flink en achterband viel er af
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste