Ik ben er vanavond helaas niet bij. Ha het niet redden. Volgende week helaas ook niet, De 28e
Verwijderd
Ik merk dat ik magischerwijs alle zondagen vanaf eind maart niet kon en ik denk dat het dus tijd is om definitief af te melden. Jammer, maar prioriteiten liggen even anders
Verwijderd
Ik ben er a.s. zondag TOCH erbij
darttoernooitje gaat niet door, dus ik kan eindelijk weer eens racen!
Nog nooit zo weinig berichten gehad na de race
Ondanks dat ik zowat de hele race tegen mezelf aan het racen was, toch nog 2 leuke momenten gehad met Ra_ic-Jon98 en Coen. (Clips komen later.)
Proficiat Coen! Als je crasht en nog eerste wordt, chapeau.
Ondanks dat ik zowat de hele race tegen mezelf aan het racen was, toch nog 2 leuke momenten gehad met Ra_ic-Jon98 en Coen. (Clips komen later.)
PSN: TiS_x_ChaozZ | https://soundcloud.com/skarbamusic
Ik vond het begin van de race ook erg leuk.
Een tijdje met 3 (/4) man in een treintje gereden omdat inhalen gewoon haast niet te doen was tenzij iemand een fout maakte. Die iemand was ik en vervolgens de rest van de race praktisch in mijn eentje gereden. Daarna erg veel uitvallers waardoor we volgens mij met maar 7 man de race hebben uitgereden.
De crash van Coen was vlak achter mij. Er zat nog 1 iemand tussen mij en Coen, en die persoon kreeg een blauw vlag. Voordat ik het wist kwam er een groot gat en zag ik via de radar dat zij niet meer vooruit kwamen.
Een tijdje met 3 (/4) man in een treintje gereden omdat inhalen gewoon haast niet te doen was tenzij iemand een fout maakte. Die iemand was ik en vervolgens de rest van de race praktisch in mijn eentje gereden. Daarna erg veel uitvallers waardoor we volgens mij met maar 7 man de race hebben uitgereden.
De crash van Coen was vlak achter mij. Er zat nog 1 iemand tussen mij en Coen, en die persoon kreeg een blauw vlag. Voordat ik het wist kwam er een groot gat en zag ik via de radar dat zij niet meer vooruit kwamen.
Blij dat we deze gehad hebben, nu alleen nog maar leuke circuits. Reed eigenlijk heel voorzichtig gezien het aantal uitvallers in Baku en Monaco, en ik een 1-stopper gepland had. Toen ik solo reed voor de tweede keer m'n voorvleugel kapotgeknald en extra moeten pitten, daarna op de ultra softs wel op het randje gereden voor een rondetijd.
Zin in Maleisië
Zin in Maleisië
Ik zag op deze baan trouwens wel een heel groot verschil in wel of geen traction control. Als ik bijvoorbeeld zag hoe mensen die laatste bocht bij de finish konden nemen, scheelt dat toch aanzienlijk.
Verwijderd
Bedankt! toantoan kreeg een blauwe vlag, vervolgens ging ik rechts erlangs maar blijkbaar had hij mij niet gezien en werd ik de vangrail ingeduwd. Na de pitstop kwam ik achter jou de baan op wat er in resulteerde dat wij een gevecht hadden voor de overwinning. Je verdedigde echt goed en je had minder vleugel staan waardoor het best lastig werd. Beide tijdens de inhaalactie op de limiet en elkaar ook de ruimte gunnen! Was een mooi stukje racenOliwier30 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:38:
Nog nooit zo weinig berichten gehad na de race![]()
Verwijderd
De laatste bocht kon ik gewoon vol gas nemen zonder traction control, ik had het maximale vleugel staan. Wel opvallend dat de safety car niet in actie is hoeven komen!sirkeith schreef op maandag 22 mei 2017 @ 12:01:
Ik zag op deze baan trouwens wel een heel groot verschil in wel of geen traction control. Als ik bijvoorbeeld zag hoe mensen die laatste bocht bij de finish konden nemen, scheelt dat toch aanzienlijk.
Ja, maar jouw rondetijden zijn gewoon sickVerwijderd schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:03:
[...]
De laatste bocht kon ik gewoon vol gas nemen zonder traction control, ik had het maximale vleugel staan. Wel opvallend dat de safety car niet in actie is hoeven komen!
Rijd jij trouwens zonder Traction Control joh?
Volgens mij wel, ik zag Coen gisteren een paar keer bijna de muur in driften.sirkeith schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:24:
[...]
Ja, maar jouw rondetijden zijn gewoon sick
Edit:
[ Voor 18% gewijzigd door Oliwier30 op 22-05-2017 16:13 ]
Jullie doen zeker ook handmatig schakelen? Scheelt natuurlijk ook of je die laatste bocht in zijn 5 neemt of in zijn 4 (al weet ik niet in welke versnelling ik hem neem met mijn auto-schakelen).
Ik heb gewoon de automaat.sirkeith schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:24:
Jullie doen zeker ook handmatig schakelen? Scheelt natuurlijk ook of je die laatste bocht in zijn 5 neemt of in zijn 4 (al weet ik niet in welke versnelling ik hem neem met mijn auto-schakelen).
Verwijderd
Wat een race. Was al bang dat hetzelfde Baku en Monaco scenario zich zou voor doen. Veel uitvallers net zoals toen. Ik heb hem gelukkig uitgereden maar vraag me niet hoe..
Valse start waardoor drive trough, twee keer een lekke band en ook nog een keertje me voorvleugel eraf gezaagd.
Eindstand: 3 laps achterstand en 7de dankzij de uitvallers.
Valse start waardoor drive trough, twee keer een lekke band en ook nog een keertje me voorvleugel eraf gezaagd.
Eindstand: 3 laps achterstand en 7de dankzij de uitvallers.
Mijn race was al vrij snel over; te weinig geoefend en daardoor te weinig track knowledge. We kwamen wel netjes allemaal de eerste bochten door. Kudoos daarvoor!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=jYNcOHK8MJM]
Vervolgens heb ik een beetje geprobeerd de actie op het veld te vinden door mee te kijken met tegen het einde een mooie battle tussen @Oliwier30 & @Verwijderd
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=d5wMT4QQZXU]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=jYNcOHK8MJM]
Vervolgens heb ik een beetje geprobeerd de actie op het veld te vinden door mee te kijken met tegen het einde een mooie battle tussen @Oliwier30 & @Verwijderd
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=d5wMT4QQZXU]
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Leuke filmpjes
In bocht 1 nam ik het zeker voor het onzekere waardoor ik al snel een plek kwijt raakte aan Kilnaroy. Leuk treintje kregen we erna 
Bij die eerste raakte mijn voorvleugel beschadigd toen ik jou inhaalde op 3:25, maar op het eindresultaat had dat toch helemaal niks uitgemaakt. Dat vond ik wel de leukste rondjes zo met een aantal dicht bij elkaar. De rest van de race was het nogal eenzaam.
Bij die tweede kom ik op 34:30 ofzo nog in beeld, maar niet vanwege mijn snelle rondetijden
Hebben jullie wellicht nog tips voor mij? Ik rijd nu met TC op medium.
Bij die eerste raakte mijn voorvleugel beschadigd toen ik jou inhaalde op 3:25, maar op het eindresultaat had dat toch helemaal niks uitgemaakt. Dat vond ik wel de leukste rondjes zo met een aantal dicht bij elkaar. De rest van de race was het nogal eenzaam.
Bij die tweede kom ik op 34:30 ofzo nog in beeld, maar niet vanwege mijn snelle rondetijden
Verwijderd
Ja ik heb het uit staan is ook te zien op het filmpje van Sup4rdurtsirkeith schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:24:
[...]
Ja, maar jouw rondetijden zijn gewoon sick
Gewoon veel oefenen, met hoge downforce heb ik geen problemen zonder tc, echter als ik weinig downforce heb gaat het mis. In Monza had ik het vreselijk lastig. Misschien kan je daar rekening mee houden voor je setup! Ik rij eigenlijk altijd met een regen setup uit time trail voor de betreffende baansirkeith schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 10:55:
Leuke filmpjesIn bocht 1 nam ik het zeker voor het onzekere waardoor ik al snel een plek kwijt raakte aan Kilnaroy. Leuk treintje kregen we erna
Ik had nu de setup van de nummer 1 van de Time Trial genomen. Want als ik dat zelf moet instellen dan zie ik door de bomen het bos niet meer.
Verwijderd
Pak daar ook vaak een setup van, alleen bij deze was de auto enorm onrustig. Heb toen de setup van de nummer 1 uit de time trail wet gepaktsirkeith schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 15:35:
Ik had nu de setup van de nummer 1 van de Time Trial genomen. Want als ik dat zelf moet instellen dan zie ik door de bomen het bos niet meer.
Zijn er coureurs die met het differentieel spelen en ook nog weten wat ze doen?
You won't catch me driving a racecar that I've build. - Colin Chapman
Staar je daar niet blind op, want er zitten wel af en toe cheaters tussen op de leaderboards. Als de nummer 1 alle assists aan heeft of in S1 van Monza (met die superslome chicane) 4 seconden sneller is dan jij terwijl je in S2 en S3 binnen een halve seconde zit, is er iets aan de handsirkeith schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 15:35:
Ik zou me graag nog willen aan melden voor de laatste paar races van dit seizoen, ik dachr gezien te hebben dat er nog een force india vrij is zo ja dan zou ik daar graag in stappen mijn psn is machieltjee.
Ik ben alleen niet gewend zonder anti lockup te rijden dus zal nogwel even moeten wennen maar ga me best doen!
Ik ben alleen niet gewend zonder anti lockup te rijden dus zal nogwel even moeten wennen maar ga me best doen!
[ Voor 3% gewijzigd door machielvn op 25-05-2017 18:15 ]
Ik ben er zondag ook weer bij. Maar man, wat een aantal glibber glij punten heeft deze baan. Vooral die slome bocht naar links omhoog en die bocht naar rechts erna... hele strakke rondetijden zitten er nog niet in hier.
Sorry mannen, ik ook (weer). Geen meter kunnen oefenen deze week.
i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |
Ik zal proberen vanavond op tijd terug te zijn maar ik kan niet beloven dat het me gaat lukken.
Is een kwartiertje later ook goed?
Gehaald! Lobby is open
Is een kwartiertje later ook goed?
Gehaald! Lobby is open
[ Voor 11% gewijzigd door Sup4rdurt op 28-05-2017 19:34 ]
Voeg mij maar toe op PSN dan kun je vanavond de lobby joinen!machielvn schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 12:34:
Ik zou me graag nog willen aan melden voor de laatste paar races van dit seizoen, ik dachr gezien te hebben dat er nog een force india vrij is zo ja dan zou ik daar graag in stappen mijn psn is machieltjee.
Kutzooi, ik ging uit van een kwartier later.
Veel succes heren
Veel succes heren
Je kan er nog altijd bij voor de race! Heb ooit eens de Q gemist door reboot van de ps.daniellammers schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:49:
Kutzooi, ik ging uit van een kwartier later.
Veel succes heren
Lost connection opeens hier...
net na mijn pit in de safety dat, zonde.
Excuses voor die touche in de eerste ronde Superdurt
Edit: na spectate kon ik gelukkig weer mee doen.
[ Voor 16% gewijzigd door sirkeith op 28-05-2017 21:01 ]
Ik denk dat Superdurt zo mij tikte en deelde dus ook in de brokkensirkeith schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:29:
Lost connection opeens hier...net na mijn pit in de safety dat, zonde.

Boatje zette hem er opeens naast bij mij! Schrok er even van, maar het was een mooi gevecht!
Ben helaas vergeten om de gameclip op te slaan -__-, dus ik heb er geen beelden van.
Al met al was het een best leuke race, en v.g.m zonder al te veel incidenten.
Ben helaas vergeten om de gameclip op te slaan -__-, dus ik heb er geen beelden van.
Al met al was het een best leuke race, en v.g.m zonder al te veel incidenten.
Was zo uit mijn hoofd in bocht 4 ofzo. Ik heb ook geen beelden maar zou zomaar kunnen, excuses.Boatje schreef op zondag 28 mei 2017 @ 21:04:
[...]
Ik denk dat Superdurt zo mij tikte en deelde dus ook in de brokkenNiet mijn beste race...
Verder hoop ik op meer deelnemers zodat ik niet zo lang in niemandsland rijd
Edit: wat gebeurde er voor de safety car trouwens?
[ Voor 6% gewijzigd door sirkeith op 28-05-2017 21:18 ]
Leuke race, lastige baan. Eigenlijk geen enkele ronde gereden waar ik niet ergens moest corrigeren.
Tijdje zitten stampen toen Boatje op m'n staart zat, toen dat veilig was op cruise control gereden. Was in die fase niet erg gefocust, en in ronde 25? kwam onze engineer met de suggestie om de pit strategy aan te passen. Wilde kijken wat voor briljant idee hij had tegen het einde van de race om de boel nog te verklooien, vlieg ik vol de bocht uit tijdens het kijken, werd het toch nog even spannend
Verder leuke momenten gehad met toantoan, Therric en Boatje. De inhaalpoging van Oliwier op Coen na de safety car was ook leuk om te zien vanaf P3.
Gefeliciteerd Coen, en wat een kwalificatie @Verwijderd
Tijdje zitten stampen toen Boatje op m'n staart zat, toen dat veilig was op cruise control gereden. Was in die fase niet erg gefocust, en in ronde 25? kwam onze engineer met de suggestie om de pit strategy aan te passen. Wilde kijken wat voor briljant idee hij had tegen het einde van de race om de boel nog te verklooien, vlieg ik vol de bocht uit tijdens het kijken, werd het toch nog even spannend
Verder leuke momenten gehad met toantoan, Therric en Boatje. De inhaalpoging van Oliwier op Coen na de safety car was ook leuk om te zien vanaf P3.
Dat van Stan was een bugMoes2 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 21:19:
Leuke race, lastige baan. Eigenlijk geen enkele ronde gereden waar ik niet ergens moest corrigeren.
Tijdje zitten stampen toen Boatje op m'n staart zat, toen dat veilig was op cruise control gereden. Was in die fase niet erg gefocust, en in ronde 25? kwam onze engineer met de suggestie om de pit strategy aan te passen. Wilde kijken wat voor briljant idee hij had tegen het einde van de race om de boel nog te verklooien, vlieg ik vol de bocht uit tijdens het kijken, werd het toch nog even spannend![]()

Heb je trouwens misschien beelden van dat moment? Zou het zelf wel willen zien
[ Voor 4% gewijzigd door Oliwier30 op 28-05-2017 21:27 ]
AhOliwier30 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 21:26:
[...]
Dat van Stan was een bugZijn internet was al de hele tijd raar aan het doen.
Ik heb de racebeelden opgeslagen, zal ergens komende week dat stukje eruit knippen
Nope, dit was gewoon een onbehouden lompe actie van mij; te weinig meters op de baan gemaakt en daardoor die bocht verkeerd ingeschat... Ik denk doordat mijn start zo goed was, dat ik ook wat overmoedig werdt.Boatje schreef op zondag 28 mei 2017 @ 21:04:
[...]
Ik denk dat Superdurt zo mij tikte en deelde dus ook in de brokkenNiet mijn beste race...
Excuses.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=DscsiJ3itd8]
Mocht je er wat mee willen doen, staat dat je vrij natuurlijk. @Oliwier30 doet de beoordeling dan.
Blijkbaar je rempunt gemist. Race incidentje, zo'n beelden zie je zelden bij jouSup4rdurt schreef op maandag 29 mei 2017 @ 10:13:
[...]
Nope, dit was gewoon een onbehouden lompe actie van mij; te weinig meters op de baan gemaakt en daardoor die bocht verkeerd ingeschat... Ik denk doordat mijn start zo goed was, dat ik ook wat overmoedig werdt.
Excuses.
[video]
Mocht je er wat mee willen doen, staat dat je vrij natuurlijk. @Oliwier30 doet de beoordeling dan.
Verwijderd
Bedankt! Mooie kwalificatie tijd van @Verwijderd, helaas deed je niet mee met de raceMoes2 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 21:19:
Tijdje zitten stampen toen Boatje op m'n staart zat, toen dat veilig was op cruise control gereden. Was in die fase niet erg gefocust, en in ronde 25? kwam onze engineer met de suggestie om de pit strategy aan te passen. Wilde kijken wat voor briljant idee hij had tegen het einde van de race om de boel nog te verklooien, vlieg ik vol de bocht uit tijdens het kijken, werd het toch nog even spannend![]()
Nog wat video's van zondag:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=k6aoB3glez0]
Eerste ronde, met toantoanduel
Ik miste T1 doordat ik vooral naar jullie zat te kijken
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=FoU6Y9312Q0]
Ik wilde op vierkantje drukken voor de bocht... drukte mis. Paniek
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=k6aoB3glez0]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=C_6iBNY1WaE]Oliwier30 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 21:26:
[...]
Ik miste T1 doordat ik vooral naar jullie zat te kijken
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=FoU6Y9312Q0]

Ik vroeg mij al af hoe die +15 seconden opeens +25 was geworden hahahaha.Moes2 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 19:33:
Nog wat video's van zondag:
[video]
[...]
[video]
Ik miste T1 doordat ik vooral naar jullie zat te kijken![]()
[video]
Verwijderd
Vanavond word er gewoon geraced neem ik aan? Volgende week ben ik er niet bij helaas, dan zit ik in het zonnige Griekenland 
Dan is trouwens ook savonds de GP van canada
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2017 16:06 ]
Ja, vanavond gaan we gewoon racen! Volgende week niet op dat tijdstip dan (ivm de GP van Canada). Even kijken wat het beste is. Ander tijdstip of een week later doen.Verwijderd schreef op zondag 4 juni 2017 @ 16:04:
Vanavond word er gewoon geraced neem ik aan? Volgende week ben ik er niet bij helaas, dan zit ik in het zonnige Griekenland
Mijn plekje is vrij vanavond.
En dan werkt je rem gewoon niet, doei.
Sorry voor iedereen die ik heb aangetikt, had het in de race vandaag niet onder controle
Best niet teveel meer overslaan. De zomervakantie komt eraan en ik denk dat het dan moeilijker is voor velen? Ik stel de maandag voor. Zelfse tijdstip.Sup4rdurt schreef op zondag 4 juni 2017 @ 16:48:
[...]
Ja, vanavond gaan we gewoon racen! Volgende week niet op dat tijdstip dan (ivm de GP van Canada). Even kijken wat het beste is. Ander tijdstip of een week later doen.
Verwijderd
Leuke race! Kwalificatie was niet denderend. Race was op het begin super, tot halverwege. Volgens mij bij rondje 14 of 15 had k ff geen concentratie meer. De ene na de andere fout met als gevolg dat ik bijna gecrasht was. Hier verloor k ontzettend veel tijd. K lag 5e en had goeie kans om zo te eindigen. Filmpje volgt straks wellicht
Maandag zou voor mij kunnen.Boatje schreef op zondag 4 juni 2017 @ 21:01:
[...]
Best niet teveel meer overslaan. De zomervakantie komt eraan en ik denk dat het dan moeilijker is voor velen? Ik stel de maandag voor. Zelfse tijdstip.
Netjes Coen, met de 1-stopper! Na ronde 1 eigenlijk een vrij saaie race gehad.
Merk wel dat ik meer moet oefenen, ken Suzuka nauwelijks en had nu alleen 7 rondjes time trial gereden. Reed de laatste paar rondes veel beter dan het begin, had anders nog wel leuk kunnen strijden om P2. Nu waren Boatje en Therric gewoon te snel. Had jij een botsing bij een blauwe vlag Boatje?
[ Voor 3% gewijzigd door Moes2 op 04-06-2017 21:07 ]
Verwijderd
Die heb ik wel. Zal het filmpje straks of morgen even posten. Op Het laatst staan De tijden erbijBoatje schreef op zondag 4 juni 2017 @ 21:03:
Iemand die de tijden heeft? Ik had een lost connection vlak na de finish. Superdurt had hetzelfde.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2017 21:08 ]
Dit zijn ze!Boatje schreef op zondag 4 juni 2017 @ 21:03:
Iemand die de tijden heeft? Ik had een lost connection vlak na de finish. Superdurt had hetzelfde.
http://imgur.com/U4dOkVN
Het was een mooie race maar wel een vervelende baan zeg!
Bijna, met LawsonIX. Hij reed in de midden en twijfelde om naar links of naar rechts te gaan. Ik kwam supersnel aangereden en koos links. LawsonIX natuurlijk ook naar links, ik keihard op de rem en het spel resette mij terug op de baan. Wat tijd verloren, koste mij waarschijnlijk een plekje P3 ipv P2. Met alle respect want Therric reed erg goedMoes2 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 21:07:
[...]
Maandag zou voor mij kunnen.
Merk wel dat ik meer moet oefenen, ken Suzuka nauwelijks en had nu alleen 7 rondjes time trial gereden. Reed de laatste paar rondes veel beter dan het begin, had anders nog wel leuk kunnen strijden om P2. Nu waren Boatje en Therric gewoon te snel. Had jij een botsing bij een blauwe vlag Boatje?
Verwijderd
Bedankt! Beetje saaie race voor mij, heb voor het eerst me race opgenomen is er intresse voor dat ik het upload? Zijn 27 rondjes achter elkaar zonder dat er wat gebeurt 😁Moes2 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 21:07:
[...]
Maandag zou voor mij kunnen.
Congrats Coen, mooie overwinning en jouw Q tijd was ook netjes! Ik denk niet dat de recording nodig is. 2 DNFs en weinig botsingen. Natuurlijk interessant om jou eens te zien racen. Ongeveer anderhalve seconde per lap snellerVerwijderd schreef op zondag 4 juni 2017 @ 21:25:
[...]
Bedankt! Beetje saaie race voor mij, heb voor het eerst me race opgenomen is er intresse voor dat ik het upload? Zijn 39 rondjes achter elkaar zonder dat er wat gebeurt 😁
Verwijderd
Ik vraag me idd af hoe je zo snel bent. Na enkele rondes had je al een gigantische voorsprong
Ja een paar rondjes of je Q zien lijkt me wel tof @VerwijderdBoatje schreef op zondag 4 juni 2017 @ 21:28:
[...]
Congrats Coen, mooie overwinning en jouw Q tijd was ook netjes! Ik denk niet dat de recording nodig is. 2 DNFs en weinig botsingen. Natuurlijk interessant om jou eens te zien racen. Ongeveer anderhalve seconde per lap sneller
Verwijderd
YouTube: F1™ 2016 GoT Racing League - Japan
Rondje 25 is de snelste raceronde, alleen beetje slechte kwaliteit zie ik nu weet niet precies hoe ik dat kan oplossen...
Zal volgende keer ook de kwali erbij pakken
Rondje 25 is de snelste raceronde, alleen beetje slechte kwaliteit zie ik nu weet niet precies hoe ik dat kan oplossen...
Zal volgende keer ook de kwali erbij pakken
Verwijderd
Hier mijn filmpje. Tot ronde 14 ging alles vrij soepel, lekkere start.. Vroeg ze pit in vanwege banden van kwalificatie, maar kwam weer snel bij. Hoe k al zei, begon k toen de concentratie te verliezen en maakte ik cruciale fouten wat mij bijna de race kostte:(
YouTube: F1™ 2016_20170604210752
Stuur jij met je joystick of met de pijljes?Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 18:38:
Hier mijn filmpje. Tot ronde 14 ging alles vrij soepel, lekkere start.. Vroeg ze pit in vanwege banden van kwalificatie, maar kwam weer snel bij. Hoe k al zei, begon k toen de concentratie te verliezen en maakte ik cruciale fouten wat mij bijna de race kostte:(
Als het het tweede is zou ik gauw switchen als ik jou was. Véél makkelijker
Ik zou graag mee willen doen! Jammer dat ik geen PS4 heb, kunnen we ook niet zoiets organiseren alleen dan op PC?
Ook ik zou graag meedoen, maar heb pas volgend jaar F1 op de PS4. Komt er trouwens volgend jaar weer een GoT Racing League?
Edit: Ik weet dat ik voor PC in een ander topic moet zijn, mijn excuses!
Mocht er iets zijn op de PC, dan zou ik graag meedoen!TheSebastiaan schreef op maandag 5 juni 2017 @ 22:29:
Ik zou graag mee willen doen! Jammer dat ik geen PS4 heb, kunnen we ook niet zoiets organiseren alleen dan op PC?
Edit: Ik weet dat ik voor PC in een ander topic moet zijn, mijn excuses!
[ Voor 9% gewijzigd door PVTRIK op 06-06-2017 08:44 ]
Local Lead - Krijg meer leads voor je business!
Ik zal in de loop van de dag het klassement even updaten.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=0BhdWwsgNxg]
Vergeten de opname aan te zetten bij de start. 37:40 Lost connection to Playstation Network... Voor de rest een vrij saaie race waar ik met mijn setup gewoon niet veel sneller kon; @Verwijderd gaat me op het rechte stuk ook echt met een noodgang voorbij en dat was niet alleen maar DRS. Gelukkig heb ik hem vervolgens op het einde wel achter me kunnen houden maar het had geen ronde langer moeten duren
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=0BhdWwsgNxg]
Vergeten de opname aan te zetten bij de start. 37:40 Lost connection to Playstation Network... Voor de rest een vrij saaie race waar ik met mijn setup gewoon niet veel sneller kon; @Verwijderd gaat me op het rechte stuk ook echt met een noodgang voorbij en dat was niet alleen maar DRS. Gelukkig heb ik hem vervolgens op het einde wel achter me kunnen houden maar het had geen ronde langer moeten duren
Ik weet niet of ik deze op zal zetten en of ik uberhaubt F1 2017 aan zal schaffen. Als GT Sports dit jaar uitkomt, wordt dat mijn go to racegame.PVTRIK schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 08:38:
Ook ik zou graag meedoen, maar heb pas volgend jaar F1 op de PS4. Komt er trouwens volgend jaar weer een GoT Racing League?
Maandag is geen probleem voor mij. Iemand die hier wel problemen mee heeft?Boatje schreef op zondag 4 juni 2017 @ 21:01:
Best niet teveel meer overslaan. De zomervakantie komt eraan en ik denk dat het dan moeilijker is voor velen? Ik stel de maandag voor. Zelfse tijdstip.
[ Voor 26% gewijzigd door Sup4rdurt op 06-06-2017 10:11 ]
Ik ben geen vaste deelnemer maar ik zit midden in een verbouwing / verhuizing. Maandag zou voor mij dus ideaal zijn want na een werkdag ga ik echt niet meer klussen 
EDIT: @Verwijderd wellicht is het teveel gevraagd maar ik doe het toch: zou jij eens een hotlap van Amerika kunnen plaatsen? Ik zou wel eens willen kijken waar precies jou rempunten enzo liggen
EDIT: @Verwijderd wellicht is het teveel gevraagd maar ik doe het toch: zou jij eens een hotlap van Amerika kunnen plaatsen? Ik zou wel eens willen kijken waar precies jou rempunten enzo liggen

[ Voor 37% gewijzigd door sirkeith op 06-06-2017 11:04 ]
Ik heb steeds minder tijd om te rijden, dus of ik volgend jaar mee doe: kans is klein. Ik betrap mezelf er ook op om ook steeds meer met een F1 bak in Assetto Corsa of Project Cars te hotlappen. Nu al helemaal sinds ik de PsVR op de PC werkend heb gekregen. VR cockpit view op Spa, whole new ballgame.
[ Voor 6% gewijzigd door Stringer op 06-06-2017 15:02 ]
Ik heb van het weekend DriveClub op PSVR geprobeerd maar in die korte tijd dat ik het geprobeerd heb, had het weinig meerwaarde. Meerendeel van de tijd kijk je toch vooruit en dat zie je natuurlijk ook op een beeldscherm.Foetsie schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 15:01:
Ik heb steeds minder tijd om te rijden, dus of ik volgend jaar mee doe: kans is klein. Ik betrap mezelf er ook op om ook steeds meer met een F1 bak in Assetto Corsa of Project Cars te hotlappen. Nu al helemaal sinds ik de PsVR op de PC werkend heb gekregen. VR cockpit view op Spa, whole new ballgame.
Vond de resolutie van DriveClub op de PsVR wel om te janken overigens, pixelbrij. Al is het knap dat de PS4 überhaupt VR kan draaien.Sup4rdurt schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 15:42:
[...]
Ik heb van het weekend DriveClub op PSVR geprobeerd maar in die korte tijd dat ik het geprobeerd heb, had het weinig meerwaarde. Meerendeel van de tijd kijk je toch vooruit en dat zie je natuurlijk ook op een beeldscherm.
Op de PC is het een heel ander verhaal. Heldere graphics waardoor je fantastische zicht op de apex hebt. En speel je tegen AI dan is het onbetaalbaar om je hoofd te draaien om te zien of je wel samen door de bocht kunt. Onmisbaar als je in cockpit modus rijdt.
Verwijderd
Ik stuur gewoon met de stickjes, altijd gedaan. Heb traction controle op medium staan, dus op sommige stukken (hangt per baan ervan af) slip ik wel eens een beetje weg. Vaak gladde stukken op de baandaniellammers schreef op maandag 5 juni 2017 @ 20:44:
[...]
Stuur jij met je joystick of met de pijljes?
Als het het tweede is zou ik gauw switchen als ik jou was. Véél makkelijker
Als je de joystick "smooth" beweegt, breekt de achterkant ook lang niet zo gauw uit.Verwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:07:
[...]
Ik stuur gewoon met de stickjes, altijd gedaan. Heb traction controle op medium staan, dus op sommige stukken (hangt per baan ervan af) slip ik wel eens een beetje weg. Vaak gladde stukken op de baan
Ik ben geen expert ofzo haha, maar het viel wel op
Verwijderd
Tuurlijk ik zal binnenkort even een hotlap rijden en het uploaden. Wil je de setup erbij?sirkeith schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:02:
Ik ben geen vaste deelnemer maar ik zit midden in een verbouwing / verhuizing. Maandag zou voor mij dus ideaal zijn want na een werkdag ga ik echt niet meer klussen
EDIT: @Verwijderd wellicht is het teveel gevraagd maar ik doe het toch: zou jij eens een hotlap van Amerika kunnen plaatsen? Ik zou wel eens willen kijken waar precies jou rempunten enzo liggen![]()
Hoe zit het nu met de race? Andere tijd zondag, of slaan we deze week over?
Het voorstel is om het eenmalig naar maandagavond te verplaatsenOliwier30 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:06:
Hoe zit het nu met de race? Andere tijd zondag, of slaan we deze week over?
Ik kan maandag al niet.Moes2 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:53:
[...]
Het voorstel is om het eenmalig naar maandagavond te verplaatsen
18 juni 2017 | 19:45u | ![]() | Circuit Of The Americas |
25 juni 2017 | 19:45u | ![]() | Mexico Stad |
02 juli 2017 | 19:45u | ![]() | Interlagos |
09 juli 2017 | 19:45u | ![]() | Yas Marina |
Omdat we aan het begin van het seizoen zondag als vaste rijdag hebben bepaald, houden we dat ook wel aan dan. Ik heb even de F1 kalender naast die van ons gehouden en dat zou dan bovenstaande kalender opleveren. Hier zullen we niet meer van afwijken.
[ Voor 4% gewijzigd door Sup4rdurt op 12-06-2017 12:51 ]
Ik ben er zondag waarschijnlijk niet bij, volgende week misschien ook niet. Dus mijn stoeltje is dan vrij.
Ik ben er vandaag gewoon
Ik ben er vandaag gewoon
[ Voor 15% gewijzigd door Oliwier30 op 18-06-2017 11:27 ]
Verwijderd
Bij deze meld ik mij af voor vanavond helaas. Vanmorgen terug gekomen van vakantie en Ben bij mijn broer zijn eerste vaderdag vieren
volgende week zal ik er wel zijn
N.v.m
[ Voor 96% gewijzigd door Oliwier30 op 18-06-2017 18:58 ]
Mooie race, niemand penaltyvrij
Afgelopen week niet geoefend, van vrijdag tot deze avond weggeweest, dus verwachtte er niet veel van. Kwalificatie was ook een puinhoop, maar de race zelf ging vanaf de start erg goed.
Hier de start en L1, inclusief de crash van Boatje:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=vWyc7CemDp0]
Mijn pedalen verschoven in de bocht voor het rechte stuk, waardoor ik in S2 de AI over moest laten nemen om de boel weer goed te zetten. Kon daardoor helaas niet aanhaken bij het treintje vooraan, maar niks wat een 1-stopper niet op kan lossen
Afgelopen week niet geoefend, van vrijdag tot deze avond weggeweest, dus verwachtte er niet veel van. Kwalificatie was ook een puinhoop, maar de race zelf ging vanaf de start erg goed.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=vWyc7CemDp0]
Mijn pedalen verschoven in de bocht voor het rechte stuk, waardoor ik in S2 de AI over moest laten nemen om de boel weer goed te zetten. Kon daardoor helaas niet aanhaken bij het treintje vooraan, maar niks wat een 1-stopper niet op kan lossen
Even een opmerking over Boatje in die eerste bocht. Je probeert hem daar nog naast Raic-Jon te zetten, daardoor moet hij wijder, waardoor Coen wijder moet, waardoor hij mij vervolgens van de baan tikt. Je kunt niet met 4-5 van door een bocht.Moes2 schreef op zondag 18 juni 2017 @ 21:12:
Mooie race, niemand penaltyvrij![]()
[video]
Coen, proficiat met je overwinning, 2s sneller per lap dan de tweede_/-\o_ Ook van harte gefeliciteerd met de nu onoverbrugbare 1e plaats in onze league
Die crash was echt ***, klein tikje met BRK, schiet m'n auto volledig naar links tegen de muur. Gelukkig geen DNF maar mocht het gevecht met de top 5 vergeten
Het was niet mijn bedoeling om Raic in te halen, maar hij remde vroeger dan ik dacht en zat er plots naast. Maar ik doe volgens mij weinig verkeerd, ik ging niet heel wijd. Nu, karma is a bitch

Die crash was echt ***, klein tikje met BRK, schiet m'n auto volledig naar links tegen de muur. Gelukkig geen DNF maar mocht het gevecht met de top 5 vergeten

Het was niet mijn bedoeling om Raic in te halen, maar hij remde vroeger dan ik dacht en zat er plots naast. Maar ik doe volgens mij weinig verkeerd, ik ging niet heel wijd. Nu, karma is a bitch
Race-incidentjes denk ik... Wel zuur, want met Link scheelde het echt nauwelijks iets. Tijdens de race zelf dacht ik dat jullie elkaar niet eens raakten, maar dat je stuur liep te kloten o.i.d.Boatje schreef op zondag 18 juni 2017 @ 21:58:
Coen, proficiat met je overwinning, 2s sneller per lap dan de tweede_/-\o_ Ook van harte gefeliciteerd met de nu onoverbrugbare 1e plaats in onze league![]()
Verwijderd
Kan gebeuren, dat is racen :)! Weet niet of je schade had? Daarna liet ik je erlangs en lag je 2e volgens mij. Als niemand schade had zie ik het persoonlijk niet echt als een probleem.Oliwier30 schreef op zondag 18 juni 2017 @ 21:42:
[...]
Even een opmerking over Boatje in die eerste bocht. Je probeert hem daar nog naast Raic-Jon te zetten, daardoor moet hij wijder, waardoor Coen wijder moet, waardoor hij mij vervolgens van de baan tikt. Je kunt niet met 4-5 van door een bocht.
Verwijderd
Bedankt! Ik laat de laatste paar wedstrijden schieten. Vond het leuk om meegedaan te hebben en vooral leuk om te zien dat iedereen sportief aan het racen is (wat in online lobbys wel anders is). Zelf een lastige start gehad deze race en terug gezakt naar positie 5. Daarna inhaalslag gemaakt en met een mooie inhaalactie de 1st plek gepakt. Heb het helaas niet opgenomen. Bedankt iedereen die tijd en moeite in de league heeft gestopt ;)!Boatje schreef op zondag 18 juni 2017 @ 21:58:
Coen, proficiat met je overwinning, 2s sneller per lap dan de tweede_/-\o_ Ook van harte gefeliciteerd met de nu onoverbrugbare 1e plaats in onze league![]()
Nee ik had gelukkig geen schade, maar het zijn gewoon dingen die je niet moet proberen, met 5 man door één bocht.Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2017 @ 22:21:
[...]
Kan gebeuren, dat is racen :)! Weet niet of je schade had? Daarna liet ik je erlangs en lag je 2e volgens mij. Als niemand schade had zie ik het persoonlijk niet echt als een probleem.
Dit zijn mijn clips van vandaag:
YouTube: F1™ 2016 | GoT Racing | USA | Clip #1
YouTube: F1™ 2016 | GoT Racing | USA | Clip #2
YouTube: F1™ 2016 | GoT Racing | USA | Clip #3
YouTube: F1™ 2016 | GoT Racing | USA | Clip #4
YouTube: F1™ 2016 | GoT Racing | USA | Clip #5
YouTube: F1™ 2016 | GoT Racing | USA | Clip #6
YouTube: F1™ 2016 | GoT Racing | USA | Clip #7
Die waarschuwing op 1:55 slaat trouwens echt nergens op.Moes2 schreef op zondag 18 juni 2017 @ 21:12:
Mooie race, niemand penaltyvrij![]()
[video]
[ Voor 23% gewijzigd door Oliwier30 op 19-06-2017 12:54 ]
Verwijderd
Maar met ze zevenen vandaag, is niet heel veel. Valt ook nog eens de verbinding met psn weg na 8 laps.
Mooie overwinning @Moes2!
Vroeg me al af wat er gebeurd was.Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 20:26:
Maar met ze zevenen vandaag, is niet heel veel. Valt ook nog eens de verbinding met psn weg na 8 laps.
En het animo is behoorlijk afgenomen ja. Ach, nog maar twee (wel erg leuke) circuits en dan is het over. Alhoewel het erg leuk was met een vaste club, zal ik er een mogelijk volgend seizoen niet meer zijn. Als GT Sport nog ooit uitkomt, zal ik daar behoorlijk wat tijd in stoppen.
Da's te verwachten met nog 2 races te gaan, het is een lang seizoen. @Sup4rdurt Als jij het niet meer organiseert, wil ik gerust wel mijn steentje bijdragen. Misschien starten als het F1 seizoen gedaan is (einde november)?Sup4rdurt schreef op maandag 26 juni 2017 @ 16:46:
[...]
Vroeg me al af wat er gebeurd was.
En het animo is behoorlijk afgenomen ja. Ach, nog maar twee (wel erg leuke) circuits en dan is het over. Alhoewel het erg leuk was met een vaste club, zal ik er een mogelijk volgend seizoen niet meer zijn. Als GT Sport nog ooit uitkomt, zal ik daar behoorlijk wat tijd in stoppen.
Dank je
Scheelt ook wel dat Oliwier niet mee deed. Volgens mij zijn er best wat deelnemers die via hem meedoenSup4rdurt schreef op maandag 26 juni 2017 @ 16:46:
[...]
Vroeg me al af wat er gebeurd was.
Vele bochten niet goed kunnen nemenMoes2 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 18:56:
[...]
Dank jeJe kwam wel akelig dichtbij op de softs, maar ineens was het gat bijna 2 seconden, bocht gemist?

Zou leuk zijn als we een volle grid met een aantal fatsoenlijk chauffeurs kunnen regelen voor F1 2017. De spanning was er aan het einde hier wel een beetje vanaf.
Maar laten we nog het beste maken van de laatste 2 races.
Maar laten we nog het beste maken van de laatste 2 races.
Inderdaad een erg leuke baan maar dat geldt ook voor de volgende; Abu Dhabi. Het zou leuk zijn als we weer eens met een wat vollere grid rijden. We zullen het zien.Verwijderd schreef op zondag 2 juli 2017 @ 13:14:
GP van Brazilië, een van mijn favoriete banen van het jaar. Tot vanavond!
Tot vanavond!