[Site zet benchmarkscores AMD Ryzen af tegen Core i7-7700K] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertp1
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Zoals in de reacties al aangegeven is het gerucht al ontkracht.

De bron was om te beginnen al totaal onbetrouwbaar, dus tenzij tweakers.net wilt afglijden tot een rommelsite publiceer je dit soort geruchten gewoon niet. Het is niks anders dan clickbait en bovendien pure desinformatie.

Jullie hebben dan wel een update gegeven, de sensatietitel en het artikel staan er nog steeds. Als je dergelijke desinformatie wilt corrigeren; pas je titel aan, zet die update bovenaan en zet hierachter je originele bericht in een wuote.

[ Voor 25% gewijzigd door bertp1 op 20-12-2016 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Je zegt dat het gerucht is ontkracht maar afgezien van een afbeelding van een Reddit-post met daarin claims dat het niet waar is, zie ik geen enkel bewijs. Begrijp me goed, de twijfel die er nu is, maakt dat we Wccftech maar op de zwarte lijst zetten. Ik had al geschreven dat Wccftech niet linkt naar de bron en verificatie dus moeilijk is, maar dit wijst er eens te meer op dat we de regel 'bij twijfel niet publiceren' streng moeten hanteren. Maar om op basis van een enkele Reddit-post het hele artikel om te gaan gooien vind ik net zo discutabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-05 09:58
Ik ben het met bertp1 eens. Tweakers heeft een goede reputatie als tech site dus dan mag je verwachten dat het nieuws ook klopt. Zoals in de reacties ook al werd aangegeven heeft Tweakers naar mijn mening ook een bepaalde verantwoordelijkheid om de echtheid van het nieuws te checken.
Er is al genoeg 'nepnieuws' in omloop op het internet en ik acht het niveau van Tweakers hoog genoeg om zich hiervan te onderscheiden.