De December Prijzen Parade is terug! - Twee weken lang elke

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04:31

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

zeef schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 23:20:
[...]

Niet zo hebberig. Een van de drie kiezen. ;)
Haha, dat heeft niks met hebberigheid te maken. Ik vind de TV een fantastisch ding dat ik heel graag zou winnen, maar ik kan de koelkast heel goed gebruiken. Het is gewoon jammer dat ik ze niet allebei kan kiezen ;)

Ik denk trouwens dat er iets verkeerd is gegaan met pagina 2016_6:

De titel is nu:
December Prijzen Parade 2016 NIET IN WERKEN
Zie: https://tweakers.net/acties/DecemberPrijzenParade2016_06/

Daarnaast kan ik nu alleen aangeven of ik meedoe of niet.
En zo zijn er wel meer gekke dingen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2FaHL5f.png

[ Voor 6% gewijzigd door Jorgen op 17-12-2016 00:26 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimnino
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-07 14:46
Yup. Pagina 6 is wonky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik weet niet wat "wonky" is, maar qua klank dekt het de lading wel ja. ;)

Edit: even opgezocht: https://www.urbandictionary.com/define.php?term=wonky
En ja, wonky it is. :D

[ Voor 41% gewijzigd door Jorgen op 17-12-2016 00:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mark 1
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 20-11-2022
En de pagina van dag 5 werkt ook niet door ...

Op de pagina staat dat deze t/m 18 december 23:59u open is maar bij de poll staat:
"De opties zijn uitgeschakeld omdat de deelname gesloten is"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:45
Sry guys, maar dat ga ik nu niet fixen.

Toch maar gedaan. :+ Pagina 06 moet je vergeten. De pagina 05 blijft aan staan t/m zondag 18 dec 23:59.

[ Voor 69% gewijzigd door zeef op 17-12-2016 01:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

prutsers :> :P

[ Voor 12% gewijzigd door Toet3r op 17-12-2016 01:30 ]

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbels
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-09 01:51

Rebbels

Polymath

Hoi!

Ik kan geen keuze maken omdat de optie uitgeschakeld is terwijl er staat dat het tot 18 december kan?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hUC55B1.jpg

Als je denkt dat alles tegenzit, denk dan opnieuw.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zeef
De poll op de pagina van LG is weer open.

[ Voor 84% gewijzigd door zeef op 17-12-2016 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmEagle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-07 07:24

ArmEagle

Duzz.

Welterusten zeef!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoAC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09 19:01

BoAC

Memento mori

zeef schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 01:36:
De poll op de pagina van LG is weer open.
Moet de wonky pagina nog ff onder embargo worden gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16-09 16:41
Lees even een paar berichten terug, en je hebt het antwoord..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

BTFD schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 08:28:
[...]

Lees even een paar berichten terug, en je hebt het antwoord..
zeef schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 01:09:

Toch maar gedaan. :+ Pagina 06 moet je vergeten. De pagina 05 blijft aan staan t/m zondag 18 dec 23:59.
:?

Moeten we nu wachten tot morgen (of vandaag) nr7 online wordt gezet?

[ Voor 29% gewijzigd door Raven op 17-12-2016 09:38 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
#7 komt maandag om 0:00 uur online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

zeef schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 09:38:
#7 komt maandag om 0:00 uur online.
.... moet "Van 12 t/m 23 december maak je iedere dag" dan niet "Van 12 t/m 23 december maak je iedere werkdag" zijn?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Nee, want je maakt ook vandaag en morgen kans op een prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

Dag 6 staat in de titel NIET IN WERKEN 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door thalantis op 17-12-2016 09:52 ]

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

zeef schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 09:50:
Nee, want je maakt ook vandaag en morgen kans op een prijs.
Maar #6 lijkt hetzelfde als #5, al is er nu maar één keuzeoptie (en iets met de titel, zie hierboven), #7 zou maandag online komen, maar wat komt er morgen dan? :P

[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 17-12-2016 09:52 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Raven schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 09:51:
[...]

Maar #6 lijkt hetzelfde als #5, al is er nu maar één keuzeoptie (en iets met de titel, zie hierboven), #7 zou maandag online komen, maar wat komt er morgen dan? :P
#06 moet offline, #07 ook. Heb de poll al uitgezet. Maandag komt #08.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

7 stond al uit ("onder embargo" ;) ), maar vandaag komt er dan geen als 6 offline moet? :S

Toenstraks was het nog 7 op maandag :P

[ Voor 18% gewijzigd door Raven op 17-12-2016 10:02 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
06 moet ook onder embargo, maar dat mag iemand anders doen. 07 blijft dat dan ook. AL die tijd blijft 05 actief. Maandag is 08 er dan weer om de serie te vervolgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bagagedrager
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-07 14:02

bagagedrager

multi-alles

Ja oftewel 'maak iedere weekdag kans'. Want met dit soort logica zou je met iedere actie kunnen zeggen dat je 'iedere dag' kans maakt, zo lang de actie loopt. Gekkigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07:42

Dazzler2120

FP ProMod
Ik vind deze van het weekend moeilijk, technisch gezien maak je het meeste kans door een optie te kiezen die de minste mensen kiezen :') De koelkast heb ik niet nodig, maar zou dan de TV of de Monitor vaker gekozen worden :P

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 11:51
Je kan ook zeuren zeg...
In plaats van dat er 3 dagen 1 prijs te winnen valt heb je nu de keus om 1 product te kiezen waar je echt iets aan hebt. Doordat je maar 1 keus kan maken heb je dus meer kans om te winnen

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• zeef
bagagedrager schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 10:53:
Ja oftewel 'maak iedere weekdag kans'. Want met dit soort logica zou je met iedere actie kunnen zeggen dat je 'iedere dag' kans maakt, zo lang de actie loopt. Gekkigheid.
Ik schaam me diep voor het feit dat we vrijdag, zaterdag en zondag samen met LG slechts een TV, monitor en koelkast weggeven. Ik beloof je plechtig en oprecht dat we dat volgend jaar beter gaan doen. :+

Trouwens, als je elke vrijdag kans wil hebben op een prijs.... *hint*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik vind het een supertoffe actie zeef. Mensen die nu gaan zeuren dat het niet elke dag is, zijn azijnpissers en bovendien klopt het niet wat ze zeggen.

De LG-actie gaf wat onduidelijkheid v.w.b. of je nu één keer kon stemmen, of juist 3; en pagina 2016_6 klopt niet, maar dat zijn toch echt kleinigheden. Feit blijft dat Tweakers weer hartstikke mooie prijzen voor ons heeft. Top dus!

Bedankt dat je dit soort dingen voor ons regelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07:21

LankHoar

Langharig tuig

Ja azijnpissers zijn het.

Waarom alleen maar 1 koelkast, 1 TV en 1 monitor, en niet gewoon 3 (1 set per dag)? OK te flauw :p

Indien ik vandaag mijn keuze verander, betekent dat dan dat ik 1/3 kans maak op mijn eerste keuze, plus 1/3 op de andere? Of geld de keuze die op 23:59 morgenavond aangevinkt staat?

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Die vraag had ik ook. Als ik zeef goed begrepen heb, maak je in deze 3 dagen 1 keuze en ook 1 keer kans op een prijs. Dus: of je stemt voor de TV; of je kiest de monitor; of je gaat voor de koelkast. Per dag je stem veranderen zorgt niet voor 3 stemmen. Ik ga er vanuit dat de keuze die zondagavond om 23:59:59 geselecteerd is, de prijs is waarvoor je meedingt.

Als ik het verkeerd heb, kan zeef het vast beter verwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimnino
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-07 14:46
StecaGrid schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 10:57:
Je kan ook zeuren zeg...
In plaats van dat er 3 dagen 1 prijs te winnen valt heb je nu de keus om 1 product te kiezen waar je echt iets aan hebt. Doordat je maar 1 keus kan maken heb je dus meer kans om te winnen
En omdat t nu 3 dagen open blijft staan, doe jr dat weer bijna volledig teniet omdat nu geen hond deze pagina kan missen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StecaGrid
En laat dat nou de reden zijn dat er zulke mooie prijzen te winnen zijn. Enorm veel exposure voor een merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

En niet alleen exposure. Ook goodwill. Als je zo'n mooie prijs wint (en het apparaat naar tevredenheid werkt), krijg je vanzelf een goed gevoel bij LG. Dat zal je dan ook ergens anders weer eerder verwoorden en in de toekomst zelf sneller opnieuw kopen. Daarnaast zorgt het gevoel dat ze top of the bill apparaten verloten voor nog meer van diezelfde goodwill. Datzelfde geldt voor Tweakers.net natuurlijk. Dit is voor iedereen een win-win-situatie. De community blij, de sponsors blij, de eigenaren van Tweakers blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:48

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
zeef schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 01:09:

Wellicht een idee om pagina 6 offline te halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

rens-br schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 16:09:
[...]

Wellicht een idee om pagina 6 offline te halen?
Deze gemist?
zeef schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 10:33:
06 moet ook onder embargo, maar dat mag iemand anders doen. 07 blijft dat dan ook. AL die tijd blijft 05 actief. Maandag is 08 er dan weer om de serie te vervolgen.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Jorgen schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 13:11:
Die vraag had ik ook. Als ik zeef goed begrepen heb, maak je in deze 3 dagen 1 keuze en ook 1 keer kans op een prijs. Dus: of je stemt voor de TV; of je kiest de monitor; of je gaat voor de koelkast. Per dag je stem veranderen zorgt niet voor 3 stemmen. Ik ga er vanuit dat de keuze die zondagavond om 23:59:59 geselecteerd is, de prijs is waarvoor je meedingt.

Een keer kiezen. De stem mag je aanpassen maar alleen de laatste keuze blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

zeef schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 17:42:
[...]

Een keer kiezen. De stem mag je aanpassen maar alleen de laatste keuze blijft staan.
Jij verwoordt het nog beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 08:48

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Die had ik inderdaad ff gemist. Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaquesparblue
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-09 18:14
Mjah. Dat het zondermeer mooie prijzen zijn wil nog niet zeggen dat Tweakers vrijuit zou moeten gaan bij de misleidende teksten die rondgestrooid worden om maar clicks te krijgen op die doubleclick banner.

De slogan die luidt "elke dag kans op een mooie prijs" en de voorwaarde dat je per dag een (één) keer kunt mee doen zijn dan toch per definitie onjuist in de context van de huidige poll. Deze sluit pas na 3 dagen, je stem telt dus pas na 3 dagen, die je tussendoor ongelimiteerd kunt aanpassen (en niet één keer, per dag). En je kan ook pas ergens kans op maken als de stemmen geteld zijn (wederom pas na 3 dagen, en niet iedere dag zoals de slogan beloofd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 19:41
jaquesparblue schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 23:49:
Mjah. Dat het zondermeer mooie prijzen zijn wil nog niet zeggen dat Tweakers vrijuit zou moeten gaan bij de misleidende teksten die rondgestrooid worden om maar clicks te krijgen op die doubleclick banner.
Dat mag je natuurlijk best vinden, maar ik daarentegen vind het niet erg dat Tweakers dit doet. We hebben het niet over iets schadelijks maar over iets wat Tweakers zal helpen, is dat echt iets wat we Tweakers kwalijk moeten nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Pagina 2016_07 is helaas wel online gekomen (gaat dit automatisch wellicht?) en is net zo wonky als pagina 2016_06. Nu werkt de keuze echter helemaal niet en wordt er op de LG-actie-pagina gelinkt naar een Samsung-smartphone in de PW. Dat de keuze niet werkt is prima, want we moeten alleen pagina 2016_05 gebruiken. Dat-ie toch online is gekomen lijkt me niet helemaal de bedoeling. Nu zullen veel mensen hem niet vinden, omdat ze klikken op de banner op de frontpage. Wie net als ik gewoon de url aanpast krijgt dus wel die pagina te zien. Even ter vergelijk: 2016_08 geeft netjes aan dat deze nog onder embargo is.

@ zeef: kan je iemand een schop onder z'n kont geven misschien?

wonky... @chimnino bedankt voor dit nieuw geleerde woord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
jaquesparblue schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 23:49:

De slogan die luidt "elke dag kans op een mooie prijs" en de voorwaarde dat je per dag een (één) keer kunt mee doen zijn dan toch per definitie onjuist in de context van de huidige poll. Deze sluit pas na 3 dagen, je stem telt dus pas na 3 dagen, die je tussendoor ongelimiteerd kunt aanpassen (en niet één keer, per dag). En je kan ook pas ergens kans op maken als de stemmen geteld zijn (wederom pas na 3 dagen, en niet iedere dag zoals de slogan beloofd).
Nou en?
Lekker boeiend zeg. =)
Ik neem aan dat je geen keuze hebt aangegeven omdat je het dusdanig verschrikkelijk vindt dat je uit principe niet meedoet met deze actie? ;)

"Vrijuit gaan", alsof ze crimineel bezig zijn door het lef te hebben prijzen aan te bieden waarbij je eenmalig, door de erg dure prijzen gok ik, een keertje een dagje extra moet wachten.
Opsluiten, wat ik je brom - wat denken ze wel... Rapalje. Schobbejakken. Vlegels. Vlerken. Bruten!

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaoPb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:06

NaoPb

Hurr durr i are fix pc

Hoe kom je eigenlijk op een normale manier bij deze actie? Ik kom nergens iets van een link tegen.

Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMoUsYs
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Als je naar de frontpage gaat krijg je een pagina brede banner
Lijkt me best duidelijk
AdoraBelle schreef op zondag 18 december 2016 @ 02:39:
Hoe kom je eigenlijk op een normale manier bij deze actie? Ik kom nergens iets van een link tegen.

Check dit en help mee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeef
Jorgen schreef op zondag 18 december 2016 @ 01:29:
Pagina 2016_07 is helaas wel online gekomen (gaat dit automatisch wellicht?) en is net zo wonky als pagina 2016_06. Nu werkt de keuze echter helemaal niet en wordt er op de LG-actie-pagina gelinkt naar een Samsung-smartphone in de PW. Dat de keuze niet werkt is prima, want we moeten alleen pagina 2016_05 gebruiken. Dat-ie toch online is gekomen lijkt me niet helemaal de bedoeling. Nu zullen veel mensen hem niet vinden, omdat ze klikken op de banner op de frontpage. Wie net als ik gewoon de url aanpast krijgt dus wel die pagina te zien. Even ter vergelijk: 2016_08 geeft netjes aan dat deze nog onder embargo is.

@ zeef: kan je iemand een schop onder z'n kont geven misschien?

wonky... @chimnino bedankt voor dit nieuw geleerde woord ;)
Die pagina staat nergens gelinkt. De enige manier waarop je er komt is zelf de url aanvullen. Aargh... staat ook automatisch in de tracker. :X

Als iedereen nou gewoon de pagina gebruikt die we wel linken via de banners, is er niets aan de hand. :)

De zaak is nu eenmaal ooit zo gemaakt met het doel dat de pagina's dagelijks opvolgend zichtbaar komen. Omdat het niet gaat om een openbaar gelinkte pagina ga ik daar nu niemand voor schoppen.

[ Voor 12% gewijzigd door zeef op 18-12-2016 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als je de banner niet ziet, kan je ook kijken op https://tweakers.net/acties/
AdoraBelle schreef op zondag 18 december 2016 @ 02:39:

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik in de Tracker onder Acties op '00:00 Win vandaag een LG Monitor bij de December Prijzen...' klik krijg ik te zien:

Deze actie site staat onder embargo...

Waarom is dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeef
Dat is een fout die ik niet meer kan herstellen. Maar iemand anders waarschijnlijk wel, dus ik heb mijn collega's hierop geattendeerd. Ondanks dat het zondagochtend is, zijn ze aan de slag.

In de tussentijd is dit de juiste pagina: Win een LG monitor, koelkast of oled-televisie!

[ Voor 25% gewijzigd door zeef op 18-12-2016 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Gekke Tweakers ;) Haha.

Bedankt dat je er zo bovenop zit, zeef.

[ Voor 4% gewijzigd door Jorgen op 18-12-2016 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaoPb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:06

NaoPb

Hurr durr i are fix pc

DaMoUsYs schreef op zondag 18 december 2016 @ 02:56:
Als je naar de frontpage gaat krijg je een pagina brede banner
Lijkt me best duidelijk

[...]
Die banner zie ik niet in de mobiele versie.
Larrs schreef op zondag 18 december 2016 @ 08:06:
Als je de banner niet ziet, kan je ook kijken op https://tweakers.net/acties/

[...]
Bedankt, maar is er dan ook een manier om naar die acties pagina te navigeren of moet je dat ook maar net weten?

Ik bezoek dagelijks de frontpage op mijn telefoon, maar ik heb de actie nooit ergens gezien. Ik kwam er alleen toevallig een keer op door op iets anders te klikken en daarna op de verkeerde pagina terecht te komen.

[edit]
Ah, ik heb de acties pagina gevonden :) .

[ Voor 3% gewijzigd door NaoPb op 18-12-2016 13:20 ]

Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 14:40
En abonnees zoals ik met standaard instellingen zien de banners niet en moeten dus wel de url aanpassen (of moeite doen de juiste instelling te vinden).

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Quincy5 schreef op zondag 18 december 2016 @ 15:52:
En abonnees zoals ik met standaard instellingen zien de banners niet en moeten dus wel de url aanpassen (of moeite doen de juiste instelling te vinden).
Staat toch gewoon in de tracker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 14:40
8)7 Ik heb de tracker standaard ingeklapt staan en vergeet vervolgens dat die bestaat.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietorigineel
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
rens-br schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 15:45:
[...]

Elke dag wordt er een banner weergegeven waarmee je naar de nieuwste actie gelinkt wordt. Als je een abbo hebt, dan zie je deze banner niet, maar wordt je op een ander manier op de hoogte gehouden.

Wanneer je een adblocker gebruikt, wat tegen de voorwaarde van tweakers in gaat, zie je deze banner ook niet.
Ik gebruik inderdaad een adblocker, goed om te weten dat dat een verklaring is. Desalniettemin zou ik dan alsnog verwachten dat acties onder 'acties' terugkomen. Of het nou toeval is, of omdat ik nu ben ingelogd, maar ik zie dat nu opeens voor deze actie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb zelf Tweakers gewhitelist, maar door via de banner te klikken slaan alle blockers op hol. Ik moet dan dingen tijdelijk toestaan om de actiepagina te zien. Dus is het wel eens even makkelijk om gewoon kort en snel de url aan te passen, ipv langs de banner te gaan. Aangezien Tweakers waarschijnlijk ook nog eens per klik op de banner verdiend, ben ik best bereid om iedere keer te klikken, alleen is het jammer als daarna je beeld vol waarschuwingen over trackers en reclames komt te staan. Dat gezegd hebbende was er vanavond ineens helemaal geen decemberbanner meer te zien, maar een aantal andere reclames die elkaar afwisselden.

Ik zie nu dat iemand pagina 2016_06 en 2016_07 onder embargo geplaatst heeft. Mooi, dat scheelt weer vragen over rare pagina's. :)

Enfin, probleem opgelost en de actie blijft hartstikke leuk natuurlijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Jorgen op 19-12-2016 01:36 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zeef
Jorgen schreef op zondag 18 december 2016 @ 20:45:
Ik heb zelf Tweakers gewhitelist, maar door via de banner te klikken slaan alle blockers op hol. Ik moet dan dingen tijdelijk toestaan om de actiepagina te zien. Dus is het wel eens even makkelijk om gewoon kort en snel de url aan te passen, ipv langs de banner te gaan. Aangezien Tweakers waarschijnlijk ook nog eens per klik op de banner verdiend, ben ik best bereid om iedere keer te klikken, alleen is het jammer als daarna je beeld vol waarschuwingen over trackers en reclames komt te staan. Dat gezegd hebbende was er vanavond ineens helemaal geen decemberbanner meer te zien, maar een aantal andere reclames die elkaar afwisselden.
Er zit een cap op van 5 of tien keer, het exacte aantal weet ik niet precies. We verdienen niet direct aan de clicks op welke banner dan ook. Lees de blog van ACM over dit onderwerp.

De clicks op de decemberactiebanner meten slechts hoe vaak en vooral van welke plek mensen naar de actie klikken.
nietorigineel schreef op zondag 18 december 2016 @ 20:11:
[...]

Ik gebruik inderdaad een adblocker, goed om te weten dat dat een verklaring is. Desalniettemin zou ik dan alsnog verwachten dat acties onder 'acties' terugkomen. Of het nou toeval is, of omdat ik nu ben ingelogd, maar ik zie dat nu opeens voor deze actie wel.
We hebben bij deze actie inderdaad gekozen voor het model: "bannerblocker aan = actie uit". Het is natuurlijk een beetje raar dat je onze reclameinkomsten blokkeert maar wel wil graaien in de prijzenpot. We doen juist ons best om de reclame zo terughoudend mogelijk te laten zijn.

Dat model heeft wel een belangrijke vereiste: dat jullie ook meewerken. Dat mag via het zien van banners of het afsluiten van een abonnement.

[ Voor 28% gewijzigd door zeef op 19-12-2016 09:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-08 23:46

Redneckerz

A place to be.

zeef schreef op maandag 19 december 2016 @ 09:46:

We hebben bij deze actie inderdaad gekozen voor het model: "bannerblocker aan = actie uit". Het is natuurlijk een beetje raar dat je onze reclameinkomsten blokkeert maar wel wil graaien in de prijzenpot.

Dat model heeft wel een belangrijke vereiste: dat jullie ook meewerken. Dat mag via het zien van banners of het afsluiten van een abonnement.
In de algemene voorwaarden staat inderdaad dat jullie het recht behouden om mensen met een blocker zelf te blocken voor acties. Dat is gewoon een stelregel waar vrij weinig interpretatie op mogelijk is.

Echter, onder https://tweakers.net/info/over_tweakers/verdienmodel/ wordt er gesteld:
Uiteindelijk bepaalt iedere bezoeker zelf wat hij of zij op het scherm te zien krijgt. In onze algemene voorwaarden staat echter dat Tweakers zich het recht voorbehoudt bezoekers die banners blokkeren te weigeren. In de praktijk doen we dit niet, maar is het vooral bedoeld om een signaal af te geven.
Wat er in de praktijk niet zou worden gedaan, en wat vooral bedoeld was/is om een signaal af te geven, is nu nihil gemaakt met jouw opmerking. Tevens betekent het ook dat het geciteerde stukje er eigenlijk uit zou moeten, want dat is immers interpretabel - en in dit geval staat het haaks op wat er nu wordt gezegd.

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StecaGrid
Er is een verschil tussen blokkeren voor een actie en het toegang ontzeggen voor de gehele website. Begrijpend lezen is ook een vak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

StecaGrid schreef op maandag 19 december 2016 @ 11:28:
Er is een verschil tussen blokkeren voor een actie en het toegang ontzeggen voor de gehele website.
Ik heb de Algemene Voorwaarden er toch even bij gepakt, en er staat toch echt onder punt 4.2.12:
geen gebruik maken van adblockers of op andere wijze reclame-uitingen weren, anders dan de optie die Tweakers.net het Lid biedt indien hij een betaald abonnement heeft afgesloten.
Er staat in dat sub-kopje geen verwijzing naar ''toegang ontzeggen voor de gehele website''. Daar ging het mij ook niet om, overigens. Ik dacht dat mijn reactie daarin duidelijk is.
Kunnen we zulke nutteloze flames achterwege laten? Je zou mij er ook op kunnen wijzen waar mijn opmerking mank gaat, want, nu ik het nogmaals heb bekeken, zie ik de (mogelijke) fout echt niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:00

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Of je nu volgens de algemene voorwaarden gelijk hebt of niet doet niet ter zake wat mij betreft. Het is in mijn ogen not done om wel te profiteren van acties en op geen enkele wijze bij te dragen aan de inkomsten van T.net. Dit is natuurlijk slechts mijn mening...

[ Voor 8% gewijzigd door darkrain op 19-12-2016 11:46 ]

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

^^ Dat is het juist. Ze staan helemaal in hun recht door de algemene voorwaarden.

Echter, bij de pagina over het verdienmodel staat een interpretatie, een gedoogconstructie zo je wilt, wat altijd de norm is geweest. Het is dan vreemd om daar nu van af te wijken en je standpunt te wijzigen naar wat voorwaarden zeggen, terwijl je dat voorheen altijd hebt gebruikt als een stok achter de deur om een signaal af te geven, niet om dat ook daadwerkelijk te gaan gebruiken.

Dan zou de interpretatie bij het verdienmodel er namelijk uitkunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Redneckerz schreef op maandag 19 december 2016 @ 11:53:
^^ Dat is het juist. Ze staan helemaal in hun recht door de algemene voorwaarden.

Echter, bij de pagina over het verdienmodel staat een interpretatie, een gedoogconstructie zo je wilt, wat altijd de norm is geweest. Het is dan vreemd om daar nu van af te wijken en je standpunt te wijzigen naar wat voorwaarden zeggen, terwijl je dat voorheen altijd hebt gebruikt als een stok achter de deur om een signaal af te geven, niet om dat ook daadwerkelijk te gaan gebruiken.

Dan zou de interpretatie bij het verdienmodel er namelijk uitkunnen.
Nee, je hebt geen gelijk. Je ontzegt namelijk zelf de toegang door het gebruik van je bannerblocker. De content staat er gewoon, wij blokkeren niets. Jouw bannerblocker verwijdert onze content. Jouw bannerblocker beperkt de toegang tot de poll. #jammerjoh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

https://tweakers.net/acties/DecemberPrijzenParade2016_08/ staat nu online en werkt goed, dus daar krijgen we voorlopig even geen vragen meer over. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zeef
Jorgen schreef op maandag 19 december 2016 @ 11:58:
https://tweakers.net/acties/DecemberPrijzenParade2016_08/ staat nu online en werkt goed, dus daar krijgen we voorlopig even geen vragen meer over. :D
Thank god. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

zeef schreef op maandag 19 december 2016 @ 11:56:
[...]
Nee, je hebt geen gelijk. Je ontzegt namelijk zelf de toegang door het gebruik van je bannerblocker. De content staat er gewoon, wij blokkeren niets. Jouw bannerblocker verwijdert onze content. Jouw bannerblocker beperkt de toegang tot de poll.
Lees je mijn reactie wel correct? :? Want ja, ik ontzeg mezelf de toegang, maar effectief weigeren jullie dan bezoekers die banners blokkeren.

EDIT: Ik heb dat stukje tekst nogmaals een paar keer gelezen, en we zeggen eigenlijk hetzelfde, alleen nuanceren we 2 verschillende dingen:

- Jij nuanceert het dat de user zelf de toegang ontzegt dmv een blocker. Dat klopt.
- Ik nuanceer het dat Tweakers, doordat users de toegang ontzeggen dmv een blocker, deze effectief dus ook de toegang weigeren (zoals het in de tekst staat).

Je zegt:
bannerblocker aan = actie uit
In lijn met de algemene voorwaarden, dus point taken. Daar valt niets over te zeggen.

Je zegt echter in verdienmodel:
In onze algemene voorwaarden staat echter dat Tweakers zich het recht voorbehoudt bezoekers die banners blokkeren te weigeren. In de praktijk doen we dit niet, maar is het vooral bedoeld om een signaal af te geven.
Dat is niet in lijn met de algemene voorwaarden, en ook niet in lijn met wat je nu zegt. Want in de praktijk doe je het dus wel, en dat mag, want dat zijn de voorwaarden., maar dan klopt de vetgedrukte interpretatie die je hebt gegeven niet. Je geeft namelijk geen signaal af, je weigert immers inderdaad mensen die banners blokkeren.

Ik hoop echt dat je het verschil ziet trouwens. 8)7

EDIT: Ik heb die teksten nu een aantal keren gelezen en ik kom toch echt tot een andere interpretatie waarbij ik dan vind dat het stukje over Verdienmodel moet worden aangepast. Immers, dat is niet meer de ''norm'', of ''de praktijk'', want in de praktijk worden mensen die banners blokkeren gewoon geweigerd. (en dat mogen jullie ook per de algemene voorwaarden, maar het staat haaks op wat voorheen ''de norm'' was, aka het stukje tekst bij Verdienmodel dat interpretabel is. Het kan goed zijn dat mijn logica mank is, maar wijs er mij er aub dan up ipv potshots te nemen)
Ach Zeef... Moest dat nou? :N

[ Voor 13% gewijzigd door Redneckerz op 19-12-2016 12:21 . Reden: Verduidelijking, voor zover mogelijk. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Redneckerz schreef op maandag 19 december 2016 @ 12:13:
Jij nuanceert het dat de user zelf de toegang ontzegt dmv een blocker. Dat klopt.
QED
Ach Zeef... Moest dat nou? :N
Wie kaatst....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 19-09 22:02
Ik (en StecaGrid hierboven met mij) lees die passage uit het verdienmodel als:

Tweakers behoudt zich het recht voor om bezoekers die banners blokkeren de toegang tot de volledige website te weigeren.

Dan klopt het vetgedrukte deel ook gewoon, want in de praktijk doen zij dit ook helemaal niet. Jij kunt prima op de site, en ziet geen banners. Niet geheel toevallig zie je dan dus ook de banner niet voor deze actie, waar je zelf voor gekozen hebt door je adblocker.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IJS-T
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:16
Langs deze weg wil ik Tweakers een groot compliment maken voor de actie (eerst Sinterklaas, nu de december prijzen parade), los van het feit dat ik uiteraard iets ga winnen, gewoon een top actie en compliment waard (ook voor de leveranciers en sponsors)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

Het zou fijn zijn als je op mijn uiteenzetting ingaat. Het is wat lastig te verwoorden maar naar mijn idee heb ik het verschil wel duidelijk kunnen maken.
8)7 Dus mijn eerste reactie hier was voor jou een aanleiding om met bijdehante ondertoon te reageren, terwijl ik oprecht er niets verkeerds mee bedoelde en al helemaal niet uit bijdehante overwegingen die post plaatste? :? :?
TheFes schreef op maandag 19 december 2016 @ 12:51:
Ik (en StecaGrid hierboven met mij) lees die passage uit het verdienmodel als:

Tweakers behoudt zich het recht voor om bezoekers die banners blokkeren de toegang tot de volledige website te weigeren.

Dan klopt het vetgedrukte deel ook gewoon, want in de praktijk doen zij dit ook helemaal niet. Jij kunt prima op de site, en ziet geen banners. Niet geheel toevallig zie je dan dus ook de banner niet voor deze actie, waar je zelf voor gekozen hebt door je adblocker.
Dat vetgedrukte wordt niet gesteld in die passage. In de voorwaarden wordt dat ook niet geïmpliceerd.

Wat betreft je betoog: Dat begrijp ik en dat erken ik ook. Ik zeg alleen dat de passage in het verdienmodel tevens ook betekent dat Tweakers mensen die banners blokkeren weigert, want dat is wat Zeef nu letterlijk zegt. Die mensen worden geweigerd. Beide stellingen zijn correct, maar nuanceren vanuit verschillende perspectieven. Alleen de ene stelling heeft naar mijn idee wel gevolgen voor de passage in het verdienmodel, en de andere niet.

Dat is ook het vervelende aan die passage - Door de opmerking ''In de praktijk doen we dit niet, maar is het vooral bedoeld om een signaal af te geven.'' wordt dit als ''de norm'' gezien, dat het in de praktijk niet gebeurt. In dit topic zegt Zeef nu echter: ''De voorwaarden zeggen dat we mogen weigeren.'' En dat mag ook. Dat is het probleem niet. Het probleem is eigenlijk dat wat als ''de norm'' wordt gezien (Namelijk dat het in de praktijk niet gebeurt) een foutieve norm is.

De norm zou de algemene voorwaarden moeten zijn, wat Zeef dus (correct) stelt. En dan zeg ik: Haal dat stukje interpretatie bij verdienmodel er dan uit, want dat is een foutieve ''norm'' die daar gesteld wordt.

[ Voor 0% gewijzigd door Redneckerz op 19-12-2016 13:48 . Reden: Verduidelijking. ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 19-09 22:02
Redneckerz schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:35:

Dat vetgedrukte wordt niet gesteld in die passage. In de voorwaarden wordt dat ook niet geïmpliceerd.
Als een club in hun op een bordje bij de deur zet "In ons deurbeleid staat (echter) dat Club Tweakers zich het recht voorbehoud bezoekers die sportschoenen dragen te weigeren" betekent dat toch ook dat je met sportschoenen aan het risico loopt de club niet binnen te komen, en niet dat je met sportschoenen mogelijk niet gebruik mag maken van de happy hour actie bij de bar?

Ik zie de passage in het verdienmodel hetzelfde. De toegang weigeren is hier de toegang tot de gehele website, niet de toegang tot een deel (de winactie in dit geval).

edit:
Had het eerst net iets anders beschreven, en daarvan waren voordat ik op "Verstuur" drukte nog wat woorden achtergebleven..

[ Voor 8% gewijzigd door TheFes op 19-12-2016 14:42 ]

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikvanwinsum
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 17:10

ikvanwinsum

/dev/null

Dit is naar mijn mening wel een beetje knuffelen met mieren hoor. Als je banners blokkeert is de gehele site nog te bereiken, alleen die ene poll waar je zonder enige moeite iets heel groots kan winnen doet het even niet. Gevolg is dan wel dat Tweakers alleen maar kosten aan je heeft (serverkosten, redactie, etc etc). Tuurlijk kan je goede redenen hebben voor een adblocker, en die redenen worden hier heus wel gerespecteerd, je kan immers (bijna) de hele site nog bezoeken. Maar om dan alleen maar te consumeren door mee te doen aan de acties, tsja, dat gaat zelfs Tweakers net te ver.

Dat er in de voorwaarden staat dat ze het recht behouden staat er denk ik meer om juridische redenen, mochten ze ooit het beleid nog veranderen.

U zegt: ‘Alles is toegestaan.’ Zeker, maar niet alles is goed. Alles is toegestaan, maar niet alles is opbouwend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zeef
Redneckerz schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:35:
[...]

Het zou fijn zijn als je op mijn uiteenzetting ingaat. Het is wat lastig te verwoorden maar naar mijn idee heb ik het verschil wel duidelijk kunnen maken.
Dat is niet in lijn met de algemene voorwaarden, en ook niet in lijn met wat je nu zegt. Want in de praktijk doe je het dus wel, en dat mag, want dat zijn de voorwaarden., maar dan klopt de vetgedrukte interpretatie die je hebt gegeven niet. Je geeft namelijk geen signaal af, je weigert immers inderdaad mensen die banners blokkeren.
Als jij banners blokkeert, blokkeer je zelf de toegang. We weigeren niets, de software ziet onze uiting als reclame en blokkeert deze vervolgens. Het enige dat je er wellicht onder zou kunnen scharen is de poll die niet werkt met een adblocker. maar ook hier weer: jou plugin die dat activeert blokkeert. Daarbij is er geen discriminatie. Alle banners worden geblokkeerd.

Simpeler dan dit kan ik het niet maken. Daarmee ontzeg ik niets of niemand wat, want du moment dat je Tweakers op de whitelist zet is alles toegankelijk. Zonder dat er aan de kant van Tweakers iets verandert. Er zit daarom wat mij betreft geen licht tussen de AV en de uitleg. Er is ook geen maatstaf op het ontzeggen voor delen of het geheel. Er staat slechts dat we dat kunnen. Waarbij ik nog steeds van mening ben dat Tweakers niets weigert maar dat de adblocker iets blokkeert.

Maar dat schijn je niet te willen begrijpen of erkennen. Prima hoor, let's agree to disagree. The End.

[ Voor 40% gewijzigd door zeef op 19-12-2016 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

zeef schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:07:
[...]
Als jij banners blokkeert, blokkeer je zelf de toegang. Simpeler kan ik het niet maken. Daarmee ontzeg ik niets of niemand wat, want du moment dat je Tweakers op de whitelist zet is alles toegankelijk. Zonder dat er aan de kant van Tweakers iets verandert.
Maar je snapt toch wel dat het ene (dat users iets blokken en dus geen toegang hebben) ook indirect hout snijdt met het standpunt van Tweakers?
[...]
Er zit geen licht tussen de AV en de uitleg. Maar dat schijn je niet te willen begrijpen of erkennen.
|:( Dat is echt onzin Zeef. Ik heb nu merenmalen jullie standpunt erkend, gevraagd om uitleg (Wat je niet doet, maar waarin je wel klaarblijkelijk op mijn eerste post een aanleiding zag om pedant te reageren) en ik heb ook al merenmalen aangegeven dat er in mijn logica best iets manks kan zijn gegaan. Ik haal alleen een gevolgtrekking aan.
[...]
Prima hoor, let's agree to disagree. The End.
Beter verwoorden kan ik het helaas niet. Het is niet anders.

Ik heb meer gehad aan de reacties van Thefes dan aan de oneliners en bijdehante opmerkingen die er worden gemaakt. :/ Maar heck, ''wie kaatst'', right? ''Begrijpend lezen is ook een vak'', niet waar? Meh. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJS-T
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:16
Redneckerz schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:17:
[...]

Maar je snapt toch wel dat het ene (dat users iets blokken en dus geen toegang hebben) ook indirect hout snijdt met het standpunt van Tweakers?

[...]

|:( Dat is echt onzin Zeef. Ik heb nu merenmalen jullie standpunt erkend, gevraagd om uitleg (Wat je niet doet, maar waarin je wel klaarblijkelijk op mijn eerste post een aanleiding zag om pedant te reageren) en ik heb ook al merenmalen aangegeven dat er in mijn logica best iets manks kan zijn gegaan. Ik haal alleen een gevolgtrekking aan.

[...]

Beter verwoorden kan ik het helaas niet. Het is niet anders.

Ik heb meer gehad aan de reacties van Thefes dan aan de oneliners en bijdehante opmerkingen die er worden gemaakt. :/ Maar heck, ''wie kaatst'', right? ''Begrijpend lezen is ook een vak'', niet waar? Meh. :N
Volgens mij bedoelt Zeef (en corrigeer mij als dit fout is), dat Tweakers om praktische overwegingen mensen met adblocker de toegang niet ontzegt.

Dat is ook iets dat Tweakers.net wezenlijk niet doet. Alles op de site is bereikbaar (dus ook de actiepagina, in ieder geval toen ik nog een adblocker gebruikte voor de site), echter blokkeert Tweakers.net wel het recht om iets in te vullen op de poll.

Dit is toch echt compleet anders dan toegang tot de site blokkeren (eens, het bereiken van die actiepagina is met adblocker lastiger, maar die actiepagina is normaliter bij acties van Tweakers.net sowieso niet te gebruiken door gebruikers met adblocker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
IJS-T schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:51:
[...]

Volgens mij bedoelt Zeef (en corrigeer mij als dit fout is), dat Tweakers om praktische overwegingen mensen met adblocker de toegang niet ontzegt.

Dat is ook iets dat Tweakers.net wezenlijk niet doet. Alles op de site is bereikbaar (dus ook de actiepagina, in ieder geval toen ik nog een adblocker gebruikte voor de site), echter blokkeert Tweakers.net wel het recht om iets in te vullen op de poll.

Dit is toch echt compleet anders dan toegang tot de site blokkeren (eens, het bereiken van die actiepagina is met adblocker lastiger, maar die actiepagina is normaliter bij acties van Tweakers.net sowieso niet te gebruiken door gebruikers met adblocker.
Nou, we blokkeren dus niets. Dat doet de adblocker zelf. De banner voor de actie wordt gelijk behandeld als iedere andere banner. Sommige adblockers blokkeren zelf links met clicktags zodat er soms woorden of zinnen uit een verhaal missen. Enige waar we actief de hand in hebben is de poll. Door die een reclame tag te geven wordt deze geblokkeerd door adblockers. Maar ook hier is de feitelijke blokkade niet aan onze kant. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door zeef op 19-12-2016 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

IJS-T schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:51:
[...]
Nee, dat is het niet. Het gaat mij namelijk niet om het site-globaal blokkeren. Maar die uitleg is nu gegeven. Die discussie is nu gevoerd.

Ik wil het wel nog eens in een DM uiteenzetten als je daar behoefte aan hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietorigineel
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
zeef schreef op maandag 19 december 2016 @ 09:46:
[...]

We hebben bij deze actie inderdaad gekozen voor het model: "bannerblocker aan = actie uit". Het is natuurlijk een beetje raar dat je onze reclameinkomsten blokkeert maar wel wil graaien in de prijzenpot. We doen juist ons best om de reclame zo terughoudend mogelijk te laten zijn.

Mijn originele vraag: of het klopt dat ik 'm niet onder acties terugvind is in ieder geval bantwoord: dat is by design. Dat is prima.

Er is een gedoogconstructie voor adblockers hier, dan niet raar opkijken als mensen met adblockers ook overal op gaan klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikvanwinsum

ikvanwinsum

/dev/null

Redneckerz schreef op maandag 19 december 2016 @ 15:34:
[...]

Nee, dat is het niet. Het gaat mij namelijk niet om het site-globaal blokkeren. Maar die uitleg is nu gegeven. Die discussie is nu gevoerd.

Ik wil het wel nog eens in een DM uiteenzetten als je daar behoefte aan hebt. :)
Waar gaat het je wel om dan? Dat Tweakers mensen met een adblocker mag blokkeren volgens de voorwaarden, maar dat in de praktijk niet doen, en vervolgens wel de toegang tot de poll wordt ontzegd? En dat dat niet zou stroken met hun gedoogbeleid?

Naar mijn weten doen ze het overigens altijd al op deze manier.

U zegt: ‘Alles is toegestaan.’ Zeker, maar niet alles is goed. Alles is toegestaan, maar niet alles is opbouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elconejo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-02 13:30
De actie pagina zit echt niet juist in elkaar. Als je via het menu Meer>Acties>Banner bovenaan naar de pagina gaat, kom je steeds op een oude pagina terecht.

Momenteel zie ik nog de gaming pc staan. Pas als ik manueel de link aanpas, kom ik op de nieuwe pagina terecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Bij mij ook ja.
Via de homepage en dan de banner werkt het wel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maffie500
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-07 08:50
Kunnen jullie niet ergens melden dat de prijzen uitgedeeld zijn.
Ik hoef niet te weten wie er bvb de tv gewonnen heeft maar zo blijf ik maar hopen :)
of heb ik ergens een pagina gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Niet online
Maffie500 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 09:39:
Kunnen jullie niet ergens melden dat de prijzen uitgedeeld zijn.
Ik hoef niet te weten wie er bvb de tv gewonnen heeft maar zo blijf ik maar hopen :)
of heb ik ergens een pagina gemist?
Winnaars krijgen binnen 2 werkdagen bericht.
Ik heb ergens hier gelezen dat het niet bekend wordt gemaakt wie er gewonnen heeft ook niet of de prijzen er uit zijn...(dat laatste weet ik niet heel zeker gezien ik het bericht niet terug kan vinden...)

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
geenwindows schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 10:15:
[...]

Winnaars krijgen binnen 2 werkdagen bericht.
Ik heb ergens hier gelezen dat het niet bekend wordt gemaakt wie er gewonnen heeft ook niet of de prijzen er uit zijn...(dat laatste weet ik niet heel zeker gezien ik het bericht niet terug kan vinden...)
Alleen winnaars van de sinterklaas actie worden bekend gemaakt. Andere winnaars niet...iets met privacy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Niet online
Alternative schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 10:17:
[...]

Alleen winnaars van de sinterklaas actie worden bekend gemaakt. Andere winnaars niet...iets met privacy ;)
juist, dat stond inderdaad in het bericht wat ik dus niet kan vinden ;)

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffie500
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-07 08:50
Alternative schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 10:17:
[...]

dat de namen niet worden gepubliceerd kan ik zeker begrijpen. Maar dat de prijzen weg zijn lijkt me toch geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

ikvanwinsum schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 00:33:
[...]

Waar gaat het je wel om dan? Dat Tweakers mensen met een adblocker mag blokkeren volgens de voorwaarden, maar dat in de praktijk niet doen, en vervolgens wel de toegang tot de poll wordt ontzegd? En dat dat niet zou stroken met hun gedoogbeleid?

Naar mijn weten doen ze het overigens altijd al op deze manier.
Ik heb dat eerder in het topic al eens uiteengezet en ga dat niet hier herhalen. Wat ik al zei, ik wil het best via DM nog eens uitleggen, anders zijn de gemaakte reacties van toepassing. :)

Ik had het overigens ook niet over de poll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
De pagina plan: De December Prijzen Parade is terug: twee weken lang elke dag prijs linkt nog naar de actie van gisteren.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
al mensen hier die iets gewonnen hebben of mogen die dat niet bekend maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
nemesis2212 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 15:22:
al mensen hier die iets gewonnen hebben of mogen die dat niet bekend maken?
Natuurlijk zijn er mensen die iets gewonnen hebben. Ze mogen het bekend maken, als ze het willen. De meeste zullen dat niet doen ivm privacy...daarom maakt tweakers het ook niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
ja prima. ik hoop zelf dat ik een kans heb op de tv te winnen die er van het weekend was. lijkt mij een mooi ding. sowieso veel mooie prijzen worden er weg gegeven dit jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRAI.7
  • Laatst online: 08:39

KRAI.7

Bwoah...

Heel gaaf, die SSD die je vandaag kan winnen! Zou hem goed kunnen gebruiken voor al die VM's waar ik op school mee werk. Had misschien toch een ruimere SSD moeten kiezen wanneer ik m'n rMBP kocht. :D

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Weer de Play? Leuke telefoon! :)

• nemesis2212
let it rain prijzen op mijn verjaardag. thanks tweakers, ik wacht jullie bericht wel af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Klopt het dat als je stemt, en verder klikt en dan weer direct terug gaat, dat je stem niet onthouden is? Nog een paar keer verder klikken en dan dezelfde weg teruggaan (via terugknop op muis) liet de keuze weer verdwijnen. Echter, na het opnieuw bezoeken van de actiepagina via de homepage, blijft de keuze wel bewaard.

[ Voor 50% gewijzigd door Jorgen op 23-12-2016 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikvanwinsum

ikvanwinsum

/dev/null

Jorgen schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 00:14:
Klopt het dat als je stemt, en verder klikt en dan weer direct terug gaat, dat je stem niet onthouden is? Nog een paar keer verder klikken en dan dezelfde weg teruggaan (via terugknop op muis) liet de keuze weer verdwijnen. Echter, na het opnieuw bezoeken van de actiepagina via de homepage, blijft de keuze wel bewaard.
Dat zal wel te maken hebben dat je browser het e.e.a. cached. Als je gaat F5'en op die pagina zou je opgeslagen keuze tevoorschijn moeten komen.

Ik zat net weer de prijzenparade te bekijken, want nieuwe dag :Y , doet nummer 13 het niet. Blijkt dat vrijdag de laatste actiedag was. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ikvanwinsum schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 00:09:
[...]

Ik zat net weer de prijzenparade te bekijken, want nieuwe dag :Y , doet nummer 13 het niet. Blijkt dat vrijdag de laatste actiedag was. -O-
Ja, dat was ook niet gecommuniceerd, of zo :Y
Van 12 t/m 23 december maak je iedere dag kans op een dikke vette prijs.
Wel grappig dat 13 wel onder embargo staat. Maar daar zal de uitslag wel komen, of zo.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Over de uitslag wordt niet gecommuniceerd, dat is al tijden zo bij Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Jorgen schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 00:32:
Over de uitslag wordt niet gecommuniceerd, dat is al tijden zo bij Tweakers.
"Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd" staat er en dat betekent dat Tweakers niet met je in discussie gaat. Dat betekent niet dat de uitslag niet vermeld wordt, zie bijvoorbeeld: reviews: Tweakers speelt voor Sinterklaas: De winnaars zijn bekend!:
[q]• Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.
En dan daarna de volgende pagina ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Room42 op 24-12-2016 01:47 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik weet dat, dat, dat betekent.
De Sinterklaasactie is trouwens de uitzondering op de regel (en de wedstrijden waarbij je reviews moet schrijven). Bij alle andere acties worden de winnaars vanwege hun privacy niet bekend gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikvanwinsum

ikvanwinsum

/dev/null

Room42 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 00:13:
[...]
Ja, dat was ook niet gecommuniceerd, of zo :Y
[...]
Wel grappig dat 13 wel onder embargo staat. Maar daar zal de uitslag wel komen, of zo.
Nee, klopt, ik wist het ook wel. Ik wist alleen dat de reeks tot 13 ging en had er niet zo snel aan gedacht. Maar desalniettemin weer een mooie actie van Tweakers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op https://tweakers.net/acties/ staat het T-Mobile logo ipv het Philips logo…
Pagina: 1 2 Laatste