zeef schreef op maandag 19 december 2016 @ 11:56:
[...]
Nee, je hebt geen gelijk. Je ontzegt namelijk
zelf de toegang door het gebruik van je bannerblocker. De content staat er gewoon, wij blokkeren niets. Jouw bannerblocker verwijdert onze content. Jouw bannerblocker beperkt de toegang tot de poll.
Lees je mijn reactie wel correct?

Want ja, ik ontzeg mezelf de toegang, maar effectief weigeren jullie dan bezoekers die banners blokkeren.
EDIT: Ik heb dat stukje tekst nogmaals een paar keer gelezen, en we zeggen eigenlijk hetzelfde, alleen nuanceren we 2 verschillende dingen:
- Jij nuanceert het dat de user zelf de toegang ontzegt dmv een blocker. Dat klopt.
- Ik nuanceer het dat Tweakers, doordat users de toegang ontzeggen dmv een blocker, deze effectief dus ook de toegang weigeren (zoals het in de tekst staat).
Je zegt:
bannerblocker aan = actie uit
In lijn met de algemene voorwaarden, dus point taken. Daar valt niets over te zeggen.
Je zegt echter in verdienmodel:
In onze algemene voorwaarden staat echter dat Tweakers zich het recht voorbehoudt bezoekers die banners blokkeren te weigeren. In de praktijk doen we dit niet, maar is het vooral bedoeld om een signaal af te geven.
Dat is niet in lijn met de algemene voorwaarden, en ook niet in lijn met wat je nu zegt. Want in de praktijk doe je het dus wel, en
dat mag, want dat zijn de voorwaarden., maar dan klopt de vetgedrukte interpretatie die je hebt gegeven niet. Je geeft namelijk geen signaal af, je weigert immers inderdaad mensen die banners blokkeren.
Ik hoop echt dat je het verschil ziet trouwens.
EDIT: Ik heb die teksten nu een aantal keren gelezen en ik kom toch echt tot een andere interpretatie waarbij ik dan vind dat het stukje over Verdienmodel moet worden aangepast. Immers, dat is niet meer de ''norm'', of ''de praktijk'', want in de praktijk worden mensen die banners blokkeren gewoon geweigerd. (en dat mogen jullie ook per de algemene voorwaarden, maar het staat haaks op wat voorheen ''de norm'' was, aka het stukje tekst bij Verdienmodel dat interpretabel is. Het kan goed zijn dat mijn logica mank is, maar wijs er mij er aub dan up ipv potshots te nemen)
Ach Zeef... Moest dat nou?
[
Voor 13% gewijzigd door
Redneckerz op 19-12-2016 12:21
. Reden: Verduidelijking, voor zover mogelijk. ]