De December Prijzen Parade is terug! - Twee weken lang elke

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
geenwindows schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 10:15:
[...]

Winnaars krijgen binnen 2 werkdagen bericht.
Ik heb ergens hier gelezen dat het niet bekend wordt gemaakt wie er gewonnen heeft ook niet of de prijzen er uit zijn...(dat laatste weet ik niet heel zeker gezien ik het bericht niet terug kan vinden...)
Alleen winnaars van de sinterklaas actie worden bekend gemaakt. Andere winnaars niet...iets met privacy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Alternative schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 10:17:
[...]

Alleen winnaars van de sinterklaas actie worden bekend gemaakt. Andere winnaars niet...iets met privacy ;)
juist, dat stond inderdaad in het bericht wat ik dus niet kan vinden ;)

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffie500
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-07 08:50
Alternative schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 10:17:
[...]

dat de namen niet worden gepubliceerd kan ik zeker begrijpen. Maar dat de prijzen weg zijn lijkt me toch geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-08 23:46

Redneckerz

A place to be.

ikvanwinsum schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 00:33:
[...]

Waar gaat het je wel om dan? Dat Tweakers mensen met een adblocker mag blokkeren volgens de voorwaarden, maar dat in de praktijk niet doen, en vervolgens wel de toegang tot de poll wordt ontzegd? En dat dat niet zou stroken met hun gedoogbeleid?

Naar mijn weten doen ze het overigens altijd al op deze manier.
Ik heb dat eerder in het topic al eens uiteengezet en ga dat niet hier herhalen. Wat ik al zei, ik wil het best via DM nog eens uitleggen, anders zijn de gemaakte reacties van toepassing. :)

Ik had het overigens ook niet over de poll.

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
De pagina plan: De December Prijzen Parade is terug: twee weken lang elke dag prijs linkt nog naar de actie van gisteren.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
al mensen hier die iets gewonnen hebben of mogen die dat niet bekend maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
nemesis2212 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 15:22:
al mensen hier die iets gewonnen hebben of mogen die dat niet bekend maken?
Natuurlijk zijn er mensen die iets gewonnen hebben. Ze mogen het bekend maken, als ze het willen. De meeste zullen dat niet doen ivm privacy...daarom maakt tweakers het ook niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
ja prima. ik hoop zelf dat ik een kans heb op de tv te winnen die er van het weekend was. lijkt mij een mooi ding. sowieso veel mooie prijzen worden er weg gegeven dit jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRAI.7
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:39

KRAI.7

Bwoah...

Heel gaaf, die SSD die je vandaag kan winnen! Zou hem goed kunnen gebruiken voor al die VM's waar ik op school mee werk. Had misschien toch een ruimere SSD moeten kiezen wanneer ik m'n rMBP kocht. :D

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04:31

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Weer de Play? Leuke telefoon! :)

Your Friendly Neighborhood Moderator

• nemesis2212
let it rain prijzen op mijn verjaardag. thanks tweakers, ik wacht jullie bericht wel af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Klopt het dat als je stemt, en verder klikt en dan weer direct terug gaat, dat je stem niet onthouden is? Nog een paar keer verder klikken en dan dezelfde weg teruggaan (via terugknop op muis) liet de keuze weer verdwijnen. Echter, na het opnieuw bezoeken van de actiepagina via de homepage, blijft de keuze wel bewaard.

[ Voor 50% gewijzigd door Jorgen op 23-12-2016 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikvanwinsum
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 17:10

ikvanwinsum

/dev/null

Jorgen schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 00:14:
Klopt het dat als je stemt, en verder klikt en dan weer direct terug gaat, dat je stem niet onthouden is? Nog een paar keer verder klikken en dan dezelfde weg teruggaan (via terugknop op muis) liet de keuze weer verdwijnen. Echter, na het opnieuw bezoeken van de actiepagina via de homepage, blijft de keuze wel bewaard.
Dat zal wel te maken hebben dat je browser het e.e.a. cached. Als je gaat F5'en op die pagina zou je opgeslagen keuze tevoorschijn moeten komen.

Ik zat net weer de prijzenparade te bekijken, want nieuwe dag :Y , doet nummer 13 het niet. Blijkt dat vrijdag de laatste actiedag was. -O-

U zegt: ‘Alles is toegestaan.’ Zeker, maar niet alles is goed. Alles is toegestaan, maar niet alles is opbouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ikvanwinsum schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 00:09:
[...]

Ik zat net weer de prijzenparade te bekijken, want nieuwe dag :Y , doet nummer 13 het niet. Blijkt dat vrijdag de laatste actiedag was. -O-
Ja, dat was ook niet gecommuniceerd, of zo :Y
Van 12 t/m 23 december maak je iedere dag kans op een dikke vette prijs.
Wel grappig dat 13 wel onder embargo staat. Maar daar zal de uitslag wel komen, of zo.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Over de uitslag wordt niet gecommuniceerd, dat is al tijden zo bij Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Jorgen schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 00:32:
Over de uitslag wordt niet gecommuniceerd, dat is al tijden zo bij Tweakers.
"Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd" staat er en dat betekent dat Tweakers niet met je in discussie gaat. Dat betekent niet dat de uitslag niet vermeld wordt, zie bijvoorbeeld: reviews: Tweakers speelt voor Sinterklaas: De winnaars zijn bekend!:
[q]• Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.
En dan daarna de volgende pagina ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Room42 op 24-12-2016 01:47 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik weet dat, dat, dat betekent.
De Sinterklaasactie is trouwens de uitzondering op de regel (en de wedstrijden waarbij je reviews moet schrijven). Bij alle andere acties worden de winnaars vanwege hun privacy niet bekend gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikvanwinsum
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 17:10

ikvanwinsum

/dev/null

Room42 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 00:13:
[...]
Ja, dat was ook niet gecommuniceerd, of zo :Y
[...]
Wel grappig dat 13 wel onder embargo staat. Maar daar zal de uitslag wel komen, of zo.
Nee, klopt, ik wist het ook wel. Ik wist alleen dat de reeks tot 13 ging en had er niet zo snel aan gedacht. Maar desalniettemin weer een mooie actie van Tweakers!

U zegt: ‘Alles is toegestaan.’ Zeker, maar niet alles is goed. Alles is toegestaan, maar niet alles is opbouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op https://tweakers.net/acties/ staat het T-Mobile logo ipv het Philips logo…
Pagina: 1 2 Laatste