Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:51

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

• T.Kreeftmeijer
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 25-04 12:16

T.Kreeftmeijer

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6lvUqzFU2eBNII6XSABd9Ner/full.jpg

Welkom in het Train Sim World-topic

Train Sim World: CSX Heavy Haul is an all-new First Person Simulator that brings to life the experience of operating powerful and heavy freight trains on one of America’s most stunning and famous railroads: Sand Patch Grade.

Ultimate realism

Powered by Dovetail Games’ new SimuGraph vehicle dynamics engine and Unreal Engine 4 technology, Train Sim World uses real-world data to accurately replicate the performance, sounds and feel of real trains.
Featuring complete in-cab interactivity, take control of one of the three featured loco's and feel the detail as you sit in the driver’s seat and bring some of the world’s biggest and most powerful trains roaring to life.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XIuESG8V4zxhdY85NBPd5VHl/full.jpg

Authentic challenges

You’ve been invited to work for CSX Transportation as a railroad engineer delivering important cargo on tight schedules. With six challenging scenarios and many places to explore including Rockwood Mine, Sand Patch Summit and Cumberland Yard, your skill, focus and endurance will be tested to the limit.
Experience a full 'day in the life', with the brand new Service Mode, which features the recreation of a 24-hour timetable based on real-world operations. No two days are the same. Hop on and off a range of services as they carry out their duties. Take control or ride along, the choice is yours.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Q1tMpgEoI3YTEJfq4hgTB2e0/full.jpg

Interactive learning

Train Sim World caters to players of all ability levels, featuring seven guided tutorials that cover everything from getting started with the software for newcomers to operating the locomotives for more advanced players. Climb into the cab and learn to operate the three very different locos step-by-step, quickly moving from novice to expert.
Live out your rail fan dreams exploring the highly detailed and immersive environment and finding the best vantage point from which to capture those once-in-a-lifetime shots.

Wallpapers

TSW2TSW1

Review door Squirrel:

https://train-simulator.com/category/train-sim-world/

Train Sim World is a First Person Train Simulation experience, you can walk around and explore the world and interact with the locomotive, rolling stock and railroad objects on the route, such as Cumberland Yard’s Turntable and Diesel Fuelling Point.

Op 16 maart is van de opvolger van Train Simulator 2017 uitgekomen: Train Sim World. Deze versie is gebouwd op de Unreal Engine 4 en beloofd daarmee een grote vooruitgang in de prestaties en graphics ten opzichte van zijn voorgangers. Plus dat er andere zaken mogelijk zijn zoals vrij rondlopen rondom je trein of op het perron etc. wat natuurlijk ook heel gaaf is!

Momenteel zijn er alleen drie Amerikaanse Diesel locomotieven opgenomen en 1 route. Wel zijn er relatief veel scenarios gemaakt in vergelijking tot routes in Trainsimulator, je bent dus niet zomaar "uitgespeeld".

DLC

Op 14 september komt de eerste DLC beschikbaar: Great Western Express. Dit is ook de eerste uitbreiding op Europese grond inclusief passagiers treinen. Wel met alleen maar Diesel treinen, maar goed, je moet ergens beginnen ;) In de Service Mode beloven ze dat je met de echte time tables gaat werken waarbij er dus veel treinen tegelijkertijd gesimuleerd gaan worden. Waarschijnlijk een flinke aanslag op je systeem tenzij je een CPU hebt met veel cores.

Afbeeldingslocatie: https://assets.train-simulator.com/app/uploads/2017/09/08144516/GWEServiceMode_0002.jpg

Afbeeldingslocatie: https://assets.train-simulator.com/app/uploads/2017/09/08144525/GWEServiceMode_0003.jpg

Afbeeldingslocatie: https://assets.train-simulator.com/app/uploads/2017/09/08144534/GWEServiceMode_0004.jpg

Systeemeisen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IQZU8LpBp75BtW6tF4ab0z9J/full.png

Steam

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Discord

Members only:

[ Voor 148% gewijzigd door bvk op 11-09-2017 20:51 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
gaaf

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:36
Lets play van squirrel hier. Erg indrukwekkend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdpolder
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-04 21:08
Ik ben benieuwd. Ik heb jaren lang train simulator 201x gespeeld, maar begint nu wel saaier te worden. Ben benieuwd of deze update (/nieuwe game) daar verandering in gaat brengen
FastFred schreef op donderdag 8 december 2016 @ 18:18:
Lets play van squirrel hier. Erg indrukwekkend!

[video]
Straks dan maar eens even kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:24
hoe kan je de beta bemachtigen .. ik heb de TS 2017

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Topicstarter
ravw schreef op donderdag 8 december 2016 @ 21:07:
hoe kan je de beta bemachtigen .. ik heb de TS 2017
Alleen TS2017 was dus niet voldoende, je had specifiek de Pioneer versie moeten hebben helaas.

Ik heb net gespeeld en het is een pareltje inderdaad, heel tof dat je nu gewoon rond kan lopen en bewegen en bijna alles kan bedienen. Geluid is ook prima in orde, ik moet alleen de graphics nog even tweaken, want 1440p op High is nog net ff teveel voor mijn R290...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
bvk schreef op donderdag 8 december 2016 @ 21:19:
[...]

Alleen TS2017 was dus niet voldoende, je had specifiek de Pioneer versie moeten hebben helaas.

Ik heb net gespeeld en het is een pareltje inderdaad, heel tof dat je nu gewoon rond kan lopen en bewegen en bijna alles kan bedienen. Geluid is ook prima in orde, ik moet alleen de graphics nog even tweaken, want 1440p op High is nog net ff teveel voor mijn R290...
ja maar die kan je niet kopen op steam
want ik heb hem ook niet gezien , ik heb wel diverse dlc er van dus echt kaal is hij niet
en ik heb hem al vanaf het begin , dus begrijp niet waarom ik geen train simulator 2017 pioneer edition heb

[ Voor 16% gewijzigd door ravw op 08-12-2016 21:34 ]

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Topicstarter
ravw schreef op donderdag 8 december 2016 @ 21:28:
[...]

ja maar die kan je niet kopen op steam
want ik heb hem ook niet gezien , ik heb wel diverse dlc er van dus echt kaal is hij niet
en ik heb hem al vanaf het begin , dus begrijp niet waarom ik geen train simulator 2017 pioneer edition heb
Die kón je dus kopen op Steam, weken/maanden lang maar sinds gisteren dus niet meer. Maar ik denk dat je TS misschien een tijdje niet gespeeld hebt want ze hebben er flink reclame voor gemaakt en uitgelegd hoe je deel kon nemen als je TS2016/2017 opstartte.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
bvk schreef op donderdag 8 december 2016 @ 21:44:
[...]

Die kón je dus kopen op Steam, weken/maanden lang maar sinds gisteren dus niet meer. Maar ik denk dat je TS misschien een tijdje niet gespeeld hebt want ze hebben er flink reclame voor gemaakt en uitgelegd hoe je deel kon nemen als je TS2016/2017 opstartte.
klopt ik heb hem laatst begin van dit jaar gespeeld dus lange tijd druk gehad maar ik zag het eigenlijk vandaag hier dat er een beta kwam ... jammer want ik had hem graag willen hebben die uitgebreide versie ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Die TS2017 Pioneer Edition was tot gisteren te verkrijgen en als je die hebt krijg je toegang tot deze beta.

Achja, februari 2017 wordt ie gereleased, daar kan ik mee leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
dan moet ik nog even wachten tot hij dan uit komt
en hoe veel kosten hij ?

vind het alleen jammer dat ze geen nederland routes nemen

[ Voor 28% gewijzigd door ravw op 08-12-2016 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeerDitch
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-04 08:31
Damn, die ideal specs liegen er niet om! Ik zit voor recommended specs wel goed. M'n cpu is iets minder, maar goed dat zal hopelijk wel goed komen. Misschien kunnen mensen met de beta hun PC specs posten?

Zelf heb ik de Pioneer Edition niet gekocht, omdat ik TSW wel gewoon koop bij release in februari. Ben benieuwd wat de multiplayer wordt. Kan je trouwens custom key bindings instellen in TSW?

f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-04 19:04
Leuk dat er nog steeds Train Simulators zijn. MSTS heb ik helemaal grijs gespeeld en vele add ons voor gemaakt. Maar met het detailniveau van dit soort simulators is dat toch veel meer werk om te doen.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
ravw schreef op donderdag 8 december 2016 @ 21:56:
dan moet ik nog even wachten tot hij dan uit komt
en hoe veel kosten hij ?

vind het alleen jammer dat ze geen nederland routes nemen
Prijs is mij nog niet bekend. Nederlandse routes komen vanzelf wel in de vorm van mods, die zijn er nu ook al genoeg voor TS2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Topicstarter
DeerDitch schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 08:48:
Damn, die ideal specs liegen er niet om! Ik zit voor recommended specs wel goed. M'n cpu is iets minder, maar goed dat zal hopelijk wel goed komen. Misschien kunnen mensen met de beta hun PC specs posten?

Zelf heb ik de Pioneer Edition niet gekocht, omdat ik TSW wel gewoon koop bij release in februari. Ben benieuwd wat de multiplayer wordt. Kan je trouwens custom key bindings instellen in TSW?
Zie mijn specs in mijn signature, in het kort: i7 4930K, 32 GB, R9 290 en een Samsung 850 SSD. Voor zover ik het bij heb kunnen houden wordt de CPU niet heel erg belast (hooguit 25%) en leunt het op de GPU. Die het toch wel wat zwaar heeft op de gisteren gekozen settings van 1440p op High.

Maar aangezien het nog een beta is zal daar vast nog wel wat aan geschaafd gaan worden, hoop ik. Naar multiplayer ben ik ook heel benieuwd, ik zie al helemaal voor me dat je op Teamspeak gaat mopperen op de machinist van de trein voor je omdat die niet opschiet en jij steeds gele seinen krijgt.... :P

Of dat je op lange ritten een bijrijder hebt in de cabine waarmee je van plaats kan wisselen.

Ik heb nog niet met de keybindings gespeeld maar die kun je zo te zien helemaal aanpassen. En uiteraard hoop ik dat ik mijn Raildriver straks ook optimaal kan gebruiken en dat ze daarvoor standaard settings maken. Momenteel kun je nog alleen maar een (Xbox) controller selecteren naast het toetsenbord.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
videokaart is een beetje raar , ik heb een r9 390x met 8gb .. lijkt me ook ideaal voor deze game , of zie ik dit verkeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Topicstarter
taker1987 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 16:44:
videokaart is een beetje raar , ik heb een r9 390x met 8gb .. lijkt me ook ideaal voor deze game , of zie ik dit verkeerd ?
Dan zit je met de GPU in ieder geval al een stukje beter dan dat ik heb. Het "spel" is in ieder geval wel CPU multi threaded heb ik gemerkt, bijna alle cores hebben wel even op 100% gelopen. Waarbij ook duidelijk te merken valt dat de CPU op de GPU aan het wachten is, die heeft constant op volle kracht gedraaid.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XDrrChjKUCODQwoW3r13fYAF/full.png

Bovenstaande is na een uurtje spelen.

Middels F3 kun je een FPS meter aanzetten en die staat bij mij helaas regelmatig in het rood met een waarde van 15 frames per seconde.... :'(

[ Voor 6% gewijzigd door bvk op 02-03-2017 22:03 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
bvk schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 17:16:
[...]

Dan zit je met de GPU in ieder geval al een stukje beter dan dat ik heb. Het "spel" is in ieder geval wel CPU multi threaded heb ik gemerkt, bijna alle cores hebben wel even op 100% gelopen. Waarbij ook duidelijk te merken valt dat de CPU op de GPU aan het wachten is, die heeft constant op volle kracht gedraaid.

[afbeelding]

Bovenstaande is na een uurtje spelen.

Middels F3 kun je een FPS meter aanzetten en die staat bij mij helaas regelmatig in het rood met een waarde van 15 frames per seconde.... :'(
kwa proccesor heb jij een betere ;) ik doe t op een i5 skylake 8) wat me wel opvalt is dat de amd kaarten zo tergend heet worden . t ene spel max 60-70 graden , en t andere spel dik 90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:16
Ik doe op een i7 6700 en RX 480 ook tussen de 15 en 30 fps. Het valt me in de beta wel op dat hij soms niet reageert op toetsen als A en D voor meer of minder tractie, W en S voor de reverser en ";" en " ' " voor de brakes. Met de muis aan de hendels trekken vind ik erg onhandig en soms pakt hij ook de hendel niet als ik er met de muiscursor op zit.

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Ik heb nog niet kunnen controleren of SLI support aanwezig is, maar met mijn i5 4590 en 2x GTX 770 haal ik op medium settings 30 - 35 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Topicstarter
Thierry88 schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 09:34:
Ik doe op een i7 6700 en RX 480 ook tussen de 15 en 30 fps. Het valt me in de beta wel op dat hij soms niet reageert op toetsen als A en D voor meer of minder tractie, W en S voor de reverser en ";" en " ' " voor de brakes. Met de muis aan de hendels trekken vind ik erg onhandig en soms pakt hij ook de hendel niet als ik er met de muiscursor op zit.
En op welke resolutie en kwaliteit is dat, ook 1440p op High? Die ervaring met de toetsen heb ik ook, vooral met het remmen. Dan moet je inderdaad wel naar de handle grijpen, maar dat gaat bij mij meestal dan wel weer goed. En geeft natuurlijk een veel realistischer beleving... ;)
Haribo112 schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 13:16:
Ik heb nog niet kunnen controleren of SLI support aanwezig is, maar met mijn i5 4590 en 2x GTX 770 haal ik op medium settings 30 - 35 fps.
Ik kom op medium (nog steeds heel mooi!) op gemiddeld 25 FPS uit, dus dan lijkt het er op dat SLI wel iets doet. Wat is bij jullie de CPU load?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
Op 1080P Ultra, daar stond hij standaard op. Op 1080P high is het 25-35 FPS.

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

• DeerDitch
Ik heb even wat filmpjes van Matt Peddlesden zitten kijken op twitch, waarin ie de beta laat zien. Ik moet zeggen dat het er toch wel erg netjes uitziet!
Het simulatie aspect is echt compleet zover ik kan beoordelen. De scenarios kunnen complexer worden doordat je nu ook je trein uit kan lopen. Meerdere loco's per scenario besturen. Ik zie hier ook wel leuke dingen voor multiplayer mogelijk.
Alhoewel ik ook hoop dat er een grote multiplayer komt, waarin meerdere players samen in 1 route kunnen verblijven en rijden.

• taker1987
DeerDitch schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:23:
Ik heb even wat filmpjes van Matt Peddlesden zitten kijken op twitch, waarin ie de beta laat zien. Ik moet zeggen dat het er toch wel erg netjes uitziet!
Het simulatie aspect is echt compleet zover ik kan beoordelen. De scenarios kunnen complexer worden doordat je nu ook je trein uit kan lopen. Meerdere loco's per scenario besturen. Ik zie hier ook wel leuke dingen voor multiplayer mogelijk.
Alhoewel ik ook hoop dat er een grote multiplayer komt, waarin meerdere players samen in 1 route kunnen verblijven en rijden.
ik meende dat dit juist een train sim multiplayer zou zijn . dit is dus niet zo ?

zou super vet zijn om multiplayer te hebben om met andere routes te rijden idd .

ivao voor treins :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvk

bvk

Topicstarter
taker1987 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:29:
[...]

ik meende dat dit juist een train sim multiplayer zou zijn . dit is dus niet zo ?

zou super vet zijn om multiplayer te hebben om met andere routes te rijden idd .

ivao voor treins :P
Train Simulator zelf is door de jaren heen altijd singleplayer geweest. Het is nu dus voor het eerst dat er multiplayer bijkomt. Wat we er precies van mogen verwachten is nog niet bekend, misschien komt het er op neer dat je alleen maar met 2 man in 1 trein kan.

Want multiplayer neerzetten voor alle routes zou met het huidige aanbod van routes in TS2017 best nog wel eens lastig kunnen worden. Dat is zoiets als Battlefield 1 met keuze uit 150 mappen of Project Cars met 150 circuits.... ;)

Maar we zullen het zien, wie weet! Als daar meer over bekend wordt zal ik de TS uiteraard uitbreiden, naast andere toekomstige info.

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
Voor de mensen die 'm nog niet gezien hebben, ik vond deze video net.

Ik vind het er nog altijd meer als een tech demo uit zien, ik kan nog altijd niet geloven dat dit in februari al uitgebracht wordt!

[ Voor 34% gewijzigd door FastFred op 15-12-2016 18:52 ]

• bvk

bvk

Topicstarter
Technisch gezien is het gewoon nu al mogelijk, waarom zou dit dit in de final versie niet zo zijn?
The EMD SD40-2’s cab is built for full interactivity
Maar het is inderdaad de vraag in hoeverre de DLC makers van andere treinen die mogelijkheden gaan benutten.

Edit: Ik heb een (kerst)mail gekregen van ChrisTrains die zoals jullie wel weten allerlei Nederlandse treinen heeft gemaakt voor Trainsimulator 201x. Blijkbaar gaat hij ook met TSW aan de slag en aangezien hij in zijn treinen altijd veel detail en moeite stopt geeft onderstaande quote wel hoop!
Ik weet nog niet zeker wat het volgende project zal worden en we zijn natuurlijk allemaal benieuwd hoe moeilijk of makkelijk het voor ontwikkelaars zal zijn om treinen te bouwen voor Train Sim World. Dat is echter allemaal in de toekomst.

[ Voor 49% gewijzigd door bvk op 18-12-2016 15:00 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeerDitch
Vandaag de release van Train Sim World! Ik moet bekennen dat ik ook deze game als pre-order heb gekocht. De eerste keer dat ik dat deed was bij No Man's Sky... :|
Heb hier toch wel iets meer vertrouwen in en heb er veel zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
Ik ook. Ik heb veel tijd in Train Simulator 201x gestopt, speelde voornamelijk Duitse scenario's aangezien die nog het meest op Nederland lijken qua seinen en borden langs het spoor. Ook heb ik third party Nederlandse scenario's gespeeld (veel NS materieel van ChrisTrains gekocht), al koste dat wel een hoop moeite om aan de praat te krijgen door alle assets die je nodig hebt. Ik hoop dat er ooit zoiets ook voor Train Sim World uitkomt, als ik het bericht van bvk lees is er de mogelijkheid dat ChrisTrains ook hiermee gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Topicstarter
Ik heb uiteraard ook een pre-order gedaan, scheelde toch weer wat Euro's en ik heb hier ook veel vertrouwen in. Al blijft het natuurlijk wachten op meer DLC en de kwaliteit ervan.

In Steam is hij nog niet vrijgegeven, de download en installatie zal wel ergens in de loop van de dag gebeuren, ben benieuwd!

Ik zal ook eerdaags de TS bij gaan werken, mocht iemand daar bij willen helpen dan hou ik me aanbevolen ;)

Edit: Release bij ons wordt verwacht om 18.00:
The actual release time will depend on when Steam provisions the download but the approximate planned release timings will be Thursday, 16th March at 17:00 UK (UTC +0), 10:00 for West Coast USA (UTC -7), 13:00 for East Coast USA (UTC -4), 18:00 Germany (UTC +1) and Friday, 17th March at 01:00 Western Australia (UTC +8), 17th March at 03:30 Central Australia (UTC +10:30) and 17th March at 04:00 Eastern Australia (UTC +11).

[ Voor 37% gewijzigd door bvk op 16-03-2017 13:34 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Topicstarter
Ik ga hem ook kopen, nu nog met de 10% korting. Die is nog een half uur.
Hopelijk trekt mijn 750ti het, anders een mooi moment om up te graden.
Ziet er erg mooi uit.

[ Voor 7% gewijzigd door T.Kreeftmeijer op 16-03-2017 16:30 ]

13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
Ik heb hem hier geïnstalleerd en ben nu tutorials aan het spelen. Ik zit nu bij de tutorial waar je Coal moet laden. Je moet hierbij de target speed instellen op 2 MPH via het Integrated Function Display. Hij zegt dat je de rechter muisknop moet gebruiken om hem te bedienen. Als ik met rechts klik krijg ik wel een cursor die ik kan bewegen, maar niets reageert als ik ergens op klik. Als ik weer de rechter muisknop gebruik gaat hij weer terug naar de in game cursor die vanuit dat oogpunt (ingezoomd op het IFD) niet te bewegen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Topicstarter
@Thierry88 Bij mij moest je dingen aanklikken in het spel met de linkerknop. Is vast ergens in te stellen.

Overig draait het spel op high prima op mijn 750ti, maar een upgrade staat niet mis.

[ Voor 3% gewijzigd door T.Kreeftmeijer op 16-03-2017 19:47 ]

13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
Deuren en Switches et cetera gaat inderdaad met links. Alleen lukt het mij niet om dat Integrated Function Display te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Topicstarter
Thierry88 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 19:57:
Deuren en Switches et cetera gaat inderdaad met links. Alleen lukt het mij niet om dat Integrated Function Display te gebruiken.
Zover was ik nog niet :)
Ik had het gedownload, even geopend, maar heb nu weinig tijd. Morgen en in het weekend heb ik meer tijd om even lekker te gamen.

Ik heb hem toegevoegd aan de PW.

[ Voor 4% gewijzigd door T.Kreeftmeijer op 16-03-2017 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Thierry88 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 19:57:
In het treinentopic kwam dit spel voorbij. Zelf niet gekocht of gespeeld (ik speel liever met echte treintjes :P), maar als het net zulk soort displays zijn als in Nederland, dan heb je twee keuzes:

1) Touchscreen. Speekt voor zich, alleen een scherm.
2) Screen met tiptoetsen of knoppen aan de onder- en/of zijkant. De functie van de toets wordt op het scherm weergegeven, maar de functietoets zelf bevind zich onder (of naast) het scherm.

Bij zwaardere multifunctionele locs zie je vaak de tweede versie, dus tenzij de Amerikanen weer rare onderdelen hebben gebruikt (zal ongetwijfeld wel weer het geval zijn 8)7 ) zou ik eens onder of naast het display kijken of daar wellicht knoppen zitten.

Grote gok hoor (nogmaals: heb het spel zelf niet, dus geen idee), maar wellicht kan je er eens naar kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
Het lijkt inderdaad op een touch screen met ook fysieke knoppen er onder, alleen reageert er niets als ik ergens op klik, niet met links of rechts. Het spel geeft ook geen verdere aanwijzingen dan dat ik de snelheid op 2 MPH moet instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Topicstarter
EDIT schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 20:31:
[...]

In het treinentopic kwam dit spel voorbij. Zelf niet gekocht of gespeeld (ik speel liever met echte treintjes :P), maar als het net zulk soort displays zijn als in Nederland, dan heb je twee keuzes:
Dat weten wel...
1) Touchscreen. Speekt voor zich, alleen een scherm.
2) Screen met tiptoetsen of knoppen aan de onder- en/of zijkant. De functie van de toets wordt op het scherm weergegeven, maar de functietoets zelf bevind zich onder (of naast) het scherm.

Bij zwaardere multifunctionele locs zie je vaak de tweede versie, dus tenzij de Amerikanen weer rare onderdelen hebben gebruikt (zal ongetwijfeld wel weer het geval zijn 8)7 ) zou ik eens onder of naast het display kijken of daar wellicht knoppen zitten.

Grote gok hoor (nogmaals: heb het spel zelf niet, dus geen idee), maar wellicht kan je er eens naar kijken ;)
Het is geloof ik een Amerikaans spel, dus ook Amerikaanse treinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Topicstarter
Zo, net ook even de eerste ritjes gestart (maar nog niet voltooid) met de SD40-2 en dat liep wel goed. Alleen zitten er uiteraard nog wel wat bugjes in, zoals dat je een schakelaar om moet zetten die nét achter een hendel zit en daardoor niet om te zetten valt. Maar gelukkig heb je ook gewoon toetsen daarvoor... ;)

Graphics vallen we wel ietwat tegen van de omgeving, alles in en om de loc is wel heel mooi. Maar met deze Unreal engine 4 moet het toch wel wat mooier kunnen lijkt me, zeker zaken zoals bomen en dergelijke.

Al met al valt het me niet tegen tot nu toe, de meeste dingen zitten gewoon goed in elkaar met echt heel veel detail! Nu is het nog wachten op aparte DLC zoals we die ook in TS2017 kennen, ik ben ook meer van de Europese treinen en routes i.p.v. deze zware Amerikaanse jongens.

@EDIT

Jij had toch ook Trainsimulator en heb je toch ook gereden met de treinen (VIRM/ICM) van ChrisTrains? Ik meen me tenminste te herinneren dat je een mailtje naar Chris had verstuurd omdat de topsnelheid van de ICM niet klopte... ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Topicstarter
Ik hoop ook dat er snel Europese treinen komen, de graphics zijn misschien wat winder, maar mijn 750ti zit al de hele tijd op 99%. Verder was ik nog niet heel handig al in de eerste lock, ik kreeg bij de uitleg al die achterste hendel niet verschoven. Maar dat zal wel aan mij liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
bvk schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 23:11:

@EDIT

Jij had toch ook Trainsimulator en heb je toch ook gereden met de treinen (VIRM/ICM) van ChrisTrains? Ik meen me tenminste te herinneren dat je een mailtje naar Chris had verstuurd omdat de topsnelheid van de ICM niet klopte... ;)
Dat je dat onthouden hebt :P
Inderdaad heb ik in het verleden wel met railworks (volgens mij heette het toen zo) en de treinen van ChrisTrains gespeeld, maar op een gegeven moment ging ik mij ergeren aan het gebrek aan realisme omdat ik de treinen op dezelfde manier probeerde te rijden als in het echt en werd al snel ook mijn algehele interesse in zo'n trainsim minder. Toen heb ik dat hele spul maar verwijderd :P

Als ik jullie zo hoor is TSX een heel stuk realistischer, alleen is dat Amerikaanse goederenvervoer niet iets wat mijn interesse heeft. Wellicht met Europese passagierstreinen dat ik weer eens een poging waag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwammen
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:51
EDIT schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 08:18:
[...]

Als ik jullie zo hoor is TSX een heel stuk realistischer, alleen is dat Amerikaanse goederenvervoer niet iets wat mijn interesse heeft. Wellicht met Europese passagierstreinen dat ik weer eens een poging waag.
Dit. Kan niet wachten op passagierstreinen! Helaas denk ik dat we nog enkele jaren zullen moeten wachten :o

Ryzen 7 9800x3D / 4080 SUPER / 64 GB G.Skill DDR5-6000 / ASUS Rog Strix 650E-F Gaming Wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Topicstarter
Ik zit nu met een probleempje...

Je hebt voor de hendel in de cabine allemaal een snel toets zoals W, A, ;. Maar als ik er op druk gaat die alleen maar harder, hoe krijg ik het voor elkaar om met de snel toets toch weer naar 'uit' te gaan? Ik zie hem al, je hebt twee snel toetsen.

[ Voor 9% gewijzigd door T.Kreeftmeijer op 17-03-2017 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Topicstarter
EDIT schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 08:18:
[...]

Dat je dat onthouden hebt :P
Inderdaad heb ik in het verleden wel met railworks (volgens mij heette het toen zo) en de treinen van ChrisTrains gespeeld, maar op een gegeven moment ging ik mij ergeren aan het gebrek aan realisme omdat ik de treinen op dezelfde manier probeerde te rijden als in het echt en werd al snel ook mijn algehele interesse in zo'n trainsim minder. Toen heb ik dat hele spul maar verwijderd :P

Zo lang geleden was dat nou ook weer niet... ;)

Het probleem met de NL treinen is/was natuurlijk dat er geen echte Nederlandse banen en routes zijn, tenzij je zelf een hele hoop gaat frutten met installatie bestandjes. En dan zullen zaken zoals ATB ook niet goed werken omdat dit gewoon niet in de core van TS2017 is opgenomen.

Duitse en Engelse routes werken wat dat betreft een stuk beter qua bijbehorende systemen en signalering.
yosh1 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 12:26:
[...]

Dit. Kan niet wachten op passagierstreinen! Helaas denk ik dat we nog enkele jaren zullen moeten wachten :o
Jaren? Dat verwacht ik niet hoor, Dovetail zal er ook maar al te graag aan meewerken omdat TSW anders gauw doodbloed.
T.Kreeftmeijer schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 15:41:
Ik zit nu met een probleempje...

Je hebt voor de hendel in de cabine allemaal een snel toets zoals W, A, ;. Maar als ik er op druk gaat die alleen maar harder, hoe krijg ik het voor elkaar om met de snel toets toch weer naar 'uit' te gaan?
Bij mij werkt het drukken op D gewoon hoor om de tractie terug te brengen naar nul? En verder is het inderdaad een kwestie van de diverse toetsen uit je hoofd te leren, dat werkt toch wat prettiger dan met de muis aan hendels te rukken... :P

Ik heb zelf ook een Raildriver die ik vanavond maar eens aan ga sluiten in de hoop dat TSW deze herkent en er mee overweg kan.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Topicstarter
bvk schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 16:09:
Het probleem met de NL treinen is/was natuurlijk dat er geen echte Nederlandse banen en routes zijn, tenzij je zelf een hele hoop gaat frutten met installatie bestandjes. En dan zullen zaken zoals ATB ook niet goed werken omdat dit gewoon niet in de core van TS2017 is opgenomen.

Duitse en Engelse routes werken wat dat betreft een stuk beter qua bijbehorende systemen en signalering.
Mij maakt het niet uit dat Nederlandse treinen er niet zijn, maar Europese treinen en routes zou al heel mooi zijn.
Jaren? Dat verwacht ik niet hoor, Dovetail zal er ook maar al te graag aan meewerken omdat TSW anders gauw doodbloed.
Hopelijk...
Bij mij werkt het drukken op D gewoon hoor om de tractie terug te brengen naar nul? En verder is het inderdaad een kwestie van de diverse toetsen uit je hoofd te leren, dat werkt toch wat prettiger dan met de muis aan hendels te rukken... :P
Ik ben met de eerst missie begonnen. Na alle tutorials door te nemen. En ik begin alles te begrijpen. Oefening dus. :P
Ik heb zelf ook een Raildriver die ik vanavond maar eens aan ga sluiten in de hoop dat TSW deze herkent en er mee overweg kan.
En? Dat maakt het natuurlijk wel echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
Ik snap nog steeds niet wat ik moet doen bij de Tutorial over kolen laden. Dat display in die loc doet gewoon niets, of ik nu op het scherm op de touch screen knoppen klik of op de knoppen rondom.

Ook werkt de ";" toets wel om de automatic brakes los te laten, maar de " ' " doet niets om de auto brakes een tandje omhoog te zetten. Dit was in de beta al zo, spijtig om te zien dat het in de release nog niet gefixed is.

Ik heb hem al. De aanwijzer leek voor mij naar het knopje F6 te wijzen, maar je moet op de knop 6 eronder klikken om de doelsnelheid in stapjes om laag te zetten. Derp... 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Thierry88 op 17-03-2017 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Topicstarter
Thierry88 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 22:04:
Ik snap nog steeds niet wat ik moet doen bij de Tutorial over kolen laden. Dat display in die loc doet gewoon niets, of ik nu op het scherm op de touch screen knoppen klik of op de knoppen rondom.
Die was ook een beetje vaag. Je moest geloof ik gewoon met de speedlimit op het scherm (6 en 1 indrukken) en dan langzaam rijden met 1.5MPH. Zoiets was het. Laden gaat vanzelf.
Ook werkt de ";" toets wel om de automatic brakes los te laten, maar de " ' " doet niets om de auto brakes een tandje omhoog te zetten. Dit was in de beta al zo, spijtig om te zien dat het in de release nog niet gefixed is.
Die snap ik niet...

Remmen gaat bij mij ook nog niet altijd even goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
T.Kreeftmeijer schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 22:40:
[...]

Die was ook een beetje vaag. Je moest geloof ik gewoon met de speedlimit op het scherm (6 en 1 indrukken) en dan langzaam rijden met 1.5MPH. Zoiets was het. Laden gaat vanzelf.

[...]

Die snap ik niet...

Remmen gaat bij mij ook nog niet altijd even goed.
Ik bedoel dat je de automatic brakes naast de hendel ook met de ; en ' toetsen kan bedienen, respectievelijk release en apply brake. Alleen werkt bij mij alleen het eerste, als ik juist wil remmen moet ik toch aan de hendel trekken en dat is nogal irritant als je even vanuit third person aan het kijken bent bij het koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Topicstarter
Thierry88 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 23:27:
[...]

Ik bedoel dat je de automatic brakes naast de hendel ook met de ; en ' toetsen kan bedienen, respectievelijk release en apply brake. Alleen werkt bij mij alleen het eerste, als ik juist wil remmen moet ik toch aan de hendel trekken en dat is nogal irritant als je even vanuit third person aan het kijken bent bij het koppelen.
Ik zal vandaag het eens proberen. Ik merk zelf dat het remmen ik toch wel aan die handels zit te trekken.
edit:
Ok, de ' werkt bij mij ook niet...

[ Voor 3% gewijzigd door T.Kreeftmeijer op 18-03-2017 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
De independent brake gaat wel met toetsen [ en ]. Alleen is die alleen voor de loc, niet voor de hele trein. Ik heb in de controls-instellingen gekeken en daar staat voor de automatic brake wel ; (semi-colon) en ' (apostrof) als toetsen voor de automatic brakes aangegeven. Alleen doet bij mij alleen de semi-colon het om de rem los te laten. Ook in de tutorial werd aangegeven dat naast de hendel je die toetsen kan gebruiken voor het bedienen van de remmen. Ik vind het toch irritant als ik steeds naar first person view in de cabine moet gaan om te remmen als ik alleen wil stoppen om een wissel om te zetten, dan kijk ik liever van buiten waar de loc precies staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Topicstarter
Heel vreemd, bij mij staat in het control settings overzicht de punt (.) als toets om de remkracht toe te laten nemen? Alleen doet die ook niets....

Lastig, aangezien je steeds een beetje moet bijremmen en weer lossen als je heuvel af gaat. Wat al moeilijk genoeg is vanwege het enorme gewicht en de daardoor trage reactie van het geheel. Met de loc met stuurtafel valt dat nog mee omdat je de hendels voor je neus hebt maar met de SD40-2 moet je je steeds naar achteren omdraaien om bij die hendel te kunnen :(

Mijn Raildriver werkt helaas ook niet en aangezien je zelf geen toetsen kunt aanpassen of toewijzen zal ik op een driverupdate moeten wachten.

Edit:

Ik heb de vragen omtrent het remmen, de support voor de Raildriver en wanneer we DLC mogen verwachten even voorgelegd en kreeg het volgende antwoord:
Hi Bart, on the keyboard issue, you should check out this thread on the Steam Forums. On the Raildriver, the use of all peripherals is currently under discussion and I’ll provide more details as soon as they are confirmed. I also have no details on DLC at this moment in time.
Er is dus reeds een beta patch beschikbaar, even testen dan maar ;)

[ Voor 31% gewijzigd door bvk op 18-03-2017 18:57 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Topicstarter
Ik zit nu in de vierde senario en bij het verplaatsen van de achterste loc's, gaan de seinen maar niet op groen en de wissels kan ik ook niet verstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
De beta patch fixet dus nog niet het issue met de apostrof-toets en de autobrakes. Ik had net een ander issue: deed het derde scenario, was nog 9 mijl van het eindpunt, zet hem even op pauze, kom weer terug, hangt het hele spel. Lekker dan als je al meer dan een uur bezig bent. Nodigt niet echt uit om opnieuw te beginnen.

Ik zag ook iets, misschien minder storend maar toch wel een beetje jammer: als er struiken of bomen dicht langs het spoor staan, steken de takken gewoon door de cabine naar binnen. Is dat anno 2017 nog zo'n probleem om dat te voorkomen? Doet mij denken aan first person shooters als GoldenEye op de N64, waarbij als je met een geweer in je handen tegen een deur stond, de loop van het geweer door de deur heen steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Topicstarter
Thierry88 schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 22:24:
De beta patch fixet dus nog niet het issue met de apostrof-toets en de autobrakes. Ik had net een ander issue: deed het derde scenario, was nog 9 mijl van het eindpunt, zet hem even op pauze, kom weer terug, hangt het hele spel. Lekker dan als je al meer dan een uur bezig bent. Nodigt niet echt uit om opnieuw te beginnen.
Had ik ook, bij mij hielp het om het spel volledig opnieuw op te starten. Waar haal je de beta vandaan?
Ik zag ook iets, misschien minder storend maar toch wel een beetje jammer: als er struiken of bomen dicht langs het spoor staan, steken de takken gewoon door de cabine naar binnen. Is dat anno 2017 nog zo'n probleem om dat te voorkomen? Doet mij denken aan first person shooters als GoldenEye op de N64, waarbij als je met een geweer in je handen tegen een deur stond, de loop van het geweer door de deur heen steekt.
Dat heb ik niet gezien, maar wel dat je er zo doorheen kan gaan...

Ik ben maar opnieuw begonnen en ga nu sneller rijden (kwam eerst vast op de helling), hopelijk lukt het nu wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
Zie bericht van bvk.

En spel helemaal opnieuw opstarten betekent alsnog dat ik het hele scenario weer opnieuw kan doen. Als je al meer dan een uur bezig bent en het loopt zonder reden vast krijg ik niet gelijk zin om weer te beginnen en hetzelfde stuk grotendeels met 25 MPH door te kachelen.

Ik krijg een beetje het idee dat DTG ook hier niet alles uithaalt wat er in zit ook al heeft het erg veel potentie. Veel issues waren al in de béta aanwezig (lage fps ook op high end systemen, niet alle keyboard keys werken), daar lijkt weinig mee gedaan te zijn.

[ Voor 60% gewijzigd door Thierry88 op 18-03-2017 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Topicstarter
Dat met de pionieer versie. Ik dacht dat je iets anders bedoelde.
En spel helemaal opnieuw opstarten betekent alsnog dat ik het hele scenario weer opnieuw kan doen. Als je al meer dan een uur bezig bent en het loopt zonder reden vast krijg ik niet gelijk zin om weer te beginnen en hetzelfde stuk grotendeels met 25 MPH door te kachelen.
Als hebt opgeslagen niet, in ieder geval is dat zo in de officiële versie. Opslaan, afstuiten en dan op starten en naar last ... gaan (bovendste knop bij tutorials, senarios, ...).
Ik krijg een beetje het idee dat DTG ook hier niet alles uithaalt wat er in zit ook al heeft het erg veel potentie. Veel issues waren al in de béta aanwezig (lage fps ook op high end systemen, niet alle keyboard keys werken), daar lijkt weinig mee gedaan te zijn. Verder is een uur op 25MPH op recht spoor erg saai. Ik weet het...
Ik zie ook dat de GPU maar op 60% draait met als gevolg 20fps, terwijl dat ook meet had kunnen zijn. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
Ik vind dat het spel er ook niet best uitzien als je de graphics op lager dan high zet. Bij sommige spellen valt het nauwelijks op als je de kwaliteit wat omlaag zet maar hier is het wel erg opvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Topicstarter
De beta patch geeft inderdaad nog geen oplossing voor het rem probleem i.cm. de keyboard toetsen. Alhoewel ik de indruk krijg dat het per locomotief verschilt. Input geven maar en kijken wat ze er mee doen:

http://steamcommunity.com...133259956009520621/?ctp=1

Ik vind het wel een pluspunt dat ze dit Steam topic geopend hebben en actief reageren op genoemde issues. Nou nog fixen ook... :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
Derde scenario uitgespeeld. Niet echt spannend, wat koppelen aan het begin, naar bestemming rijden en weer afkoppelen. Geen situaties dat je even stil moet staan omdat er een trein moet passeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Topicstarter
Ik heb een steamgroep aangemaakt voor dit spel:
http://steamcommunity.com/groups/GOT_TSW
Wil iedereen hierin zich aanmelden. Dan kunnen we makkelijk onze prestaties zien. Hoewel, ik geloof dat ik je moet uitnodigen.

[ Voor 42% gewijzigd door T.Kreeftmeijer op 19-03-2017 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik zie dat de game full controller support heeft, is iemand hier het ook met een controller aan het spelen ?
Speelt dat goed ?

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Topicstarter
T.Kreeftmeijer schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:05:
Ik heb een steamgroep aangemaakt voor dit spel:
http://steamcommunity.com/groups/GOT_TSW
Wil iedereen hierin zich aanmelden. Dan kunnen we makkelijk onze prestaties zien. Hoewel, ik geloof dat ik je moet uitnodigen.
Top! Maar gaat inderdaad alleen op uitnodiging zo te zien. Dus je mag mij wel uitnodigen hoor: [SDEM]bvk

En als men wil praten over de game en/of in een later stadium samen multiplayer wil spelen, jullie zijn welkom op de Teamspeak server van BuG: ts.bug-community.com
ScrooLoose schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:31:
Ik zie dat de game full controller support heeft, is iemand hier het ook met een controller aan het spelen ?
Speelt dat goed ?
Op dit moment is dat alleen de Xbox controller, ik vraag me af of dat wel beter werkt dan muis/tobo... Ik hoop zelf dat ze gauw ondersteuning toevoegen voor de Raildriver, want dat is uiteraard wél een vooruitgang ten opzichte van muis en toetsenbord.

[ Voor 0% gewijzigd door bvk op 19-03-2017 15:14 . Reden: verkeerde Steam naam... ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Topicstarter
bvk schreef op zondag 19 maart 2017 @ 15:05:
[...]

Top! Maar gaat inderdaad alleen op uitnodiging zo te zien. Dus je mag mij wel uitnodigen hoor: bvknieuw

En als men wil praten over de game en/of in een later stadium samen multiplayer wil spelen, jullie zijn welkom op de Teamspeak server van BuG: ts.bug-community.com
Vermelden in de TS?
Ik kan je niet vinden...
Kan je mij wel als vriend toevoegen? t.kreeftmeijer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Topicstarter
T.Kreeftmeijer schreef op zondag 19 maart 2017 @ 15:15:
[...]

Vermelden in de TS?
Ik kan je niet vinden...
Kan je mij wel als vriend toevoegen? t.kreeftmeijer
Zal ik even doen. Ik heb jou gevonden en een friends request gedaan, ik had zelf de verkeerde naam gepost...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Topicstarter
bvk schreef op zondag 19 maart 2017 @ 15:21:
[...]

Zal ik even doen. Ik heb jou gevonden en een friends request gedaan, ik had zelf de verkeerde naam gepost...
Als het goed is zit je erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Topicstarter
Yep :) En ik heb de TS even aangepast.

Edit: En eenmaal in de groep zittende kun je ook andere vrienden uitnodigen. Dus, @Anoniem: 762777 kom er gezellig bij ;)

[ Voor 60% gewijzigd door bvk op 19-03-2017 15:54 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Topicstarter
bvk schreef op zondag 19 maart 2017 @ 15:35:
Yep :) En ik heb de TS even aangepast.

Edit: En eenmaal in de groep zittende kun je ook andere vrienden uitnodigen. Dus, @Anoniem: 762777 kom er gezellig bij ;)
Ik heb je opnieuw moeten toevoegen, want in de titel zat een grote fout.

Members only:

[ Voor 10% gewijzigd door T.Kreeftmeijer op 23-03-2017 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Topicstarter
Thierry88 schreef op zondag 19 maart 2017 @ 00:16:
Ik vind dat het spel er ook niet best uitzien als je de graphics op lager dan high zet. Bij sommige spellen valt het nauwelijks op als je de kwaliteit wat omlaag zet maar hier is het wel erg opvallend.
Ik had het even voor de grap gedaan, maar dan verdwijnen alle bomen enzo... Dan maar op high met 20fps. Ipv low met 35fps.
Thierry88 schreef op zondag 19 maart 2017 @ 10:19:
Derde scenario uitgespeeld. Niet echt spannend, wat koppelen aan het begin, naar bestemming rijden en weer afkoppelen. Geen situaties dat je even stil moet staan omdat er een trein moet passeren.
Bij iets minder soepel. Ik ben er al drie keer im vast gekomen. Nu eerst vier doen, dan drie maar weer proberen.
Kom ook in de Steam-groep, zie de ts voor meer informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
Ik heb jullie vriendschapsverzoeken in Steam gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Topicstarter
Thierry88 schreef op zondag 19 maart 2017 @ 18:48:
Ik heb jullie vriendschapsverzoeken in Steam gestuurd.
Mooi, ook weer geregeld dus :)

Ik heb vanmiddag het 2e scenario gestart waar drie kwartier voor staat. Echt niet, ik had pas na een half uur de eerste drie loc's aan die coaltrain gekoppeld. En ik was daarna alweer een hele tijd bezig om de volgende loc's richting het tankstation te brengen, maar ff gesaved om te gaan eten.

Doe ik nou iets verkeerd of is dat rangeren inderdaad zo tijdrovend? Ik krijg de wissels namelijk niet om via de map en moet dus steeds uitstappen om wissels om te zetten....

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Topicstarter
bvk schreef op zondag 19 maart 2017 @ 19:29:
[...]

Mooi, ook weer geregeld dus :)

Ik heb vanmiddag het 2e scenario gestart waar drie kwartier voor staat. Echt niet, ik had pas na een half uur de eerste drie loc's aan die coaltrain gekoppeld. En ik was daarna alweer een hele tijd bezig om de volgende loc's richting het tankstation te brengen, maar ff gesaved om te gaan eten.

Doe ik nou iets verkeerd of is dat rangeren inderdaad zo tijdrovend? Ik krijg de wissels namelijk niet om via de map en moet dus steeds uitstappen om wissels om te zetten....
Ik was daar ook erg lang bezig maar als je met de free camera modus kan je voor de luc uit vliegen voor de wissels. Loc op P1 en het lukt prima. Wel eerst via de map de wissels plannen. Verder vind ik het ook mooi dat de motor van de loc kan afslaan, jammer dat je dan weer de hele procedure moet doen. Maar zo gaat het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjzijderveld
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-07-2021
Heb tot nu toe alleen de tutorials doorlopen, moet de nieuwe patch nog uitproberen, want het remmen was soms best vervelend inderdaad.
Meestal gebruik ik wel gewoon de hendels, maar vooral bij koppelen is dat best vervelend.

Kan iemand mij uitnodigen in die groep? Steam username: wjzijderveld

Canon EOS60D | Canon 100mm f/2.8 USM | Canon 100-400mm f/4.5-5-6L | Canon 10-22mm f/3.5-4.5 USM | Canon 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Topicstarter
wjzijderveld schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:40:
Heb tot nu toe alleen de tutorials doorlopen, moet de nieuwe patch nog uitproberen, want het remmen was soms best vervelend inderdaad.
Meestal gebruik ik wel gewoon de hendels, maar vooral bij koppelen is dat best vervelend.

Kan iemand mij uitnodigen in die groep? Steam username: wjzijderveld
Je moet even mijn vriendschapsverzoek toestaan, dan zet ik je erin. :)

Is er vandaag dan een update geweest? Ik heb het nog niet gespeeld vandaag. Zo maar eens even doen... Hopelijk is het remmen opgelost.

[ Voor 12% gewijzigd door T.Kreeftmeijer op 20-03-2017 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjzijderveld
Geen idee :-) Maar ik doelde op de patch waar ze het hebben over keyboard support.

Heb je invite geaccepteerd!

Canon EOS60D | Canon 100mm f/2.8 USM | Canon 100-400mm f/4.5-5-6L | Canon 10-22mm f/3.5-4.5 USM | Canon 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Topicstarter
wjzijderveld schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:05:
Geen idee :-) Maar ik doelde op de patch waar ze het hebben over keyboard support.

Heb je invite geaccepteerd!
Die beta patch lost het probleem voor de meesten van ons inderdaad nog niet op. Dat is dus met de combinatie Win 10 NL met een op US International ingesteld toetsenbord waarbij er geen enkele toets werkt voor de apply automatic brake.

Is ook al door veel spelers gemeld in de Steam discussies:

http://steamcommunity.com/app/530070/discussions/

Het is dus wachten op een nieuwe patch die het remmen issue hopelijk wel verhelpt...

Het is trouwens maar goed dat je ook kan rennen, je moet bij één van de scenarios 2 locs aan de achterkant van een trein koppelen. En daarna anderhalve kilometer teruglopen naar de andere kant van de trein om daar in te stappen op de voorste loc's... ;)
T.Kreeftmeijer schreef op zondag 19 maart 2017 @ 20:35:
[...]

Wel eerst via de map de wissels plannen.
Hoe dan? Bij mij gebeurt er niets als ik er op klik, op geen enkele wijze..

[ Voor 11% gewijzigd door bvk op 20-03-2017 14:11 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Topicstarter
bvk schreef op maandag 20 maart 2017 @ 14:08:
[...]

Die beta patch lost het probleem voor de meesten van ons inderdaad nog niet op. Dat is dus met de combinatie Win 10 NL met een op US International ingesteld toetsenbord waarbij er geen enkele toets werkt voor de apply automatic brake.

Is ook al door veel spelers gemeld in de Steam discussies:

http://steamcommunity.com/app/530070/discussions/

Het is dus wachten op een nieuwe patch die het remmen issue hopelijk wel verhelpt...

Het is trouwens maar goed dat je ook kan rennen, je moet bij één van de scenarios 2 locs aan de achterkant van een trein koppelen. En daarna anderhalve kilometer teruglopen naar de andere kant van de trein om daar in te stappen op de voorste loc's... ;)

[...]

Hoe dan? Bij mij gebeurt er niets als ik er op klik, op geen enkele wijze..
Ik bedoelde dat je op de kaart telt welk wissels waar je moet aanpassen, dat later de trein in een keer kan rijden. Ik ben erachter, je moet met links op een wissel klikken en dan even kort wachten, je ziet dan zo''n bruin streepje verplaatsen.

Worden rode seinen ook groen in scenario 4. Ik zit er nu. Ik ga maar gewoon wachten tot ze weer groen worden ofzo. Maar het hele spoor tot het zoveelste sein in leeg...
bvk schreef op zondag 19 maart 2017 @ 15:35:
Bedoelde je niet @CH40S? Geldt ook voor @DeerDitch.

[ Voor 14% gewijzigd door T.Kreeftmeijer op 20-03-2017 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Topicstarter
T.Kreeftmeijer schreef op maandag 20 maart 2017 @ 14:18:
[...]

Ik bedoelde dat je op de kaart telt welk wissels waar je moet aanpassen, dat later de trein in een keer kan rijden. Ik ben erachter, je moet met links op een wissel klikken en dan even kort wachten, je ziet dan zo''n bruin streepje verplaatsen.
Aha, ik heb niet goed op die lijntjes gelet, maar zag daar ook niet direct iets aan veranderen. Ik zal dus nog eens goed opletten, dank!
Worden rode seinen ook groen in scenario 4. Ik zit er nu. Ik ga maar gewoon wachten tot ze weer groen worden ofzo. Maar het hele spoor tot het zoveelste sein in leeg...
Dat had ik ook en toen ik bijna wortel begon te schieten ben ik maar stapvoets door het rode sein gereden. Er gebeurde verder niets naars en kon ik de route afmaken.
[...]

Bedoelde je niet @CH40S? Geldt ook voor @DeerDitch.
Dat was dan de verkeerde Chaos... Gelukkig heb ik wel de juiste aan Steam toegevoegd ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Topicstarter
bvk schreef op maandag 20 maart 2017 @ 20:04:
[...]

Aha, ik heb niet goed op die lijntjes gelet, maar zag daar ook niet direct iets aan veranderen. Ik zal dus nog eens goed opletten, dank!
Ik zit nu met een probleempje in scenario 3. Daar willen aan het eind de wissels niet goed gaan staan. :( :(
Zie ook mijn bericht in de steamgroep. Verder ga ik het nog wel vragen aan de devolopers...

http://steamcommunity.com...ons/1/133259956021119613/
http://steamcommunity.com...ons/0/133259956021081476/

Gewoon wachten...

[ Voor 40% gewijzigd door T.Kreeftmeijer op 20-03-2017 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Ik heb ene vraagje:
Ik heb zelf nu TS 2017 met een paar updates , maar weet iemand of ik nu voor 2017 nog updates moet kopen , welke zijn een must have ?
en of is het verstandiger om nu deze train worlds te kopen en die TS 2017 met rust te laten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Topicstarter
ravw schreef op maandag 20 maart 2017 @ 20:47:
Ik heb ene vraagje:
Ik heb zelf nu TS 2017 met een paar updates , maar weet iemand of ik nu voor 2017 nog updates moet kopen , welke zijn een must have ?
en of is het verstandiger om nu deze train worlds te kopen en die TS 2017 met rust te laten
Ik denk dat dit (TSW) een beetje naast TS2017 is. Dit is van maart en TS van november. Ik vind dit er gaaf uitzien, maar je hebt alleen goederen. Ik zit er aan te denken om een TS te kopen voor het personenvervoer in NL en EU.

Ik heb de derde scenario nog niet klaar. Aan het eind verdween die blauwe gloed en kon ik de opdracht niet meer voltooien... Binnenkort maar weer opnieuw proberen. Gelukkig maar, anders is het spel te snel uit... Ik hoop dat er meer spoor (ook in Europa) bijkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Ik vind het jammer dat ze geen Nederlandse treinen hebben of wegen.

ik weet dat iemand bezig is met de hoekse lijn die ik heel graag zou willen hebben , maar die is er al zo lang mee bezig maar die gaat heel mooi worden

http://forum.treinpunt.nl/index.php/topic,76592.0.html

Dat gedeelte kan ik zo wat dromen , hoe vaak ik daar niet over heen ben geweest ..
en dan met de nieuwe sprinten er bij van ChrisTrains :-) dan hoef ik verder niets

Al zou Rotterdam - Leeuwarden / Groningen ook wel leuk zijn ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Topicstarter
Trainsimulator 2017 en Train Sim World zijn sowieso 2 complete verschillende simulators, ze zijn alleen van dezelfde maker.

TS2017 is natuurlijk verouderd ondertussen, maar tegelijk dan ook heel "volwassen" qua beschikbare routes en treinen. TSW is splinternieuw en heeft uiteraard veel meer potentie.

Ik ga zelf in principe geen nieuwe DLC meer kopen voor TS2017 en hoop dat er snel uitbreidingen komen voor TSW. Onder andere van Chris natuurlijk, ik kan niet wachten op een FLIRT waarbij wél alles echt werkt, zoals bijvoorbeeld dat OBIS scherm :9

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Topicstarter
Nu wel scenario 3 uit. Bij mij kwam er netjes een trein passeren. Sein op rood. Trein weg, sein werd wit (groen). Wissels goed. Stukje rijden en klaar. Motor uit. Stukje lopen en level klaar.
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/90476143845594781/DEAEF42AF491E2981E20FB15C8CABFBD4CE25B26/

[ Voor 24% gewijzigd door T.Kreeftmeijer op 21-03-2017 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
Het vierde scenario, waarbij je eerst met twee locs naar een gestrande kolentrein moet rijden en die naar Cumberland Terminal moet slepen. Blijkbaar als je tussendoor savet en later weer verder gaat blijft de marker van het doel op je loc zitten in plaats van op de plaats van bestemming. Ik kwam onderweg allerlei rode seinen tegen. Eerst blijven wachten tot ie ooit op groen zou gaan, maar duurde zo lang dat ik uiteindelijk door ben gereden. Op een gegeven moment reed ik de grens van het gebied over en was het game over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Topicstarter
@Thierry88 Ik was daar bijna bij het einde, Cuberland Terminal. Rem ik iets te vroeg. Slaat de motor af. Alles weer aan is het doel verdwenen. Ik dat had probleem al vaker. Blijkbaar nog een bug. Ik had dit bij meerdere scenario's.

@bvk Wil jij dit doorgeven of vertellen waar dat kan? Misschien hebben ze / zijn ze bezig met een oplossing.

[ Voor 31% gewijzigd door T.Kreeftmeijer op 21-03-2017 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Topicstarter
Lekker dan, moet ik een wissel omzetten (geloof ik), maar kan dat helemaal niet want er is geen switch... Er zitten hier en daar nog wel wat bugs in de scenario's, dat is zeker.

Melden van bugs kan toch gewoon via hun support en/of in de Steam topics lijkt me. Maar gezien het aantal topics (605!!!) is er ongetwijfeld al melding van gemaakt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TMdfaBdxDzu69JF69aBMDYZL/full.png

[ Voor 23% gewijzigd door bvk op 21-03-2017 22:44 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Topicstarter
bvk schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 22:36:
Lekker dan, moet ik een wissel omzetten (geloof ik), maar kan dat helemaal niet want er is geen switch... Er zitten hier en daar nog wel wat bugs in de scenario's, dat is zeker.
Hoe is het afgelopen?
Ik had gisteren even mee zitten kijken en het klopt dat je die wissels niet kan omzetten. Ik zag een paar dingen aan het einde. Dit had je moeten doen:
spoiler:
  1. Bij het achteruit rijden moet je tot die blauwe gloed, daar op stoppen.
  2. Wachten tot het sein geel of groen wordt, wissels gaan vanzelf. Dan langzaam doorrijden tot het middelste spoor, je hebt daar links een dwergsein. Je kan daar pas voorbij als een lamp daarin wit is. Je ziet dan dat de seinmarker groen is. Als dat zo is zijn de wissels automatisch goed gezet.
  3. Dan doorrijden tot de blauwe gloed daarin stoppen.
  4. Rest van de stappen afmaken. Je bent dan bijna klaar.
Ik zat dus gisteren precies op het goede moment mee te kijken. :) Het is best grappig om te zien hoe onhandig iemand bezig kan zijn. Ik was daar zelf in het begin ook onhandig, maar dat heb je dan niet door. Ik had nog tips in de chat gezegd, maar niet gelezen?

De kaart kan je ook krijgen door op 9 te drukken en weg is ook op 9 of esc. Ik hoop dat er snel multi monitor support kont, dan kan ik de kaart en cabine naast elkaar.
Melden van bugs kan toch gewoon via hun support en/of in de Steam topics lijkt me. Maar gezien het aantal topics (605!!!) is er ongetwijfeld al melding van gemaakt:

[afbeelding]
Gevonden: http://steamcommunity.com...ons/1/133259956013919439/

[ Voor 6% gewijzigd door T.Kreeftmeijer op 22-03-2017 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
Ik speelde opnieuw scenario 4. Alles gaat goed zolang je niet savet en later weer laad om verder te gaan. Alleen ging het op het einde mis, je moet blijkbaar wissels instellen als je Cumberland Terminal binnenkomt, maar ik zag nergens waar ik precies uit moest komen. Knal ik bovenop een stilstaande trein. Je kunt wel wissels vooruit stellen door met freecam (8) er heen te gaan en er op te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Topicstarter
Thierry88 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 21:52:
Ik speelde opnieuw scenario 4. Alles gaat goed zolang je niet savet en later weer laad om verder te gaan. Alleen ging het op het einde mis, je moet blijkbaar wissels instellen als je Cumberland Terminal binnenkomt, maar ik zag nergens waar ik precies uit moest komen. Knal ik bovenop een stilstaande trein. Je kunt wel wissels vooruit stellen door met freecam (8) er heen te gaan en er op te klikken.
Je kan ook de kaart gebruiken, daar kwam ik achter. Je moet dan met links klikken en even kort ingedrukt houden. Zie ook eerdere bericht. T.Kreeftmeijer in "[PC] Train Sim World"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjzijderveld
Dat heb ik zojuist ook geprobeerd, maar het leek niet te werken
Dit kwam omdat de map zelf niet veranderde bij mij. Maar als ik dan ging kijken bij de wissel, bleek hij wel degelijk omgezet te zijn. Als ik dan weer in de map ging kijken, was ook die aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
T.Kreeftmeijer schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 22:08:
[...]

Je kan ook de kaart gebruiken, daar kwam ik achter. Je moet dan met links klikken en even kort ingedrukt houden. Zie ook eerdere bericht. T.Kreeftmeijer in "[PC] Train Sim World"
Alleen is me nog steeds niet duidelijk waar in Cumberland ik precies moest zijn. De enige opdracht was dat ik wissels moest omzetten, maar niet welke en in welke stand ze allemaal moesten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Topicstarter
Heb je dan niet zo'n plek op de kaart. Dan zou, ik als ik die weer ga proberen. De trein stilzetten en dan op de kaart het spoor volgen en de wissels goed zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
Nee, de marker voor die opdracht bewoog met de loc mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Topicstarter
Thierry88 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 18:16:
Nee, de marker voor die opdracht bewoog met de loc mee.
Dan heb je dus hier last van: http://steamcommunity.com...ons/1/133259956013919439/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
Alleen heb ik deze keer niet gesavet en weer geladen maar gewoon van begin tot eind gespeeld. Wel gepauzeerd, als dat ook al niet kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Topicstarter
Thierry88 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 18:59:
Alleen heb ik deze keer niet gesavet en weer geladen maar gewoon van begin tot eind gespeeld. Wel gepauzeerd, als dat ook al niet kan...
Heb je echt gepauzeerd of alleen de pauze knop gebruikt om de kaart te krijgen? Als dat tweede het geval is kan je die makkelijker met 9 krijgen.

Hopelijk wordt dit snel gefikst... Is wel erg irritant aan het worden.
Verder heb ik het dat de steam prestatie 'maak een screenshot' niet gehaald is terwijl ik echt meerdere screenshots heb gemaakt...
Steam took a screenshot

[ Voor 8% gewijzigd door T.Kreeftmeijer op 23-03-2017 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
Gepauzeerd door op Esc te drukken. Ik wil ook wel eens drinken kunnen pakken of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Topicstarter
Thierry88 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 19:39:
Gepauzeerd door op Esc te drukken. Ik wil ook wel eens drinken kunnen pakken of iets dergelijks.
Je moet ook voor de inwendige mens zorgen :) ;)
Ik blijf het gek vinden...
Dus voortaan pauzeren door de trein even op de rem te zetten...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
Tsja, ik weet niet of in Train Sim World je ook tijdslimieten hebt waarna de missie faalt als je er te lang over doet. Al is het hier nog niet zo als in TS201x waarbij je voor een bepaalde tijd op een station moet zijn wat maar net te halen is als je boven de max snelheid gaat rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Topicstarter
Het kan. Dat weet ik ook niet... Bij TS heb je natuurlijk wel een soort dienstregeling. Dat heb je hier niet echt geloof ik...

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste