• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:35

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

Ik ben benieuwd of ze de map van Groningen nog aan gaan passen naar het nieuwe Groningen, i.p.v. de verbouwingsfase.

@Subnet Thanks. Vanavond ga ik hem eens aanschaffen.

[ Voor 20% gewijzigd door AW_Bos op 27-07-2026 08:27 ]

"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13:20
AW_Bos schreef op maandag 27 juli 2026 @ 08:26:
Ik ben benieuwd of ze de map van Groningen nog aan gaan passen naar het nieuwe Groningen, i.p.v. de verbouwingsfase.

@Subnet Thanks. Vanavond ga ik hem eens aanschaffen.
Dovetail kennende: nee. De meeste routes worden niet meer aangeraakt tenzij er een remaster komt. En daarvoor moet een route wel heel succesvol zijn.

Ik durf je niet te zeggen hoe goed Zwolle-Groningen verkocht. Het is wel opvallend dat er nog steeds geen tweede Nederlandse route of zelfs maar een extra trein is aangekondigd.

Maar wie weet - in Augustus is de jaarlijkse grote Dovetail-aankondiging. Wellicht wordt daar iets Nederlands aangekondigd.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Heroic_Nonsense schreef op maandag 27 juli 2026 @ 09:38:
[...]

Dovetail kennende: nee. De meeste routes worden niet meer aangeraakt tenzij er een remaster komt. En daarvoor moet een route wel heel succesvol zijn.

Ik durf je niet te zeggen hoe goed Zwolle-Groningen verkocht. Het is wel opvallend dat er nog steeds geen tweede Nederlandse route of zelfs maar een extra trein is aangekondigd.

Maar wie weet - in Augustus is de jaarlijkse grote Dovetail-aankondiging. Wellicht wordt daar iets Nederlands aangekondigd.
Reken dan vooral op TSW7 met weer een heleboel DLC. Ik koop echt alleen nog maar DLC als het in de sale is zoals nu. Heb wat Duits spul aangeschaft waaronder de 101 en 218 loco's en de Frankfurt S-Bahn & Hamburg - Lübeck routes.

Je zou zeggen dat opvolgende NL routes makkelijker zouden moet zijn om te maken nu ze de assets hebben.
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste