Goedendag,
Ik twijfel of dit het correcte forum is voor deze vraag, maar hopelijk zit ik goed:
Op 29 april 2016 heb ik bij SiComputers de volgende kaart aangeschaft voor 711 euro:
Inno3D GTX 980 Ti iChill Black
Op vrijdag 4 november heb ik deze kaart naar hun toegebracht voor RMA, de kaart was na booten van windows direct 90 graden en bij ieder programma dat hem enigszins belastte raakte de kaart oververhit en raakte ik mijn beeld kwijt.
Vandaag, 8 december, ontving ik de volgende mail:
Ik twijfel of dit het correcte forum is voor deze vraag, maar hopelijk zit ik goed:
Op 29 april 2016 heb ik bij SiComputers de volgende kaart aangeschaft voor 711 euro:
Inno3D GTX 980 Ti iChill Black
Op vrijdag 4 november heb ik deze kaart naar hun toegebracht voor RMA, de kaart was na booten van windows direct 90 graden en bij ieder programma dat hem enigszins belastte raakte de kaart oververhit en raakte ik mijn beeld kwijt.
Vandaag, 8 december, ontving ik de volgende mail:
Nu lijkt het mij dat hier gewoon sprake is van koopontbinding, en vind ik een afschrijving van 311 euro op een kaart van 711 euro in een half jaar tijd wel erg extreem. Ook lijkt me dat de prijs van een tweedehands kaart op Tweakers V&A (zie link in de gequote mail, komt er rechtstreeks uit) nou niet een goede indicatie voor een marktconforme waarde. Wat zijn mijn rechten nu?Beste XXXX,
Uw videokaart gaat helaas niet meer gerepareerd worden. Om toch een oplossing voor u te bieden, kan ik voor u een alternatief product (zonder waterkoeling) regelen, of u ontvangt van ons een marktconforme vergoeding van € 400,00.
Graag hoor ik uw keuze.
Met vriendelijke groet,
XXXX @ Support
[ Voor 6% gewijzigd door DLeijen op 08-12-2016 14:10 . Reden: Stuk over Tweakers V&A vergeten ]