Wij zijn ook weer thuis van 3 dagen Castlefest. Het was heerlijk, leuke muziek, goede sfeer, super weer, enz.
Zaterdag was het w erg druk vond ik, poehee. Viel me op dat het zondag eigenlijk net zo druk was bijna.
:strip_exif()/f/image/mBNzcScWRUjmtpOJnDHXdPq0.jpg?f=fotoalbum_large)
Wij hebben overnacht op natuurkampeer terrein Ruigenhoek en hadden onze fietsen bij. Met wat geknutsel had ik onze bolderkar achter mijn fiets geknoopt zodat ook die mee kon.
20 minuutjes waren we van de camping naar bij de ingang in de rij bij Castlefest. Eerste jaar voor ons ook met passe-partoet tickets. Vrijdag wel ff moeten wachten bij de eerste entree. Maar zowel zaterdag als zondag konden we zo doorlopen, ideaal.
Zoals elk jaar vind ik 2 dingen wel redelijk ergerlijk: te weinig wc's per locatie. Dus vet lange rijen als je geen man bent en iets anders wil dan plassen. Leuk met een dochtertje van 3 die aangeeft dat ze moet poepen. Kun je vervolgens nog 30 minuten in de rij wachten

Dat er niet gewoon nog zo een container/plee blok bij staat per locatie snap ik niks van. Zeker bij de main stage.
Drinks.. Ja ik weet dat het met vrijwilligers bemand/vrouwd/volkt wordt.
Maar ook daar kun je gewoon tot ruim een half uur moeten wachten.
Beide geen halszaak maar voor mij wel irritatie soms.
Oh en iets waar enkel de bezoekers iets aan kunnen doen: ga nou eens niet meer heel je clan, groep, 5m3 hoepel jurk midden in een pad stilstaan ..
Een beetje awareness van de surroundings zou wel prettig zijn soms.
Maar genoeg gezeur, ik vond het weer heerlijk.
We hebben ons uitstekend vermaakt. Lekkere biertjes gedronken, Cut the crêpe, Langos, Knobi-bröt enz.
Medaow stage was toch echt wel weer heerlijk.
De Kooi ook, erg vermakelijk. Inderdaad steeds de zelfde winnaar, zelfde teksten, enz. Maar desalniettemin erg goed.
Ons 3 jarig dochtertje vond Sneeuwwitje natuurlijk helemaal het einde.
Mijn 3 jarige warrior Princes
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.