shift, verkoop maar 1 lcd aan MGSNK
heb ik er 2 (genoeg) en is MGSNK nog blij
heb ik er 2 (genoeg) en is MGSNK nog blij
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Same here, nu moet ik met Wiebbe gaan uitvechten wie de 2x16 krijgtOp zaterdag 14 juli 2001 09:37 schreef cosmoOo het volgende:
wel jammer dat niet al mijn 2x16 lcd'tjes zijn aangekomen. maar goed, daar kan shift dus ook niks aan doen.
....
Voor jou wordt het 126,Op zaterdag 14 juli 2001 14:42 schreef e-X-hale het volgende:
dus hoeveel moet ik nu overmaken?
2x L2014
Verwijderd
Yep, zal ik zeker doen, en bedankt.Op zaterdag 14 juli 2001 15:09 schreef HeNrY het volgende:
Het bedrag is al overgemaakt.
Shift : Als je het bedrag ontvangen hebt, en het lcd'tje afstuurd kun je dan van te voren even een mailtje sturen.
h.schurer
Verwijderd
Yep dat klopt, bedankt.Op zaterdag 14 juli 2001 15:26 schreef cosmoOo het volgende:
en voor mij.
1x 4x40
2x 4x20
1x 1x16
dat past neem ik aan wel in 2 doosjes ? dus 2x verzendkosten a 6,- dus totaal 235,-
mee eens ?
Het spul is op voorraad dus, alles is al binnen, voor een L2014 betaal je 60 ex verzendkosten, was het maar waar dat het alleen maar 37,50 zou kosten.Op zaterdag 14 juli 2001 15:40 schreef jimius het volgende:
Ik wil ook wel zo'n L2014 maar ben op het moment blut![]()
Wanner ga je ze bestellen dan?
$15,- * 2,5(ongeveer) = 37,50 gulden (is nie duur maar ja)
Verwijderd
Op zaterdag 14 juli 2001 15:44 schreef Shift het volgende:
[..]
Het spul is op voorraad dus, alles is al binnen, voor een L2014 betaal je 60 ex verzendkosten, was het maar waar dat het alleen maar 37,50 zou kosten.
Verwijderd
LOL, nee ik ben niet geschrokkenOp zaterdag 14 juli 2001 15:50 schreef FlippendeBits het volgende:
Hi Shift,
Ik hoop niet dat je erg geschrokken ben van die kwiebus aan de deur
Heb ik morgen mijn LCD-tje in huis.
Ik laat het wel even weten als 'ie het doet.
Nogmaals bedankt
Verwijderd
OH, op die manier. heheOp zaterdag 14 juli 2001 15:49 schreef Shift het volgende:
Wat dacht je van verzend kosten, mony transfer kosten en douane kosten (invoer btw). Ik heb de pakket met een hoge prioriteit laten bezorgen, dus de verzendkosten waren hoog. Maar het blijft super goedkoop dan in nederland kopen.
Je moet het zelf weten.
Verwijderd
oh, dus voor 60,- ex binnenlandse verzend kosten kan ik hem van je kopen?Op zaterdag 14 juli 2001 15:56 schreef Shift het volgende:
Nee, het spul is binnen, maar ik heb nog wel eentje over vandaar.
Verwijderd
aha, ben nog niet zo lang wakkerOp zaterdag 14 juli 2001 15:59 schreef Shift het volgende:
Ja,
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Have a wheelie good weekend!
prfff krentenkakker, wat dacht je van de verzendkosten uit amerika aap?!Op zaterdag 14 juli 2001 01:04 schreef e-X-hale het volgende:
Voor de L2014 ----> 60,- ex verzendkosten en videobanddoos. Totaal 66,-
mis ik wat? als ik op de site kijk zie ik $15
15 US Dollar (USD) = 38.71193 Dutch Guilder (NLG)
Rookworst zonder R is ook worst.
Verwijderd
LOp zaterdag 14 juli 2001 18:32 schreef Shift het volgende:
Ik ga nu effe met mijn schoonouders uit etenZe zijn 25 jaar getrouwd, maar wel lekker zuipen
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
das Kl*te voor je!Op zondag 15 juli 2001 08:29 schreef Athoszz het volgende:
shit,.......soldeerstrijkijzer naar de Kl*te....
Je had een L2014 besteld.Op zondag 15 juli 2001 12:25 schreef C001JU135 het volgende:
Shift, kan je ff kijken welke ik bij jou besteld heb ????.... kan ik ff het juiste bedrag overmaken
/me ik ook blij
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Daar heb ik ook geen zin in, dus ik wilde eerst met potmeters kijken wat voor weerstandjes ik moest hebben.Op zondag 15 juli 2001 20:33 schreef Shift het volgende:
De vermogen van de weerstanden zijn niet echt belangerijk, ik heb gewoon standaart potmeter van 10K en 100 ohm gebruikt, maar ik ga ze vervangen door een vaste weerstand, ik heb geen zin om de display af te stellen.
Mooi dan heb jij het ook zo snel mogelijk in huuusss.Op zondag 15 juli 2001 20:50 schreef kleinelievewolff het volgende:
Shift, als girotel meewerkt heb je het morgen op je rekening staan
Verwijderd
Dat dacht ik al.Op zondag 15 juli 2001 20:50 schreef Shift het volgende:
Nee, als je de maximale waarde neemt zie je niets op je scherm
OK, dan ga ik het daar mee proberen, en ander nog wat andere, weerstandjes kosten toch niksik denk dat je in plaats van de 100 ohm een 20 ohm ofzow en in plaats van de 10k iets van 1k moet nemen.
Verwijderd
niet dat je daalk(perongelk) de mijne weg doet!Op zondag 15 juli 2001 21:08 schreef Shift het volgende:
Als je paar dagen wacht dan weet ik meer, ik heb wel zat LCD staan hier, maar voor de zekerheid toch effe wachten, in welke ben je geintresseerd ?
Nee, maak jij geen zorgen die van jou ligt hier naast meOp zondag 15 juli 2001 21:16 schreef Bill_Gatjes het volgende:
[..]
niet dat je daalk(perongelk) de mijne weg doet!
zou je mij een mailtje willen sturen, mocht je er 1 overhebben ?Op zondag 15 juli 2001 21:08 schreef Shift het volgende:
Als je paar dagen wacht dan weet ik meer, ik heb wel zat LCD staan hier, maar voor de zekerheid toch effe wachten, in welke ben je geintresseerd ?
begrijp ik, maar dat je m'n email # alvast ff hebtOp zondag 15 juli 2001 21:30 schreef Shift het volgende:
Ik wil eerst de bestellingen afhandelen van iedereen die bij mij besteld hebben, en dan pas kan ik kijken of ik nog wat over heb voor jullie.
Verwijderd
Op zondag 15 juli 2001 21:39 schreef SuperLuuk het volgende:
ok shift morgen ga ik het geld overmaken...
(MAANDAG dus..
krijg ik er ook nog een handleiding bij ofzo?
zoites had ik ergens gelzen.?!
Verwijderd
Ehrm, webcam-kwaliteit ook goed?Op zondag 15 juli 2001 22:02 schreef SuperLuuk het volgende:
hmm ik denk dat ik het wel snap maa een paar echt SCHERPE plaatjes van het soldeerwerk en van die transistors ofzoiets zou wel eh .. FIJN zijn..![]()
Verwijderd
zoals vele andere!!!!Op zondag 15 juli 2001 21:19 schreef Shift het volgende:
[..]
Nee, maak jij geen zorgen die van jou ligt hier naast me![]()
Bill, het was een hoop. Ik was vandaag de mijne bij bij Shift komen ophalen.Op zondag 15 juli 2001 22:47 schreef Bill_Gatjes het volgende:
[..]
zoals vele andere!!!!stuk op 30 nog? L
L
Verwijderd
grrrrrrrrrr!! waf waf!!! grrrrr! LOp maandag 16 juli 2001 01:15 schreef Shift het volgende:
Ja, jongens ze liggen naast me ik waak over ons LCD's
Ik haat MAANDAGEN maar nu ben ik wel erg blijOp vrijdag 13 juli 2001 16:36 schreef Shift het volgende:
Het is Feeeeeeeeeessssssssssstttttttttt, ja jongens ik heb me best gedaan voor jullie en het pakket is binnennnnn... Kijk hier onder voor de fotos.
foto1
foto2
foto3
foto4
foto5
foto6
foto7
George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Okee, nou voor de zekerheid mail ik je nog ff mijn adresOp maandag 16 juli 2001 13:07 schreef Shift het volgende:
Als je jou adres gemeeld hebt dan heb ik hem wel. Ander moet je nog een keer mailen
George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..
Jij zou toch uit amerika eentje krijgen gratisOp maandag 16 juli 2001 13:13 schreef MGSNK het volgende:
SHIFT!, las ik dat goed? Krijg ik een lcdtje(voor een betaling natuurlijk, in natura) YIPPEEEEEEE!!!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq