Jongens laat je niet gek maken 
Wie heeft er nog toffe plannen voor de LCD's ?
Wie heeft er nog toffe plannen voor de LCD's ?
Have a wheelie good weekend!
Verwijderd
<<<< Update 4 : >>>
Deze bestellingen zijn binnen,
Superluuk
Arne
Greef
Edwin
Guido
Mike
Verbree
Ricardo
MrE
Wendrich
FlippendeBits
Arntzenius
Broersma
Cheetah
Exhale
Sahin
Graver
C001JU135
R. Jansen
J de Jager
H. Schurer
Engelen
Droppers
Nieuwman
nieuwendijk
Sietse
Verwoerd
Shift
Lucas H
Kletersteeg
Tha_Butcha
Totaal 53 LCD's en aantal kabels.
2000 / 53 = 37,735... dusse verzent koste er bij ongeveer 5,- dus dat zal wel onder de 50,- blijven!![..]
Zo als ik in mijn vorige posts zei, ik kom nog terug over de betaling.Ik heb het nu voor moeten schieten meer dan 2000,-
Verwijderd
het is ook een ruwe schatting!Op dinsdag 03 juli 2001 09:52 schreef Shift het volgende:
Het is meer dan 2000,- en 2000 / aantal personen kan je niet doen, want er zijn mensen die hebben meer dan 1 besteld.
De verzendkosten waren 58,65$
Verwijderd
ik zij toch ongeveer 5,- zerzendkostenOp dinsdag 03 juli 2001 10:42 schreef Area53 het volgende:
$58,65 = fl. 151,52 (<-www.gwk.nl)
fl.151,52 /31= fl.4,89 verzendkosten/persoon
Dit zal het wel zijn denk ik.
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Verwijderd
iOS N3rd
Verwijderd
Je denkt toch neit dat ik 53 LCD'tjes ga halen he.Op dinsdag 03 juli 2001 11:17 schreef davar het volgende:
mooi.. leg de douane dan maar uit wat JIJ met 53 LCD'tjes gaat doen...
(is toch nog steeds 'handel' ?)
iOS N3rd
Verwijderd
mbv een elektromagnetische pulstellerOp dinsdag 03 juli 2001 10:49 schreef Wiebbe het volgende:
en btw, hoe wil je je flowmeter van je h20 meten?
Verwijderd
zou je mij tzt ff het schema kunnen mailen ????Op dinsdag 03 juli 2001 15:49 schreef Athoszz het volgende:
[..]
mbv een elektromagnetische pulsteller
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
geef hem dan het bestel nr.!!!! dan typt hij dat in de search in en hij heeft hem!Op woensdag 04 juli 2001 00:16 schreef Shift het volgende:
Geen link, want hij staat in de catalogus met foto
Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus
Check jij ookOp woensdag 04 juli 2001 01:03 schreef Snurp het volgende:
Shift check your mail
Verwijderd
of nietOp maandag 02 juli 2001 22:54 schreef Kaj. het volgende:
sub-zero heeft een ban te pakken.
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Verwijderd
PAS OP!! want volgens mij heeft Wiebe een fout in zijn tutorial zitten, namelijk: "en soldeer deze snoeren dan aan de 5volt, dus de GELE molex plug.":?Op woensdag 04 juli 2001 16:21 schreef MrE het volgende:
Als ik het allemaal goed begrijp en ik volg de tutorial van Wiebe (page 3), kan ik vervolgens welke gegevens ik wil op mijn lcd tonen (afhankelijk van de software dan)?
Er hoeven dus ook geen printjes geetst te worden?
KLopt...Op donderdag 05 juli 2001 09:17 schreef Area53 het volgende:
[..]
PAS OP!! want volgens mij heeft Wiebe een fout in zijn tutorial zitten, namelijk: "en soldeer deze snoeren dan aan de 5volt, dus de GELE molex plug.":?
Volgens klopt dat niet en moet dat de rode draad zijn.
Geel is 12 Volt.
Correct me if I am wrong.
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
okee dan!!!! super!!! dit soort mensen moete we het wan hebbu!Op donderdag 05 juli 2001 12:16 schreef Shift het volgende:
Jongens maak jullie geen zorgen, ik zorg voor een goede werkende tutorial met duidelijke aanwijzingen als de LCD's binnen zijn
Volgens mijn is hier iemand heel erg goed bezigOp donderdag 05 juli 2001 14:53 schreef Shift het volgende:
Ik dacht ook aan om zelf (met z'n allen) een software te ontwikkelen voor de LCD. Met z'n allen kunnen we meer bereiken. Ik heb 6 jaar geleden heel vaak geprogrammeerd in Turbo Pascal 7.0, maar ik ben het eigenlijk al een beetje vergeten, de software is momenteel wel een probleem, de ene werk niet of werkt voor de helft, de andere werkt alleen onder 98/ME enz enz.
Etc. Etc.
Verwijderd
Wat kan je niet vinden ?Op donderdag 05 juli 2001 15:02 schreef KixAss456 het volgende:
Ik ben er al mee bezig in VB (met voorbereiden), maar ik kan maar niet vinden, wat het protocol is
Het is wel een leuk id
Dat is best makkelijkOp donderdag 05 juli 2001 16:09 schreef Bill_Gatjes het volgende:
kan je niet zodraa windows gestart een welkom bootschap laten zien(als het ff kan, zo groot als het schermpje kan en is het groter dan scrolt hij)? b.v.
Welkom Bill_Gatjes
het is nu 16:03
???
dat zou wel mooi zijn!
Verwijderd
Hoe je nou presies een letter ("A") op het lcd schermpje zetOp donderdag 05 juli 2001 16:10 schreef Shift het volgende:
[..]
Wat kan je niet vinden ?
Verwijderd
Ok, heb ik ookOp donderdag 05 juli 2001 16:09 schreef Bill_Gatjes het volgende:
kan je niet zodraa windows gestart een welkom bootschap laten zien(als het ff kan, zo groot als het schermpje kan en is het groter dan scrolt hij)? b.v.
Welkom Bill_Gatjes
het is nu 16:03
???
dat zou wel mooi zijn!
zo groot als een autoradio !?!?Op donderdag 05 juli 2001 16:36 schreef Escobar het volgende:
Teringdetering, zit ik hier met een 2x20 zo groot als een autoradio terwijl ik gewoon een kleintje wilde..... boohooo, laten we nog een actie opstarten, kijken of er belangstelling is....
Wat dacht je van je up/down snelheid !?- Dataverkeer per dag of per uur en totaal.
Verwijderd
Hoe tha fok.it wou je dat doen?Op donderdag 05 juli 2001 16:43 schreef Sine het volgende:
Wat dacht je van je up/down snelheid !?
bar graph ??
of in du meter style
Ik denk dat veel mensen te laat zijn. Deze actie was ook net na die van hagar gestart en heeft ook veel interesse opgewekt...Op donderdag 05 juli 2001 16:43 schreef KixAss456 het volgende:
Ja, maar de meeste mensen hebben ze toch al besteld
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
| Public Declare Function Inp Lib "inpout32.dll" Alias "Inp32" (ByVal PortAddress As Integer) As Integer Public Declare Sub Out Lib "inpout32.dll" Alias "Out32" (ByVal PortAddress As Integer, ByVal Value As Integer) Public Const Data = &H378 Public Const Status = &H378 + 1 Public Const Control = &H378 + 2 Sub SendText(Tekst, Regel As Integer, Clear As Boolean) If Clear Then Out Control, Inp(Control) + &HF7 For Postitie = 1 To Len(Tekst) Out Data, Mid(Tekst, positie, 1) Out Control, Inp(Control) + &H1 Sleep 2 Out Control, Inp(Control) + &HFE Sleep 2 Next positie End Sub Sub Init() Dim Init(2) As Integer Init(0) = &HF Init(1) = &H1 Init(2) = &H38 Out Control, Inp(Control) + &HDF Out Control, Inp(Control) + &H8 For i = 0 To 2 Out Data, Init(i) Out Control, Inp(Control) + &H1 Sleep 20 Out Control, Inp(Control) + &HFE Sleep 20 Next i End Sub |
Verwijderd
Verwijderd
ik ken n beetje pascal, maar dit laat ik omzettu naar een basic code(door n goeie vriend van me)Op vrijdag 06 juli 2001 10:39 schreef Shift het volgende:
Dit mijn pascal versie voor DOS.
Pogram LCDProggie;
Uses Dos,Crt;
CONST Data = $378;
Status = Data+1;
Control = Data+2;
Procedure Wait;
var i: integer;
Begin
for i := 1 to 10000 do
End;
Procedure LCDIns(Ins: Byte);
Begin
Port[Data] := Ins;
Wait;
Port[Control] := $0C;
Wait;
Port[Control] := $08;
End;
Procedure LChar(Ch: Char);
Begin
Port[Data] := Ord(Ch);
Wait;
Port[Control] := $04;
Wait;
Port[Control] := $00;
End;
Procedure LCDStr(Str: String);
var i: integer;
Begin
for i := 1 to length(Str) do LChar(Str[i])
End;
Procedure Init_Display;
Begin
LCDIns($30);
LCDIns($30);
LCDIns($30);
LCDIns($38);
LCDIns($08);
LCDIns($01);
LCDIns($06);
End;
Begin
Init_Display;
LCDIns($0C);
LCDStr('Hoi Tweakers');
End.
Verwijderd
moet je weer zoon dll hebbu! en ik gebruik DOS geen Win2KOp vrijdag 06 juli 2001 10:57 schreef KixAss456 het volgende:
Waarom pag je mijn code dan niet ??
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq