* RuNnaH voegt zich bij Shift z'n gebed...
maar btw over 700,- is gewoon 19% en is dus 133,-BTW gedeeld door Totaalbedrag Bestelling, en het resultaat daarvan vermenigvuldigen met het bedrag van een individuele bestelling.
Voorbeeld: 65,- BTW / 700,- bestelling = waarde x
waarde x * 45,- = 4,17
dus dan heeft het toch geen zin om het zo uit te rekenen je kan hooguit de btw die over de verzendkosten komt zeg iets van 20,- (19% van 100,- oid) delen door aantal personen en bij de rest op tellen.
maar we zullen wel zien.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
<<<< Update : >>>
Deze bestellingen zijn binnen,
Superluuk
Arne
Greef
Edwin
Guido
Mike
Verbree
Ricardo
MrE
Wendrich
FlippendeBits
Arntzenius
Broersma
Cheetah
Exhale
Sahin
Graver
C001JU135
Totaal 38 LCD's en aantal kabels.
Superluuk
Arne
Greef
Edwin
Guido
Mike
Verbree
Ricardo
MrE
Wendrich
FlippendeBits
Arntzenius
Broersma
Cheetah
Exhale
Sahin
Graver
C001JU135
Totaal 38 LCD's en aantal kabels.
Ik heb die 65,- als voorbeeld van Hagar z'n bestelling overgenomen. Deze formule was alleen om de BTW over de LCD's te berekenen zodra ze vanuit de VS naar Nederland gaan...Op zondag 01 juli 2001 17:30 schreef cosmoOo het volgende:
[..]
maar btw over 700,- is gewoon 19% en is dus 133,-
dus dan heeft het toch geen zin om het zo uit te rekenen je kan hooguit de btw die over de verzendkosten komt zeg iets van 20,- (19% van 100,- oid) delen door aantal personen en bij de rest op tellen.
maar we zullen wel zien.
Maareuh, laat maar lekker hangen, zal wel komen van de blijheid ofzo...
Dit stond er bij EIO.com:Op zondag 01 juli 2001 17:37 schreef C001JU135 het volgende:
wat is dat voor kabel ??????
parallel ????
Ik weet niet of deze de kabel is, want er is er nog eentje...LCD Cable - $0.99 - Back in Stock - The Alpha-numeric character LCD's usually have either fourteen or sixteen connections in order to supply the voltages and necessary control signals. Often the circuit board associated with the LCD has either small islets for soldering wires or soldering an electronic connector known as a header. The header consists of gold or tin pins standing vertical and parallel to one another with I believe 1/10th inch spacing between the pins. The pins are held in place by a plastic molded structure that runs the length of the array. The array of pins is either a single row with as many elements as there are possible connection points, 14 or 16, or the array is 2x7 or 2x8. The header connector will plug in to a plastic connector with holes in the same configuration matching the configuration of the header spacially. I believe the connector that the header plugs into is a IDC connector. An example of the two types of configurations is found in use for connecting a floppy drive to the computer motherboard, IDE connections terminate with two rows of pins on the back of the floppy, two rows of holes on the connector that comes with the ribbon cable. The ribbon cable connector plugs in to the pins on the back of the floppy. We sell the solution for the LCD, that is similar to the solution of connecting the floppy to the motherboard. It allows the disconnecting of the LCD from the circuit board supplying the control signals to operate the LCD or vice versa.
Verwijderd
ok, bedankt, dit is dus geen kabel voor direkt op een PC 
nouwja, dan gaan we zelf maar weer eens wat in elkaar bakken, ik zal ff een mailtje sturen want ik wil ook zo'n display
(is er al een programma dat de voortgang van een
weergeeft ??? )
nouwja, dan gaan we zelf maar weer eens wat in elkaar bakken, ik zal ff een mailtje sturen want ik wil ook zo'n display
(is er al een programma dat de voortgang van een
Je betaald geen invoerrechten over de LCD's, alleen BTW. Over computerartikelen hoef je geen invoerrechten te betalen. Als je dat wel hebt gedaan ben je beetgenomen. En LCD's horen onder computerartikelen. En dat je een vast bedrag betaald als 65,- is waarschijnlijk toeval geweest, want invoerrechten is gewoon een percentage ipv een vast bedrag.
ik ben er anders niet zo zeker van dat lcd's onder computer apparatuur vallen. maar voor de rest heb je idd gelijk.
Volgens mij waren Servowire en basiep daarmee bezig.Op zondag 01 juli 2001 17:59 schreef C001JU135 het volgende:
(is er al een programma dat de voortgang van eenweergeeft ??? )
LCD Driver "Smartie" Topic
<<<< Update 3 : >>>
Superluuk
Arne
Greef
Edwin
Guido
Mike
Verbree
Ricardo
MrE
Wendrich
FlippendeBits
Arntzenius
Broersma
Cheetah
Exhale
Sahin
Graver
C001JU135
R. Jansen
J de Jager
H. Schurer
Totaal 41 LCD's en aantal kabels.
Gaat lekker ik denk dat ik de bestelling Maandag of Dinsdag gaat plaatsen DUS LET OP MENSEN,de gene die nog niet gemaild hebben of nog willen bestellen zo snel mogelijk doen.
Superluuk
Arne
Greef
Edwin
Guido
Mike
Verbree
Ricardo
MrE
Wendrich
FlippendeBits
Arntzenius
Broersma
Cheetah
Exhale
Sahin
Graver
C001JU135
R. Jansen
J de Jager
H. Schurer
Totaal 41 LCD's en aantal kabels.
Gaat lekker ik denk dat ik de bestelling Maandag of Dinsdag gaat plaatsen DUS LET OP MENSEN,de gene die nog niet gemaild hebben of nog willen bestellen zo snel mogelijk doen.
Met maandag bestellen, bedoel je dan maandag ochtend of avond? Dan heb ik nog ff bedenk tijd wil misschien nog paar kleine lcd's..
Is goed je hoort nog wel van me dan
mmm... shit, gemist
Rookworst zonder R is ook worst.
Verwijderd
Hoezo shit, gemist..........ja kan nog steeds bestellen hoor!!!Op zondag 01 juli 2001 20:33 schreef BezurK het volgende:
mmm... shit, gemist
Hey, kan ik er ook nog 1 bestellen?
Of is het te laat nu?
mijn iemeel is kleleus@worldonline.nl
thx...
Of is het te laat nu?
mijn iemeel is kleleus@worldonline.nl
thx...
Ja, iddOp zondag 01 juli 2001 20:38 schreef Athoszz het volgende:
[..]
Hoezo shit, gemist..........ja kan nog steeds bestellen hoor!!!
Ik verstond onder "ik heb de volgende bestellingen binnen" dat hij de LCD's al ontvangen had
Zet mij ook maar op de lijst ppl!
Verwijderd
moet je dit doenOp zondag 01 juli 2001 20:41 schreef BezurK het volgende:
[..]
Ja, idd
Ik verstond onder "ik heb de volgende bestellingen binnen" dat hij de LCD's al ontvangen had
Zet mij ook maar op de lijst ppl!
woensdag is waarschijlk maandag avond(hoorde ik hiero)Oke we hebben aardig wat belangstelling nu doen we het zo. Om misverstanden te voorkomen wil ik dat iedereen die een LCD wilt hebben naar onderstaande adres een mailtje stuurt met Subject EIO LCD, geef aan welke je precies wilt en hoeveel en je naam en adres. ik ga de bestelling woensdag plaatsen.
e-mail : oguz@netfront.nl
Subject : EIO LCD
Inhoud : Wat je wilt
Inderdaad de kans zit er in dat ik het Maandag avond gaat versturen, hoe eerder hoe beter. Ik kan zelf haast niet wachten
Ik heb zojuist ge-emailed...
Ik heb je meel ontvangen maar er staat niet wat je wilt en ook geen adres.
/me heeft natuurlijk weer geen geld en geen ruimte in zijn case
Kan inderdaad ook gewoon, dan moet je dit schema nemen:Op zondag 01 juli 2001 21:13 schreef Bill_Gatjes het volgende:
waarom de power via de game poort? en niet via de 5v connector op je voeding?

Rood=5v zwart=ground
Verwijderd
zodraa ik hem heb dan maak ik een schema en een prog voor het uizette van je backlight(1 compoort nodig)!!!
Guyz, wat voor kabels zijn dat nu precies om de lcd's aan te sturen?
staan die op de eio site of niet?
en vooral; hoe zitten die dingen in elkaar? Is het gewoon een parallele connector met wat draden eraan, zodat die je aan je lcd kan solderen?
staan die op de eio site of niet?
en vooral; hoe zitten die dingen in elkaar? Is het gewoon een parallele connector met wat draden eraan, zodat die je aan je lcd kan solderen?
Niet om aan te sturen, maar als je bijvoorbeeld de potmeters apart wilt hebben op een printplaat, kun je de kabel gewoon op je print prikken.Op zondag 01 juli 2001 22:36 schreef Hellfire het volgende:
Guyz, wat voor kabels zijn dat nu precies om de lcd's aan te sturen?
Vraag was al beantwoord. Of ga es ff kijken bij EIOstaan die op de eio site of niet?
Nope, belangrijkste zijn de potmeters, en een 25-pins Male connector. Die mag je nog kopen bij de lokale electronicaboeren vooral; hoe zitten die dingen in elkaar? Is het gewoon een parallele connector met wat draden eraan, zodat die je aan je lcd kan solderen?
(Ik ga hier uit van de Seiko L2014 4x20 LCD)
[RuNnaH's Words Of Wisdom: Voortaan ff draad doorlezen, ik had die vragen al beantwoord voor C001JU135.

Verwijderd
grr
/me heeft net zelf bij de lokale electroboer een lcdtje besteld voor 130 piek
/me kon weer eens niet w8en

Verwijderd
zeg dan dat je hem niet meer hoeft!Op zondag 01 juli 2001 23:42 schreef cyberax99 het volgende:
grr

Verwijderd
Of pakt gewoon een van de vele reeds bestaande schema's die t backlight op pin 17 van je printerport schakelen? scheelt weer n comport..Op zondag 01 juli 2001 22:07 schreef Bill_Gatjes het volgende:
zodraa ik hem heb dan maak ik een schema en een prog voor het uizette van je backlight(1 compoort nodig)!!!
Verwijderd
kan natuulk ook, maar ik weet niet meer hoe ik die aanstuur en een com weet ik het nog welOp maandag 02 juli 2001 01:26 schreef Yarvieh het volgende:
[..]
Of pakt gewoon een van de vele reeds bestaande schema's die t backlight op pin 17 van je printerport schakelen? scheelt weer n comport..
<Quote>
Ja bestel maar bestel maar bestel maar!
(en dan nog wat limburgse kreten)
</Quote>
Ik ben erbij vogel! (1 maal)
heb je al gemeeld
Jippie, kan niet wachten...Toch wel
Ja bestel maar bestel maar bestel maar!
(en dan nog wat limburgse kreten)
</Quote>
Ik ben erbij vogel! (1 maal)
heb je al gemeeld
Jippie, kan niet wachten...Toch wel
Hi, allemaal, ik ga de bestelling vanavond sluiten dus nogmaals degenen die nog niet gemeeld hebben ZO SNEL MOGELIJK DOEN.
En hopen dat het spul zo snel mogelijk aankomt.
Voor alle duidelijkheid heb ik even uitgezocht wat we aan invoerrechten moeten betalen.
Dat is Fl.0,-.
Bron:Gebruikstarief (c) Kluwer
02/07/2001
Code:8528.3005.00
Tekst:werkend met een plat beeldscherm (bijvoorbeeld een zogenaamde LCD), voor het weergeven van digitale informatie, voortgebracht door de centrale verwerkingseenheid van een automatische gegevensverwerkende machine.
Bijlage C:-,U
Eenheden:p/st
BTW:19
Recht Derde Landen:0
Dus het verhaaltje dat er fl.65,- bijkomen is onzin.
We moeten rekening houden dat er over de hele zending alleen 19% BTW betaald moet worden.
(dat betekend als de zending totaal: 100 piek kost, er 19,- bijkomen.)
PS. doe mij maar een Seiko L4034 + kabeltje, ik heb al een mailtje gestuurd.
Dat is Fl.0,-.
Bron:Gebruikstarief (c) Kluwer
02/07/2001
Code:8528.3005.00
Tekst:werkend met een plat beeldscherm (bijvoorbeeld een zogenaamde LCD), voor het weergeven van digitale informatie, voortgebracht door de centrale verwerkingseenheid van een automatische gegevensverwerkende machine.
Bijlage C:-,U
Eenheden:p/st
BTW:19
Recht Derde Landen:0
Dus het verhaaltje dat er fl.65,- bijkomen is onzin.
We moeten rekening houden dat er over de hele zending alleen 19% BTW betaald moet worden.
(dat betekend als de zending totaal: 100 piek kost, er 19,- bijkomen.)
PS. doe mij maar een Seiko L4034 + kabeltje, ik heb al een mailtje gestuurd.
hijg hijg, net de hele topic doorgelezen en wil nog meedoen....
Shift, mail ligt in je postbakje, ben ik nog op tijd?
Shift, mail ligt in je postbakje, ben ik nog op tijd?
George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..
^hoog^
George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..
Verwijderd
Ik wil er ook nog wel 1 als het kanOp maandag 02 juli 2001 10:40 schreef Shift het volgende:
Hi, allemaal, ik ga de bestelling vanavond sluiten dus nogmaals degenen die nog niet gemeeld hebben ZO SNEL MOGELIJK DOEN.
misschien kan ik em bij je ophalen. (werk ook bij de ABN

Jullie kunnen inderdaad nog bestellen, vanavond om 19:00 uur is de bestelling gesloten !
Over die belasting, waarom heeft iedereen tot nu toe wel belasting betaald ? Ik moest ook elke keer 65,- betalen, laten we hopen van niet maar we houden er wel rekening mee.
Over die belasting, waarom heeft iedereen tot nu toe wel belasting betaald ? Ik moest ook elke keer 65,- betalen, laten we hopen van niet maar we houden er wel rekening mee.
SHIFT,
Er is een verschil tussen de belastingen.
1. Invoerbelasting
2. BTW (Belasting Toegevoegde Waarde)
Invoerbelasting betaal je als (pech hebt) bij het invoeren van goederen die je in het buitenland hebt gekocht.
BTW betaal je altijd op goederen, die je (in het Binnen en Buitenland) gekocht hebt.
Maar op de LCD schermpje hoef je GEEN INVOERRECHTEN te betalen (zie mijn erdere post), maar je betaald wel BTW.
<edit>
De LCD's zijn vrij van INVOERRECHTEN.
</edit>
Voorbeeld:
Je koopt een stereo van 1000 piek in amerika.
Moet je die in nederland invoeren.
Dan betaal je daar invoerrechten over, laten we zegen 6%, is
60,-
Maar je moet ook BTW betalen 19% over het hele bedrag.
1000 Stereo
60 Invoerbelasting
----
1060
201.40(19%BTW)
------
1261.40 Total te betalen
Er is een verschil tussen de belastingen.
1. Invoerbelasting
2. BTW (Belasting Toegevoegde Waarde)
Invoerbelasting betaal je als (pech hebt) bij het invoeren van goederen die je in het buitenland hebt gekocht.
BTW betaal je altijd op goederen, die je (in het Binnen en Buitenland) gekocht hebt.
Maar op de LCD schermpje hoef je GEEN INVOERRECHTEN te betalen (zie mijn erdere post), maar je betaald wel BTW.
<edit>
</edit>
Voorbeeld:
Je koopt een stereo van 1000 piek in amerika.
Moet je die in nederland invoeren.
Dan betaal je daar invoerrechten over, laten we zegen 6%, is
60,-
Maar je moet ook BTW betalen 19% over het hele bedrag.
1000 Stereo
60 Invoerbelasting
----
1060
201.40(19%BTW)
------
1261.40 Total te betalen
Ja, dat 19% is wel duidelijk, maar de invoerrechten is nog de vraag hoeveel het gaat worden.
Als je de douane verteld dat het om LCDtjes gaat die vallen onder Code: 8528.3005.00
hoef je daar<edit> GEEN </edit> invoerbelasting over te betalen.
Verwijderd
Als je de douane verteld dat het om LCDtjes gaat die vallen onder Code: 8528.3005.00
hoef je daar _GEEN_ invoerbelasting over te betalen.
hehe
hoef je daar _GEEN_ invoerbelasting over te betalen.
hehe
<<<< Update 4 : >>>
Superluuk
Arne
Greef
Edwin
Guido
Mike
Verbree
Ricardo
MrE
Wendrich
FlippendeBits
Arntzenius
Broersma
Cheetah
Exhale
Sahin
Graver
C001JU135
R. Jansen
J de Jager
H. Schurer
Engelen
Droppers
Nieuwman
nieuwendijk
Sietse
Verwoerd
Shift
Lucas H
Kletersteeg
Tha_Butcha
Totaal 53 LCD's en aantal kabels.
Superluuk
Arne
Greef
Edwin
Guido
Mike
Verbree
Ricardo
MrE
Wendrich
FlippendeBits
Arntzenius
Broersma
Cheetah
Exhale
Sahin
Graver
C001JU135
R. Jansen
J de Jager
H. Schurer
Engelen
Droppers
Nieuwman
nieuwendijk
Sietse
Verwoerd
Shift
Lucas H
Kletersteeg
Tha_Butcha
Totaal 53 LCD's en aantal kabels.
* kleinelievewolff vind dat het nu wel avond is
Jammer voor de mensen die nog moeten beslissen!
Als we toch invoerbelasting betalen dan kan ik mischien bellen en een verzoek indienen voor teruggaaf met de nummer wat je gaf. In iedergeval bedankt !Op maandag 02 juli 2001 13:25 schreef Area53 het volgende:
Natuurlijk kun je mij bellen.
Maar ik zal mijn baas even vragen hoe we dat moeten regelen zodat, we inderdaad ook geen invoerbelasting betalen.
Want terug halen van de douane is HEEL ERG moeilijk.
Laat het zo wel even weten.
Maar ik zal mijn baas even vragen hoe we dat moeten regelen zodat, we inderdaad ook geen invoerbelasting betalen.
Want terug halen van de douane is HEEL ERG moeilijk.
Laat het zo wel even weten.
maar hoe wordt dit financieel gedaan ?. Shift, jij gaat vanavond al een bestelling plaatsen en dan hopen dat iedereen op tijd aan jouw betaald ?
ik weet niet hoe je wilt bestellen (cc neem ik aan) maar ik zal dan toch eerst geld willen zien als ik jouw was.
als je een rekening nummer geeft. maak ik het geschatte bedrag wel over. als het minder is stort je het maar terug.
ik weet niet hoe je wilt bestellen (cc neem ik aan) maar ik zal dan toch eerst geld willen zien als ik jouw was.
als je een rekening nummer geeft. maak ik het geschatte bedrag wel over. als het minder is stort je het maar terug.
Verwijderd
laat dat maar aan hem over! ik denk dat je thuis een rekening op de mat krijgt ofzoow.Op maandag 02 juli 2001 14:43 schreef cosmoOo het volgende:
maar hoe wordt dit financieel gedaan ?. Shift, jij gaat vanavond al een bestelling plaatsen en dan hopen dat iedereen op tijd aan jouw betaald ?
Ik geef nog door of ik alvast voorschot wil, de probleem is ik kan niet exact zeggen hoe duur het gaat worden, dat kan ik pas weten als ik die LCD's binnen heb. Maar het is een vette bestelling geworden ik denk dat ik toch wat geld nodig heb, ik hou jullie nog op de hoogte
ik had nog een paar vraagjes:
Welke kleur zijn de letters?
welke kleur is de achtergrond(verlichting)?
kan hij bijv. met 3 meter draad verbonden worden?
(zodat ik de mp3 pc ergens in een hok(kast) kan zetten, en deze lcd in een kastje ingebouwd, met knopjes ernaast, op m'n bureau ?
als dit mogelijk is, heb ik zeker belangstelling
Welke kleur zijn de letters?
welke kleur is de achtergrond(verlichting)?
kan hij bijv. met 3 meter draad verbonden worden?
(zodat ik de mp3 pc ergens in een hok(kast) kan zetten, en deze lcd in een kastje ingebouwd, met knopjes ernaast, op m'n bureau ?
als dit mogelijk is, heb ik zeker belangstelling
Verwijderd
ik heb ook interesse voor zo'n schermpje,
(bij een prijs<=Fl.75,-)
waar kan ik me inschrijven?
(bij een prijs<=Fl.75,-)
Verwijderd
bij inhoud moet je ook ff je add enz enz gevenOke we hebben aardig wat belangstelling nu doen we het zo. Om misverstanden te voorkomen wil ik dat iedereen die een LCD wilt hebben naar onderstaande adres een mailtje stuurt met Subject EIO LCD, geef aan welke je precies wilt en hoeveel en je naam en adres. ik ga de bestelling woensdag plaatsen.
e-mail : oguz@netfront.nl
Subject : EIO LCD
Inhoud : Wat je wilt
ook tel....
Jongens ik zeg het nogmaals ik kan geen prijs garantie geven, maar ik denk dat we wel onder de 75,- zitten.Op maandag 02 juli 2001 15:07 schreef Brute_Bertus het volgende:
ik heb ook interesse voor zo'n schermpje,
(bij een prijs<=Fl.75,-)
Weet ik ook nog niet, dat wordt afwachten
Hey shift, ik heb je toch ook gemaild?
Ik sta niet in het lijstje van je!
Ik had 1 keer de 4x20 LCD met benodigde bekabeling om em aan je PC te hangen besteld... soldeerbout niet inbegrepen
Ik had 1 keer de 4x20 LCD met benodigde bekabeling om em aan je PC te hangen besteld... soldeerbout niet inbegrepen
Ik ben nog op werk dus ik kan de meels nog niet bekijkenOp maandag 02 juli 2001 16:24 schreef BezurK het volgende:
Hey shift, ik heb je toch ook gemaild?
Ik heb je ook gemaild, als je weer thuis bent, wil je dan ff kijken of mijn email is aangekomen? Alvast bedankt.
Trouwens bij de vorige rondes werd er bij iedereen standaard een kabel bij elke lcd besteld, is dat nu weer? Daar ging ik wel van uit namelijk. (Als ze de goeie kabel hebben natuurlijk, zonder kan altijd nog)
Trouwens bij de vorige rondes werd er bij iedereen standaard een kabel bij elke lcd besteld, is dat nu weer? Daar ging ik wel van uit namelijk. (Als ze de goeie kabel hebben natuurlijk, zonder kan altijd nog)
[off-topic]
Wat handig is als je op je werk wel mag internetten en je draait thuis je eigen e-mailserver is om webmail te draaien..
Doe ik ook : Kan ik vanuit Arnhem (klant) mijn e-mail thuis (Den Haag) door de proxy lezen..
[/off-topic]
Wat handig is als je op je werk wel mag internetten en je draait thuis je eigen e-mailserver is om webmail te draaien..
Doe ik ook : Kan ik vanuit Arnhem (klant) mijn e-mail thuis (Den Haag) door de proxy lezen..
[/off-topic]
iOS N3rd
Wat wil je dan met zo'n kabel. ik wil dat ding gewoon aansluiten op de printer port en pak dan gewoon een oude printer kabel knip hem door en soldeer de draadjes aan het lcd. (al vaker gedaan) Als je zo'n kabel koopt van eio.com kan je alleen het lcd aan een printplaatje oid vastmaken en vanuit daar weer naar printer port.Trouwens bij de vorige rondes werd er bij iedereen standaard een kabel bij elke lcd besteld, is dat nu weer? Daar ging ik wel van uit namelijk. (Als ze de goeie kabel hebben natuurlijk, zonder kan altijd nog)
ik hoef iig geen kabels bij mijn lcd's als die standaard worden besteld.
Bestelling gaat zo de deur uit, dus wees SNEL !
Verwijderd
oleeee het is de deur uit!
voor mij dus op pagina 2, ik heb het aantal op 100 per pagina gezet(scheelt weer laaien, ik heb kabel dusse)Op maandag 02 juli 2001 18:29 schreef Shift het volgende:
Staat in pagina 7
cool, is best grote bestelling geworden 
En nu maar duimen dat het snel binnenkomt!!
En nu maar duimen dat het snel binnenkomt!!
Verwijderd
Fuck en ik was weers te laat.. ik kijk hier namelijk nooit alleen op video kaarten en spielerij.
Maar ja.. pech dan.. btw, als iemand niet wil betalen... dan wil ik hem wel
Maar ja.. pech dan.. btw, als iemand niet wil betalen... dan wil ik hem wel
Je hoeft mij niet te uitleggen hoe het werkt, kheb der al 1 gesoldeerd zonder kabelOp maandag 02 juli 2001 17:38 schreef cosmoOo het volgende:
[..]
Wat wil je dan met zo'n kabel. ik wil dat ding gewoon aansluiten op de printer port en pak dan gewoon een oude printer kabel knip hem door en soldeer de draadjes aan het lcd. (al vaker gedaan) Als je zo'n kabel koopt van eio.com kan je alleen het lcd aan een printplaatje oid vastmaken en vanuit daar weer naar printer port.
ik hoef iig geen kabels bij mijn lcd's als die standaard worden besteld.
Maar het is gewoon prettiger om aan een kabel te solderen dan aan je lcd waar de connectoren 0.5mm van elkaar afliggen. Zeker als je geen supersoldeerbout hebt of een soldeerpistool (zoals ik
Jongens ik heb ook mischien een goed nieuws,
Ik heb net die gozer gebeld in USA California, hij heet Barry, we hebben echt gelachen, die vent is cool, hij vertelde mij dat het pakket heel snel aan zou komen, en hij had ook over dat een bepaalde groep tweaknerds bezig waren om een grafische display van 320x200 ofzow, om die als computer info scherm te gebruiken, ze waren in geslaagd om alle overclok frequenties op die scherm te weergeven, dus temp, fsb, CPU freq@freq, fans RPM, enz enz,
Hij zegt dat het binnenkort op internet beschikbaar zal zijn, en nog iets, hij had ook over om een uitzending online te zetten, waar we een LCD tutorial kunnen bekijken.
Maar ja, hopelijk hebben we snel die mooie LCD's binnen.
Ik heb net die gozer gebeld in USA California, hij heet Barry, we hebben echt gelachen, die vent is cool, hij vertelde mij dat het pakket heel snel aan zou komen, en hij had ook over dat een bepaalde groep tweaknerds bezig waren om een grafische display van 320x200 ofzow, om die als computer info scherm te gebruiken, ze waren in geslaagd om alle overclok frequenties op die scherm te weergeven, dus temp, fsb, CPU freq@freq, fans RPM, enz enz,
Hij zegt dat het binnenkort op internet beschikbaar zal zijn, en nog iets, hij had ook over om een uitzending online te zetten, waar we een LCD tutorial kunnen bekijken.
Maar ja, hopelijk hebben we snel die mooie LCD's binnen.
Verwijderd
mooiJongens ik heb ook mischien een goed nieuws... ...hij vertelde mij dat het pakket heel snel aan zou komen
Verwijderd
Fijn, kunnen we spoedig weer aan de slag met de electronica.
Enne hoe doen we dat met betalen als het spul bij jou is aangekomen Shift?
Kunnen we dan geld overmaken op je rekening en dat je ze dan franco naar ons toezend.
Enne hoe doen we dat met betalen als het spul bij jou is aangekomen Shift?
Kunnen we dan geld overmaken op je rekening en dat je ze dan franco naar ons toezend.
Niet er allemaal van uitgaan dat ze er binnen 2 weken zijn ofzo he, gewoon om teleurstellingen te voor komen. Vorige keer duurde het abnormaal lang (2maanden) maar 1maand zou ook niet een lange wacht tijd zijn voor eio.
Ben nie persimistisch maar realistisch (eh zoiets dan
)
Ben nie persimistisch maar realistisch (eh zoiets dan
Jongens er is heel GROOT kans dat ze binnen 3 weken er zijn
Maar het kan toch nog gek lopen.
Verwijderd
Zou je men vraag willen beantwoorden shift?Enne hoe doen we dat met betalen als het spul bij jou is aangekomen Shift?
Wahooo..
binnen 3 weken

nou nog ff uitvogelen hoe ik die backlight BLAUW kan krijgen ( zoals in de HP 4500 serie printers
)
binnen 3 weken
nou nog ff uitvogelen hoe ik die backlight BLAUW kan krijgen ( zoals in de HP 4500 serie printers
Have a wheelie good weekend!
Mooi, nu maar hopen dat alles snel komt 
Liefst voor de 30e, kan ik em nog inbouwen voor Campzone
Liefst voor de 30e, kan ik em nog inbouwen voor Campzone
Verwijderd
pffffff 3 weken niet normaalOp maandag 02 juli 2001 21:34 schreef Shift het volgende:
Jongens er is heel GROOT kans dat ze binnen 3 weken er zijnMaar het kan toch nog gek lopen.
www.crystalfontz binne 4 werkdagen
Verwijderd
Ja want jij bent een prutser, kerl je gaat toch neit 200 piek voor een scherm dokkenOp maandag 02 juli 2001 22:08 schreef sub-zero het volgende:
[..]
pffffff 3 weken niet normaal
www.crystalfontz binne 4 werkdagen

Verwijderd
hih jawel hoor heb zat paralel displays gebouwd en seriel ookOp maandag 02 juli 2001 22:13 schreef Generaal_Putlucht het volgende:
[..]
Ja want jij bent een prutser, kerl je gaat toch neit 200 piek voor een scherm dokken
maar deze zijn echt wel zwara relaxt plus dat je het contrast en backlighting via de software kan regelen
en met de 200 piek kom je er niet maak er maar 300 van :-)
ohh en damm waar komt die putlucht vandaan ?
Zo als ik in mijn vorige posts zei, ik kom nog terug over de betaling.Op maandag 02 juli 2001 21:36 schreef HeNrY het volgende:
[..]
Zou je men vraag willen beantwoorden shift?
Verwijderd
Kijk hier maar ff:Op maandag 02 juli 2001 22:04 schreef FragDaddy het volgende:
Wahooo..
binnen 3 weken![]()
![]()
nou nog ff uitvogelen hoe ik die backlight BLAUW kan krijgen ( zoals in de HP 4500 serie printers)
[topic=174506]
Is a piece of nix
You never learn do you ?Op maandag 02 juli 2001 22:17 schreef sub-zero het volgende:
[..]
hih jawel hoor heb zat paralel displays gebouwd en seriel ook
maar deze zijn echt wel zwara relaxt plus dat je het contrast en backlighting via de software kan regelen
en met de 200 piek kom je er niet maak er maar 300 van :-)
ohh en damm waar komt die putlucht vandaan ?