Opgelicht door Goodtimelost!

Pagina: 1
Acties:
  • 757 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKrazyAaron
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 28-04-2024
Kijk uit voor Goodtimelost hij was nieuwe en had 1 VA feedback 5+ sterren (op dit moment is die verwijderd.).
Ik heb op Goodtimelost op zijn advertentie gereageerd op V&A aangeboden: Asus STRIX-GTX980TI-DC3OC-6GD5-GAMING , vervolgens na trage communicatie heeft die zijn bankrekening gegevens door gestuurd en ik het geld overgemaakt. na 2 dagen krijg ik van hem een bericht verstuurd erop gereageerd en heb gevraagd mag ik de track en trace code, 2 dagen later nog geen reactie.

Kijk uit ik ga ervan uit dat deze persoon met meerdere accounts heeft want na dat die had gezegd dat die hem had verstuurd is de VA feedback van 5 sterren verwijderd en ik vindt het dat het verdacht uit ziet. (ben vergeten om foto van de andere persoon die de feedback achter heeft gelaten bij hem)

Wat zal ik doen? op dit moment heb ik een bericht gestuurd naar hem en gezegd dat die vandaag op mijn bericht moet reageren en zo niet zal ik morgen bij de politie aangifte gaan doen.

Op dit moment ben ik nu opgelicht zoals ik denk en dat is best een k** gevoel (eerste keer dat ik ben opgelicht)

(Dit was zijn andere Ad V&A aangeboden: Asus GeForce GTX Titan X met gemonteerd waterblok plaats het gewoon voor de zekerheid)

zo te zien gaat hij meer voor de high end kant omdat het makkelijker geld binnen krijgt voor hem.

[ Voor 5% gewijzigd door MrKrazyAaron op 01-12-2016 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Heb je deze FAQ doorgenomen?
How to - Help! Ik ben opgelicht!!

Verder is het natuurlijk niet slim om zomaar € 350 over te maken naar iemand op het internet, maar daar heb je nu weinig aan.
Haal eerst rustig adem en kijk even naar welke opties je hebt, zomaar oplichter roepen is ook niet handig.
Dat het op dit moment geen schoonheidsprijs verdiend snappen we allemaal, maar probeer vooral rustig te blijven en vriendelijk te communiceren.
Heb je zijn bankrekening gecheckt via internet?

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

MrKrazyAaron schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:51:
Kijk uit ik ga ervan uit dat deze persoon met meerdere accounts heeft want na dat die had gezegd dat die hem had verstuurd is de VA feedback van 5 sterren verwijderd en ik vindt het dat het verdacht uit ziet. (ben vergeten om foto van de andere persoon die de feedback achter heeft gelaten bij hem)
Dit is prima door de crew te achterhalen aangezien zij de enige zijn die zo'n beoordeling kunnen verwijderen. Daarvoor moet echter wel een procedure worden gestart in V&A Feedback. Het rare is dat er sinds zijn registreren (17 november 2016) geen aanvragen zijn geweest voor het verwijderen van een beoordeling. Sowieso vreemd dat die beoordeling weg is aangezien het volgens jou een positieve beoordeling was en normaliter alleen onterechte negatieve beoordelingen worden verwijderd, in overeenstemming met beide partijen (gebruikers).

[ Voor 5% gewijzigd door Han op 01-12-2016 13:05 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKrazyAaron
Leeghoofd21 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 13:04:
Heb je deze FAQ doorgenomen?
How to - Help! Ik ben opgelicht!!

Verder is het natuurlijk niet slim om zomaar € 350 over te maken naar iemand op het internet, maar daar heb je nu weinig aan.
Haal eerst rustig adem en kijk even naar welke opties je hebt, zomaar oplichter roepen is ook niet handig.
Dat het op dit moment geen schoonheidsprijs verdiend snappen we allemaal, maar probeer vooral rustig te blijven en vriendelijk te communiceren.
Heb je zijn bankrekening gecheckt via internet?
Ja kwam niks op van zijn bankrekening, doe meestal meer dan het geld overmaken, wilde de videokaart zo snel mogelijk hebben en dit zou ik zeggen dat ik meer aan kant hing van dat ik mensen kon vertrouwen en door de VA feedback.

[ Voor 11% gewijzigd door MrKrazyAaron op 01-12-2016 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Iemand die net geregistreerd is met 1 review gewoon niet doen voor dit soort bedragen, als je dit ziet dan zou je je gewoon niet moeten laten verleiden door de prijs.

btw, Er zijn 5 sterren voor een reden, het is niet zwart-wit; iemand met 4 sterren kan prima zijn maar mischien af en toe wat traag met reageren ofzo. Als die persoon hier jaren rondloopt en meerdere reviews heeft waar gewoon geleverd is zie ik een ster minder niet meteen als een issue.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKrazyAaron
maratropa schreef op donderdag 1 december 2016 @ 13:12:
Iemand die net geregistreerd is met 1 review gewoon niet doen voor dit soort bedragen, als je dit ziet dan zou je je gewoon niet moeten laten verleiden door de prijs.

btw, Er zijn 5 sterren voor een reden, het is niet zwart-wit; iemand met 4 sterren kan prima zijn maar mischien af en toe wat traag met reageren ofzo. Als die persoon hier jaren rondloopt en meerdere reviews heeft waar gewoon geleverd is zie ik een ster minder niet meteen als een issue.
Ok daar zal ik wel mee eens zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKrazyAaron
Als deze topic gesloten kan worden, want dit is met paniek aangemaakt. ik zal deze stappen volgen How to - Help! Ik ben opgelicht!! en als ik deze stappen hebt voldaan en gewacht eind van de week zal ik actie in nemen. Maar vindt het nog steeds raar dat een 5 sterren VA feedback uit het niets is verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

We gaan niet voor elke keer dat iemand opgelicht is een topic aanmaken. Eventuele vragen over hoe en wat te handelen staan in diverse topics beschreven, en je kan altijd nog de admins even mailen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.