Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanic
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-03 14:26
https://www.consoleshop.n...ndo-classic-mini-nes.html

Maar zojuist ook een annulering gehad omdat ze hem schijnbaar toch niet op voorraad hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:06
Ik heb besteld en ook mail dat ik ff moet bellen. Eens zien of ik op een lijstje oid terecht kan komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzyreil
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:50
Stefanic schreef op maandag 13 maart 2017 @ 12:45:
https://www.consoleshop.n...ndo-classic-mini-nes.html

Maar zojuist ook een annulering gehad omdat ze hem schijnbaar toch niet op voorraad hebben...
Nooit meer leverbaar
Bekijk hiernaast alternatieven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:43
Gisteren telefoon gehad dat we hem zaterdag op kunnen gaan halen bij de Bart Smit! :)

Extra controller is niet geleverd, is deze nog ergens aan te komen of wordt dat lastig?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:31
Gynnad schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 12:28:
Gisteren telefoon gehad dat we hem zaterdag op kunnen gaan halen bij de Bart Smit! :)

Extra controller is niet geleverd, is deze nog ergens aan te komen of wordt dat lastig?
Ik heb ze hier sinds januari al niet meer langs zien komen, zou voor 3th party gaan

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Nadat ik veel tweakers blij heb kunnen maken in het het Switch topic met mijn tooltje om de voorraad in de gaten te houden heb ik ook een versie gemaakt voor de NES Classic Mini:

https://op-voorraad.nl/nes-classic-mini

Gewoon in een tabje aan laten staan met notificaties aan en je krijgt vanzelf een popup als er weer een paar beschikbaar zijn. Allicht maakt dit het makkelijker om er 1 te bemachtigen!

Mocht er nog iemand andere aanbieders hebben ter aanvulling of bijbehorende accessoires die er bij moeten komen: stuur me even een berichtje!

[ Voor 15% gewijzigd door D4V3 op 16-03-2017 19:23 ]

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dodgy_Bob
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-07 19:08
held!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Ik heb er gisteren een kunnen scoren, gewoon bij een normale speelgoedzaak :) er lijken weer nieuwe te zijn/te komen. Vanmiddag nog maar eentje scoren, gewoon voor het geval dat. Zijn leuke verjaardagscadeaus.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raymond
Ik heb de voorraad op de site van intertoys gechecked en gezien dat intertoys melkmarkt zwolle voorraad heeft. Ze hebben er twee binnengekregen, ik heb er eentje voor mezelf gereserveerd dus er is er nog eentje (op tijdstip van posten van dit bericht :P )

edit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/yUEd8udZrD5Fy5SLmrIQ4rPa/full.png

edit2: Trouwens wel jammer dat ik geen mail heb gekregen, terwijl ik daarvoor wel sta aangemeld :)

[ Voor 27% gewijzigd door Raymond op 17-03-2017 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
meestal klopt dat geen drol van dus zou niet te vroeg juichen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Het zou mooi zijn als ze alsnog de komende maanden voor normale prijzen verkocht worden of dat in ieder geval de tweede hands markt terug gaat naar normale prijzen. De spellen zijn al 30 jaar oud dus een maand langer maakt me helemaal niks uit. Er staat nog een oude Atari voor mijn neus met tientallen spellen dus ik ga me sowieso niet vervelen.

iOS developer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raymond
Zspirit schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:50:
meestal klopt dat geen drol van dus zou niet te vroeg juichen.
In mijn geval (Zwolle melkmarkt) klopte het gewoon. Dus het is best de moeite om er een paar telefoontjes aan te wijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:34

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Zspirit schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:23:
[...]

Ik heb ze hier sinds januari al niet meer langs zien komen, zou voor 3th party gaan
Ik heb ook een 3rd party gekocht, heb je meteen een extra langere kabel eraan vast wat zeker een genot is.
Je kan ook verlengkabels kopen, maar een vaste langere kabel is much better....

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Laatst online: 14-08 16:39
Ik heb er gisteren ook 2 gescored.
Je hebt ook 3rd party controlers die wireless zijn.

Bij Bart Smit kan je ook de voorraad checken.

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dodgy_Bob
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-07 19:08
Bij mij in de buurt zijn er een paar op voorraad, maar helaas gereserveerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Wat is in de buurt bij jou dan?
Ik kan straks wel kijken of ik de tweede ook nog kan scoren in Zwolle, dan maken we wel even afspraken over versturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:34

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

De klassieke controller van de Wii kan je ook aan de Nes Classic hangen. Alleen de A/B knoppen zijn dan eventjes een beetje wennen. Ikzelf heb de controller wat scheef in mijn hand genomen zodat je een beetje de feeling van de oude controller hebt.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Toch even een poging gewaagd bij de Intertoys waar ze nog "Op voorraad" stonden (Barendrecht), helaas, ze hadden ze wel maar er is een grote lijst met reserveringen, het kon nog wel even duren voordat die leeg was wist de persoon achter de kassa me te vertellen. We wachten rustig af en zoeken verder ;)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:59
De winkels die op voorraad staan, hebben ze ook vaak in het magazijn liggen voor hun pre-order lijst.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aurelius142
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-09 15:28
Afgelopen vrijdag na het zien van de post van Raymond nog even rond gebeld in de omgeving van Amersfoort. Voor de meeste Intertoys winkels in de omgeving waren de voorraden allemaal gereserveerd.

Maar in Vathorst hadden ze er nog precies 1 over waar geen reservering tegenover stond. Dus ik heb gelukkig er nog 1 kunnen scoren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:21
Voortaan graag V&A hiervoor gebruiken. We willen het forum inhoudelijk houden en dus schoon houden van advertenties.

[ Voor 69% gewijzigd door Grotman op 20-03-2017 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DM hem maar ;)

[ Voor 92% gewijzigd door Grotman op 20-03-2017 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
Raymond schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:39:
Ik heb de voorraad op de site van intertoys gechecked en gezien dat intertoys melkmarkt zwolle voorraad heeft. Ze hebben er twee binnengekregen, ik heb er eentje voor mezelf gereserveerd dus er is er nog eentje (op tijdstip van posten van dit bericht :P )

edit:

[afbeelding]

edit2: Trouwens wel jammer dat ik geen mail heb gekregen, terwijl ik daarvoor wel sta aangemeld :)
Dankzij je bovenstaande post gisteren spontaan uit het niets in het bezit van een NES Classic Mini :D

De Intertoys in mijn woonplaats had er nog 1 en die was eigenlijk gereserveerd maar de beste man was na 3x bellen nog niet op komen dagen. Dus had ik even geluk :*)

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:14
Hoe kun je bij intertoys eigenlijk zoeken naar de nintendo classic? Of staat ie er gewoon niet meer op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Nostordici schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 14:52:
Hoe kun je bij intertoys eigenlijk zoeken naar de nintendo classic? Of staat ie er gewoon niet meer op?
Gewoon op Nintendo NES Classic Mini zoeken of een link openen, maar hij is nergens meer op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Nostordici schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 14:52:
Is via google te benaderen. Hierbij de Link: http://www.intertoys.nl/g...nintendo-classic-mini-nes

Er staat niet op voorraad, maar als je op 'Toon winkelvoorraad klikt' en dan bijvoorbeeld een paar minder grote steden probeert en vervolgens de afstand op 50KM zet zit er vaak nog wel een zaak tussen die een beperkte voorraad heeft. Je kunt altijd ff bellen van te voren om te kijken of je er een kan ophalen.Nooit geschoten is altijd mis ;)
Jumpman schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 14:55:
[...]

Gewoon op Nintendo NES Classic Mini zoeken of een link openen, maar hij is nergens meer op voorraad.
Dat is onzin, hij is bij sommige winkels in beperkte voorraad. Alleen gaat het dan vaak om pre-orders die niet zijn opgehaald of dat ze de lijst met reservaties afgaan. Ik had echter geluk dat meneer na 3x niks had laten horen en ik hem kon ophalen.

[ Voor 25% gewijzigd door Noctonix op 22-03-2017 15:15 ]

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Noctonix schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 15:13:
[...]

Is via google te benaderen. Hierbij de Link: http://www.intertoys.nl/g...nintendo-classic-mini-nes

Er staat niet op voorraad, maar als je op 'Toon winkelvoorraad klikt' en dan bijvoorbeeld een paar minder grote steden probeert en vervolgens de afstand op 50KM zet zit er vaak nog wel een zaak tussen die een beperkte voorraad heeft. Je kunt altijd ff bellen van te voren om te kijken of je er een kan ophalen.Nooit geschoten is altijd mis ;)

[...]

Dat is onzin, hij is bij sommige winkels in beperkte voorraad. Alleen gaat het dan vaak om pre-orders die niet zijn opgehaald of dat ze de lijst met reservaties afgaan. Ik had echter geluk dat meneer na 3x niks had laten horen en ik hem kon ophalen.
Vanmorgen nog gekeken met collega, toen waren het er een stuk minder. Drie filialen gebeld, allemaal gaven ze aan één of twee exemplaren te hebben, maar een wachtlijst van 20 t/m 50 man. De kans was nihil dat de ze in de vrije verkoop zouden belanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Jumpman schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 15:22:
[...]

Vanmorgen nog gekeken met collega, toen waren het er een stuk minder. Drie filialen gebeld, allemaal gaven ze aan één of twee exemplaren te hebben, maar een wachtlijst van 20 t/m 50 man. De kans was nihil dat de ze in de vrije verkoop zouden belanden.
Hmm nja dan heb ik extreem veel geluk gehad gisteren

Freedom for everyone..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 14:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
Ook bij bart smit: http://www.bartsmit.com/n...nk+replacer&utm_term=2987

edit: Blijkbaar had ik een referal in mijn url, mijn fout had m gekopieerd van budget gaming.

[ Voor 56% gewijzigd door Zspirit op 23-03-2017 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruffy
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:47
Bedankt voor de tip! Gelijk besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13:49
Ik kreeg ook een mail net. Heb er inmiddels al 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:57

Daniel36

vernieuwde formule

Wel grappig/bijzonder dat ze nu weer voor de originele prijs worden verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En besteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasXCI
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:19

ThomasXCI

Mine!

Bedankt voor de tip heren! Ik heb er ook een besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01:41
En alweer uitverkocht, krijg een mededeling dat er geen voorraad is, zucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-09 21:17
Hij is gewoon nog op voorraad:

http://www.intertoys.nl/g...nintendo-classic-mini-nes
Op voorraad. Op werkdagen voor 23.00 uur besteld, volgende dag in huis

EDIT

Oh uitverkocht als je hem daadwerkelijk wilt bestellen.
Gaat snel zeg!

[ Voor 18% gewijzigd door knorde op 23-03-2017 09:37 ]

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mldn
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-09 18:43
Uitverkocht 😢

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Ik krijg net mail van Bart Smit, maar blijkbaar zijn ze alweer op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
oh ik wilde nog vragen of iemand de originele controllers al ergens had gespot :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:47
Ze stonden er ook al vanaf 8 uur op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
NotSoSteady schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:39:
Ze stonden er ook al vanaf 8 uur op.
Echt, hoe weet je dat? heeft nog lang geduurd voor mensen het door hebben gehad dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Zspirit schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:41:
[...]

Echt, hoe weet je dat? heeft nog lang geduurd voor mensen het door hebben gehad dan.
Ik heb een site en daar zag ik eerste affiliate sales via de Intertoys en Bart Smit vanaf 8 uur binnenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myliobatis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:06
Lees 5 minuten geleden de mail van Bart Smit die ik om 9:23 had ontvangen, maar inderdaad als je op bestellen klikt is er geen voorraad.
Ik kan eventueel even bellen naar een winkel bij mij in de buurt, staat op beperkte voorraad, zal vast een wachtlijst zijn maar kan het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Corossi schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:51:
Lees 5 minuten geleden de mail van Bart Smit die ik om 9:23 had ontvangen, maar inderdaad als je op bestellen klikt is er geen voorraad.
Ik kan eventueel even bellen naar een winkel bij mij in de buurt, staat op beperkte voorraad, zal vast een wachtlijst zijn maar kan het proberen.
Zeker doen, had ik dinsdag ook gedaan en met geluk hem diezelfde middag opgehaald!

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:51

CyBeRSPiN

sinds 2001

Voor de niet-scalpers onder ons:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:07
CyBeRSPiN schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:52:
Voor de niet-scalpers onder ons:

***members only***
Helaas:

Je bestelling kan helaas niet worden afgerond, omdat één of meerdere gekozen artikelen momenteel niet beschikbaar zijn in de gewenste hoeveelheid.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Laatst online: 15:34
Lijkt weer overal uitverkocht te zijn inderdaad :S Ben al maanden bezig zon ding voor normale prijs op de kop te tikken maar lijkt onmogelijk. Volgens mij komt er hierna ook geen batch meer :S

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northernstar1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-06 21:31
Kreeg net ook mail van BS dat hij leverbaar is en meteen besteld. Zou morgen geleverd, maar eerst zien en dan geloven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
En een paar intertoys afbellen is geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Raymond schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:01:
En een paar intertoys afbellen is geen optie?
Ga het proberen maar heb er weinig vertrouwen in. Misschien oosten van het land rustiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Gim

Ik dacht zelf nog een originele controller op de kop te tikken voor de normale prijs, maar helaas is de filiaal voorraad info op de Intertoys site niet up-to-date. Het sprankje hoop op dat ene filiaal, tussen aaaaalll die filialen, die er schijnbaar wel nog eentje zou hebben had toch al geruime poos niks op voorraad. Ik had het kunnen weten :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Volgens mij worden die losse controllers al heel lang niet meer gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Heb al flink wat winkels gebeld, alles is gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:42
Haha, een poos geleden jarig geweest en mijn broer kwam toen aanzetten met een Nintendo classic controller met de mededeling: "ik heb ook een classic mini georderd, maar de levering er van was uitgesteld, dus hopelijk komt die nog".

Blijkbaar heeft hij dus nog wel ergens de controller kunnen kopen maar niet de console zelf. Geen idee waar dat was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
CrystalViriS schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:20:
Haha, een poos geleden jarig geweest en mijn broer kwam toen aanzetten met een Nintendo classic controller met de mededeling: "ik heb ook een classic mini georderd, maar de levering er van was uitgesteld, dus hopelijk komt die nog".

Blijkbaar heeft hij dus nog wel ergens de controller kunnen kopen maar niet de console zelf. Geen idee waar dat was.
Wil 'm best overnemen hoor :+

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Haha, helft van de winkels neemt telefoon niet eens meer op, waarschijnlijk klopt die voorraad op site voor geen meter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knorde
Ik had er vanmorgen 3 besteld maar omdat ik geen reader van de bank bij me had heb ik via afterpay besteld.
Ik heb geen idee of ze dan gereserveerd worden of pas na acceptatie.
Status is nu in behandeling.

Als het door gaat laat ik dat hier weten (graag niet eerder om vragen) en mogen jullie hem tegen de normale prijs hebben.
Ik ben zelf ook zo geholpen door iemand dus ik gun het anderen ook want ik weet hoe irritant het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
knorde schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:38:
Ik had er vanmorgen 3 besteld maar omdat ik geen reader van de bank bij me had heb ik via afterpay besteld.

Als het door gaat laat ik dat hier weten (graag niet eerder om vragen) en mogen jullie hem tegen de normale prijs hebben.
Ik ben zelf ook zo geholpen door iemand dus ik gun het anderen ook want ik weet hoe irritant het is.
Afterpay staat gelijk aan directe betaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Stond in het bericht dat het eerst gekeurd moet worden, dus geen idee of ze in die tussentijd reserveren.
Ik laat het uiteraard weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celluiar
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-08 13:30
knorde schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:38:

Maar waarom werk je er dan zelf aan mee?
Je hebt er nu zelf dus ook 3 besteld terwijl 1 exemplaar voldoende is, dat betekend dat er weer 2 mensen achter het net vissen.

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het desondanks sportief dat je ze doorverkoopt tegen de inkoopprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Celluiar schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:01:
[...]

Maar waarom werk je er dan zelf aan mee?
Je hebt er nu zelf dus ook 3 besteld terwijl 1 exemplaar voldoende is, dat betekend dat er weer 2 mensen achter het net vissen.

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het desondanks sportief dat je ze doorverkoopt tegen de inkoopprijs.
Dat is juist om jullie te helpen, omdat de meeste altijd te laat zijn.
Ik werk er dus niet aan mij maar ik zorg er juist voor dat er geen handelaren jullie voor zijn.
Maar als het niet gewaardeerd wordt doe ik de moeite liever niet en annuleer ik alles, ik heb het niet nodig.

Sorry voor mijn reactie maar ik had verwacht dat jullie blij zouden zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
knorde schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:08:
[...]

Dat is juist om jullie te helpen, omdat de meeste altijd te laat zijn.
Ik werk er dus niet aan mij maar ik zorg er juist voor dat er geen handelaren jullie voor zijn,
Maar als het niet gewaardeerd wordt doe ik de moeite liever niet en annuleer ik alles, ik heb het toch niet nodig.

Sorry voor mijn reactie maar ik had verwacht dat jullie blij zouden zijn...
daarmee maak je alleen de mensen van tweakers blij, Nederland is groter dan dat..gun anderen ook met een kind die geen tweaker account hebben. (niet flauw bedoelt, ik snap je gedachtegang wel)

[ Voor 6% gewijzigd door Farabi op 23-03-2017 11:11 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01:41
Zeur toch niet zo man, een mooi gebaar toch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knorde
Ok, ik heb de boel geannuleerd, denk je even een paar mensen blij te maken en dan krijg ik zulke reacties.
Hou het dus goed in de gaten er zullen er zo weer 3 beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eh, niets mis mee. Realistisch gezien zitten scalpers ook flink te aazen op Nintendo Classic Mini's, en die lui gebruiken ook sites zoals op-voorraad en willekeurige bots.

Wellicht heb je iemand de kans ontnomen om zelf zo'n ding aan te schaffen, of je bent een scalper voorgegaan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knorde
remsie schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:10:
Zeur toch niet zo man, een mooi gebaar toch
Bedankt voor je fijne reactie, kreeg al echt het gevoel van wat een kromme wereld.
Ik brand mijn handen er niet meer aan en heb alles geannuleerd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• M.ichel
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-09 06:39
Wat een opgeblazen gedoe zeg. Was een mooi gebaar van je knorde! Er zitten veel van ons met smart te wachten op onze kans, en dit was eigenlijk een extra kans... kopen via dit topic of je kansen nemen via de algemene verkoop van Intertoys/Bartsmit. Ik weet t wel hoor ;-) nogmaals waardering korde, dat mag ook gezegd worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Noctonix
M.ichel schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:19:
Wat een opgeblazen gedoe zeg. Was een mooi gebaar van je knorde! Er zitten veel van ons met smart te wachten op onze kans, en dit was eigenlijk een extra kans... kopen via dit topic of je kansen nemen via de algemene verkoop van Intertoys/Bartsmit. Ik weet t wel hoor ;-) nogmaals waardering korde, dat mag ook gezegd worden.
Precies dit.. je blijft toch altijd van die zuurpruimen hebben die weer wat te zeiken hebben :X

Freedom for everyone..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knorde
M.ichel schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:19:
Noctonix schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:21:
[...]

Precies dit.. je blijft toch altijd van die zuurpruimen hebben die weer wat te zeiken hebben :X
Dankje, ik vind het fijn dat er toch nog mensen zijn die er wel blij mee zouden zijn geweest (krijg nu al spijt van de annulering). Ik doe het echt niet voor de complimenten en van "kijk mij eens een held zijn".
Ik weet zelf hoe moeilijk het is om eraan te komen en aangezien ik zelf ook op deze manier geholpen was door een kennis wou ik graag helpen.

Ik hoop dat iedereen die er 1 wilt hem nog zal krijgen.

[ Voor 31% gewijzigd door knorde op 23-03-2017 11:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Celluiar
Noctonix schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:21:
[...]

Nu bekijk je het wel heel zwart wit...

Je begrijpt toch zelf ook wel dat het op deze manier 2 kanten op kan gaan.
Stel nou dat iemand van een ander forum er gelijk 10 besteld en deze tegen inkoopprijs verkoopt op het forum waar hij/zij actief is en jij nooit komt, dan baal je toch ook over het feit dat je dus nooit de kans krijgt om er 1 te bemachtigen.

Nogmaals de bedoeling/intentie is natuurlijk goed d:)b.

Het lijk een beetje op een Robin Hood verhaal zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Celluiar schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:40:
[...]

Nu bekijk je het wel heel zwart wit...

Je begrijpt toch zelf ook wel dat het op deze manier 2 kanten op kan gaan.
Stel nou dat iemand van een ander forum er gelijk 10 besteld en deze tegen inkoopprijs verkoopt op het forum waar hij/zij actief is en jij nooit komt, dan baal je toch ook over het feit dat je dus nooit de kans krijgt om er 1 te bemachtigen.

Nogmaals de bedoeling/intentie is natuurlijk goed d:)b.

Het lijk een beetje op een Robin Hood verhaal zo :+
Ik bekijk het zo:
Of de handelaren krijgen het of jullie krijgen het.
Omdat ik jullie die kans wou geven had ik ze besteld.
Anders krijgen jullie hem niet maar de handelaren omdat ze zo enorm snel uitverkocht zijn.
Hoe dan ook, ik krijg ze nu niet meer dus ze zijn door iedereen te bestellen (of al besteld, waarschijnlijk door een handelaar waar je hem straks kan kopen voor 120 euro).

[ Voor 4% gewijzigd door knorde op 23-03-2017 11:48 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
knorde schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:16:
[...]
Ik brand mijn handen er niet meer aan en heb alles geannuleerd.
Gelijk heb je, wat mij betreft.

Je kan beter boos worden op Nintendo met die kansloze soft launches van hun hardware, dan op elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
NikkiNailz schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:48:
[...]

Je kan beter boos worden op Nintendo met die kansloze soft launches van hun hardware, dan op elkaar.
Het is gewoon een hele slechte levering door nintendo.
Ik snap dat je in het begin voorzichtig bent maar waarom het nog altijd zo slecht / niet leverbaar moet zijn is mij een raadsel.
Ze weten hoeveel vraag er naar is.
Als ze nou gewoon aankondigen van "mensen nog even geduld, er komen er nog genoeg aan!" zou het al een stuk beter zijn.
Maar de verhalen zijn eerder dat er geen nieuwe leveringen meer komen, goed gedaan nintendo (NOT)!

[ Voor 18% gewijzigd door knorde op 23-03-2017 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
[...]

Jup.. was eigenlijk nog opzoek naar een officiële extra controller, maar die kan ik denk ik op m'n buik schijven

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Noctonix schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:51:
[...]

Jup.. was eigenlijk nog opzoek naar een officiële extra controller, maar die kan ik denk ik op m'n buik schijven
Ja daar is helemaal niet aan te komen, ook hier snap ik totaal niet waarom nintendo dit niet (meer) maakt.
Breng het dan niet op de markt, nu creëren ze een hoop irritatie.

EDIT

Zojuist weer nieuwe mail dat er weer voorraad is (zouden dit mijn annuleringen zijn haha?).

[ Voor 10% gewijzigd door knorde op 23-03-2017 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celluiar
[...]

We zijn niet boos hoor :(:)

Ik begrijp er ook helemaal niks van, inmiddels moet dit toch als massaproductie van de lopende band rollen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-08 18:53
Krijg net een mailtje binnen van Bart smit dat ze weer te bestellen zijn.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nosfertu
  • Laatst online: 18:50
Kreeg hem net ook weer van de intertoys, maar ze zijn niet te bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Nou dat was het dan, de laatste voorraad. De productpagina's zijn nu ook helemaal verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nosfertu
  • Laatst online: 18:50
Belde net intertoys Apeldoorn ivm beperkte voorraad volgens de site. Echter was dit alleen voor reserveringen. En er stonden nog 30 reserveringen in de wacht. Dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Intertoys Hoogvliet heeft ze liggen, maar ook gereserveerd =[

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spb
  • Laatst online: 25-07 11:41

Spb

Wat is het toch een ellende met die dingen zeg! Ik snap er werkelijk niks van waarom Nintendo dit zo aanpakt met die leveringen, echt waanzinnig. En die vreselijke scalpers maken het nog erger. Afgelopen zondag durfden ze zelfs op de retrogame beurs in Apeldoorn die dingen tegen woekerprijzen aan te bieden. "Ja meneer, ze komen nooit meer in de handel, heel zeldzaam" etc.etc.

Maar let op: Ook ik kon hem eergisteren nog gewoon kopen bij de Intertoys, in Huizen, er was er wel maar eentje, maar die was blijkbaar niet gereserveerd. Oftewel: hoewel bijna alle winkels lange lijsten met reserveringen schijnen te hebben, loont bellen wel. Je weet maar nooit of er af en toe eentje uit handen van opkopers blijft.

[ Voor 25% gewijzigd door Spb op 23-03-2017 12:49 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gigi71
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:08
Het lijkt erop dat mensen die vandaag bij Intertoys besteld hebben ook daadwerkelijk geleverd krijgen. Ik kreeg net een mail van Intertoys met trace code. Mooi cadeautje voor mijn moeder (die was helemaal verslingerd aan SMB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
NotSoSteady schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 12:11:
Nou dat was het dan, de laatste voorraad. De productpagina's zijn nu ook helemaal verdwenen.
Ik zie het, het lijkt nu helemaal gebeurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:13
ben het hele proces doorgekomen, bestelling is gedaan en betaald echter heb nog geen bevestiging gehad.

Ziet er niet best uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook benieuwd, besteld en betaald.
Maar via PayPal + CC. Dus sowieso veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celluiar
Ze hadden het beter de Nintendo Classic Mini Limited kunnen noemen want dit slaat natuurlijk nergens op.
Ook erg onbegrijpelijk trouwens want hier valt toch veel meer omzet uit te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Celluiar schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 15:19:
Ze hadden het beter de Nintendo Classic Mini Limited kunnen noemen want dit slaat natuurlijk nergens op.
Ook erg onbegrijpelijk trouwens want hier valt toch veel meer omzet uit te halen?
Misschien zetten ze die productiecapaciteit liever in voor de Nintendo Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northernstar1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-06 21:31
Hij staat op "verzonden". Vanmorgen besteld bij Bart.had veel geluk denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Ik kreeg om 12:05 een emailtje van de Intertoys, en om 12:14 toen ik probeerde te bestellen kreeg ik al de melding uitverkocht... gaat echt helemaal nergens over dit. :/

Dat Nintendo is lekker doodvalt ofzo. Als je als bedrijf zijnde iets maakt wat een commercieel succes is, en dat vervolgens op zo'n belachelijke manier laat doodbloeden dan verdien je het als bedrijf niet om voort te blijven bestaan.
Ik hoef hem iniedergeval niet meer, laat staan dat ik uberhaupt nog iets van Nintendo ga halen in de toekomst.
Koop er wel een keer een Playstation 4 bij voor de afwisseling naast m'n xbox one en 360. :)

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartosy
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07:18
Specht schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 23:20:
Ik kreeg om 12:05 een emailtje van de Intertoys, en om 12:14 toen ik probeerde te bestellen kreeg ik al de melding uitverkocht... gaat echt helemaal nergens over dit. :/

Dat Nintendo is lekker doodvalt ofzo. Als je als bedrijf zijnde iets maakt wat een commercieel succes is, en dat vervolgens op zo'n belachelijke manier laat doodbloeden dan verdien je het als bedrijf niet om voort te blijven bestaan.
Ik hoef hem iniedergeval niet meer, laat staan dat ik uberhaupt nog iets van Nintendo ga halen in de toekomst.
Koop er wel een keer een Playstation 4 bij voor de afwisseling naast m'n xbox one en 360. :)
Begrijp je wel. Heb zelf een pal (s)nes en Ntsc (s)nes en verschillende spellen en wou graag een mini. NEs hebben, puur als collectors item want speel liever op een crt scherm maar het zit er denk ik niet meer in. Ga er gewoon uit principe geen 200% van de nieuwwaarde voor geven aan een of andere scalper. Dan ook erg triest om te lezen dat de productie van de switch wel met een miljoen omhoog is gegooid(daar trekken ze waarschijnlijk een stuk meer winst over) maar dat ze de mini lijn gewoon dood laten bloeden terwijl er genoeg vraag naar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Afgelopen nacht heeft Bart Smit nog verschillende Mini's verkocht van mensen die er meer dan 2 hadden besteld. Lijkt nu wel echt op te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Specht schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 23:20:
nu dramatiseer je het wel, erg overdreven dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niks nieuws toch Nintendo en voorraad is geen goede combinatie. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Nu weer op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Blijkbaar alleen voor de mensen die zich hebben ingeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Bedankt voor de tip. Net nog eentje kunnen bestellen. Nu niet meer op voorraad. Ik heb de bevestiging van BS ontvangen. Hopelijk wordt ie ook geleverd (morgen).

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:22
Laten we niet iedere keer dezelfde discussie gaan voeren hier.

[ Voor 86% gewijzigd door Grotman op 24-03-2017 15:12 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste