Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• whiteclear
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 11-03 15:14
Ik denk dat sommige dit wel handig vinden nu dat ook de 2e deel levering uitverkocht is.

Plaats hier reacties waar de console voorradig is. Accessoires ook welkom.

Alles behalve prijs, voorraad en levering kan je hier terecht;
[NES] Het Nintendo Classic Mini topic

[Voor 56% gewijzigd door whiteclear op 08-12-2016 13:56]

• pinokkia
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 07-04 16:42
Gisteren 29-11 nog 1 gescoord bij een Bart Smit zonder reservering :9

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• Hamazaki
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
quote:
Qwea schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:30:
[...]

Zit net toevallig eens voor de grap te kijken op marktplaats. Adviesprijs ligt rond de €70,- inc 1 controller. Goedkoopste prijs is €100,- op marktplaats 8)7 Kwam er zelfs net eentje tegen van €175,- :F
gewoon systematisch boycotten deze gasten. ik vind het walgelijk dat dit bij kinderspeeltjes gebeurt. je zal maar zoiets als cadeau voor je kind willen kopen maar het geld er niet voor hebben om het dubbele neer te leggen.

Ze zijn zelf ook systematisch bezig, let op hoeveel nieuwe gesealde nintendo's aangeboden worden. puur ingekocht om bloed te zuigen. ik heb weinig nintendo's gezien met een aangebroken verpakking,

[Voor 44% gewijzigd door Hamazaki op 30-11-2016 15:38]

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 10:37
quote:
pinokkia schreef op woensdag 30 november 2016 @ 17:51:
[...]

[...]

Was bij de Bart Smit Velp
Als je nu meteen aangeeft waar en of er meer voorraad was, dan scheelt dat weer. Dit is niet het "lekker puh, ik heb er eentje en jullie niet" topic.

• xelfer
  • Registratie: juni 2012
  • Niet online
quote:
bram1984 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:55:
[...]

Je reageert toch? Kleine moeite om dan wat meer info te geven, lijkt me. Raar dat je voor 1 zinnetje extra hier meteen 24 uur moet rondhangen, maar oké.
Wie weet was hij wel 2,5 uur bezig met het typen van de vorige zin :+ .

• DCNY
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 10:42
Kunnen we niet massaal die handelaren gaan fucken door interesse te tonen, traag te reageren en dan blijven volhouden dat je het geld hebt overgemaakt.. Houden ze m zo een week gereserveerd.

[/evil plan]

• Qwea
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 24-04-2017
quote:
Sumerechny schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 07:34:
Grappig om het topic voorbij te zien komen, wellicht kunnen jullie iets met het feit dat bij de Bart Smit in de omgeving Coevorden (Klazinaveen zie ik bij dubbelchecken) voorraad was donderdag (wellicht nog is...?).

Een kennis heeft hem direct opgehaald toen hij er lucht van kreeg, later die avond kregen met foto's toegestuurd waarin hij met z'n zoontje (4) lekker zit te gamen :D .
Die heb ik donderdag gebeld en waren allemaal voor reservering..

• knorde
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 07-04 20:58
Dit soort advertenties vind ik best wel erg:
http://www.marktplaats.nl...c1b&previousPage=lr&pos=7
Gewoon 4 stuks, en daardoor hebben andere mensen niks.

Ik weet dat het niet verboden is maar ik vind het wel erg triest...

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

• AW_Bos
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 10:48

AW_Bos

Every day, it's a party day 🎉🎈

Even rondgebeld:

Bart Smit Woerden: "In Maart"
Intertoys Woerden: "Geen idee"
Mediamarkt Utrecht HC: "We weten nog niets"
GameMania Utrecht HC: "Nee, levering is bij ons ook nog niet bekend, tenzij mensen een pre-order hebben"

En dan meldt Techtastic dit:
https://www.techtastic.nl...rraad-dit-zijn-je-opties/

In verwacht dus dat de levering in januari al van start zal gaan, gezien ze over 'na de jaarwisseling' schrijven. Verder is het wel bijzonder dat Intertoys als enige weet dat de levering in maart komt, waarover ik dus mijn twijfels heb en dat het eerder zal zijn.

[Voor 5% gewijzigd door AW_Bos op 22-12-2016 16:52]

Zo is het, en zo gaat het, en zo zal het altijd gaan! 😁

• Zonnetje83
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 09:55
Ok , bedankt voor de uitleg en adviezen! Ik heb de iPad lader gebruikt, omdat die in ieder geval het aantal amperages kan leveren. Works like a charm! Wat een leuk hebbeding, dit!

Nogmaals bedankt en voor degenen die hem nog niet hebben kunnen bemachtigen: het is het waard, volhouden en straks genieten!

• CR2032
  • Registratie: juli 2016
  • Niet online
quote:
knorde schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 11:31:
[...]

Net even nintendo gebeld (dat is de beste bron denk ik).
Ze blijven gewoon door produceren en leveren.
De verhalen dat het zou stoppen kloppen dus niet :)
Inderdaad, check bij de bron. Anders krijg je alleen maar nepnieuws.
Het is alleen even geduld tot er weer ladingen Classics binnenkomen.

https://twitter.com/ninte...status/797124318706601984

http://i66.tinypic.com/11qo7cp.jpg

[Voor 12% gewijzigd door CR2032 op 27-12-2016 13:23]

• WillemAtHome
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 23:42

WillemAtHome

Waar geen wil is, is geen weg.

quote:
Emiel1984 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 20:01:
Ik snap het niet van Nintendo om eerlijk te zijn. Met een nog zo goed als gegarandeerde verkoop van een groot aantal van deze consoles (pre-orders) zou je verwachten dat ze daar juist achteraan gaan. Want dat is goed voor de jaarcijfers.. Ik pre-order niks want verwacht dat ze na het behalen van een streef aantal switch consoles tijdens productie, dat ze dan ineens goed verkrijgbaar gaan worden. Omdat de switch productie dan iets minder prioriteit krijgt en ze dus weer tijd hebben voor andere projecten.
Het staat alleen niet zo goed als een retro gadget je nieuwste stokpaardje voorbij streeft...

Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.

• Phr34k
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 06-04 14:20
Met de kans dat ik hem zelf niet geleverd ga krijgen... Ze zijn nu op voorraad bij Wehkamp! :9~ :9~ :9~
Duimpje omhoog als je blij wordt van mijn bericht?

[Voor 11% gewijzigd door Phr34k op 05-01-2017 16:10]

• micmulder
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 07:38
quote:
Phr34k schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:50:
Met de kans dat ik hem zelf niet geleverd ga krijgen... Ze zijn nu op voorraad bij Wehkamp! :9~ :9~ :9~
Thnx! Ik kon hem nog bestellen :) En nu maar afwachten...

• TiMMieJ
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 09:22

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ook ik heb hem direct besteld :). Hopen dat ie komt.

• Fixio
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 10:22
Ook maar gelijk besteld! Ze geven aan als afleverdatum morgen, wel apart voor een apparaat dat nergens leverbaar is.

Bezorging: vrijdag 6 januari
tussen 14:00 en 18:00 uur

[Voor 20% gewijzigd door Fixio op 05-01-2017 16:14]

• Boinkie
  • Laatst online: 09:38
quote:
Phr34k schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:50:
Duimpje omhoog als je blij wordt van mijn bericht?
Mijn dank is groot! _O_

als die binnenkomt natuurlijk ;-)

[Voor 5% gewijzigd door Boinkie op 05-01-2017 16:25]

Dat is een goed teken dat die is uitverkocht, dan is er in ieder geval zeker voorraad.

Komt morgen:

https://i.imgur.com/x9P8hHz.png :)

[Voor 52% gewijzigd door NotSoSteady op 05-01-2017 16:28]

• Jvann
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 31-03 17:07
Fijn, wat te laat zo te zien.
Kan wel janken. :)

[Voor 7% gewijzigd door Jvann op 05-01-2017 16:36]

• breaker.evert
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 01-04 13:53
Ik snap het nu helemaal niks meer van eerst roept Wehkamp dat ze niet meer kunnen leveren en nu weer wel ineens. En heb ook geen mail van Coolblue dat ze op voorraad ik heb me daar wel voor aangemeld.

• Daniel36
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 06-04 20:16

Daniel36

Mr. Positivo himself

hahahaha, eentje besteld en ben benieuwd, verwacht niets.
Tip, CB zegt er nog precies 1 op voorraad te hebben!

• JessyvB
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 19-03 19:19
Gistermiddag bij Wehkamp besteld.
Bij mijn bestelling zie ik dat hij gister het magazijn verlaten heeft, en vandaag bezorgd word!

https://i.imgur.com/q6hMzOB.jpg

[Voor 21% gewijzigd door JessyvB op 06-01-2017 12:00]

• Zspirit
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 10:29
quote:
JessyvB schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 12:03:
[...]

Ik had me hier inderdaad ook voor aangemeld. Kreeg geen bericht van CoolBlue.
Wel kreeg ik van Tweakers een bericht (Prijsalert) dat hij bij Wehkamp op voorraad was gekomen.
Ja dat 'laat het mij weten' werkt niet echt.
Volgens mij express trouwens want dan hebben ze 5 consoles op vooraad en dan kun je moeilijk 1000 man gaan mailen.
Ook al zou je er maar 5 mailen, die 5 zijn dan allemaal telleursteld als ze niet snel zijn.

• Boinkie
quote:
Zspirit schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 12:23:
[...]

Nee jij, erg sneu maar moet je verder zelf weten.
karma komt vanzelf O+

On topic: Reactie van coolblue

[...]
Ik zou hem laten staan! CB is een dergelijke partij die echt nog wel wat gaat krijgen!

• Boinkie
Gisteren op Wehkamp besteld en nu binnen! *O* Let's have fun!

• Zspirit
Beide Nes mini's zijn verzonden! Volgens de klantenservice zou ik er een krijgen maar beide zijn verzonden (ook volgens de postnl app)

• KlaasjeNL
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 02-04 12:29
quote:
Zspirit schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 13:49:
Nope, hoop dat nog wel te kunnen regelen want een nes classic zonder tweede controler is ook maar karig.
Desnoods third party dan maar.
Third Party is een stuk realistischer. Heb m'n NES nu een kleine maand met 1 controller, en deze week uiteindelijk maar besloten er een 3rd party controller bij te bestellen.
Lijkt enigszins op de originele NES Classic Mini controller, maar de select- en start-button komen trager omhoog, A en B zijn bol ipv hol en de D-pad ligt een stuk hoger en heeft veel meer weerstand.
Gevolg is dat m'n duim weer net zo rood wordt en gaat irriteren als 30 jaar geleden.

Dan is die nieuwe controller toch wel een stukje prettiger. Mijn advies is dan ook om nog even af te wachten of de controllers nog op voorraad komen, tenzij je niet anders kan.

• TiMMieJ
  • Laatst online: 09:22

TiMMieJ

PSN: Orixez

Mijne is zojuist afgeleverd :). One happy camper hier :D. Had em besteld via Wehkamp.nl.

• Boinkie
Succes voor de wehkamp mensen. Een maat van mij had hem ook besteld en kreeg een gele jas binnen. Gebeld en ze kunnen niks anders doen dan zeggen dat je hem opnieuw kan bestellen als die er is. Geen wachtlijst of manier om hem toch op te sturen als die retour komt. Er komt er dus als het goed is 1 terug bij wehkamp. Ik geef hem die van mij :-)

• Rebunted
  • Registratie: september 2006
  • Niet online
Nu ik dit allemaal zo lees besef ik dat ik ook een van de geluksvogels ben; ik kreeg donderdag een Tweakers notificatie over de beschikbaarheid bij Wehkamp en heb (eigenlijk zonder haast) er 1 besteld. Vrijdag is deze netjes bezorgd en de eerste uurtjes Super Mario 3 zitten er al op. :*)

Ook ik zou graag een extra originele controller willen. Ik ben nu al wat aan het bieden op Marktplaats-advertenties, maar mensen durven daar gerust 40+ euro voor een controller te vragen terwijl hij verkocht werd voor 13 euro. |:(

Wat betreft de lengte van de kabel van de controller: ik ga conform deze mod de kabel verlengen door middel van een 5m lange USB-kabel.

• Ryatzu
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 06-04 19:09

Ryatzu

Nintendo FC: SW-7206-7059-7605

quote:
Arunia schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 10:09:
[...]

10 euro stond hij zelfs voor. Verbaas me gewoon dat die controllers nog steeds niet beschikbaar zijn. Sterker nog, ik heb niet het idee dat ze ooit beschikbaar zijn geweest.
Ohjawel hoor, ik heb er 1 via een wat onbekendere webshop paar maanden geleden gekocht.

https://www.toychamp.nl

[Voor 4% gewijzigd door Ryatzu op 07-01-2017 10:29]

Nintendo FC: SW-7206-7059-7605

• ejsp
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 07-04 19:24
Zojuist gebeld door Media Markt (Groningen, Sontplein) dat m'n op 20-12 bestelde NES binnen is!

• JessyvB
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 19-03 19:19
Gisteravond mijn Nintendo Classic Mini mogen ontvangen van de Wehkamp.

• Daniel36
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 06-04 20:16

Daniel36

Mr. Positivo himself

Ik zit met smart te wachten, helaas is Post.nl vertraagd wegens het weer...en binnen!
FF op temperatuur laten komen en dan testen!

[Voor 27% gewijzigd door Daniel36 op 07-01-2017 15:54]

• mike30
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 04-04 22:43
Ik ben standaard te laat. Kijk meerdere keren per dag bij mediamarkt, bart smit, intertoys en wehkamp maar geen succes tot nu toe. Toen ze eergisteren te koop waren heb ik 's ochtends rond 12 uur nog gekeken voordat ik naar werk ging :(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• blueface
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 23:06
quote:
Daniel36 schreef op zondag 8 januari 2017 @ 12:11:
[...]

Maar waarom? Ze kunnen wereldwijd nog sloten van die dingetjes verkopen lijkt me.
Zoals Game Mania tegen mij vertelde, Het was ter ere van het 30 jaar bestaan van de originele Nes.

Er zouden officieel 2 leveringen komen en als die op waren, was het ook echt op! Dit allemaal volgens de Game Mania.

Nou heeft Nintendo al meer leveringen gedaan, dus wie weet, gloort er nog hoop.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• knorde
quote:
Bluebe schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:57:
https://www.sossolutions....JvxsoCclNECFYIcGwoda2kBgA

Dat vind ik ook nog wel interessant, als je ook save games kan maken dan (al denk ik van niet) dan is dit ook wel een goede optie. Heeft iemand toevallig dit systeem, hoe bevalt hij?
Ik zit er sterk aan te denken om deze te gaan aanschaffen, je hebt dan ook nog eens de vrijheid om andere roms toe te voegen en zelfs ook allerlei andere consoles.
Tevens heb je dan gelijk een fatsoenlijke lengte van de controller (1.4 meter).

Jammer dat ik er totaal geen ervaringen over kan vinden.

Ik heb de knoop doorgehakt, en ik heb hem besteld.
Ze hadden ook nog 1 (die is wel wat duurder) in een soort van nes behuizing.
https://www.sossolutions....ro-console-emulator-uniek

Die heb ik besteld.
Ik laat weten hoe die bevalt!

[Voor 35% gewijzigd door knorde op 08-01-2017 14:04]

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 10:42
Hoeveel tweakers hier hebben inmiddels een NES mini classic gekocht tegen marktplaatsprijzen?
Valt me op dat het niet alleen op MP is maar ook op tweakers.net. Hier hebben we iemand die denkt geen aasgier te zijn met een prijs gemiddeld onder de marktplaatsprijzen, terwijl het nog steeds het dubbele is:
V&A aangeboden: Nintendo Classic Mini Grijs

En hier ook iemand die in zijn advertentie "met het schaamrood op zijn kaken" 175 euro voor vraagt omdat Nintendo het niet meer zou maken:
V&A aangeboden: Nintendo Classic Mini Grijs
De NES mini classic is niks voor hem, maar omdat nintendo ze niet meer zou maken moet hij het driedubbele ervoor hebben indien niemand wilt ruilen tegen een XBOX one...Wat voegt dat zinnetje "met schaamrood op mijn kaken" nou toe? Dat is wat mij betreft gewoon keihard toegeven dat hij het zelf een beetje fout vindt, maar het stiekem toch ervoor willen hebben, want er is immers geen andere keuze...
Echt vreselijk dit soort praktijken :N

Ik vraag me af hoe mensen hun morele kompas gestuurd krijgen om dit soort bedragen te vragen en voor zichzelf te rechtvaardigen.

Ik weet het, het is niet illegaal, mensen hanteren het vraag-aanbod-principe en een eventuele koper wordt niet gedwongen om het product te kopen...Maar toch voelt er iets niet helemaal lekker aan...Ik ben blij voor de toekomstige eigenaren wannneer ze hun geliefde NES mini classic hebben, maar ik irriteer me er gewoon aan dat deze aasgiermentaliteit ondersteund blijft worden, zeker hier onder tweakers.

[Voor 7% gewijzigd door Deathchant op 09-01-2017 13:22]

Canon: 6D | 16-35 F4 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP
Te koop: Canon 40D | Canon 10-22 | Carryspeed FS-PRO

• Foodie88
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 19-03 19:35
quote:
NotSoSteady schreef op maandag 9 januari 2017 @ 13:34:
[...]

Ik vind handelen en geld verdienen leuk, snap niet wat daar mis mee is. Niemand wordt gedwongen om wat te kopen van mij, zelf ook vaak genoeg een iPhone gekocht voor meer, zo werkt het nou eenmaal.
Echter is het aangeven dat Nintendo de NES Mini niet meer zou maken een drogreden om de prijs op te drijven en dat klopt niet. Er is een tekort maar hij is zeker niet uit productie.

Je zou het uit een bepaald oogpunt kunnen vergelijken met het opkopen van concertkaarten, om deze vervolgens voor een veel hogere prijs weer te verkopen. Het is het kunstmatig verhogen van de prijs, in dit geval door de indruk te wekken dat het niet meer via de normale kanalen te verkijgen zal zijn.

BF1 Stats

• Foodie88
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 19-03 19:35
quote:
WillemAtHome schreef op maandag 9 januari 2017 @ 18:23:
[...]

Ik zou een stapje terug nemen en een beetje relativeren. Het is een luxe goed, een extra hebbedingetje. Je hebt het volgens mij niet nodig om in je basisbehoeften te voorzien.

Niet dat ik 175 euro ga betalen. Ik wacht wel tot ie weer op voorraad is voor rond de 60 en anders gaat het over.
En waar zeg ik dat het een eerste levensbehoefte is? Nergens toch?

Ik zeg simpel en alleen dat ik het niet correct vind dat mensen een drogreden gebruiken om een product voor een veel hogere prijs dan de marktwaarde te kunnen verkopen. Dat vind ik jammer omdat er vast mensen zullen zijn die uit onwetendheid de drogreden voor waar aannemen en het bedrag neertellen. Die zijn dan bedrogen, of ze het nu doorhebben of niet. Dat heeft niets te maken met of het een eerste levensbehoefte is of niet.

BF1 Stats

• Zspirit
quote:
Geteisem schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 09:56:
[...]

Trieste ontwikkelingen inderdaad. Haal m wel een keer voor rond de 50-60 in de winkel en anders niet.
Vindt je dat zo erg? ik heb laatst bij cooblue ook een 10tje meer betaald dat vind ik nog niet zon probleem eigenlijk. Ben al blij dat ik er een heb zonder 100+ te betalen aan afzetters.

• Geteisem
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 03-04 20:40

Geteisem

Forty-six and two ahead of me

quote:
Zspirit schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:18:
[...]

Vindt je dat zo erg? ik heb laatst bij cooblue ook een 10tje meer betaald dat vind ik nog niet zon probleem eigenlijk. Ben al blij dat ik er een heb zonder 100+ te betalen aan afzetters.
Het gaat mij niet om het tientje maar om het principe en ja daar ga ik best ver in. :)

www.gevoeligeplaten.nl

• Leipo
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
ik wacht wel tot mensen hem beu zijn en voor dumpprijzen op MP gaan zetten
kan even duren, maar ik wacht wel :P

• j0rDy
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 08:47
quote:
Miki schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 14:22:
Ik heb besloten om niet langer te wachten en een Retropie opstelling te maken. Het systeem kost bij elkaar niet veel meer en kan naast de nes games ook van andere oude consoles(o.a snes en megaproces) de spelletjes spelen. De controllers zijn ook geen probleem, 8bitdo en Buffalo maken uitstekende klonen.
Ik volg het topic ook al enige tijd (sinds de release) en na ook meerdere malen achter het net gevist te hebben heb ik hetzelfde besloten, gelijk een chinese website leeggekocht voor nes, snes, megadrive en N64 controllers. Mooi projectje voor de winter :O

• Geteisem

Geteisem

Stoor mij zeer aan dat scalpen van winkels. Trieste trend. Maar goed zo lang mensen bereid zijn woekerprijzen te betalen. :N

www.gevoeligeplaten.nl

• knorde
quote:
breaker.evert schreef op zondag 15 januari 2017 @ 00:02:
[...]

Zelf zit daar ook over na te denken. Heb nog een Raspberry pi2 liggen moet alleen nog controller erbij kopen.

Ik heb wel bij bol.com een bestelling lopen kost wel 72 euro.

Is het eenvoudig om een restropie te configureren?
Ik heb het hier ook eerder over gehad, maar dat was verwijdert door een mod omdat het illegaal en offtopic is.
Ik denk omdat het ook illegaal is dat daar geen topic over gemaakt mag worden.
Ik durf er dus nu ook niks meer over te zeggen.

Misschien kan iemand of een mod aangeven of daar in een ander topic over gepraat mag worden, ik denk het echter niet omdat het illegaal is.

• Miki
  • Registratie: november 2001
  • Nu online
quote:
BadpunK schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 14:04:
[...]

In hoeverre heeft dit met deze topic te maken?

Tot zover ben ik benieuwd of de classic mini echt in maart uitgeleverd gaat worden. Er zijn diverse bronnen die allemaal wat anders zeggen..
Het heeft alles met dit topic te maken zoals ik al eerder stelde in dit op topic heb ik het wachten opgegeven en heb ik een uitstekend alternatief gevonden :)

Ik heb zojuist dus mijn eerste persoonlijke ervaringen gedeeld en deze zijn erg positief. Er is dus geen reden om te wachten.

14x315W Mono | ZW 41° | Array tilt 10° | PVOutput

• DaLass
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 07-04 17:34

DaLass

Where is Peach?

quote:
Miki schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 14:18:
[...]
Er is dus geen reden om te wachten.
Die is er wel, als je "the real thing" wilt hebben in plaats van een zelf-knutsel project. Ik vind de retro-pie oplossing supergaaf, maar ik wil gewoon een echte mini-NES hebben staan. :P

"Boutjes, moertjes, stekkertjes, snoertjes."

• matthijst
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 23:21
Ervaringentopic:
[NES] Het Nintendo Classic Mini topic

[Voor 12% gewijzigd door matthijst op 17-01-2017 17:06]

• BadpunK
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 07-04 21:48

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

In maart wordt er weer een grote levering verwacht bij diverse winkel(ketens). Hopelijk worden ze dan alsnog uitgeleverd. :)

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

• Sir_Hendro
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 10:15
Ik wil toch echt liever een NES Classic Mini dan een Raspberry build. De ene komt namelijk van Nintendo en voelt ook aan als een Nintendo product, de anders is een hobby knutsel ding wat onder de streep hetzelfde kan maar niet de Nintendo feeling geeft. Vandaar dat ik geen Raspberry wil :)

• Grotman
  • Registratie: november 2013
  • Niet online
quote:
knorde schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:17:
Ik vind het wel enigszins apart dat toen ik over retropie begon via een raspberry werd onderbroken door een moderator en er vervolgens meer over gepraat wordt zonder dat er iets mee gebeurt.
Is het nu wel of niet toegestaan erover te praten?

Het is denk ik ook vrij ontopic omdat het een alternatief is voor de zo gewilde nintendo classic mini.
Ik heb niet over roms gepraat (dat is illegaal, dat weet ik) maar alleen over de mogelijkheden van dit alternatief.
Aangezien de rest niet weg gemod is ga ik er vanuit dat ik toch mijn ervaring hier neer mag zetten.

Het werkt ideaal, ook kun je bijvoorbeeld met een ps3 controller lekker draadloos op de bank gamen.
Als het toch verboden is om hierover te praten wil een mod mij dan uitleggen waarom de rest niet weg gemod wordt en ik wel?
Wij kijken als moderator niet de hele tijd in alle topics, dat is niet te doen. Ik heb ook nog een baan en een leven naast Tweakers ;)

Dit topic gaat over wat er in de titel staat, dus voor andere zaken moet je in andere topics zijn of er een aanmaken.

Dus vanaf nu iedereen ontopic, dus over de prijzen en leveringen van de Nintendo Classic Mini.

[Voor 4% gewijzigd door Grotman op 31-01-2017 19:48]

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online
Ik denk dat het ook een stukje zelf bescherming is. Vanwege dat anderen hem voor een hogere prijs verkopen, krijgt Nintendo een slechte naam. Dan moet je als bedrijf op een gegeven moment gewoon de keuze maken en hem langer verkopen. Iig, dat is mijn mening dan.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• Geteisem

Geteisem

Elke winkel die van die woekerprijzen durft te vragen boycot ik vanaf nu. Trieste trend dit.

www.gevoeligeplaten.nl

• BadpunK
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 07-04 21:48

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

quote:
AW_Bos schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 12:51:
Zojuist krijg ik mail van NedGame :D :D :D :D

[...]

Dat wordt gamen morgen, en nog een week vroeger dan gepland! :D :D :D _O_ _O_
Toevallig.. ik heb ook zo'n email gehad. Ik ben blij dat deze alsnog uitgeleverd wordt. (En eerder dan verwacht!)

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

• ArnieNFW
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 06-04 18:58
Iemand zei dat ze bij de MM Rotterdam aanwezig en aangezien ik 1km bij een MM (Heerhugowaard) woon dacht ik....ik probeer het even. Gelukt!! Niet echt veel meer, maar eentje was genoeg.

• Boinkie
Mensen die de Nes Mini willen? Bij Coolblue zijn de laatste stuks online gekomen. Nog 100 stuks

• Boinkie
Mocht iemand te laat zijn. Ik heb er 1 besteld en diegene mag hem gewoon overnemen van me voor dezelfde prijs.

[Voor 10% gewijzigd door Boinkie op 24-02-2017 10:22]

• Arnold
  • Registratie: september 2000
NES Classic

Binnen! :9

• MadDogMcCree
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 01:33
Kuch, wehkamp, kuch. Snel zijn mensen. 60 euro.

[Voor 10% gewijzigd door MadDogMcCree op 24-02-2017 21:38]

• Wildfire
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 23:49

Wildfire

Joy to the world!

*snip*
quote:
ChiMan schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 09:51:
Ben benieuwd of Bart Smit nog een voorraad binnen krijgt. Heb daar eentje gereserveerd en helaas nog niets vernomen.
Bart Smit doet niet aan reserveringen. Alleen herinneringen. Dus als je hebt 'gereserveerd' krijg je alleen een herinnering dat ze ze weer hebben, ben je er dan niet op tijd bij zijn ze wederom uitverkocht en vis je weer achter het net...

[Voor 74% gewijzigd door Gropah op 25-02-2017 13:09]

Systeemspecs | Mijn Marktplaats spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Polycom
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 09:56

Polycom

Poes van goud

Net binnen gekregen, leuk apparaatje. Maar welke %$&#&@ bij Nintendo heeft bedacht om het snoer van de controller zo kort te maken. Op staande voet.

• Aggressor
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 10:36
quote:
Xcalibur schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 14:58:
Gisterenavond besteld bij Wehkamp, vanmiddag ontvangen, doen ze goed daar :)

Nu op zoek naar een langere hdmi kabel, want die erbij zit is wat kort... :P
bij de action

• Slomy
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 07:56
Ik zie dat hij bij de wehkamp nog steeds leverbaar is / staat (net zelf ook eindelijk eentje kunnen bestellen).
Dus voor de mensen die nog op zoek zijn...

• CyBeRSPiN
  • Registratie: februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

quote:
Slomy schreef op maandag 27 februari 2017 @ 12:44:
Ik zie dat hij bij de wehkamp nog steeds leverbaar is / staat (net zelf ook eindelijk eentje kunnen bestellen).
Dus voor de mensen die nog op zoek zijn...
Thanks! Ook besteld nu (1tje maar, geen 9.. ;))

• unfor
  • Laatst online: 09:36
Mooi, ook besteld.
Opdat die scalpers in V&A/MP mogen stikken in hun classics. :)

Steam - Warzone - PUBG

• Slomy
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 07:56
Gelukkig veel mensen hier die er gebruik van hebben kunnen maken. Daarnaast mooi om te zien dat iedereen zich netjes aan 1 per persoon aan het houden is, dan heeft iedereen weer wat meer kans gehad er eentje te bestellen.

• Boinkie
Mocht er iemand weer te laat zijn. Ik heb hem wederom gekocht voor een medetweaker. :) Same price alleen verzendkosten of ophalen :)

[Voor 21% gewijzigd door Boinkie op 27-02-2017 14:07]

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 09:42
quote:
Gim schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:08:
[...]

Haha, "Iedereen" terwijl Jumpman net zegt dat hij er 2 besteld heeft :P

Toch al een uur in bestelling voordat hij naar status uitverkocht schoot. Dan mag ik toch half aannemen dat mijn order één van de gelukkigen is? :/ De spanning... de spanning....
Haha, de tweede kon er vanaf. :) Ik heb in november mijn losse controller voor dezelfde prijs verkocht (zonder advertentie te plaatsen). Nu houd ik er één origineel en de andere ga ik modden.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• CyBeRSPiN
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

quote:
C0nscious schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:57:
Wanneer stuurt Wehkamp meestal verzendbevestigingen?
Meteen na je bestelling krijg je een mail, that's it.
Komt met DHLparcel, niet met PostNL.

[Voor 3% gewijzigd door CyBeRSPiN op 27-02-2017 15:01]

• CyBeRSPiN
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

quote:
Gim schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:03:
[...]

De mail met een bedankje voor je bestelling en zie "Mijn bestellingen" voor meer info, die er niet is? Die mail? ;) In elk geval laten bezorgen bij een DHLParcel punt.
Klopt.. maak je niet druk, komt goed.. ;)

• knorde
Het lijkt nu echt over en uit (ik vind wel dat coolblue humor heeft trouwens):

Beste mevrouw/meneer,
Bedankt voor je interesse in de Nintendo Classic Mini: NES. Helaas moeten we je teleurstellen, want hij komt niet meer op voorraad. We hebben een beperkte voorraad binnen gekregen, die we op volgorde van inschrijving hebben uitgeleverd. Jammer genoeg zat jij hier niet bij.

We hopen dat we je op deze manier voldoende geïnformeerd hebben. Om je een hart onder de riem te steken, hebben we ook een paar voordelen van deze situatie voor je op een rijtje gezet:

• Het Mario-deuntje blijft niet dagenlang in je hoofd rondspoken.
• Je krijgt geen last van je duim door het te hard drukken op de knopjes.
• Je hoeft geen eindbaas te verslaan.
• Je kunt gewoon lekker op tijd naar bed.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

• AW_Bos

AW_Bos

Ik kreeg die mail ook net binnen! :P Om in de humor van Coolblue te blijven:

[Voor 25% gewijzigd door AW_Bos op 27-02-2017 18:09]

• Djabbo
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 04-03-2017
Sorry.. hard gewerkt vandaag ;)

[Voor 94% gewijzigd door Djabbo op 27-02-2017 18:51]

• Geteisem

Geteisem

Tweakers vraag en aanbod staat er ook weer vol mee. Wat ik van de aanbieders vind laat ik maar even achterwege. :w

www.gevoeligeplaten.nl

• Polycom
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 09:56

Polycom

Poes van goud

Ik voel me wel een Jan met de gouden pik. Ik keek eigenlijk voor het eerst in dit topic en ik zie iemand een tip geven en een dag later had ik 'em in huis.

Anyway, inmiddels de NES geflashed en 500 games erop gezet.

• AyeAyeCaptain!
  • Niet online

AyeAyeCaptain!

Ooooooooooooh

geniet van die piemel NES classic mini man ;)

[Voor 30% gewijzigd door AyeAyeCaptain! op 27-02-2017 22:21]

Retro Sale 2019!
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

5183

Wedden dat we over 3 weken overstelpt worden met voorraad?

Er is geld aan te verdienen, Nintendo heeft geld nodig. Conclusie, er wordt bij geproduceerd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 10:38
quote:
Musta schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 05:24:
Hij is beschikbaar op amazon.es en DE voor degene die hem bij wehkamp hebben gemist, levering volgende week.
Geen creditcard, en krijg mn Nederlandse bank dr niet aan gekoppeld =( grrr

Iemand die m voor mij wilt bestellen zonder uplift?

[Voor 8% gewijzigd door assasinbats op 01-03-2017 07:51]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Hamazaki
  • Niet online
hij is op voorraad bij V&A van tweakers. heerlijk dat ze het niet verkocht krijgen voor dat bedrag. ik hoop dat niemand er in trapt. ik heb de mijne puur voor de mario's gekocht, de andere spellen interesseren mij helemaal niets. mocht ik de mijne willen verkopen stuur ik iemand in deze topic een pm voor max €70. zo voorkom ik dat de graaiers hem niet overnemen van me. (ik ben absoluut nog niet van plan om de mijne te verkopen)

[Voor 22% gewijzigd door Hamazaki op 02-03-2017 15:51]

quote:
Downloader_NL schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 20:18:
[...]

De leveringen van Coolblue en Wehkamp kwamen op 24 en 25 februari dat noem ik geen maart :P
Die stonden oorspronkelijk wel gepland voor de eerste week van maart. Volgens mij hebben de Intertoys en Bart Smit nog geen Mini's aangeboden sinds eind 2016, dus misschien maken jullie daar nog kans.

[Voor 18% gewijzigd door NotSoSteady op 02-03-2017 20:36]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 10:36
Mediamarkt leeuwarden had er vanmorgen ong 19 staan.... Je mocht 1 per persoon meenemen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

quote:
Gim schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:22:
[...]

Bedankt! Heb zojuist ook even een controller erbij besteld; toch leuk wanneer er met 2 gespeeld kan worden. En gelijk maar een verlengkabel erbij gedaan; toch net wat prettiger vanuit de bank :)
Same here, komende week is hij binnen,
Ik merk wel dat het Mario'en wat kutter lijkt e te gaan als je dicht op de TV zit. :D
Ik ga steeds vaker af, of ik ben het keihard verleerd. Herkenbaar?

Anyway, mijn verlengkabel en extra (namaak)controller is ook in bestelling.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Slurpgeit
  • Registratie: november 2003
  • Nu online
Vanmiddag bij Mediamarkt Bergen op Zoom:

https://i.imgur.com/4suXyTK.jpg

[Voor 15% gewijzigd door Slurpgeit op 04-03-2017 17:45]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: november 2001
  • Nu online
quote:
knorde schreef op maandag 6 maart 2017 @ 11:12:
Blijft absurd dat er zo'n enorme slechte voorraad is.
Ik ben al vanaf november bezig om er 1 te kunnen bemachtigen.
Ik sta zo'n beetje op elke webshop ingeschreven maar tot nu toe altijd de boot gemist.

Eigenlijk ben ik het inmiddels best wel zat en krijg ik nu een beetje het gevoel van "het hoeft van mij niet meer".
Ook de 2de joystick is niet aan te komen (origineel).
Nu schijnen ze ook gestopt te zijn met produceren.
Waarom doet nintendo dit, om te pesten?
Ik deel je mening dat het enorm jammer is maar er zijn alternatieven als je je erin wilt verdiepen. Dit artikel van lifehacker kan voor velen een uitkomst bieden: http://lifehacker.com/how...ro-game-console-498561192

Ik heb het zelf ook gedaan en geen moment spijt, op 1 kastje speel ik nu zowel nes, snes als megadrive spellen. Heerlijk om samen met je zoon jeugd herinneringen op te doen :)

14x315W Mono | ZW 41° | Array tilt 10° | PVOutput

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Hamazaki
  • Niet online
mensen, koop dit ding absoluut niet tegen woekerprijzen. ik ben ook een Nintendo nes fan, maar zelfs 60 euro is teveel voor dit ding. Je merkt al snel dat het na een tijdje niet bijzonder is. het is gewoon een hebbe-dingetje.

• Zspirit
quote:
Gynnad schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 12:28:
Gisteren telefoon gehad dat we hem zaterdag op kunnen gaan halen bij de Bart Smit! :)

Extra controller is niet geleverd, is deze nog ergens aan te komen of wordt dat lastig?
Ik heb ze hier sinds januari al niet meer langs zien komen, zou voor 3th party gaan

• D4V3
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 30-09-2019
Nadat ik veel tweakers blij heb kunnen maken in het het Switch topic met mijn tooltje om de voorraad in de gaten te houden heb ik ook een versie gemaakt voor de NES Classic Mini:

https://op-voorraad.nl/nes-classic-mini

Gewoon in een tabje aan laten staan met notificaties aan en je krijgt vanzelf een popup als er weer een paar beschikbaar zijn. Allicht maakt dit het makkelijker om er 1 te bemachtigen!

Mocht er nog iemand andere aanbieders hebben ter aanvulling of bijbehorende accessoires die er bij moeten komen: stuur me even een berichtje!

[Voor 15% gewijzigd door D4V3 op 16-03-2017 19:23]

op-voorraad.nl - Live actuele voorraad van de iPhone 8/8+/X & Nintendo Switch & SNES Classic mini

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dodgy_Bob
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 07-04 14:21
held!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: maart 2000
  • Nu online
Ik heb de voorraad op de site van intertoys gechecked en gezien dat intertoys melkmarkt zwolle voorraad heeft. Ze hebben er twee binnengekregen, ik heb er eentje voor mezelf gereserveerd dus er is er nog eentje (op tijdstip van posten van dit bericht :P )

edit:

https://tweakers.net/ext/f/yUEd8udZrD5Fy5SLmrIQ4rPa/full.png

edit2: Trouwens wel jammer dat ik geen mail heb gekregen, terwijl ik daarvoor wel sta aangemeld :)

[Voor 27% gewijzigd door Raymond op 17-03-2017 11:46]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: maart 2000
  • Nu online
quote:
Zspirit schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:50:
meestal klopt dat geen drol van dus zou niet te vroeg juichen.
In mijn geval (Zwolle melkmarkt) klopte het gewoon. Dus het is best de moeite om er een paar telefoontjes aan te wijden :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

De klassieke controller van de Wii kan je ook aan de Nes Classic hangen. Alleen de A/B knoppen zijn dan eventjes een beetje wennen. Ikzelf heb de controller wat scheef in mijn hand genomen zodat je een beetje de feeling van de oude controller hebt.

• BekSide
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 10:44
quote:
Zspirit schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:41:
[...]

Echt, hoe weet je dat? heeft nog lang geduurd voor mensen het door hebben gehad dan.
Ik heb een site en daar zag ik eerste affiliate sales via de Intertoys en Bart Smit vanaf 8 uur binnenkomen.

• Ritchie
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 07-04 12:09
quote:
CyBeRSPiN schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:52:
Voor de niet-scalpers onder ons:

***members only***
Helaas:

Je bestelling kan helaas niet worden afgerond, omdat één of meerdere gekozen artikelen momenteel niet beschikbaar zijn in de gewenste hoeveelheid.

- NAC Breda -

• knorde
Ik had er vanmorgen 3 besteld maar omdat ik geen reader van de bank bij me had heb ik via afterpay besteld.
Ik heb geen idee of ze dan gereserveerd worden of pas na acceptatie.
Status is nu in behandeling.

Als het door gaat laat ik dat hier weten (graag niet eerder om vragen) en mogen jullie hem tegen de normale prijs hebben.
Ik ben zelf ook zo geholpen door iemand dus ik gun het anderen ook want ik weet hoe irritant het is.

• remsie
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 00:14
Zeur toch niet zo man, een mooi gebaar toch

• knorde
Ok, ik heb de boel geannuleerd, denk je even een paar mensen blij te maken en dan krijg ik zulke reacties.
Hou het dus goed in de gaten er zullen er zo weer 3 beschikbaar zijn.

• knorde
quote:
remsie schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:10:
Zeur toch niet zo man, een mooi gebaar toch
Bedankt voor je fijne reactie, kreeg al echt het gevoel van wat een kromme wereld.
Ik brand mijn handen er niet meer aan en heb alles geannuleerd.

• Mich891
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 30-03 09:43
Wat een opgeblazen gedoe zeg. Was een mooi gebaar van je knorde! Er zitten veel van ons met smart te wachten op onze kans, en dit was eigenlijk een extra kans... kopen via dit topic of je kansen nemen via de algemene verkoop van Intertoys/Bartsmit. Ik weet t wel hoor ;-) nogmaals waardering korde, dat mag ook gezegd worden.
Pagina: 1 2

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True