Wel belachelijk! Laat ze het dan gewoon eerlijk aangeven dat ze bestellingen op basis van wanneer ze het geld binnen hebben afhandelen. Bij een beetje webshop wordt een product tijdelijk gereserveerd wanneer je deze in een winkelmandje stopt of in ieder geval wanneer je de bestelling werkelijk plaatst.Jumpman schreef op maandag 27 februari 2017 @ 20:35:
[...]
Inderdaad, dan is telefonisch bestellen het probleem geweest. Ik wist niet eens dat je telefonisch kon bestellen.
Wehkamp werkt volgens mij met klantnummer en item nummer. Ze maken dus geen zichtbaar ordernummer aan. Waarschijnlijk worden de telefonische bestellingen eens in de zoveel tijd met de Internet bestelling gesynched en dan geeft hij een uitverkocht als er geen voorraad is. Wellicht is het telefonische bestellingen proces al heel oud (zo zijn ze begonnen gids en telefonisch bestellen). Als nog niet netjes, maar dit soort dingen zijn wel te verwachten bij dit soort oude bedrijven die organisatieslag naar online verkoop hebben gemaakt.Nuevocasa schreef op maandag 27 februari 2017 @ 20:43:
[...]
Wel belachelijk! Laat ze het dan gewoon eerlijk aangeven dat ze bestellingen op basis van wanneer ze het geld binnen hebben afhandelen. Bij een beetje webshop wordt een product tijdelijk gereserveerd wanneer je deze in een winkelmandje stopt of in ieder geval wanneer je de bestelling werkelijk plaatst.
Ik zou je adviseren om de app voor betalen/iDeal van je bank te installeren. Bij de Rabobank bijvoorbeeld kan je dan direct doorklikken en als je dit wenst onder de zoveel euro (kan je zelf instellen tot 250 euro) ook nog betalen, zonder een extra accordering.
[ Voor 12% gewijzigd door Jumpman op 27-02-2017 20:52 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik had via de website op mijn telefoon besteld, ik zit bij Knab en daar werkt iDeal betalen met de app volgens mij nog niet zonder pas en reader. Omdat ik een bespreking in ging en de optie 'bij levering betalen' zag staan heb ik dat geselecteerd. Achteraf dus dom, ook al geeft Wehkamp dus aan dat dit dus niet het probleem kan zijn. Als het even kan betaal ik met PayPal maar dat kon helaas niet.Jumpman schreef op maandag 27 februari 2017 @ 20:48:
[...]
Wehkamp werkt volgens mij met klantnummer en item nummer. Ze maken dus geen zichtbaar ordernummer aan. Waarschijnlijk worden de telefonische bestellingen eens in de zoveel tijd met de Internet bestelling gesynched en dan geeft hij een uitverkocht als er geen voorraad is. Wellicht is het telefonische bestellingen proces al heel oud (zo zijn ze begonnen gids en telefonisch bestellen). Als nog niet netjes, maar dit soort dingen zijn wel te verwachten bij dit soort oude bedrijven die organisatieslag naar online verkoop hebben gemaakt.
Ik zou je adviseren om de app voor betalen/iDeal van je bank te installeren. Bij de Rabobank bijvoorbeeld kan je dan direct doorklikken en als je dit wenst onder de zoveel euro (kan je zelf instellen tot 250 euro) ook nog betalen, zonder een extra accordering.
Maar goed, als er toch nog weer een paar NESjes op voorraad komen bij de Wehkamp, gewoon met iDeal betalen!
Tweakers vraag en aanbod staat er ook weer vol mee. Wat ik van de aanbieders vind laat ik maar even achterwege.

Heb ook voor achteraf betalen gekozen en om 12:51 bevestiging gekregen, dus tot zover al die theorien gebaseerd op allerlei aannames.... 
bottom line is botte pech en een raar verhaal.. Klinkt alsof ze de voorraad niet goed genoeg bewaken vanaf het plaatsen van de bestelling..
(en @Jumpman, "op de telefoon bestelling doen" != "telefonisch bestellen"
)
bottom line is botte pech en een raar verhaal.. Klinkt alsof ze de voorraad niet goed genoeg bewaken vanaf het plaatsen van de bestelling..
(en @Jumpman, "op de telefoon bestelling doen" != "telefonisch bestellen"
[ Voor 5% gewijzigd door CyBeRSPiN op 27-02-2017 21:31 ]
Ja, dat dacht ik later ook. Snel op de telefoon lezen is niet alles.CyBeRSPiN schreef op maandag 27 februari 2017 @ 21:28:
Heb ook voor achteraf betalen gekozen en om 12:51 bevestiging gekregen, dus tot zover al die theorien.. bottom line is botte pech en een raar verhaal.. Klinkt alsof ze de voorraad niet goed genoeg bewaken vanaf het plaatsen van de bestelling..
(en @Jumpman, "op de telefoon bestelling doen" != "telefonisch bestellen")
Wel vreemd dan, ik heb ook achteraf betalen gekozen. Dit omdat ik hier als las: Hij staat er al heel lang op. Dus ik had er niet echt vertrouwen in.
haha ok, dan maakt dit het nog raarder. Bang dat er weinig meer aan te doen is. Eerst bij Coolblue na betaling en nu weer, zal het wel aan mij liggenCyBeRSPiN schreef op maandag 27 februari 2017 @ 21:28:
Heb ook voor achteraf betalen gekozen en om 12:51 bevestiging gekregen, dus tot zover al die theorien gebaseerd op allerlei aannames....
(en @Jumpman, "op de telefoon bestelling doen" != "telefonisch bestellen")

Ik voel me wel een Jan met de gouden pik. Ik keek eigenlijk voor het eerst in dit topic en ik zie iemand een tip geven en een dag later had ik 'em in huis.
Anyway, inmiddels de NES geflashed en 500 games erop gezet.
Anyway, inmiddels de NES geflashed en 500 games erop gezet.
geniet van die piemel NES classic mini man
[ Voor 30% gewijzigd door Zakkenwasser op 27-02-2017 22:21 ]
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Verwijderd
Wedden dat we over 3 weken overstelpt worden met voorraad?
Er is geld aan te verdienen, Nintendo heeft geld nodig. Conclusie, er wordt bij geproduceerd.
Er is geld aan te verdienen, Nintendo heeft geld nodig. Conclusie, er wordt bij geproduceerd.
Denk het niet.. van die 60 euro houdt Nintendo weinig over en het is eenmalig, geen omzet door extra games en het ding is inmiddels al helemaal gehackt..Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 22:40:
Ik geloof eigenlijk wel in die theorie dat Nintendo bewust schaarste creeert zo vlak voor de Switch lancering zodat iedereen nu in de modus zit "misgrijpen overkomt me niet nog eens" en er een schaarste hype ontstaan is..
Wordt wel heel druk gespeculeerd over extra productie, maar Nintendo blijft er vaag over..
[ Voor 6% gewijzigd door CyBeRSPiN op 27-02-2017 23:16 ]
Zou goed kunnen. Plus ze hebben altijd gezegd vanaf december 2016, in maart komt er nog een levering.CyBeRSPiN schreef op maandag 27 februari 2017 @ 23:15:
[...]
Denk het niet.. van die 60 euro houdt Nintendo weinig over en het is eenmalig, geen omzet door extra games en het ding is inmiddels al helemaal gehackt..
Ik geloof eigenlijk wel in die theorie dat Nintendo bewust schaarste creeert zo vlak voor de Switch lancering zodat iedereen nu in de modus zit "misgrijpen overkomt me niet nog eens" en er een schaarste hype ontstaan is..
Wordt wel heel druk gespeculeerd over extra productie, maar Nintendo blijft er vaag over..
Verwijderd
Al houden ze er maar 5 euro aan over, dat is toch 5 euro. En 5 euro maal 10 miljoen is heel veel centjes.CyBeRSPiN schreef op maandag 27 februari 2017 @ 23:15:
[...]
Denk het niet.. van die 60 euro houdt Nintendo weinig over en het is eenmalig, geen omzet door extra games en het ding is inmiddels al helemaal gehackt..
Het is tenslotte niet zo dat Nintendo de laatste jaren zo goed draait. De Wii was een succes, maar de Wii U een flop. Nintendo 3DS is prima verkocht met 60 miljoen stuks, maar niet wereldschokkend.
Maar we zullen het zien
En net Duckhunt staat er niet op. Dan toch maar een Switch? :-)Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 08:37:
[...]
Al houden ze er maar 5 euro aan over, dat is toch 5 euro. En 5 euro maal 10 miljoen is heel veel centjes.
Het is tenslotte niet zo dat Nintendo de laatste jaren zo goed draait. De Wii was een succes, maar de Wii U een flop. Nintendo 3DS is prima verkocht met 60 miljoen stuks, maar niet wereldschokkend.
Maar we zullen het zienIk was helaas te laat en weiger meer dan de verkoopprijs te betalen via een of andere oplichter. Maar moet ook wel zeggen dat ik niet direct stond te juichen, met veel plezier een NES gehad maar of ik terug naar die tijd wil? Eigenlijk mis ik alleen Duckhunt
M'n mini nes is als t goed Is in elk geval onderweg. Kreeg al de vraag, wat moet je daar nou mee? Nou gewoon, hebbuh! Leuk! Nostalgie! :-p
Staat er bij jullie bij je bestelling van Wehkamp ook alleen dat het pakket magazijn heeft verlaten?
NS FC: SW 2742 0448 8213
Bij mij ook. Ook heb ik net de factuur gekregen.Musta schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:11:
Staat er bij jullie bij je bestelling van Wehkamp ook alleen dat het pakket magazijn heeft verlaten?
Bij mij nu dit:Musta schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:11:
Wordt vanavond bezorgd, dus komt goed27 februari 2017 Pakket heeft ons magazijn verlaten
28 februari 2017 Pakket is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
De verwachting is dat Nintendo in 2014 ongeveer $10 miljard op de bank had staan. Het is een understatement om te zeggen dat Nintendo geld nodig heeft. Uiteraard wil een bedrijf winst maken en de NES kan daar wel aan bijdragen, maar het is nou niet echt het succes waar Nintendo het van moet hebben. Dat ze daar ook niet 100% op focussen (en zeker met de release van de Switch) is dan ook logisch...Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 22:40:
Wat een originele en persoonlijke reactie van CBMadMarky schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:57:
Coolblue krijgt ze voorlopig niet meer binnen:
[afbeelding]
Coolblue maandag 27-2:
Beste mevrouw/meneer,
Bedankt voor je interesse in de Nintendo Classic Mini: NES. Helaas moeten we je teleurstellen, want hij komt niet meer op voorraad. We hebben een beperkte voorraad binnen gekregen, die we op volgorde van inschrijving hebben uitgeleverd. Jammer genoeg zat jij hier niet bij.
.....
-------------------
Boehoe #jammerdebammer
Beste mevrouw/meneer,
Bedankt voor je interesse in de Nintendo Classic Mini: NES. Helaas moeten we je teleurstellen, want hij komt niet meer op voorraad. We hebben een beperkte voorraad binnen gekregen, die we op volgorde van inschrijving hebben uitgeleverd. Jammer genoeg zat jij hier niet bij.
.....
-------------------
Boehoe #jammerdebammer
Kreeg gisteren hetzelfde mailtje. Komt dus niets meer binnen. Ik heb bij een paar zaken besteld en bij Nedgame kan ik hem straks ophalen. Dus ik ga ff kijken of ik het wat vind. En zoniet dan verkoop ik hem aan een medetweaker. Is natuurlijk wel leuk voor de heb maar als ik het niet gebruik is het ook zonde natuurlijk.
Verwijderd
Nintendo is een beursgenoteerd bedrijf, en met aandeelhouders heb je altijd te maken met rupjesnooitgenoeg.Eppo © schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:34:
[...]
De verwachting is dat Nintendo in 2014 ongeveer $10 miljard op de bank had staan. Het is een understatement om te zeggen dat Nintendo geld nodig heeft. Uiteraard wil een bedrijf winst maken en de NES kan daar wel aan bijdragen, maar het is nou niet echt het succes waar Nintendo het van moet hebben. Dat ze daar ook niet 100% op focussen (en zeker met de release van de Switch) is dan ook logisch...
En daarbij, Nintendo heeft al eens eerder aan het randje gestaan. En met de flop van de Wii U en matige verkopen van de 3DS willen ze graag wat omzet zien.
De Switch zal ook nog een hele uitdaging worden verwacht ik, ik ben niet echt onder de indruk tot op heden. Mede door de matige specs en launchgames.
Natuurlijk is het rupsjenooitgenoeg, maar dat betekend niet dat je voor een gimmick zoals de NES classic, nu al je tijd en geld gaat inzetten. Het is niet even van 'hey, dit verkoopt goed, laat ik er nog eens een paar miljoen uit de hoge hoed toveren'. Je hebt te maken met je productie planning, logistieke planning, etc.
Het opzetten van een nieuwe batch kost je gewoon tijd, zeker als dit maar als een gimmick bedoeld was. Je kan die mensen die zulke processen sturen nu beter inzetten voor de Switch, want dat is een serieus product van Nintendo waar ze de komende jaren hun geld mee moeten verdienen.
Het opzetten van een nieuwe batch kost je gewoon tijd, zeker als dit maar als een gimmick bedoeld was. Je kan die mensen die zulke processen sturen nu beter inzetten voor de Switch, want dat is een serieus product van Nintendo waar ze de komende jaren hun geld mee moeten verdienen.
Verwijderd
Gelukkig is het meeste werk al gedaan voor de NES Mini.Eppo © schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 17:14:
Natuurlijk is het rupsjenooitgenoeg, maar dat betekend niet dat je voor een gimmick zoals de NES classic, nu al je tijd en geld gaat inzetten. Het is niet even van 'hey, dit verkoopt goed, laat ik er nog eens een paar miljoen uit de hoge hoed toveren'. Je hebt te maken met je productie planning, logistieke planning, etc.
Maar verder heb je wel gelijk hoor. Nu gaat alles op de Switch. Daarom zeg ik ook een paar maanden
Hij is beschikbaar op amazon.es en DE voor degene die hem bij wehkamp hebben gemist, levering volgende week.
Geen creditcard, en krijg mn Nederlandse bank dr niet aan gekoppeld =( grrrMusta schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 05:24:
Hij is beschikbaar op amazon.es en DE voor degene die hem bij wehkamp hebben gemist, levering volgende week.
Iemand die m voor mij wilt bestellen zonder uplift?
[ Voor 8% gewijzigd door assasinbats op 01-03-2017 07:51 ]
Edit: dubbelpost, sorry!
[ Voor 92% gewijzigd door assasinbats op 01-03-2017 07:52 ]
Ik zie ze alleen maar met prijzen boven de 100 euro. Alles wat ik daar onder in de winkel wagen doe krijgt de melding niet op voorraad te zijn.Musta schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 05:24:
Zo te zien is ie alweer op bij amazon.de, ik krijg hem in ieder geval niet meer onder de 100 euro te zien.
Heb hem inmiddels in bezit. Voor de mensen zonder: troost je met de gedachte dat het niet meer dan een gimmick/hebbeding is. Want die spellen zijn echt oud en de tijd van het spelen amper waard
Een raspberry Pi met RetroPie erop ga je meer plezier aan beleven.
Ga dus niet voor zo'n graaier op MP of V&A die meer dan 60 euro vraagt, het is het simpelweg niet waard.. Denk dat als de hype over is die dingen tegen normale prijzen aangeboden gaan worden.
Ga dus niet voor zo'n graaier op MP of V&A die meer dan 60 euro vraagt, het is het simpelweg niet waard.. Denk dat als de hype over is die dingen tegen normale prijzen aangeboden gaan worden.
Ze zijn weg bij amazon dan, ik heb mijne van wehkamp binnen en ik geniet er nu echt van 
edit ik merk dat ze af en toe te voorschijn komen bij amazon, voor degene die het wilt kan men me pm'en. Als ik de mogelijkheid zie om het te bestellen zal ik het doen en kan iemand hier het overnemen. Lees ook dat er een limiet van 1 stuk is per klant voor de NES
edit ik merk dat ze af en toe te voorschijn komen bij amazon, voor degene die het wilt kan men me pm'en. Als ik de mogelijkheid zie om het te bestellen zal ik het doen en kan iemand hier het overnemen. Lees ook dat er een limiet van 1 stuk is per klant voor de NES
[ Voor 59% gewijzigd door Musta op 01-03-2017 11:40 ]
hij is op voorraad bij V&A van tweakers. heerlijk dat ze het niet verkocht krijgen voor dat bedrag. ik hoop dat niemand er in trapt. ik heb de mijne puur voor de mario's gekocht, de andere spellen interesseren mij helemaal niets. mocht ik de mijne willen verkopen stuur ik iemand in deze topic een pm voor max €70. zo voorkom ik dat de graaiers hem niet overnemen van me. (ik ben absoluut nog niet van plan om de mijne te verkopen)
[ Voor 22% gewijzigd door Farabi op 02-03-2017 15:51 ]
Hier ben ik het volkomen mee eenslennox-06 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:33:
hij is op voorraad bij V&A van tweakers. heerlijk dat ze het niet verkocht krijgen voor dat bedrag. ik hoop dat niemand er in trapt. ik heb de mijne puur voor de mario's gekocht, de andere spellen interesseren mij helemaal niets. mocht ik de mijne willen verkopen stuur ik iemand in dit topic een pm voor max €70. zo voorkom ik dat de graaiers hem niet overnemen van me. (ik ben absoluut nog niet van plan om de mijne te verkopen)
Mario is jeugdsentiment en mocht ik kom verkopen dan voor de nieuwprijs.
Maar hij is zo leuk dat hij blijft.
[ Voor 8% gewijzigd door Daniel36 op 01-03-2017 17:45 ]
Hier staat release date mid march 2017?
https://store.nintendo.co...ment-system/11352485.html
https://store.nintendo.co...ment-system/11352485.html
[ Voor 5% gewijzigd door lamoreas op 01-03-2017 18:28 . Reden: Eerste post hier, sorry ]
Afgelopen maandag heeft de MediaMarkt er een aantal binnen gekregen, waaronder ik een van de gelukkigen was.
Maar ook aan hen is verteld dat dit de laatste levering was en er voorlopig geen nieuwe leveringen zullen komen. De eerste levering van de Nintendo Switch is ook al volledig uitverkocht.
Wie weet komt er nog een SNES mini?
Maar ook aan hen is verteld dat dit de laatste levering was en er voorlopig geen nieuwe leveringen zullen komen. De eerste levering van de Nintendo Switch is ook al volledig uitverkocht.
Wie weet komt er nog een SNES mini?
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Prijzen op Marktplaats stijgen weer, de eBay 'sold listings' gaan ook alweer richting de $ 150,00 gemiddeld. Nintendo had er echt zoveel meer kunnen verkopen.
de prijzen zullen nu wel weer omhoog schieten ja nu dat er bekend is dat het niet meer gemaakt zal worden (volgens mij).Jumpman schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 21:32:
Prijzen op Marktplaats stijgen weer, de eBay 'sold listings' gaan ook alweer richting de $ 150,00 gemiddeld. Nintendo had er echt zoveel meer kunnen verkopen.
Hij was ent even beschikbaar op de MM site las ik, maar binnen 5 min weer weg. Het loont ook om je in te schrijven bij NowInStock.net, kan je alerts instellen voor de verschillende Amazon
De Media Markt heeft alles wat ze over hadden van de reserveringen op de website gezet vanmorgen (waren er niet veel). Ook zij geven nu aan dat de Nintendo NES Classic Mini niet meer binnen komt.Musta schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:50:
Hij was ent even beschikbaar op de MM site las ik, maar binnen 5 min weer weg. Het loont ook om je in te schrijven bij NowInStock.net, kan je alerts instellen voor de verschillende Amazon
Heel stiekem hoop ik dat Nintendo zoals ze gemeld hadden in maart nog met een levering komen. (al verwacht ik het niet) Helaas is Nintendo niet zo goed in communicatie....
Cloud ☁️
Dit was de levering van maart.Downloader_NL schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 19:38:
Heel stiekem hoop ik dat Nintendo zoals ze gemeld hadden in maart nog met een levering komen. (al verwacht ik het niet) Helaas is Nintendo niet zo goed in communicatie....
Die stonden oorspronkelijk wel gepland voor de eerste week van maart. Volgens mij hebben de Intertoys en Bart Smit nog geen Mini's aangeboden sinds eind 2016, dus misschien maken jullie daar nog kans.Downloader_NL schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 20:18:
[...]
De leveringen van Coolblue en Wehkamp kwamen op 24 en 25 februari dat noem ik geen maart
[ Voor 18% gewijzigd door NotSoSteady op 02-03-2017 20:36 ]
Ben bang van niet:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-kKwKeIZk-E]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=41DxufMCZXM]
Beste kans om er eentje te bemachtigen is misschien toch wel Marktplaats/Ebay, er worden er daar een paar voor <70 aangeboden. Geen slechte prijs lijkt mij.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-kKwKeIZk-E]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=41DxufMCZXM]
Beste kans om er eentje te bemachtigen is misschien toch wel Marktplaats/Ebay, er worden er daar een paar voor <70 aangeboden. Geen slechte prijs lijkt mij.
[ Voor 115% gewijzigd door Zakkenwasser op 03-03-2017 06:49 ]
Voor minder dan 70 euro waar dan precies ? Marktplaats allemaal minstens 100 euro en op tweakers niet veel beter.
Ik let ook niet scherp genoeg op. Blijkbaar komen ze af en toe toch ergens te koop, maar dat lees ik dan weer 3 dagen later
Bedankt! Heb zojuist ook even een controller erbij besteld; toch leuk wanneer er met 2 gespeeld kan worden. En gelijk maar een verlengkabel erbij gedaan; toch net wat prettiger vanuit de bankAstralizeR schreef op zondag 26 februari 2017 @ 21:47:
[...]
Ik heb hier een controller besteld en was enorm verrast over de kwaliteit merkte eigenlijk geen verschil, enige wat ik er op aan te merken had was dat de sticker op de voorkant bij mijn controller er wat scheef op zat.
[ Voor 7% gewijzigd door Gim op 03-03-2017 13:41 ]
Mediamarkt leeuwarden had er vanmorgen ong 19 staan.... Je mocht 1 per persoon meenemen
Ik heb mijne gister bij Game Mania Leeuwarden opgehaald, had wel een reservering maar wellicht hebben ze nog een paar over die niet opgehaald worden binnen 5 werkdagen. Gewoon voor de normale prijs van 60 euro, geen woeker prijzen dus.Aggressor schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 18:22:
Mediamarkt leeuwarden had er vanmorgen ong 19 staan.... Je mocht 1 per persoon meenemen
Same here, komende week is hij binnen,Gim schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:22:
[...]
Bedankt! Heb zojuist ook even een controller erbij besteld; toch leuk wanneer er met 2 gespeeld kan worden. En gelijk maar een verlengkabel erbij gedaan; toch net wat prettiger vanuit de bank
Ik merk wel dat het Mario'en wat kutter lijkt e te gaan als je dicht op de TV zit.
Ik ga steeds vaker af, of ik ben het keihard verleerd. Herkenbaar?
Anyway, mijn verlengkabel en extra (namaak)controller is ook in bestelling.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Verwijderd
bij ons bij de mediamarkt hoorn hadden ze er gister nog 2 staan, heb er gelukkig een kunnen bemachtigen. extra controller en kabel heb ik gewoon besteld bij www.theboxprotectorshop.nl , zeiden dat dinsdag de aflevering zou zijn
Ik ga ook wat vaker af dan dat ik wil :-p Even weer inkomen :-) Maar idem met Zelda. Als ik doorga zoals nu wordt t nog een hele klus :-)AW_Bos schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 21:58:
[...]
Same here, komende week is hij binnen,
Ik merk wel dat het Mario'en wat kutter lijkt e te gaan als je dicht op de TV zit.
Ik ga steeds vaker af, of ik ben het keihard verleerd. Herkenbaar?
Anyway, mijn verlengkabel en extra (namaak)controller is ook in bestelling.
Momenteel staat hij ook weer terug op de site van coolblue met een verwachte levertijd van: deze week

Cloud ☁️
Vreemd, donderdag nog naar de Media markt gebeld, toen hadden ze geen voorraad meer.
Maar bij de omschrijving staat vervolgens:Downloader_NL schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 17:49:
Momenteel staat hij ook weer terug op de site van coolblue met een verwachte levertijd van: deze week
[afbeelding]
Helaas pindakaas, de laatste levering van de Nintendo Classic Mini: NES is volledig uitverkocht. Deze console wordt niet meer gemaakt en zal helaas niet meer beschikbaar komen.
Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog
true hij is nu een beetje tegenstrijdig.. afgelopen week was de status in iedergeval ook nooit meer leverbaar. wat ze nu hebben aangepast.puntje013 schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 19:14:
[...]
Maar bij de omschrijving staat vervolgens:
[...]
Cloud ☁️
ik heb geluk
nedgame.nl
ik mailde of ik kon reserveren
ze wilden me op de wachtlijst zetten
dat was donderdag
vandaag een mail, dat er 1 klaar ligt voor me
bleek dat er 5 niet waren komen opdagen
nedgame.nl
ik mailde of ik kon reserveren
ze wilden me op de wachtlijst zetten
dat was donderdag
vandaag een mail, dat er 1 klaar ligt voor me
bleek dat er 5 niet waren komen opdagen
Ik zoek nog een extra origineel controller? Iemand die nog gezien?
Lekker duidelijk allemaal. Zelf de winkels weten blijkbaar niet hoe het zit met de levering.
ik denk dat winkels zoals conrad ze masaal opkopen en ook gewoon lekker voor de hoofdprijs aanbieden /shame
[ Voor 8% gewijzigd door Zakkenwasser op 06-03-2017 07:10 ]
Voorlopig niet. Er schijnt bij de eerste levering ook controllers te zijn geweest. Verwacht zelf dat ze later nog wel eens een keer terug komen zodra de mini's voor het laatst geleverd zijn.KaiTak schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 22:15:
Ik zoek nog een extra origineel controller? Iemand die nog gezien?
Blijft absurd dat er zo'n enorme slechte voorraad is.
Ik ben al vanaf november bezig om er 1 te kunnen bemachtigen.
Ik sta zo'n beetje op elke webshop ingeschreven maar tot nu toe altijd de boot gemist.
Eigenlijk ben ik het inmiddels best wel zat en krijg ik nu een beetje het gevoel van "het hoeft van mij niet meer".
Ook de 2de joystick is niet aan te komen (origineel).
Nu schijnen ze ook gestopt te zijn met produceren.
Waarom doet nintendo dit, om te pesten?
Ik sta zo'n beetje op elke webshop ingeschreven maar tot nu toe altijd de boot gemist.
Eigenlijk ben ik het inmiddels best wel zat en krijg ik nu een beetje het gevoel van "het hoeft van mij niet meer".
Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl
Volgens mij zegt dit wel genoeg.
Denk dat het ze bar weinig interesseerd. Zal ook wel niet zo'n hoge winstmarge opzitten de enige die er beter van worden zijn de scalpers die met 10 dozen de winkel uitlopen en verkopen voor 2x de Prijs. Enige wat je nog kan doen is hopen op een wonder of het ding 2de hands kopen voor de dubbele of driedubbele prijs bij sommige retrowinkels.knorde schreef op maandag 6 maart 2017 @ 11:12:
Ik deel je mening dat het enorm jammer is maar er zijn alternatieven als je je erin wilt verdiepen. Dit artikel van lifehacker kan voor velen een uitkomst bieden: http://lifehacker.com/how...ro-game-console-498561192knorde schreef op maandag 6 maart 2017 @ 11:12:
Ik heb het zelf ook gedaan en geen moment spijt, op 1 kastje speel ik nu zowel nes, snes als megadrive spellen. Heerlijk om samen met je zoon jeugd herinneringen op te doen
Eigenlijk gebruik ik dat al (maar ik werd toen hier op mijn vingers getikt dat daar niet over gepraat mag worden).Miki schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:42:
[...]
Ik deel je mening dat het enorm jammer is maar er zijn alternatieven als je je erin wilt verdiepen. Dit artikel van lifehacker kan voor velen een uitkomst bieden: http://lifehacker.com/how...ro-game-console-498561192
Ik heb het zelf ook gedaan en geen moment spijt, op 1 kastje speel ik nu zowel nes, snes als megadrive spellen. Heerlijk om samen met je zoon jeugd herinneringen op te doen
Ik zou evengoed graag de nes classic mini hebben (collectors item)
Maar jou optie gebruik ik dus ook en lekker draadloos met een ps3 controller.
Lekker op de bank zitten dus en geen gedoe met kabels
Het is natuurlijk het Nes Classic Mini topic, dus begrijpelijk dat je dan ontopic blijft. Vraag is nu, nu blijkt dat er geen Nes meer komt of het dan nog steeds offtopic is, aangezien er geen leveringen meer zullen komen en dit één van de betere alternatieven is.knorde schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:13:
[...]
Eigenlijk gebruik ik dat al (maar ik werd toen hier op mijn vingers getikt dat daar niet over gepraat mag worden).
Ik zou evengoed graag de nes classic mini hebben (collectors item)
Maar jou optie gebruik ik dus ook en lekker draadloos met een ps3 controller.
Lekker op de bank zitten dus en geen gedoe met kabels
Ps. Check ook even 8bitdo, maken mooie draadloze retro controllers die o.a. werken met je retropie
Volgens mij heeft Nintendo toch nog nergens zelf bevestigd dat er geen NES Classic Mini meer komt?
Zelf heb ik er hier twee liggen, nood gedwongen om twee originele controllers te hebben. Het liefst koop ik nog een losse controller.
Dat van de Retropie is leuk, maar dan kan je net zo goed voor vijfentwintig euro een Wii kopen en die softmodden, kan je ook alles spelen t/m de Wii op echte Nintendo hardware.
Zelf heb ik er hier twee liggen, nood gedwongen om twee originele controllers te hebben. Het liefst koop ik nog een losse controller.
Dat van de Retropie is leuk, maar dan kan je net zo goed voor vijfentwintig euro een Wii kopen en die softmodden, kan je ook alles spelen t/m de Wii op echte Nintendo hardware.
Vind de onduidelijkheid zo jammer. Is er nu al een officiële verklaring van nintendo zelf, dat ie niet meer gemaakt gaat worden?
iPhone 8 Plus iPad air 2
Ik heb er ook nog even 2 verlengkabels bij besteld, wel prijzig maar ja.Gim schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:22:
[...]
Bedankt! Heb zojuist ook even een controller erbij besteld; toch leuk wanneer er met 2 gespeeld kan worden. En gelijk maar een verlengkabel erbij gedaan; toch net wat prettiger vanuit de bank
Hoe bevalt jou 'imitatie' controller?
SW-1682-5926-5204
De NES Classic Mini was net beschikbaar bij Wehkamp. Ik heb dit gepost op Budgetgaming, maar meteen is mijn post verwijderd. Krijg ik later een bericht van een admin dat er niets meer op staat. Zelf heb ik twee collega's die besteld hebben. Vervolgens krijg ik een PM van de admin, dat hij te laat is. Dit riekt wel naar snel de link verwijderen, om zelf te bestellen. Twee van mijn collega's zijn in ieder geval heel erg blij.
Ik zei ook dat het 1 van de betere alternatieven is op dit moment, niet het alternatiefJumpman schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:33:
Volgens mij heeft Nintendo toch nog nergens zelf bevestigd dat er geen NES Classic Mini meer komt?
Het bericht van Cool Blue is wel erg duidelijk, zij nemen deze consoles af van Nintendo zelf. Het bericht komt dus niet geheel uit de lucht vallen.
Wow, dat is dan ook maar heel kort geweest.Jumpman schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:46:
De NES Classic Mini was net beschikbaar bij Wehkamp. Ik heb dit gepost op Budgetgaming, maar meteen is mijn post verwijderd. Krijg ik later een bericht van een admin dat er niets meer op staat. Zelf heb ik twee collega's die besteld hebben. Vervolgens krijg ik een PM van de admin, dat hij te laat is. Dit riekt wel naar snel de link verwijderen, om zelf te bestellen. Twee van mijn collega's zijn in ieder geval heel erg blij.
Ikzelf heb toevallig vanmiddag nog gekeken bij wehkamp en niks gezien
Ik denk dat ze al met al zo'n 5 tot 7 minuten er op stonden en toen weer uitverkocht waren.Raymond schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:51:
[...]
Wow, dat is dan ook maar heel kort geweest.
Ikzelf heb toevallig vanmiddag nog gekeken bij wehkamp en niks gezien
Het was eigenlijk al gebeurd in januari, maar vanwege de grote vraag heeft Nintendo besloten om nog een batch te produceren. Dit was ook de reden waarom het drie maanden duurde voordat er weer voorraad was. Ik zal het nog even navragen bij het partnerprogramma van Bol.Miki schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:46:
[...]
Ik zei ook dat het 1 van de betere alternatieven is op dit moment, niet het alternatief
Het bericht van Cool Blue is wel erg duidelijk, zij nemen deze consoles af van Nintendo zelf. Het bericht komt dus niet geheel uit de lucht vallen.
Hoeveel heb je er nog van de negen die je besteld had bij de Wehkamp?NotSoSteady schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:44:
[...]
Het was eigenlijk al gebeurd in januari, maar vanwege de grote vraag heeft Nintendo besloten om nog een batch te produceren. Dit was ook de reden waarom het drie maanden duurde voordat er weer voorraad was. Ik zal het nog even navragen bij het partnerprogramma van Bol.
Nog 2.Jumpman schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:51:
[...]
Hoeveel heb je er nog van de negen die je besteld had bij de Wehkamp?

[ Voor 11% gewijzigd door NotSoSteady op 06-03-2017 17:02 ]
En verkoop je die toevallig ook, ik zoek er al 1 sinds november?
Of zijn er al 500 mensen voor mij
[ Voor 6% gewijzigd door knorde op 06-03-2017 17:19 ]
Niet veel meer dan 60 bieden.. Dat heeft ie er zelf voor betaaldknorde schreef op maandag 6 maart 2017 @ 17:16:
[...]
En verkoop je die toevallig ook, ik zoek er al 1 sinds november?
Of zijn er al 500 mensen voor mij

Geloof me, meer dan 60 is dit ding niet waard.. Ik snap de hype dat je hem MOET hebben, maar er zijn genoeg alternatieven (Wii Virtual Console (modded), RetroPie (met draadloze controllers).. En wie weet komt ie ooit nog eens terug, de vraag is groot en Nintendo heeft het nog niet hard bevestigd.
Lijkt er misschien toch op dat er nog een batch komt?
http://www.dailystar.co.u...tock-could-arrive-in-days
http://www.dailystar.co.u...tock-could-arrive-in-days
mensen, koop dit ding absoluut niet tegen woekerprijzen. ik ben ook een Nintendo nes fan, maar zelfs 60 euro is teveel voor dit ding. Je merkt al snel dat het na een tijdje niet bijzonder is. het is gewoon een hebbe-dingetje.
Gamemania Zaandam gebeld met de vraag voor een originele controller te reserveren en die zei: "Er staan veel reserveringen, in mijn systeem staat alles nu op stop en dat betekend dus dat er niets meer gaat binnen komen. Alle reserveringen moet ik ook allemaal afbellen dus ik kan ook niets meer reserveren! Sorry!!"
Mediamarkt Amsterdam West belde me net dat ze een levering van 10 Nintendo Classic Mini's binnen hebben gekregen. Ik stond gelukkig vrij hoog op de lijst van reserveringen, dus ik heb er zo een in huis! Extra controllers hebben ze nog niet binnen, konden ze helaas ook nog niets over zeggen of en wanneer deze geleverd gaan worden.
Eigenlijk zou iemand eens moeten calculeren hoeveel extra kosten (constant overal voorraad checken, bellen, reserveren, afbellen, etc) er gemaakt worden doordat Nintendo super vaag is over de leveringen en life-cycle van dit product. Schandalig.AyeAyeCaptain! schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:42:
Gamemania Zaandam gebeld met de vraag voor een originele controller te reserveren en die zei: "Er staan veel reserveringen, in mijn systeem staat alles nu op stop en dat betekend dus dat er niets meer gaat binnen komen. Alle reserveringen moet ik ook allemaal afbellen dus ik kan ook niets meer reserveren! Sorry!!"
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Vanmiddag gebeld door Coolblue of ik toch nog interesse had in mijn bestelling van 24 februari 2017. Ze hadden toch nog een paar NES mini's weten bemachtigen. Goed geregeld.
Hoort bij je baan, moeten ze maar niet in de retail werken als ze daar over gaan klagenRossi46 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:43:
[...]
Eigenlijk zou iemand eens moeten calculeren hoeveel extra kosten (constant overal voorraad checken, bellen, reserveren, afbellen, etc) er gemaakt worden doordat Nintendo super vaag is over de leveringen en life-cycle van dit product. Schandalig.

Als je het een beetje goed doet, kost het je niet zoveel tijd.
[ Voor 6% gewijzigd door Zakkenwasser op 07-03-2017 16:54 ]
Ik zeg niet dat zulke activiteiten niet bij het bedrijfsmodel horen. Ik zeg dat er onnodig veel kosten worden gemaakt door iedereen, doordat Nintendo (weer eens) totaal niet communiceert.AyeAyeCaptain! schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 16:53:
[...]
Hoort bij je baan, moeten ze maar niet in de retail werken als ze daar over gaan klagen
Als je het een beetje goed doet, kost het je niet zoveel tijd.
Zoveel kost een parttime retail medewerker tegenwoordig niet meer toch?Rossi46 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 17:39:
[...]
Ik zeg niet dat zulke activiteiten niet bij het bedrijfsmodel horen. Ik zeg dat er onnodig veel kosten worden gemaakt door iedereen, doordat Nintendo (weer eens) totaal niet communiceert.
Media Markt verkoopt ze (5 stuks) nu voor € 89,99.
Dus ik vroeg waarom? Ja, het zijn de laatste en daarna komen ze niet meer.
Dus ik vroeg waarom? Ja, het zijn de laatste en daarna komen ze niet meer.
[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 07-03-2017 19:34 ]
als er niks is hoef je ook niet te checken.Rossi46 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:43:
[...]
Eigenlijk zou iemand eens moeten calculeren hoeveel extra kosten (constant overal voorraad checken, bellen, reserveren, afbellen, etc) er gemaakt worden doordat Nintendo super vaag is over de leveringen en life-cycle van dit product. Schandalig.
Er is pas niks als Nintendo aangeeft niet meer te produceren. Nu is het super vaag of er nog levering komt of niet, omdat niemand het lijkt te weten.
Via een kennis afgelopen week eindelijk 1 op de kop kunnen tikken (en wat een leuk ding haha).
Ik hoop echt oprecht dat jullie er allemaal 1 kunnen krijgen!
Ik hoop echt oprecht dat jullie er allemaal 1 kunnen krijgen!
Iemand op Budgetgaming merkte op dat op www.nintendo.nl de NES Classic Mini al lastiger te vinden is en meer naar de achtergrond in de sitemap is gebracht.
Op Marktplaats zie ik overigens soms al tweedehands exemplaren (compleet) voor normalere prijzen (€ 70,00) verkocht worden.
Op Marktplaats zie ik overigens soms al tweedehands exemplaren (compleet) voor normalere prijzen (€ 70,00) verkocht worden.
Zojuist op CoolBlue een tweedekans NES Classic mini besteld voor 66 euro.
Na mijn bestelling staan ze nog steeds op voorraad als tweedekans.
Heb je een link? Ik zoek me suf, maar kan het niet vinden.Stefanic schreef op maandag 13 maart 2017 @ 11:27:
Zojuist op CoolBlue een tweedekans NES Classic mini besteld voor 66 euro.