Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:39
DaLass schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 14:29:
[...]

Die is er wel, als je "the real thing" wilt hebben in plaats van een zelf-knutsel project. Ik vind de retro-pie oplossing supergaaf, maar ik wil gewoon een echte mini-NES hebben staan. :P
Mja ik speel liever vanaf de bank dan dat ik met dat korte draadje of met verlengkabels aan de slag moet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:32
Miki schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 14:18:
[...]

Het heeft alles met dit topic te maken zoals ik al eerder stelde in dit op topic heb ik het wachten opgegeven en heb ik een uitstekend alternatief gevonden :)

Ik heb zojuist dus mijn eerste persoonlijke ervaringen gedeeld en deze zijn erg positief. Er is dus geen reden om te wachten.
Ik denk dat de meeste mensen er een van Nintendo willen, want er zijn wel veel meer alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:17

Daniel36

vernieuwde formule

Mja, ik heb dus een echte, met verlengkabels inmiddels en dat is dikke pret, maarrrr...eigenlijk wil ik nu ook een neppe, voor de extra mogelijkheden.
Tis ook nooit goed!
;)

Wat ik trouwens echt niet wil is de echte hacken voor meer spellen, dat vind ik zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 08:46
Daniel36 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 15:14:
Mja, ik heb dus een echte, met verlengkabels inmiddels en dat is dikke pret, maarrrr...eigenlijk wil ik nu ook een neppe, voor de extra mogelijkheden.
Tis ook nooit goed!
;)

Wat ik trouwens echt niet wil is de echte hacken voor meer spellen, dat vind ik zonde.
Van het "Hacken" zie je niks terug op je console, alleen meer spellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

micmulder schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 15:18:
[...]

Van het "Hacken" zie je niks terug op je console, alleen meer spellen :)
I know, maar tot zover heb ik begrepen dat er een kleine kans is dat de boel mislukt en dan?
Of ben ik te voorzichtig?
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 08:46
Daniel36 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 15:21:
[...]

I know, maar tot zover heb ik begrepen dat er een kleine kans is dat de boel mislukt en dan?
Of ben ik te voorzichtig?
:)
Je maakt eerst een dump, niks aan de hand ;)
Alleen als je er echt geen kaas van hebt gegeten, zou ik het niet doen. Maar genoeg youtube info ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

micmulder schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 15:23:
[...]

Je maakt eerst een dump, niks aan de hand ;)
Alleen als je er echt geen kaas van hebt gegeten, zou ik het niet doen. Maar genoeg youtube info ;)
Oei, tempting!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:54
Ervaringentopic:
[NES] Het Nintendo Classic Mini topic

[ Voor 12% gewijzigd door matthijst op 17-01-2017 17:06 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-09 09:56
Vorige week dinsdagochtend een mini nes gereserveerd op Bol.com.
Ik ben benieuwd of hij daadwerkelijk aankomt in maart.
Lijkt me een super cadeau voor m'n vriend :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:39
lindseysew schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 06:43:
Vorige week dinsdagochtend een mini nes gereserveerd op Bol.com.
Ik ben benieuwd of hij daadwerkelijk aankomt in maart.
Lijkt me een super cadeau voor m'n vriend :-)
Maart? Wtf?! Zijn die dingen nou nog steeds niet goed leverbaar? :X
Zal dan wel eind 2017 worden dat ik eindelijk zo een ding gewoon in de winkel kan kopen...

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 10:31
Sir_Hendro schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:14:
[...]

Maart? Wtf?! Zijn die dingen nou nog steeds niet goed leverbaar? :X
Zal dan wel eind 2017 worden dat ik eindelijk zo een ding gewoon in de winkel kan kopen...
Je hebt dit topic niet echt gevolgd zeker?
Grote kans dat hij helemaal niet meer te krijgen is na de volgende levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Oh... lekker bezig Nintendo. Had er zo graag eentje willen kopen maar als hij steeds direct uitverkocht is omdat iedereen hem voor het dubbele wil doorverkopen ipv er lekker op te spelen dan heeft Nintendo mij toch een beetje blij gemaakt met een dode mus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

Nou ja, niet iedereen, sommigen hier hebben er een en spelen erop.
Voor de rest, ja, mee eens helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:57

Deathchant

Don't intend. Do!

Laten we die discussie maar niet meer beginnen, aangezien er mensen kunnen zijn die zich in hun wiek geschoten kunnen voelen vanwege de aanval op hun morele kompas.
Dus idd, steun aub de aasgierpraktijken op marktplaats niet en wacht de volgende levering af (meestal wordt geduld wel beloond) . Laten we hopen dat Nintendo bij een potentiële productie van de gameboy mini classic of snes mini zorgt voor een fatsoenlijke oplage, zodat iedereen zo'n ding kan bemachtigen. Raspberry zal onderhand wel goeie zaken doen :)

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Kunnen wij als klant eigenlijk bij Nintendo eisen dat zij meer leveren vanwege het grote te kort? Ik bedoel, als de vraag blijft stijgen en de voorraad weg blijft dan moet er toch wel iets te regelen zijn, of maakt Nintendo bijna geen winst op die dingen dat zij ze daarom liever niet meer leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Hij is op dit moment weer te bestellen bij nedgame.nl!

Ik heb em zojuist ook besteld voor € 69,--
3 Maart 2017 is de levering. :D

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43
Ik snap nog steeds niet dat die controllers niet te krijgen zijn. Denk niet dat ze tussendoor al beschikbaar zijn geweest, maar lijkt me wel dat ze die ooit nog gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:46
Descriptor schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 17:51:
Hij is op dit moment weer te bestellen bij nedgame.nl!

Ik heb em zojuist ook besteld voor € 69,--
3 Maart 2017 is de levering. :D
Wel raar dat ze adverteren als een Pre-Order. En wat ik ook vreemd vindt waarom alleen bij de kleine winkels.
Mediamarkt en Coolblue zeggen nog niet te weten wanneer het geleverd wordt.

Ik vindt dat Nintendo een zooitje maakt ook als je bedenkt dat sommige winkels classic mini op hun site hebben staan met twee controllers die nooit op voorraad is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Evertt schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 18:17:
[...]

Wel raar dat ze adverteren als een Pre-Order. En wat ik ook vreemd vindt waarom alleen bij de kleine winkels.
Mediamarkt en Coolblue zeggen nog niet te weten wanneer het geleverd wordt.

Ik vindt dat Nintendo een zooitje maakt ook als je bedenkt dat sommige winkels classic mini op hun site hebben staan met twee controllers die nooit op voorraad is geweest.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Van de week zag ik ook bij bol.com dat deze weer leverbaar was, maar zodra ik inlogde met mijn account stond dat deze weer op niet beschikbaar :/ . Uiteindelijk zag ik dat het via een 3de partij ging waarop de mini nes voor €100,-- werd aangeboden, terwijl bol 79,-- vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:13
Het is stil geworden. Ik neem dus aan dat ze nergens voor de originele prijs zijn aan te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Arjantje72 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 21:55:
Het is stil geworden. Ik neem dus aan dat ze nergens voor de originele prijs zijn aan te komen?
Ben bang van niet. Denk dat ik t hele ding gewoon oversla als het zo moet. :N

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 00:40
Geteisem schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 22:05:
[...]

Ben bang van niet. Denk dat ik t hele ding gewoon oversla als het zo moet. :N
Misschien dta je hem ooit nog tegenkomt op een vlooienmarkt voor een paar tientjes :)
Meeste mensen weten de waarde van veel spullen niet terwijl een simpele google search je ver genoeg kan brengen :X Maarja dat g a ik niet aan hun neus hangen natuurlijk, als ik er een mooi dealtje uit kan slepen 8)7

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Ik sla hem dan ook maar over, ga er niet meer voor betalen via marktplaats ofzo.
Wel heel jammer, uit nostalgie toch maar de WII aangesloten 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:10

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

In maart wordt er weer een grote levering verwacht bij diverse winkel(ketens). Hopelijk worden ze dan alsnog uitgeleverd. :)

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:53

CyBeRSPiN

sinds 2001

Let op: betreft een moeilijk te leveren product. Mocht je een exemplaar gereserveerd hebben, verwachten we die in maart te kunnen leveren. Zover wij te horen hebben gekregen van Nintendo betreft dit de laatste levering. Het product zal niet meer geproduceerd worden.
Aldus bol.com.
Kreeg net een mail dat ie weer te reserveren was..
Blijkt het van een partner van bol te zijn, voor 209 euro... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:21
Ik vind het wel enigszins apart dat toen ik over retropie begon via een raspberry werd onderbroken door een moderator en er vervolgens meer over gepraat wordt zonder dat er iets mee gebeurt.
Is het nu wel of niet toegestaan erover te praten?

Het is denk ik ook vrij ontopic omdat het een alternatief is voor de zo gewilde nintendo classic mini.
Ik heb niet over roms gepraat (dat is illegaal, dat weet ik) maar alleen over de mogelijkheden van dit alternatief.
Aangezien de rest niet weg gemod is ga ik er vanuit dat ik toch mijn ervaring hier neer mag zetten.

Het werkt ideaal, ook kun je bijvoorbeeld met een ps3 controller lekker draadloos op de bank gamen.
Als het toch verboden is om hierover te praten wil een mod mij dan uitleggen waarom de rest niet weg gemod wordt en ik wel?

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
knorde schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:17:
Ik vind het wel enigszins apart dat toen ik over retropie begon via een raspberry werd onderbroken door een moderator en er vervolgens meer over gepraat wordt zonder dat er iets mee gebeurt.

Het is denk ik ook vrij ontopic omdat het een alternatief is voor de zo gewilde nintendo classic mini.
Ik heb niet over roms gepraat (dat is illegaal, dat weet ik) maar alleen over de mogelijkheden van dit alternatief.
Aangezien de rest niet weg gemod is ga ik er vanuit dat ik toch mijn ervaring hier neer mag zetten.

Het werkt ideaal, ook kun je bijvoorbeeld met een ps3 controller lekker draadloos op de bank gamen.
Als het toch verboden is om hierover te praten wil een mod mij dan uitleggen waarom de rest niet weg gemod wordt en ik wel?
Dit topic gaat enkel over prijzen en voorraad dus zelf een retropie bouwen hoort sowieso niet in dit topic lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Zspirit schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:32:
[...]

Dit topic gaat enkel over prijzen en voorraad dus zelf een retropie bouwen hoort sowieso niet in dit topic lijkt me.
Dat vraag ik me dus af.
Ik ben door een moderator aangesproken maar vervolgens wordt er over gepraat zonder dat er iets gebeurt.
En juist door de slechte voorraad is het een mooi alternatief.
Het is dus goed bedoeld :)

Maar als er gewoon 1 lijn getrokken wordt is het voor iedereen duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

knorde schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:33:
[...]
En juist door de slechte voorraad is het een mooi alternatief.

Maar als er gewoon 1 lijn getrokken wordt is het voor iedereen duidelijk :)
Ik heb al eerder gemeld, dat het niet hier thuis zou horen. Er zijn een legio alternatieven te benoemen, maar naar mijn weten staat er in de titelnaam niet het woord alternatieven genoemd.

Als dit toch de boventoon gaat voeren in dit topic zal deze gekaapt gaan worden. Dan krijg je allerlei vragen omtrent het opzetten ervan etc.

//nuff said

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Ok, ik zal erover ophouden.
Ik ben er ook puur weer over begonnen omdat anderen dat ook deden.

Maar ik zal ophouden nu omdat het topic nu gewoon weer verder moet gaan over de nintendo en niet over retropie :)

Sorry voor mij berichten!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ik wil toch echt liever een NES Classic Mini dan een Raspberry build. De ene komt namelijk van Nintendo en voelt ook aan als een Nintendo product, de anders is een hobby knutsel ding wat onder de streep hetzelfde kan maar niet de Nintendo feeling geeft. Vandaar dat ik geen Raspberry wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
CyBeRSPiN schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 09:49:
[...]

Aldus bol.com.
Ik kijk nu ook via tweakers pricewatch. Daar staat €180,-- , die 209 is zeker met ''verzend'' kosten.
Ik wacht rustig 3 maart af op m'n verzending van nedgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
Iemand zien of je ergens de originele controllers kan preorderen? Ik kom enkel neppe tegen en die heb ik al, wil graag nog een originele scoren bij de nieuwe levering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
knorde schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:17:

Wij kijken als moderator niet de hele tijd in alle topics, dat is niet te doen. Ik heb ook nog een baan en een leven naast Tweakers ;)

Dit topic gaat over wat er in de titel staat, dus voor andere zaken moet je in andere topics zijn of er een aanmaken.

Dus vanaf nu iedereen ontopic, dus over de prijzen en leveringen van de Nintendo Classic Mini.

[ Voor 4% gewijzigd door Grotman op 31-01-2017 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

CyBeRSPiN schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 09:49:
[...]

Aldus bol.com.
Knaldeals toevallig?
Die zaten eerder al op 159,95 maar dit is helemaal schofterig imho... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
Happy news:

Nintendo had waarschijnlijk nog veel meer van zijn klassieke console kunnen verkopen als het grotere voorraden had gehad. Wereldwijd, waaronder in Nederland, is de Classic Mini geruime tijd uitverkocht geweest, en worden er op de tweedehandsmarkt aanzienlijk grotere bedragen gevraagd dan de originele verkoopprijs van rond de 60 euro. Nintendo belooft dat de Classic Mini op termijn weer goed verkrijgbaar moet zijn.

aldus, nieuws: Nintendo heeft Classic Mini 1,5 miljoen keer verkocht :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:11
Nintendo verspreidt tegenstrijdige informatie.

Vorige maand hadden ze het over een limited edition voor de Mini NES.
Nu zeggen ze dat het op termijn weer goed verkrijgbaar moet zijn! 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
Ik denk dat het ook een stukje zelf bescherming is. Vanwege dat anderen hem voor een hogere prijs verkopen, krijgt Nintendo een slechte naam. Dan moet je als bedrijf op een gegeven moment gewoon de keuze maken en hem langer verkopen. Iig, dat is mijn mening dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

ChiMan schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 16:27:
Nintendo verspreidt tegenstrijdige informatie.

Vorige maand hadden ze het over een limited edition voor de Mini NES.
Nu zeggen ze dat het op termijn weer goed verkrijgbaar moet zijn! 8)7
Er is al toegezegd, dat er een paar nieuwe batches gemaakt worden. Vermoedelijk verwijzen ze daar naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Gim

BCC gaat ook mee in de woekerprijzen? :| High service, low...pricing? Hoop echt dat er binnenkort weer een batch beschikbaar komt. Maart toch?
BCC Classic Mini €169

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
Gim schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 10:57:
BCC gaat ook mee in de woekerprijzen? :| High service, low...pricing? Hoop echt dat er binnenkort weer een batch beschikbaar komt. Maart toch?
BCC Classic Mini €169
Zo das aardig aan de prijs haal je er in maart 2 voor en houd je nog geld over voor de mac >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15-09 13:57
BCC Classic Mini €169
Wauw, wat een oplichters. En ze kunnen zich zoals bol.com niet eens verschuilen achter zogenaamde externe resellers.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Malfunctions schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:57:
[...]

Wauw, wat een oplichters. En ze kunnen zich zoals bol.com niet eens verschuilen achter zogenaamde externe resellers.
Blijft vraag en aanbod... BCC heeft ook al vaak genoeg toegegeven bij diverse prijsfouten, dus ik denk dat er niets mis mee is dat ze hier dan eens een keer wat meer marge pakken. Daarbij hebben ze misschien veel tijd (en dus geld) gestoken in het zorgen voor die voorraad en dan rechtvaardigt dat de prijs deels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
BCC Classic Mini €169
Is niet meer leverbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Om heel eerlijk te zijn heb ik geen vertrouwen meer in Nintendo. Ze roepen alleen maar wat maar leveren kunnen ze niet.
Wat ik ook vreemd vindt ik op bol.com besteld en wordt 3 maart geleverd maar de switch komt ook dan uit. Ben bang dat dit niet gehaald wordt.

En alle grote winkels kunnen nog steeds niks zeggen over de levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Evertt schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 22:25:
Om heel eerlijk te zijn heb ik geen vertrouwen meer in Nintendo. Ze roepen alleen maar wat maar leveren kunnen ze niet.
Wat ik ook vreemd vindt ik op bol.com besteld en wordt 3 maart geleverd maar de switch komt ook dan uit. Ben bang dat dit niet gehaald wordt.

En alle grote winkels kunnen nog steeds niks zeggen over de levering.
Eens!

Ze hadden van te voren moeten aangeven dat het om een limited edition ging en niet achteraf!
Nu proberen ze (waarschijnlijk) nog een aantal te leveren om de vraag enigszins te voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:00
Evertt schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 22:25:
Als Nintendo maar van één productiefaciliteit gebruik maakt :?
ChiMan schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:50:
[...]

Eens!

Ze hadden van te voren moeten aangeven dat het om een limited edition ging en niet achteraf!
Nu proberen ze (waarschijnlijk) nog een aantal te leveren om de vraag enigszins te voldoen.
Je spreekt jezelf tegen.

Je kunt niet zomaar even een paar extra consoles ergens vandaan halen. Je laat een bepaald aantal consoles produceren of niet.
Het lijkt er in dit geval op dat Nintendo bewust of onbewust een te kleine hoeveelheid heeft laten produceren.

Daarbij, je laat niet eventjes binnen korte termijn een heleboel extra nieuwe consoles produceren terwijl je die eigenlijk helemaal niet had ingepland. Grote kans dat de faciliteit waar deze machines in elkaar worden gezet, nu bezet is met de productie van andere goederen (van andere elektronica merken).

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geteisem
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Elke winkel die van die woekerprijzen durft te vragen boycot ik vanaf nu. Trieste trend dit.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 12:03
Geteisem schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 21:56:
Elke winkel die van die woekerprijzen durft te vragen boycot ik vanaf nu. Trieste trend dit.
Ik dacht precies hetzelfde!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Nu zijn er geruchten dat Nintendo stopt.
http://nl.ign.com/nes-cla...ctie-van-nes-classic-mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:32
Die zijn er al heel lang, volgens mij heeft Nintendo juist besloten om extra exemplaren te produceren, daarom moeten we nu ook tot maart wachten op de volgende levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanic
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-03 14:26
Dat is toch lastig voor te stellen, wat heeft Nintendo eraan om te stoppen?
De vraag is volgens mij nog steeds erg hoog en Nintendo heeft niets aan de woekerprijzen, enkel aan de normale adviesprijzen en er gewoon miljoenen bijmaken..

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:28

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Zojuist krijg ik mail van NedGame :D :D :D :D
Geachte AW_Bos,

In ons distributiecentrum is zojuist een zending voor u ingepakt en verzonden. Hieronder vindt u de informatie over deze zending.
[...]
Producten
1x Nintendo Classic Mini: NES
Merchandise, Nintendo, Nintendo € 69,00 € 69,00
[...]
Uw pakket is vanaf vanavond (na 20:00 uur) te volgen op:

Track and Trace informatie met barcode [...]

De zending wordt eerst gesorteerd en zodra de melding "chauffeur onderweg", erbij staat,
wordt uw bestelling die dag nog aangeboden. De informatie over uw pakket kan enkele uren vertraagd zijn.

Niet thuis?
Dan volgt een 2e afleverpoging de volgende werk dag.

Daarna kunt u de bestelling binnen 3 weken ophalen op het postkantoor. U ontvangt altijd een bericht in de brievenbus als u niet thuis bent.
Met vriendelijke groet,
Nedgame.nl
Dat wordt gamen morgen, en nog een week vroeger dan gepland! :D :D :D _O_ _O_

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:29
Net ook een mail gehad van Bol.com dat mijn op 10 januari bestelde Nintendo Classic Mini morgen wordt bezorgd!

Verwijderd

Hier hetzelfde bericht van Bol.com

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

yay! oOo

Hij stond echt een lange tijd op 3-3-2017 en zou die samen met de Switch komen, maar dit verzacht het wachten. _O-

SW-1682-5926-5204

• Frans74
  • Laatst online: 03-04 17:32
Bij mij ook.

Heeft iemand nog iets vernomen over die originele losse controllers btw?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

AW_Bos schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 12:51:
Zojuist krijg ik mail van NedGame :D :D :D :D

[...]

Dat wordt gamen morgen, en nog een week vroeger dan gepland! :D :D :D _O_ _O_
Toevallig.. ik heb ook zo'n email gehad. Ik ben blij dat deze alsnog uitgeleverd wordt. (En eerder dan verwacht!)

• Jvann
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-07 10:41
Geachte Julian van Noordennen,

In ons distributiecentrum is zojuist een zending voor u ingepakt en verzonden. Hieronder vindt u de informatie over deze zending.

Yey classic mini komt eraan, thx Nedgame.

• Arunia
Ik zit ook echt al sinds de eerste release te wachten op de controllers. Gezeur. >_<

• ArnieNFW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:26
't is echt ongelooflijk, maar ik sta zowat op elke site waar je je kan inschrijven voor een exemplaar ingeschreven en krijg helemaal niks te horen.
En één keer per maand of zo kijk ik eens hoe het er mee staat; ben ik weer eens te laat :-(

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

ArnieNFW schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 18:19:
't is echt ongelooflijk, maar ik sta zowat op elke site waar je je kan inschrijven voor een exemplaar ingeschreven en krijg helemaal niks te horen.
En één keer per maand of zo kijk ik eens hoe het er mee staat; ben ik weer eens te laat :-(
Ik had begin oktober een pre-order geplaatst bij Bart Shit. Hebben ze later de tekst aangepast naar reservering op de site. Uiteraard had ik geen screenshot of tekst die dit bevestigd. Nadien nooit meer wat van vernomen. Zelf maar eens gebeld in december en kreeg een slecht excuus te horen. Ga hier dus ook nooit en te nimmer meer een pre-order plaatsen.

In december of januari geluk gehad om net op tijd een order te plaatsen bij Nedgames. (Dankzij oplettende tweakers en waarvoor mijn dank!).

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Hier ook!

psn: jagermeistertim

Verwijderd

iemand ook al bericht over een extra controller? Daar wacht ik al maanden op...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnieNFW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:26
Iemand zei dat ze bij de MM Rotterdam aanwezig en aangezien ik 1km bij een MM (Heerhugowaard) woon dacht ik....ik probeer het even. Gelukt!! Niet echt veel meer, maar eentje was genoeg.

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 18:37
ArnieNFW schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 18:46:
Iemand zei dat ze bij de MM Rotterdam aanwezig en aangezien ik 1km bij een MM (Heerhugowaard) woon dacht ik....ik probeer het even. Gelukt!! Niet echt veel meer, maar eentje was genoeg.
Thanks, net ook opgehaald, hadden er nog maar 6 nu. Waren drie uur geleden binnen haha. Gaat snel met die dingen dus!

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• AW_Bos

AW_Bos

Ik ga denk ik ook maar eens op zoek naar een controller. Ze lijken mij nog schaarser dan de productie van de Nes Classic Mini's lijkt wel |:(.

maar heeft iemand ook ervaring met de namaak-meuk? Of is dat een lijdensweg?

• gimpygibbon
  • Laatst online: 19:42
ArnieNFW schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 18:46:
Bedankt, net bij MM Heerhugowaard (eindelijk) de classic mini kunnen aanschaffen. Ze hadden er een stuks of veertig ontvangen en het ging weer hard richting uitverkocht.

I try to make everydays life more surreal

• Arjantje72
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 18:41:
iemand ook al bericht over een extra controller? Daar wacht ik al maanden op...
Hier staan er een paar.
https://www.bol.com/nl/s/...l/sc/media_all/index.html

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Als je goed kijkt en leest dan zijn het geen originele controllers. Bij gebrek aan beter maar een uit China besteld.

• Evertt
Heb vandaag mail gehad van bol.com dat hij geleverd wordt.

Alleen vraag mij hoe zit met alle andere winkels. Ik hoor alleen dat Bol.com en Nedgame leverd.

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

AW_Bos schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 19:41:
Ik ga denk ik ook maar eens op zoek naar een controller. Ze lijken mij nog schaarser dan de productie van de Nes Classic Mini's lijkt wel |:(.

maar heeft iemand ook ervaring met de namaak-meuk? Of is dat een lijdensweg?
4€ van Aliexpres, duurde twee weken, verlengkabels erbij, werkt uitstekend.

• AW_Bos

AW_Bos

Daniel36 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 21:03:
[...]

4€ van Aliexpres, duurde twee weken, verlengkabels erbij, werkt uitstekend.
Oeh, import. krijgen we dan geen gezeur met de controle op namaak-artikelen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

AW_Bos schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 22:13:
[...]

Oeh, import. krijgen we dan geen gezeur met de controle op namaak-artikelen? :?
nee blijkbaar, plus in nl kosten die dingen (ook chinese namaak, goud, zie knaldeals e.d.) :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01:45
Mensen die de Nes Mini willen? Bij Coolblue zijn de laatste stuks online gekomen. Nog 100 stuks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boinkie schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:50:
Mensen die de Nes Mini willen? Bij Coolblue zijn de laatste stuks online gekomen. Nog 100 stuks
Thanks. Gelijk eentje besteld!

Nu lees ik hier dat mensen wachten op een extra originele controller, maar dat deze lastig te vinden zijn. 3rd party controllers zijn er wel te vinden, maar wat is eigenlijk het verschil. Kwaliteit?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2017 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:53
Hero!! eindelijk 1 kunnen bestellen was iedere keer te laat..

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
  • Laatst online: 23-05-2024
HELD!!!!!! zojuist besteld!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15-09 13:57
Eindelijk :D

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01:45
Mocht iemand te laat zijn. Ik heb er 1 besteld en diegene mag hem gewoon overnemen van me voor dezelfde prijs.

[ Voor 10% gewijzigd door Boinkie op 24-02-2017 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
Super! Direct maar besteld :) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Laatst online: 20:53
Coolblue lijkt momenteel wel de enigste die hem online zo op voorraad heeft.

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-maartentuk
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-07-2023
Uitverkocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:42
Wow, dat ging snel.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:04
ook bericht van Nedgame gehad. Ziet er naar uit dat er eindelijk een grote levering is geweest. benieuwd hoe snel deze is uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleppensteijn
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 07-05-2017
Boinkie schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:22:
Mocht iemand te laat zijn. Ik heb er 1 besteld en diegene mag hem gewoon overnemen van me voor dezelfde prijs.
Zou hem graag van je overkopen als je 'm nog hebt, het ziet er naar uit dat ze op consoleshop weer uitverkocht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik ga er even vanuit dat niemand de controllers ooit in het wild heeft gespot? Ik verwacht dat ze die dingen of nooit meer uit gaan brengen of pas aan het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavier!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 13:11
Ben echt continue net te laat 😔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Arunia schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:55:
Ik ga er even vanuit dat niemand de controllers ooit in het wild heeft gespot? Ik verwacht dat ze die dingen of nooit meer uit gaan brengen of pas aan het einde.
Ik heb een losse controller gehad, bij Wehkamp besteld.

Echter later toch verkocht, er was iemand die er bijna net zoveel voor wilde betalen, als een Nintendo NES mini. Kreeg toen gewoon een PM zonder dat hij te koop stond. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 13:49
NES Classic

Binnen! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-maartentuk
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-07-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 13:49
NedGame op 10 januari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damswer
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 09:15

damswer

mSW - LU since 2005

Damn, nu de voorraad bij coolblue gemist. Dit gaat hem echt niet worden voor mij ben ik bang *Snif*

-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:02
Heb m net bij Nedgame Tilburg opgehaald, in januari gereserveerd ofzo.

Die kerel achter de balie zei dat ze er best veel binnenkrijgen maar dat ze allemaal wel gereserveerd worden. Site in de gaten houden dus voor degene die willen bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Shit, weer te laat! :(
Mocht iemand er nog een over hebben of nog een plek weten waar ze nog zijn hoor ik het graag!

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Net e-mail gekregen van Coolblue, geen levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
Jumpman schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 18:56:
Net e-mail gekregen van Coolblue, geen levering.
Hier hetzelfde... prutsers. Was anders nog even hier langs de MM gegaan vandaag. Hopen dat er nog meer komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 12:13
Ik heb net bij MM Amersfoort een Nintendo Classic weten te scoren. Het zijn wel boefjes daar, want ze hebben de prijs opgeschroeft naar 79.99.

Ze hebben er 20 binnengekregen, waarvan er 6 voor reserveringen waren. Vandaag zijn er al een aantal over de toonbank gegaan en ze wilde mij niet vertellen hoeveel ze er nog had, maar het was niet heel veel meer.

Controllers hebben ze overigens niet binnengekregen.

[ Voor 7% gewijzigd door DaLass op 24-02-2017 21:21 ]

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 03:56
Kuch, wehkamp, kuch. Snel zijn mensen. 60 euro.

[ Voor 10% gewijzigd door MadDogMcCree op 24-02-2017 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

MadDogMcCree schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 21:38:
Kuch, wehkamp, kuch. Snel zijn mensen. 60 euro.
THANKS!!!!!!! :D

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste