Mijne is zojuist afgeleverd
. One happy camper hier
. Had em besteld via Wehkamp.nl.
Bij de originele controller... Heb je daar ook een verlengstuk voor?
Ja, zoiets als deze. Werkt prima.Aggressor schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 15:53:
Bij de originele controller... Heb je daar ook een verlengstuk voor?
Succes voor de wehkamp mensen. Een maat van mij had hem ook besteld en kreeg een gele jas binnen. Gebeld en ze kunnen niks anders doen dan zeggen dat je hem opnieuw kan bestellen als die er is. Geen wachtlijst of manier om hem toch op te sturen als die retour komt. Er komt er dus als het goed is 1 terug bij wehkamp. Ik geef hem die van mij :-)
En genoemde spulletjes besteld bij Ali: tweemaal de verlengkabel en eenmaal de controller.Daniel36 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 14:01:
[...]
nou, ik kijk snel ff op ali en dx en kan ze niet vinden, maar ik kom in NL dit dus tegen:
http://www.yagoda.nl/cart/
duur, maar wel leverbaar...
-----
En in China:
https://nl.aliexpress.com...ion=&categoryId=200003088
en:
https://nl.aliexpress.com...10208.99999999.271.5KCfCq
disclaimer: mocht dit niet toegestaan zijn, mea culpa.
Ben benieuwd.
Nu ik dit allemaal zo lees besef ik dat ik ook een van de geluksvogels ben; ik kreeg donderdag een Tweakers notificatie over de beschikbaarheid bij Wehkamp en heb (eigenlijk zonder haast) er 1 besteld. Vrijdag is deze netjes bezorgd en de eerste uurtjes Super Mario 3 zitten er al op.
Ook ik zou graag een extra originele controller willen. Ik ben nu al wat aan het bieden op Marktplaats-advertenties, maar mensen durven daar gerust 40+ euro voor een controller te vragen terwijl hij verkocht werd voor 13 euro.
Wat betreft de lengte van de kabel van de controller: ik ga conform deze mod de kabel verlengen door middel van een 5m lange USB-kabel.
Ook ik zou graag een extra originele controller willen. Ik ben nu al wat aan het bieden op Marktplaats-advertenties, maar mensen durven daar gerust 40+ euro voor een controller te vragen terwijl hij verkocht werd voor 13 euro.

Wat betreft de lengte van de kabel van de controller: ik ga conform deze mod de kabel verlengen door middel van een 5m lange USB-kabel.
Hoe zijn eigenlijk de geluidjes?
Ik lees diverse meldingen dat diverse games versnelt afspelen.
Toch wel jammer met het gevoel van vroeger.
Welke games doen dit?
Ik lees diverse meldingen dat diverse games versnelt afspelen.
Toch wel jammer met het gevoel van vroeger.
Welke games doen dit?
[ Voor 3% gewijzigd door knorde op 07-01-2017 09:37 ]
Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl
De NES mini bevat de NTSC versies van de games, op een enkele na die geoptimaliseerd is voor PAL zijn ze 20% sneller.
10 euro stond hij zelfs voor. Verbaas me gewoon dat die controllers nog steeds niet beschikbaar zijn. Sterker nog, ik heb niet het idee dat ze ooit beschikbaar zijn geweest.Rebunted schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 01:05:
Ohjawel hoor, ik heb er 1 via een wat onbekendere webshop paar maanden geleden gekocht.Arunia schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 10:09:
[...]
10 euro stond hij zelfs voor. Verbaas me gewoon dat die controllers nog steeds niet beschikbaar zijn. Sterker nog, ik heb niet het idee dat ze ooit beschikbaar zijn geweest.
https://www.toychamp.nl
[ Voor 4% gewijzigd door Ryatzu op 07-01-2017 10:29 ]
Dus mario enzo speelt het muziekje ook veel sneller af?hcQd schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 10:06:
De NES mini bevat de NTSC versies van de games, op een enkele na die geoptimaliseerd is voor PAL zijn ze 20% sneller.
Kun je met deze handleiding weer oplossen, door een PAL ROM te nemen.knorde schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 11:59:
[...]
Dus mario enzo speelt het muziekje ook veel sneller af?
Nee alle Mario's zijn zoals ik ze ook op de originele PAL NES heb. Zelda 1 heeft ook geluidjes van de ntsc versie maar is verder qua pitch en tempo hetzelfde als de PAL versie.
Excitebike en Double Dragon 2 zijn echt ntsc, jammer.
Excitebike en Double Dragon 2 zijn echt ntsc, jammer.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Zojuist gebeld door Media Markt (Groningen, Sontplein) dat m'n op 20-12 bestelde NES binnen is!
Gisteravond mijn Nintendo Classic Mini mogen ontvangen van de Wehkamp.
Ik zit met smart te wachten, helaas is Post.nl vertraagd wegens het weer...en binnen!
FF op temperatuur laten komen en dan testen!
FF op temperatuur laten komen en dan testen!
[ Voor 27% gewijzigd door Daniel36 op 07-01-2017 15:54 ]
Ik ben standaard te laat. Kijk meerdere keren per dag bij mediamarkt, bart smit, intertoys en wehkamp maar geen succes tot nu toe. Toen ze eergisteren te koop waren heb ik 's ochtends rond 12 uur nog gekeken voordat ik naar werk ging
Verwijderd
Ik zit al vanaf het begin te wachten op de usb oplader en de extra controller. Gaat toch nergens over. Ik zit al maanden te wachten???Arunia schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 10:09:
10 euro stond hij zelfs voor. Verbaas me gewoon dat die controllers nog steeds niet beschikbaar zijn. Sterker nog, ik heb niet het idee dat ze ooit beschikbaar zijn geweest.
De opladers had gamemania wel ontvangen, maar waren allemaal defect en werden weer teruggestuurd.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2017 19:44 ]
Wii Classic controllers werken ook prima. Zelfs de joysticks functioneren. Denk echter dat deze ook lastig te verkijgen zijn, en natuurlijk niet de retro look hebben.
De extra controllers zijn alleen in het begin beschikbaar geweest voor zover ik weet. Heb hem gelijk bij game mania dag 1 afgehaald. Deze was al half jaar van te voren gereserveerd met extra controller. Heb totaal voor de nes mini+extra controller 70 euro betaald. Daarna heb ik de controllers niet meer gezien.
Volgens Game Mania was de Nes Mini een "Limited Edition"
Nou zeggen ze dat wel vaker bij dingen, maar het ziet er misschien toch naar uit dat ze dit keer gelijk krijgen als ik dat zo lees hier.
Nou zeggen ze dat wel vaker bij dingen, maar het ziet er misschien toch naar uit dat ze dit keer gelijk krijgen als ik dat zo lees hier.
Maar waarom? Ze kunnen wereldwijd nog sloten van die dingetjes verkopen lijkt me.blueface schreef op zondag 8 januari 2017 @ 12:10:
De extra controllers zijn alleen in het begin beschikbaar geweest voor zover ik weet. Heb hem gelijk bij game mania dag 1 afgehaald. Deze was al half jaar van te voren gereserveerd met extra controller. Heb totaal voor de nes mini+extra controller 70 euro betaald. Daarna heb ik de controllers niet meer gezien.
Zoals Game Mania tegen mij vertelde, Het was ter ere van het 30 jaar bestaan van de originele Nes.Daniel36 schreef op zondag 8 januari 2017 @ 12:11:
[...]
Maar waarom? Ze kunnen wereldwijd nog sloten van die dingetjes verkopen lijkt me.
Er zouden officieel 2 leveringen komen en als die op waren, was het ook echt op! Dit allemaal volgens de Game Mania.
Nou heeft Nintendo al meer leveringen gedaan, dus wie weet, gloort er nog hoop.
Maar de extra met 2 controllers is nooit op voorraad geweest. Ik vindt het raar dat alleen de winkels dit zeggen en niet Nintendo.
Ik zit er sterk aan te denken om deze te gaan aanschaffen, je hebt dan ook nog eens de vrijheid om andere roms toe te voegen en zelfs ook allerlei andere consoles.Bluebe schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:57:
https://www.sossolutions....JvxsoCclNECFYIcGwoda2kBgA
Dat vind ik ook nog wel interessant, als je ook save games kan maken dan (al denk ik van niet) dan is dit ook wel een goede optie. Heeft iemand toevallig dit systeem, hoe bevalt hij?
Tevens heb je dan gelijk een fatsoenlijke lengte van de controller (1.4 meter).
Jammer dat ik er totaal geen ervaringen over kan vinden.
Ik heb de knoop doorgehakt, en ik heb hem besteld.
Ze hadden ook nog 1 (die is wel wat duurder) in een soort van nes behuizing.
https://www.sossolutions....ro-console-emulator-uniek
Die heb ik besteld.
Ik laat weten hoe die bevalt!
[ Voor 35% gewijzigd door knorde op 08-01-2017 14:04 ]
Houdt ons op de hoogte zou ik zeggen. Ik vind dit een serieus alternatief voor de Nes Classic mini.knorde schreef op zondag 8 januari 2017 @ 13:02:
[...]
Ik zit er sterk aan te denken om deze te gaan aanschaffen, je hebt dan ook nog eens de vrijheid om andere roms toe te voegen en zelfs ook allerlei andere consoles.
Tevens heb je dan gelijk een fatsoenlijke lengte van de controller (1.4 meter).
Jammer dat ik er totaal geen ervaringen over kan vinden.
Ik heb de knoop doorgehakt, en ik heb hem besteld.
Ze hadden ook nog 1 (die is wel wat duurder) in een soort van nes behuizing.
https://www.sossolutions....ro-console-emulator-uniek
Die heb ik besteld.
Ik laat weten hoe die bevalt!
Ik zie trouwens dat het gewoon om retropie gaat dus als je een beetje tweaker bent kun je dit prima zelf in elkaar zetten.
[ Voor 7% gewijzigd door Miki op 08-01-2017 16:10 ]
Hoeveel tweakers hier hebben inmiddels een NES mini classic gekocht tegen marktplaatsprijzen?
Valt me op dat het niet alleen op MP is maar ook op tweakers.net. Hier hebben we iemand die denkt geen aasgier te zijn met een prijs gemiddeld onder de marktplaatsprijzen, terwijl het nog steeds het dubbele is:
V&A aangeboden: Nintendo Classic Mini Grijs
En hier ook iemand die in zijn advertentie "met het schaamrood op zijn kaken" 175 euro voor vraagt omdat Nintendo het niet meer zou maken:
De NES mini classic is niks voor hem, maar omdat nintendo ze niet meer zou maken moet hij het driedubbele ervoor hebben indien niemand wilt ruilen tegen een XBOX one...Wat voegt dat zinnetje "met schaamrood op mijn kaken" nou toe? Dat is wat mij betreft gewoon keihard toegeven dat hij het zelf een beetje fout vindt, maar het stiekem toch ervoor willen hebben, want er is immers geen andere keuze...
Echt vreselijk dit soort praktijken
Ik vraag me af hoe mensen hun morele kompas gestuurd krijgen om dit soort bedragen te vragen en voor zichzelf te rechtvaardigen.
Ik weet het, het is niet illegaal, mensen hanteren het vraag-aanbod-principe en een eventuele koper wordt niet gedwongen om het product te kopen...Maar toch voelt er iets niet helemaal lekker aan...Ik ben blij voor de toekomstige eigenaren wannneer ze hun geliefde NES mini classic hebben, maar ik irriteer me er gewoon aan dat deze aasgiermentaliteit ondersteund blijft worden, zeker hier onder tweakers.
Valt me op dat het niet alleen op MP is maar ook op tweakers.net. Hier hebben we iemand die denkt geen aasgier te zijn met een prijs gemiddeld onder de marktplaatsprijzen, terwijl het nog steeds het dubbele is:
En hier ook iemand die in zijn advertentie "met het schaamrood op zijn kaken" 175 euro voor vraagt omdat Nintendo het niet meer zou maken:
De NES mini classic is niks voor hem, maar omdat nintendo ze niet meer zou maken moet hij het driedubbele ervoor hebben indien niemand wilt ruilen tegen een XBOX one...Wat voegt dat zinnetje "met schaamrood op mijn kaken" nou toe? Dat is wat mij betreft gewoon keihard toegeven dat hij het zelf een beetje fout vindt, maar het stiekem toch ervoor willen hebben, want er is immers geen andere keuze...

Ik vraag me af hoe mensen hun morele kompas gestuurd krijgen om dit soort bedragen te vragen en voor zichzelf te rechtvaardigen.
Ik weet het, het is niet illegaal, mensen hanteren het vraag-aanbod-principe en een eventuele koper wordt niet gedwongen om het product te kopen...Maar toch voelt er iets niet helemaal lekker aan...Ik ben blij voor de toekomstige eigenaren wannneer ze hun geliefde NES mini classic hebben, maar ik irriteer me er gewoon aan dat deze aasgiermentaliteit ondersteund blijft worden, zeker hier onder tweakers.
[ Voor 7% gewijzigd door Deathchant op 09-01-2017 13:22 ]
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
<knip>Deathchant schreef op maandag 9 januari 2017 @ 13:17:
Hoeveel tweakers hier hebben inmiddels een NES mini classic gekocht tegen marktplaatsprijzen?
Die discussie heb je al eerder gevoerd, toen zei ik ook al dat het niet gewenst was. Je ziet wat er van komt. Doe wat je niet laten kunt voor een paar centen, maar kom dat dan niet steeds in dit topic vertellen waar mensen graag zo'n ding voor zichzelf zouden willen hebben. Nu is het klaar, geen waarschuwingen meer.
[ Voor 8% gewijzigd door Grotman op 09-01-2017 22:53 ]
Echter is het aangeven dat Nintendo de NES Mini niet meer zou maken een drogreden om de prijs op te drijven en dat klopt niet. Er is een tekort maar hij is zeker niet uit productie.NotSoSteady schreef op maandag 9 januari 2017 @ 13:34:
[...]
Ik vind handelen en geld verdienen leuk, snap niet wat daar mis mee is. Niemand wordt gedwongen om wat te kopen van mij, zelf ook vaak genoeg een iPhone gekocht voor meer, zo werkt het nou eenmaal.
Je zou het uit een bepaald oogpunt kunnen vergelijken met het opkopen van concertkaarten, om deze vervolgens voor een veel hogere prijs weer te verkopen. Het is het kunstmatig verhogen van de prijs, in dit geval door de indruk te wekken dat het niet meer via de normale kanalen te verkijgen zal zijn.
Verwijderd
Moet die discussie hier? Je kan een moderator wijzen op de advertentie als die je stoort.
De advertenties...daar is niks mis mee, ik wilde alleen de morele kanten ervan aan de kaak stellen (en proberen te begrijpen waarom dit soort absurde prijzen gevraagd worden, want het lukt me maar niet), maar idd, misschien gaat dit teveel offtopic.
Beetje offtopic idd, daarnaast is er een paar dagen geleden erg fanatiek over gesproken en toen heeft een mod alles verwijdert. Maar eigenlijk weten we niets zeker toch? Ze zijn momenteel bijna niet te krijgen ok maar nintendo heeft volgens mij nog niets echt duidelijk aangegeven.
Ik zie dat er idd wat gestreept is. Ok, dan hou ik mijn mondZspirit schreef op maandag 9 januari 2017 @ 14:22:
daarnaast is er een paar dagen geleden erg fanatiek over gesproken en toen heeft een mod alles verwijdert.

Aangezien dit topic gaat over de prijzen van de console, vind ik het wel on-topic. Sterker nog, het zijn prijzen die blijkbaar geworden gehanteerd op de V&A van deze website.Verwijderd schreef op maandag 9 januari 2017 @ 14:05:
Moet die discussie hier? Je kan een moderator wijzen op de advertentie als die je stoort.
Verwijderd
Voor wie een gokje wil wagen.
http://biedveilingen.nl/c...endo-Classic-Mini-NES-154
Je kan hem hier ook kopen voor 149 euro
Je kan hem hier ook kopen voor 149 euro
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2017 19:58 ]
Zou persoonlijk niet beginnen asn dergelijke sites. Kost alleen maar geld.Verwijderd schreef op maandag 9 januari 2017 @ 17:04:
Voor wie een gokje wil wagen.
Ik zou een stapje terug nemen en een beetje relativeren. Het is een luxe goed, een extra hebbedingetje. Je hebt het volgens mij niet nodig om in je basisbehoeften te voorzien.Foodie88 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 14:26:
[...]
Aangezien dit topic gaat over de prijzen van de console, vind ik het wel on-topic. Sterker nog, het zijn prijzen die blijkbaar geworden gehanteerd op de V&A van deze website.
Niet dat ik 175 euro ga betalen. Ik wacht wel tot ie weer op voorraad is voor rond de 60 en anders gaat het over.
Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.
Dubbel
[ Voor 96% gewijzigd door WillemAtHome op 09-01-2017 18:25 ]
Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.
En waar zeg ik dat het een eerste levensbehoefte is? Nergens toch?WillemAtHome schreef op maandag 9 januari 2017 @ 18:23:
[...]
Ik zou een stapje terug nemen en een beetje relativeren. Het is een luxe goed, een extra hebbedingetje. Je hebt het volgens mij niet nodig om in je basisbehoeften te voorzien.
Niet dat ik 175 euro ga betalen. Ik wacht wel tot ie weer op voorraad is voor rond de 60 en anders gaat het over.
Ik zeg simpel en alleen dat ik het niet correct vind dat mensen een drogreden gebruiken om een product voor een veel hogere prijs dan de marktwaarde te kunnen verkopen. Dat vind ik jammer omdat er vast mensen zullen zijn die uit onwetendheid de drogreden voor waar aannemen en het bedrag neertellen. Die zijn dan bedrogen, of ze het nu doorhebben of niet. Dat heeft niets te maken met of het een eerste levensbehoefte is of niet.
Heb net maar een pre-order bij Nedgame geplaatst. Staat op 3-3-2017. Alles wat er eerder komt is meegenomen. Ik houd wehkamp en zo wel nauwlettend in de gaten.
Ook maar een pre-order bij Nedgame...
Maart ... zucht...
Beter dan niks
Maart ... zucht...
Beter dan niks
[ Voor 15% gewijzigd door Jvann op 09-01-2017 22:05 ]
Vriend van me heeft er vanavond 4 voor me gehaald in Duitsland, vrijdag even ophalen 😁. Goed zoeken en je zult vinden.

En ja, ik moet de brandstof en tijd ergens van kunnen betalen.

Kun je ons ook vertellen waar ze vandaan komen (winkel & plaats) en of er nog meer voorraad is?fredkroket schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 00:21:
Vriend van me heeft er vanavond 4 voor me gehaald in Duitsland, vrijdag even ophalen 😁. Goed zoeken en je zult vinden.
[afbeelding]
Verwijderd
Beste Denise,
Een tijdje geleden heb je aangegeven dat je op de hoogte wilt worden gehouden over onderstaand artikel. We hebben goed nieuws. Het artikel is nu te reserveren. Wil je het zo snel mogelijk in huis hebben, reserveer het dan nu meteen
Met vriendelijke groet,
bol.com
Een tijdje geleden heb je aangegeven dat je op de hoogte wilt worden gehouden over onderstaand artikel. We hebben goed nieuws. Het artikel is nu te reserveren. Wil je het zo snel mogelijk in huis hebben, reserveer het dan nu meteen
Met vriendelijke groet,
bol.com
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2017 07:45 ]
Deze mail kreeg ik net ook, direct besteld en als het goed is geleverd op 3 maart.Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 07:40:
Beste Denise,
Met vriendelijke groet,
bol.com
psn: jagermeistertim
Same here! Besteld.TTHEEBO1 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 08:00:
[...]
Deze mail kreeg ik net ook, direct besteld en als het goed is geleverd op 3 maart.
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
nvm
[ Voor 98% gewijzigd door Daniel36 op 10-01-2017 11:41 ]
M.b.t. die 2e levering: wel opvallend dat de prijzen zijn verhoogd... bol.com rekent nu 72,99 euro.
Geen woekerprijs, maar toch. Wat ze op marktplaats kunnen, dat kunnen wij ook, zullen ze hebben gedacht.
Ik geloof het wel met die nes mini. Ik koop hem ooit nog wel eens in de uitverkoop.
Geen woekerprijs, maar toch. Wat ze op marktplaats kunnen, dat kunnen wij ook, zullen ze hebben gedacht.
Ik geloof het wel met die nes mini. Ik koop hem ooit nog wel eens in de uitverkoop.
Degene die ik ga ophalen komen bij de Media Markt vandaan in Kaiserslautern. Er mochten er daar maar 2 pp gekocht worden, maar ze stonden blijkbaar gewoon in de winkel.DaLass schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 07:27:
[...]
Kun je ons ook vertellen waar ze vandaan komen (winkel & plaats) en of er nog meer voorraad is?
Gezien de 4 die ik heb al gereserveerd zijn (helaas zonder winst, vrienden en familie), zal ik eens vragen of er nog meer beschikbaar is. Maar ook online bij de Media Markt in Duitsland waren ze gewoon beschikbaar.
Alleen de losse controller was niet meer beschikbaar.
Phew, was er dan ook net optijd bij. Die 73,- bij Bol is nog wel acceptabel, al moeten we nog wel even geduld hebben en afwachten of er voldoende geleverd gaan worden.
SW-1682-5926-5204
Verwijderd
Dat is vreemd heb er gister een bij bol.com besteld voor 69.99Spb schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 09:02:
M.b.t. die 2e levering: wel opvallend dat de prijzen zijn verhoogd... bol.com rekent nu 72,99 euro.
Daar zitten MM stickers op. Welke MM was dat als ik vragen mag.fredkroket schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 00:21:
Vriend van me heeft er vanavond 4 voor me gehaald in Duitsland...
Ergens over de grens bij Bad Nieuweschans toevallig?
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
rimave schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 09:40:
[...]
Daar zitten MM stickers op. Welke MM was dat als ik vragen mag.
Ergens over de grens bij Bad Nieuweschans toevallig?
fredkroket schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 09:10:
[...]
Degene die ik ga ophalen komen bij de Media Markt vandaan in Kaiserslautern. Er mochten er daar maar 2 pp gekocht worden, maar ze stonden blijkbaar gewoon in de winkel.
Trieste ontwikkelingen inderdaad. Haal m wel een keer voor rond de 50-60 in de winkel en anders niet.Spb schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 09:02:
Bij NedGame nog leverbaar, gaat dus goed. Ik heb hem direct maar gekocht! Begin maart zullen we zien!
Ik ben benieuwd of hun een aantal gereserveerd hebben, of dat er misschien een aantal achter het net gaan vissen....? Wat denken jullie?
Ik ben benieuwd of hun een aantal gereserveerd hebben, of dat er misschien een aantal achter het net gaan vissen....? Wat denken jullie?
[ Voor 6% gewijzigd door AW_Bos op 10-01-2017 10:18 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Vindt je dat zo erg? ik heb laatst bij cooblue ook een 10tje meer betaald dat vind ik nog niet zon probleem eigenlijk. Ben al blij dat ik er een heb zonder 100+ te betalen aan afzetters.Geteisem schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 09:56:
[...]
Trieste ontwikkelingen inderdaad. Haal m wel een keer voor rond de 50-60 in de winkel en anders niet.
Heb al meerdere sites gezien met maart als datum. Alleen geen pre-orders. Dus hier ook nog maar even vlug 'besteld'.AW_Bos schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:17:
Bij NedGame nog leverbaar, gaat dus goed. Ik heb hem direct maar gekocht! Begin maart zullen we zien!
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Het gaat mij niet om het tientje maar om het principe en ja daar ga ik best ver in.Zspirit schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:18:
[...]
Vindt je dat zo erg? ik heb laatst bij cooblue ook een 10tje meer betaald dat vind ik nog niet zon probleem eigenlijk. Ben al blij dat ik er een heb zonder 100+ te betalen aan afzetters.
Herkenbaar, ik kan soms ook erg principieel zijnGeteisem schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:43:
[...]
Het gaat mij niet om het tientje maar om het principe en ja daar ga ik best ver in.
Hoop wel dat je er een gaat bemachtigen via de mediamarkt dan ofzo
Dat hoop ik ook ja.Zspirit schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:50:
[...]
Herkenbaar, ik kan soms ook erg principieel zijn
Hoop wel dat je er een gaat bemachtigen via de mediamarkt dan ofzo
Dit is offtopic en illegaal (en dus niet gewenst als oplossing hier)
[ Voor 92% gewijzigd door Grotman op 10-01-2017 16:17 ]
Vanochtend heb ik een bestelling geplaatst op bol.com. Was net op tijd.
Wat ik niet snap dat Bol.com meldt dat deze niet meer leverbaar en van de site af wordt gehaald.
Zal mij niks verbazen als wehkamp dadelijk ook zo doet.
En vervolgens krijg ik een mail dat ik hem kan bestellen tegen een wat hogere prijs.
Ik ga wel eerst kijken waar hij eventueel goedkoper is kan hem altijd nog annuleren.
Wat ik niet snap dat Bol.com meldt dat deze niet meer leverbaar en van de site af wordt gehaald.
Zal mij niks verbazen als wehkamp dadelijk ook zo doet.
En vervolgens krijg ik een mail dat ik hem kan bestellen tegen een wat hogere prijs.
Ik ga wel eerst kijken waar hij eventueel goedkoper is kan hem altijd nog annuleren.
Ik heb mijn bestelling vanmorgen rond 9:50 ofzo gedaan op Nedgame.nl De pre-order stond nog open, en ik heb dus betaald.
Voor de zekerheid heb ik even gemaild over de beschikbaarheid van de levering, en kreeg dit terug:
Voor de zekerheid heb ik even gemaild over de beschikbaarheid van de levering, en kreeg dit terug:
Grote kans op zekerheid dus, enne..... blij dat ik er als een haas bij was want een uur later was alles uitverkocht daar. En de levering is in maart.....Beste AW_Bos,
Als Nintendo de leveringsafspraken nakomen worden alle pre-orders gewoon geleverd.
[ Voor 3% gewijzigd door AW_Bos op 10-01-2017 21:04 ]
Ook maar Nedgame gekocht.. Wel op "afhalen" geklikt zodat ik pas in de winkel moet betalen.. Mocht ik m dan eerder tegenkomen kan ik er nog makkelijk onderuit
Ik kijk regelmatig bij bol.com en ik vind een hoop artikelen gerelateerd aan de classic mini maar nooit de console zelf dus kan hem ook niet reserveren. Zelfde bij de wehkamp. Kan hem alleen vinden bij de wehkamp die ik hier eerder in het topic zag. Maar op de site zelf kan ik ze nooit vinden.
Verwijderd
Bekend probleem, ik zoek ze meestal op via google en dan de winkel, zo kom je er wel, en die pagina even opslaan in je favorieten.mike30 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 22:08:
Ik kijk regelmatig bij bol.com en ik vind een hoop artikelen gerelateerd aan de classic mini maar nooit de console zelf dus kan hem ook niet reserveren. Zelfde bij de wehkamp. Kan hem alleen vinden bij de wehkamp die ik hier eerder in het topic zag. Maar op de site zelf kan ik ze nooit vinden.
Dank je wel ik ga het zo eens proberen. Bij bol.com is de pagina iig weer weggehaald.
Heb een preorder uitstaan bij nedgame maar als ik hem ergens eerder kan halen doe ik dat natuurlijk. Snap alleen niet waarom er maar zo mondjesmaat geproduceerd word. Hadden ze gedacht bij Nintendo dat het een noviteit was die waarschijnlijk niet zo goed zou verkopen? Want dan kunnen ze het bij SNES mini als die er gaat komen beter anders aan pakken.
Heb een preorder uitstaan bij nedgame maar als ik hem ergens eerder kan halen doe ik dat natuurlijk. Snap alleen niet waarom er maar zo mondjesmaat geproduceerd word. Hadden ze gedacht bij Nintendo dat het een noviteit was die waarschijnlijk niet zo goed zou verkopen? Want dan kunnen ze het bij SNES mini als die er gaat komen beter anders aan pakken.
Bij Nedgame ging het razendsnel.
[ Voor 46% gewijzigd door NotSoSteady op 10-01-2017 22:39 ]
Waar komt die data vandaan? Ik zie ook Bartsmit en Intertoys er tussen staan?
Yes, interesse is echt verbazingwekkend, vooral gezien het feit dat de NES pas weer in maart verschijnt.CrashOne schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 22:43:
Waarschijnlijk affiliate data?
Sorry, ik wist niet dat dit illegaal was.knorde schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:35:
[mbr]Dit is offtopic en illegaal (en dus niet gewenst als oplossing hier)[/]
Mijn excuses!
Ik denk zelf dat ze ook zich niet in de vingers willen snijden met de aankomende Switch waarbij ouders voor de goedkopere Nintendo gaan ipv de Switch. Daarnaast was het ook voor de 30e verjaardag van de NES dus ik kan me voorstellen dat het limited edition is. Neemt niet weg dat Nintendo een enorme inschattingsfout gemaakt hebben met productie.
Dat de NES mini inmiddels is opengebroken helpt ook niet. Doordat mensen nu eenvoudig NES games kunnen toevoegen zal dat vanuit VC-oogpunt ook geen postief effect hebben.
Ik heb mazzel gehad en heb er daadwerkelijk 1 in december kunnen kopen door de BartSmit site in de gaten te houden en ben er blij mee. Het voelt echt anders dan een "normale" emulator, zowel omdat het officieel is met de controller ed alsmede de filters die erg goed zijn.
Een 2e Nes controller zou nog fijn zijn maar die lijken wel lastiger te krijgen dan de NES zelf. Ja, ik weet dat er 3rd party controllers zijn maar dat "telt niet" voor mij. Als iemand daar nog tips voor hebt hoor ik het graag.
Dat de NES mini inmiddels is opengebroken helpt ook niet. Doordat mensen nu eenvoudig NES games kunnen toevoegen zal dat vanuit VC-oogpunt ook geen postief effect hebben.
Ik heb mazzel gehad en heb er daadwerkelijk 1 in december kunnen kopen door de BartSmit site in de gaten te houden en ben er blij mee. Het voelt echt anders dan een "normale" emulator, zowel omdat het officieel is met de controller ed alsmede de filters die erg goed zijn.
Een 2e Nes controller zou nog fijn zijn maar die lijken wel lastiger te krijgen dan de NES zelf. Ja, ik weet dat er 3rd party controllers zijn maar dat "telt niet" voor mij. Als iemand daar nog tips voor hebt hoor ik het graag.
"21 jaar DSL!"
Verwijderd
https://www.knaldeals.com...-grijs-2016-model-1180096The_Bird schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 08:07:
Let op, dit is geen originele controller van Nintendo.
Kan je er net zo goed een van Aliexpress of Banggood bestellen.
Ik kreeg net een mailtje van Bol, de controller en de verlengkabel zijn blijkbaar leverbaar.
Alleen de prijzen zijn nogal hoog, 27 euro en 25 (2).
Aha, de verkoper die ze aanbied via Bol is Knaldeals...
[ Voor 16% gewijzigd door Daniel36 op 11-01-2017 11:36 ]
AKA oplichterij. Zie dat ze de NES mii ook voor het dubbele bedrag verkopen. Wellicht iets uit de VS importeren dan maar. Ding is toch regiovrijDaniel36 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:35:
Ik kreeg net een mailtje van Bol, de controller en de verlengkabel zijn blijkbaar leverbaar.
[ Voor 15% gewijzigd door The_Bird op 11-01-2017 13:26 ]
"21 jaar DSL!"
ik wacht wel tot mensen hem beu zijn en voor dumpprijzen op MP gaan zetten
kan even duren, maar ik wacht wel
kan even duren, maar ik wacht wel
Ja, inderdaad. Blijkbaar zijn het niet originele accessoires die zij vervolgens voor heel veel meer verkopen.The_Bird schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:23:
[...]
AKA oplichterij. Zie dat ze de NES mii ook voor het dubbele bedrag verkopen. Wellicht iets uit de VS importeren dan maar. Ding is toch regiovrij
edit: twee verlengkabels uit het verre Oosten a 2 euro per stuk ontvangen en ze doen het prima.
Nu nog even wachten op de controller.
[ Voor 15% gewijzigd door Daniel36 op 12-01-2017 19:14 ]
Misschien moeten degene die er nog een zoeken hier nog eens kijken:
https://www.gamestop.de/StoreLocator/Index?productId=39341
OberHausen en Mönchengladbach lijken nog voorraad te hebben.
Helaas voor mij te ver rijdenfredkroket schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 10:12:
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
hoe zeker is het dat ze hem daadwerkelijk in de winkel hebben en niet net zo als de Intertoys en Bart Smit ?fredkroket schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 10:12:
eindelijk de winkel aan de telefoon gekregen en waren ook allemaal gereserveerd net zoals bij de Intertoys en Bart Smit.
[ Voor 14% gewijzigd door gerhald op 14-01-2017 14:14 ]
Ik heb besloten om niet langer te wachten en een Retropie opstelling te maken. Het systeem kost bij elkaar niet veel meer en kan naast de nes games ook van andere oude consoles(o.a snes en megaproces) de spelletjes spelen. De controllers zijn ook geen probleem, 8bitdo en Buffalo maken uitstekende klonen.
Helaas! Had gehoopt nog iemand blij te kunnen maken.gerhald schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 14:02:
[...]
hoe zeker is het dat ze hem daadwerkelijk in de winkel hebben en niet net zo als de Intertoys en Bart Smit ?
eindelijk de winkel aan de telefoon gekregen en waren ook allemaal gereserveerd net zoals bij de Intertoys en Bart Smit.
Ik volg het topic ook al enige tijd (sinds de release) en na ook meerdere malen achter het net gevist te hebben heb ik hetzelfde besloten, gelijk een chinese website leeggekocht voor nes, snes, megadrive en N64 controllers. Mooi projectje voor de winterMiki schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 14:22:
Ik heb besloten om niet langer te wachten en een Retropie opstelling te maken. Het systeem kost bij elkaar niet veel meer en kan naast de nes games ook van andere oude consoles(o.a snes en megaproces) de spelletjes spelen. De controllers zijn ook geen probleem, 8bitdo en Buffalo maken uitstekende klonen.

Stoor mij zeer aan dat scalpen van winkels. Trieste trend. Maar goed zo lang mensen bereid zijn woekerprijzen te betalen.

Zelf zit daar ook over na te denken. Heb nog een Raspberry pi2 liggen moet alleen nog controller erbij kopen.Miki schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 14:22:
Ik heb wel bij bol.com een bestelling lopen kost wel 72 euro.
Is het eenvoudig om een restropie te configureren?
Retropie is niet zo moeilijk. Gewoon op sd zetten en opstarten. Paar knoppen indrukken en gaan. Het programma verwacht wel een controller overigens.Evertt schreef op zondag 15 januari 2017 @ 00:02:
[...]
Zelf zit daar ook over na te denken. Heb nog een Raspberry pi2 liggen moet alleen nog controller erbij kopen.
Maar zullen we de niet nes mini discussie gewoon ergens anders houden?
Overigens niet specifiek naar jou, maar ook naar de rest.
Ik heb het hier ook eerder over gehad, maar dat was verwijdert door een mod omdat het illegaal en offtopic is.Evertt schreef op zondag 15 januari 2017 @ 00:02:
[...]
Zelf zit daar ook over na te denken. Heb nog een Raspberry pi2 liggen moet alleen nog controller erbij kopen.
Ik denk omdat het ook illegaal is dat daar geen topic over gemaakt mag worden.
Ik durf er dus nu ook niks meer over te zeggen.
Misschien kan iemand of een mod aangeven of daar in een ander topic over gepraat mag worden, ik denk het echter niet omdat het illegaal is.
Retropie zelf is niet illegaal maar het bespreken van de roms en waar je die vandaan haalt wel. Dit valt net zo goed onder het gebruik en bespreken van Kodi. Ook daar kun je zowel legale als illegale content mee afspelen.knorde schreef op zondag 15 januari 2017 @ 10:08:
[...]
Ik heb het hier ook eerder over gehad, maar dat was verwijdert door een mod omdat het illegaal en offtopic is.
Ik denk omdat het ook illegaal is dat daar geen topic over gemaakt mag worden.
Ik durf er dus nu ook niks meer over te zeggen.
Misschien kan iemand of een mod aangeven of daar in een ander topic over gepraat mag worden, ik denk het echter niet omdat het illegaal is.
Overigens is het echt dood eenvoudig om een Retropie opstelling te maken. Er zijn heel veel howto's en filmpjes gemaakt dat het niet echt nodig is om een apart topic te maken. Met een klein halfuurtje heb je zo'n systeem draaiende.
Anyway zwaar off-topic maar voor degene die steeds achter het net vissen een verdomd fijn alternatief
Google doet een hoop. Heb gezien dat het niet heel erg moeilijk is. Maar er zijn ook apparaten waar de software gelijk erop zit.
En misschien staat op de forum wat beschreven hoe je dit doet.
Maar even ontopic.
Ik wordt beetje moe van Nintendo na de release datum was deze gelijk uitverkocht. Helaas is daar niks aan te doen. En vervolgens zegt Nintendo na sinterklaas je meeste kans om dit te kunnen kopen.
Toen was het januari en ik heb nog steeds niks.
Deze week kwamen bol.com en nedgame dat je het kan bestellen met de leverdatum van maart. Was snel weer uitverkocht gelukkig heb ik er een bij Bol.com voor 72 euro. En alle andere zijn 59 euro. Beetje vreemd allemaal.
Ik vraag me af gaat dat gehaald worden ik ben bang van niet. En het rare vindt ik deze levering is alleen bij deze twee webshops en niet bij de grote winkels zoals mediamarkt of Bart Smit.
En misschien staat op de forum wat beschreven hoe je dit doet.
Maar even ontopic.
Ik wordt beetje moe van Nintendo na de release datum was deze gelijk uitverkocht. Helaas is daar niks aan te doen. En vervolgens zegt Nintendo na sinterklaas je meeste kans om dit te kunnen kopen.
Toen was het januari en ik heb nog steeds niks.
Deze week kwamen bol.com en nedgame dat je het kan bestellen met de leverdatum van maart. Was snel weer uitverkocht gelukkig heb ik er een bij Bol.com voor 72 euro. En alle andere zijn 59 euro. Beetje vreemd allemaal.
Ik vraag me af gaat dat gehaald worden ik ben bang van niet. En het rare vindt ik deze levering is alleen bij deze twee webshops en niet bij de grote winkels zoals mediamarkt of Bart Smit.
Mee eens, ze hebben er een zootje van gemaakt.
Voordeel van de Nes mini is dat je de "echte" hebt.
Maar het grote voordeel van een retropie apparaatje is natuurlijk de lol van het knutselen en de mogelijkheid allerlei andere spellen erop te zetten.
Voordeel van de Nes mini is dat je de "echte" hebt.
Maar het grote voordeel van een retropie apparaatje is natuurlijk de lol van het knutselen en de mogelijkheid allerlei andere spellen erop te zetten.
Zojuist mij Pi spullen ontvangen en binnen een uurtje alles werkend. Het is in het begin wat meer getweak dat geef ik grif toe maar als je een tweaker bent moet je dit lukken. Ik zeg doen
In hoeverre heeft dit met deze topic te maken?Miki schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 13:08:
Zojuist mij Pi spullen ontvangen en binnen een uurtje alles werkend. Het is in het begin wat meer getweak dat geef ik grif toe maar als je een tweaker bent moet je dit lukken. Ik zeg doen
Tot zover ben ik benieuwd of de classic mini echt in maart uitgeleverd gaat worden. Er zijn diverse bronnen die allemaal wat anders zeggen..
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Het heeft alles met dit topic te maken zoals ik al eerder stelde in dit op topic heb ik het wachten opgegeven en heb ik een uitstekend alternatief gevondenBadpunK schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 14:04:
[...]
In hoeverre heeft dit met deze topic te maken?
Tot zover ben ik benieuwd of de classic mini echt in maart uitgeleverd gaat worden. Er zijn diverse bronnen die allemaal wat anders zeggen..
Ik heb zojuist dus mijn eerste persoonlijke ervaringen gedeeld en deze zijn erg positief. Er is dus geen reden om te wachten.
Die is er wel, als je "the real thing" wilt hebben in plaats van een zelf-knutsel project. Ik vind de retro-pie oplossing supergaaf, maar ik wil gewoon een echte mini-NES hebben staan.