Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• knorde
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 13:40
quote:
CR2032 schreef op maandag 26 december 2016 @ 21:45:
[...]

Goed lezen, dat staat er helemaal niet.
Ik zie dat er meerdere mensen bericht hebben gehad dat ze het geld terug krijgen omdat hij niet meer op voorraad zal komen.

Of wordt ik nou kippig haha?

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 16:37
quote:
knorde schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 10:39:
[...]

Ik zie dat er meerdere mensen bericht hebben gehad dat ze het geld terug krijgen omdat hij niet meer op voorraad zal komen.

Of wordt ik nou kippig haha?
Het is mogelijk dat Nintendo besluit om door te gaan met de productie, maar zoals Bol.com en de Media Markt al aangeeft is daar nog geen besluit over genomen.

• knorde
quote:
NotSoSteady schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 11:06:
[...]

Het is mogelijk dat Nintendo besluit om door te gaan met de productie, maar zoals Bol.com en de Media Markt al aangeeft is daar nog geen besluit over genomen.
Ja, dit bedoel ik dus :(
Dus er is een kans dat we er simpelweg niet maar aan kunnen komen...

EDIT 1

Bol.com heeft hem zojuist van de site verwijdert.
De kans wordt dus steeds kleiner dat we hem nog kunnen gaan krijgen.

Als je nu hier klikt: https://www.bol.com/nl/p/...ini-nes/9200000061822280/
Stuurt hij je naar: https://www.bol.com/nl/ar...meer-leverbaar/index.html

EDIT 2

Nu kom ik zojuist ook dit tegen:
https://www.sossolutions....JvxsoCclNECFYIcGwoda2kBgA

Is dat nou hetzelfde effect als de nintendo classic mini, al denk ik niet dat je daarmee ook savegames kan maken?

EDIT 3

Net even nintendo gebeld (dat is de beste bron denk ik).
Ze blijven gewoon door produceren en leveren.
De verhalen dat het zou stoppen kloppen dus niet :)

knorde wijzigde deze reactie 27-12-2016 12:14 (57%)

• CR2032
  • Registratie: juli 2016
  • Niet online
quote:
knorde schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 11:31:
[...]

Net even nintendo gebeld (dat is de beste bron denk ik).
Ze blijven gewoon door produceren en leveren.
De verhalen dat het zou stoppen kloppen dus niet :)
Inderdaad, check bij de bron. Anders krijg je alleen maar nepnieuws.
Het is alleen even geduld tot er weer ladingen Classics binnenkomen.

https://twitter.com/ninte...status/797124318706601984

CR2032 wijzigde deze reactie 27-12-2016 13:23 (12%)

• xelfer
  • Registratie: juni 2012
  • Niet online
quote:
CR2032 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 13:19:
[...]

[afbeelding]
Kwestie van geduld hebben dus. Net als met de Amiibo's destijds.

• Erik11
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 13-02 13:40
Waarom zou nintendo stoppen met produceren? Omdat ze zoveel andere goed lopende producten in Europa hebben zeker! :P

• NotSoSteady
quote:
CR2032 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 13:19:
[...]

[afbeelding]
Je komt alleen maar met dit nieuws aan, kan natuurlijk ook zo zijn dat Nintendo vooraf heeft bepaald hoeveel exemplaren ieder land heeft. De Media Markt en Bol.com halen de console natuurlijk niet voor niets van de site.

• CR2032
  • Niet online
quote:
NotSoSteady schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 16:43:
[...]

Je komt alleen maar met dit nieuws aan, kan natuurlijk ook zo zijn dat Nintendo vooraf heeft bepaald hoeveel exemplaren ieder land heeft. De Media Markt en Bol.com halen de console natuurlijk niet voor niets van de site.
Nintendo Amerika en Nintendo Nederland geven beiden aan de Classic nu volop in productie is en binnenkort weer wordt geleverd.

Hoeveel duidelijker wil je het hebben?

• NotSoSteady
quote:
CR2032 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 16:52:
[...]

Nintendo Amerika en Nintendo Nederland geven beiden aan de Classic nu volop in productie is en binnenkort weer wordt geleverd.

Hoeveel duidelijker wil je het hebben?
Nog duidelijker, want een belmiep van Nintendo Nederland is voor mij geen betrouwbare informatie.

• breaker.evert
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 22-02 14:41
Bol.com heeft wel eens vaker producten van hun site afgehaald die moeilijk zijn te leveren. Het verbaasd mij niks.

Maar andere webshop zoals Coolblue en speelgoedwinkels hebben de console nog steeds in hun producten lijst staan.

Gewoon wachten hoe erg het klinkt het komt allemaal goed. Het is wel jammer dat Nintendo blijkbaar hier weer geen rekening mee heeft gehouden.

• NotSoSteady
quote:
breaker.evert schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 19:33:
Bol.com heeft wel eens vaker producten van hun site afgehaald die moeilijk zijn te leveren. Het verbaasd mij niks.

Maar andere webshop zoals Coolblue en speelgoedwinkels hebben de console nog steeds in hun producten lijst staan.

Gewoon wachten hoe erg het klinkt het komt allemaal goed. Het is wel jammer dat Nintendo blijkbaar hier weer geen rekening mee heeft gehouden.
Dus je denkt dat Bol.com alles uit zijn duim zuigt? De informatie is van Bol.com is gewoon afkomstig van Nintendo.

• CR2032
  • Niet online
quote:
NotSoSteady schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 22:11:
[...]

Dus je denkt dat Bol.com alles uit zijn duim zuigt? De informatie is van Bol.com is gewoon afkomstig van Nintendo.

[afbeelding]
Welnee, Bol.com, de Media Markt en andere winkeliers zijn al het gezeur natuurlijk meer dan zat. 'Wanneer komt die nu?' Slim om het tijdelijk van de site af te halen, anders blijft iedereen maar jengelen.

In de US komen alweer nieuwe zendingen binnen. Dus opeens tada.. heeft Bol.com ze ook weer. Goed de social media in de gaten houden en gelijk toeslaan.

https://twitter.com/NintendoNYC/status/813742501966315521

CR2032 wijzigde deze reactie 27-12-2016 22:39 (3%)

• NotSoSteady
quote:
CR2032 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 22:38:
[...]

Welnee, Bol.com, de Media Markt en andere winkeliers zijn al het gezeur natuurlijk meer dan zat. 'Wanneer komt die nu?' Slim om het tijdelijk van de site af te halen, anders blijft iedereen maar jengelen.

In de US komen alweer nieuwe zendingen binnen. Dus opeens tada.. heeft Bol.com ze ook weer. Goed de social media in de gaten houden en gelijk toeslaan.

https://twitter.com/NintendoNYC/status/813742501966315521

[afbeelding]
Of misschien zou het zo kunnen dat Nintendo voor elke regio een bepaald aantal exemplaren heeft geproduceerd. Maar we zullen zien.

• knorde
https://www.techtastic.nl...opig-eenmalige-productie/
Wel tegenstrijdig al die berichten...

• CR2032
  • Niet online
quote:
knorde schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 23:43:

Wel tegenstrijdig al die berichten...
Ja, als er geen nieuws is moet je maar nieuws maken zullen ze daar denken. Het is geen reactie van Nintendo.

• WillemAtHome
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 06:52

WillemAtHome

Waar geen wil is, is geen weg.

quote:
CR2032 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 11:02:
[...]

Ja, als er geen nieuws is moet je maar nieuws maken zullen ze daar denken. Het is geen reactie van Nintendo.
Deze zogenaamde onduidelijkheid is alleen maar goed voor de zakken van de marktplaats graaiers.

Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.

• breaker.evert
Nintendo is bezig met Snes mini. Zijn de nieuwe geruchten.
https://nl.hardware.info/...ssic-edition-bij-nintendo

• knorde
quote:
knorde schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 11:31:
[...]
Nu kom ik zojuist ook dit tegen:

Is dat nou hetzelfde effect als de nintendo classic mini, al denk ik niet dat je daarmee ook savegames kan maken?
Om hier nog even op terug te komen, klopt het wat ik hierboven zeg?

• NotSoSteady
Van Nintendo worden mensen ook altijd veel wijzer. Hoe moeilijk kan het zijn om te zeggen dat de productie eenmalig is of niet.

https://www.techtastic.nl...opig-eenmalige-productie/

NotSoSteady wijzigde deze reactie 29-12-2016 10:52 (8%)

• _Dune_
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 16:30

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ga niet op de informatie van bol.com af, meestal is dit grote onzin als zij beweren dat iets niet meer geleverd kan worden, Zij gebruiken dit excuus ook als een externe leverancier hetzelfde product gaat voeren. Jouw directe bestelling bij Bol.com wordt geannuleerd en dan mag je het bij de externe leverancier bestellen. Dit wordt zeer slecht gecomminuseerd, e-mail berichten worden doorelkaar verzonden (automatisch gegenereerde en hand getypte berichten).

Recentelijk nog een dergelijk issue met bol.com gehad. De eerste reactie van bol.com was "Is niet meer leverbaar" en vervolgens mag je het bij één van hun externe leveranciers proberen. Daar heb ik ook weer slechte ervaringen mee, Marktplaats is dan nog een betere keuze.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• Bluebe
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 23-02 16:41

Bluebe

Roar

Ik ben ook nog steeds op zoek, werd gister nog uitgelachen door een verkoper toen ik € 100,- bood. Hij dacht meer aan €175,- >_< Was wel inclusief 2e niet-originele controller.

Ga er maar vanuit dat er gewoon nieuwe leveringen komen in de winkels, alleen dat het wel eens februari/maart kan worden.

• Swine
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 29-12-2016
Mijn verhaal:
Eind augustus pre-order bij Wehkamp. Eind november eerste mail: levering gaat niet op tijd lukken, daarom tegoed-bon van €15,- en €7,50 (ivm bestelling NES + controller) en de garantie van levering vóór 19 december. Toen plots 13 december mail over terugbetaling en aankoopbedrag NES terug op rekening.
Enkele dagen terug via twitter contact opgenomen en vandaag teruggebeld door klantenservice met excuus en een tegoedbon van €35,-.
Bij wehkamp gaan ze er niet meer van uit dat ze kunnen gaan leveren, dus nu maar afwachten wanneer er elders weer beschikbaar komen.

• whiteclear
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 18-02 09:43
Ze gooien wel met tegoedbonnen zeg bij Wehkamp. Wel netjes. Andere winkels waar ik een preorder had krijg je alleen een mail dat de order is geannuleerd. Meer niet. Als je belt krijg je niet eens een excuus, direct een vinger naar Nintendo.

• Emiel1984
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 23-02 22:47

Emiel1984

Made in NL

Ik snap het niet van Nintendo om eerlijk te zijn. Met een nog zo goed als gegarandeerde verkoop van een groot aantal van deze consoles (pre-orders) zou je verwachten dat ze daar juist achteraan gaan. Want dat is goed voor de jaarcijfers.. Ik pre-order niks want verwacht dat ze na het behalen van een streef aantal switch consoles tijdens productie, dat ze dan ineens goed verkrijgbaar gaan worden. Omdat de switch productie dan iets minder prioriteit krijgt en ze dus weer tijd hebben voor andere projecten.

Emiel1984 wijzigde deze reactie 29-12-2016 23:37 (14%)

[LTS][MTS][HTS]

• WillemAtHome
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 06:52

WillemAtHome

Waar geen wil is, is geen weg.

quote:
Emiel1984 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 20:01:
Ik snap het niet van Nintendo om eerlijk te zijn. Met een nog zo goed als gegarandeerde verkoop van een groot aantal van deze consoles (pre-orders) zou je verwachten dat ze daar juist achteraan gaan. Want dat is goed voor de jaarcijfers.. Ik pre-order niks want verwacht dat ze na het behalen van een streef aantal switch consoles tijdens productie, dat ze dan ineens goed verkrijgbaar gaan worden. Omdat de switch productie dan iets minder prioriteit krijgt en ze dus weer tijd hebben voor andere projecten.
Het staat alleen niet zo goed als een retro gadget je nieuwste stokpaardje voorbij streeft...

Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.

• Emiel1984
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 23-02 22:47

Emiel1984

Made in NL

[quote]paulb_nl schreef op maandag 5 december 2016 @ 17:33:
Hij is nu bij Bol op voorraad.
[/quote]

Kan je aangeven waar (link) want ik vind hem niet bij Bol op dit moment.

Oeps .. datum niet gecontroleerd...

Emiel1984 wijzigde deze reactie 30-12-2016 13:35 (9%)

[LTS][MTS][HTS]

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 16:05

Gynnad

* * *

Potverdorie had toch gehoopt er één op de kop te kunnen tikken voor 14 januari voor m'n vader, maar dat lijkt niet te gaan lukken..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• CR2032
  • Niet online
quote:
WillemAtHome schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 11:25:
[...]

Het staat alleen niet zo goed als een retro gadget je nieuwste stokpaardje voorbij streeft...
Je onderschat nu toch de ware kracht achter de Mini.

• knorde
Bron: https://www.techtastic.nl...reft-eenmalige-productie/ UPDATE 3

Reactie van Nintendo Nederland 2/1/2017:
Beste Nintendo-fan,

Bedankt voor je email.

De Nintendo Classic Mini betreft een Limited Edition, maar we verwachten nog extra exemplaren in de komende weken aan de winkeliers te kunnen leveren.
Ons advies is dan ook om snel een exemplaar in de winkel te reserveren mocht je dit nog niet hebben gedaan.
Heb je al wel een reservering geplaatst dan verwachten wij dat je de Nintendo Classic Mini binnenkort zult ontvangen.

EDIT

Overigens staat deze vraag ook nog uit :)

knorde wijzigde deze reactie 03-01-2017 09:43 (27%)

• Bluebe

Bluebe

Roar

quote:
knorde schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 09:38:

Overigens staat deze vraag ook nog uit :)

Dat vind ik ook nog wel interessant, als je ook save games kan maken dan (al denk ik van niet) dan is dit ook wel een goede optie. Heeft iemand toevallig dit systeem, hoe bevalt hij?

• ejsp
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 07:50
Ik heb hem niet, maar als de NES Classic inderdaad zo limited is als Nintendo nu zelf ook beweert, gaat er wel een komen.

Hier staat dat savestates mogelijk zijn:
https://www.reddit.com/r/...i_save_games_in_retropie/

• knorde
quote:
ejsp schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:39:
Ik heb hem niet, maar als de NES Classic inderdaad zo limited is als Nintendo nu zelf ook beweert, gaat er wel een komen.

Hier staat dat savestates mogelijk zijn:
https://www.reddit.com/r/...i_save_games_in_retropie/
Alleen werkt het niet bij die persoon zo te lezen :P

• breaker.evert
Volgens mij roept iedereen maar wat dat Nintendo geen mini meer maakt en dat het eenmalig is.
Anders had Nintendo dit wel op hun site vermeld.

• atillicious
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 13:39
quote:
Bluebe schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:57:
[...]

Dat vind ik ook nog wel interessant, als je ook save games kan maken dan (al denk ik van niet) dan is dit ook wel een goede optie. Heeft iemand toevallig dit systeem, hoe bevalt hij?
Ik heb het systeem niet, maar heb wel een losse usb NES controller uit China.
Die dingen zijn echt helemaal ruk wat betreft kwaliteit, net zo licht als een veertje en de d-pad is niet echt nauwkeurig. Kon er geen fatsoenlijke combo's mee maken in MK3.
Voor mij was het in ieder geval reden genoeg om een dure, draadloze te kopen.
Dit alles op een Ouya trouwens, wat toch wel lekker klein en licht genoeg is om mee te nemen naar een vriend.

• NotSoSteady
quote:
breaker.evert schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 18:50:
Volgens mij roept iedereen maar wat dat Nintendo geen mini meer maakt en dat het eenmalig is.
Anders had Nintendo dit wel op hun site vermeld.
Ja, want daar was Nintendo altijd al heel goed in. :*)

Sorry, maar hoeveel berichten ben je nodig om iets te geloven. Zelfs in Amerika wordt er nadrukkelijk gesproken over into the new year, oftewel er komen nog wat exemplaren aan en daarna is het klaar en succes ermee.

• Qwea
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 24-04-2017
Mediamarkt hhw belde; Ja mevrouw we moeten helaas uw reservering annuleren. Ook voor de joystick. Nintendo belde vandaag dat er geen nieuwe consoles meer komen.

:o

• AW_Bos
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 16:51

AW_Bos

Every day, it's a party day 🎉

quote:
Qwea schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 19:02:
Mediamarkt hhw belde; Ja mevrouw we moeten helaas uw reservering annuleren. Ook voor de joystick. Nintendo belde vandaag dat er geen nieuwe consoles meer komen.

:o
Opmerkelijk.... :o
Intertoys zei weer komende maart...

Zo is het, en zo gaat het, en zo zal het altijd gaan! 😁

• Qwea
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 24-04-2017
quote:
AW_Bos schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 20:48:
[...]

Opmerkelijk.... :o
Intertoys zei weer komende maart...
Lekker duidelijke berichtgeving dan weer :z

• Phr34k
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 13-02 22:33
Met de kans dat ik hem zelf niet geleverd ga krijgen... Ze zijn nu op voorraad bij Wehkamp! :9~ :9~ :9~
Duimpje omhoog als je blij wordt van mijn bericht?

Phr34k wijzigde deze reactie 05-01-2017 16:10 (11%)

• NotSoSteady
Bij Coolblue ook, je kan nog niet klikken of hij is al weg.

• micmulder
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 08:39
quote:
Phr34k schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:50:
Met de kans dat ik hem zelf niet geleverd ga krijgen... Ze zijn nu op voorraad bij Wehkamp! :9~ :9~ :9~
Thnx! Ik kon hem nog bestellen :) En nu maar afwachten...

• TiMMieJ
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 21-02 16:14

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ook ik heb hem direct besteld :). Hopen dat ie komt.

• Fixio
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 17-01 10:04
Ook maar gelijk besteld! Ze geven aan als afleverdatum morgen, wel apart voor een apparaat dat nergens leverbaar is.

Bezorging: vrijdag 6 januari
tussen 14:00 en 18:00 uur

Fixio wijzigde deze reactie 05-01-2017 16:14 (20%)

• micmulder
quote:
Fixio schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 16:13:
Ook maar gelijk besteld! Ze geven aan als afleverdatum morgen, wel apart voor een apparaat dat nergens leverbaar is.

Bezorging: vrijdag 6 januari
tussen 14:00 en 18:00 uur
Ik heb ook mijn twijfels, maar we blijven positief natuurlijk! :*)

• NotSoSteady
quote:
micmulder schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 16:15:
[...]

Ik heb ook mijn twijfels, maar we blijven positief natuurlijk! :*)
Dit gaf Nintendo deze week als reactie, dus ze wisten waarschijnlijk dat er nog wat zat aan te komen.

De Nintendo Classic Mini betreft een Limited Edition, maar we verwachten nog extra exemplaren in de komende weken aan de winkeliers te kunnen leveren. Ons advies is dan ook om snel een exemplaar in de winkel te reserveren mocht je dit nog niet hebben gedaan. Heb je al wel een reservering geplaatst dan verwachten wij dat je de Nintendo Classic Mini binnenkort zult ontvangen.

https://www.techtastic.nl...k-uit-voorraad-leverbaar/

• micmulder
quote:
NotSoSteady schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 16:17:
[...]

Dit gaf Nintendo deze week als reactie, dus ze wisten waarschijnlijk dat er nog wat zat aan te komen.

De Nintendo Classic Mini betreft een Limited Edition, maar we verwachten nog extra exemplaren in de komende weken aan de winkeliers te kunnen leveren. Ons advies is dan ook om snel een exemplaar in de winkel te reserveren mocht je dit nog niet hebben gedaan. Heb je al wel een reservering geplaatst dan verwachten wij dat je de Nintendo Classic Mini binnenkort zult ontvangen.

https://www.techtastic.nl...k-uit-voorraad-leverbaar/
Alleen Wehkamp geeft aan dat hij morgen al bij jouw in huis is, hier ben ik toch wel heel benieuwd naar of ze dit gaan halen ;)

Update- Hij is nu uitverkocht bij Wehkamp

• Daniel36
  • Registratie: december 2009
  • Nu online

Daniel36

Mr. Positivo himself

And its gone! Ik twijfelde en drie minuten later was het te laat...

• Boinkie
  • Laatst online: 16:18
quote:
Phr34k schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:50:
Duimpje omhoog als je blij wordt van mijn bericht?
Mijn dank is groot! _O_

als die binnenkomt natuurlijk ;-)

Boinkie wijzigde deze reactie 05-01-2017 16:25 (5%)

• NotSoSteady
Dat is een goed teken dat die is uitverkocht, dan is er in ieder geval zeker voorraad.

Komt morgen:

:)

NotSoSteady wijzigde deze reactie 05-01-2017 16:28 (52%)

• Jvann
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 20-02 21:13
Fijn, wat te laat zo te zien.
Kan wel janken. :)

Jvann wijzigde deze reactie 05-01-2017 16:36 (7%)

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 15:49
Alleen de extra controller nog. Die wilde ik iig nog wel graag een keer hebben...

Daar heb ik namelijk totaal geen leveringen van voorbij zien komen. Heb de NES zelf vanuit de eerste leveringen, maar de controller kwam toen niet.

Arunia wijzigde deze reactie 05-01-2017 16:42 (48%)

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• Jan-maartentuk
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 20-02 20:42
Weer leverbaar via de Wehkamp app!

• AW_Bos

AW_Bos

Huh? Die app heeft een apart assortiment vergeleken met hun website?
In ieder geval kan ik hem daar in niet vinden?

• knorde
Ik kijk bijna dag en nacht, heb ik vandaag 1x wat anders te doen en ik mis hem weer :(
Ik ben wel blij voor degene die hem wel hebben kunnen bestellen...

• breaker.evert
Ik snap het nu helemaal niks meer van eerst roept Wehkamp dat ze niet meer kunnen leveren en nu weer wel ineens. En heb ook geen mail van Coolblue dat ze op voorraad ik heb me daar wel voor aangemeld.

• AW_Bos

AW_Bos

quote:
breaker.evert schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 22:33:
Ik snap het nu helemaal niks meer van eerst roept Wehkamp dat ze niet meer kunnen leveren en nu weer wel ineens. En heb ook geen mail van Coolblue dat ze op voorraad ik heb me daar wel voor aangemeld.
Werken ze niet met 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt' in hun notificatiesysteem?
En op MP wordt er als een idioot op gehandeld. 150 euro zelfs... BAH! :/

AW_Bos wijzigde deze reactie 05-01-2017 22:42 (8%)

• Bluebe

Bluebe

Roar

Ik heb er gister ook maar 1 bij iemand opgehaald, voor € 100,-. Vind het eigenlijk te veel maar ben er vrij zeker van dat ik er anders geen 1 meer krijgt. Ik moet zeggen dat het systeem tot dus ver super werkt, vooral het saven en resetten werkt gewoon instant. Heb hem eigenlijk specifiek voor super mario bros 1, 2 en 3 gekocht, vandaag al 4 uurtjes in deel 3 gestopt blijft gewoon ontzettend leuk. Mijn vriendin is vooral fan van Dr Mario.

Die kabel van de controller zoals iedereen al gemeld heeft is echt zo dom kort, je kan echt gewoon niks met deze lengte. Deze keuze snap ik echt niet, wat kost een stukje kabel voor Nintendo nou... Ik had nog een 5 meter hdmi kabel liggen en een verlengkabel voor de stroom maar was er eigenlijk al snel klaar mee en heb meteen maar wat verlengkabels voor de controller besteld. Hier probeert iedereen natuurlijk ook factor 10 op te verdienen, op bol.com verkopen mensen ze voor € 15,- terwijl ze misschien voor 1 of 2 euro uit china hebben besteld?

Wij hadden vroeger een NES en veel van de spellen blijven leuk, al zit er ook wel een groot deel bij dat ik helemaal niks vind. Ook mis ik een aantal toppers Waar is bijv. Chip 'N Dale: Rescue Rangers, Turtles of ducktales die had ik zeker wel verwacht.

Lijkt me een vrij duidelijke stap dat ze de SNES ook nog wel opnieuw uitbrengen, die hebben wij vroeger niet gehad en die mario ook nooit echt gedaan dus daar kijk ik nog erg naar uit!

• Malfunctions
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 14:46
Ik heb de moeite niet genomen om hem te reserveren omdat ik er vanuit ging dat hij ook wel 'gewoon' in de winkels zou komen te liggen. In de eerdere communicatie wees niets erop de het een limited oplage zou worden, en dit is nog steeds niet duidelijk bevestigd.

Ik ben dan ook erg teleurgesteld in de wijze waarop Nintendo hiermee omgaat en over communiceert.

Wijze les voor een eventuele SNES mini is dan ook pre-orderen zodra het kan..

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Fixio
Statusupdate van Wehkamp, ik ben heel benieuwd of die bezorgd gaat worden.

Datum Bericht
05 januari 2017 Pakket heeft ons magazijn verlaten
06 januari 2017 Pakket is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd

• rvthul84
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 03-01-2019
Ja, uiteraard gaan die nu leveren!

• micmulder
quote:
Fixio schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 10:49:
Statusupdate van Wehkamp, ik ben heel benieuwd of die bezorgd gaat worden.

Datum Bericht
05 januari 2017 Pakket heeft ons magazijn verlaten
06 januari 2017 Pakket is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
En nu nog een update erbij: 6 januari 2017 Bezorger is met pakket onderweg.

• Fixio
quote:
micmulder schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 10:54:
[...]

En nu nog een update erbij: 6 januari 2017 Bezorger is met pakket onderweg.
Die heb ik helaas nog niet.

Maar ik blijf hoopvol, tussen 14:00 en 18:00 wordt het bezorgd.

• NotSoSteady
Die worden gewoon geleverd, nergens om je zorgen over te maken.

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 16:31
@Bluebe, 100 euro...het blijft teveel, maar goed. Die kabels kun je idd gewoon via ebay bestellen. Ik heb er een maand op moeten wachten, maar it's worth it. Kep 2x 1.8m verlengkabel besteld (kwam uit China), voor nog geen 4 dollar. Werkt prima. Ik heb niet meegedaan aan die aasgierpraktijken op marktplaats en waar dan ook. Ik heb 2 NES mini's kunnen bemachtigen via de Mediamarkt (bestelling) waarbij ik er 1 zelf heb en 1 voor mijn moeder onder de kerstboom. Ik heb ook nog een originele NES, en de kabels van die controllers zijn idd ook vrij lang. Rescue Rangers en Ducktales had ik idd ook verwacht, evenals Turtles, Turtles The Arcade Game, Pinball en Pinbot, Bucky O' Hare en misschien Black Manta. Maar ja, zal wel met rechten e.d. te maken hebben.
Daarnaast hebben ze bij veel spellen de NTSC-versie gebruikt (dus niet PAL) waardoor muziekjes e.d. flink opgepitcht zijn, zowel toonhoogte als tempo (o.a. Double Dragon 2, Excite Bike). Doet een heel klein beetje afbreuk aan de nostalgie, maar als het je niet stoort is het natuurlijk hartstikke prima!

Ik heb ook anderhalf uur mario 3 erop zitten en ik zit al in wereld 6, en ik heb in de tussentijd de 3 geheime fluitjes verzameld....grappig hoe ik toch nog al die verborgen dingen zo uit mijn mouw schudt terwijl er meer dan 20 jaar overheen is gegaan :) Dan zie je ook dat je als kind de boel grijs gespeeld hebt, waar kinderen nu na 10 minuten alweer uitgekeken zijn op spelletjes en weer iets nieuws moeten hebben :S

Mario 2 heb ik ook al 1,5 uur gespeeld en die is echt moeilijk...Ik merk dat ik tegenwoordig niet meer op zo'n walvisstaartje in wereld 4 kan blijven staan zonder er eerst 10x naast te springen :O

Deathchant wijzigde deze reactie 06-01-2017 11:09 (7%)

Canon: 6D | 16-35 F4 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP
Te koop: Canon 40D | Canon 10-22 | Carryspeed FS-PRO

• NotSoSteady
Was zojuist op voorraad bij Coolblue, nu weer weg. :)

• Daniel36
  • Nu online

Daniel36

Mr. Positivo himself

Ik was inderdaad te laat.

• rvthul84
quote:
NotSoSteady schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 11:13:
Was zojuist op voorraad bij Coolblue, nu weer weg. :)
Daar gaat iets goed mis, is in ieder geval niet te bestellen.
Soms is er wat voorraad, maar dat lijkt er helemaal niet te zijn.

• Zspirit
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 13:50
Ik heb m zojuist besteld, ga er niet van uit dat ik m geleverd ga krijgen maar wie weet!
Momenteel dus te bestellen bij coolblue

• PL3X4N
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 19:04

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

Bah.. ben ook nog steeds opzoek is een mooi schaarste. Had de moeite inderdaad ook niet genomen om te reserveren, is een wijze les geworden :)

• rvthul84
quote:
Zspirit schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 11:49:
Ik heb m zojuist besteld, ga er niet van uit dat ik m geleverd ga krijgen maar wie weet!
Momenteel dus te bestellen bij coolblue
Hoe zit het als ze niet leveren, kun je die dan wel gewoon annuleren?

• Zspirit
quote:
PL3X4N schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 11:51:
Bah.. ben ook nog steeds opzoek is een mooi schaarste. Had de moeite inderdaad ook niet genomen om te reserveren, is een wijze les geworden :)
Nu bij coolblue bestellen dan, niet geschoten is altijd mis!

• Daniel36
  • Nu online

Daniel36

Mr. Positivo himself

hahahaha, eentje besteld en ben benieuwd, verwacht niets.
Tip, CB zegt er nog precies 1 op voorraad te hebben!

• JessyvB
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 09-02 18:58
Gistermiddag bij Wehkamp besteld.
Bij mijn bestelling zie ik dat hij gister het magazijn verlaten heeft, en vandaag bezorgd word!

JessyvB wijzigde deze reactie 06-01-2017 12:00 (21%)

• Zspirit
Ik vermoed dat het helaas om een fout gaat, die 1 beschikbaar blijft maar staan.

EDIT: nu wel uitverkocht! er is hoop :*)

EDIT 2: heb coolblue even een FB bericht gestuurd laat het hier wel weten als ik antwoord heb.

Zspirit wijzigde deze reactie 06-01-2017 11:58 (50%)

• Dyna20
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 23-02 11:26
Ik heb hem ook net besteld bij Coolblue, maar gezien er steeds 1 op voorraad blijft en meerdere bestellen hem, zal het wel niet goedkomen.

• PL3X4N
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 19:04

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

Heb m net kunnen bestellen bij CB.. je suis benieuwd. Wat de rest hierboven ook zegt dus inderdaad :P

• Dyna20
Hij is nu wel uitverkocht op de site, nou ben benieuwd.

• rvthul84
quote:
Dyna20 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 11:58:
Hij is nu wel uitverkocht op de site, nou ben benieuwd.
Bestelling wordt ingepakt, dus mag aannemen dat het gaat lukken :)

• JessyvB
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 09-02 18:58
quote:
breaker.evert schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 22:33:
Ik had me hier inderdaad ook voor aangemeld. Kreeg geen bericht van CoolBlue.
Wel kreeg ik van Tweakers een bericht (Prijsalert) dat hij bij Wehkamp op voorraad was gekomen.

• Zspirit
quote:
JessyvB schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 12:03:
[...]

Ik had me hier inderdaad ook voor aangemeld. Kreeg geen bericht van CoolBlue.
Wel kreeg ik van Tweakers een bericht (Prijsalert) dat hij bij Wehkamp op voorraad was gekomen.
Ja dat 'laat het mij weten' werkt niet echt.
Volgens mij express trouwens want dan hebben ze 5 consoles op vooraad en dan kun je moeilijk 1000 man gaan mailen.
Ook al zou je er maar 5 mailen, die 5 zijn dan allemaal telleursteld als ze niet snel zijn.

• Dyna20
quote:
rvthul84 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 12:02:
[...]

Bestelling wordt ingepakt, dus mag aannemen dat het gaat lukken :)
Bij mij staat er "Bestelling in goede orde ontvangen" We wachten af.

• Zspirit
<knip>

On topic: Reactie van coolblue
quote:
Wat leuk dat je de NES besteld hebt! Je was er snel bij, want inmiddels is de voorraad inderdaad weer op. Ik heb direct voor je nagekeken hoe het met de slingers zit, en ik heb goed en slecht nieuws. Voor zover ik nu kan zien was 1 bestelling nog op tijd (voordat de voorraad op was) en vis je met 1 bestelling net achter het net. De slingers kan je dus laten hangen, maar de ballonnen kunnen worden lek geprikt. Jammer, ik had je graag het gehele feestnummer gegeven! Ik heb wel meteen gekeken wanneer je ze weer kunt bestellen, maar spijtig genoeg hebben we daar nog geen zicht op. Ik kan de bestelling voor je annuleren zodat je het geld terug ontvangt, maar je mag de order ook laten staan totdat er wel weer voorraad is. Wat mag ik voor je in orde maken?

Grotman wijzigde deze reactie 06-01-2017 12:42 (12%)

• Daniel36
  • Nu online

Daniel36

Mr. Positivo himself

zullen we weer ontopic gaan?
Ik bekijk het inmiddels als een loterij: er wordt er morgen eentje bezorgd, of niet dus.
In elk geval laat ik mijn bestelling staan en dan zien we het wel.

(ik moet wel toegeven dat ik als een klein kind hoop dat ie morgen komt trouwens :$ ;) )

• Boinkie
quote:
Zspirit schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 12:23:
[...]

Nee jij, erg sneu maar moet je verder zelf weten.
karma komt vanzelf O+

On topic: Reactie van coolblue

[...]
Ik zou hem laten staan! CB is een dergelijke partij die echt nog wel wat gaat krijgen!

• Grotman
  • Registratie: november 2013
  • Niet online
Ik heb even wat reacties verwijderd omdat de sfeer nogal is omgeslagen hier. Het is strikt gezien niet verboden wat er besproken werd (als je je inkomsten van je handeltje netjes aangeeft bij je belastingaangifte), maar het is niet raar dat zoveel mensen pissig worden over deze handelswijze.

Denk dus een beetje na over wat je doet en wat je vertelt, want je kunt zelf ook wel bedenken dat het niet leuk is om te lezen.

• Dyna20
Net een mail van Coolblue gehad dat deze niet op voorraad is :(

• wes-
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 21-02 23:32
quote:
Dyna20 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 12:53:
Net een mail van Coolblue gehad dat deze niet op voorraad is :(
Volgens een aapje op marktplaats maak je geen schijn van kans meer |:(
quote:
De Nintendo Classic Mini: NES betreft een eenmalige oplage en zal nooit meer worden geproduceerd. Ik heb nog mijn hand weten te leggen op een aantal exemplaren.
Ik zou gewoon wachten, die dingen worden zeker wel nog meer gemaakt. Het doet mij erg denken aan de amiibo tijd: in het begin moeilijk verkrijgbaar maar na een tijdje lagen ze overal (en goedkoper).

• Zspirit
quote:
Boinkie schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 12:35:
[...]

Ik zou hem laten staan! CB is een dergelijke partij die echt nog wel wat gaat krijgen!
Ik laat de andere inderdaad staan zodat die gewoon geleverd wordt mocht een nieuwe levering komen.
Toch fijn dit topic anders was het nooit gelukt, bedankt mede tweakers!

• Boinkie
Gisteren op Wehkamp besteld en nu binnen! *O* Let's have fun!

• Zspirit
Ik zie nu pas dat hij 69,95 is bij cool blue, 10tje duurder dus.
Zal er zelf niet wakker om liggen maar vind het wel opmerkelijk.

• rvthul84
Mijn bestelling is verzonden bij CoolBlue.

En wel opmerkelijk dat deze een tientje duurder is, maar dat maakt me niet uit.

rvthul84 wijzigde deze reactie 06-01-2017 13:41 (50%)

• Daniel36
  • Nu online

Daniel36

Mr. Positivo himself

quote:
rvthul84 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 13:40:
Mijn bestelling is verzonden bij CoolBlue.

En wel opmerkelijk dat deze een tientje duurder is, maar dat maakt me niet uit.
idem.
Ze pikken een extra graantje mee van de hype?

• rvthul84
Controllers zijn neem ik aan nergens meer op voorraad?

• Zspirit
Nope, hoop dat nog wel te kunnen regelen want een nes classic zonder tweede controler is ook maar karig.
Desnoods third party dan maar.

• Daniel36
  • Nu online

Daniel36

Mr. Positivo himself

In China is alles op voorraad dacht ik, bestel daar wel een verlengsnoer voor de aansluitkabel en een extra controller.

• rvthul84
quote:
Daniel36 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 13:50:
In China is alles op voorraad dacht ik, bestel daar wel een verlengsnoer voor de aansluitkabel en een extra controller.
Ik weet dat het makkelijk is, want kan het waarschijnlijk ook wel vinden in dit topic maar heb je voor mij een link?

• Malfunctions
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 14:46
Bizarre loterij is dit zeg, je moet maar net op het juiste moment op een site kijken om hem te kunnen bestellen.

Word er een beetje moedeloos van. Ook al is het iets voor de heb ;)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Daniel36
  • Nu online

Daniel36

Mr. Positivo himself

quote:
rvthul84 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 13:51:
[...]

Ik weet dat het makkelijk is, want kan het waarschijnlijk ook wel vinden in dit topic maar heb je voor mij een link?
nou, ik kijk snel ff op ali en dx en kan ze niet vinden, maar ik kom in NL dit dus tegen:

http://www.yagoda.nl/cart/

duur, maar wel leverbaar...

-----
En in China:

https://nl.aliexpress.com...ion=&categoryId=200003088

en:

https://nl.aliexpress.com...10208.99999999.271.5KCfCq

disclaimer: mocht dit niet toegestaan zijn, mea culpa.

Daniel36 wijzigde deze reactie 06-01-2017 14:49 (38%)

• Zspirit
Beide Nes mini's zijn verzonden! Volgens de klantenservice zou ik er een krijgen maar beide zijn verzonden (ook volgens de postnl app)

• KlaasjeNL
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 20-02 23:23
quote:
Zspirit schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 13:49:
Nope, hoop dat nog wel te kunnen regelen want een nes classic zonder tweede controler is ook maar karig.
Desnoods third party dan maar.
Third Party is een stuk realistischer. Heb m'n NES nu een kleine maand met 1 controller, en deze week uiteindelijk maar besloten er een 3rd party controller bij te bestellen.
Lijkt enigszins op de originele NES Classic Mini controller, maar de select- en start-button komen trager omhoog, A en B zijn bol ipv hol en de D-pad ligt een stuk hoger en heeft veel meer weerstand.
Gevolg is dat m'n duim weer net zo rood wordt en gaat irriteren als 30 jaar geleden.

Dan is die nieuwe controller toch wel een stukje prettiger. Mijn advies is dan ook om nog even af te wachten of de controllers nog op voorraad komen, tenzij je niet anders kan.
Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True