Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 11:42
Boycotten die handel. Ik ga niet meer dan de adviesprijs betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brambest schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:37:
Hij is ook hier te verkrijgen, voor een belachelijke prijs.
Kolere :| Idioterie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whiteclear schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:37:
Boycotten die handel. Ik ga niet meer dan de adviesprijs betalen.
Naja weet je, ik wil best wat meer betalen. Maar niet meer dan max 10 euro :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Ja adviesprijs is 69,99 dus met 59,99 kom je op je 10 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.techtastic.nl...-mini-nes-komt-deze-week/
Update: Media Markt heeft ons laten weten dat de nieuwe voorraad alleen zal worden ingezet om verschillende openstaande orders weg te werken. De retailer claimt dat de Nintendo Classic Mini: NES in de komende periode niet op de site zal worden aangeboden.

We verwachten dat de tekorten zullen aanhouden in de komende weken. Recentelijk zei Nintendo dat de eerst volgende levering nog vóór de kerstdagen zal plaatsvinden. Volgens Nintendo Nederland hebben consumenten rond die tijd de meeste kans om hun hand te leggen op een Classic Mini bij een van de grotere retailers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM belde net, ze hebben binnengekregen. Stond 15de op de lijst, ze hadden er tot nu toe elke keer 30 binnen gekregen (Emmen).

Helemaal andere kant van het land praktisch :') Die hier in Schoorl waar ik 1ste sta heeft nog niks :o

Mocht die ook komen, wat ik wel verwacht dan haal ik hem en knal ik hem naar hier :) Idem dito met de Bart smit/intertoys/mediamarkten waar ik ook nog op de lijst sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:14
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 18:11:
MM belde net, ze hebben binnengekregen. Stond 15de op de lijst, ze hadden er tot nu toe elke keer 30 binnen gekregen (Emmen).

Helemaal andere kant van het land praktisch :') Die hier in Schoorl waar ik 1ste sta heeft nog niks :o

Mocht die ook komen, wat ik wel verwacht dan haal ik hem en knal ik hem naar hier :) Idem dito met de Bart smit/intertoys/mediamarkten waar ik ook nog op de lijst sta.
Sinds wanneer stond je op de lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NotSoSteady schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 18:21:
[...]

Sinds wanneer stond je op de lijst?
Afgelopen dinsdag afzo 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ik heb inmiddels drie weken een bestelling openstaan bij de Media Markt in Emmen, terwijl die op dat moment ook nog op voorraad stond. Werkt weer lekker langs elkaar heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NotSoSteady schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 18:49:
[...]

Ik heb inmiddels drie weken een bestelling openstaan bij de Media Markt in Emmen, terwijl die op dat moment ook nog op voorraad stond. Werkt weer lekker langs elkaar heen.
Wtf? Ook voor de NES? Met of zonder extra controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Zojuist kunnen bestellen bij Bol.com niet eens via een externe verkoper voor 64,99 euro.
Levertijd:
7 tot 8 dagen; uiterlijk donderdag 22 december
Nou ja, hopelijk niet 2 dagen vertraging want ik laat het op het werk bezorgen, en ben de week erna vrij (zal je net zien }:O )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 12:56
TripleQ schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:23:
Zojuist kunnen bestellen bij Bol.com niet eens via een externe verkoper voor 64,99 euro.
Levertijd:

[...]

Nou ja, hopelijk niet 2 dagen vertraging want ik laat het op het werk bezorgen, en ben de week erna vrij (zal je net zien }:O )
Thanks voor de tip! Gelijk ook even gezocht en ook besteld met zelfde levertijd!! Kon hem via bol.com website search zelf niet vinden maar via google wel gelukkig (https://www.bol.com/nl/p/...ini-nes/9200000061822280/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
TripleQ schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:23:
Levertijd:

[...]

Ik ben benieuwd of ze op tijd leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
NotSoSteady schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:04:
[...]

Ik ben benieuwd of ze op tijd leveren.
We zullen zien. heb de betaling op 'achteraf' gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
TripleQ schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:07:
[...]

We zullen zien. heb de betaling op 'achteraf' gezet
Waarschijnlijk weten ze wel hoeveel er binnenkomen, want er staat nu weer niet leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clonedonkey schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:44:
[...]

Thanks voor de tip! Gelijk ook even gezocht en ook besteld met zelfde levertijd!! Kon hem via bol.com website search zelf niet vinden maar via google wel gelukkig (https://www.bol.com/nl/p/...ini-nes/9200000061822280/)
:o ben benieuwd of ze idd op tijd leveren!

Ik zoek een controller maar dat is ook een onmogelijke opgave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:17
Helaas, weer te laat :(

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Weer mis gegrepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:30

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Begint een beetje vervelend te worden dat het nergens beschikbaar blijft. Het zou beter geleverd worden richting kerst. Tot op heden lijkt het nog steeds niet zo te zijn.

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BadpunK schreef op woensdag 14 december 2016 @ 16:09:
Begint een beetje vervelend te worden dat het nergens beschikbaar blijft. Het zou beter geleverd worden richting kerst. Tot op heden lijkt het nog steeds niet zo te zijn.
Update: Media Markt heeft ons laten weten dat de nieuwe voorraad alleen zal worden ingezet om verschillende openstaande orders weg te werken. De retailer claimt dat de Nintendo Classic Mini: NES in de komende periode niet op de site zal worden aangeboden.
Dit is ook wat ik van intertoys en bart smit te horen kreeg. CoolBlue verwacht het ook pas begin volgend jaar

• knorde
Sterker nog, ik heb al van diverse medewerkers van bart smit en intertoys gehoord dat ze pas ergens in maart 2017 een nieuwe levering verwachten.

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:41

Zyron

BWRAAAAP

Dat heb ik helaas ook gehoord.. maar Bol.com geeft toch af en toe hoop, dus die maar blijven F5'en.. ;-)

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

• NotSoSteady
knorde schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:48:
Sterker nog, ik heb al van diverse medewerkers van bart smit en intertoys gehoord dat ze pas ergens in maart 2017 een nieuwe levering verwachten.
Ja, maar de verhalen van medewerkers ken ik inmiddels wel. Een nieuwe levering over een paar maand en een dag daarna liggen ze op voorraad. :*)

• knorde
Zyron schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:54:
Dat heb ik helaas ook gehoord.. maar Bol.com geeft toch af en toe hoop, dus die maar blijven F5'en.. ;-)
Zouden we onze F5 toetsen wegens hevige slijtage ook kunnen declareren bij nintendo :P

• Saumaran
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-09 22:45
Ik heb er bij toeval de laatste twee opgehaald vanmiddag bij de MM Assen. Begreep dat ze mondjesmaat blijven binnenkomen.

Succes allen!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:23
Volgens de Intertoys website heeft die vestiging in hoorn momenteel beperkte voorraad (1 van de weinige met voorraad)

Hoorn (Noord-Holland)
Grote Noord 47
1621KD Hoorn NH
0229-211585

Cloud ☁️

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 14:29
Downloader_NL schreef op donderdag 15 december 2016 @ 13:55:
Volgens de Intertoys website heeft die vestiging in hoorn momenteel beperkte voorraad (1 van de weinige met voorraad)

Hoorn (Noord-Holland)
Grote Noord 47
1621KD Hoorn NH
0229-211585
Bij Bart Smit en Intertoys klopt de voorraad die op de website staat niet volgens mij.
De meeste tweakers gaven hier aan dat die voorraad allang gereserveerd is.

Verwijderd

Downloader_NL schreef op donderdag 15 december 2016 @ 13:55:

Hoorn (Noord-Holland)
Grote Noord 47
1621KD Hoorn NH
0229-211585
Allemaal voor reservering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foolish_child
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-07-2024
"They love our classic IP and they're engaging with it right now." Spoken like a true marketer.

En met "They" bedoelt hij de vijf mensen die eentje hebben kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
Winkels roepen maar wat wanneer ze een nieuwe voorraad kunnen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Gister gebeld door gamemania dat ik de mijne kon ophalen. Heel erg fijn zo voor kerst! Ik had de mijne "gepreorderd" op de release datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Zoals woensdag verteld, toen besteld bij bol.com
En krijg zojuist een mailtje dat die is verzonden!!
Bezorging door: PostNL (pakketpost)
Verwacht op: 18-12-2016 tussen 08:00 - 10:00
Bummer...morgen is er natuurlijk niemand op het werk om het pakketje aan te nemen... Of ik moet een half uur heen en een half uur terug rijden om daar op de postbode te wachten. Of nog een extra dagje wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:49
TripleQ schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 10:36:

[...]

Bummer...morgen is er natuurlijk niemand op het werk om het pakketje aan te nemen... Of ik moet een half uur heen en een half uur terug rijden om daar op de postbode te wachten. Of nog een extra dagje wachten
Zondagochtend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Sjah, geen idee. Staat er toch echt...
Maar heb al bedacht dat ik dat niet ga doen. Maandag doet de postbode weer een poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kajji
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-09 13:22
Gisteravond gebeld door Intertoys en gelijk opgehaald, mijn 3,5 jarige zoon is dolgelukkig mario bros aan het spelen.

Enkel helaas nog geen extra controllers, maar inprincipe ook nog niet nodig, wel handig om er voor het geval bij de hebben, maar die zal ik waarschijnlijk nog wel op de kop kunnen tikken.

[ Voor 45% gewijzigd door kajji op 17-12-2016 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 12:56
TripleQ schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 10:36:

[...]

Zelfde mail gehad! Als ik alleen kijk via de bol.com track en trace staat er bezorging op Zondag, en als ik via Postnl kijk staat er Maandag. Ik verwacht hem dus maandag pas, denk niet dat ze zondag zullen leveren zonder extra kosten?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kajji schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 12:40:
Gisteravond gebeld door Intertoys en gelijk opgehaald, mijn 3,5 jarige zoon is dolgelukkig mario bros aan het spelen.

Enkel helaas nog geen extra controllers, maar inprincipe ook nog niet nodig, wel handig om er voor het geval bij de hebben, maar die zal ik waarschijnlijk nog wel op de kop kunnen tikken.
Kwam op MP een controller tegen bij fysieke winkel. 15 euro ex verzenden van 6 euro :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Klopt!
Postnl geeft ook aan maandag. Wel raar dat bol.com zondag zegt. Nou ja maakt dus niet uit voor mij. Maandagavond iig mee spelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knorde
Dit soort advertenties vind ik best wel erg:
http://www.marktplaats.nl...c1b&previousPage=lr&pos=7
Gewoon 4 stuks, en daardoor hebben andere mensen niks.

Ik weet dat het niet verboden is maar ik vind het wel erg triest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23:05
Wat mij betreft zou het wel verboden mogen zijn. Zo'n hekel aan dat soort figuren :r

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heeft iemand al ergens goedkoop een extra controller weten te scoren? De Nederlandse prijzen zijn bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
RoD schreef op zondag 18 december 2016 @ 10:12:
Heeft iemand al ergens goedkoop een extra controller weten te scoren? De Nederlandse prijzen zijn bizar.
Zijn die nog te koop dan, ik kan ze nergens vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zondag 18 december 2016 @ 10:12:
Defineer goedkoop. En orgineel of thirdparty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2016 @ 16:08:
[...]

Defineer goedkoop. En orgineel of thirdparty?
Third party is prima :) In Nederland zijn ze tussen de 30 en 50 euro en dat vind ik toch wel bizar. Ook zijn ze natuurlijk bijna overal uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zondag 18 december 2016 @ 16:43:
[...]

Third party is prima :) In Nederland zijn ze tussen de 30 en 50 euro en dat vind ik toch wel bizar. Ook zijn ze natuurlijk bijna overal uitverkocht.
Oh welnee. Ik heb orginele inclusief kabel besteld bij "gameExpress" op marktplaats. Orginele controllers. Voor 32 euro, inclusief die kabel van een tientje en verzendkosten.

Controller is daar 15 euro, verzenden 6,96

http://link.marktplaats.nl/m1113544526

Hier thirdparty inc verzenden, 25 euro: https://www.knaldeals.com...-grijs-2016-model-1180096

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulb_nl
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-05 12:27
Dat zijn duidelijk geen originele controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
https://www.knaldeals.com...-classic-nintendo-1180095

Meldt dat ze 21 - 22 december weer op voorraad te hebben. Ik hoop dat dit klopt.
Maar de webshop is wel duur 135 vragen ze ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
knorde schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 23:32:
Dit soort advertenties vind ik best wel erg:
http://www.marktplaats.nl...c1b&previousPage=lr&pos=7
Gewoon 4 stuks, en daardoor hebben andere mensen niks.

Ik weet dat het niet verboden is maar ik vind het wel erg triest...
Het lelijke is, als dit soort producten wel op voorraad zijn en de handelaren er geen geld op kunnen verdienen, kunnen ze het zo terug naar de winkel sturen, ze lopen dus geen risico. Gebeurde met de psvr ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paulb_nl schreef op zondag 18 december 2016 @ 17:27:
Dat zijn duidelijk geen originele controllers.
Dat was ook niet perse nodig. Die marktplaatsdude zegt wel de orginele te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op zondag 18 december 2016 @ 17:47:
[...]

Het lelijke is, als dit soort producten wel op voorraad zijn en de handelaren er geen geld op kunnen verdienen, kunnen ze het zo terug naar de winkel sturen, ze lopen dus geen risico. Gebeurde met de psvr ook.
Ik zou graag zien; 1 p.p.

Plus dat mensen sowieso niks van dat soort droeftoeters moeten kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godverdomme. Mag ik even vloeken? Controller bij knaldeals.com besteld, keurig verzonden, zegt de postNL track en trace status dat hij in mijn brievenbus zou moeten liggen. Nou ehh, niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:21

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Dat is balen! Ook niks bij de buren misschien? En de PostNL op Twitter/FB al even gevraagd naar hoe en wat?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AW_Bos schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 18:17:
Dat is balen! Ook niks bij de buren misschien? En de PostNL op Twitter/FB al even gevraagd naar hoe en wat?
Buren niet gevraagd. Maar dan hadden ze het vast wel in de bus gegooid. Althans, Rechts, want Links zijn droeftoeters waar ik niet mee spreek :P

PostNL gebeld; "Ja mevrouw de procedure is dat u 5 werkdagen moet wachten alvorens de verzender contact met ons kan opnemen" :X

Knaldeals maar FB bericht achtergelaten. Hopen dat ze het morgen oppakken en anders even bellen.

Voor wat betreft de Nes Mini Classic; Bij de mediamarkt in Alkmaar stonden er ongeveer een kleine 30 min gelee 2 in de winkel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zondag 18 december 2016 @ 16:43:
[...]

Pst; https://www.alexswebstore...ni-classic-nes-2016-model

Edit: NVM, komt uit china 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2016 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand intresse heeft in een NES mini Classic voor 86 euro en hem uit HHW wil halen;

http://link.marktplaats.nl/m1119119047

Had net met een account gereageerd voor een vriendin van me, maar die kreeg net een belletje van de MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:23

Bluebe

Roar

Nog meer mensen die er echt de pest in krijgen van al die mensen die het apparaat voor meer dan € 100,- proberen te slijten? Er zijn genoeg mensen die er graag 1 willen om er daadwerkelijk op te spelen, hoeveel mensen hebben dat ding niet te koop staan zonder er ook maar naar om te kijken. Ik weiger er echt € 150,- voor neer te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Bluebe schreef op woensdag 21 december 2016 @ 23:54:
Nog meer mensen die er echt de pest in krijgen van al die mensen die het apparaat voor meer dan € 100,- proberen te slijten? Er zijn genoeg mensen die er graag 1 willen om er daadwerkelijk op te spelen, hoeveel mensen hebben dat ding niet te koop staan zonder er ook maar naar om te kijken. Ik weiger er echt € 150,- voor neer te leggen.
Waar maak je je druk om, als je 70 euro per console kan pakken, dan ben je een dief van eigen portemonnee.

• Bluebe

Bluebe

Roar

NotSoSteady schreef op woensdag 21 december 2016 @ 23:58:
[...]

Waar maak je je druk om, als je 70 euro per console kan pakken, dan ben je een dief van eigen portemonnee.
Nou ja druk, ik vind het nogal knullig dat er genoeg mensen zijn die hem zouden willen terwijl anderen ze opkopen om er geld aan te verdienen.

• NotSoSteady
Bluebe schreef op donderdag 22 december 2016 @ 00:02:
[...]

Nou ja druk, ik vind het nogal knullig dat er genoeg mensen zijn die hem zouden willen terwijl anderen ze opkopen om er geld aan te verdienen.
Tja zo werkt het nou eenmaal, ik zou eerder de beschuldigende vinger naar Nintendo wijzen, want kijk naar de Pokémon Go+, die is nog steeds nergens te verkrijgen.

Verwijderd

Bluebe schreef op donderdag 22 december 2016 @ 00:02:
[...]

Ja helemaal mee eens, ik zit namelijk in de bewindvoering, maar mijn gezinscoach had een kadobon geregeld voor intertoys zodat ik of voor sinterklaas of kerst wat leuks kon kopen voor de kinderen.
Kreeg hem helaas pas eind december, maar ik dacht die mini nes is iets waar we allemaal wat aan hebben. Dus een ideaal kado. Maar het lijkt erop dat we hem niet voor de kerst kunnen halen.
Ik had ergens ik heb geen idee meer waar dat er weer volop geleverd zou worden vlak voor de kerst, maar volgens mij klopt er helemaal niks van.

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:23
NotSoSteady schreef op donderdag 22 december 2016 @ 00:08:
[...]

Tja zo werkt het nou eenmaal, ik zou eerder de beschuldigende vinger naar Nintendo wijzen, want kijk naar de Pokémon Go+, die is nog steeds nergens te verkrijgen.
Ach het is Nintendo, zijn we dat ondertussen niet van ze gewent ? de WII was in het begin ook slecht leverbaar maar Nintendo geeft er niet om ze doen hun eigen ding als je hem wilt wacht je maar het zijn japanners he die lopen niet zo snel :X :P

Die wachtlijsten zijn zelfs in de kleine stadjes gewoon lang, net bij de bartsmit in hoogkarspel geweest hebben 25 mensen op de lijst, de verkoopster zij dat ze er ongeveer 1 per week binnen krijgen op dit moment en waarschijnlijk vanaf maart goed leverbaar is....

[ Voor 19% gewijzigd door HKLM_ op 22-12-2016 09:36 ]

Cloud ☁️

• NotSoSteady
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2016 @ 09:17:
[...]

Ja helemaal mee eens, ik zit namelijk in de bewindvoering, maar mijn gezinscoach had een kadobon geregeld voor intertoys zodat ik of voor sinterklaas of kerst wat leuks kon kopen voor de kinderen.
Kreeg hem helaas pas eind december, maar ik dacht die mini nes is iets waar we allemaal wat aan hebben. Dus een ideaal kado. Maar het lijkt erop dat we hem niet voor de kerst kunnen halen.
Ik had ergens ik heb geen idee meer waar dat er weer volop geleverd zou worden vlak voor de kerst, maar volgens mij klopt er helemaal niks van.
Er wordt continu geleverd, echter voornamelijk om openstaande bestellingen weg te werken.

Verwijderd

NotSoSteady schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:00:
[...]

Er wordt continu geleverd, echter voornamelijk om openstaande bestellingen weg te werken.
Ja, maar ik kon pas eind november een reservering doen, omdat ik toen die kadokaart pas had. Ik heb nog steeds niks gehoord helaas.

• knorde
https://www.techtastic.nl...rraad-dit-zijn-je-opties/

"Je kan je in Nederland inschrijven bij volgende aanbieders: Media Markt, Bart Smit, Intertoys, Bol.com en Coolblue.nl. Na inschrijving ontvang je mogelijk nog een e-mail ter bevestiging, echter schrijf je je niet in voor een nieuwsbrief. Op de site van de Media Markt, Bart Smit en Intertoys kun je eveneens controleren of de Classic Mini: NES in een van de winkels op voorraad is – momenteel is de console beschikbaar bij verschillende vestigingen. We raden iedereen overigens aan om eerst te bellen, want het kan zijn dat een winkel eerst alle reserveringen wegwerkt."

Dat kon vroeger bij mediamarkt, maar ik zie die optie niet meer of ben ik nou gek?

[ Voor 6% gewijzigd door knorde op 22-12-2016 12:40 ]

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
[b][message=49590251,noline]
Dat kon vroeger bij mediamarkt, maar ik zie die optie niet meer of ben ik nou gek?
https://gyazo.com/b2169fd8c96217ec2860882731258611

Die optie daar rechts?

• knorde

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
Ik kon hem niet eens vinden via de zoektoptie.

Misschien omdat ze het helemaal niet op voorraad hebben?

• knorde
Ja ik denk het.
Daarom klopt dat artikel niet waar ik 12.38 over gepost had :P

• Bluebe

Bluebe

Roar

Wee Man schreef op donderdag 22 december 2016 @ 15:06:
[...]

Ik kon hem niet eens vinden via de zoektoptie.

Misschien omdat ze het helemaal niet op voorraad hebben?
Wat ik had begrepen is dat sommige winkels hem van de website af hebben gehaald omdat ze eerst nog een wachtlijst moeten wegwerken.

Er zouden hier bij de bart smit in het winkelcentrum nog een aantal zijn volgens de voorraad maar net heen gebeld en helaas daar ook een wachtlijst :( Nog maar even geduld hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Even rondgebeld:

Bart Smit Woerden: "In Maart"
Intertoys Woerden: "Geen idee"
Mediamarkt Utrecht HC: "We weten nog niets"
GameMania Utrecht HC: "Nee, levering is bij ons ook nog niet bekend, tenzij mensen een pre-order hebben"

En dan meldt Techtastic dit:
https://www.techtastic.nl...rraad-dit-zijn-je-opties/

In verwacht dus dat de levering in januari al van start zal gaan, gezien ze over 'na de jaarwisseling' schrijven. Verder is het wel bijzonder dat Intertoys als enige weet dat de levering in maart komt, waarover ik dus mijn twijfels heb en dat het eerder zal zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door AW_Bos op 22-12-2016 16:52 ]

• TripleQ
  • Niet online
Blijf het dan toch bijzonder vinden dat ik (en nog zeker 1 iemand anders) afgelopen woensdag hem konden bestellen bij Bol.com en hem maandag al in huis kregen. Hoezo had bol.com ineens ergens een lading vandaan gekregen?

• Evertt
Vandaag Bart Smit gebeld in Vlaardingen. Er stond op de site in beperkte voorraad maar toen ik belde was er geen voorraad en ze weten niet wanneer deze wel leverbaar is. Blijkbaar kloppen hun voorraad indicatie niet. Ik vindt wel vreemd van Bol.com dat sommige deze wel hebben maar heb nooit bericht op mij mail dat deze weer leverbaar is.

Maar heb ook geen bericht van Coolblue.

• silentwaves_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 22:49
Evertt schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:53:
Vandaag Bart Smit gebeld in Vlaardingen. Er stond op de site in beperkte voorraad maar toen ik belde was er geen voorraad en ze weten niet wanneer deze wel leverbaar is. Blijkbaar kloppen hun voorraad indicatie niet. Ik vindt wel vreemd van Bol.com dat sommige deze wel hebben maar heb nooit bericht op mij mail dat deze weer leverbaar is.

Maar heb ook geen bericht van Coolblue.
Ik ben ook nog op zoek, en had precies hetzelfde..

_

• whiteclear
2 pagina's terug had ik ook al bericht dat Bart Smit voorraad niet klopt op de website. Reden: het systeem werkt niet samen met de reserveringslijst.

• AW_Bos

AW_Bos

TripleQ schreef op donderdag 22 december 2016 @ 18:39:
Blijf het dan toch bijzonder vinden dat ik (en nog zeker 1 iemand anders) afgelopen woensdag hem konden bestellen bij Bol.com en hem maandag al in huis kregen. Hoezo had bol.com ineens ergens een lading vandaan gekregen?
Een lading niet, maar mondjesmaat krijgen ze zo nu en dan weer iets geleverd. Zie het van een druppel van een bakplaat die onder water staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Ben inmiddels naarstig op zoek naar zon nes classic om aan mn zoontje te geven met kerst. Helaas nergens in de omgeving Utrecht te krijgen.

Denk dat het lastig wordt om dat ding onder de kerstboom te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Menace_1981 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:14:
Ben inmiddels naarstig op zoek naar zon nes classic om aan mn zoontje te geven met kerst. Helaas nergens in de omgeving Utrecht te krijgen.

Heb net voor je nog even Alkmaar en Schagen gebeld maar die hebben ook niks :o :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe

Bluebe

Roar

Menace_1981 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:14:

Als je hem in de winkel wilt halen wordt het inderdaad een moeilijk verhaal, als je hem echt graag wilt hebben wordt het € 100,- + euro neer leggen op marktplaats 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Ik vind het vrij bijzonder dat mensen hem bij bol.com hebben kunnen bestellen en dat hij redelijk snel binnen kwam. Ik heb er in augustus (!) een bij Coolblue besteld en ik heb nog niks gezien.

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Op woensdag 14 december 2016 heb je bij ons het artikel 'Nintendo Classic Mini NES' besteld onder het bestelnummer

Helaas zijn er meer orders binnengekomen dan we op voorraad beschikbaar hadden. Hierdoor kunnen we de Nintendo Classic Mini NES niet meer leveren, het betreft namelijk een eenmalige productie.

Nintendo gaat kijken of ze een nieuwe voorraad willen produceren, maar daar is op dit moment nog geen duidelijkheid over. Om die reden zijn we genoodzaakt je bestelling te annuleren. Je zult hierover nog een bericht ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NotSoSteady schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 16:23:
Op woensdag 14 december 2016 heb je bij ons het artikel 'Nintendo Classic Mini NES' besteld onder het bestelnummer

Helaas zijn er meer orders binnengekomen dan we op voorraad beschikbaar hadden. Hierdoor kunnen we de Nintendo Classic Mini NES niet meer leveren, het betreft namelijk een eenmalige productie.

Nintendo gaat kijken of ze een nieuwe voorraad willen produceren, maar daar is op dit moment nog geen duidelijkheid over. Om die reden zijn we genoodzaakt je bestelling te annuleren. Je zult hierover nog een bericht ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.
Eenmalige productie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Daarmee bedoelen ze een x aantal. Bijvoorbeeld een miljoen en daarna stopt de productie, heb dit ook van de Media Markt te horen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NotSoSteady schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 18:16:
[...]

Daarmee bedoelen ze een x aantal. Bijvoorbeeld een miljoen en daarna stopt de productie, heb dit ook van de Media Markt te horen gekregen.
Wtf. Dit is voor het eerst dat ik het hoor :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 00:04
NotSoSteady schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 18:16:
[...]

Dat had ik dus met FE Fates CE, altijd ruim van te voren pre-orders dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 08:23
Vandaag bij de MM in Den Bosch geweest. Gevraagd naar de status van mijn bestelling. Kreeg te horen dat de account manager van Nintendo Nederland had doorgegeven dat er niet meer geleverd zou gaan worden door Nintendo. De consoles zijn op. De mensen op de reserveringlijst zouden gebeld gaan worden om terug te gaan naar de winkel om de aanbetaling terug te krijgen.

Ik had er graag een gewild! Twee weken voor sinterklaas besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een third party controller over. Iemand intresse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Wel raar dat ze nu ineens zeggen dat het eenmalig is. Als dat zo is had Nintendo dit wel gemeld.
Erg vreemd allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulb_nl
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-05 12:27
Nintendo in Amerika heeft gezegd dat ze in 2017 ook nog blijven leveren dus lijkt me sterk dat er in europa niets meer geleverd gaat worden.
https://twitter.com/NintendoAmerica/status/797124398813626372?lang=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
paulb_nl schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 16:28:
Nintendo in Amerika heeft gezegd dat ze in 2017 ook nog blijven leveren dus lijkt me sterk dat er in europa niets meer geleverd gaat worden.
https://twitter.com/NintendoAmerica/status/797124398813626372?lang=en
De woorden into the new year suggereren wel dat het daarna is afgelopen, hoewel ze misschien vanwege het succes nog anders doen besluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
http://www.evilgamerz.com...ssic-Mini-produceren.html
Nintendo Japan zegt dat ze blijven produceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonnetje83
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Ik heb gisteravond heel enthousiast mijn kerstcadeautjes uitgepakt en tot mijn grote verbazing had de kerstvrouw een Classic mini onder de boom achergelaten!

Echter.....er zit geen adapter bij (had ik een tijd geleden al gelezen) maar enkel een USB kabel. Nu dacht ik: die prik ik achterin de tv, Viola. In de handleiding staat dat ie 1000mah nodig heeft, mijn tv geeft max 900mah.

Weet iemand toevallig of dit gaat werken? Als ik het goed heb moet het biedende apparaat altijd een hoger amperage kunnen leveren dan het ontvangende apparaat nodig heeft, niet andersom.

Ik heb ook een iPad lader die 2,1 ampère kan leveren, dus ruim genoeg. Echter, die levert 5.1 volt ipv 5 volt. Pfff.....teveel voltage lijkt me ook weer niet de bedoeling.

Is één van jullie toevallig technisch onderlegd om me aan ge kunnen geven of ik nu echt een adapter (na kerst 😪) moet gaan kopen? Of dat ik hem gewoon in de tv kan prikken of die iPad lader zou moeten kunnen gebruiken?

Wil dat niet zomaar doen met het risico dat ik hem misschien stuk maak....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:57
Het zal beide wel werken.

De spanning van de adapter is iets hoger om verliezen van de kabel op te vangen. Sowieso is USB 5V±5%, dus 5,1V is niet te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 12:01

Emiel1984

Made in NL

Zonnetje83 schreef op zondag 25 december 2016 @ 11:36:
...

Nu dacht ik: die prik ik achterin de tv, Viola. In de handleiding staat dat ie 1000mah nodig heeft, mijn tv geeft max 900mah.
Dat zou ik niet adviseren.
Weet iemand toevallig of dit gaat werken? Als ik het goed heb moet het biedende apparaat altijd een hoger amperage kunnen leveren dan het ontvangende apparaat nodig heeft, niet andersom. \
Moet altijd het gevraagde amperage + voltage te kunnen leveren. Amperage hoeft niet hoger te zijn. Voltage moet wel identiek zijn.
Ik heb ook een iPad lader die 2,1 ampère kan leveren, dus ruim genoeg. Echter, die levert 5.1 volt ipv 5 volt. Pfff.....teveel voltage lijkt me ook weer niet de bedoeling.
USB moet voldoen aan de USB standaard. Dus dat er 5.1V op staat maakt niet uit want hij zou binnen de USB specificaties moeten vallen. 5V of 5.1 Volt is overigens een dermate klein verschil dat in het algemeen geen probleem mag vormen.
Is één van jullie toevallig technisch onderlegd om me aan ge kunnen geven of ik nu echt een adapter (na kerst 😪) moet gaan kopen? Of dat ik hem gewoon in de tv kan prikken of die iPad lader zou moeten kunnen gebruiken?

Wil dat niet zomaar doen met het risico dat ik hem misschien stuk maak....
Je kan zonder stress de Ipad adapter gebruiken als deze je aangeven voltage + amperage kan leveren,

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
hcQd schreef op zondag 25 december 2016 @ 11:41:
Het zal beide wel werken.

De spanning van de adapter is iets hoger om verliezen van de kabel op te vangen. Sowieso is USB 5V±5%, dus 5,1V is niet te hoog.
Precies, dit is dus geen issue. En de nes mini kan waarschijnlijk ook wel werken (gewoon proberen) met 900mAh in plaats van 1A. Als die reboot of vastloopt in een spel of tijdens het opstarten, wanneer het meeste vermogen wordt gevraagd dan moet je wel een sterkere USB-bron zoeken. De meeste devices kunnen wel prima werken met een minder krachtige adapter dan officieel meegeleverd. Hier het modem van ziggo eens op een veel lagere capaciteit adapter gehad omdat de bijgeleverde was gestorven. Een nog minder krachtige variant deed het modem wel rebooten wanneer hij bijna alles geboot had. Maar er is dus aardig wat 'speelruimte'

[ Voor 24% gewijzigd door ToFast op 25-12-2016 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb daar niet eens over nagedacht. Heb hem in de tv geprikt en hij werkt gewoon 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zonnetje83
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Ok , bedankt voor de uitleg en adviezen! Ik heb de iPad lader gebruikt, omdat die in ieder geval het aantal amperages kan leveren. Works like a charm! Wat een leuk hebbeding, dit!

Nogmaals bedankt en voor degenen die hem nog niet hebben kunnen bemachtigen: het is het waard, volhouden en straks genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Jammer dat de kans nu aanwezig is dat we misschien nooit aan een nintendo classic mini gaan komen.
De berichten hierboven zijn niet hoopvol.

Ik hoop echt dat de mensen die hem heel graag willen hebben (inclusief mezelf) er nog 1 kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

Is geen issue. Ik gebruik mijn NES mini classic ook gewoon met mijn telefoon micro usb kabel in de TV. Mijn moeder heeft ook een NES mini classic en daar ook gewoon via de micro usb kabel aan de TV aangesloten. Geen probleem.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR2032
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
knorde schreef op maandag 26 december 2016 @ 20:23:
Jammer dat de kans nu aanwezig is dat we misschien nooit aan een nintendo classic mini gaan komen.
De berichten hierboven zijn niet hoopvol.
Goed lezen, dat staat er helemaal niet. Nintendo geeft in dat Yahoo bericht juist aan dat ze volop nieuwe units in productie hebben en iedereen aanraden om even te wachten tot nieuwe leveringen mogelijk zijn.

Weet je wat pas echt zeldzaam is? De Nintendo Famicon mini die nu ook is uitgekomen in Japan. Net zoals de Classic mini met 30 games maar met 2 controllers. Cute as hell en ook niet aan te slepen.

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2r41oj5.jpg
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste