Boycotten die handel. Ik ga niet meer dan de adviesprijs betalen.
Verwijderd
Kolerebrambest schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:37:
Hij is ook hier te verkrijgen, voor een belachelijke prijs.
Verwijderd
Naja weet je, ik wil best wat meer betalen. Maar niet meer dan max 10 eurowhiteclear schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:37:
Boycotten die handel. Ik ga niet meer dan de adviesprijs betalen.
Ja adviesprijs is 69,99 dus met 59,99 kom je op je 10 euro
Verwijderd
https://www.techtastic.nl...-mini-nes-komt-deze-week/
Update: Media Markt heeft ons laten weten dat de nieuwe voorraad alleen zal worden ingezet om verschillende openstaande orders weg te werken. De retailer claimt dat de Nintendo Classic Mini: NES in de komende periode niet op de site zal worden aangeboden.
We verwachten dat de tekorten zullen aanhouden in de komende weken. Recentelijk zei Nintendo dat de eerst volgende levering nog vóór de kerstdagen zal plaatsvinden. Volgens Nintendo Nederland hebben consumenten rond die tijd de meeste kans om hun hand te leggen op een Classic Mini bij een van de grotere retailers.
Verwijderd
MM belde net, ze hebben binnengekregen. Stond 15de op de lijst, ze hadden er tot nu toe elke keer 30 binnen gekregen (Emmen).
Helemaal andere kant van het land praktisch
Die hier in Schoorl waar ik 1ste sta heeft nog niks
Mocht die ook komen, wat ik wel verwacht dan haal ik hem en knal ik hem naar hier
Idem dito met de Bart smit/intertoys/mediamarkten waar ik ook nog op de lijst sta.
Helemaal andere kant van het land praktisch
Mocht die ook komen, wat ik wel verwacht dan haal ik hem en knal ik hem naar hier
Sinds wanneer stond je op de lijst?Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 18:11:
MM belde net, ze hebben binnengekregen. Stond 15de op de lijst, ze hadden er tot nu toe elke keer 30 binnen gekregen (Emmen).
Helemaal andere kant van het land praktischDie hier in Schoorl waar ik 1ste sta heeft nog niks
![]()
Mocht die ook komen, wat ik wel verwacht dan haal ik hem en knal ik hem naar hierIdem dito met de Bart smit/intertoys/mediamarkten waar ik ook nog op de lijst sta.
Ik heb inmiddels drie weken een bestelling openstaan bij de Media Markt in Emmen, terwijl die op dat moment ook nog op voorraad stond. Werkt weer lekker langs elkaar heen.
Verwijderd
Wtf? Ook voor de NES? Met of zonder extra controller?NotSoSteady schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 18:49:
[...]
Ik heb inmiddels drie weken een bestelling openstaan bij de Media Markt in Emmen, terwijl die op dat moment ook nog op voorraad stond. Werkt weer lekker langs elkaar heen.
Zojuist kunnen bestellen bij Bol.com niet eens via een externe verkoper voor 64,99 euro.
Levertijd:
)
Levertijd:
Nou ja, hopelijk niet 2 dagen vertraging want ik laat het op het werk bezorgen, en ben de week erna vrij (zal je net zien7 tot 8 dagen; uiterlijk donderdag 22 december
Thanks voor de tip! Gelijk ook even gezocht en ook besteld met zelfde levertijd!! Kon hem via bol.com website search zelf niet vinden maar via google wel gelukkig (https://www.bol.com/nl/p/...ini-nes/9200000061822280/)TripleQ schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:23:
Zojuist kunnen bestellen bij Bol.com niet eens via een externe verkoper voor 64,99 euro.
Levertijd:
[...]
Nou ja, hopelijk niet 2 dagen vertraging want ik laat het op het werk bezorgen, en ben de week erna vrij (zal je net zien)
Ik ben benieuwd of ze op tijd leveren.TripleQ schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:23:
Levertijd:
[...]
Nou ja, hopelijk niet 2 dagen vertraging want ik laat het op het werk bezorgen, en ben de week erna vrij (zal je net zien)
We zullen zien. heb de betaling op 'achteraf' gezetNotSoSteady schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:04:
[...]
Ik ben benieuwd of ze op tijd leveren.
Waarschijnlijk weten ze wel hoeveel er binnenkomen, want er staat nu weer niet leverbaar.TripleQ schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:07:
[...]
We zullen zien. heb de betaling op 'achteraf' gezet
Verwijderd
clonedonkey schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:44:
[...]
Thanks voor de tip! Gelijk ook even gezocht en ook besteld met zelfde levertijd!! Kon hem via bol.com website search zelf niet vinden maar via google wel gelukkig (https://www.bol.com/nl/p/...ini-nes/9200000061822280/)
Ik zoek een controller maar dat is ook een onmogelijke opgave.
Helaas, weer te laat
Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl
Begint een beetje vervelend te worden dat het nergens beschikbaar blijft. Het zou beter geleverd worden richting kerst. Tot op heden lijkt het nog steeds niet zo te zijn.
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Verwijderd
BadpunK schreef op woensdag 14 december 2016 @ 16:09:
Begint een beetje vervelend te worden dat het nergens beschikbaar blijft. Het zou beter geleverd worden richting kerst. Tot op heden lijkt het nog steeds niet zo te zijn.
Dit is ook wat ik van intertoys en bart smit te horen kreeg. CoolBlue verwacht het ook pas begin volgend jaarUpdate: Media Markt heeft ons laten weten dat de nieuwe voorraad alleen zal worden ingezet om verschillende openstaande orders weg te werken. De retailer claimt dat de Nintendo Classic Mini: NES in de komende periode niet op de site zal worden aangeboden.
Sterker nog, ik heb al van diverse medewerkers van bart smit en intertoys gehoord dat ze pas ergens in maart 2017 een nieuwe levering verwachten.
Dat heb ik helaas ook gehoord.. maar Bol.com geeft toch af en toe hoop, dus die maar blijven F5'en.. ;-)
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Ja, maar de verhalen van medewerkers ken ik inmiddels wel. Een nieuwe levering over een paar maand en een dag daarna liggen ze op voorraad.knorde schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:48:
Sterker nog, ik heb al van diverse medewerkers van bart smit en intertoys gehoord dat ze pas ergens in maart 2017 een nieuwe levering verwachten.
Zouden we onze F5 toetsen wegens hevige slijtage ook kunnen declareren bij nintendoZyron schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:54:
Dat heb ik helaas ook gehoord.. maar Bol.com geeft toch af en toe hoop, dus die maar blijven F5'en.. ;-)
Ik heb er bij toeval de laatste twee opgehaald vanmiddag bij de MM Assen. Begreep dat ze mondjesmaat blijven binnenkomen.
Succes allen!
Succes allen!
Volgens de Intertoys website heeft die vestiging in hoorn momenteel beperkte voorraad (1 van de weinige met voorraad)
Hoorn (Noord-Holland)
Grote Noord 47
1621KD Hoorn NH
0229-211585
Hoorn (Noord-Holland)
Grote Noord 47
1621KD Hoorn NH
0229-211585
Cloud ☁️
Bij Bart Smit en Intertoys klopt de voorraad die op de website staat niet volgens mij.Downloader_NL schreef op donderdag 15 december 2016 @ 13:55:
Volgens de Intertoys website heeft die vestiging in hoorn momenteel beperkte voorraad (1 van de weinige met voorraad)
Hoorn (Noord-Holland)
Grote Noord 47
1621KD Hoorn NH
0229-211585
De meeste tweakers gaven hier aan dat die voorraad allang gereserveerd is.
Verwijderd
Allemaal voor reserveringDownloader_NL schreef op donderdag 15 december 2016 @ 13:55:
Hoorn (Noord-Holland)
Grote Noord 47
1621KD Hoorn NH
0229-211585
"They love our classic IP and they're engaging with it right now." Spoken like a true marketer.
En met "They" bedoelt hij de vijf mensen die eentje hebben kunnen kopen.
En met "They" bedoelt hij de vijf mensen die eentje hebben kunnen kopen.
Winkels roepen maar wat wanneer ze een nieuwe voorraad kunnen verwachten.
Gister gebeld door gamemania dat ik de mijne kon ophalen. Heel erg fijn zo voor kerst! Ik had de mijne "gepreorderd" op de release datum.
Zoals woensdag verteld, toen besteld bij bol.com
En krijg zojuist een mailtje dat die is verzonden!!
Bummer...morgen is er natuurlijk niemand op het werk om het pakketje aan te nemen... Of ik moet een half uur heen en een half uur terug rijden om daar op de postbode te wachten. Of nog een extra dagje wachtenBezorging door: PostNL (pakketpost)
Verwacht op: 18-12-2016 tussen 08:00 - 10:00
Zondagochtend?TripleQ schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 10:36:
[...]
Bummer...morgen is er natuurlijk niemand op het werk om het pakketje aan te nemen... Of ik moet een half uur heen en een half uur terug rijden om daar op de postbode te wachten. Of nog een extra dagje wachten
Sjah, geen idee. Staat er toch echt...
Maar heb al bedacht dat ik dat niet ga doen. Maandag doet de postbode weer een poging.
Maar heb al bedacht dat ik dat niet ga doen. Maandag doet de postbode weer een poging.
Gisteravond gebeld door Intertoys en gelijk opgehaald, mijn 3,5 jarige zoon is dolgelukkig mario bros aan het spelen.
Enkel helaas nog geen extra controllers, maar inprincipe ook nog niet nodig, wel handig om er voor het geval bij de hebben, maar die zal ik waarschijnlijk nog wel op de kop kunnen tikken.
Enkel helaas nog geen extra controllers, maar inprincipe ook nog niet nodig, wel handig om er voor het geval bij de hebben, maar die zal ik waarschijnlijk nog wel op de kop kunnen tikken.
[ Voor 45% gewijzigd door kajji op 17-12-2016 12:41 ]
Zelfde mail gehad! Als ik alleen kijk via de bol.com track en trace staat er bezorging op Zondag, en als ik via Postnl kijk staat er Maandag. Ik verwacht hem dus maandag pas, denk niet dat ze zondag zullen leveren zonder extra kosten?!TripleQ schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 10:36:
[...]
Bummer...morgen is er natuurlijk niemand op het werk om het pakketje aan te nemen... Of ik moet een half uur heen en een half uur terug rijden om daar op de postbode te wachten. Of nog een extra dagje wachten
Verwijderd
Kwam op MP een controller tegen bij fysieke winkel. 15 euro ex verzenden van 6 eurokajji schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 12:40:
Gisteravond gebeld door Intertoys en gelijk opgehaald, mijn 3,5 jarige zoon is dolgelukkig mario bros aan het spelen.
Klopt!
Postnl geeft ook aan maandag. Wel raar dat bol.com zondag zegt. Nou ja maakt dus niet uit voor mij. Maandagavond iig mee spelen
Postnl geeft ook aan maandag. Wel raar dat bol.com zondag zegt. Nou ja maakt dus niet uit voor mij. Maandagavond iig mee spelen
Dit soort advertenties vind ik best wel erg:
http://www.marktplaats.nl...c1b&previousPage=lr&pos=7
Gewoon 4 stuks, en daardoor hebben andere mensen niks.
Ik weet dat het niet verboden is maar ik vind het wel erg triest...
Wat mij betreft zou het wel verboden mogen zijn. Zo'n hekel aan dat soort figuren

Knowledge reigns supreme over nearly anything
Heeft iemand al ergens goedkoop een extra controller weten te scoren? De Nederlandse prijzen zijn bizar.
Zijn die nog te koop dan, ik kan ze nergens vindenRoD schreef op zondag 18 december 2016 @ 10:12:
Heeft iemand al ergens goedkoop een extra controller weten te scoren? De Nederlandse prijzen zijn bizar.
Verwijderd
Defineer goedkoop. En orgineel of thirdparty?RoD schreef op zondag 18 december 2016 @ 10:12:
Third party is primaVerwijderd schreef op zondag 18 december 2016 @ 16:08:
[...]
Defineer goedkoop. En orgineel of thirdparty?
Verwijderd
Oh welnee. Ik heb orginele inclusief kabel besteld bij "gameExpress" op marktplaats. Orginele controllers. Voor 32 euro, inclusief die kabel van een tientje en verzendkosten.RoD schreef op zondag 18 december 2016 @ 16:43:
[...]
Third party is primaIn Nederland zijn ze tussen de 30 en 50 euro en dat vind ik toch wel bizar. Ook zijn ze natuurlijk bijna overal uitverkocht.
Controller is daar 15 euro, verzenden 6,96
http://link.marktplaats.nl/m1113544526
Hier thirdparty inc verzenden, 25 euro: https://www.knaldeals.com...-grijs-2016-model-1180096
Dat zijn duidelijk geen originele controllers.
https://www.knaldeals.com...-classic-nintendo-1180095
Meldt dat ze 21 - 22 december weer op voorraad te hebben. Ik hoop dat dit klopt.
Maar de webshop is wel duur 135 vragen ze ervoor.
Meldt dat ze 21 - 22 december weer op voorraad te hebben. Ik hoop dat dit klopt.
Maar de webshop is wel duur 135 vragen ze ervoor.
Het lelijke is, als dit soort producten wel op voorraad zijn en de handelaren er geen geld op kunnen verdienen, kunnen ze het zo terug naar de winkel sturen, ze lopen dus geen risico. Gebeurde met de psvr ook.knorde schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 23:32:
Dit soort advertenties vind ik best wel erg:
Verwijderd
Dat was ook niet perse nodig. Die marktplaatsdude zegt wel de orginele te hebben.paulb_nl schreef op zondag 18 december 2016 @ 17:27:
Dat zijn duidelijk geen originele controllers.
Verwijderd
Ik zou graag zien; 1 p.p.Nieuwevolger schreef op zondag 18 december 2016 @ 17:47:
[...]
Het lelijke is, als dit soort producten wel op voorraad zijn en de handelaren er geen geld op kunnen verdienen, kunnen ze het zo terug naar de winkel sturen, ze lopen dus geen risico. Gebeurde met de psvr ook.
Plus dat mensen sowieso niks van dat soort droeftoeters moeten kopen
Verwijderd
Godverdomme. Mag ik even vloeken? Controller bij knaldeals.com besteld, keurig verzonden, zegt de postNL track en trace status dat hij in mijn brievenbus zou moeten liggen. Nou ehh, niet dus.
Dat is balen! Ook niks bij de buren misschien? En de PostNL op Twitter/FB al even gevraagd naar hoe en wat?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Verwijderd
Buren niet gevraagd. Maar dan hadden ze het vast wel in de bus gegooid. Althans, Rechts, want Links zijn droeftoeters waar ik niet mee spreekAW_Bos schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 18:17:
Dat is balen! Ook niks bij de buren misschien? En de PostNL op Twitter/FB al even gevraagd naar hoe en wat?
PostNL gebeld; "Ja mevrouw de procedure is dat u 5 werkdagen moet wachten alvorens de verzender contact met ons kan opnemen"

Knaldeals maar FB bericht achtergelaten. Hopen dat ze het morgen oppakken en anders even bellen.
Voor wat betreft de Nes Mini Classic; Bij de mediamarkt in Alkmaar stonden er ongeveer een kleine 30 min gelee 2 in de winkel zelf.
Verwijderd
Pst; https://www.alexswebstore...ni-classic-nes-2016-modelRoD schreef op zondag 18 december 2016 @ 16:43:
[...]
Third party is primaIn Nederland zijn ze tussen de 30 en 50 euro en dat vind ik toch wel bizar. Ook zijn ze natuurlijk bijna overal uitverkocht.
Edit: NVM, komt uit china

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2016 19:25 ]
Verwijderd
Als iemand intresse heeft in een NES mini Classic voor 86 euro en hem uit HHW wil halen;
http://link.marktplaats.nl/m1119119047
Had net met een account gereageerd voor een vriendin van me, maar die kreeg net een belletje van de MM.
http://link.marktplaats.nl/m1119119047
Had net met een account gereageerd voor een vriendin van me, maar die kreeg net een belletje van de MM.
Nog meer mensen die er echt de pest in krijgen van al die mensen die het apparaat voor meer dan € 100,- proberen te slijten? Er zijn genoeg mensen die er graag 1 willen om er daadwerkelijk op te spelen, hoeveel mensen hebben dat ding niet te koop staan zonder er ook maar naar om te kijken. Ik weiger er echt € 150,- voor neer te leggen.
Waar maak je je druk om, als je 70 euro per console kan pakken, dan ben je een dief van eigen portemonnee.Bluebe schreef op woensdag 21 december 2016 @ 23:54:
Nog meer mensen die er echt de pest in krijgen van al die mensen die het apparaat voor meer dan € 100,- proberen te slijten? Er zijn genoeg mensen die er graag 1 willen om er daadwerkelijk op te spelen, hoeveel mensen hebben dat ding niet te koop staan zonder er ook maar naar om te kijken. Ik weiger er echt € 150,- voor neer te leggen.
Nou ja druk, ik vind het nogal knullig dat er genoeg mensen zijn die hem zouden willen terwijl anderen ze opkopen om er geld aan te verdienen.NotSoSteady schreef op woensdag 21 december 2016 @ 23:58:
[...]
Waar maak je je druk om, als je 70 euro per console kan pakken, dan ben je een dief van eigen portemonnee.
Tja zo werkt het nou eenmaal, ik zou eerder de beschuldigende vinger naar Nintendo wijzen, want kijk naar de Pokémon Go+, die is nog steeds nergens te verkrijgen.Bluebe schreef op donderdag 22 december 2016 @ 00:02:
[...]
Nou ja druk, ik vind het nogal knullig dat er genoeg mensen zijn die hem zouden willen terwijl anderen ze opkopen om er geld aan te verdienen.
Verwijderd
Ja helemaal mee eens, ik zit namelijk in de bewindvoering, maar mijn gezinscoach had een kadobon geregeld voor intertoys zodat ik of voor sinterklaas of kerst wat leuks kon kopen voor de kinderen.Bluebe schreef op donderdag 22 december 2016 @ 00:02:
[...]
Nou ja druk, ik vind het nogal knullig dat er genoeg mensen zijn die hem zouden willen terwijl anderen ze opkopen om er geld aan te verdienen.
Kreeg hem helaas pas eind december, maar ik dacht die mini nes is iets waar we allemaal wat aan hebben. Dus een ideaal kado. Maar het lijkt erop dat we hem niet voor de kerst kunnen halen.
Ik had ergens ik heb geen idee meer waar dat er weer volop geleverd zou worden vlak voor de kerst, maar volgens mij klopt er helemaal niks van.
Ach het is Nintendo, zijn we dat ondertussen niet van ze gewent ? de WII was in het begin ook slecht leverbaar maar Nintendo geeft er niet om ze doen hun eigen ding als je hem wilt wacht je maar het zijn japanners he die lopen niet zo snelNotSoSteady schreef op donderdag 22 december 2016 @ 00:08:
[...]
Tja zo werkt het nou eenmaal, ik zou eerder de beschuldigende vinger naar Nintendo wijzen, want kijk naar de Pokémon Go+, die is nog steeds nergens te verkrijgen.

Die wachtlijsten zijn zelfs in de kleine stadjes gewoon lang, net bij de bartsmit in hoogkarspel geweest hebben 25 mensen op de lijst, de verkoopster zij dat ze er ongeveer 1 per week binnen krijgen op dit moment en waarschijnlijk vanaf maart goed leverbaar is....
[ Voor 19% gewijzigd door HKLM_ op 22-12-2016 09:36 ]
Cloud ☁️
Er wordt continu geleverd, echter voornamelijk om openstaande bestellingen weg te werken.Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2016 @ 09:17:
[...]
Ja helemaal mee eens, ik zit namelijk in de bewindvoering, maar mijn gezinscoach had een kadobon geregeld voor intertoys zodat ik of voor sinterklaas of kerst wat leuks kon kopen voor de kinderen.
Kreeg hem helaas pas eind december, maar ik dacht die mini nes is iets waar we allemaal wat aan hebben. Dus een ideaal kado. Maar het lijkt erop dat we hem niet voor de kerst kunnen halen.
Ik had ergens ik heb geen idee meer waar dat er weer volop geleverd zou worden vlak voor de kerst, maar volgens mij klopt er helemaal niks van.
Verwijderd
Ja, maar ik kon pas eind november een reservering doen, omdat ik toen die kadokaart pas had. Ik heb nog steeds niks gehoord helaas.NotSoSteady schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:00:
[...]
Er wordt continu geleverd, echter voornamelijk om openstaande bestellingen weg te werken.
https://www.techtastic.nl...rraad-dit-zijn-je-opties/
"Je kan je in Nederland inschrijven bij volgende aanbieders: Media Markt, Bart Smit, Intertoys, Bol.com en Coolblue.nl. Na inschrijving ontvang je mogelijk nog een e-mail ter bevestiging, echter schrijf je je niet in voor een nieuwsbrief. Op de site van de Media Markt, Bart Smit en Intertoys kun je eveneens controleren of de Classic Mini: NES in een van de winkels op voorraad is – momenteel is de console beschikbaar bij verschillende vestigingen. We raden iedereen overigens aan om eerst te bellen, want het kan zijn dat een winkel eerst alle reserveringen wegwerkt."
Dat kon vroeger bij mediamarkt, maar ik zie die optie niet meer of ben ik nou gek?
"Je kan je in Nederland inschrijven bij volgende aanbieders: Media Markt, Bart Smit, Intertoys, Bol.com en Coolblue.nl. Na inschrijving ontvang je mogelijk nog een e-mail ter bevestiging, echter schrijf je je niet in voor een nieuwsbrief. Op de site van de Media Markt, Bart Smit en Intertoys kun je eveneens controleren of de Classic Mini: NES in een van de winkels op voorraad is – momenteel is de console beschikbaar bij verschillende vestigingen. We raden iedereen overigens aan om eerst te bellen, want het kan zijn dat een winkel eerst alle reserveringen wegwerkt."
Dat kon vroeger bij mediamarkt, maar ik zie die optie niet meer of ben ik nou gek?
[ Voor 6% gewijzigd door knorde op 22-12-2016 12:40 ]
https://gyazo.com/b2169fd8c96217ec2860882731258611[b][message=49590251,noline]
Die optie daar rechts?
Ja maar niet bij de nintendo classic mini: http://www.mediamarkt.nl/...nment-system-1464489.htmlWee Man schreef op donderdag 22 december 2016 @ 13:48:
[...]
https://gyazo.com/b2169fd8c96217ec2860882731258611
Die optie daar rechts?
Ik kon hem niet eens vinden via de zoektoptie.knorde schreef op donderdag 22 december 2016 @ 14:26:
[...]
Ja maar niet bij de nintendo classic mini: http://www.mediamarkt.nl/...nment-system-1464489.html
Misschien omdat ze het helemaal niet op voorraad hebben?
Ja ik denk het.
Daarom klopt dat artikel niet waar ik 12.38 over gepost had
Daarom klopt dat artikel niet waar ik 12.38 over gepost had
Wat ik had begrepen is dat sommige winkels hem van de website af hebben gehaald omdat ze eerst nog een wachtlijst moeten wegwerken.Wee Man schreef op donderdag 22 december 2016 @ 15:06:
[...]
Ik kon hem niet eens vinden via de zoektoptie.
Misschien omdat ze het helemaal niet op voorraad hebben?
Er zouden hier bij de bart smit in het winkelcentrum nog een aantal zijn volgens de voorraad maar net heen gebeld en helaas daar ook een wachtlijst
Even rondgebeld:
Bart Smit Woerden: "In Maart"
Intertoys Woerden: "Geen idee"
Mediamarkt Utrecht HC: "We weten nog niets"
GameMania Utrecht HC: "Nee, levering is bij ons ook nog niet bekend, tenzij mensen een pre-order hebben"
En dan meldt Techtastic dit:
In verwacht dus dat de levering in januari al van start zal gaan, gezien ze over 'na de jaarwisseling' schrijven. Verder is het wel bijzonder dat Intertoys als enige weet dat de levering in maart komt, waarover ik dus mijn twijfels heb en dat het eerder zal zijn.
Bart Smit Woerden: "In Maart"
Intertoys Woerden: "Geen idee"
Mediamarkt Utrecht HC: "We weten nog niets"
GameMania Utrecht HC: "Nee, levering is bij ons ook nog niet bekend, tenzij mensen een pre-order hebben"
En dan meldt Techtastic dit:
In verwacht dus dat de levering in januari al van start zal gaan, gezien ze over 'na de jaarwisseling' schrijven. Verder is het wel bijzonder dat Intertoys als enige weet dat de levering in maart komt, waarover ik dus mijn twijfels heb en dat het eerder zal zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door AW_Bos op 22-12-2016 16:52 ]
Blijf het dan toch bijzonder vinden dat ik (en nog zeker 1 iemand anders) afgelopen woensdag hem konden bestellen bij Bol.com en hem maandag al in huis kregen. Hoezo had bol.com ineens ergens een lading vandaan gekregen?
Vandaag Bart Smit gebeld in Vlaardingen. Er stond op de site in beperkte voorraad maar toen ik belde was er geen voorraad en ze weten niet wanneer deze wel leverbaar is. Blijkbaar kloppen hun voorraad indicatie niet. Ik vindt wel vreemd van Bol.com dat sommige deze wel hebben maar heb nooit bericht op mij mail dat deze weer leverbaar is.
Maar heb ook geen bericht van Coolblue.
Ik ben ook nog op zoek, en had precies hetzelfde..Evertt schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:53:
Vandaag Bart Smit gebeld in Vlaardingen. Er stond op de site in beperkte voorraad maar toen ik belde was er geen voorraad en ze weten niet wanneer deze wel leverbaar is. Blijkbaar kloppen hun voorraad indicatie niet. Ik vindt wel vreemd van Bol.com dat sommige deze wel hebben maar heb nooit bericht op mij mail dat deze weer leverbaar is.
_
2 pagina's terug had ik ook al bericht dat Bart Smit voorraad niet klopt op de website. Reden: het systeem werkt niet samen met de reserveringslijst.
Een lading niet, maar mondjesmaat krijgen ze zo nu en dan weer iets geleverd. Zie het van een druppel van een bakplaat die onder water staat.TripleQ schreef op donderdag 22 december 2016 @ 18:39:
Blijf het dan toch bijzonder vinden dat ik (en nog zeker 1 iemand anders) afgelopen woensdag hem konden bestellen bij Bol.com en hem maandag al in huis kregen. Hoezo had bol.com ineens ergens een lading vandaan gekregen?
Ben inmiddels naarstig op zoek naar zon nes classic om aan mn zoontje te geven met kerst. Helaas nergens in de omgeving Utrecht te krijgen.
Denk dat het lastig wordt om dat ding onder de kerstboom te krijgen.
Verwijderd
Heb net voor je nog even Alkmaar en Schagen gebeld maar die hebben ook niksMenace_1981 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:14:
Ben inmiddels naarstig op zoek naar zon nes classic om aan mn zoontje te geven met kerst. Helaas nergens in de omgeving Utrecht te krijgen.
Als je hem in de winkel wilt halen wordt het inderdaad een moeilijk verhaal, als je hem echt graag wilt hebben wordt het € 100,- + euro neer leggen op marktplaatsMenace_1981 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:14:

Ik vind het vrij bijzonder dat mensen hem bij bol.com hebben kunnen bestellen en dat hij redelijk snel binnen kwam. Ik heb er in augustus (!) een bij Coolblue besteld en ik heb nog niks gezien.
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Op woensdag 14 december 2016 heb je bij ons het artikel 'Nintendo Classic Mini NES' besteld onder het bestelnummer
Helaas zijn er meer orders binnengekomen dan we op voorraad beschikbaar hadden. Hierdoor kunnen we de Nintendo Classic Mini NES niet meer leveren, het betreft namelijk een eenmalige productie.
Nintendo gaat kijken of ze een nieuwe voorraad willen produceren, maar daar is op dit moment nog geen duidelijkheid over. Om die reden zijn we genoodzaakt je bestelling te annuleren. Je zult hierover nog een bericht ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.
Helaas zijn er meer orders binnengekomen dan we op voorraad beschikbaar hadden. Hierdoor kunnen we de Nintendo Classic Mini NES niet meer leveren, het betreft namelijk een eenmalige productie.
Nintendo gaat kijken of ze een nieuwe voorraad willen produceren, maar daar is op dit moment nog geen duidelijkheid over. Om die reden zijn we genoodzaakt je bestelling te annuleren. Je zult hierover nog een bericht ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.
Verwijderd
Eenmalige productie?NotSoSteady schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 16:23:
Op woensdag 14 december 2016 heb je bij ons het artikel 'Nintendo Classic Mini NES' besteld onder het bestelnummer
Daarmee bedoelen ze een x aantal. Bijvoorbeeld een miljoen en daarna stopt de productie, heb dit ook van de Media Markt te horen gekregen.
Verwijderd
Wtf. Dit is voor het eerst dat ik het hoorNotSoSteady schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 18:16:
[...]
Daarmee bedoelen ze een x aantal. Bijvoorbeeld een miljoen en daarna stopt de productie, heb dit ook van de Media Markt te horen gekregen.
Dat had ik dus met FE Fates CE, altijd ruim van te voren pre-orders dus.NotSoSteady schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 18:16:
[...]
Vandaag bij de MM in Den Bosch geweest. Gevraagd naar de status van mijn bestelling. Kreeg te horen dat de account manager van Nintendo Nederland had doorgegeven dat er niet meer geleverd zou gaan worden door Nintendo. De consoles zijn op. De mensen op de reserveringlijst zouden gebeld gaan worden om terug te gaan naar de winkel om de aanbetaling terug te krijgen.
Ik had er graag een gewild! Twee weken voor sinterklaas besteld...
Ik had er graag een gewild! Twee weken voor sinterklaas besteld...
Wel raar dat ze nu ineens zeggen dat het eenmalig is. Als dat zo is had Nintendo dit wel gemeld.
Erg vreemd allemaal.
Erg vreemd allemaal.
Nintendo in Amerika heeft gezegd dat ze in 2017 ook nog blijven leveren dus lijkt me sterk dat er in europa niets meer geleverd gaat worden.
https://twitter.com/NintendoAmerica/status/797124398813626372?lang=en
De woorden into the new year suggereren wel dat het daarna is afgelopen, hoewel ze misschien vanwege het succes nog anders doen besluiten.paulb_nl schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 16:28:
Nintendo in Amerika heeft gezegd dat ze in 2017 ook nog blijven leveren dus lijkt me sterk dat er in europa niets meer geleverd gaat worden.
http://www.evilgamerz.com...ssic-Mini-produceren.html
Nintendo Japan zegt dat ze blijven produceren.
Nintendo Japan zegt dat ze blijven produceren.
Ik heb gisteravond heel enthousiast mijn kerstcadeautjes uitgepakt en tot mijn grote verbazing had de kerstvrouw een Classic mini onder de boom achergelaten!
Echter.....er zit geen adapter bij (had ik een tijd geleden al gelezen) maar enkel een USB kabel. Nu dacht ik: die prik ik achterin de tv, Viola. In de handleiding staat dat ie 1000mah nodig heeft, mijn tv geeft max 900mah.
Weet iemand toevallig of dit gaat werken? Als ik het goed heb moet het biedende apparaat altijd een hoger amperage kunnen leveren dan het ontvangende apparaat nodig heeft, niet andersom.
Ik heb ook een iPad lader die 2,1 ampère kan leveren, dus ruim genoeg. Echter, die levert 5.1 volt ipv 5 volt. Pfff.....teveel voltage lijkt me ook weer niet de bedoeling.
Is één van jullie toevallig technisch onderlegd om me aan ge kunnen geven of ik nu echt een adapter (na kerst 😪) moet gaan kopen? Of dat ik hem gewoon in de tv kan prikken of die iPad lader zou moeten kunnen gebruiken?
Wil dat niet zomaar doen met het risico dat ik hem misschien stuk maak....
Echter.....er zit geen adapter bij (had ik een tijd geleden al gelezen) maar enkel een USB kabel. Nu dacht ik: die prik ik achterin de tv, Viola. In de handleiding staat dat ie 1000mah nodig heeft, mijn tv geeft max 900mah.
Weet iemand toevallig of dit gaat werken? Als ik het goed heb moet het biedende apparaat altijd een hoger amperage kunnen leveren dan het ontvangende apparaat nodig heeft, niet andersom.
Ik heb ook een iPad lader die 2,1 ampère kan leveren, dus ruim genoeg. Echter, die levert 5.1 volt ipv 5 volt. Pfff.....teveel voltage lijkt me ook weer niet de bedoeling.
Is één van jullie toevallig technisch onderlegd om me aan ge kunnen geven of ik nu echt een adapter (na kerst 😪) moet gaan kopen? Of dat ik hem gewoon in de tv kan prikken of die iPad lader zou moeten kunnen gebruiken?
Het zal beide wel werken.
De spanning van de adapter is iets hoger om verliezen van de kabel op te vangen. Sowieso is USB 5V±5%, dus 5,1V is niet te hoog.
De spanning van de adapter is iets hoger om verliezen van de kabel op te vangen. Sowieso is USB 5V±5%, dus 5,1V is niet te hoog.
Dat zou ik niet adviseren.Zonnetje83 schreef op zondag 25 december 2016 @ 11:36:
...
Nu dacht ik: die prik ik achterin de tv, Viola. In de handleiding staat dat ie 1000mah nodig heeft, mijn tv geeft max 900mah.
Moet altijd het gevraagde amperage + voltage te kunnen leveren. Amperage hoeft niet hoger te zijn. Voltage moet wel identiek zijn.Weet iemand toevallig of dit gaat werken? Als ik het goed heb moet het biedende apparaat altijd een hoger amperage kunnen leveren dan het ontvangende apparaat nodig heeft, niet andersom. \
USB moet voldoen aan de USB standaard. Dus dat er 5.1V op staat maakt niet uit want hij zou binnen de USB specificaties moeten vallen. 5V of 5.1 Volt is overigens een dermate klein verschil dat in het algemeen geen probleem mag vormen.Ik heb ook een iPad lader die 2,1 ampère kan leveren, dus ruim genoeg. Echter, die levert 5.1 volt ipv 5 volt. Pfff.....teveel voltage lijkt me ook weer niet de bedoeling.
Je kan zonder stress de Ipad adapter gebruiken als deze je aangeven voltage + amperage kan leveren,Is één van jullie toevallig technisch onderlegd om me aan ge kunnen geven of ik nu echt een adapter (na kerst 😪) moet gaan kopen? Of dat ik hem gewoon in de tv kan prikken of die iPad lader zou moeten kunnen gebruiken?
[LTS][MTS][HTS]
Precies, dit is dus geen issue. En de nes mini kan waarschijnlijk ook wel werken (gewoon proberen) met 900mAh in plaats van 1A. Als die reboot of vastloopt in een spel of tijdens het opstarten, wanneer het meeste vermogen wordt gevraagd dan moet je wel een sterkere USB-bron zoeken. De meeste devices kunnen wel prima werken met een minder krachtige adapter dan officieel meegeleverd. Hier het modem van ziggo eens op een veel lagere capaciteit adapter gehad omdat de bijgeleverde was gestorven. Een nog minder krachtige variant deed het modem wel rebooten wanneer hij bijna alles geboot had. Maar er is dus aardig wat 'speelruimte'hcQd schreef op zondag 25 december 2016 @ 11:41:
Het zal beide wel werken.
[ Voor 24% gewijzigd door ToFast op 25-12-2016 11:52 ]
Ok , bedankt voor de uitleg en adviezen! Ik heb de iPad lader gebruikt, omdat die in ieder geval het aantal amperages kan leveren. Works like a charm! Wat een leuk hebbeding, dit!
Nogmaals bedankt en voor degenen die hem nog niet hebben kunnen bemachtigen: het is het waard, volhouden en straks genieten!
Nogmaals bedankt en voor degenen die hem nog niet hebben kunnen bemachtigen: het is het waard, volhouden en straks genieten!
Jammer dat de kans nu aanwezig is dat we misschien nooit aan een nintendo classic mini gaan komen.
De berichten hierboven zijn niet hoopvol.
Ik hoop echt dat de mensen die hem heel graag willen hebben (inclusief mezelf) er nog 1 kunnen vinden.
Ik hoop echt dat de mensen die hem heel graag willen hebben (inclusief mezelf) er nog 1 kunnen vinden.
Is geen issue. Ik gebruik mijn NES mini classic ook gewoon met mijn telefoon micro usb kabel in de TV. Mijn moeder heeft ook een NES mini classic en daar ook gewoon via de micro usb kabel aan de TV aangesloten. Geen probleem.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Goed lezen, dat staat er helemaal niet. Nintendo geeft in dat Yahoo bericht juist aan dat ze volop nieuwe units in productie hebben en iedereen aanraden om even te wachten tot nieuwe leveringen mogelijk zijn.knorde schreef op maandag 26 december 2016 @ 20:23:
Jammer dat de kans nu aanwezig is dat we misschien nooit aan een nintendo classic mini gaan komen.
Weet je wat pas echt zeldzaam is? De Nintendo Famicon mini die nu ook is uitgekomen in Japan. Net zoals de Classic mini met 30 games maar met 2 controllers. Cute as hell en ook niet aan te slepen.