Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Smartphone, waarmee ik weer wat jaartjes door kan gaan..
Wat is je budget?
500-800 euro, maar ligt aan de situatie
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Webbrowsen, muziek afspelen, youtube filmpjes kijken, hier en daar eens een game spelen, appicaties gebruiken (facebook, ns, snapchat, etc.).
Ik heb daarnaast ook een iPad mini, maar deze heeft helaas niet al te veel opslag.
Ik verwacht van het toestel dat deze al mijn opdrachten uitvoert zonder haperingen, dat de accu ruim een dag meegaat (nu een Galaxy S4 mini dat met geluk 6 uurtjes haalt).
Wat ik ook belangrijk vind, naast de accuduur en performance, dat ik het liefst ook updates blijf krijgen (Android updates en/of beveiliingsupdates) en dat het toestel goed kwaliteit muziek kan afspelen over mijn koptelefoon.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zit momenteel te kijken naar de Google Pixel XL, OnePlus 3T en Huawei Mate 9. Alleen ik kan moeilijk tussen deze kiezen, aangezien ze alle drie erg goed zijn. Dus ik ben benieuwd wat de meningen zijn over deze toestellen.
Ik heb ook gekeken naar de Samsung (S7, S7 Edge), maar ik was nooit echt tevreden met hun TouchWiz en ik vind hem wat gewoontjes (iedereen heeft ze)..
Samenvatting
Smartphone, waarmee ik jaren mee verder kan met de volgende eigenschappen:
Ik zoek een?
Smartphone, waarmee ik weer wat jaartjes door kan gaan..
Wat is je budget?
500-800 euro, maar ligt aan de situatie
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Webbrowsen, muziek afspelen, youtube filmpjes kijken, hier en daar eens een game spelen, appicaties gebruiken (facebook, ns, snapchat, etc.).
Ik heb daarnaast ook een iPad mini, maar deze heeft helaas niet al te veel opslag.
Ik verwacht van het toestel dat deze al mijn opdrachten uitvoert zonder haperingen, dat de accu ruim een dag meegaat (nu een Galaxy S4 mini dat met geluk 6 uurtjes haalt).
Wat ik ook belangrijk vind, naast de accuduur en performance, dat ik het liefst ook updates blijf krijgen (Android updates en/of beveiliingsupdates) en dat het toestel goed kwaliteit muziek kan afspelen over mijn koptelefoon.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zit momenteel te kijken naar de Google Pixel XL, OnePlus 3T en Huawei Mate 9. Alleen ik kan moeilijk tussen deze kiezen, aangezien ze alle drie erg goed zijn. Dus ik ben benieuwd wat de meningen zijn over deze toestellen.
Ik heb ook gekeken naar de Samsung (S7, S7 Edge), maar ik was nooit echt tevreden met hun TouchWiz en ik vind hem wat gewoontjes (iedereen heeft ze)..
Samenvatting
Smartphone, waarmee ik jaren mee verder kan met de volgende eigenschappen:
- Uitstekende performance
- Goede accuduur
- Regelmatige updates (Android en beveiligingsupdates)
- Afspelen van muziek over koptelefoon van geode kwaliteit
- Mooi groot scherm
- Camera niet zo belangrijk, maar wel leuk om een geode te hebben