De opstelling die je aan het maken bent is erg gaaf, maar het leidt nog niet echt toch interessante foto's helaas.
Hoe krijg ik het anders voor mekaar dat er op één foto vloeistof uit het glas gaat en dat het erin wordt gegoten?

. Of zweeft die vloeistof in het rechts glas op de laatste foto?

Dit komt totaal niet over. Zonder deze post had ik nooit doorgehad dat je dit wilde laten zien.
Ik ben me ervan bewust dat deze foto's abstracter zijn dan wat meestal op tweakers voorbij komt en dat er zeker nog genoeg aan te verbeteren en proberen valt. Vandaar ook mijn opmerking in de eerste post dat ik over de tijd in deze testcase meerdere foto's toe ga voegen.
Abstractie is totaal geen probleem. Maar het geheel oogt op het moment vooral rommelig bijvoorbeeld:
de glaasjes staan op een onderzetter die scheef staat, sowieso leidt die onderzetter meer af dan dat het toevoegt;
de voorgrond is niet zo zwart als de achtergrond waardoor het abstracte deels wordt vervangen door het normale (geen kleuren zwevend in het niets, maar duidelijk een glas die op een tafel/plank staat);
Je hand die duidelijk in beeld is en het laten zitten van dat plastic dingetje om de flessenhals helpen ook niet mee aan de abstractie.
Als ik jou was zou ik eerst eens twee stappen terugzetten. Begin eerst eens foto's te maken zonder alle fancy kleuren/lampen en probeer goed in beeld te krijgen wat je nu precies wilt laten zien. Bedenk dan wel belichting en welke opstelling daar het beste bij werken.
Als je zowel wel het inschenken als uitvloeien wilt laten zien in een beeld, ben je wellicht beter af bent met een stroboscoop als verlichting bijvoorbeeld.