Dag iedereen,
Al maanden zit ik websites af te struinen om mezelf te oriënteren op de perfecte pc. Ik heb een kleine basic kennis van videokaarten, maar verder dan dat gaat het ook niet! Ik gebruik voornamelijk mijn computer voor games, werk en zaken zoals videobewerking. Ik wil eigenlijk eens de knoop doorhakken en hoop dat iemand mij hiermee kan helpen...!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
- Battlefield 1, Arma 3, Civ VI en videobewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
700 euro, max 750. (ex materiaal zoals beeldschermen (wil er 2), muis en toetsenbord.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
nvt.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
2 schermen, muis, toetsenbord en de pc natuurlijk
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
GTX 1060, een goede kaart voor een nette prijs vind ik. Voorkeur voor Asus strix door de goede koeling.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
- Games moeten minstens 60fps 1920 x 1080 kunnen
- Relatief stil
Al maanden zit ik websites af te struinen om mezelf te oriënteren op de perfecte pc. Ik heb een kleine basic kennis van videokaarten, maar verder dan dat gaat het ook niet! Ik gebruik voornamelijk mijn computer voor games, werk en zaken zoals videobewerking. Ik wil eigenlijk eens de knoop doorhakken en hoop dat iemand mij hiermee kan helpen...!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
- Battlefield 1, Arma 3, Civ VI en videobewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
700 euro, max 750. (ex materiaal zoals beeldschermen (wil er 2), muis en toetsenbord.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
nvt.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
2 schermen, muis, toetsenbord en de pc natuurlijk
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
GTX 1060, een goede kaart voor een nette prijs vind ik. Voorkeur voor Asus strix door de goede koeling.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
- Games moeten minstens 60fps 1920 x 1080 kunnen
- Relatief stil