Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De desktop zal ik voornamelijk gebruiken voor de games; WoW, CS:GO, Rome total war, Skyrim.
Ook zal er Photoshop op gebruikt te worden, en word er een website onderhouden.
In de toekomst wil ik ook nieuwe games spelen. de games hoef ik niet perse op hoge settings te spelen, dit past ook niet in mijn budget. Ik vind het wel belangrijk dat mijn fps goed is. WoW draait nu op 15-25 fps...
Wat mag het systeem gaan kosten?
€ 750 is mijn max. Als dit niet haalbaar is overweeg ik een tweedehands grafische kaart te kopen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik wil een volledig nieuw systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Goede FPS, ik hoef niet op maximale settings te gamen als ten koste gaat van mijn fps.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
De laatste dagen heb ik geprobeerd om een systeem samen te stellen. Door een gebrek aan kennis en het gigantische aanbod heb ik ook een aantal andere topics doorgelopen, maar kom ik er niet helemaal uit. Ik heb nog een aantal vragen waar ik zelf niet uitkwam;
Wat is het verschil tussen de I5 4460 en de I5 6400?
16GB aan ram is misschien iets te veel?
Wenslijst:
De desktop zal ik voornamelijk gebruiken voor de games; WoW, CS:GO, Rome total war, Skyrim.
Ook zal er Photoshop op gebruikt te worden, en word er een website onderhouden.
In de toekomst wil ik ook nieuwe games spelen. de games hoef ik niet perse op hoge settings te spelen, dit past ook niet in mijn budget. Ik vind het wel belangrijk dat mijn fps goed is. WoW draait nu op 15-25 fps...
Wat mag het systeem gaan kosten?
€ 750 is mijn max. Als dit niet haalbaar is overweeg ik een tweedehands grafische kaart te kopen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik wil een volledig nieuw systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Goede FPS, ik hoef niet op maximale settings te gamen als ten koste gaat van mijn fps.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
De laatste dagen heb ik geprobeerd om een systeem samen te stellen. Door een gebrek aan kennis en het gigantische aanbod heb ik ook een aantal andere topics doorgelopen, maar kom ik er niet helemaal uit. Ik heb nog een aantal vragen waar ik zelf niet uitkwam;
Wat is het verschil tussen de I5 4460 en de I5 6400?
16GB aan ram is misschien iets te veel?
Wenslijst:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 178,50 | € 178,50 |
1 | Asus B150-PLUS D3 | € 84,- | € 84,- |
1 | Asus GTX950-2G | € 155,- | € 155,- |
1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 47,50 | € 47,50 |
1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 42,95 | € 42,95 |
1 | Cooler Master Hyper TX3 Evo | € 21,01 | € 21,01 |
1 | Kingston HyperX Fury black HX421C14FB2K2/16 | € 76,65 | € 76,65 |
1 | Cooler Master GM G450M | € 51,95 | € 51,95 |
1 | Kingston SSDNow UV400 240GB | € 63,40 | € 63,40 |