Ja, m'n ninja skills stelden teleur. Zag m'n leven in slowmotion aan me voorbij flitsen

Met een stofzuiger op standje ultralaag en een dun slangetje met een diameter van ~2cm op het mondstuk frotten wil zo'n stofkapje wel weer in de juiste vorm te zuigen zijn.
Zo niet, dan zuigstandje stofzuiger langzaam opvoeren tot het wel gaat.
Of tot het kapje in 0,0002615 sec. "floeps" in de stofzak verdwijnt.

Heb het uiteindelijk met niet erg agressief plakband al deels hersteld, er blijven wel wat vouwen in die er niet meer uit komen.
Toen ik jaren terug bezig was met m'n speakers heb ik voor de zekerheid een afgeragt extra setje gekocht en ontdaan van reserve onderdelen. Ik heb speakers met piezo-tweeters en die zijn schaars en kwetsbaar. Met het speakerdoek wat ik over had heb ik de tweeters al afgedekt, anders zijn dat echte kindermagneetjes en kan ik wekelijks nieuwe tweeters erbij zoeken. Nu alleen een midrange woofer, waar ik helaas geen reserve voor heb van dit type. Maar, schade is beperkt en zoals gezegd: shit happens.
Was een midrange woofer, tweeters zijn iets beter beschermd - normaal zonder speakerdoek, maar met een grof roostertje en nu bij mij mét speakerdoek erover zodat ze er niet bij kunnen. Heb dat doek vrij strak erop gespannen, zodat je er met gaas erachter niet doorheen komt. Speakerdoek voor de woofers is zo slap als een panty
Heb 2 van deze als front, een bijpassende center en twee 'kleinere' als surrounds. Zo'n surround heeft nu een deukje opgelopen.
Infinity Delta 30 en 70's, niet geschikt voor mensen met buren of weinig ruimte.
[
Voor 8% gewijzigd door
NiGeLaToR op 22-11-2016 09:29
]