Toon posts:

Baby op komst... en nu?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

Reinier

\o/

BCC schreef op donderdag 24 november 2016 @ 19:36:
Voor de mensen die nog gaan verbouwen/spullen aanleggen: busch jaeger heeft wcds met een kinderbeveiliging ingebouwd. Kost bijna niks extra en je ziet er ook niets van. En werkt een stuk beter dan die irritante plak draai dingen!
Jung ook, ben toevallig een bestelling aan het samenstellen. Er moet dan KI in het typenummer staan.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:41
Tito129 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:08:
Waar ik zelf het bangst voor ben is niet mijn reciever of tv. Dat kost een keer geld en wat ergenis.
Maar wij hebben een eikenhouten tafel van 2,40 x 1,0m met een dik blad van 6cm. Hier zitten nog al scherpe hoeken aan. Nu is de kleine 13 week en ligt nog lekker in de box. maar over een jaar is lopen een optie.
Ik ben nu al bang dat ze met haar hoofd tegen zo'n punt loopt. De ergenis die daar achterweg komt ben ik veel meer bang voor. (ja kunststof hoekjes op de tafel... maar dat vind ik een beetje zonde...)
Je hebt kunststof of rubberachtige hoekjes welke je met plakkertjes krijgt. Je hebt ze ook met schroeven. Nadeel van plakken, de kleine pakte ze beet trok ze eraf en stak ze in haar mond. Waarna ze ze weer terug deed. Dat ga je op teakhout ook wel zien. Nahja, jammer dan.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:49

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Onze zoon is nu bijna 1. Dr staan hier vier vloerstaanders van elk 20-30 kilo, een center en een sub. Sub is downfiring en staat achter een deurtje in een uitgezaagde Besta kast. Werkt perfect, kan echt niks in. Enter achter een deurtje waar nog speakerdoek voor zit. Vindt meneer nu al interessant dus dat wordt nog wat :P
Vloerstaanders maak ik me niet druk over. Heb me er al bij neergelegd dat ik op enig moment nieuwe moet kopen. Klipsch F3 en F1, niet goedkoopste maar ook zeker niet het duurste. Schrijf ik zo af als het moet.
Alleen over de receiver maak ik me druk, die staat op de Besta en als ie zich gaat optrekken heeft dat ding knopjes en lampjes. Moet ik iets mee, maar weet nog steeds niet wat. In het meubel past niet :X

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:55

BCC

Tito129 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:08:
Hier zitten nog al scherpe hoeken aan. Nu is de kleine 13 week en ligt nog lekker in de box. maar over een jaar is lopen een optie.
Ik ben nu al bang dat ze met haar hoofd tegen zo'n punt loopt. De ergenis die daar achterweg komt ben ik veel meer bang voor. (ja kunststof hoekjes op de tafel... maar dat vind ik een beetje zonde...)
Tja, vrienden van ons hebben ook op dwangmatige wijze alles afgerond, hoekjes, zacht et cetera et cetera. Resultaat is dat het kind op de kinderdagopvang al 2x uit de vensterbank is gevallen (thuis is de vakkenkast waar hij 1x in probeerde te klimmen direct weggehaald). Recent ging hij bij een vriendje spelen, rende hard door de kamer en viel met z'n hoofd op de rand van een glazen tafel. Als dat thuis niet gecontroleerd fout kan gaan, dan leren ze het ook niet imho.

[ Voor 7% gewijzigd door BCC op 27-11-2016 19:39 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Pagina: 1 2 Laatste