DRuw schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 17:54:
nieuws: OnePlus bevestigt dat OnePlus 5 deze zomer komt
Grappig... Was aan het overwegen om de honor 8 of 3T te kopen. Uiteindelijk krijg ik als het goed is de honor vanavond binnen maar zag dit wel aankomen.
Ik denk best dat de specs van de 5 weer goed zullen zijn maar de prijs van de 3T (met bescherming etc) is voor mij de afweging geweest toch voor de h8 te kiezen.
Daarnaast heeft de 3T naar mijn mening wel betere hardware maar de honor meet veelzijdige hardware met bijvoorbeeld meerdere fubcties voor de vingerscanner wat hem nou net even wat onderscheidender maakt... Voor een lager bedrag.
Ik hoop dat ze de 5 op hetzelfde bedrag kunnen houden als de 3/3T anders wordt het gewoon een flagship ipv lower budget flagship killer vrees ik.
Just my 2 cents;)
Ik heb om die reden toch maar een 3T besteld. Na alle geruchten over een hi-res scherm en hogere prijs dacht ik eigenlijk "wat moet ik er mee". Vind mijn OPO perfect eigenlijk maar heb altijd geroepen dat ik een Amoled scherm miste en later een vingerafdruk scanner, daarom lekker voor
€440 met kortingsbon voor €430 besteld

.
Kwam nog een leuke aanbieding tegen bij Geekbuying, 3T was daar in de aanbieding en kreeg een kortngscoupon voor $50 per mail, alleen als je die invulde werd de telefoon op magische wijze $40 duurder

Altijd bij die chineese sites dat gedoe met kortingen, coupons ect., uiteindelijk bij OnePlus zelf besteld. Die word gewoon vanuit Polen verstuurd ipv. HK zodat je niet met de douane enzo zit
DHL loopt alleen wel te klooien. eerst stond de zending bijna een dag "on-hold" in Rotterdam, gisteren is de aflevering bij het servicepunt niet gelukt omdat deze gesloten was....nogal logisch als je na sluitingstijd aankomt

En vandaag is er nog niks gebeurd, ofwel ze werken niet vandaag of ze komen heel droog weer na sluitingstijd aan vandaag....
[
Voor 30% gewijzigd door
sapphire op 06-05-2017 15:17
]