Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

rockhopper schreef op maandag 17 april 2017 @ 19:18:
[...]

De limited edition is uitverkocht, dus die gaat denk ik niet meer terugkomen. De 128GB gunmetal versie is (tijdelijk?) op en zal waarschijnlijk binnenkort weer leverbaar zijn al is dat geen zekerheid.
De beide 64GB zijn op dit moment gewoon leverbaar uit voorraad als ik op de site kijk. Dus 'geen enkel' bedoel je denk ik geen enkele met 128GB?

Het zou inderdaad zomaar kunnen dat de 5 eraan zit te komen, al is de bespreking van dat model beter op zijn plek in het daarvoor bedoelde topic ;) Mocht dat trouwens het geval zijn ben ik mooi te vroeg met m'n nieuwe toestel. De mijne is vorige week binnen gekomen.
Het zou ook kunnen zijn dat hij oneplus-shop bedoelt. Dit is een doorverkoper. Bij oneplus.net moet je zijn ;).

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of de Oneplus 3T midnight black nog terug komt in de Oneplus shop of weet iemand een alternatief hoe ik hem zou kunnen kopen? Ik zou hem heel graag willen hebben ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Verwijderd schreef op maandag 17 april 2017 @ 21:44:
weet iemand of de Oneplus 3T midnight black nog terug komt in de Oneplus shop of weet iemand een alternatief hoe ik hem zou kunnen kopen? Ik zou hem heel graag willen hebben ;).
Het was een limited edition, bij Oneplus denk ik weinig kans. Wellicht andere shops.

Hoi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:21

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Mocht binnen nu en pak 'm beet 10 dagen de 5 uitkomen wil ik de mijne waarschijnlijk wel van de hand doen ;)

Maar als alternatief kan je natuurlijk kijken of een reseller 'm heeft.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacovisscher
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-08 11:48
Ik doelde op de officiële verkoopsite van OnePlus. Daar waren alle varianten niet meer beschikbaar toen ik vanmiddag keek. Maar blijkbaar in de tussentijd aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou hem graag van je overnemen rockhopper maar dat duurt me iets te lang. Ik denk dat ik vandaag de oneplus 3t ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb ik nog net geluk gehad toen ik hem maandagmiddag bestelde :)
Ik heb nog een confirmatie gehad van de bestelling, hopelijk hebben ze niet misteld en kunnen ze hem effectief leveren in het zwart :).
Verwachtte verzenddatum staat wel op 4 mei (bijna 3 weken) met levering op 10mei, hopelijk versturen ze hem toch wel sneller...

Als je de site van OnePlus op Amerika zet, dan kan je hem nog bestellen en is hij direct leverbaar, maar weet niet of je hem dan in Europa kan laten leveren natuurlijk, binnen Europa staat hij precies overal op Sold out.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2017 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
De OnePlus 3T Midnight Black staat momenteel op "sold out". Hij is dus uitverkocht, alleen kan ik niet vertellen of dit permanent is of niet.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HvzuauW.png

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je hem wil bestellen, staat nu terug beschikbaar, levertermijn wel 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Anonymoussaurus schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 22:08:
De OnePlus 3T Midnight Black staat momenteel op "sold out". Hij is dus uitverkocht, alleen kan ik niet vertellen of dit permanent is of niet.

[afbeelding]
Gezien er geen 'notification' optie meer bij staat, die er bij de andere 128GB wel is, denk ik dat gewoon de limited serie echt limited was (shocker!) en dat dus de voorraad permanent op is, tenzij er nog toestellen terug gestuurd worden.
Ik ga er dan voor het gemak ook maar even vanuit dat ze in China geen ethische bezwaren hebben om een al uitgepakt toestel weer als nieuw te verkopen ipv 'refurbished' zoals het eigenlijk zou moeten.
Als alternatief zouden ze nog met voorraad uit andere warehouses kunnen spelen, mocht hij bv in de VS niet lopen.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 22:43:
als je hem wil bestellen, staat nu terug beschikbaar, levertermijn wel 3 weken.
Nu weer op "sold-out" :p.
rockhopper schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 22:58:
Gezien er geen 'notification' optie meer bij staat, die er bij de andere 128GB wel is, denk ik dat gewoon de limited serie echt limited was (shocker!) en dat dus de voorraad permanent op is, tenzij er nog toestellen terug gestuurd worden.
Ik ga er dan voor het gemak ook maar even vanuit dat ze in China geen ethische bezwaren hebben om een al uitgepakt toestel weer als nieuw te verkopen ipv 'refurbished' zoals het eigenlijk zou moeten.
Als alternatief zouden ze nog met voorraad uit andere warehouses kunnen spelen, mocht hij bv in de VS niet lopen.
Dat gaat niet, omdat de Amerikaanse versie sommige banden niet ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeAtS
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-08 21:35
Mijn OnePlus One is vanmorgen helaas stuk gevallen :-(

Dacht de 3T Midnight Black te kopen, maar uitverkocht idd. Hopelijk komt hij nog beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans74
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-04 17:32
Gunmetal 128 staat nu ook op sold out. Laat die 5 maar komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacovisscher
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-08 11:48
Ook de beide 64GB-varianten staan op sold out. Er valt ook geen peil op te trekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 14:42
jacovisscher schreef op woensdag 19 april 2017 @ 11:13:
Ook de beide 64GB-varianten staan op sold out. Er valt ook geen peil op te trekken ;)
Zijn nog gewoon leverbaar hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:09

WCA

Zowel midnight black als gewone, in beide capaciteiten leverbaar hier.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans74
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-04 17:32
Vaag dit. Hier sold out, beide 128's. 64 wel direct beschikbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
GreNade schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:16:
Zowel midnight black als gewone, in beide capaciteiten leverbaar hier.
Is je land wel ingesteld op Nederland?

Als ik het land wijzig naar bijv. de VS zijn beide 128GB varianten wel gewoon leverbaar inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertVDN
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-11-2024
Ik was nog net op tijd met bestellen zo te zien. Zowel de 128GB Midnight Black als 128GB Gunmetal staan nu op ''Sold out''.

Huawei P30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de 64gb gunmetal besteld omdat ik geen zin heb om zo lang te wachten, als het goed is komt hij komende vrijdag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:22
Er is verder niet bekend gemaakt of de 128GB Gunmetal variant nog verkocht gaat worden?

[ Voor 0% gewijzigd door Extigo op 20-04-2017 13:25 . Reden: typo ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeAtS
Ik heb de OnePlus official support al eens gecontacteerd en daar kunnen ze niet zeggen wanneer er opnieuw stock zal zijn.

Op de officiële facebook pagina zeggen ze hetzelfde. Lijkt me wel straf moesten ze nu al stoppen met de verkoop?

Ik hoop in ieder geval dat het niet te lang duurt, want ik zit momenteel zonder gsm aangezien mijn OPO gisteren is stuk gevallen.

[ Voor 21% gewijzigd door BeAtS op 20-04-2017 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
BeAtS schreef op donderdag 20 april 2017 @ 14:16:
Ik heb de OnePlus official support al eens gecontacteerd en daar kunnen ze niet zeggen wanneer er opnieuw stock zal zijn.

Op de officiële facebook pagina zeggen ze hetzelfde. Lijkt me wel straf moesten ze nu al stoppen met de verkoop?

Ik hoop in ieder geval dat het niet te lang duurt, want ik zit momenteel zonder gsm aangezien mijn OPO gisteren is stuk gevallen.
Das balen. Ik zit te twijfelen om dan maar de 64GB variant te kopen. Heb nu een S6 Edge 128GB en heb op dit moment 75GB in gebruik. Maar dit zijn vooral foto's die ik er nog nooit heb afgehaald. Dus ik denk dat ik aan 64GB wel voldoende moeten hebben.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:23
Ik probeer de vraag te stellen via live chat maar er zijn 23 mensen voor me in de rij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeAtS
Het vreemde is dat in de UK beide 128GB versies gewoon op stock zijn. Ik dacht dat deze niks verschil hadden met ons? Want meestal worden ze gewoon vanuit het UK warehouse uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
BeAtS schreef op donderdag 20 april 2017 @ 15:02:
Het vreemde is dat in de UK beide 128GB versies gewoon op stock zijn. Ik dacht dat deze niks verschil hadden met ons? Want meestal worden ze gewoon vanuit het UK warehouse uitgeleverd.
Ik dacht begrepen te hebben dat ze uit Polen kwamen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpete
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-08 10:47
Weet er iemand of je ergens een 3T zakelijk kan bestellen? Via de gewone site kan je geen bedrijfsgegevens invullen en ook niet via overboeking betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:12

knakworst

Get more sats!

Cpete schreef op donderdag 20 april 2017 @ 15:13:
Weet er iemand of je ergens een 3T zakelijk kan bestellen? Via de gewone site kan je geen bedrijfsgegevens invullen en ook niet via overboeking betalen.
Houd er rekening mee dat het grijze import is via de gewone site, en dat je geen BTW factuur krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Wenzel schreef op donderdag 20 april 2017 @ 14:49:
Ik probeer de vraag te stellen via live chat maar er zijn 23 mensen voor me in de rij :(
Nog iets vernomen via de live chat?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
demo31051987 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 15:48:
[...]

Nog iets vernomen via de live chat?
Ja :)
(01:19:30) Nar: Thank you so much for patiently waiting.. As for your question we are still waiting from our manufacturers side, as for the timeline when the restock will be. I do apologize for the inconvenience that it has caused you. What I can advise you is to stay tuned on our social media and website for updates.And please do subscribe to our newsletter to receive email for more updates to come. Rest assured there will be a restock soon.That is for sure. Thank you for your patience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpete
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-08 10:47
knakworst schreef op donderdag 20 april 2017 @ 15:43:
[...]

Houd er rekening mee dat het grijze import is via de gewone site, en dat je geen BTW factuur krijgt.
Tnx, dan zal het geen 3T worden vrees ik. Jammer, want zag er een prima toestel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Cpete schreef op donderdag 20 april 2017 @ 15:13:
Je kan via de chat support gewoon een 'invoice' (factuur) aanvragen en je mag zelf aangeven wat erop komt te staan, inclusief kvk nummer en btw nummer mocht je dat willen.
Ik had zelf alleen een apart billing adress nodig maar je kan in principe alles zelf invullen zoals jij het wilt. Dit doen ze overigens pas nadat je hebt getekend voor ontvangst en niet direct na het bestellen.
Wat 'grijze import' betekend weet ik verder niet, dus je kan wel zien dat het bedrijf in hong kong gevestigd zit, je ziet nergens iets Europees...

[ Voor 10% gewijzigd door rockhopper op 20-04-2017 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cpete schreef op donderdag 20 april 2017 @ 16:11:
[...]

Tnx, dan zal het geen 3T worden vrees ik. Jammer, want zag er een prima toestel uit.
Als hij uit een ander land dan België komt, heb je toch de "verlegging" van BTW, net zoals bij Coolblue, krijg j ook een factuur waar er geen BTW opzit. (OK daar betaal je dan wel minder omdat ze de BTW er af trekken, hier blijf je evenveel betalen, maar je steekt die toch in kosten)
Vul je BTW nummer in op de tweede lijn van het adresveld. Zolang je BTW nummer ergens op je factuur staat is dat voldoende om die in je boekhouding te kunnen steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:48
Ik ben van plan een Oneplus 3T 64GB aan te schaffen. Wat is jullie ervaring hoe lang het duurt voordat je deze binnen hebt?

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:12

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:16:
[...]

Als hij uit een ander land dan België komt, heb je toch de "verlegging" van BTW, net zoals bij Coolblue, krijg j ook een factuur waar er geen BTW opzit. (OK daar betaal je dan wel minder omdat ze de BTW er af trekken, hier blijf je evenveel betalen, maar je steekt die toch in kosten)
Vul je BTW nummer in op de tweede lijn van het adresveld. Zolang je BTW nummer ergens op je factuur staat is dat voldoende om die in je boekhouding te kunnen steken.
Het punt is dat de prijzen op de website ex BTW zijn, het wordt dus niet 21% goedkoper. Op die manier, is momenteel de S7 goedkoper in aanschaf voor een zakelijke gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Erik1805 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:54:
Ik ben van plan een Oneplus 3T 64GB aan te schaffen. Wat is jullie ervaring hoe lang het duurt voordat je deze binnen hebt?
Ik heb hem net besteld en zie de volgende gegevens:

Estimated dispatch: Apr 24, 2017
Estimated delivery: May 2, 2017

Maar het kan zijn dat dit eerder wordt. We wachten maar af.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Ja ik heb hem ook net besteld. Zelfde als bovenstaande kreeg ik door

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
En ik heb hem ook besteld :) Zelfde leverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeAtS
Ik wacht nog even af tot volgende week, in de hoop dat er terug een 128GB versie komt. Anders zal het ook de 64GB worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:45

-Stef-

Slainthe!

Ik had vanochtend de 128GB willen bestellen maar die is helaas uitverkocht. Vervolgens vanmiddag besloten om dan maar voor de 64 GB te gaan maar die is inmiddels ook uitverkocht.

Ik wacht nu maar op de opvolger en hoop dat mijn Nexus 5 het nog even volhoudt.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
-Stef- schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:48:
Ik had vanochtend de 128GB willen bestellen maar die is helaas uitverkocht. Vervolgens vanmiddag besloten om dan maar voor de 64 GB te gaan maar die is inmiddels ook uitverkocht.

Ik wacht nu maar op de opvolger en hoop dat mijn Nexus 5 het nog even volhoudt.
Ik zie op de website dat de 64GB gewoon in stock is. Kijk je wel bij de juiste webshop?

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:45

-Stef-

Slainthe!

Je hebt gelijk. Even gerefreshed en nu vermeldt de website dat de 64GB leverbaar is. Gelijk maar bestellen, dank.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Kreeg net een SMS van DHL. Wordt as woensdag (26) geleverd. Dat is mooi snel :)

Maar in mijn account op Oneplus staat verder nog niks, alleen processing :?

[ Voor 33% gewijzigd door Erik1805 op 24-04-2017 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Erik1805 schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:33:
Kreeg net een SMS van DHL. Wordt as woensdag (26) geleverd. Dat is mooi snel :)

Maar in mijn account op Oneplus staat verder nog niks, alleen processing :?
Wanneer heb je hem besteld?

Ik krijg net ook dezelfde SMS. Afgelopen vrijdag besteld. Das wel heel erg snel. Maar ik ben happy *O* *O*

Zojuist ook een mail van Oneplus gekregen met de Dispatch-melding. In "My Orders" op de website van Oneplus staat nog steeds een leverdatum van 2 mei. Nu maar hopen dat DHL het beter weet dan Oneplus :P

[ Voor 35% gewijzigd door Extigo op 24-04-2017 15:59 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Kreeg inderdaad ook een email. Staat ook nog op 2 mei. Maar de tracking info van DHL staat op 26 april :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
Mijn 3T is zojuist afgeleverd door DHL. Vorige week vrijdag besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Wenzel schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:33:
Mijn 3T is zojuist afgeleverd door DHL. Vorige week vrijdag besteld.
Ik wacht nog op de bevestiging dat hij bij het DHL Servicepunt ligt. Maar ze geven iig aan dat hij vandaag geleverd wordt. Mijne is ook afgelopen vrijdagavond besteld.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Kreeg zojuist een coupon in de mail voor $10 korting op de 3T... voor de liefhebber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Die van mij is ook net afgeleverd. Afgelopen zaterdag besteld. Mooi rap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff nog een week wachten voor ze de Midnight Blacks versturen. hopelijk zijn ze wat vroeger

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:57
Ik heb gisteravond de order geplaatst en zou 'm waarschijnlijk op 2 mei binnenkrijgen. Ik heb nog geen tracking gekregen van ze, ook al is hij verzonden. Is dat normaal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik1805
tiguan schreef op woensdag 26 april 2017 @ 16:57:
Ik heb gisteravond de order geplaatst en zou 'm waarschijnlijk op 2 mei binnenkrijgen. Ik heb nog geen tracking gekregen van ze, ook al is hij verzonden. Is dat normaal?
Ja mail komt wat later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:56

timovd

Voorsprong door techniek

Members only:

Graag quoten wanneer gebruikt

[ Voor 56% gewijzigd door timovd op 26-04-2017 22:58 ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeAtS
Hadden jullie standard shipping gekozen? Degenen die hem vandaag binnen gekregen hebben. Ik heb me net dan ook maar de 64GB gekocht. Had ook een 12€ discount code.
Alfevering zou 8 mei zijn volgens website, maar mogelijk dus wat eerder. Dispatch datum staat op morgen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik1805
BeAtS schreef op woensdag 26 april 2017 @ 20:40:
Hadden jullie standard shipping gekozen? Degenen die hem vandaag binnen gekregen hebben. Ik heb me net dan ook maar de 64GB gekocht. Had ook een 12€ discount code.
Alfevering zou 8 mei zijn volgens website, maar mogelijk dus wat eerder. Dispatch datum staat op morgen...
Ja gewoon standaard shipping. Aflevering stond bij mij op 2 mei maar heb hem vanmiddag ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvdt86
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-04 19:25
timovd schreef op woensdag 26 april 2017 @ 20:23:
***members only***

Graag quoten wanneer gebruikt
Thanks, zojuist gebruikt 👍

Psn: Rvdt86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Laatst online: 19:57
Zo dan, dinsdagavond laat besteld, vandaag wordt ie afgeleverd. Ben alleen niet thuis :(
Als ik de tracking history bekijk komt ie uit Polen trouwens.

Beter, hij is m'n buren afgeleverd dus ik heb 'm alsnog :)

[ Voor 43% gewijzigd door tiguan op 28-04-2017 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepsonn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 13:54
Members only:

[ Voor 55% gewijzigd door sheepsonn op 29-05-2017 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:54
Wel opvallend dat de 128GB versies al zo lang Sold Out zijn. Begint op dezelfde stock clearance als tijdens de 3 >>> 3T te lijiken.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

tijd voor de 5? (en het jammere vind ik dat de 3T niet dezelfde prijs heeft gehad als de 3, vandaar dat ik nu naar de honor 8 ben gegaan...)
Ben wel benieuwd naar de 5 maar ik verwacht dat die ook weer duurder wordt als ik de voorloopverhaaltjes zo lees.
Begrijp me niet verkeerd, de telefoon is het best waard voor zover ik het kan oordelen zonder dat ik hem heb maar hij ging gewoon buiten mijn budget...

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeAtS
Los daarvan heb ik afgelopen woensdag de 3T besteld, dinsdag wordt hij geleverd (Maandag is feestdag in belgië). Benieuwd of hij even goed gaat bevallen als de OnePlus One ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een drama is de paypal+Oneplus combi.

Mijn S6 is gestorven dus ik wil graag snel, zonder iDeal online de OP 3t aanschaffen;
Nadat ik mijn bankaccount link en alles schijnbaar goed is na dagen afwachten op die stortbedragen zit ik vervolgens met een algemene error:

(Uw aankoop kan op dit moment helaas niet worden voltooid, Ga terug naar de webwinkel en kies een andere betaalmethode)

Ik bel met Paypal en zij zeggen dat het bedrag voor die telefoon door Oneplus zelf gekaatst wordt omdat te groot en account te jong. Aangeraden om vervolgens via bank overdracht geld op paypal te zetten wat weer dagen duurt en waar ik weer precies namen van bank en paypal moet gelijkstellen. Dan uberhaupt nog afwachten of betaling ING juist gaat. Dus ik mag er morgen pas weer op uit omdat Paypal contact inmiddels al niet meer mogelijk is.

Ga ik ergens de mist in, kan dit niet soepeler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:37
Verwijderd schreef op maandag 1 mei 2017 @ 17:04:
Ik bel met Paypal en zij zeggen dat het bedrag voor die telefoon door Oneplus zelf gekaatst wordt omdat te groot en account te jong. Aangeraden om vervolgens via bank overdracht geld op paypal te zetten wat weer dagen duurt en waar ik weer precies namen van bank en paypal moet gelijkstellen.
Dat is helaas een bekend probleem met jonge PayPal accounts. Ik heb dit bij het bestellen van mijn OnePlus One ook gehad, maar daar duurde het overschrijven maar enkele minuten. Waarna je dus meteen kan bestellen.

offtopic:
Ik heb even je bericht naar hier verplaatst, omdat het om een bestelling gaat.

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 01-05-2017 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kama
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-06 10:52

Kama

Game Coordinator

Heeft iemand hier overwogen om de telefoon te bestellen bij DealExtream? De 128GB versie is daar nog leverbaar tegen een normale prijs. Ik lees dat de levertijd een dikke maand kan zijn, wellicht dat binnen die tijd OnePlus hem zelf sneller kan leveren.

drs. Kama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Kama schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 10:15:
Heeft iemand hier overwogen om de telefoon te bestellen bij DealExtream? De 128GB versie is daar nog leverbaar tegen een normale prijs. Ik lees dat de levertijd een dikke maand kan zijn, wellicht dat binnen die tijd OnePlus hem zelf sneller kan leveren.
Kijk of je wel de goeie versie krijgt dan, de chinese versie ondersteunt niet alle banden

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurson
  • Laatst online: 28-01 09:47
Beste Tweakers,

Ik zit al een tijdje te twijfelen om mijn OnePlus One te upgraden. Nou kwam ik deze aanbieding tegen: klik

Ik ken de site niet, maar de recensies zijn positief en via PayPal heb je dacht ik ook aankoopbescherming. Weten jullie wat die Flashed OS inhoudt? Ik vertrouw het nog niet helemaal. Verkoopt OP ook nieuwe toestellen met een andere OS?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
laurson schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 16:04:
Beste Tweakers,

Ik zit al een tijdje te twijfelen om mijn OnePlus One te upgraden. Nou kwam ik deze aanbieding tegen: klik

Ik ken de site niet, maar de recensies zijn positief en via PayPal heb je dacht ik ook aankoopbescherming. Weten jullie wat die Flashed OS inhoudt? Ik vertrouw het nog niet helemaal. Verkoopt OP ook nieuwe toestellen met een andere OS?

stefanmiler schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 16:20:
Ik was vorige week op diezelfde site terecht gekomen. Na het zoeken van recensies had ik toch besloten om daar zeker niet te kopen, kwam bijna enkel negatiefs tegen.

edit: typo
Dat is sowieso een no-go. Ten eerste omdat de garantie en dat soort dingen via OnePlus zelf loopt, en ten tweede omdat hij grofweg 30 euro goedkoper is via OnePlus zelf. Ik zou hem gewoon hier bestellen: https://oneplus.net/nl/oneplus-3t

Overigens kun je ook wachten op de OnePlus 5. Zie hier: [OnePlus 5] Ervaringen & Discussie

[ Voor 12% gewijzigd door Anonymoussaurus op 02-05-2017 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanmiler
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-09 09:54
laurson schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 16:04:
Beste Tweakers,

Ik was vorige week op diezelfde site terecht gekomen. Na het zoeken van recensies had ik toch besloten om daar zeker niet te kopen, kwam bijna enkel negatiefs tegen.

edit: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
Is dat niet diezelfde site die ook de Google Pixel goedkoper aanbood? In dat topic waren er mensen die hem aan hebben geschaft daar. Maar zeker weten doe ik het niet. Die andere site was iig in co.uk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Laatst online: 16:28
Señor Sjon schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 20:37:
Wel opvallend dat de 128GB versies al zo lang Sold Out zijn. Begint op dezelfde stock clearance als tijdens de 3 >>> 3T te lijiken.
Midnight Black nu helemaal van de site. Dat lijkt echt een limited te worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat is meer limited dan ik had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
De OnePlus 3T Midnight Black is nu inderdaad officieel 'sold-out': https://twitter.com/oneplus/status/860041450519760896

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 3T black is nu geshipped, dat hij hier maar snel is, 3 weken wachten is toch lang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donib
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 09:11
Vorig zaterdag een 3t besteld met priority shipping. Woensdag werd deze getraced door UPS en zou meegegeven zijn aan de chauffeur. Helaas vandaag de dag nog geen toestel. Contact met UPS gehad, pakket op het moment kwijt.

Alvast maar een ticket aangemaakt op oneplus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

nieuws: OnePlus bevestigt dat OnePlus 5 deze zomer komt
Grappig... Was aan het overwegen om de honor 8 of 3T te kopen. Uiteindelijk krijg ik als het goed is de honor vanavond binnen maar zag dit wel aankomen.
Ik denk best dat de specs van de 5 weer goed zullen zijn maar de prijs van de 3T (met bescherming etc) is voor mij de afweging geweest toch voor de h8 te kiezen.
Daarnaast heeft de 3T naar mijn mening wel betere hardware maar de honor meet veelzijdige hardware met bijvoorbeeld meerdere fubcties voor de vingerscanner wat hem nou net even wat onderscheidender maakt... Voor een lager bedrag.
Ik hoop dat ze de 5 op hetzelfde bedrag kunnen houden als de 3/3T anders wordt het gewoon een flagship ipv lower budget flagship killer vrees ik.
Just my 2 cents;)

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rens-br schreef op maandag 1 mei 2017 @ 17:12:
[...]

Dat is helaas een bekend probleem met jonge PayPal accounts. Ik heb dit bij het bestellen van mijn OnePlus One ook gehad, maar daar duurde het overschrijven maar enkele minuten. Waarna je dus meteen kan bestellen.

offtopic:
Ik heb even je bericht naar hier verplaatst, omdat het om een bestelling gaat.
Dat overschrijven vergt juist weer iDeal + tan codes via mobiele telefoon (ING bank) en dus zit ik weer klem. Enige optie is om ander betrouwbaar iemand mij geld te laten storten op mijn PayPal rekening, maar ik ken niemand met paypal. Of wederom proberen bij zowel Oneplus en Paypal of zij die payment willen doorpushen, maar dat gaat vast niet gezamelijk lukken. Dit duurt wel erg lang en is erg omslachtig.

EDIT: Ik heb even de sim in een maat zijn mobiel gebruikt na suggestie van een ander en via dat besteld, ongelovelijk simpel en snel. Wat ben ik toch oliedom.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2017 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Laatst online: 20:00

sapphire

Die-hard pruts0r

DRuw schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 17:54:
nieuws: OnePlus bevestigt dat OnePlus 5 deze zomer komt
Grappig... Was aan het overwegen om de honor 8 of 3T te kopen. Uiteindelijk krijg ik als het goed is de honor vanavond binnen maar zag dit wel aankomen.
Ik denk best dat de specs van de 5 weer goed zullen zijn maar de prijs van de 3T (met bescherming etc) is voor mij de afweging geweest toch voor de h8 te kiezen.
Daarnaast heeft de 3T naar mijn mening wel betere hardware maar de honor meet veelzijdige hardware met bijvoorbeeld meerdere fubcties voor de vingerscanner wat hem nou net even wat onderscheidender maakt... Voor een lager bedrag.
Ik hoop dat ze de 5 op hetzelfde bedrag kunnen houden als de 3/3T anders wordt het gewoon een flagship ipv lower budget flagship killer vrees ik.
Just my 2 cents;)
Ik heb om die reden toch maar een 3T besteld. Na alle geruchten over een hi-res scherm en hogere prijs dacht ik eigenlijk "wat moet ik er mee". Vind mijn OPO perfect eigenlijk maar heb altijd geroepen dat ik een Amoled scherm miste en later een vingerafdruk scanner, daarom lekker voor €440 met kortingsbon voor €430 besteld :).

Kwam nog een leuke aanbieding tegen bij Geekbuying, 3T was daar in de aanbieding en kreeg een kortngscoupon voor $50 per mail, alleen als je die invulde werd de telefoon op magische wijze $40 duurder :(
Altijd bij die chineese sites dat gedoe met kortingen, coupons ect., uiteindelijk bij OnePlus zelf besteld. Die word gewoon vanuit Polen verstuurd ipv. HK zodat je niet met de douane enzo zit :)

DHL loopt alleen wel te klooien. eerst stond de zending bijna een dag "on-hold" in Rotterdam, gisteren is de aflevering bij het servicepunt niet gelukt omdat deze gesloten was....nogal logisch als je na sluitingstijd aankomt |:( En vandaag is er nog niks gebeurd, ofwel ze werken niet vandaag of ze komen heel droog weer na sluitingstijd aan vandaag.... :(

[ Voor 30% gewijzigd door sapphire op 06-05-2017 15:17 ]

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donib schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 17:08:
Vorig zaterdag een 3t besteld met priority shipping. Woensdag werd deze getraced door UPS en zou meegegeven zijn aan de chauffeur. Helaas vandaag de dag nog geen toestel. Contact met UPS gehad, pakket op het moment kwijt.

Alvast maar een ticket aangemaakt op oneplus.
Das een bummer :(
Nuja ik kon op de site van OnePlus bij mijn bestelling zien dat de MidNight Black woensdag eindelijk klaar stond om te shippen. Ik had ook Express gekozen, maar nooit een link van DHL gekregen om de tracking te volgen. Vrijdag werd het toestel geleverd toen ik niet thuis was, maar gelukkig was de bakkerin naast mijn deur zo vriendelijk het pakketje in ontvangst te nemen zodat ik zaterdag direct aan de slag kon :)
De eerste indrukken zijn heel goed, echt onder de indruk van het snelladen! Ook het scherm, reactietijd enzo zijn een hele vooruitgang tov mijn vorige (Motorola G4, ok was een basic toestel maar dat maakt het verschil nu des groter en leuker :) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrne
De 128GB versie staat nu op 'discontinued' in de store, het lijkt me dat die dus ook niet meer terugkomt.

[ Voor 3% gewijzigd door Arrne op 08-05-2017 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:37
Arrne schreef op maandag 8 mei 2017 @ 10:55:
De 128GB versie staat nu op 'discontinued' in de store, het lijkt me dat die dus ook niet meer terugkomt.
Dat kan je dan inderdaad wel voorzichtig concluderen, zal het eens navragen bij OnePlus.

Edit: De OnePlus klantenservice heeft inderdaad bevestigd dat de 128GB versie niet meer in stock komt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/k9EhD2k2FwdxaocGeSsjjyCp/full.png

[ Voor 30% gewijzigd door rens-br op 08-05-2017 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Nou DHL is vandaag ook lekker bezig. Ik kon netjes in de tracking zien dat het pakketje terug was naar het sorteercentrum, later met de koerier mee gegeven was en warempel even later kreeg ik een SMS dat ik het pakketje kon afhalen op het service punt.
Kom ik aan bij het servicepunt...."maandag gesloten", winkel is dus gewoon dicht net als het hele rijtje winkels 8)7

Op de tracking pagina van DHL zelf staat bij de status nog dat de telefoon met de koerier onderweg is. Morgen maar weer langsgaan en hopen dat het goed zit maar vind dit toch wel erg rommelig lopen.

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Je had natuurlijk zelf een punt kunnen uitkiezen dat wel 6 dagen per week open is. Maar met de feestdagen loopt er sowieso altijd wel het een en ander mis. Denk maar zo dat het er in ieder geval op lijkt dat er iets geleverd gaat worden.
Ik had vorige week (over een andere bestelling) opeens het bericht dat er niet bezorgd kon worden en dat m'n bestelling retour verkoper ging. En dat terwijl de winkel gewoon 7 dagen p.w. open is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Dat de winkel dicht is vind ik geen probleem, wel dat DHL claimed het bezorgd te hebben terwijl ze dicht zijn.
Plus met de feestdagen was de winkel ook gewoon open maar vond DHL het slim om na sluitingstijd langs te komen :?

En dit was het enige servicepunt in een straal van 15km die ik kon kiezen, dat terwijl ik normaal pakketjes bij een winkel hier 2 straten vandaan kan oppikken als ze bij DHL vandaan komen :?

En 'lijken op' is wat anders dan daadwerkelijk leveren, zeker bij DHL is mijn ervaring. Kon al eens eerder na een afleverpoging gemist te hebben mijn pakket ophalen op het depot......45min rijden van mijn huis 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door sapphire op 08-05-2017 22:25 ]

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kama

Kama

Game Coordinator

Gezien het bericht dat de 128GB versie niet meer komt, gisteren toch maar de 64GB versie besteld.

De priority verzending is in de discount (tijdelijk 9,99), maar toch maar de "normale" gratis verzending gekozen. Verwachte levering: 16 mei. Ik heb geen haast.

DHL stuurt me echter net een SMSje dat ie de 11e al bezorgd wordt.Toch blij dat ik geen geld uitgegeven heb aan de priority verzending. (Ok, ik heb hem nog niet...)

drs. Kama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

sapphire schreef op maandag 8 mei 2017 @ 22:22:
Dat de winkel dicht is vind ik geen probleem, wel dat DHL claimed het bezorgd te hebben terwijl ze dicht zijn.
Plus met de feestdagen was de winkel ook gewoon open maar vond DHL het slim om na sluitingstijd langs te komen :?

En dit was het enige servicepunt in een straal van 15km die ik kon kiezen, dat terwijl ik normaal pakketjes bij een winkel hier 2 straten vandaan kan oppikken als ze bij DHL vandaan komen :?

En 'lijken op' is wat anders dan daadwerkelijk leveren, zeker bij DHL is mijn ervaring. Kon al eens eerder na een afleverpoging gemist te hebben mijn pakket ophalen op het depot......45min rijden van mijn huis 8)7
fwiw bij mijn zijn ze twee of drie keer voor niks tussen Nijmegen en A'dam geshuttled. Het lijkt er gewoon op dat ze verre van efficiënt zijn. En ook bij mij was er een 'avondbezorging' toen het afhaalfiliaal dicht is. Achteraf had ik waarschijnlijk beter thuis kunnen laten bezorgen dan nabij werk, zeker gezien alle 'pogingen' in de namiddag tot vroeg in de avond zijn gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Kama schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 16:20:
Gezien het bericht dat de 128GB versie niet meer komt, gisteren toch maar de 64GB versie besteld.

De priority verzending is in de discount (tijdelijk 9,99), maar toch maar de "normale" gratis verzending gekozen. Verwachte levering: 16 mei. Ik heb geen haast.

DHL stuurt me echter net een SMSje dat ie de 11e al bezorgd wordt.Toch blij dat ik geen geld uitgegeven heb aan de priority verzending. (Ok, ik heb hem nog niet...)
Bij mij gaven ze ook 10 mei als bezorgdatum maar was de eerste poging ook 5 mei al :)

Vandaag dus de telefoon opgehaald en verhaal uitgelegd aan de meneer op het servicepoint, klopte van geen kant volgens hem. Maar goed lang verhaal en niet heel boeiend voor hier, voornaamste is dat de telefoon er is en netjes verpakt was :)

FWP, moet nu nog 12 dagen wachten voor ik hem 'krijg' :+ Hij is eigenlijk voor m'n verjaardag dus vrouwlief heeft hem in beslag genomen :+

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n-ctrl
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15-03 20:29
In België kan ik DHL enkel een pluim geven.
Eerste toestel besteld op maandag 01/05 en geleverd in de ochtend van vrijdag 05/05, standaard delivery.
Tweede toestel besteld op zondag 07/05 en geleverd in de ochtend van 10/05, ook standaard delivery.
Beide OP3T 64GB.
In beide gevallen gaf de website na bestelling een latere shipping datum aan dan in de praktijk.
Communicatie van DHL is ook prima overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kama

Kama

Game Coordinator

Heb hem net binnen. Helemaal volgens schema.

drs. Kama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sapphire schreef op maandag 8 mei 2017 @ 21:20:
Nou DHL is vandaag ook lekker bezig. Ik kon netjes in de tracking zien dat het pakketje terug was naar het sorteercentrum, later met de koerier mee gegeven was en warempel even later kreeg ik een SMS dat ik het pakketje kon afhalen op het service punt.
Kom ik aan bij het servicepunt...."maandag gesloten", winkel is dus gewoon dicht net als het hele rijtje winkels 8)7

Op de tracking pagina van DHL zelf staat bij de status nog dat de telefoon met de koerier onderweg is. Morgen maar weer langsgaan en hopen dat het goed zit maar vind dit toch wel erg rommelig lopen.
Levert DHL standaard naar servicepunten dan? Of had je dat zelf gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bravoure
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 17:51
Ik wil toch een 3T gaan bestellen voordat de 5 gereleased wordt met een mogelijk hogere prijs (de 3T voldoet ruimschoots aan mijn wensen). Is er nog iemand in het rijke bezit van een oneplus-kortingscode die hij/zij met mij wil delen misschien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Voor degene die twijfelen om een 3T te kopen: als je er een wilt kopen, dan moet je dat nu doen. OnePlus heeft niet meer zoveel toestellen over:

Find out what’s happening to the OnePlus 3 & 3T.

Is ook voor jou handig, @taipan2008 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net besteld ik ben benieuwd :D

Your Order #**********(estimated dispatch date 30 Μαϊ 2017)
Transaction #OPS0********* (placed on 26 mei 2017 10:06:56 BST)

Verwachte levertijd 5 juni.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gqJfh0B.png

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2017 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmod
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-07 09:10
Anonymoussaurus schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 17:07:
Voor degene die twijfelen om een 3T te kopen: als je er een wilt kopen, dan moet je dat nu doen. OnePlus heeft niet meer zoveel toestellen over:

Find out what’s happening to the OnePlus 3 & 3T.

Handig trucje om de prijs kunstmatig hoog te houden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bravoure
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 17:51
Vond ik ook, daarom type ik dit bericht op een fonkelnieuwe 3T :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag verzendbevestiging gekregen van Oneplus en DHL, woensdag waarschijnlijk al binnen 8)
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 11:39:
Net besteld ik ben benieuwd :D

Your Order #**********(estimated dispatch date 30 Μαϊ 2017)
Transaction #OPS0********* (placed on 26 mei 2017 10:06:56 BST)

Verwachte levertijd 5 juni.

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KapitanKrazy
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-09 10:34
Ik wil de 3T wel aanschaffen, maar m'n salaris word pas de 30ste overgemaakt... Eind van de maand dus.
Zal de 3T dan waarschijnlijk nog leverbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Even mijn kristallen bol opladen. :+

Dat is natuurlijk niet te voorspellen. Kan zomaar zijn dat ze cold turkey overgaan naar de OP5 (net als de 3 > 3T).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Zou wel mooi zijn op zich, als de OP5 significant betere batterijduur biedt, schaf ik m aan en verkoop ik mijn 3T wel. Ik vind het een heerlijk toestel, maar ik zou nog net iets langer met de batterij willen doen

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Volgens geruchten is de OP5 met 3.300 mAh voorzien van een kleinere accu dan de 3T, dus dat kan je wel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Señor Sjon schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:50:
Volgens geruchten is de OP5 met 3.300 mAh voorzien van een kleinere accu dan de 3T, dus dat kan je wel vergeten.
Alleen vergeet je iets: de OnePlus 5 heeft een zuinigere SoC, die op 10nm is geproduceerd in plaats van 14nm.

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste

Let op:
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem